رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

 

با اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاگرد اول خدمات پس‌ازفروش خودرو کشور معرفی شد.

 

بر پایه نتایج ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از وضعیت خدمات پس‌ازفروش خودروسازان کشور انجام شد، شرکت ایساکو برای شانزدهمین سال پیاپی مقاوم اول خدمات‌پس ازفروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کرد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو با اشاره به این موفقیت گفت: کسب مقام نخست در ارزیابی رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت نتیجه تلاش مستمر، برنامه‌ریزی دقیق و تعهد سازمانی تمامی ارکان شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو است.

رسول رمضانی ادامه داد: این موفقیت نتیجه عملکرد منسجم و هدفمند ستاد مرکزی شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز در ارایه خدمات باکیفیت، پاسخ‌گویی موثر و مجموعه‌ای از اقدامات مستمر در جهت ارتقای رضایت و افزایش اعتماد مشتریان است.

وی افزود: امتیاز کلی ارزیابی شامل زیرشاخص‌هایی؛ مانند بررسی وضعیت نمایندگی‌ها، ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و بررسی رضایتمندی مشتریان بوده است و در تمامی این شاخص‌ها، ایساکو با اختلاف چشم‌گیر نسبت به شرکت بعد از خود، بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

رمضانی تشریح کرد: در فرآیند ارزیابی سال جاری، ایساکو با کسب امتیاز ۹۴.۲ در شاخص ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و ۹۲.۹ در شاخص وضعیت نمایندگی‌های مجاز، بالاترین تفاضل امتیاز را با سایر شرکت‌ها نسبت به سال‌های گذشته ثبت کرد و در تمام زیرشاخص‌ها بیش‌ترین سطح امتیازها را به خود اختصاص داد. این نتایج نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات اصلاحی، بهبود فرایندهای اجرایی و ارتقای سطح خدمات در سراسر کشور است.

وی در توضیح زیرشاخص‌ها گفت: ارزیابی وضعیت نمایندگی‌ها شامل بررسی فضاهای فیزیکی، ضمانت و گارانتی، تجهیزات، الزامات محیطی، نیروی انسانی، فرایند پذیرش و ترخیص و همچنین مدیریت ارتباط با مشتریان است.
از سوی دیگر، ارزیابی نظام مدیریتی یا ستاد شرکت؛ شامل زیرشاخص‌هایی مانند تامین و توزیع قطعات، رسیدگی به شکایات، آموزش پرسنل، توسعه شبکه و تامین و توزیع ابزارهای تخصصی و سایر اقدامات مرتبط با پشتیبانی مدیریت شرکت است.

رمضانی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات ایساکو تصریح کرد: در حال حاضر ۶۶۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور تحت پوشش این شرکت فعالیت دارند و روزانه بیش از ۲۰ هزار خدمت تخصصی به مشتریان ارایه می‌دهند. ارایه این حجم خدمات نیازمند زیرساخت‌های فن‌آورانه، نیروی انسانی متخصص و نظارت دقیق بر کیفیت اجراست که در ایساکو به‌صورت هدفمند و مستمر دنبال می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ایساکو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و در راستای تحقق اهداف کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، همواره در مسیر تعالی، نوآوری و ارتقای سطح خدمات گام برداشته و این موفقیت را نقطه آغاز فصل جدیدی از توسعه و تحول در حوزه خدمات پس‌ازفروش می‌داند. این مجموعه اقدامات موجب افزایش چشم‌گیر رضایت مشتریان و ارتقای امتیاز شاخص رضایت مشتری شده و هم‌سو با نگاه نوین مدیریت جدید ایران‌خودرو انجام گرفته است.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , رتبه اول , خدمات , پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی : سلام دوستان اتفاقی اومدم اینجا دیدم هنوز شاهین هارو تحویل ندادن یک ساله گذشته من خودم شاهین جی بودم بعد دو ماه تحویل گرفتم
آرمین : X5 مشکی دو مرحله ای ثبت نام فرودین تکمیل وجه ۱۸ شهریور صدور فاکتور ۱۴آبان
شاهین cvt : سلام به همه عزیزان شاهین cvt سانروف آیا کسی هست که تکمیل وجه 20 و 21 اسفند 1403 باشه و فاکتور نشده باشه؟؟؟؟؟ لطفا همه عزیزان اطلاع رسانی کنن.
موید : هنوز واسه شهریور و مهر دعوتنامه نرفته
شاهین بی شاهین : رفیقم 207 اوتومات سقف شیشه ای داشت 10 آبان فاکتور شد بدون هیچ تاخیری پریروز بش تحویل دادن چطوریه که ایران‌خودرو آنقدر سریعه ولی سایپا کند اگه مشکلی هست باید برای ایران‌خودرو هم باشه ی زحمت به خودتون بدین یک شنبه ی تجمع بکنیم بلکه سایپا به خودش اومد
شاهین آبان : سلام. ممنون میشم راهنمایی کنید من زمان صدور دعوتنامه ام هفته چهارم آبان هست. پیش فروش از سامانه یکپارچه بودم. چه زمانی پول میخوان؟
حمید : 105124214 این شماره چک من هست کی میدونه کی پول میدن
دستی تیتانیوم آذر : درود . مبارک باشه و خیرشو ببینین به امید خدا چندم تکمیل وجه کردین
تارا دستی : تارا دستی ۳ آبان فوق العاده نقره ای تیتانیوم فاکتور شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پیش فروش بهمن : دوست عزیز تو پلیس من اطلاع کارت خودرو هم هست که استعلام بگیرید برید اونجا استعلام بگیرید
بازم : صدبار گفتیم موقع تحویل کارشناس با خودتون ببرید که اگه رنگ داشت تحویل نگیرید ولی شما از هول حلیم میفتید تو دیگ یه سریا هم واسه پول کارشناس زورشون میاد بدن تهش میشه این ماشین رنگ شده بهتون میدن شما هم امضا کردی که سالم و بدون ایراد تحویل گرفتی👍
پیش فروش بهمن : شما که گفتید برنامه را دارید، برنامه را حذف کنید دوباره نصب کنید درست میشه، ،حله
وایت تهرونی : وااای کشتیش با این نفرین
علیرضا شیراز : مبارک باشه ، شما تحویل 30 روزه یا 90 روزه بودید؟؟؟0
30 ابان : سلام چه طرحی و چه روزی واریزی داشتی؟ و چه رنگی ؟
نیسان بی پلاک : سلام اول ابان، پلاک 16شهریورفاکتور
حامد نصرتی : تحویل 30 مهر 12 آبان فاکتور 14 آبان پلاک 207 اتو پانا مشکی
مبینا : ماشینهایی نمایندگی دررشت اوقات بیکاری ماشینا رومیان دورادور مخصوصاپسره چشم رنگیه شبارفیقاشووجمع میکنه ماشین میبرن بیرون
نگین : سلام خیلی ممنونم من ریگلاژ بلد نیستم باید بدم بابام برام درست کنه فکرم درگیری میخوام برم کارشناسی اگر چیز خواصی بود تو چنل میگم