خرید موتور سیکلت نِیکِد تا ۱۵۰ میلیون تومان

 

 

 

یکی از پرطرفدارترین کلاس‌های موتور سیکلت در ایران، کلاس نِیکِد است. البته اصطلاحی که برای این نوع کلاس به کار می‌رود، استریت یا خیابانی می‌باشد و برخی، این مدل‌ها را با این نام بیان می‌کنند.

 

خرید موتور سیکلت نِیکِد تا ۱۵۰ میلیون تومان

 

انتخاب و خرید موتورهای نِیکِد ، با توجه به افزایش بیش از حد قیمت آنها و تورم، با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو شده است. بر همین اساس و با افزایش هزینه‌های ثانویه، باید مدلی را انتخاب کرد که با وجود این چالش‌ها، بهترین انتخاب ما باشد.

 

در این مطلب به سراغ خرید موتور سیکلت‌های نِیکِد ، تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان خواهیم رفت و هر کدام از آنها را نیز بررسی خواهیم کرد.

 

 

موتور سیکلت گلکسی (SYM) NA180

اولین مدل از لیست خرید موتور سیکلت نِیکِد تا ۱۵۰ میلیون تومان، گلکسی NA180 است. این موتور که محصول شرکت SYM تایوان است، توسط نیرو موتور به بازار عرضه می‌شود.

 

این مدل دارای طراحی اسپرت و جذاب، موتور قوی و بازدهی بالا، تجهیزات و امکانات مدرن و قیمت مناسبی است که می‌تواند رقیب سرسختی برای موتورهای هم‌رده خود باشد.

 

NA180 از یک پیشرانه تک سیلندر، چهار زمانه، دو سوپاپ و خنک کننده آب با حجم ۱۸۳ سی‌سی بهره می‌برد که می‌تواند حداکثر ۱۷.۸ اسب بخار قدرت در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر ۱۵.۷ نیوتن متر گشتاور در ۷۵۰۰ دور در دقیقه ارائه دهد. سیستم سوخت رسانی این موتور انژکتوری و از برند  CONTINENTAL  می‌باشد.

 

خرید موتور سیکلت نیکد تا ۱۵۰ میلیون تومان

 

گلکسی NA180 دارای گیربکس شش سرعته دستی است که دنده‌های اول تا چهارم کوتاه و دنده‌های پنجم و ششم بلند هستند. حداکثر سرعت آن حدود ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت است و همچنین با دارا بودن باک ۱۱ لیتری، میزان مصرف سوخت آن ۲.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد. سیستم ترمز NA180 در هر دو محور دیسک تعبیه شده که قطر دیسک جلو ۲۶۰ میلی متر و قطر دیسک عقب ۲۲۰ میلی متر است. حداقل قیمت موتور سیکلت گلکسی NA180 در بازار ایران، ۱۴۹ میلیون تومان می‌باشد.

 

مزایای موتور سیکلت SYM مدل NA180

  • قدرت و بازدهی بالای موتور
  • طراحی اسپرت و زیبای بدنه
  • تجهیزات و امکانات مدرن و کارآمد
  • ترمزهای قوی و ایمن
  • قیمت مناسب نسبت به موتورهای هم‌رده

 

معایب موتور سیکلت SYM مدل NA180

  • وزن سنگین موتور (۱۵۰ کیلوگرم)
  • عدم وجود سیستم ABS
  • عدم وجود سیستم تعلیق پیشرفته

 

موتور سیکلت بنلی TNT 150i

دومین موتور سیکلتی که می‌توان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای خرید آن هزینه کرد، بنلی 150 نیوفیس است. محصولات بنلی با ورودشان از سال ۹۵ به ایران، محبوبیت بسیاری در میان اقشار جامعه پیدا کرده‌اند.

 

موتور سیکلت TNT 150i یکی از محصولات پرطرفدار کمپانی ایتالیایی بنلی است که در کلاس موتورهای استریت نِیکِد قرار دارد.

 

این مدل دارای طراحی تهاجمی بدنه، فرم عضلانی باک، رینگ‌های اسپرت، فریم قرمز رنگ و اگزوز مشکی است که ظاهر جذاب و جوان پسندی به آن بخشیده است.

 

بنلی مدل TNT 150 نیوفیس، از یک پیشرانه تک سیلندر، چهار زمانه، چهار سوپاپ و خنک کننده روغن با حجم ۱۵۰ سی‌ سی بهره می‌برد که می‌تواند حداکثر ۱۳.۱۴ اسب بخار قدرت در ۹۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر ۱۲ نیوتن متر گشتاور در ۷۰۰۰ دور در دقیقه ارائه دهد. سیستم سوخت‌رسانی این موتور از نوع انژکتور برقی EFI و کنترل سوخت آن به وسیله کامپیوتر مرکزی ECU انجام می‌گیرد.

 

TNT 150 دارای گیربکس ۵ سرعته و کلاچ آن از نوع خیس صفحه روغنی می‌باشد.

 

حداکثر سرعت این موتور حدود ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن به صورت تقریبی، ۲.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. همچنین ظرفیت باک سوخت آن نیز، ۱۳.۵ لیتر می‌باشد.

 

خرید موتور سیکلت نیکد تا ۱۵۰ میلیون تومان

 

سیستم ترمز بنلی 150 نیوفیس، در قسمت جلو دیسک ۲۶۰ میلی متر و در قسمت عقب دیسک ۲۴۰ میلی متری است. حداقل قیمت برای خرید موتور سیکلت بنلی TNT 150 نیوفیس، ۱۴۳ میلیون تومان می‌باشد.

 

مزایای موتور سیکلت بنلی TNT 150i

  • آلایندگی پایین
  • طراحی تهاجمی
  • هندلینگ خوب
  • ترمزهایی با عملکرد مناسب
  • سواری نرم

 

معایب موتور سیکلت بنلی TNT 150i

  • عدم وجود سیستم ABS
  • قطعات گران قیمت
  • داغ‌ شدن بیش از حد در فصول گرم

 

موتور سیکلت سی‌اف CF 150NK

در این قسمت، می‌خواهیم به سراغ یکی دیگر از موتور سیکلت‌های نیکد تا ۱۵۰ میلیون تومان برویم. موتور میان‌رده خوب که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بالایی برخوردار است.

 

موتور سیکلت CF 150NK محصول جدید و به ‌روزی است که توسط کمپانی CFMOTO چین، تولید و عرضه می‌شود. طراحی زیبا، جذاب و چشم نواز این موتور توسط استودیو KISKA صورت گرفته است.

 

این استودیو، طراح موتورهای برند KTM اتریش می‌باشد. بنابراین، می‌توان گفت که این موتور سیکلت دارای طراحی اسپرت و مدرنی است که الهام گرفته از موتورهای نِیکِد اروپایی است.

 

سی‌اف موتو 150NK، از یک پیشرانه تک سیلندر،چهار زمانه، دو سوپاپ و خنک کننده آب با حجم ۱۴۹.۵ سی سی بهره می‌برد.

 

این موتور می تواند حداکثر قدرتی معادل ۱۲.۳ اسب بخار در ۸۲۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۱.۵ نیوتن متر در ۶۵۰۰ دور در دقیقه ارائه دهد. سیستم سوخت رسانی آن، از نوع انژکتوری می‌باشد که توسط شرکت Bosch آلمان ساخته شده است.

 

خرید موتور سیکلت نِیکِد تا ۱۵۰ میلیون تومان

 

CF 150NK دارای گیربکس ۶ سرعته دستی و کلاچ آن از نوع چند صفحه روغنی است و می‌تواند تا حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت، سرعت بگیرد.

 

میزان مصرف سوخت این موتور حدود ۲.۳ الی ۲.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد و همچنین ظرفیت باک آن نیز ۱۰ لیتر است. سیستم ترمز 150NK از نوع دیسکی می‌باشد که در قسمت جلو از یک دیسک ۲۹۲ میلی متری با یک کالیپر دو پیستونه و در قسمت عقب از یک دیسک ۲۲۰ میلی متری با یک کالیپر تک پیستونه استفاده شده است. حداقل قیمت برای خرید موتور سیکلت CF 150NK در ایران، ۱۲۳ میلیون تومان می‌باشد.

 

مزایای موتور سیکلت سی‌اف CF 150NK

  • طراحی زیبا توسط استودیو KISKA
  • هندلینگ خوب
  • ترمزهایی با عملکرد مناسب
  • تجهیزات مدرن و کارآمد
  • قیمت مناسب

 

معایب موتور سیکلت سی‌اف CF 150NK

  • عدم وجود سیستم ABS
  • وزن زیاد نسبت به حجم موتور
  • شتاب کم
  • ناموجود بودن برخی از قطعات

 

موتور سیکلت بنلی مدل TNT15

آخرین مدلی که در لیست خرید موتور سیکلت نِیکِد تا ۱۵۰ میلیون تومان، بررسی خواهیم کرد، موتور بنلی TNT15 است. این موتور نسخه قدیمی TNT 150i می‌باشد.

 

اگر نگاهی به طراحی این دو نسخه بیندازیم، TNT15 جذابیت و زیبایی

 نسخه جدید خود را ندارد. البته این قضیه در سال تولید خودش صدق نمی‌کند.  

 

بنلی مدل TNT15، از یک پیشرانه تک سیلندر، چهار زمانه، دو سوپاپ و خنک کننده هوا با حجم ۱۴۸ سی سی بهره می‌برد. این موتور می تواند حداکثر قدرتی معادل ۱۲ اسب بخار در ۸۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۱ نیوتن متر در ۶۰۰۰ دور در دقیقه ارائه دهد. سیستم سوخت رسانی آن نیز، از نوع انژکتوری می‌باشد.

 

خرید موتور سیکلت نیکد تا ۱۵۰ میلیون تومان

 

TNT15 دارای گیربکس ۵ سرعته دستی و کلاچ آن از نوع خیس صفحه روغنی است و می‌تواند تا حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت، سرعت بگیرد. میزان مصرف سوخت این موتور حدود ۲.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد و همچنین ظرفیت باک آن نیز ۱۶ لیتر است.

 

سیستم ترمز بنلی ۱۵ در قسمت جلو از نوع دیسک با قطر ۲۲۰ میلی متر و در قسمت عقب از نوع کاسه‌ای می‌باشد. حداقل قیمت برای خرید موتور سیکلت CF 150NK در ایران، ۱۰۲ میلیون تومان می‌باشد.

 

مزایای موتور سیکلت بنلی TNT15

  • مصرف سوخت پایین
  • قیمت بسیار مناسب
  • عملکرد نسبتا خوب
  • هندلینگ خوب

 

معایب موتور سیکلت بنلی TNT15

  • عملکرد پایین سیستم ترمز
  • عدم وجود سیستم ABS
  • ضعیف بودن سیستم خنک کننده

 

موتورهای کلاس نِیکِد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تردد در شهر، بزرگراه‌ها، فرار از ترافیک و... می‌باشد. در این مطلب به بررسی برخی از موتورهای نیکد تا ۱۵۰ میلیون تومان پرداختیم.

 

بر همین اساس شما می‌توانید خرید موتور سیکلت نیکد تا ۱۵۰ میلیون تومانی خود را، به صورت اقساط ۲۴ ماهه انجام دهید. برای اطلاع از این شرایط، می‌توانید به سایت پدال https://pedall.ir مراجعه کنید.


 

 

 

 

 

 

برچسب : خودرو , رپورتاژ , موتور , سیکلت , خرید , قیمت , نیکدی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کامبیز
0

در معایب بنلی 150 نیو نوشته اید داغ‌ شدن بیش از حد در فصول گرم.
گویا تا الان سوار این موتور نشده اید.
این موتور به هیچ عنوان داغی بیش از حد انجین ندارد. من این موتور رو دارم و گرمایی که انجین تولید می کند معقول و قابل قبوله. حتی یک رادیات روغن هم داره که باز باعث میشه موتور خنک تر از حالت معمول باشه.
عیب بزرگی که بنلی 150 نیو داره فقط شتابشه. هرچه گاز میدی باز میبنی یه سی جی 125 سوسکش میکنه. البته این کم شتابی بخاطر تراکم پایین انجینه که با ریمپ حل میشه. اما این تراکم پایین انجین باعث میشه که خرابی انجین به حداقل برسه و کارت به تعمیرگاه نکشه. پس ریمپ نکنید و از رخ باحال و هندلینگ و تودست بودن این موتور لذت ببرید.
09:41  1403/04/21
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد