نحوه رسیدگی به تخلفات خدمات پس از فروش خودرو

نحوه رسیدگی به تخلفات خدمات پس از فروش خودرو

مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نحوه رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو را بیان کرد.
محسن سلیمی اظهار کرد: مشتریان در صورت هرگونه نارضایتی از خدمات نمایندگی‌های شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو، می‌توانند ابتدا به واحد بازرسی و شکایات آن شرکت خدمات پس از فروش مراجعه کنند.
وی با بیان این که در صورت عدم رسیدگی مشتریان باید شکایت خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کنند، خاطرنشان کرد:‌ این وزارتخانه شکایت مربوطه را رسیدگی کرده و در صورت درست بودن شکایت، شرکت خدمات پس از فروش را ملزم به ایفای حقوق مشتری خواهد کرد.
مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: نکته مهم آن است که وزارت صنعت، معدن و تجارت از قدرت اجرایی بالایی برخوردار بوده و شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش وابسته به خودروسازان و همچنین وارد کنندگان خودرو به هیچ وجه نمی‌توانند در برابر نظرات کارشناسی این وزارتخانه برای ایفای حقوق مشتریان مقاومت کنند.
وی افزود: با توجه به گذشت چند سال از تدوین دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو و در راستای ارتقای سطح خدمات و کسب رضایت مشتریان، دستورالعمل جدید با اصلاحاتی به شرکتها ابلاغ شده است.
سلیمی با بیان این که در دستورالعمل جدید تغییراتی در نحوه بررسی مدیریت شرکتهای خدمات پس از فروش عملکرد نمایندگی‌های مجاز، نظرسنجی از مشتریان و نظرسنجی از مدیران نمایندگی‌های مجاز صورت گر فته است، خاطرنشان کرد: مجموعه این تغییرات به سختگیرانه‌تر شدن بازرسی از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش منجر شده است.
وی ادامه داد: در دستورالعمل جدید سطوح رتبه‌بندی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سختگیرانه‌تر شده و ضریبی به نام ضریب خدمت به شاخص‌های مورد بررسی اضافه شده که بیانگر میزان مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز بعد از دوره گارانتی است.
مدیر مهندسی بازرسی خدمات شر کت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران افزود: در دستورالعمل جدید رتبه‌بندی نمایندگی‌های مجاز سختگیرانه‌تر شده و سطح ممتاز به سطوح قبلی اضافه شده است. همچنین پرسش‌های نظرسنجی از مشتریان بر اساس نیازهای جدید به روز شده است.
وی با بیان این که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان مسوول بازرسی از شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و وارد کنندگان خودرو در حال عملیاتی کردن دستورالعمل جدید است، تصریح کرد: از ابتدای تیر ماه دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو به طور کامل اجرایی شده و مطمئنا افزایش نظارت‌ها و در نتیجه بهبود میزان رضایت مشتریان از این خدمات را به دنبال خواهد داشت.

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , خدمات , پس از فروش , ایران خودرو , بازار خودرو , قیمت خودرو , بازرسی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

34 نظر

لیلا نوروزی
2

سلام ،کلا دوتا خودرو ساز هست تو ایران ،ایران خودرو و سایپا دوتاشونم دوتا موتور بیشتر ندارن که میزان رو ماشیناشون ،اونم روز به روز بی کیفیت تر ،من یه ساینا دارم واسه سرویس دوره ای اونم دومین سرویسش که ۱۰ هزار هست بردم نمایندگی ،بعد از سرویس ماشین به من تحویل دادن رفتم وسط راه دیدم دور موتور می‌ره بالا برگشتم میگم آقا اینجوریه میگه ۱۰ روز باید ماشین بخوابه تو نمایندگی که از تهران قطعه بیا ای سی یو ،، اینم از سرویس دادنشون ماشین سالم میدی معلوم نیست چکار کردن با این ماشین
10:54  1403/04/05
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

بنده ماشینم j7 یک ماه نمایندگی مرکزی هست بخاطر یک قطعه مونده نمایندگی الان هم دم عید ماشین لازم هستم کسی هم پاسخگو نیست لطفا پیگیری بفرمایید
17:12  1402/12/19
گزارش
پاسخ دادن
هومن قره باغی
2

من دوم اسفند ماه ماشینم را برای بازه دو ساله به خدمات پس از فروش تلاش خودرو -نمایندگی تبریز بردم. پس از تاریخ مذکور ماشینم دایما مشکل پیدا میکنه. حتی پو ذوز پیش کلا دسته مونور ماشینم پیچاش اوفتاد و ماشینم زمین گیر شد. الان هم هر چقدر پیگیر شدم کسی جوابگو نیست. امداد خودرو خم نمیاد که ببرم تعمیرگاه. چند بار سعی کردم مدیر شرکت تلاش خودرو را ببینم نشد. هر بار با یه بهانه ای من را جواب میکنن. لطفا و لطفا من را راهنمایی کنین .
کسی جوابگوی من نیست.
با تشکر
16:41  1402/12/12
گزارش
پاسخ دادن
امیر قائم مقامی
0

من از سال ۹۷مشتری دائم خدمات نمایندگی سیاسی هستم چون ام وی ام x22 خریدم و بابت هر ۱۰ هزار کیلومتر بابت تعویض روغن وبازدید دوره ای به اونجا میروم من از موقعی که ماشینم رو تحویل گرفتم تا الان که ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد ماشینم هست بالغ بر ۱۶ تا ۱۷ بار مراجعه کردم متاسفانه پذیریشگر انجا با برخورد زننده و بی ادبانه نسبت به مشتریان رفتار مینمایند علت این امر که پذیرشگر هر صنفی میبایست از لحاظ ادب و متانت و سواد و خوش رفتاری را میبایست دارا باشد نمیدانم چرا نمایندگی به نام سیاسی مبادرت به استخدام این نفرات در چنین جایگاه خاصی را اقدام نموده و هر بار که میخواستم با جناب سیاسی در این چند سال صحبت کنم در نمایندگی حضور نداشته و مجبور شدم فرم نظرات در مورد نمایندگی سیاسی پر کنم با توجه به اینکه من باز هم نمایندگی سیاسی رو‌جزء بهترین نمایندگی میدانم این متن را برای جناب سیاسی نوشتم در ضمن منظور من نمایندگی پس از فروش چراغچی ۳۱ میباشد
13:10  1402/04/26
گزارش
پاسخ دادن
تکتم رحیمی
0

درود برشما ،بنده،خودروی شاهین خودم رو با ۶۳ کیلومتر از نمایندگی سایپا ترابی در شهرستان شاهرود تحویل گرفتم ،چندین با برای سرویس اولیه وحتی یک مرحله براساس فراخوان شرکت در خصوص آلاینده ها مراجعه کردم ،اعلام کردن دستگاه های مورد نیاز رو هنوز نداریم ،لذا به نمایندگی دیگری بنام آقای باقری مراجعه کردم ،سرویس اولیه رو سروقت انجام دادم ،برای سرویس ثانویه چندین بار مراجعه کردم ،فرمودن روغن نداریم،به همین دلیل سرویس ثانویه به موقع انجام نگردید،بعدأ که مراجعه کردم گفتن چون سرويس ثانویه به موقع انجام نشده از گارانتی خارج میشوید ،با مراجعه مجدد هماهنگی با کارشناسان سایپا در تهران مشکل حل وسرویس۱۰۰۰۰هزارتایی نیز انجام شد ،شکر خدا ماشین بنده شانسی از نظر موتوری مشکلی نداره ،در حال حاظر برای سرویس ۱۵۰۰۰هزارتایی مراجعه کردم ،ویک دلیل دیگه اینکه کولر ماشین سرد نمونه دوستان مجدد حرف قبل رو مطرح میکنن ،لذا خواهشمند م راهنمايي بفرمائید، با تشکر دکتر رحیمی
12:12  1402/04/19
گزارش
پاسخ دادن
تکتم رحیمی
0

سلام ودرود ،بنده خودروی شاهین رو از نمایندگی ترابی در شاهرود ،با ۶۳کیلومتر کارکرد تحویل گرفتم ،متاسفانه این نمایندگی کوچکترین خدماتی رو ارائه نکردن یک بار هم در غالب فراخوان با این نمایندگی مراجعه‌ گفتن هنوز سیستم ولوازم لازم رو نداریم ،لابه نمایندگی باقری مراجعه ،سرویس اولیه رو سروقت انجام دادم،برای سرویس‌ ثانویه چندین بار مراجعه کردم ،گفتن روغن نداریم ،با با تأخير مراجعه کردم ،گفتن دیر اومدی ،سرویس ثانویه ننشسته توی سیستم ،پس باید با کارخانه هماهنگ بشه با کارخانه تماس گرفتن ،پس اعلام موضوع پذیرفتن که بدلیل نبود روغن باید سرویس انجام بشه لذا سرویس ۱۰۰۰۰هزارتایی هم انجام شد ،انروز برای سرویس ۱۵۰۰۰هزارتایی مراجعه کردم ،دوستان همان حرف اول ر میزنن ،در حالی که ماشین من خدا لطف کردن وشانسی از نظر موتوری سالم است وتاکنون هم ایراد موتوری نداشته وندارم،فقط کولر سرد نمیکنه ،راهنمایی بفرمایید ،متشکرم
11:58  1402/04/19
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
1

ماشین سمند سورن خریدم کیلومتر ۲۰۰۰ تا بردم نمایندگی۵۰۶۲ داریوش گودرزی کیلومتر ۱۹ جاده قدیم کرج بغل پل قلعه حسن خان برای سرویس اولیه و تعویض روغن یک روز ماشین اونجا بود فرداش ۹۷۰ هزارتومان هزینه گرفتند بابت تعویض روغن من هم خیالم راحت که سرویس کردم بعد از مدتی یک نفر آشنا پیدا کردم گفت نه تنها تعویض روغن انجام نداده بودند بلکه سرویس اولیه هم انجام ندادند همه چی کشکه دروغه . دزد تر و کلاهبردار تر از نمایندگی داریوش گودرزی پیدا نمیکنید . خدا لعنت تان کنه حروم خوری کنید ببینیم آخرتون چی میشه یا هزینه دوا دکتر مریضی لاعلاج تان میشه یا خرج زن و دخترتون .......
23:31  1402/03/23
گزارش
پاسخ دادن
امین ترابی
1

در تاریخ 13/8/1401خودروی شاهین تحویل فوری یک‌ماهه از نمایندگی آقای میرکریمی خریداری کرده ام و خوشبختانه در نوبت مقرر برای تحویل به نمایندگی آقای میر کریمی در کرج مراجعه نمودم که موقع تحویل ماشین بشدت کثیف بود و متاسفانه درب سمت شاگرد و سپر جلو قری شدید داشت
متاسفانه نمایندگی آقای میر کریمی در حد و اندازه نمایندگی نیست
19:19  1401/09/22
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد خسروی
0

نمایندگی سایپا (آقای ورزنده) شعبه کوشش مشهد، بعد شش ماه متوجه شدیم نمایندگی تیک مربوط به کارت خودرو رو در شرکت سایپا نزدن وکارت برای ما صادر نشده. بعد از مراجعه به تعویض پلاک شمخص شد وظیفه نمیاندگی بوده. وقتی مراجعه کردم آقای ورزنده فرمودن من کاری نمیکنم . بخش خصوصی هستم اگر دلم بخواد کرکره مغازه رو میکشم پایین جواب خدا رو هم نمیدم..
کسی هست رسیدگی کنه آیا؟
10:49  1401/08/15
گزارش
پاسخ دادن
بیژن
0

خدا جواب نمایندگی سایپا مومنی گنبد کاووس را بده
لعنت بهشون ک منو ۳ماه کاشتن و نزدیک بود ب خاطر عیبش تصادف شدیدی بکنم
خدا رحم کرد
10:24  1401/05/12
گزارش
پاسخ دادن
علی اصغرعبداللهی
0

باسلام امروزمورخ7/11/1400به نمایندگی آدابی قم جهت تعمیرویاتعویض کاتالیزوروآمپربنزین کوئیک مراجعه کردم ازپذیریش خودروامتناع کردندوگفتند ماقطعه نداریم وبه نمایندگی دیگری مراجعه کنید بنده درخواست پذیرش کردم تا پاسخ مکتوب داشته باشم ولی بازهم نپذیرفتند
14:01  1400/11/07
گزارش
پاسخ دادن
محمد رنجبر
0

سلام.اقای سیدحسین حسینی فرزند سیداقا از قزوین برنده پارس بنزینی براحتی اب خوردن حواله شون ب قیمت چهل میلیون فروختن ،پیش فروش ایران خودرو اواخر شهریور لطفا ب بازرسی ایران خودرو اطلاع رسانی شود تا دست دلال ها کوتاه شود والسلام.
00:56  1400/06/28
گزارش
پاسخ دادن
ایلین
0

سلام من ماشین mvm315 دارم که توی سیل گنبد کاووس به خوردی خثد خاموش شد و الان حدود یک ماه تو نمایندگی دشتی گنبد خوابیده وقتی بهشون اعتراض میکنیم تازه بد تر لج میکنن و میگن برو شرکت تهران ببینیم اونا چه غلطی میکنن پشتیبانی هم جواب نمیده نه بیمه هزینه میده نه گارانتی تازه یک ماه شده بود ماشین گرفتم😐😐
22:44  1398/02/03
گزارش
پاسخ دادن
هادی
1

هفته قبل با ماشینم که ام وی ام ۳۱۵ نیو هست تصادف کردم و برای تامین قطعات به نمایندگی سیاسی در مشهد مراجعه کردم و درخواست درب موتور (کاپوت ) دادم و یک عدد درب موتور تحویل گرفتم و به خاطر خراب نشدن درب موتور اون رو با وانت به تعمیرگاه صافکاری بردم ولی تعمیرکارم گفت که درب موتور قبلا صافکاری شده و مشکل دار است . درب موتور رو با همون وانت برگردوندم به نمایندگی . ولی متاسفانه همون یک دونه رو داشتن . گفتن برگشت پول نداریم اگه بخوای باید سفارش بدیم از تهران بیاد . حداکثر سه یا چهار روزه میاد. الان هشت روزه که میگذره و من روزی بیست و پنج هزار تومن کرایه خونه تا محل کارم رو میدم . هر چقدر هم اعتراض میکنم کسی پاسخگو نیست . الان من موندم به کی باید شکایت کنم .
12:05  1396/09/22
گزارش
پاسخ دادن
یاس ارامون
0

نمایندگی رسیدگی نمی کن
21:14  1396/07/15
گزارش
پاسخ دادن
یاس ارامون
0

من نمایندگی می برم رسیدگی نمی کن
21:12  1396/07/15
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

من x33 s از شرکت مدیران خودرو خریداری و در 5 هزارکیلومتر کارکرد جفت کمک عقب روغن میداد و در 10 هزار کیلومتر کارکرد کل ماشین صدا داشت و حتی موتور صدا میداد و در 30 هزار کیلومتر کارکرد بعد از پاره شدن تسمه تایم موتور دچار مشکل شد و جالب اینجاست نمایندگی ها بعلت نداشتن تخصص کافی برای باز کردن موتور ماشین یا حتی عدم وجود قطعات موتور ماشین را پذیرش نمی کنند واقعا تبلیغات دروغ مدیران خودرو باعث تاسف است و من به ناچار این موضوع را رسانه ای میکنم
11:13  1396/07/12
گزارش
پاسخ دادن
حسین رستگار
0

جک اس 5 اتوماتیک خریدم باخانواده در سفر بودیم که از ریر داشبوت ناگهان آتش گرفت و به وسیله آتش نشانی خاموشش کردند و کارکرد 7هزارتا و سرویس اولیه را در 1/4/96 انجام دادم امداد خودرو ر ماشین را آورد تهران بعدد که مراجعه کردم خدمات پس از فروش می گن کارشناسمان علت چون آنتن tv نصب کردی آتش گرفته در صورتی ربطی نداره قبل از اینکه آتش بگیره فرمان قفل شد و بعدش کل ماشین هیچی کارنمیکرد میخوان سر خودشان واع بدن دستها وانگشت ها خودم سوخت و خانواده ام از نظر روحی رواانی داغون شدند بعداز یک ماه که ماشین خوابیده گفتم اگر کاری نمیکنید و نطرتان این هست بطور کتبی بنوسید وبه به من بدید می گن امکان نداره .پس این چه خدمات پس از فروشی .100 م پول بدی این از سفر رفتند واز کارو زندگی بیفتی وبعداز یکماه جواب سربالا میدن چه باید کرد کرمان موتور اولویت روی آهن پارهاهای چینی داده است نه به جان مردم
21:41  1396/07/01
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

جک s5خریدم بدون بنزین بعد از سه ماه تحویل گرفتم یک لیتر بنزین داشت همش از نمایندگی تا اولین چهارراه در اهواز خاموش شد تو گرما پدرم در اومد ترمز دستی برقی هم قفل بود نمی‌شد هلش داد گندشو بزنه یه ۵لیتر بنزین نمیریزن توش
02:25  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
فضل اله علیزاده
1

باسلام و احترام
اتومبیل بنده لیفان X50 AT باقدمت خرید ۱/۵ سال ٫درغروب یکشنبه به تاریخ ۹۶/۴/۱۸دچارقفل شدگی گیربکس گردید ودرچهارراه قصردشت -هاشمی تهران بدون حرکت متوقف گردید.با رسیدن امداد کرمان موتور نمایندگی ۱۷۰۸ ‌‌‌، بعد از بیش از ۲ ساعت بلاتکلیفی، خودروبنده با اخذ رسید به آن نمایندگی انتقال یافت. ازروز بعد با تماس تلفنی وپیگیری حضوری با آن نمایندگی اعلام شد که بایستی گیربکس اتومات خودرو تعویض گردد.
اما تازمان نوشتن این پیام ٫هنوز اقدام عملی نشده و طبق آخرین پیگیری بعمل آمده (تلفن ۴۲۷۲۴) ٫ اعلام شده که حتی یک دستگاه گیربکس اتوماتیک X50 هم درایران وجود ندارد و وعده داده اند که شاید تا نیمه دوم مرداد ماه ۹۶ گیربکس خودرو ازچین واردنمایندگی شود.
این درحالی است که این وقفه طولانی بدون اتومبیل باعث به هم خوردن برنامه زندگی وقرارهای کاری بنده شده و بدترازآن اینکه این شرکت مشتری خودرا به حال خود رها کرده است.
خواهشمندم درمورد خرید خودروهای چینی بیشترفکرکنید تا درآینده بلاتکلیف نشده ودچارخسارت نشوید.
01:43  1396/05/10
گزارش
پاسخ دادن
كورس سليماني
0

اون كسايي كه گول 25 ميليون وام كذايي خودرو رو خوردن الان حالشون چطوره؟ حقمونه
16:02  1396/04/29
گزارش
پاسخ دادن
ابراهیم فیضی
1

متاسفانه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور در انجام وطیفه خود بسیار کوتاهی کرده و خدمات آن بسیار کند میباشد و خودروها بسیار بی کیفیت هستند و خدمات دهی بسیار ضعیفی دارند و به مشکلات مشتریان توجهی ندارند بعنوان مثال خودرو من پس از ۱۳۰۰ کیلومت کارکرد رادیاتور سوراخ کرده و باعث آسیب به سرسیلندر شده که مدت ۱۳ روز است در نمایندگی پدیرش شده متاسفانه پس از چندین مورد ارتباط تلفنی و مکاتبه هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته و جواب از خدمات پس از فروش شرکت داوه نشده است تلفن تماس ،: ۰۹۱۴۱۸۳۲۸۶۶
17:07  1396/01/20
گزارش
پاسخ دادن
بهمن
1

واقعا کرمان خودرو شورشو در اورده منم مدت 8 ماه است که دنبال یه قطعه هستم و این ماه وان ماه می کنند وبی کیفیت ترین خودروها را تولید و هیچ گونه خدماتی هم نمی دهد
17:08  1396/04/16

گزارش
sسعید
0

لاستیک ماشین هم ترکید و با اینکه کارت طلایی داشتم اون رو هم برام عوض نکردن و مجبور شدم در بازار آزاد لاستیک رو خریداری کنم. اون هم با دردسر زیاد؛ چون اون نوع لاستیک که ایران خودرو استفاده کرده بود در بازار موجود نبود.
خلاصه بنده بعد از 5 ماه استفاده که چه عرض کنم رفت و آمد به نمایندگی های مجاز خودرو رو دیروز فروختم و از شرش راحت شدم و قسم خوردم که تا روزی که زندم دیگه ماشین ایرونی نخرم.
05:25  1395/12/28
گزارش
پاسخ دادن
sسعید
0

من 5 ماه پیش یک سمند توربو شارژ صفر کیلومتر خریدم. همان روز اول چراغ عیب موتور روشن شد و برای رفع مشکل به نمایندگی مراجعه کردم. گفتند که شلنگ توربو شارژ پاره شده الان هم موجود نیست! مکانیک ایران خودرو یک شلنگ دست دوم رو بعنوان جایگزین موقت بر روی موتور سوار کرد. امروز که 5 ماه از این ماجرا میگذره هنوز هم نتونستم این شلنگو عوض کنم و هر بار ادعا میکنن که شلنگ موجود نیست و اگر بیاد خودمون تماس میگیریم!
بغیر از این تمام درها و بدنه ماشین به شدت صدا میده و در خیابان هایی که کمی چاله و چوله دارن این سر و صداها واقعا غیر قابل تحمل میشه. برای این مشکل هم چند بار به نمایندگی های مجاز حتی در تهران مراجعه کردم اما هیچکدام حاضر نشدن مشکلمو برطرف کنند. آخرین بار فردی که مدیر نمایندگی بود گفت این مشکل قابل حل نیست و خودتو خسته نکن.
همچنین 2 ماه پیش برای سرویس اولیه به نمایندگی در تهرانپارس مراجعه کردم اما ادعا کردن که سرویس اولیه رایگان فقط در کیلومتر 10000 انجام میشه و اگر الان ماشین سرویس بشه باید خودم هزینشو پرداخت کنم و ازم 120 هزارتومان پول گرفتن.
05:23  1395/12/28
گزارش
پاسخ دادن
دنیای وارونه
2

ای خدا دراین دنیای بی قانون شکایتمون رو به کجا ببریم که به فریادمان برسن؟
18:34  1394/11/12
گزارش
پاسخ دادن
ایران
12

شکایت از دزد به شاه دزد
18:56  1394/11/03
گزارش
پاسخ دادن
علميه اماني
0

باسمه تعالي
سلامٌ عليكم
احتراما" گزارش مي گردد روز سوم دي ماه سال جاري اينجانب براي خريد يك دستگاه خودروي پارس تندر از نمايندگي ارومچيان(شعبة تبريز) نقدا" مبلغ سي و نه ميليون و سيصد و پنجاه هزار تومان(هشتاد درصد از محل وام بوده) پرداخته و در تاريخ 6/10/94 تلفني اطلاع داده اند كه ماشين آمادة تحويل مي باشد. هنگام مراجعه جهت نصب تعدادي از آپشن ها منجمله دزدگير ساده با سه سال گارانتي و دوربين دنده عقب، زيرپايي كاسه اي، كفپوش صندوق عقب، روكش فابريك، فرمان دوختي و عايق درب موتور- بدون اينكه توضيح دهند كه چقدر اين كار ضرورت دارد يا اصلا" لازم نيست و نيز احتمالا" بعضي از آنها موجب اختلال در كار خودرو مي شود- مبلغ هفتصد و بيست و نه هزار تومان دريافت كردند. بالاخره روز يكشنبه 20/10/94 مبلغ چهل هزارتومان تحت عنوان بهاي توري زيربرف پاك كن و پلاك و چهل هزار تومان انعام و ده هزار تومان نصب پلاك اخذ كردند. ماشين را پس از تحويل به پاركينگ منزل انتقال داديم و در انتظار وصول سند منتظر مانديم. صبح روز سه شنبه 22/10/94 يعني تقريبا"پس از سي و شش ساعت از تحويل خودرو متوجه شديم سيستم برق و دزدگ ...
09:26  1394/11/03
گزارش
پاسخ دادن
برخیا
4

با سلام، خداوند می فرماین آدم طماع خود را به هلاکت و گرفتاری خواهد انداخت. پا را از گلیم درازتر کردن همین فلاکتها را هم دارد!
چرا من یک ایرانی غیرتمند خودم را بخاطر این طمع و هوس خوار میکنم!؟
چرا برای این خودروی پر از عیب این همه وام گرفتی و پول بی زبون دادی؟ وای از این همه هشدار نخریدن. وای وای از این همه وسوسه و طمع! وای از این همه عشق ماشین سواری و ماشین داشتن!
هرکس نان از عمل خویش خورد. شما داری نون کار خودت را میخوری. خودروساز هر شرطی که گذاشته شما رو اجبار نکردند به خریدن.
شما اگه قناعت و قناعت میکردی و اهل پز و فخر فروشی نبودی میتونستی یه پیکان بسیار تمیز با 6 یا نهایتا 7 میلیون بخری و این انعام و وام و قسط و بدهکاری و نخوری و پس انداز برای دادن قسطها و این ... چیزها رو نداشتی.
ما ایرانی ها از قدیم اهل پز و فخر بودیم و هستیم. ولی چرا ؟!!!
چرا ما همیشه آخر فکر می کنیم!؟
چرا زبان و عمل ما پشت عقل و درایت قرار ندارد!؟
چرا عجله؟ عجله برای بدبخت کردن خانواده و آینده!
25 میلیون وام گرفتی. این خودرو برایت 60 میلیون درمیاد. 60 میلیون شاید هم بیشتر!!!
10:57  1394/11/03

گزارش
بنده خدا
3

جناب برخیا بعضی حرفهای شما درست نیست
تو این شرایط سخت اقتصادی هر کسی ماشین میخره یعنی به ماشین احتیاج داره نه برای فخر فروشی و پز دادن
بنظر شما آدم چند سال باید صبر کنه تا خودروسازان از نخریدن مردم به فکر اصلاحات بیفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی دولت از خودروساز حمایت میکنه بنابراین نخریدن هم مشکلی رو حل نمیکنه مخصوصا آدمی که ماشین روبرای نیازش استفاده میکنه نه برای فخر فروشی و پز دادن
12:10  1394/11/03

گزارش
مهدی
2

رقابتی باید باشه تا اینا به خود بیان
14:39  1394/01/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ژاوی هرناندز
8

می‌توانند ابتدا به واحد بازرسی و شکایات آن شرکت خدمات پس از فروش مراجعه کنند!!!!
ای آقا وقتی رقابتی نیست وقتی رقیبی نیست وقتی میخوای بخر میخوای نخر همینه که هست !!
بازرسی چه مفهومی داره شکایت چه معنی میده رضایت مشتری هیچ ربطی به میزان فروش نداره !

11:47  1394/01/30
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا : سلام من امروز مجدد با امور مشتریان تماس گرفتم و گفت که تا یک اسفند فاکتور شده منم با سر و صدا بهش گفتم که ۲ هفته س همینو میگی و روی یک اسفند متوقف شده چرا پلاس رو تا آخرای اسفند فاکتور کردین ولی cvt روی یک اسفند مونده خلاصه اینکه دوستان همه زنگ بزنید صدای اعتراضتون رو بشنون اینجوری دست رو دست بزارید هیچ کاری برامون نمی کنن یه خورده فعال باشید لطفا
اکبر از اردبیل : سلام به نوبه خودم از شما و تمام اعضای با معرفت گروه ممنونم
شاهین خرداد : سلام من دیروز تکمیل وجه کردم والله ترسیدم افزایش بخوره قطعا هم تو این هفته افزایش قیمتو داره سایپا ان شاالله برای شما افزایش نخوره ولی من ریسک نکردم و پولشم نداشتم خدا بهترینا رو نصیبتون کنه
شاهین 403 : سلام پس کم کم باید منتظر باشیم ما که اردیبهشت تکمیل وجه کردیم
سارا : سلام کسانیکه شاهین جی پیش فروش شد بهشون و نصف مبلغ رو دادن اگر افزایش قیمت صورت بگیره بعنوان مثال ۳۰ درصد برای این افراد ۱۵ درصد محاسبه میشه چون پول نصفشو دادن
دیانا : سلام از همه ی بزرگوارانی مثل اکبر آقا که این مدت واقعا سنگ تموم گذاشتن و همه ی کسانی که اطلاعات در خدمت گروه گذاشتند بسیار ممنون و سپاسگزاریم
X5 : سلام ثبت نام ابان کسی هست برای تحویل خودرو زنگ زده باشن که امروز خودرو بگیرن
عباسی : فک کنم دیگه همه اسفندی ها فاکتور شدیم
X5 : سلام بیمه خودرو اداره پست میاره یا زمان تحویل خودرو میدن
Mehrdad : دی یا بهمن اگر بیشتر تاخیر نخوره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی 25 مهر : دیشب
سورن فوروش فوری : سلام از تیر ماهی های فروش فوق العاده خبری نیست؟ کسی فاکتور نشده؟
سورن موتور جدید 29 خرداد : تکمیل وجه کی انجام دادین؟
محمد : سلام دوستان آدرس دقیق تجمع رو بزارید لطفا
دنا 6 دنده : چرا مال من نمیشه کل زندگیم فروختم پولشو ریختم
رانا 31 خرداد : سلام دوستان کسی جدیدا فاکتور شده؟
مجی : آقا داستانی که تبدیل اومده اگه تکمیل وجه کنند دیگه افزایش قیمت ندارن از اونور هم هر دو تاخیر داره
دنا آپشنال : سلام تیر ماه مگه ما به تفاوت کمربند رو دادن که فاکتور شن؟
کوییک شهریور : من ی جوانم خیری ندیدم چشم باز کردم فقط گرانی
پیش فروش تکمیل وجه 7 اسفند : کدوم شهر هستیند؟