بررسی موتورسیکلت KTM RC 125 مدل 2015

بررسی موتورسیکلت KTM RC 125 مدل 2015

موتورسیکلت KTM RC 125 مدل 2015 دارای بدنه اسپرت، وضعیت نشستن ارگونومیک موتورسوار با کیفیت برتر و هندلینگ عالی، موتورسیکلتی مناسب برای راکبان جوان علاقه مند به موتورسیکلت های اسپرت است. این موتورسیکلت زیبا دارای پیشرانه تک سیلندر DOHC چهار زمانه، آب خنک با قدرتی معادل 11 کیلو وات (15 اسب بخار) و 12 نیوتن متر گشتاور است. تمامی این قدرت با استفاده از گیربکس شش سرعته با  کلاچ خیس چند صفحه ای به چرخ های عقب منتقل می‌شود. پیشرانه این تیزپای زیبا درون اسکلت سبک آلومینیومی به رنگ نارنجی قرار گرفته است که مستقیما به ضربه گیر WP اتصال می‌یابد.  تایرهای جلوی آن دارای دو شاخه ای با قطر 43 میلی متر کمپانی WP Suspension است. 

بررسی موتورسیکلت KTM RC 125 مدل 2015

تیپ پایه این موتورسیکلت زیبا حس جاه طلبی را در موتورسیکلت سواران اهل مسابقه برمی‌انگیزد؛ هنر به کار رفته، پیشرانه DOHC آب خنک با قدرت 15 اسب بخار (11 کیلو وات) و گشتاوری در حدود 12 نیوتن متر و عملکرد عالی، این موتورسیکلت را برای استفاده روزانه مناسب کرده است؛ همچنین این موتورسیکلت دارای گواهینامه معتبر برای تردد در خیابان است. مهندسان طراح KTM زین راکب را با خطوط به کار رفته در بدنه آن ادغام کرده‌اند و همین موضوع آن را به یک موتورسیکلت مسابقه ای واقعی بدل و ظاهری کاملا اسپرت به آن بخشیده است؛ همچنین این زین راحتی فراوانی را برای سرنشین به ارمغان می‌آورد. کمپانی KTM به کمک ترمز برمبو قدرت آن را توسعه و کنترل سیستم ترمز را آسان کرده است که همین موضوع کنترل کامل موتورسوار در هنگام راندن را به همراه دارد.

بررسی موتورسیکلت KTM RC 125 مدل 2015

 ترمز دیسکی (قطر 300 میلی متر) به همراه کالیپر چهار پیستون در جلو و کالیپر تک پیستونه با یک ترمز دیسکی تکی (230 میلی متر) برای تایرهای عقب، واکنش ترمزگیری عالی در هر شرایطی را تضمین می‌کند. پیشرانه تک سیلندر چهار زمانه 125 سی سی آب خنک با میل سوپاپ های دوگانه، چهار سوپاپ و سیستم سوخت برقی، قدرت فوق العاده ای را برای این زیبای اسپرت فراهم می‌کند و به لطف وجود میله تعادل، روانی حرکت را به همراه دارد. پیشرانه این پیشرانه با استارت برقی از طریق باتری 12 ولتی 6Ah به حرکت در می‌آید و نیرویی معادل 15 اسب بخار (11 کیلو وات) تولید می‌کند. بدنه کاملا جدید این موتورسیکلت، جاپایی و پدال ها اگرچه ظاهر منحصر به فرد سوپر اسپرت را ندارند، اما نه تنها ظاهری اسپرت به آن بخشیده است بلکه در سر پیچ ها نیز، به راحتی خم می‌شود و از آن عبور می‌کند. 

بررسی موتورسیکلت KTM RC 125 مدل 2015

یکی از ویژگی های خاص این زیبای اسپرت ادغام چراغ راهنما درون ساختار آینه ها است که نه تنها ظاهری اسپرت بلکه خصوصیات آیرودینامیک عالی را به آن می‌بخشد. همچنین چراغ های جلوی دو گانه، مسیری جدید را در طراحی کمپانی KTM و هماهنگی با ظاهر اسپرت RC باز کرد. همچنین شماره پلاک آن نیز، با ظاهر اسپرت این زیبای پرقدرت تناسب دارد. مخزن سوخت فلزی جدید RC با گنجایش 9,51 لیتر با ظاهر اسپرت و طراحی آن و هر دو اینها با وضعیت ارگونومیک موتورسیکلت تناسب دارند. به لطف وجود پیشرانه صرفه جوی آن، RC حتی در شیوه راندن نیز، بسیار عالی ظاهر شده است. طراحی شیشه جلوی این زیبای قدرتمند نیز، در ترکیب با شرایط ارگونومیک آن حفاظت شگفت انگیزی از سینه و بازوی راکب خود به عمل می‌آورد. زین دو قسمتی این موتورسیکلت، شرایط ارگونومیک درجه یک سوپر اسپرت با حمایت عالی از راکب و ترک خود ارایه می‌کند؛ همچنین ارتفاع 820 میلی متری این زین، راکب را در وضعیت امن قرار می‌دهد و نیز، ارتفاع مورد نیاز در زمان کاربرد آن برای مسابقات را فراهم می‌آورد. 

بررسی موتورسیکلت KTM RC 125 مدل 2015

دستگیره ها و کلیدهای کاملا جدید نیز، به وضعیت اسپرت و کنترل راحت موتورسیکلت کمک می‌کند. لازم به ذکر است که سه محفظه در پایین ترین قسمت موتورسیکلت و درست در مرکز ثقل آن قرار دارد که نه تنها به پایداری این زیبای قدرتمند کمک می‌کنند، بلکه از ضربه تصادفی پای راکب یا سرنشین نیز، جلوگیری به عمل می‌آورد. موتورسیکلت RC با حداکثر قدرت 15 اسب بخار (11 کیلو وات) راندن را تنها به موتورسیکلت سواران دارای گواهینامه A1 محدود کرده است. همچنین ترمز ضدقفل به عنوان یکی از تجهیزات استاندارد این زیبای پرقدرت معرفی می‌شود که نشان دهنده تعهد کمپانی KTM در تضمین امنیت موتورسیکلت های تولیدی حتی در کلاس های کوچک است. رینگ های آلومینیومی 17 اینچی سبک نارنجی رنگ با پهنای 110 میلی متر برای تایرهای جلو و 150 میلی متر برای تایرهای عقب، دوام و چسبندگی مناسب در شرایط خشک و مرطوب را برای RC 125 به ارمغان می‌آورد. نمایشگر دیجیتال LCD همه اطلاعات مورد نیاز در خصوص موتورسیکلت اعم از دنده، سوخت و یادآوری خدمات لازم را در اختیار راکب خود قرار می‌دهد؛ همچنین RC نیز، همانند موتورسیکلت های مسابقه ای، سیستم هشدار RPM را در بهترین لحظه برای تعویض دنده بالاتر نشان می‌دهد. 

بررسی موتورسیکلت KTM RC 125 مدل 2015

وزن سبک و اسکلت فلزی Duke تمامی شرایط پویا و ارگونومیک را برای RC فراهم می‌کند؛ با افزایش زاویه کمک فنر جلویی تا 66,5 درجه منجر به فاصله محوری کوتاهتر و افزایش ارتفاع آن از سطح زمین می‌شود؛ تمامی این ویژگی ها توانایی های بالقوه RC برای شرکت در مسابقات موتورسواری را نشان و سرعت و شتاب آن را تضمین  می‌کند. کمک فنر سبک این موتورسیکلت با اتصال به اکسل ضربه گیر WP، خشکی و استحکام شگفت آوری را برای آن به ارمغان می‌آورد. دو شاخه با کیفیت RC با WP Suspension دارای قطر مشابه 43 میلی متری همانند RC8 R، تجهیزات واقعی موتورسیکلت های مسابقه ای هستند که سطح بالایی از پایداری و دقت را ضمانت می‌کند.   


منبع

TopSpeed

برچسب : موتورسیکلت , KTM RC 125 , کمپانی KTM






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
M j s : من ۲۰ اسفند تکمیل کردم ۳۱ مرداد فاکتور شده مدارک هم اومده هنوز تحویل نگرفتم
جعفر : تارا دستی سفید ۱۳ شهریورفاکتور شده
S3 خاکستری تهران : هنوز خیلی مونده تا کاراتون انجام بشه بنظر من حالا حالاها اصلا به ماشین فکر نکنید. من که اسفند نوشتم هنوز خبری از ماشینم نیست
علی حاج محمد حسینی : چقدر یه شرکت خودرو سازی بی مسئولیت و دروغگو میتونه باشه من تیر ماه سال گذشته ثبت نام ساینا دوگانه کردم ‌که الان هفتادو دو روزه که مابقی پول را هموواریز کردیم ولی نه جوابی به ميدند و نه ماشین را آخه این چه مدیریتی که این شرکت داره چرا اینقده مردم آزاری میکنید من با همون ماشین داغون قبلی داشتم اسنپ کار می‌کردم گفتم ماشین را بفروشم که با ماشین بهتر،درآمد بهتری برای زن و بچه ام داشته باشم که الان چهارده ماهه که دارم کارگری میکنم ولی این از خدا بی خبرا ماشین منو ندادن خدا از سرتون نگذره.
X5 : موضوع به این سادگی هم نمیدونی
نازنین : سلام من 19اسفند 199میلیون ریختم الان برای بقیه پول باید چقدر پرداخت کنم فاکتور زده بود مهر ماه
سالار : پس خوشبحال کسانی که سایناثبت نام کرده بودن..چون الان میرن پول واریز میکنن
دادا : تو که به قول خودت اتومات نوشتی.. اینجا چیکار میکنی؟ معلومه حرفات دروغه همه
t8 : ارسال پلاک یعنی چی مگه با ماشین نمیاد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایکس 22 : سلام وقت بخیر موعود تحویل شما کی بود در ضمن مبارکتون باشه
پارس tu5 : سلام هانیه خانم من الان پژو tu5 مدل 403 دارم من زمستان 402 بودم تبدیل زدم به سورن و پیامک تبدیل مجدد اومد رفت تفاوت پرداخت کردم دیدم پژو tu5 والان سه ماه زیر پامه
s7 : من طرح پیش فروش بودم.31 تیر زمان تحویل بوده تازه 29 شهریور فاکتور شده
رسول ef7p دستی پیش ت31 مرداد : جواب به آقا مصطفی و دوستان عزیز که در مورد نحوه ی محاسبه مبلغ سود تأخیر سوال داشتند سود تأخیر برای پیش فروش ها 1%کل مبلغ واریزی است 561/480/000×1%=5/614/800میلیون ماهانه این مبلغ تقسیم بر 30 روز کنید که میشه روزی تقریبا 187 هزار تومان، برای بدست آوردن مبلغ تأخیر 187 هزار تومان ضربدر تعداد روز تأخیر( از تاریخ تحویل تا روزی که فاکتور شده) مثل خودم که 187 هزار تومان ×29 روز = که شده مبلغ 5/537/000 همین روش برای دوستان فروش فو ری ها البته با سود 3% کل مبلغ واریزی محاسبه می‌شود.
ایکس33 فر‌وغ : با سلام احترام دوستان قدیمی. بنده تحویلم 16 مرداد بوده همه فکنم حفظید دیگه😂😂 میخاستم بپرسم کسی 16 مرداد مجوز خورده؟؟؟؟؟ اگر خورده بگه ؟؟؟ سپاس
ایکس 22 پرو نمایندگی بندر عباس : سلام امروز 200کیلومتر رانندگی کردم ماشین راحتی هست دنده راحت
شیراز 22 زارع : درود ،،خرید نقدی 15 اسفند تحویل سیستمی 6مرداد فعلا خبری از ماشین نیست ،خدا لعنت کنه سران مملکت رو ،،،،اقایون فرمول تاخیر چجوری حساب میکنن این خدا زدها،،،
x22 : آقای سعید تیگو 8 از روز قرارداد روزهای کاری رو میشمارن توی اروپا هم روزهای کاری در هفته 5 روزه یعنی از دوشنبه تا جمعه و شنبه و یکشنبه روزهای کاری نیستن اینجا هم همینطور پنجشنبه و جمعه روزهای کاری نیستن. این تو قرارداد اومده روزهای کاری و باید میپرسیدی. من نپرسیده میدونستم پنجشنبه جمعه روزهای کاری نیستن. ادعایی ندارم ولی وقتی قرارداد میذارن جلوتون دیگه چه لاستیک اتیش بزنین چه نزنین فایده نداره
مجید از تهران : عزیزمی 🎀
محسن : بله درسته منظورم دعوتنامه تکمیل وجه هست