رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

 

با اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاگرد اول خدمات پس‌ازفروش خودرو کشور معرفی شد.

 

بر پایه نتایج ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از وضعیت خدمات پس‌ازفروش خودروسازان کشور انجام شد، شرکت ایساکو برای شانزدهمین سال پیاپی مقاوم اول خدمات‌پس ازفروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کرد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو با اشاره به این موفقیت گفت: کسب مقام نخست در ارزیابی رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت نتیجه تلاش مستمر، برنامه‌ریزی دقیق و تعهد سازمانی تمامی ارکان شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو است.

رسول رمضانی ادامه داد: این موفقیت نتیجه عملکرد منسجم و هدفمند ستاد مرکزی شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز در ارایه خدمات باکیفیت، پاسخ‌گویی موثر و مجموعه‌ای از اقدامات مستمر در جهت ارتقای رضایت و افزایش اعتماد مشتریان است.

وی افزود: امتیاز کلی ارزیابی شامل زیرشاخص‌هایی؛ مانند بررسی وضعیت نمایندگی‌ها، ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و بررسی رضایتمندی مشتریان بوده است و در تمامی این شاخص‌ها، ایساکو با اختلاف چشم‌گیر نسبت به شرکت بعد از خود، بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

رمضانی تشریح کرد: در فرآیند ارزیابی سال جاری، ایساکو با کسب امتیاز ۹۴.۲ در شاخص ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و ۹۲.۹ در شاخص وضعیت نمایندگی‌های مجاز، بالاترین تفاضل امتیاز را با سایر شرکت‌ها نسبت به سال‌های گذشته ثبت کرد و در تمام زیرشاخص‌ها بیش‌ترین سطح امتیازها را به خود اختصاص داد. این نتایج نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات اصلاحی، بهبود فرایندهای اجرایی و ارتقای سطح خدمات در سراسر کشور است.

وی در توضیح زیرشاخص‌ها گفت: ارزیابی وضعیت نمایندگی‌ها شامل بررسی فضاهای فیزیکی، ضمانت و گارانتی، تجهیزات، الزامات محیطی، نیروی انسانی، فرایند پذیرش و ترخیص و همچنین مدیریت ارتباط با مشتریان است.
از سوی دیگر، ارزیابی نظام مدیریتی یا ستاد شرکت؛ شامل زیرشاخص‌هایی مانند تامین و توزیع قطعات، رسیدگی به شکایات، آموزش پرسنل، توسعه شبکه و تامین و توزیع ابزارهای تخصصی و سایر اقدامات مرتبط با پشتیبانی مدیریت شرکت است.

رمضانی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات ایساکو تصریح کرد: در حال حاضر ۶۶۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور تحت پوشش این شرکت فعالیت دارند و روزانه بیش از ۲۰ هزار خدمت تخصصی به مشتریان ارایه می‌دهند. ارایه این حجم خدمات نیازمند زیرساخت‌های فن‌آورانه، نیروی انسانی متخصص و نظارت دقیق بر کیفیت اجراست که در ایساکو به‌صورت هدفمند و مستمر دنبال می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ایساکو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و در راستای تحقق اهداف کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، همواره در مسیر تعالی، نوآوری و ارتقای سطح خدمات گام برداشته و این موفقیت را نقطه آغاز فصل جدیدی از توسعه و تحول در حوزه خدمات پس‌ازفروش می‌داند. این مجموعه اقدامات موجب افزایش چشم‌گیر رضایت مشتریان و ارتقای امتیاز شاخص رضایت مشتری شده و هم‌سو با نگاه نوین مدیریت جدید ایران‌خودرو انجام گرفته است.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , رتبه اول , خدمات , پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
به رضا : گویا تا تکمیل وجه ۲۵خرداد
شاهین جی ال : با سلام خدمت همه ی دوستان ...اطلاعاتی که از آشنایان در شرکت سایپا به بنده رسیده به اطلاع دوستان میرسونم... هیچ گونه پیامک تکمیل وجه برا ماه های که از تاریخ ارسال دعوتنامه آن ها گذشته ارسال نمیشه و موکول شده به سال جدید ... همچنین تکمیل وجه ها به تعدادی از آن ها امسال و مابقی سال آینده تحویل داده می شود ...
X5 حامد : سلام قربان منم اقساطی ۹۰ روزه تاریخ ۱۵ آبان هستم و فقط قرارداد سبز شده و تکمیل وجه زرده
رضا : سلام خردادیا تا چندم فاکتور شدن
hb : سلام دوستان ثبت نام فروردین ماه دو مرحله ای. تکمیل وجه 17 شهریور . فاکتور وپلاک آیان وآذر منتظر بارگیری هست وهنوز تحویل نشده. اگر دوستان در این شرایط هستند ممنون میشم اطلاع رسانی شود
T9 : سلام من هم 21 تیر ماه ثبت نام کردم هنوز شاسی نشده
شاهین جی ال : فکر کنم تبدیل بزنی سودی تعلق نمی گیره
X5 آبان : سلام دوستانی که ثبت نام آبان ماه ۹۰ روزه هستن واسه من هنوز تکمیل وجه زرده کسی هست جلو تر رفته باشه و تکمیل وجه اش سبز شده باشه؟ سپاس
شاهین جی ال : اتفاقا ماشین خوبیه دیگه از ماشین ایرانی انتظار بنز و سانتافه داشتی؟اگه آشغال بود انقد طرفدار نداشت الان شاهین بدون سانروف قیمتش ۱/۳۰۰ اگه آشغال بود قیمتش اینجور بالا نبود یکم منطقی باش لطفا
شاهین : دیگه امسال خبری از پیامک نیس موند برای سال بعد . کل شاهین ها چه جی چه جی ال تو تاخیرن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوئیک ار اس : کمبود قطعه پارس خودرو درس نشد آراس را تحویل بدن دو ماه رو تیر گیر کرده کسی خبری نداره
کوییک اس تحویل آذر بجنورد : دعوتنامه چه ربطی به قطعه داره ؟ اینا میخوان گرون کنن عزیزم .
کوییک اس وساینا اس : چرا دروغ میگی بخدا من دیدم واریز وجه 2مهر وتحویلی هفته چهارم آبان ماه فاکتور شده
کوییک اس تحویل آذر بجنورد : مگه عکسا رو ندیدی ؟همه پیش فروش بودن.
علی : کلا گیج شدی 🍍
کوییک اس : برادر محترم فوق العاده برای کوییک اس نداشتیم کلان امسال
کوییک اس : یعنی چی؟ من فاکتور دوستان دیروز رو دیدم همشون تو دو مرحله پول دادن و فاکتور شدن
محمد : طرح عادی بودین؟؟؟؟
ساینا تکسوز بهمن : پیش فروش بهمن 1مهر فاکتورشد
وحشی بافقی : یه سواری 4 نفره میرید ترقه باری؟ ؟ مشخصه بچه ایی قدیما چندتا وانت نیسان میشدند و میرختن با تجهزیات . سواری؟ 4نفر؟ بزار تابسون هواخوب شد با موتور برید 2ترکه هاهاهاهاها