مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

شورولت کامارو LT و هیوندای جنسیس کوپه از مدل های جدیدی هستند که علاوه بر داشتن سیستم تعلیق مستقل چندگانه، هر سیلندر آن ها، 4 سوپاپ و دو میل بادامک مجزا دارد. قدرت موتور این دو ماشین تقریباً برابر است: کامارو 304 اسب بخار و جنسیس 306 اسب بخار.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

پلت فرم هیوندای کوپه تقریباً مشابه پلت فرم اصلی جنسیس سدانِ دیفرانسیل عقب است. البته با این تفاوت که فاصله چرخ های آن 12 سانتی متر کاهش یافته است. این هیوندای کوپه در واقع یک خودروی عضلانی است. از نمای جلو، ظاهر آن خیلی خشن است و با داشتن اعتماد به نفسی بالاتر و ظاهری ستیزه جویانه تر، عملکرد بسیار خوبی در حالت اسپرت از خود نشان می دهد. از جمله امکانات این خودروی اسپرت می توان به تایرهای بریجستون 19 اینچی، ترمزهای برمبوی سرامیکی  (Brembo Ceramic Brakes)، ضربه گیرها، سیستم تعلیق اسپرت، دیفرانسیل ضد لغزش و نیز بال عقب اشاره کرد.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو
مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

حرکت های بدنه این هیوندای خوب است و ترمزهای آن عملکرد بسیار خوبی دارند که در مجموع به کنترل و پایداری خودرو در مسیر کمک زیادی می کنند. همانند کامارو، شتاب بالا در این هیوندای به ویژه سرپیچ ها با اشکال در فرمان پذیری مواجه است. اما افزایش ناگهانی قدرت موتور باعث می شود تا خودرو، به راحتی تمام پیچ را رد کند. گفتنی است، در این وضعیت، زمانی که سیستم کنترل پایداری خاموش باشد، ترمزهای سرامیکی وارد عمل می شوند و اوضاع را آرام تر می کنند. اگرچه پدال ترمز این خودرو عملکرد ایده آلی ندارد، اما می تواند خودروی در حال حرکت، با سرعت 112 کیلومتر  را پس از طی 4.5 متر متوقف کند. لازم به ذکر است که علاوه بر سبک بودن این جنسیس به اندازه 143 کیلوگرم نسبت به کامارو، شتاب 0 تا 100 آن 0.3 ثانیه بیش تر از کامارو است. به طوری که در دنده 1 می توان به صورت درجا شروع به چرخاندن لاستیک ها کرد و دور موتور را به حداکثر رساند و با ورود به دنده 2، صدای تایرها را درآورد.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو
مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

با وجود این که فرمان جنسیس کمی سنگین است، ولی تیزی آن به قوت خود باقی است و در ورود به پیچ ها، از کامارو سریع تر عمل می کند. از معایب این خودروی اسپرت باید به صدای اگزوز آن به ویژه در سرعت های شهری اشاره کرد که اندکی موجب آزار گوش می شود. با افزایش سرعت، صدای موتور به صورت متناوب قطع و وصل می شود و توجه راننده را بیش تر جلب می کند. صندلی های جلو، محکم و زیبا هستند و زمانی که راننده بر روی آن می نشیند، حس تسلط کامل در پشت فرمان دارد. اگر شما خیلی قد بلند باشید، فضا کمی تنگ خواهد بود و برای بستن کمربند ایمنی کمی با مشکل مواجه می شوید.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

با وجود دکمه ها و کلیدهای متعدد روی داشبورد و نیز نمایان بودن علامت های سفید در زمینه سیاه، آن ها کاملاً خوانا و قابل فهم هستند. چیدمان پدال ها به طورکامل مناسب است و سطح داخلی آن به شکلی زیباتر، البته همانند کامارو سفت و پلاستیکی است. تقریباً اکثر خودروهای عضلانی، مشکل دیدعقب دارند اما جنسیس این مشکل را ندارد. صندوق عقب جنسیس کوپه، شبیه یک چمدان فلزی بزرگ است که 0.28 مترمکعب جا دارد، در حالی که این حجم برای کامارو 0.31 مترمکعب است.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

با وجود کسب نمرات عالی، جنسیس به دلایل متعدد به کامارو خواهد باخت. در وهله اول باید گفت که با وجود سواری سرکش و غیرقابل کنترل، صدای تکان و ضربه در داخل کابین کاملاً محسوس است. سواری آن بیش از حد محکم است و حتی در ترمزهای آرام، احساس می شود که چرخ ها با سطح زمین تماس ندارند. هم چنین، گیربکس 6 دنده دستی هیوندای، تعویض های کوتاه و مستقیمی دارد، کلاچ زیادی سنگین است و موتور و گیربکس به طورکلی باهم سازگار نیستند. گیربکس خودرو، حرکات ناگهانی از خود بروز می دهد و این که با هر بار تعویض دنده، سر شما به عقب پرتاب می شود که این مسئله، بسیار آزار کننده است. در اصل، هیچ خودرویی نباید در مقابل تلاش راننده برای حرکت نرم و آرام مقاومت کند.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

با همه ویژگی های مثبتی که در مورد جنسیس کوپه عنوان شد، نشستن در کامارو، حال و هوای دیگری دارد. همان طورکه گفته شد، وزن کامارو سنگین تر از جنسیس است که این به دلیل 21 سانتی متر بلندتر و 5 سانتی متر عریض تر بودن کامارو نسبت به جنسیس است. البته به یاد داشته باشید که این مدل در مقایسه با کامارو SS اندکی بلندتر است. کامارو LT ماشینی است با تودوزی چرم و تایرهای 19 اینچی. اگرچه مدل کامارو LS به اندازه 1,635 دلار ارزان تر تمام می شد، اما صندلی های آن پس از چند روز استفاده، زیبایی و حالت خود را از دست می  دادند.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو
مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

1Carگفتنی است، تایرهای 18 اینچی مدل LS نیز زیاد کارامد نبودند، زیرا اصطکاک خودرو با جاده را کاهش می دادند و در تست عبور از پیچ ها، نتایج منفی زیادی را از خود نشان دادند. در هر حال، مدل مجهز LT، نشانگرهای چهارگانه زیبایی روی کنسول میانی دارد از این طریق یکنواختی را در فضای داخلی کامارو از بین می برد. برای مثال، داشبورد در سمت سرنشین، بسیار تخت است و به راحتی می توان روی آن یک تابلوی رومیزی قرار داد.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو
مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

 همان قدر که نسبت به موتور V6 کادیلاک CTS علاقه وجود دارد، این موتور در کامارو بیش تر مورد اقبال قرار گرفته است؛ زیرا در این خودرو، موتور با گیربکس دستی، ترکیب عالی تری را می سازد. کلاچ کامارو از جنسیس سبک تر است و دسته دنده به راحتی در جای خود حرکت می کند و کاهش دنده با تکان های کم تری همراه است. اما در مقابل، این که پدال ها از یکدیگر فاصله دارند، خیلی خوشایند نیست. از نظر هدایت و سواری، کامارو اصطکاک کافی را دارد و رانندگی با آن بسیار هیجان انگیز است و به ندرت از خط اصلی خود منحرف می شود. در این سوپراسپرت، با فشار دکمه ای به مدت 5 ثانیه می توان سیستم کنترل کشش  را فعال کرد.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

گذشته از همه این ها، کامارو با توجه به این که یک خودروی عضلانی به شمار می رود، بسیار آرام و راحت است و آن را به آسانی می توان کنترل کرد. این خودرو در همان مسیر ناهمواری که هیوندای را دچار ناپایداری می کرد، واکنش نرم تری نشان داد و با سواری نرم تر، تکان های کم تری را در ستون فرمان از خود بروز داد.

مقایسه هیوندای جنسیس کوپه و شورولت کامارو

گفتنی است، صدای باد در داخل کابین کم تر به گوش می رسد. صندلی های عقب در کامارو کمی بهتر از جنسیس هستند و سر افرادی که بر روی این صندلی های می نشینند، به جای تماس با شیشه عقب، با تکیه گاه سر در تماس است. فرمان تلسکوپی این کامارو بسیار خوب است؛ چیزی که از دید جنسیس پنهان مانده است. با همه این اوصاف، شما چه نظری دارید؟ آیا فکر می کنید هیوندای کوپه ویژگی های برتر دیگری داشته است که آن را از دور رقابت با شورولت کامارو خارج نکند؟ دیدگاه های خود را با 1Car در میان بگذارید.


منبع

Caranddriver

برچسب : شورولت , کامارو , جنسیس , کوپه , هیوندای






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

118 نظر

Camaro zl1
0

هیچ وقت ماشینای کره ای به امریکایی نمیرسن ما خودمون کامارو زد ال ١ مدل ٢۰١٩ داریم اصلا کامارو با جنسیس قابل قیاس نیست کامارو باید با دوج و موستانگ مقایسه بشه نه با جنسیس .
14:54  1402/06/06
گزارش
پاسخ دادن
تاها
0

بنزرم کامارو بهتر هستش
13:49  1401/12/17
گزارش
پاسخ دادن
فرزانه
5

احساس میکنم خیلی از آقایون الاغ هم ندارن که سوار بشن و الکی توی دنیای مجازی میان با ماشینی که توهم اش رو دارن پز میدن
23:53  1397/03/26
گزارش
پاسخ دادن
سمیر
3

هردو خوبن ولی کامارو بهتره به نظرمن جنسیس کوپه جوان پسند تره کامارو بزرگتره و حوان ها ماشین های کوچک دو درب دوست دارند و قیمت این دوتا خیلی فرق داره و باید مقایسه نشن من خودم عاشق قیافه ی جنسیس هستم کامارو باید با مسوتانگ مقایسه شه تازه جالب اینه که بهترین حنسیس توایران 175میلیونه و کامارو تو منطقه آزاد 60میلیونه امان از این ملت چقدر روی ماشین می کشن بالا
14:47  1396/03/15
گزارش
پاسخ دادن
هادی
3

عشق به کامارو

16:18  1395/11/23
گزارش
پاسخ دادن
sina
4

لطفا کلاس کامارو رو پایین نیارین که با کره مقایسه شه.بهتر بودبا موستانگ مقایسه می کردید.آمریکایی قطعا کره ای رو شکست میده.آمرکایی کجا کره ای کجا.
17:56  1395/11/06
گزارش
پاسخ دادن
سلام دوستان من هر دوتاشو داشتم جنسيس كوپه قوي تر است
5

سلام
14:55  1397/07/04

گزارش
علیرضا
2

دوستان با وجود این که عاشق خودرو های امریکایی هستم ولی توصیه میکنم تا به یه چیزی سوار نشدین نظر ندین صف تا صد کامارو زد ال وان 4.3 ثانیس کامارو معمولی 6 ثانیس کامارو 6.200ccرو با جنسی 3.800ccمقایسه میکنین؟ بازم که آخرش کامارو عقب میمونه این یه نقطه ضعفه واس شرکت شولت
13:03  1395/04/14
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

دوستان با وجود این که عاشق خودرو های امریکایی هستم ولی توصیه میکنم تا به یه چیزی سوار نشدین نظر ندین صف تا صد کامارو زد ال وان 4.3 ثانیس کامارو معمولی 6 ثانیس کامارو 6.200ccرو با جنسی 3.800ccمقایسه میکنین؟ بازم که آخرش کامارو عقب میمونه این یه نقطه ضعفه واس شرکت شولت
12:56  1395/04/14
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

دوستان لطفا رنج قیمت هارو هم مورد توجه قرار بدید درسته مقایسه این دوتا کار درستی نیست ولی به نظر من هیوندا با رنج قیمتی که داره و ماشین اسپرتی که میفروشه خیلی به صرفه تر از کامارو هستش البته نمیشه از کامارو هم چشم پوشی کرد بالاخره غولیه واس خودش
12:59  1395/01/26
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

بچها زیاد جوش نزنید به خدا من کامرو داشتم البته کامارو مدل 1970 خیلی باهال بود فروختمش 2500000 پانزده سال پیش
00:25  1394/12/26
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

رفقا با اینکه کار شناس نیستم ولی به نظرم کامارو بهتره ولی جنسیس به درد ایران میخوره راستی مدل ۲۰۱۶کامارو‏ ‏خیلی‏ ‏باحالتره
07:48  1394/11/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
0

اون جنسیس ژاپنی جلوی کامارو
12:06  1394/10/03
گزارش
پاسخ دادن
محسن
13

جنسیس کره ایه نه ژاپنی
12:37  1394/10/03

گزارش
اﺭﺷﻴﺎ
2

ﺩاﺩاﺷﺎﻱ ﮔﻞ ﻣﻦ ﻧﻪ ﻳﻌﻨﻲ ﺩاﻳﻴﻢ ﺟﻨﺴﻴﺲ ﻛﻮﭘﻪ ﺩاﺭﻩ. 346 اﺳﺐ ﺑﺨﺎﺭ و ﺑﺎ 3800 ﺳﻲ ﺳﻲ ﺣﺠﻢ ﻣﻮﺗﻮﺭ.ﺻﻔﺮ ﺗﺎ ﺻﺪ اﻳﻦ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﭘﻨﺞ ﺛﺎﻧﻴﻬﺲ.و ﺻﻔﺮ ﺗﺎ ﺻﺪ ﻛﺎﻣﺎﺭﻭ ﭼﻬﺎﺭﻭ ﻧﻴﻢ ﺛﺎﻧﻴﺲ.ﻣﻂﻤﻌﻨﺎ. ﻛﺎﻣﺎﺭﻭ ﺷﺘﺎﺏ اﻭﻟﻴﺶ اﺯ ﺟﻨﺴﻴﺲ ﺑﻴﺸﺘﺮﻩ.ﻭﻟﻲ ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻮﻱ ﺩﻭﺭ ﻳﺎ ﺻﺮﻋﺖ ﻣﻴﻔﺘﻪ ﺟﻨﺴﻴﺲ ﺑﺎ اﺧﺘﻼﻑ ﺯﻳﺎﺩ اﻭﻧﻮ ﻣﻴﺒﺮﻩ
15:27  1394/09/26
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
6

برادر من این مدل 6 سیلندر کامارو هست که حجمی نزدیک به جنسیس داره
موتور 6200 سی سی کامرون بالای 700 اسب بخار قدرت داره و جنسیس کوپه نزدیکش نمیتونه بشه
18:49  1394/05/19
گزارش
پاسخ دادن
Alive
6

درود
بنده نه جنسیس سپارشدم نه کامارو ۲۰۱۵ ولی یه مثال هست که میگن درسته نخوردیم نان گندم ولی دیدیم دست مردم.
بله به قطع یقین کره جنوبی هم پیشرفت زیادی تو صنعت خپرو داشته ولی هرگز به پای آمریکا نخواهد رسید.
درضمن قابل توجه دوستان برای مقایسه ماشین ها یه فاکتورهایی درنظرگرفته میشه و هرماشینی کلاس و مدل خاص خودشو داره و باید با هم رنج خودش سنجیده شه.یعنی مقایسه کامارو و جنسیس کاملا یه مقایسه غلطه ولی مطالب بالا فقط محض دادن اطلاعاته نه مقایسه دو رقیب!!!!al
با سپاس فراوان
13:07  1394/02/31
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

من شنیدم طراح جنسیس چراغ قدیم مشابه عکس بالا آمریکایی بوده جنسیس مدل 2013 به بالا طرح چراغ جلو فرق کرده که کره ای ها طراحی کردن نمیشه گفت جنسیس بهتره خودم تو منطقه ازاد انزلی هستم کامارو زیاد دیدم خیلی خوش هیکله ولی بخوای پلاک ملی کنی اصلا نمیصرفه گرون تموم میشه ولی جنسیس مدل 2012 120 میلیونه پلاک میلی کارکرده گیر بیاری هم شش سیلندره هم صداش خشنه که بهش میگن بچه وایپر خلاصه ماشین آمریکایی یه چیز دیگس
14:18  1396/02/09

گزارش
abbas
1

کامارو Lt بی نظیره و هیچوقت جنسیس نمیتونه رو دستش بالا بیاد تعادلش سر پیچ خیلی بالاتره و اینکه وقتی با یه جنسیس ریس بذاره جنسیس با صدای موتور کامارو جام میکنه و بهتر اینه اول سوار بشید بعد نظر بدید
14:48  1393/12/05
گزارش
پاسخ دادن
amir mohammad najad
10

اصلا امریکا با کره برابره؟نه.امریکا مهد ماشینه.پس فقط عشقم شورولت.عین خانواذم دوسش دارم.
15:32  1393/07/17
گزارش
پاسخ دادن
احمد
4

من با کامارو آشنایی ندارم فقط یه کلیپ از تعقیب و گریز بین الگانس های پلیس و جنسیس دیدم و میدونم که کارش خیلی درسته ...
18:22  1393/06/24
گزارش
پاسخ دادن
OMID
8

سالار همه تان جنسیس کوپه
14:30  1393/06/23
گزارش
پاسخ دادن
2αfм
11

ماشین فقط کامارو zl1
10:07  1393/05/26
گزارش
پاسخ دادن
هادي
25

بنظر من مقايسه شورولت كامارو با جنسيس گوپه ي جور توحين به كامارو هستش
13:55  1393/05/07
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
7


سلام خسته نشید از کل کل کردن هاتوووون
اخه کدومتون پشت فرمونشون نشستین همتون دروغ میگین چون ایراد های اصلیشونو نمیتونین بگین فقط بلد هستین یکیتون بگین هیوندای یکیم کامرو اخه تو میدونی مفهوم کامرو و جنسیس و تیبرون و جی تی 86 چیه هاآن سوار شدی اخه من هر چهارتای اینارو دارم و میدونم معایب و مزایاشونو کدوم ماشین بهتر قابل مصرف هست کدو رو صرف نظر کرد
17:55  1393/04/27
گزارش
پاسخ دادن
حسن
8

من حاظرم جنسیسمو با لوگوی شورلت طاق بزنم !!
کسی شورلت نداشت؟؟
01:11  1393/04/18
گزارش
پاسخ دادن
سعید
3

نه بابا........ . شورلت می خوای؟ . غصه نخور بهش میرسی.
فقط حیفه که جنسیست رو اینطوری حروم کنی. بفروشی بهتره.
12:08  1393/04/18

گزارش
سورو
14

من کامارو دارم و حس میکنم که این جنسیس در ماقبلش مثل جوجه برابر فیل هست
18:37  1393/04/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
12

عزیزم شما حس می کنی. به جای حس کردن تجربه هم بکن. یه بار هم
پشت فرمان جنسیس بشین تا قدرت رو درک کنی.
آیه نازل نشده که حتما خودروهای آلمانی و آمریکایی و ژاپنی از خودروهای
کره ای بهتر هستند. چه گیری کردیم از دست این ملت عجیب غریب.
شما خودتون پراید سوار می شید ، حالا برام نظر در مورد خودروی 306
اسب بخاری می دهید. همون پراید خودتون رو سوار شید و در مورد موتور
80 اسب بخاریش نظر بدید ، آبرومندانه تره.
20:23  1393/04/17

گزارش
تورال
3

تاحالا پشت یه شورولت کامارو 8سیلندر نشستی ؟قشنگ ترین حس صدای گاز دادن تو جاده که میخواد اسفالت رو بکنه و زمین رو جر بده من رانندگی رو با کامارو یاد گرفتم
14:03  1393/03/26
گزارش
پاسخ دادن
ارشاد
15

توروخدا اسمشونم با هم نیارین این ماشینای چینی و کره ای هیچ کدومشون ترمزندارن من خودم کامارو دارم نمیخام بشه تعریف ولی بخدا یه چرخ کامارو می ارزه به 100تاجنسیس.......اصالت همه جا مهم بوده وهست
02:16  1393/02/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

تا جایی که من یادم میاد ماشینای آمریکایی یکی از نقاط ضعفشون ترمزهاشون بود مثل: آریا،نوا،بلیزر
مگه متن بالا رو نخوندی ترمز های جنسیس سرامیکیه
15:27  1397/02/04

گزارش
اشکمهر
16

مقایسه کردن شورلت و جنسیس مثل مقایسه کردن پراید(جنسیس) با شورلته :))
16:10  1393/02/09
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
2

هه من هیچکدومو نداشتم ولی هردوشونو دیدم حسی ک اولین بار موقع دیدن کامارو بهم دست داد حس دیدن لگن بود اما امان ازین جنسیس ک دلبری میکنه براخودش قلبم میجوشه میبینمش ان شاالله چند سال دیگه بهش میرسم
03:24  1396/02/10

گزارش
علیرضا
4

من هردوشونو دوس دارم ولی بدم میاد ازون دسته ادماییکه فقط بخاطر کره ای بودن هیوندا بش توهین میکنن درصورتی که هیچ اطلاعاتی ازونا و تکنولوژیشون ندارن ولی درکل خودم اگه بخوام بین این دو یکی رو انتخاب کنم قطعا انتخابم جنسیس خواهد بود بخاطر خیلی مزایایی ک داره خدمات پس از فروشش عالیه کیفیت و قیمتش هم که حرف نداره واقعا بنظرم جیگریه برا خودش
03:31  1396/02/10

گزارش
TTB
11

قدیما گفتن جنسیس در مقابل کامارو همچون پشه در مقابل فیله.
01:29  1393/01/12
گزارش
پاسخ دادن
پوری افکتور
18

من از بچگیم عاشق کامارو بودم و بهش میرسم فقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــط کاماروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو کامارووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو کاماروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو کامارووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو کاماروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
15:16  1393/01/10
گزارش
پاسخ دادن
ارمان
5

اون موقعی که به دنیا اومده بودی کامارو تولید شده بود؟
16:16  1393/05/18

گزارش
ارمان
9

فقط پیکان مدل 57 گوجه ای
16:19  1393/05/18

گزارش
احسان
3

آرمان كامارو از ١٩٦٧ توليد شروع شده! پس در دوره ي بچه گي ايشون هم توليد ميشده!
14:20  1393/08/15

گزارش
لینکلن کنتیننتال مارک 4
1

فقط بنتلی فلایینگ اسپور
23:56  1395/03/09

گزارش
امیر
15

جنسیس در حدی نیس ک بخواد خودشو با شورلت مقایسه کنه
19:02  1393/01/01
گزارش
پاسخ دادن
محمد میگه
2

اره امیر جنسیس نسبت به کامرو عددی نیست
22:27  1393/10/20

گزارش
حسام
1

ذوستان کامارو اس اس 2014 دنده دستی هم داره؟ تو یکی از عکساش دیدم تعجب کردم
در ضمن هر کدوم زیبایه خودش رو داره
22:04  1394/01/21

گزارش
بلک
2

من یه بنزc200داشتم فروختم جنسیس گرفتم خیلی خوشکه ماشین فقط پورشه پانامارا این دوتا ول کنید.هرچند شورلت بهتره
10:31  1392/12/25
گزارش
پاسخ دادن
ایلیا
2

سلام من ایلیا فاضلی هستم 5 سالمه هیوندا خیلی خوشکلتره... ولی توش زیاد قشنگ نیست. توی شورلت قشنگتره
15:51  1392/10/26
گزارش
پاسخ دادن
شقساهش
7

چیز عجیبی شورولت یا کامارو معلوم کامارو
14:57  1392/09/27
گزارش
پاسخ دادن
فقط پورشه
0

فقط جنسیس
01:15  1396/06/02

گزارش
محمد
9

امریکایی از قدیمشم امریکاییه من پنتیاک دارم از نظر امنیت و ابهت همه چی امریکایی

00:48  1392/07/10
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
4

کامارو ماشینه بسیار خوبی هست و از هر لحاظ از جنسیس سرتره ولی به دلیل نداشتن سرویس تو ایران زیاد نمیارزه جنسیس واسه ایران بهتره
13:23  1392/07/06
گزارش
پاسخ دادن
ارمین شجاعی
6

فقط ماشین های قدیمی شرکت شورلت مخصوصا کامارو قدیمی من یکی دارم دیووانس فقط شورلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللت
14:42  1392/06/03
گزارش
پاسخ دادن
dini.yousef@yahoo.coom
8

بنظر من نباید شورلت کامارو را با جنسیس مقایسش کرد تفاوت از زمین تا اسمانه. من جدیدترین شورلت 8سیلندر 6200 خریده بودم من بودم ویه تبریز - صد افسوس دوستم رضا برد نابودش کرد فدای سرش-شاید قسمت نبو د سوار شیم شورلت غول امریکاست وقتی سوار میشدم کل تبریز با انگشت نشانم میدادن شورلت یه چیز دیگه است تنها توسعه من به خریداران شورلت کامارو اس اس این ماشین سازگار با جاده های تبریز وبستان اباد نیست دوم اینکه نهلوازمش در تبریز وجود نداره
19:12  1392/05/29
گزارش
پاسخ دادن
ali
2

خوب شد ایینه خود بینی شکست
02:35  1392/11/15

گزارش
ناشناس
2

واقعا جای تاسفه چنین ادمی توصیه رو بنویسه توسعه من نمیدونم اینا چه جوری اون ماشینو گرفتن
22:33  1393/06/17

گزارش
dini.yousef@yahoo.coom
6

مقایسه اژدها با مار اشتباه محضه lمن خودم صاحب کامارو 8سیلندر توینینگ هستم
19:02  1392/05/29
گزارش
پاسخ دادن
alirezaw
0

واقاااا من بچه بریزیم چرا ندیدم؟ حتما اون دوتا تیونینگه واس تو بودن نه؟ وای وای فورد و کرایسلر مردن حتما که شولت شده غول امریکا .خوبه که اول فورد و میدونن تو امریکا بعد شولت با متور6200از جنسیس 3800عقب میمونه عمو جون از موستانگ 2.3لیتری اکو بوستم عقب میمونه که حالا به این میگن غول؟!اون وقت منم با پراید لامرگینی اونتادور تبریزو میگیرم یا هم مکلارنو میگیرم
13:10  1395/04/14

گزارش
پژمان
0

دوستان من میخوام یه جنسیس کوپه2010 دست دوم شرکتی بگیرم لطفا اگه کسی درمورد هزینه های سرویس ونگهداری این ماشین تجربه ای داره به من بگه حدودا چقدر باید هرچندوقت یکبار خرجش کنم؟
21:11  1392/05/18
گزارش
پاسخ دادن
جراغ علی
7

من یه بیکان داشتم اومدن کفتن بیا اونو با جنیسیس عوض کنیم اومدم این کارو کردم ولی دیدم جه اشتباهی کردم کیفیته بیکان خوابیده من خیلی بهتر از جنیسیس بود
08:50  1392/05/18
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

منم یه دوچرخه داشتم اومدن گفتن بیا دوچرختو با بوگاتی عوض کنیم اومدم این کارو کردم ولی دیدم چه اشتباهی کردم کیفیت و سرعته دوچرخه من خیلی بهتر از بوگاتی بود
15:18  1397/02/04

گزارش
علی
10

جنیسیس خیلی خیلی خیلی ماشین مزخرفیه و سلطان ماشینا فقط کامارو.
12:50  1392/05/17
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
0

تا یه دونه ماکارو فروخته بشه جنسیس ۱۰۰۰ تا فروخته
21:07  1396/02/09

گزارش
بابک
12

جنسیس کوپه یک چیز چیز چیز چیز دیگست
14:10  1392/05/15
گزارش
پاسخ دادن
ارمین
10

ببینید شما دارید یک خودروی اصیله امریکایی رو با یک خودروی تازه وارد کره ای مقایسه می کنید به نظر من تولیدات کارخانه ای مثل شورلت به هیج عنوان قابل مقایسه با خودروی مثل هیوندا نیست در کل می خوام بکم شولت کامارو خیلی خیلی خیلی خیلی بهتر از هیوندا جنیسیس هستش.
23:54  1392/05/12
گزارش
پاسخ دادن
fa
1

سلام من خودم یک جنسیس کوبه دارم 2015که خیلی راضی ام
20:09  1395/11/29

گزارش
omidcar
24

با سلام
من صاف کار ماشین هستم البته صاف کار اسپورت مثلا ماشین های چهار در رو دو در میکنم
در مورد جنسیس : طراحی بدنه بسیار عالی و زیبای داره ولی نمیشه اونو جزو ماشین های خشن به حساب بیاریم و طراحی داخلی اون زیبا نیست.
در مورد کامارو : من خشن ترین ماشینی رو که دیدم کامارو هست واقعا عای جلو بندی اون بسیار زیبا و خشن هست طراحی داخلی زیبای داره وقتی که غرش موتورش رو میشنوی حس میکنی کسی جلو دارش نیست.
جای بدش اینه که پلاک نمیشه و گمروک هزینه ی زیادی میسونه
10:21  1392/05/09
گزارش
پاسخ دادن
دوکی
6

با این حساب میشه گفت که جنسیس درمقابل شورلت پاستوریزس
21:47  1393/01/26

گزارش
علی
2

وقتی پای جنسیس وسط میاد،دیگر نباید کمپانی هیوندای رادرنظرگرفت،این محصول یک خودروی موفق دراروپاوامریکااست.کامارو بیشتربه یک سدان شبیه است وتوانایی حرکتی جنسیس کوپه را به عنوان یک خودروی کوپه راندارد.ولی مگه با خودرو می خواهیم چه کنیم؟من خودم هیچ کدام رابه عنوان خودروی کامل انتخاب نمی کنم.امااگر کامارو ازنظر ظاهرداخلی تجدیدنظرمی کرد به انتخاب من نزدیک تربود.
16:27  1392/05/05
گزارش
پاسخ دادن
احمد
4

جنسیس با سن کمش کم نذاشته ولی کامارو !!!!!!!!! غیر قابل توصیفه حتی بهترینها هم جلوش گم میارن .
15:33  1392/04/27
گزارش
پاسخ دادن
ناشناس
1

من جنسیس کوپه را دوست دارم ولی کامرو بهتره منم نظر ممل را دارم
19:14  1392/04/16
گزارش
پاسخ دادن
ممل
1

خیلیا از روی تعصب کامارو برتر میدونن ولی اگه کامارو مثل جنسیس پلاک میشد و جنسیس محدودیت کامارو داشت تمامی نظرات عوض میشد
18:29  1392/04/15
گزارش
پاسخ دادن
مجی
10

یک دنیا یک شورلت یک کامارو .کجای کارید دارید شورلت امریکا رو با جنسیس مقایسه میکنید/خنده داره بس کنید خواهش میکنم
10:56  1392/04/14
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین زمستان 03 : تو قرارداد پیش فروش نوشته , قیمت به روز حساب میشه بعد اینا بیان از افزایش قیمت بگذرن ؟
Sr3 : سلام بچه ها من اشنایی توی کارخونه کرمان دارم گفت یسری sr3 پلاک هم شدن زنگ زدم تهران میگه بله یسری شاسی شدن بر حسب شماره قرارداد داره انجام میشه میخام ببینم کسی از تبدیلی ها شاسی شده؟؟؟؟؟ اینا واقعا بر حسب قراداد دارن کاراشو میکنن
Mehrdad : تحویل سیستمی چه ماهی بودید؟؟؟.
شاهین جی : برا اردیبهشتی ها 31فروردین پیام تکمیل وجه فرستادنتا13اردیبهشت هم مهلت داشت
سعید : بزودی افرایش قیمت.‌..... منتظر باشید.
Sr3 : سلام بچه ها من اشنایی توی کارخونه کرمان دارم گفت یسری sr3 پلاک هم شدن زنگ زدم تهران میگه بله یسری شاسی شدن بر حسب شماره قرارداد داره انجام میشه میخام ببینم کسی از تبدیلی ها شاسی شده؟؟؟؟؟ اینا واقعا بر حسب قراداد دارن کاراشو میکنن
حسین : مدیران خودرو777 اطلاعیه مهم ایران خودرو/ افزایش قیمت ها شامل این گروه نمی شود سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ انتشار : 1404/03/21 09:06 شماره خبر : 4187341 تسنیم : ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو مشمول فروش های فوری و فوق العاده اخیر نمی شود. اطلاعیه مهم ایران خودرو/ افزایش قیمت ها شامل این گروه نمی شود گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای درباره قیمت جدید محصولات خود شفاف سازی کرد. در این اطلاعیه تاکید شده که تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو مشمول فروش های فوری و فوق العاده اخیر نمی شود. این شرکت همچنین تصریح کرده که مبلغ پرداخت شده توسط مشتریان در طرح های پیش فروش مشمول این افزایش نخواهند شد.
A5 : سلام خدمت دوستان من A5 شهریور سال قبل ثبت نام کردم با کلی دعوا و شکایت دیروز شاسی خورد
Abbas : ایران خودرو امروز بخشنامه زد که افزایش قیمت شامل فروش فوری و پیش فروش نمیشه، حالا باید ببینیم سایپای کثیف هم این کار رو می‌کنه یا میخواد خون مردم رو توی شبشه کنه.
شاهین پلاس ۵ : واریز ۱۹ اسفند هنوز فاکتور نشدم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
نگار : پیش فروش تکمیل وج7اسفند هنوز پیش فروش 6 اسفند فاکتور نشدن فاکتور شدن متوقف شده
پیام : پس دلیل اینکه فروش فوری ها هم فاکتور نمیکردن این بودش که افزایش رو ازشون بگیرن عجب دزدایی هستن اینا
333333333333 : نصف
دلخوش : تو تمام قرارداد های تحویلی سال 1404 یک تبصره مهم وجود داره مبنی بر اینکه شرکت خودرو سازی تا زمان تحویل نهایی خودرو در هر روشی از فروش چه فوری وچه پیش فروش تابع قیمت تصویب شده از سمت دولت می باشد و میتواند تا اخرین لحظه مبلغ افزایش را از مشتری دریافت کند. حالا هی به خودتون دلخوشی بدید
X23 : داداش چرا دروغ میگی من تحویل 18 خرداد هستم هنوزد ندادن
حامد : دنا پلاس 6دنده قیمت جدید بین 930تا940 جالبی اینجاست که تارا قیمت قبلی کارخونه حدود سی میلیون از دنا گرون تر بوده ولی قیمت بازار آزاد 50میلیون از دنا ارزون تره تو قیمت های جدید تارا کمترین افزایش داشته حتی قیمت کارخونه 45میلیون از قیمت کارخونه ارزون تر شده دقیقا اومدن از قیمت بازار آزادمنهای 50میلیون کردن قیمت کارخونه
حمید : دوستان که به صدای مشتری تماس میگیرن اگه مجوز حمل دارن که تحویل پیمانکار شده اینجا اعلام کنن چه تاریخی مجوز صادر شده و چه تاریخی حمل شده که ماهم بدونیم در چه وضعیت هستیم که از اینجا اگه باخبر بشیم اگه ن بقیه که همه الکی حرف میزنن صدای مشتری و نمایندگی ها
ساینا 6 اسفند : روزی چند بار چک میکنم...هروقت شدم درجا اعلام میکنم
سجاد : سلام جواب تارا از نمایندگی تحویل بگیر تشخیص رنگ ببر خوبی نمایندگی اینه که مشکلی داشته باشه اونا جوابگو هستن ولی کارخانه نه
207 فلز : به نصف افزایش میخوره