مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

علت بریدن میل لنگ چیست؟ (4مورد)

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

برچسب : مسابقه , هفته






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

451 نظر

کاربر: صغری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:13  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: کریم بقال
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:12  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: fatemeh z
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه ق.
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:10  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: زینت محمودی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا پستچی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: حیدر قاصدک
2

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:06  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: روح اله قاصدک
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:05  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: مریم N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: نداجون
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: میلاد N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:01  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: قنداب
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:59  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: رویا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: تاجی خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مهدی رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: کریم FH
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: علی آقا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: حاج مصطفی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:56  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مهندس رضا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:55  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: رقیه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: اسماعیل صیاد
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: Mahin joon
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:53  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: ندا یاری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:51  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: سمیه بیمه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:49  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: آذربایجان
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:45  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: shahin khanom
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:42  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه دولت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:40  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: Mohammad S
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:39  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: وحیده
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:38  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:37  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:28  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: زهرا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:27  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: سادات
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:26  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: تیبا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:25  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:24  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:23  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مصطفی
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:22  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: آیناز حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:22  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: میلاد مهپور
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: امیر طاها
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: طیبه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: بامداد نقشینه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: هادی ابراهیمی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:18  1392/09/12
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : سلام منم سامانه یکپارچه شاهین دستی زدم ولی الان زده اتومات (ارسال ب خودرو ساز)ولی واقعا بودجه اتومات ندارم همون دستی میتونم پرداخت کنم ،حالا چکار کنم نمیدونم
گیجی گیج : تا الان که دادن تا آخر سال هم میدم
علی : سلام به بزرگواران راهنمایی کنید الان تاریخ چند فاکتور شد تاراv4 رنگ مشکی هستم تاریخ تحویل زده 1403/06/10 الان چند فاکتور شدن
J4 سفید اردیبهشت : ثبت نام J4 سفید ۱۷ اردیبهشت تحویل ۶۰ روزه، ۲۶ شهریور فاکتور شده و الان در مرحله صدور پلاک هست.
علیرضا : سلام کسی می‌دونه تارا V1پلاس رنگ سفید تا چه موعودی فاکتور شده ؟
تارا v4lx : طبیعیه رنگهای نقره ای حدود یک هفته تا ۱۰ روز از بقیه رنگها عقب تره
وحید : چرت و پرت نگو مگه مدیر عامل سایپایی اینجور صحبت میکنی محکم
تارا v4lx : بستگی به رنگش داره ولی روالش اینه که نیمه اول بهمن تحویل میگیرین
تارا v4lx : تیتانیوم بین ۳۰ تا ۷۰ روز تاخیر داره
تارا v4lx : مشکلی نداره معمولا یه هفته ای زمان میبره تا ارسال مدارکی که نمایندگی ارسال کرده تایید بشه بعدش پیام میاد براتون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محسن : امروز تعطیلات چطور رفتی نمایندگی حجت جان
ایمان دوگانه اسفند : باز بودن؟چقدر مهلت پرداخت داریم؟
وحید : رسول جان، ماشینت چه رنگی بود؟
امیر : طلای24عیار فقط ال90 پارس
شیرازی : مبارکت باشه عزیز ایشالا به خوشی سوار شی کاکو
X22پرو : دوست عزیز شما که مبانی تاخیر رو میدونی برو با همون مبانی تاخیر سرگرم شو تا ماشینت بیاد،یا معنی تاخیر رو نمیدونی یا اینکه میخوای ادای باسوادا رو در بیاری،عزیزم اونجا اگه تاخیری هم بشه 1ماه فوقش تاخیر میخوره نه 8ماه که اینجا ملت اسیر شدن،یا پیام نزارید یا اگه پیام میزارید اعصاب مردم رو با دری وری بیشتر خورد نکنین
امیر : تشکر مجید جان
تیگو 8 : متاسفانه من هم چنین شرایطی دارم ثبت نام‌ 2اسفند. تحویل 26شهریور سه چهار روز دیگه نتیجه نگیرم مجبورم برم نمایندگی دزدیران خودرو
صفدر : تبدیل دوگانه به شاهین رو پنجشنبه تایید نهایی کردم هیچ اتفاقی نیافتاد والان که دباره میرم تو تغییر مدل و رنگ این پیغام میاد: شما یک رکورد تغییر رنگ و مدل ارسال نشده به سایپا دارید و امکان تغییر رنگ و مدل مجدد ندارید
X22 : اونایی که میان چرت و پرت میگن یا ماشین ثبت نام نکردن یا مبانی تاخیر رو نمیدونن پسرداییم تو لندن میگه اونجا هم صفر بخری شاید تاخیر بخوره و تو قرارداد میارن