بررسی موتور سیکلت های سی اف جهانرو

 

 

 

رپورتاژ موتور سیکلت‌های سی اف، که توسط شرکت جهانرو مونتاژ می‌شوند، امروزه یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات بازار هستند. موتور های ساخت جهانرو بیشتر در دسته بندی خیابانی و مسابقه‌ای قرار می‌گیرند و از نظر طراحی ظاهری، بسیار جذاب هستند.در این مطلب قصد داریم موتور سیکلت‌های سی اف جهانرو را بررسی کنیم و اطلاعات کاملی را درباره مدل‌های مختلف‌اش به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این موتورسیکلت‌ها آشنا شوید.

 

معرفی موتور سی اف 150

موتور سی اف ۱۵۰ یک موتورسیکلت سبک و اقتصادی است که برای استفاده در جاده‌های شهری و مسیرهای فرعی طراحی شده. این مدل به یک موتور تک‌سیلندر چهارزمانه با حجم ۱۵۰ سی‌سی مجهز است که قادر است حداکثر توان ۱۲ اسب بخار (۸.۹ کیلووات) را در دور موتور ۸۰۰۰ RPM تولید کند. قدرت تولیدی موتور، سرعت مناسبی را برای رانندگی شهری فراهم می‌کند که این ویژگی، آن را به یک انتخاب مناسب و محبوب برای موتورسواری در داخل شهر تبدیل کرده است. سیستم تغذیه سوخت انژکتور الکترونیکی EFI باعث می‌شود تا مصرف سوخت این موتور به طور قابل توجهی کاهش یابد و عملکرد آن در شرایط مختلف آب و هوایی و ارتفاعات بهینه باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های این مدل موتور سیکلت سی اف، در دسترس بودن لوازم یدکی آن است. شما می‌توانید از هر جای ایران، لوازم موتور سی اف را از سایت دکتر موتوری سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر آن، تمامی لوازم یدکی و جانبی موتور سیکلت در این فروشگاه آنلاین با امکان پرداخت قسطی موجود است.

بررسی موتور سیکلت های سی اف جهانرو

 

این موتور از سیستم خنک‌کننده هواخنک بهره می‌برد که مناسب برای موتورهایی با این سطح از توان است. سیستم انتقال قدرت آن از نوع جعبه‌دنده ۵ دنده دستی است که باعث انتقال قدرت صاف و بی‌دردسر در شرایط مختلف جاده‌ای می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته موتور سی اف ۱۵۰، سیستم ترمز دیسکی در هر دو چرخ جلو و عقب است که به راننده این امکان را می‌دهد تا در سرعت‌های بالا و هنگام توقف‌های ناگهانی کنترل دقیقی روی موتور داشته باشد. همچنین این موتورسیکلت از سیستم تعلیق هیدرولیک بهره می‌برد که باعث جذب ضربات ناشی از دست‌اندازها و جاده‌های ناهموار شده و راحتی بیشتری را برای راننده فراهم می‌کند.

از نظر طراحی بدنه، سی اف ۱۵۰ با ابعاد و وزن مناسب خود (حدود ۱۳۰ کیلوگرم) برای استفاده در ترافیک شهری بسیار مناسب است. ارتفاع صندلی آن به گونه‌ای طراحی شده که راننده به راحتی می‌تواند با زمین تماس داشته باشد و کنترل موتور را در سرعت‌های پایین حفظ کند. طراحی سبک و ارگونومیک بدنه به همراه فرمان باریک، مانورپذیری این موتور را در مسیرهای شلوغ و باریک بسیار آسان کرده است. مصرف سوخت آن حدود ۲.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که این مقدار برای یک موتور شهری بسیار اقتصادی محسوب می‌شود.

در نهایت، سی اف ۱۵۰ علاوه بر ویژگی‌های فنی خوب، از لحاظ هزینه نگهداری و تعمیرات نیز اقتصادی است. لوازم یدکی این موتور به راحتی در دسترس و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود، به طوری که هزینه‌های نگهداری آن نسبت به مدل‌های مشابه بسیار پایین‌تر است. با توجه به این ویژگی‌ها، موتور سی اف ۱۵۰ یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال یک موتور با قدرت مناسب، مصرف سوخت پایین و هزینه نگهداری کم برای استفاده روزمره هستند.

سی اف 250 nk

موتور سی اف ۲۵۰ NK یک موتورسیکلت اسپرت و مدرن است که با قدرت ۲۳ اسب بخار و حجم ۲۴۸ سی‌سی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای علاقه‌مندان به سرعت رقم می‌زند. این موتور تک‌سیلندر چهارزمانه با سیستم سوخت‌رسانی انژکتور EFI، مصرف سوخت بهینه‌ای دارد و عملکرد آن در دماها و شرایط مختلف جاده‌ای به خوبی حفظ می‌شود. سیستم خنک‌کننده مایع این موتور، پایداری دمای موتور را حتی در رانندگی‌های طولانی‌مدت و در شرایط سخت تضمین می‌کند که آن را به گزینه‌ای عالی برای سفرهای طولانی و جاده‌های باز تبدیل کرده است. به طور کلی، لوازم یدکی سی اف، کیفیت بالایی دارند، به همین دلیل، می‌توانید با اطمینان خاطر از آنها استفاده کنید.

بررسی موتور سیکلت های سی اف جهانرو

سی اف ۲۵۰ NK به ترمزهای دیسکی برمبو در هر دو چرخ جلو و عقب مجهز است که در سرعت‌های بالا نیز توانایی توقف ناگهانی و ایمنی بالا را فراهم می‌کند. سیستم تعلیق USD در جلو و تعلیق هیدرولیک در عقب به خوبی ضربات و ناهواری‌های جاده را جذب می‌کنند و کنترل و راحتی را در مسیرهای ناهموار و پیچ‌های تند بالا می‌برند. تمام این ویژگی‌ها به راننده این امکان را می‌دهند که در شرایط مختلف، تسلط بیشتری بر موتور داشته باشد و از رانندگی بدون دغدغه لذت ببرد.

طراحی ظاهری این مدل با خطوط تیز و اسپرت، جذابیت زیادی دارد و وزن مناسب آن، حدود ۱۵۰ کیلوگرم، مانورپذیری در جاده‌ها و ترافیک شهری را آسان‌تر می‌کند. طراحی ارگونومیک و ارتفاع صندلی مناسب، باعث می‌شود راننده احساس راحتی بیشتری داشته باشد. سی اف ۲۵۰ NK با هزینه نگهداری مناسب و دسترسی به لوازم یدکی اورجینال، گزینه‌ای مطلوب برای کسانی است که خواهان موتور اسپرت با عملکرد بالا و هزینه‌های اقتصادی هستند و تجربه‌ای عالی از رانندگی پرهیجان و مطمئن می‌خواهند.

سی اف 250 sr

موتور سی اف ۲۵۰ SR یک موتورسیکلت چندمنظوره و قدرتمند است که با ترکیبی از قدرت ۲۳ اسب بخار و حجم ۲۴۸ سی‌سی، برای استفاده روزمره و سفرهای تفریحی طراحی شده است. این موتور تک‌سیلندر چهارزمانه، با سیستم انژکتور EFI و خنک‌کننده مایع، مصرف سوخت بهینه و عملکردی مطمئن در شرایط مختلف آب‌وهوایی را فراهم می‌کند. به لطف این ویژگی‌ها، سی اف ۲۵۰ SR نه تنها در جاده‌های شهری بلکه در جاده‌های بین‌شهری نیز کارایی مطلوبی دارد.

سی اف ۲۵۰ SR با سیستم ترمز دیسکی در هر دو چرخ جلو و عقب، کنترل و ایمنی بیشتری را در ترمزگیری‌ها به راننده ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق این مدل، شامل یک تعلیق تلسکوپی در جلو و تعلیق هیدرولیک در عقب است که ضربات جاده‌های ناهموار را به خوبی دفع می‌کند. تمام این ویژگی‌ها، رانندگی را در جاده‌های طولانی و مسیرهای ناهموار راحت‌تر و امن‌تر می‌کند.

بررسی موتور سیکلت های سی اف جهانرو

وزن مناسب ۱۴۵ کیلوگرم و طراحی ارگونومیک، سی اف ۲۵۰ SR را به موتوری با مانورپذیری بالا در ترافیک و جاده‌ها تبدیل کرده است. ارتفاع صندلی این مدل برای افراد با قدهای مختلف مناسب است و سیستم انتقال قدرت ۵ سرعته دستی، کنترل آسان و شرایط رانندگی دلپذیری را برای هر فرد فراهم می‌کند. در مجموع، این مدل برای کسانی که به دنبال موتوری کاربردی و اقتصادی با هزینه نگهداری پایین و عملکرد عالی در شرایط مختلف جاده‌ای هستند، یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌رود.

برچسب : خودرو , رپورتاژ , موتور , موتورسیکلت , دکتر موتوری , شرکت جهانرو , موتور سی اف






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین ۲۵ اسفند : سخا هم مهمه من ۱۶ اسفند سخا بوده و واریزیم ۷ صبح در ۲۵ اسفند بوده
شاهینg : نگفت کی شروع به فاکتور میکنن
شاهینg : نگفت کی شروع به فاکتور میکنن
مهدی ۲۵ اسفند : لطفا شماره درخواست اعلام میکنید با تاریخ سخا
مهدی ۲۵ اسفند : لطفا شماره درخواست اعلام میکنید با تاریخ سخا
مهدی ۲۵ اسفند : سلام تکمیل وجه ۲۵ اسفند ساعت ۱۰ صبح سخا ۲۶ اسفند فاکتور نشدم
شاهینg : نگفت کی شروع به فاکتور میکنن
ب امید خدا : لعنت ب دزدان تاریخ ایرانی .....۸ماه تمام لعنت خدا بر مدیر سایپا خجالت بکشید پوست شماها مثل گرازه میخواهید آقازاده‌ها برن کشور خارج با پول ملت بیچاره ننگ بر شمها
علی واریز 26اسفند : خدا لعنتون کنه خسته شدم انقدر چک کردم تاریخ اولین واریزی 31 مرداد 1403 اخر این ماه میشه یکسال
شهین جی : سلام شما فاکتور شدین؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس دی : فاکتوری ها اعلام کنند تا چندم اسفند تمام می شوند؟
جانسون : قبلا6ماه بود الان احتمالا12یا14ماهه شده مونده به درامدشیرکت
هفته اخر اذر : سلام ببخشید از چه سایتی نگاه می کنید
پیام ح : رضا پشی فروش این سوالی که تو کردی سایپا هم روی جوابش قفل فعلن با صابون گلنار مشغول شو هنوز صبوری واست سم ظرفیت نداری اصلا
دنا 6دنده31مرداد پیش فروش : من زدم رفتم تو پیچش هم ولی ندیدم پستی از فاکتور ماشین بذاره
اطلس اذر : سلام عرض شد دوستانی که خودرو تحویل گرفتن ازشون سوالی داشتم من چراغ تحویل خودروم روشن شده چه مدت زمان میبره تحویل بدن دیروز روشن شد
دنا پلاس بورسی : اول مشکی انتخاب کردم حدودا دو ماه پیش تغیر رنگ دادم به سفید ولی فاکتور نشده منظورش از قراردادهای اردیبهشت یعنی چی
کوثر : سلام خوبین منم تحویل 7تیر بوده ولی اصلا خبری نیس نمیدونم کجا برم ب کی شکایت کنم
رضا پیش فروش : چرا فشاری میشی🤣، سوال پرسیدم اگر اطلاع داری مثل انسان جواب بده ، اگر نداری همون صبوری کن😂
جلیل : کسی هست از 22 پلاگ شده باشه 23 اماده تحویل بوده باشه و هنوز رو صدور اسناد بچرخه؟