آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 

آغاز خدمات پس از فروش «نوین» نیسان در ایران

 
عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران با اشاره به شروع کمپین زمستانه نیسان در ایران از آغاز فصل جدید در حوزه خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد. امیرحسن امیری در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» افزود: رویکرد نمایندگی رسمی نیسان در ایران چه از نظر نگاه مدیریت ارشد و چه از منظر بدنه مدیریتی ارائه خدمات نوین و باکیفیت برای جلب رضایت مشتری است.
وی با تاکید بر اینکه «جهان‌نوین آریا» به عنوان نماینده رسمی نیسان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودروها فصل نوینی را در ایران گشوده است، اظهارکرد: سطح پوشش ۶/ ۹۸درصدی قطعات یدکی از سوی شرکت جهان‌نوین آریا و ارائه خدمات متنوع و باکیفیت و سرعت بالا همراه با قیمت و شرایط رقابتی موجب شد تا مجموعه ما در ارزیابی‌های اخیر ISQI رتبه سوم خدمات پس از فروش را در میان شرکت‌های هم‌سطح، کسب کند.  امیری افزود:خوشبختانه به‌دلیل وجود انبارهای منطقه‌ای کمبودی در حوزه قطعات نداریم و از هر ۱۰۰ درخواست تامین قطعه از طرف مشتری، ۶/ ۹۸ درصد از آنها به موقع تامین می‌شوند.
 
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا اظهار کرد: خدمات Home Service یکی دیگر از خدمات پس از فروش نمایندگی نیسان در ایران است و در این نوع از خدمات، سرویس‌های تعمیرگاهی و سرویس اولیه ۵ هزار کیلومتر و سرویس‌های ادواری ۱۰ هزار و… با هماهنگی مشتری در زمانی که او تعیین می‌کند و در محل وی انجام می‌شود.  امیری ادامه داد: در زمان حاضر ۳۵ درصد خدمات تعمیرگاهی ما به صورت Home service انجام می‌شود و تلاشمان این است که این میزان را ظرف سه ماه آینده به ۵۰ درصد افزایش دهیم. در زمان حاضر این خدمات در دو شیفت کاری، تا ۱۲ شب و امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته قابل فراهم است. وی «تعمیرگاه پرتابل» را از دیگر برنامه‌های جهان‌نوین آریا عنوان کرد و افزود: بر این اساس تمامی کارهای تعمیراتی خودرو اعم از سنگین و سبک در تعمیرگاهی سیار و مجهز در محل مشتری انجام می‌شود. امیری، ارائه خدمات پس از فروش تا ۲۰ هزار کیلومتر یا ۱۸ ماه به صورت رایگان را نیز از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و افزود: هیچ‌گونه هزینه‌ای از مشتری بابت سرویس اولیه و ادواری دریافت نمی‌شود. در عین حال محصولات این شرکت برای سه سال یا ۸۰‌هزار کیلومتر گارانتی نیز هستند. این عضو هیات‌مدیره جهان نوین آریا در ادامه «آموزش مالکان» را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی مشتریان از خدمات گارانتی و اینکه چه بخش‌هایی شامل گارانتی می‌شود و نحوه نگهداری از خودرو و دیگر موارد مورد نیاز، آگاهی پیدا می‌کنند. در زمان حاضر بیش از هزار نفر از مالکان خودروها از دوره آموزشی نیسان در ایران استفاده کرده‌اند. امیری گفت: «راه‌اندازی کلینیک تخصصی صافکاری و نقاشی محصولات نیسان» نیز از دیگر موارد مهمی است که در ایران انجام شده است که این کلینیک از بالاترین استانداردهای لازم برای خودروهای تصادفی برخوردار است.
 

منبع

دنده6

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان , ماشین , داشبورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
T8 : ثبت نامی اردیبهشت اخر مهر شاسی بیمه هم صادر شده تو مرحله پلاک گیر کردیم
Arash : دوستان چطوری بفهمیم که چند نفر جلومان هستن من تکمیل وجه ۱۵ اردبیهشت هستم
حسین : سلام برادر من اول مهر تحویل گرفتم (شاهین جی ال) مابه التفاوت سانروف رو واریز کردن (حدود 20 میلیون) ولی خبری از سود دیرکرد نیست راست پیگیرشم نبودم
شاهین پلاس : انشاالله به زودی فاکتور میشه
شاهین : لطفا اگر فاکتور میشید بگید
علی : سلام آقای محسنی شماره چه تاریخی تکمیل وجه کرده بودید
اهورا : سلام دوستان تاریخ سخا رو کجا میزنه؟ چطوری باید فهمید
سهند اسفند : صب زنگ زدم نمایندگی گفتن ۹مرداد دارن فاکتور میشن برا رنگ سفید
شاهین gl 4 تیر : خیرشو ببینی راحت شدی داداش کی تکمیل وجه کردی؟
ایذه : سلام وقت بخیر شماره پذیرش درخواست میگی برا من3 اردیبهشت دومرحله رفته عقب شده مرحله دعوت نامه صادر شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد : کارت سبز با ماشین میاد باید برین خودتون از پست تحویل بگیرین
امید داوالا : با سلام یه چیز دیگه یادم رفت طرف دیگه داریم هی میاد میگه دسترسی به کاستومر ندارم برید برام نگاه بکتید زنگ بزنید شرکت اینم رو مخه وجدانن تمامه اینجا شده دقیق بحث این چند نفر میاد میگه فایده نکردم ضرر کردیم ارزون ازمون برداشتن خیال دارن گران بردارن مگر کسی اجبارتون کرده منت کشیدید اسم نوشتید هنوزم باشه برگردیم به قبل ثبت نام تو صف شما نخستین نفر وایساید ما تو تاخیر هستیم فاکتور نشدیم مثل شما رفتار نمیکنیم این حرکات چیه در میارید فکر کنم تازه نو خریدید گیح منگ شدید هیجان زده شدید یه قرص اروم بخش بخورید نهایت یه تشت اب سرد بزار خخ
دنا : سلام دوستیان نمایشگر مدیا زده کد وارد کنید ممنون میشم راهنماییم کنید باید چه کدی وارد بشه
مشکی : محاسبه سود تاخیر : مبلغ پرداختی * (نرخ تاخیر/365) * روزها محاسبه سود مشارکت : مبلغ پرداختی * (نرخ مشارکت/365) * روزها محاسبه نرخ تاخیر یا مشارکت : درصد / 100 مثلا : 12/100 میشه 0.12 /365
امید داوالا : با سلام یه دوتا سوال کردیم قطع الرجال بود کسی جواب نداد یا بلد نبود در ضمن خطاب به دو تا فرسوده نمودید اینقدر گفتید دعوت نامه نیومد پدر ما رو در اوردید تا بیاد بقیه میگت هی لازم نیست دم به دقه بیایی بگی تا بیاد بعضی میگن تمام مبحث شده حرف شما ثانیه به دقیقه فرسوده نیومده کشتیتمون اینقدر گفتید ما تکمیل وجه کردیم نود روز هم رد کرده هی نمیایم بگیم چی شد وچی نشد وای به حال اون روز شماها کامل پرداخت کنید دیگه مگر ول کن هستید ایران خودرو رو میزنید به کوه کمر سر به بیابون بزارن خخ
دنا پلاس سالار : تاریخ تکمیل وجه کی بود ؟
بهزاد : سایت کافه و لطف میکنید
ساینا تک 24 تیر : تا 10 تیر فاکتور شده.
کوییک ار اس شیراز : سلام دوستان کوییک ار اس تا چه تاریخی فاکتور شده؟؟ کی دوباره شروع ب فاکتور میکنن من زنگ زدم قبلا گفتم شما تکمیل وجه 24تیر کردی و ثبت شده روز 24 تیر شما هسی
دنا اپشنال : دوستان یکی بگه دنا اپشنال موعد تحویل 29اسفند کی دعوتنامه میاد واسم