سایپا نیوز - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در سال 1393 برنامههای سایپا در حوزه خدمات پس از فروش با تقویت مستمر و ممتد به صورت گستردهتری ادامه خواهد داشت. سعید مدنی در این رابطه گفت: توجه به مشتریان و سرلوحه قرار دادن این سرمایههای مهم در راس سیاستهای گروه سایپا قرار دارد و از این رو گسترش خدمات پس از فروش به مشتریان از جمله برنامههای آتی سایپا خواهد بود. وی افزود: مهمترین راهبرد سایپا در زمینه خدمات پس از فروش تشویق و تسهیل در ارائه خدماتی است که در صورت انجام درست و مطلوب آن افزایش منافع مشتری در مدت استفاده را به ارمغان خواهد آورد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا رضایتمندی مشتری حین استفاده از محصول را مهمترین اصل در ارائه خدمات پس از فروش دانست و تصریح کرد: در بازار امروز تفکر ارتباط خدمات و رضایت مشتریان به شکل گریزناپذیری ایجاد شده است و این موضوع بیانگر آن است که نمیتوان از کنار ارتباط مستمر و موثر بین کیفیت خدمات، رضایت خریدار و وفاداری مشتری بهراحتی عبور کرد. مدنی ادامه داد: در این زمینه خطمشی اتخاذ شده در گروه سایپا در خصوص ارتباط موثر و ارائه خدمات به مشتریان در نهایت منجر به سودآوری بیشتر و همراهی روزافزون مصرفکنندگان با تولیدکنندگان خواهد شد. وی تاکید کرد: تلاش صنعتگران در حیطه تولید زمانی به هدف واقعی میرسد که زنجیره خدمات پس از فروش نیز در پاسخگویی جزءبهجزء نیازهای مشتریان موفق عمل کنند و این وظیفه خطیر باعث شده است زوایای متعدد و مختلف حوزه خدمات پس از فروش در زمره بالاترین وظایف هر سازمان معرفی شود و نه بهعنوان یک واحد که در صف ارکان مهم تولید محصول در سایپا قرار گیرد.