مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

علت بریدن میل لنگ چیست؟ (4مورد)

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

برچسب : مسابقه , هفته






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

451 نظر

کاربر: صغری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:13  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کریم بقال
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:12  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: fatemeh z
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه ق.
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:10  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زینت محمودی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا پستچی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حیدر قاصدک
2

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:06  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: روح اله قاصدک
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:05  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مریم N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نداجون
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:01  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: قنداب
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:59  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رویا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تاجی خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کریم FH
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی آقا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حاج مصطفی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:56  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهندس رضا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:55  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رقیه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اسماعیل صیاد
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Mahin joon
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:53  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ندا یاری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:51  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سمیه بیمه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:49  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آذربایجان
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:45  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shahin khanom
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:42  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه دولت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:40  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Mohammad S
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:39  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: وحیده
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:38  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:37  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:28  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:27  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سادات
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:26  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تیبا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:25  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:24  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:23  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مصطفی
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:22  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آیناز حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:22  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد مهپور
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیر طاها
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: طیبه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بامداد نقشینه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: هادی ابراهیمی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:18  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
دستی تیتانیوم آذر : درود . مبارک باشه و خیرشو ببینین به امید خدا چندم تکمیل وجه کردین
تارا دستی : تارا دستی ۳ آبان فوق العاده نقره ای تیتانیوم فاکتور شد
J̌7 : سلام بر عزیزان دو مرحله اردبشهت کسی شاسی شده
x5 سفید : جهت اطلاع دوستان ثبت نام ۲۵ فروردین دو مرحله ایی تکمیل وجه ۱۱ شهریور شاسی ۲۸ مهر و امروز فکر میکنم بیمه شده رفته برای صدور پلاک
x5 سفید : من‌هم‌دقیقا شرایط شمارو دارم و ماشین ظاهرا بیمه شده رفته برای صدور پلاک
جواد : چجور وارد اینجا شدی ک این مشخصاتو اورد؟
شاهین : چه جالب نازنین سفید رنگ خیلی عالی بود حال نازی رو گرفتی جان برار
f x5 : سلام دوست عزیز وقتتون بخیر کامنت شما رو خوندم در خصوص خسارت خوب چرا از زمان شاسی تازه خسارت رو حساب کردند اگر مطابق قرارداد هم بخواهیم در نظر بگیریم تو قرارداد نوشته از زمان تکمیل وجه ظرف ۳۰ روز کاری باید خودرو رو تحویل بدن خب بعد از ۳۰ روز کاری وقتی خودرو تحویل ندادند بعد از پایان ۳۰ روز باید خسارت حساب بشه الان برای بنده ۲۰ روز از آن ۳۰ روز کاری هم گذشته هنوز شماره شاسی نشده یعنی ۲۰ روز اینجا باید خسارت به من بدن اگه قرار باشه الان شاسی کنند و من زمان شاسی تحویل بگیرم خب اینا زیر یک ماه ممکنه تحویل بدن و خسارت قابل توجهی دست من رو نمی‌گیره اگر شما اطلاعات بیشتری دارین ممنون میشم ارائه بدید که دوستانم استفاده کنن
شاهین پلاس۱ : داداش برو بپرس ببین چند نفر جلوتن چرا فاکتور نشدی
شاهین : اگه کسی فاکتور شده این دو روزه لطفا بگه ببینیم ادامه داره یا نه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 اتو سقف فلز تحویل 30 دی : سلام منم تبدیل بودم واسه من فردای تحویل مدارک تیک مدارک خورد و روز بعدشم فاکتور شد
ماهان : سلام دوستان بعد از اینکه فاکتور بشه حداکثر چقدر طول میکشه ماشین به دستمون برسه؟؟
پیمان 151 شهریور : سلام دوستان به نظر شما چرا پراید وانت 414 میلیونی تو قیمت کارخانه هنوز هست والی همین بدون کفی تو قیمت کارخانه زده توقف تولید جریان چیه دوستان ممنونم ❤️
207 پانا فولادی : منم وضعیتم دقیقا مثل شماست اردبیهشت ثبت نام کردم شهریور اسقاط تا الان بی دعوتنامه واقعا ویران خودرو هست اون خراب شده
من : سلام وقتون بخیر کسی هست که تحویل حضوری گرفته باشد یاپیامک زده باشن براش اومده باشد لطفا اگه بزرگواری هست تاریخ پلاک رو بگویید تشکر منم سوم پلاک شدم خبری نیست تحویل حضوری زدم
نگین : میشه لطفا جواب بدین خیلی فکرم رو مشغول کرده اخه اولین ماشینم هست خیلی نگرانم به خدا ازناراحتی حتی ناهار نخوردم
اهورا : دوست عزیز کاملا درکتون میکنم من به مرحله ای رسیدم از بس کاری ازم بر نمیاد دیگه میزنم زیر گریه. خدا ریشه این سایپا خشک کنه. از بس خدا هم صدا زدم و کاری نکرد خسته شدم.
فرسوده اذر : دوست عزیز من هم طرح فرسوده اذر ماه هستمباز کامستر چک کنید ببینیددعوتنامه نیامد من حواله گرفتم اگر به نام خودتون زنگ بزید به شرکت خراب شده بببینید کی میفرستند
کوییک آر اس : جهت اطلاع دوستان: خودم کوییک آر اس ثبت نام 24 دی 403 تکمیل وجه 23 تیر و سها بیست و چهارم هنوز فاکتور نشده و همچنین دوستم کوییک اسم ثبت نامش ردیبهشت فکر می کنم بود تکمیل وجه 27 تیر پلاک 5 روز بعدش چراغ تحویل امروز روشن شد و همچنین یکی دیگه از دوستانم کوییک GX-L با ترمز ESC و SBR پذیرش 19 دی 403 و تکمیل وجه 21 خرداد کوییک حدودا دو هفته است فاکتور شده اما پلاک هنوز نه.
نگین : یک اقای نوشته بودن از نمایندگی رشت تحویل گرفته بود ماشین تصادف داشت منم روز دوشنبه از همون نمایندگی کوئیک اس تحویل گرفتم صندوق عقب ماشینم خوب بسته نمی شود انگار درز صندوقش بازه یعنی یک طرف خیلی بزرگه یک طرف خیلی کوچیک ؟؟؟ باید چی کار کنم ؟؟ از داخل نگاه کردن بعدش پیش صندوق طاقچه عقبش به اندازه دو بند انگشت ریختگی رنگ داره ؟؟ به نظرتون مشکل داره