آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 

آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 
عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران با اشاره به شروع کمپین زمستانه نیسان در ایران از آغاز فصل جدید در حوزه خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد. امیرحسن امیری در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» افزود: رویکرد نمایندگی رسمی نیسان در ایران چه از نظر نگاه مدیریت ارشد و چه از منظر بدنه مدیریتی ارائه خدمات نوین و باکیفیت برای جلب رضایت مشتری است.
وی با تاکید بر اینکه «جهان‌نوین آریا» به عنوان نماینده رسمی نیسان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودروها فصل نوینی را در ایران گشوده است، اظهارکرد: سطح پوشش ۶/ ۹۸درصدی قطعات یدکی از سوی شرکت جهان‌نوین آریا و ارائه خدمات متنوع و باکیفیت و سرعت بالا همراه با قیمت و شرایط رقابتی موجب شد تا مجموعه ما در ارزیابی‌های اخیر ISQI رتبه سوم خدمات پس از فروش را در میان شرکت‌های هم‌سطح، کسب کند.  امیری افزود:خوشبختانه به‌دلیل وجود انبارهای منطقه‌ای کمبودی در حوزه قطعات نداریم و از هر ۱۰۰ درخواست تامین قطعه از طرف مشتری، ۶/ ۹۸ درصد از آنها به موقع تامین می‌شوند.
 
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا اظهار کرد: خدمات Home Service یکی دیگر از خدمات پس از فروش نمایندگی نیسان در ایران است و در این نوع از خدمات، سرویس‌های تعمیرگاهی و سرویس اولیه ۵ هزار کیلومتر و سرویس‌های ادواری ۱۰ هزار و… با هماهنگی مشتری در زمانی که او تعیین می‌کند و در محل وی انجام می‌شود.  امیری ادامه داد: در زمان حاضر ۳۵ درصد خدمات تعمیرگاهی ما به صورت Home service انجام می‌شود و تلاشمان این است که این میزان را ظرف سه ماه آینده به ۵۰ درصد افزایش دهیم. در زمان حاضر این خدمات در دو شیفت کاری، تا ۱۲ شب و امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته قابل فراهم است. وی «تعمیرگاه پرتابل» را از دیگر برنامه‌های جهان‌نوین آریا عنوان کرد و افزود: بر این اساس تمامی کارهای تعمیراتی خودرو اعم از سنگین و سبک در تعمیرگاهی سیار و مجهز در محل مشتری انجام می‌شود. امیری، ارائه خدمات پس از فروش تا ۲۰ هزار کیلومتر یا ۱۸ ماه به صورت رایگان را نیز از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و افزود: هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتری بابت سرویس اولیه و ادواری دریافت نمی‌شود. در عین حال محصولات این شرکت برای سه سال یا ۸۰‌هزار کیلومتر گارانتی نیز هستند. این عضو هیات‌مدیره جهان نوین آریا در ادامه «آموزش مالکان» را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی مشتریان از خدمات گارانتی و اینکه چه بخش‌هایی شامل گارانتی می‌شود و نحوه نگهداری از خودرو و دیگر موارد مورد نیاز، آگاهی پیدا می‌کنند. در زمان حاضر بیش از هزار نفر از مالکان خودروها از دوره آموزشی نیسان در ایران استفاده کرده‌اند. امیری گفت: «راه‌اندازی کلینیک تخصصی صافکاری و نقاشی محصولات نیسان» نیز از دیگر موارد مهمی است که در ایران انجام شده است که این کلینیک از بالاترین استانداردهای لازم برای خودروهای تصادفی برخوردار است.
 

منبع

دنده6

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان , ماشین , داشبورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
داریوش : سلام مبارکه خرید شما چی بود شاهین پلاس شاهین جی نوع قرارداد چی بود
صبا : سلام دوستانه مرداد شهریور و مهر ماهی بنظرتون بهتر نیست تجمع داشته باشیم ؟!برا ماه های دیگه باز یکی دو ماه قبل پیام تبدیل رفت ولی دیگه مرداد به بعد رو ول کردن
تاراv4 پیش فروش تحویل ۳۰آبان : دوستان الکی اعصاب خودتونو بازنگ زدن به نمایندگی خورد نکنید.نمایندگیذها هیچ اطلاعی از زمان فاکتور شدن وتحویل دادن ندارن چون اصلا دسترسی بهش ندارن وهمینجوری به شما یه چیزی میگن.اطلاعاتی که اینجا به دست میارید خیلی دقیق تره.دوستان اگه اطلاعات زمان فاکتور وواریزی هاشونو باهم به اشتراک بزارن خیلی بهتر میتونید زمان تحویل خودروتون رو بدونید.درحال حاضر برای خودرو تارا معمولا بین ۸تا۱۵ روز بعد از زمان تحویل در سایت به مشتری تحویل میدن این اختلافم بخاطر انتخاب رنگه.خودروهای سفید ومشکی رو تقریبا ۵ یا۶روز زودتر تحویل میدن.یاحق
ج ج : در جواب شاهین سی وی تی راست میگم بخدا چرا باید دورغ بگم خودمم دوساله منتظرم تکمیل وجه16 اسفند بودم شاهین سی وی تی اتومات پیش فروش3 مهر1402بودم استان تهران ولی فکر کنم یه هفته دیگه تحویل بدن
شاهین cvt : سلام شاهین cvt امروز چه تغییراتی کرده؟؟؟ تا چه تاریخی فاکتور شده؟؟
مهرسا : سلام من جی مهر هستم هنور دعوتنامه نیومده با ابن همه حجم نفرین من نمیدونم چرا این بی خدا ها به خودشون نمیان والا دیه خسته شدم خیر نبینی بفرس این پیام تبدیل جی ال تا بقیش واریز کتیم کلافمون کردی ذلیل شوده
سعید : والا ماهم اسیر شدیم تبدیل هم بیاد راضی ام
شاهین سی وی تی : امروز سی وی تی یه تکونی خورد
آریا : سلام منم واریزی ۴ دی ماه ۱۴۰۳هستم تحویل هفته چهارم شهریور کسی میدونه کی پیامک تکمیل وجه میاد خودرو ثبت نامی شاهین جی
شاهین سی وی تی : امروز یک نفر 15 هوم و یک نفر 16 هوم فاکتور شدن هر دو هم برا شهرستان . مبارکشون باشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
معصومه : خدالعنتتون کنه مسئولین سایپا اینقدر ماشین روندادی که دوباره شیپورجنگ نواخته شده ودوباره خطر بیخ گوش ایران هست وسرمایه مردم بیچاره دردستان شماست چقدرباروح روان مردم بازی میکنید اوندوفعه اگه به سرعت فاکتورشده بودوماشین ها ازاون شرکت کثیف سایپا بیرون اومده بود اون اتفاق نمیفتاد الان هم اینقد لف دادی تاسرمایه مردم روبسوزونی خداریشه کن کنه هرچی ظلم رواز ایران
حمید : سلام شب بخیر ببخشید تو قسمت اسناد تاریخ تحویل و دریافت پلاک تعقیر کرد و به روز شد میشه راهنمایی کنید علت چیه
رضا : من هم مثل شما هستم در تیر 1404 تکمیل وجه کردم گواهی فرسوده هم انجام شده زنگ زدم سایپا میگه هیچی معلوم نیست کی فاکتور بشه
محمد : کی ثبت نام کردی
پاناقالپاق فرسوده 12مرداد : تحویل کی هستین شما؟
محمد : من اردیبهشت 404 فرسوده ثبت نام کردم و واریز اولیه تیر 404 پرداخت دعوتنامه مرداد 404 شارژ گواهی اسقاط خودرو و الان در مرحله تخصیصم به نظرتون کی فاکتور میشه؟ سایپا بعضی مواقع میگه مشتری های در طرح اسقاطی زمان میبره بعضی وقتا میگه اسقاطی ها را زودتر میدن الان فاصله بین تخصیص تا فاکتور شدن چقدره؟
جلال : همونو بگو کی اسفند شروع ب فاکتور میشه
هانیه : سلام برهمگی یه راهنمای ازتون میخوام میشه کمکم کنید من یه ساینا ثپنام کردم میخوام طرح مادران دوباره ثپنام کنم ایا بهم ماشین تعلق میگیره یانه ماشین ساینا آبان تحویل میدن
کوییک : آپشن مانیتور و دوربین عقب موقع پرداخت دوم حذف شده ولی نمایندگی براتون نصب میکنه
دنا 5 دنده فولادی 20 مرداد : سلام برای من اومد 16 شهریور تبدیل زدم هنوز فاکتور نشدم