کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور به‌ویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنها در حوزه خدمات پس از فروش است.
 
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.
 
طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
 
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در کشور در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است.
 
در این زمینه محمدرضا نعمت‌زاده در یکی از جلسات شورای سیاست‌گذاری خودرو، خاطرنشان کرده است:" چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنند!".
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : کیفیت , خدمات , ایران , خودروسازان , استاندارد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: ژاوی هرناندز
0

مگه داریم.............
23:51  1394/05/16
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
۰ : مامنتظر پیام تبدیل هستیم شما حرص نخور دست ما باشه میگیم اول به تو بدن
شاهین G : برادر کار سایپا حساب کتاب نداره چند وقت پیش یکی از دوستان مردادی فاکتور شد
سهند بهمن : سلام دوستان بعداز کلی انتظار 10 آبان فاکتور شد 11 آبان پلاک شد 13 چراغ تحویل روشن شد احتمالا فردا برسه نمایندگی جهت اطلاع دوستان یاعلی
شاهین جی ال : من 25خردادم هنوز فاکتور نشدم شما از مهر و شهریور منتظر فاکتور ین شاید هم از آخر به اول قراره فاکتور کنه سایپا
آرمین : سلام تارا دستی خاکستری متالیک تحویل 25ابان امروز فاکتور شد
شاهین پلاس : دو روز بعد بایستی پلاک میشدی سخا یا سامانه املاک و اسکان شما ایراد داره ، برای برسی به نمایندگی مراجعه کن،
شاهین جی ال : سلام من 25خردادم هنوز فاکتور نشدم شما دیروز تبدیل زدی منتظر فاکتوری من پنج ماه تکمیل وج کردم شماهم پنج تا شش ماه طول می کشه فاکتور شدنتون
پریسا 65 : سلام دوستان . بنده دی ماه 291 تومن واریز کردم ، شاهین جی بودم و تحویل هفته چهارم مهرماه که تا الان پیامک دوم واریز وجه نیومده برام اما یه پیامک اومد که افزایش قیمت به من تعلق نمیگیره . کسی میدونه واریز وجه دومم کی هست و چقدر باید واریز کنم ؟ لطفا راهنماییم کنید تشکر
شاهین gl 4 تیر : سلام خبری از فاکتور تکمیل وجه تیر ماه نشد؟ خسته شدیم بابا بقران
T8 : سلام من الان 60روز از موعد تحویل گذشته تو وضعیت صدور پلاک مونده هنوز کو تا تحویل
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صادق : خیلی بالا گفتی. با این همه تاخیر نهایت بین 10 تا 15
رینگ مشکی تحویل مهر : سلام مشکی رینگ تحویل مهر کسی فاکتور شده؟؟میدونید کی قراره فاکتور بشیم؟؟
30 آبان : بله برقی
سجاد : بنده انجام دادم لطفا همگی انجام بدید
سجاد : سلام دوستان همگی 136 بازرسی شکایت ثبت کنید بنده هم انجام دادم طبقه گفته دوستمون شما هم اگه میخواهید زودتر به نتیجه ای برسید انجام بدید عکس قراردادتون برای مستندات بفرستید و توضیح هم بدید تعداد بالا شکایت بشه رسیدگی میشه
مهدی : بعد از پلاک چند روز این پیام اومد برات
هادی : تمام غر زدن و ناله هایی که اینجا همه عزیزان میکنن من هم تو شکایت نوشتم البته که همش به حق هست خودمم همین جا کم ناله نکردم
مجید : من ک دوگانه 28 اسفند 403 تکمیل وجه کردم تا عید 405 باید واستم ک تحویل بدن ؟
Rayan : بچه ها تکمیل وجه برا کوئیک اس بعد از 31 ام تیر ماه چه تاریخیه از 1 ام تا 3 ام هم کسی هست؟؟
زامیاد تک : نه مشکلی نیست برو به سلامت