رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

 

با اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاگرد اول خدمات پس‌ازفروش خودرو کشور معرفی شد.

 

بر پایه نتایج ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از وضعیت خدمات پس‌ازفروش خودروسازان کشور انجام شد، شرکت ایساکو برای شانزدهمین سال پیاپی مقاوم اول خدمات‌پس ازفروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کرد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو با اشاره به این موفقیت گفت: کسب مقام نخست در ارزیابی رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت نتیجه تلاش مستمر، برنامه‌ریزی دقیق و تعهد سازمانی تمامی ارکان شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو است.

رسول رمضانی ادامه داد: این موفقیت نتیجه عملکرد منسجم و هدفمند ستاد مرکزی شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز در ارایه خدمات باکیفیت، پاسخ‌گویی موثر و مجموعه‌ای از اقدامات مستمر در جهت ارتقای رضایت و افزایش اعتماد مشتریان است.

وی افزود: امتیاز کلی ارزیابی شامل زیرشاخص‌هایی؛ مانند بررسی وضعیت نمایندگی‌ها، ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و بررسی رضایتمندی مشتریان بوده است و در تمامی این شاخص‌ها، ایساکو با اختلاف چشم‌گیر نسبت به شرکت بعد از خود، بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

رمضانی تشریح کرد: در فرآیند ارزیابی سال جاری، ایساکو با کسب امتیاز ۹۴.۲ در شاخص ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و ۹۲.۹ در شاخص وضعیت نمایندگی‌های مجاز، بالاترین تفاضل امتیاز را با سایر شرکت‌ها نسبت به سال‌های گذشته ثبت کرد و در تمام زیرشاخص‌ها بیش‌ترین سطح امتیازها را به خود اختصاص داد. این نتایج نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات اصلاحی، بهبود فرایندهای اجرایی و ارتقای سطح خدمات در سراسر کشور است.

وی در توضیح زیرشاخص‌ها گفت: ارزیابی وضعیت نمایندگی‌ها شامل بررسی فضاهای فیزیکی، ضمانت و گارانتی، تجهیزات، الزامات محیطی، نیروی انسانی، فرایند پذیرش و ترخیص و همچنین مدیریت ارتباط با مشتریان است.
از سوی دیگر، ارزیابی نظام مدیریتی یا ستاد شرکت؛ شامل زیرشاخص‌هایی مانند تامین و توزیع قطعات، رسیدگی به شکایات، آموزش پرسنل، توسعه شبکه و تامین و توزیع ابزارهای تخصصی و سایر اقدامات مرتبط با پشتیبانی مدیریت شرکت است.

رمضانی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات ایساکو تصریح کرد: در حال حاضر ۶۶۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور تحت پوشش این شرکت فعالیت دارند و روزانه بیش از ۲۰ هزار خدمت تخصصی به مشتریان ارایه می‌دهند. ارایه این حجم خدمات نیازمند زیرساخت‌های فن‌آورانه، نیروی انسانی متخصص و نظارت دقیق بر کیفیت اجراست که در ایساکو به‌صورت هدفمند و مستمر دنبال می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ایساکو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و در راستای تحقق اهداف کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، همواره در مسیر تعالی، نوآوری و ارتقای سطح خدمات گام برداشته و این موفقیت را نقطه آغاز فصل جدیدی از توسعه و تحول در حوزه خدمات پس‌ازفروش می‌داند. این مجموعه اقدامات موجب افزایش چشم‌گیر رضایت مشتریان و ارتقای امتیاز شاخص رضایت مشتری شده و هم‌سو با نگاه نوین مدیریت جدید ایران‌خودرو انجام گرفته است.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , رتبه اول , خدمات , پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایگل سفید : سلام ایگل اقساطی ثبت نام اردیبهشت کسی هست تحویل گرفته باشه؟
مهرسا : زمستان گذشته ۶۰۴میلیون با پول بیمه برا شاهین جی واریز کردم
مهرسا : زمستان ۴۰۳ب مبلغ ۶۰۴میلیون با قرض وام پرداخت کردم برا شاهین جی الان تبدیل ب جی ال زدم از ناچاری کسی میدونه کی تحویل میدن سایپا ک میگه ماه آینده
شاهین : سلام به همه دوستان عزیز از عزیزان کسی از زمان تکمیل وجه برای اولویت شهریور 404اطلاعی داره اگردارید لطفا به اشترک بزارید
Ali : افزایش قیمت رسمی محصولات سایپا تایید شد دیگه شرایط اینو نداشتیم خدایی
سبیل : دوستان واقعاواقعامیگم الان اخرش بایدچکارکنیم....والله دگه پول اژانس ندارم بدم....خدایااگه جای حق نشستی کاری بااینهابکن که روزی صدبارارزوی مرگ بکنن..
تارا v1 مشکی : داره برادر....
X5 masoud : من هم مثل شما بودم ولی سفید و امروز از نمایندگی عازمی تماس گرفتن تحویل گرفتم یک دونه مشکی هم بود
واریزی بهمن تحویل مرداد : منم نمایندگی خریدم ۲۴-۱۱ چقد واریز کردی
پناهی : واقعا ؟ من 6 اردیبهشت تکمیل وجه کردم برای شاهین جی هنوز خبری نیس شما چطور فاکتور شدی تاریخ پذیرشتون کی بوده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تجمع : سلام تاریخ و ساعت دقیق تجمع رو مشخص کنید
مممم : سلام من تکمیل وجه 16 اردیبهشت بودم 25 مرداد فاکتور شدم ..
مممم : سلام من تکمیل وجه 16 اردیبهشت بودم 25 مرداد فاکتور شدم
محسن : سایت سمنان
ارشام : از ما خارداره
دنا اتومات تحویل 31 شهریور : سلام من صبح با نمایندگی تماس گرفتم گفتن که آخرین دنا اتومات که فاکتور شده خاکستری بوده پرداخت دوم اول تیر
مهدی : ممنون ار اس
س : سرکاریه ؟؟
فروش نا فوق العاده : بابا ماشین نا فوق العاده بدید
دنا تیر : کدوم شهری نهایتن فردا یاپس فردا