مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اجزای گیربکس متغیر را نام برده (5 موردو توضیح دهید چگونه و توسط کدام قسمت انرژی موتور وارد سیستم انتقال قدرت می‎شود؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "گیربکس متغیر پیوسته (CVT)" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

353 نظر

کاربر: شفیعی
0

1-پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی
یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند
11:39  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فقط وان کار
0

1-پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی
یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شودتوسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور آن را به محور چرخ ها منتقل می کند
11:17  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نادیا ریاضی
0

5
08:38  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
نادر
0

اینایی که اینجا عدد گذاشتن فازشون چیه؟!
09:55  1393/03/07

گزارش
کاربر: ناهیده تقی زادفانید
0

4
08:38  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بهروز ریاضی
0

5
08:37  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رامین ریاضی
0

3
08:36  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا ریاضی
2

5
08:35  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نادیا ریاضی
0

4
08:34  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ناهیده تقی زادفانید
8

3
08:24  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m_nafisi
0

پولی ورودی، پولی خروجی، تسمه فلزی یا لاستیکی ،پیستون و تنظیم کننده.....یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود
08:21  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عطا احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:25  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آیدا احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:24  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زینت احمدزاده
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:21  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه محمودی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:19  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: روح اله قاصدک
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:17  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حیدر قاصدک
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:15  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سمیه
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:13  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مولود ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:11  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اسماعیل صیاد
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:09  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:08  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: لیلا خانی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
00:05  1393/03/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:55  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد مهپور
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:54  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهناز روحی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:52  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نیوشا ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:51  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام.۱_پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی

یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:49  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ندا نجات
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:37  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Mohammad S
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:34  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:32  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: zeinab.a
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:30  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه دولت
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:29  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رعنا عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:28  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا کوچولو
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:24  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین یالان
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:20  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد شهباز
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:18  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مریم احمدی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:16  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:13  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اشرف ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:12  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آرزو ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:10  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیر ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:09  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امید ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:07  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کاظم ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:06  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا ریاضی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:05  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی عظیمی
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:04  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مولود کشاورز
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:02  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
یاشین ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا احمدپور
0

پولی ورودی – پولی خروجی- پیستون – تسمه - تنظیم کننده
پولی ورودی به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود.
23:00  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
حوریه ترندک
0

پولی خروجی-پولی ورودی-تسمه-تنظیم کننده-پیستون
گیربکس متغیر پیوسته می تواند با استفاده از فشار هیدرولیکی، نیروی گریز از مرکز، یا کشش فنر، نیروی مورد نیاز جهت تنظیم فاصله بین مخروط ها در هر پولی را فراهم کند.پولی ها با هم کار می کنند و قطر آن ها همواره در حال تغییر است. یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
23:00  1393/03/06
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : یه مقدار دیگه طاقت بیاری مال ما هم میاد فقط عجله نکن لطفا
X5 : سلام دوستان.یه راهنمایی بدید.به نظرتون برا تحویل باید کارشناس رنگ ببرم با خودم؟
نازنین : سلام دوستان مال من اومد مال شما چی هنوز نیومده؟؟؟؟پیام تکمیل وجه رومیگم
شاهین پلاس۱ : وقتی یه شرکت زیر نظر دولت باشه انقدر بی صاحب باشه اوضاع بهتر از این نمیشه چی شون درسته این درست باشه توقع ما هم زیاد اگر این مردم نبودن شماها از گشنگی میمردین شرف ندارید که انقدر این مردم و اذیت میکنید خدا نگزره ازتون
سیاوش x5 : سلام عزیزان ثبت‌نام ۲۸ اسفند تحویل سیستمی۲۸تیر فاکتور ۲۰ مهر ارسال مدارک ۳ ابان شهر بندرعباس زنگ زدن امروز بریم تحویل بگیریم جهت اطلاع
آرش : بدبختی کوییکم معلوم نی کی بدن🤨
آرش : منم جی ال بودم ۲۸۲پارسال واریز کردم موعدم آذر بود که تبدیل به کوییک زدم ۱۵۰ هم واریز کردم حالا خدا داند کی بدن
مهدی : سلام از من به شما نصیحت من الان ۲ ماه هست که ماشین زیر پام هست تلکی منتظر جی نباشین فقط جی ال میدن اونم به زور
مهدی پلاس 14اردیبهشت : درود برشما دوستان عزیز.اپراتورهای سایپا هیچ خبری ندارن که چه موقع ماشین فاکتور میشه این که میگن شما اسفندماه فاکتور میشوید دروغه قبلاً یکی از دوستان گفتن اپراتور بهم گفته تو که 14اردیبهشت هستی حدوداً 70روزدیگه فاکتور میشوید من همون لحظه حساب کردم چون خودم هم 14اردیبهشت بودم تقریباً شد اواخر مهرماه اما هیچ خبری نشد لطفاً دلخوش به گفته اپراتور سایپا نباشید
خردادماه : بله ۴ بار اومده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا 6 دنده : سلام یه هفته نهایتا10روز
پانا 30 مهر : دوستان 30 مهر کسی فاکتور شده پانا رینگ پلاس.اونایی که شدن سبز بزنن
احسان : طرح فرسوده ساینا دوگانه اخرین تحویلی مال تکمیل وجه برج چند کسی میدونه کسانی تازه تحویل گرفتن اطلاعات به ماهم بدید چقدر تاخییر دیگه
سعید اتو فلز 30 دی : بله،من 5 ابان تکمیل کردم،9 تبدیل زدم،12 فاکتور شد و 13 پلاک.
نیسان دوگانه اکستند : نیسان ابی یا اکستند؟
کوییک اس شهریور : الان اونایی فاکتور شدن جلوی شماره گذاری چی نوشته براشون؟من یه هفته فاکتور شدم نوشته در انتظار بازدید افسر
محمدحسین : اگه ب خواد اینجوری پیش بره 31شهریورو آخر آذرماهم نمیدن
محمدحسین : داداش110فایده نداره من ازهمه خواهش میکنم به 136هم زنگ بزنن شکایت ثبت کنن فقط 2دقیقه وقط میگیره
نیسان دوگانه اکستند : دوستان اکستند دوگانه کسی پلاک شده خاهشا راست بگین؟
ساینا تکمیل وجه 30اردیبهشت : 5 آبان فاکتور شدم امروز هم تحویل بالاخره بعد 5 ماه تاخیر راحت شدم خداحافظ همگی امیدوارم شماهم راحت بشید