آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 

آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 
عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران با اشاره به شروع کمپین زمستانه نیسان در ایران از آغاز فصل جدید در حوزه خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد. امیرحسن امیری در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» افزود: رویکرد نمایندگی رسمی نیسان در ایران چه از نظر نگاه مدیریت ارشد و چه از منظر بدنه مدیریتی ارائه خدمات نوین و باکیفیت برای جلب رضایت مشتری است.
وی با تاکید بر اینکه «جهان‌نوین آریا» به عنوان نماینده رسمی نیسان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودروها فصل نوینی را در ایران گشوده است، اظهارکرد: سطح پوشش ۶/ ۹۸درصدی قطعات یدکی از سوی شرکت جهان‌نوین آریا و ارائه خدمات متنوع و باکیفیت و سرعت بالا همراه با قیمت و شرایط رقابتی موجب شد تا مجموعه ما در ارزیابی‌های اخیر ISQI رتبه سوم خدمات پس از فروش را در میان شرکت‌های هم‌سطح، کسب کند.  امیری افزود:خوشبختانه به‌دلیل وجود انبارهای منطقه‌ای کمبودی در حوزه قطعات نداریم و از هر ۱۰۰ درخواست تامین قطعه از طرف مشتری، ۶/ ۹۸ درصد از آنها به موقع تامین می‌شوند.
 
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا اظهار کرد: خدمات Home Service یکی دیگر از خدمات پس از فروش نمایندگی نیسان در ایران است و در این نوع از خدمات، سرویس‌های تعمیرگاهی و سرویس اولیه ۵ هزار کیلومتر و سرویس‌های ادواری ۱۰ هزار و… با هماهنگی مشتری در زمانی که او تعیین می‌کند و در محل وی انجام می‌شود.  امیری ادامه داد: در زمان حاضر ۳۵ درصد خدمات تعمیرگاهی ما به صورت Home service انجام می‌شود و تلاشمان این است که این میزان را ظرف سه ماه آینده به ۵۰ درصد افزایش دهیم. در زمان حاضر این خدمات در دو شیفت کاری، تا ۱۲ شب و امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته قابل فراهم است. وی «تعمیرگاه پرتابل» را از دیگر برنامه‌های جهان‌نوین آریا عنوان کرد و افزود: بر این اساس تمامی کارهای تعمیراتی خودرو اعم از سنگین و سبک در تعمیرگاهی سیار و مجهز در محل مشتری انجام می‌شود. امیری، ارائه خدمات پس از فروش تا ۲۰ هزار کیلومتر یا ۱۸ ماه به صورت رایگان را نیز از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و افزود: هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتری بابت سرویس اولیه و ادواری دریافت نمی‌شود. در عین حال محصولات این شرکت برای سه سال یا ۸۰‌هزار کیلومتر گارانتی نیز هستند. این عضو هیات‌مدیره جهان نوین آریا در ادامه «آموزش مالکان» را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی مشتریان از خدمات گارانتی و اینکه چه بخش‌هایی شامل گارانتی می‌شود و نحوه نگهداری از خودرو و دیگر موارد مورد نیاز، آگاهی پیدا می‌کنند. در زمان حاضر بیش از هزار نفر از مالکان خودروها از دوره آموزشی نیسان در ایران استفاده کرده‌اند. امیری گفت: «راه‌اندازی کلینیک تخصصی صافکاری و نقاشی محصولات نیسان» نیز از دیگر موارد مهمی است که در ایران انجام شده است که این کلینیک از بالاترین استانداردهای لازم برای خودروهای تصادفی برخوردار است.
 

منبع

دنده6

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان , ماشین , داشبورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 61 نظر
X33 Cross cvt 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
وحید : سلام کسایی که نامه دادن سرامیک رو لغو کردن چند روز طول کشید ماشین فاکتور بشه
وکیل دادگستری : احتمال زیاد توی شورا به توافق رسیدید و الا اگه می رفت دادگاه و نماینده شرکت ایراد صلاحیت میگرفت پرونده قرار عدم صلاحیت میخورد میرفت تهران. حالا بازم قراردادتون رو ببرید با یه وکیل صحبت کنید
حسن a5 : دوستان من یک جک اس 5 1402 تحویل گرفتم برا اخذ جریمه دیر کردش همون یزد اقدام کردم و گرفتم نیازی به تهران رفتن نداشت نماینده شرکت اومد شورا حل اختلاف یزد کاراش انجام شد
تکمیل وجه اول اسفند : بنظر میاد تمام تکمیل وجه ها تا اول اسفند رو دادند
تارا دستی به تارا : سلام جناب کی صدور اسناد براتون تیک خورده یعنی الان مرحله حمل به نمایندگی هست ماشینتون کدوم شهر هسین
شاهین g : تا کی بیاییم اینجا نگاه کنیم ببینیم کی چی گفته باید بریم تجمع کنیم دوباره همه با هم تهران و شهر های نزدیک همه جمع بشیم توی یه تاریخ مشخص
تارا دستی : سلام ما که هنوز تو مرحله صدور اسناد داره میچرخه
تارا v4 تیرماه : سلام دوستان.کسی از ایتم صدور اسناد تونست بره مرحله بعدی؟
نقی : سلام چند روز طول میکشه تا بعد از فاکتور شدن پلاک بشه از پنجم خرداد منتظریم هر روز دارن سایت را بروز رسانی میکنن .کسی هم پاسخ گو نیست .آیا بعد از فاکتور شدن دیر کرد تعلق می گیرد یا نه ,??
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهزاد اطلس اذر : چه رنگی هست ماشین؟
خسارت دیده از سایپا : 28مهر
حصین : شماره پذیرش رو از برگه ای که نمایندگی میده میتونی پیدا کنی
مصطفی : سلام دوستان عزیز خدا وکیلی هر کی میدونه جواب بده ممنون میشم من رانا پلاس تحویل 6 خردادم تما واریزی ها رو هم انجام دام607 اول7900خورده دوم 1423500 آخر هنوز فاکتور نشده ولی همه میگن تا 9 خرداد فاکتور شدن جریان چیه
عصمتی آریزو 8 : سلام مبارکتون باشه کی مجوز خروج صادر شده براتون من اریزو 8 شنبه مجوز خروج صادر شده هنوز خبری نیست من شیرازم
آسیا : دوستان لطفا جواب بدین.....شماره پذیرش رو از کجا باید بگیرم....توی قسمت پرداختها فقط شماره درخواست هستش...چیزی بعنوان شماره پذیرش نداره ...البته من هنوز دعوتنامه برا تکمیل وجه نیامده....طرح مادران تحویل تیرماه هست
حسین : خبری از دعوتنامه مرداد نیست کسی اطلاعی نداره اون روز حواله یاب گزاشته بود بزودی
مرتضی : فقط اسفند 29 روزه هست. کی گفته 30 مهر نداریم . روز 30 مهر که تو تقویم هست ولی اینکه کسی 30 تکمیل وجه کرده یا نه نمیدونم
اریزو 6 پرو : بنده نقدی خریدم
اف ایکس1403 : خداوکیلی راست میگی یاداری شایعه میکنی؟؟