بررسی یاماها XVS950A Midnight Star 

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

ستاره نیمه شب یاماها یک موتور سیکلت پیچیده است. صندلی با ارتفاع پایین نسبت به فرمان که باعث راحتی راننده می شود و موتور 2 سیلندر خورجینی از ویژگی های بارز این موتور زیبای ژاپنی است. ظاهر عضلانی و قدرت افسار گسیخته، این موتور را به یک هیولا تبدیل کرده است.  با وجود آپشن های برجسته و موتور قدرتمند جای تعجبی نیست که اکثر مردم تمایل به خرید XVS950A دارند؛ از طرف دیگر رانندگی با این موتور سیکلت تنها یک سواری عادی نیست، بلکه حس برتری با آن را نیز احساس خواهید کرد. 

 

قدرت و عملکرد

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

زمانی که موتور این هیولای ژاپنی را باز کنید متوجه خواهید شد که چرا بعنوان گشتی کلاسیک از آن نام می برند. موتور SOHC دو سیلندر چهار سوپاپ با حجم 942 سی سی که توانایی تولید گشتاور بالایی دارد از مشخصات این گشتی کلاسیک است. قدرت این زیبای ژاپنی 54 اسب بخار و گشتاور آن 76.8 نیوتن متر است.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

استفاده از انژکتور در سیستم سوخت رسانی باعث شده است که همچون طوفانی در جاده های برون شهری نیز از آن استفاده کرد. موتور XVS950A با چنین قدرتی صدایی تولید می کند که اکثر علاقه مندان به قدرت آن را می پسندند. فواصل زمانی احتراق متغیر در این مدل باعث ایجاد گشتاور بالا و سرعتی در حد طوفان خواهد شد!

 

طراحی

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

در نگاه اول مطمئناً توجه شما به موتور عضلانی آن جلب خواهد شد. طراحی پره های خنک کننده موتور بر اساس طرحهای کلاسیک است که به شکل حرف V به چشم می خورند. این نوع طراحی بخاطر تاکید بر کیفیت و زیبایی همراه با قدرت آن است. زمانی که سوار این هیولای ژاپنی می شوید حس قدرت و امنیت را با هم تجربه خواهید کرد.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

طراحی زین به گونه ای انجام گرفته است که راحتی کافی را به برای راننده فراهم می کند و عملکرد و توانایی راننده را در دست گرفتن فرمان وکنترل موتور بالا می برد. قسمت جلوی زین باریک طراحی شده است تا با باک بنزین در یک خط قرار گیرد و هنگام ایستادن براحتی بتوان پاها را در دو طرف موتور قرار داد. 

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star
بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

اگر  با دقت به یاماها XVS950A نگاه کنید خواهید دید که چرخ های 18 اینچی با 8 اسپوک آلمینیومی تنها متعلق به یک موتور کلاسیک نیست و چرخ جلو با این سایز سبب بالا رفتن هندلینگ بدون در نظر گرفتن تجربه رانندگی شده است.

  مشخصات فنی
نوع موتور دو سیلندر خورجینی
سیستم سوخت انژکتور
قدرت موتور 54 اسب بخار
حجم موتور 942 سی سی
گشتاور 76.8 نیوتن متر
سیستم استارت برقی
ترمز عقب تک دیسک
حجم باک 17 لیتر
وزن موتورسیکلت 278 کیلوگرم
طول  2.435 متر

با کلیک بر تصویر زیر و عضویت در خبرنامه ایمیلی می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star


منبع

TopSpeed

برچسب : یاماها






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

سینا
0

موتوربرشی
13:45  1392/12/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر
3

اوه...این که موتور نیست،تانکه
10:33  1392/12/02
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
داریوش : خاک تو سر سایپا که سخنگوی بی سوادی مث تو داره
S : حیف که نمیشه چندتا آبدار بهت بگم فیلتر چی داری میگی حرف مفت با روح و روان مردم داری بازی میکن شما از طرف شرکت سایپا نیستید میخواید مردم گول بزنی جهت تجمع
شاهین پلاس۱ : اخی ترسیدیم ماشینتو بهت کی تحویل دادن که انقدر بلبل زبونی این مردمی که حقشونو میخان از این شرکت بی وجدان و از کی میترسونی واقعا متاسفم برات
شاهین معر402 : تف نده آقای محترم هر کی هستی من یکی که راهم دور و نمیتونم بیام اگرم مجبور بشم بیام ببین چیکار میکنم با شمایی که زندگی منو بهم ریختید صبر بخوره توو سرتون قلط کردید و میکنید که پول میگیرید و مردم رو عذاب میدید کاش میشد.....
ایگل : منم تحویل سیستمی ۲۸ تیر بودم هنوز شاسی نشده
شاهین G : شاهین G منتظر پیام تحویلی تیرماه
مریم : من مرداد هستم ۱۸ خرداد پیام تبدیل اومد ولی نزدم، ولی من از اولین های مرداد هستم چون ۱۹ آذر وجه اولیه رو واریز کردم.
امیر : سلام شما کی تکمیل وجه کرده بودید
محمد : بازم از ۳ شهریوریا سفید رنگ مونده که فاکتور نشده باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی : زیاد نیست در واقع همون مرحله دوم بهمن هست که کشیده به اسفند به خاطر تا تکمیل شدن ظرفیت
S شهریور اول : سلام دوستان کوییک اس عزیز که امروز فاکتور شدید کی تکمیل کردین؟
soren : کرمانشاه نمایندگی کدوم شهری؟
علیرضا : من که تحویلم 30 آبانه هنوز نیومده دعوتنامه برام
ساینا خرداد : یادتونه خبر مثوق میگفت همه ی کسایی که 11 پذیرششون بود فاکتور شدن تا یکشنبه میشینه تو سایت؟ الان چهارشنبه هست و هنوز 11 بهمن تموم نشده اعتبار خبر های ایشون در این حده فقط دوستان یکی که یک خبرش شانسی درست درمیاد ازش بت میسازن
دوگانه 26اسفند. : عادی.
اخر تیر : منم 15 بهمن گول ریختم 24 پذیرش شدم اردیبهشتم تکمیل وجه 121697هست شماره پذیرش
جلال : فوق العاده های اسفند اعلام حضور کنند ببینیم تعداد زیاده یا نه
علیرضا : دعوتنامه مهر بیاد بنظرتون ماشینو کدوم ماه تحویل میدن؟
حسین کوییک s : پس این دعوتنامه کی میاد میخواهم پولامو بدم به سایپا جاش آمنه پیش اونها در ثانی من هر چقدر پول بگیرم میدم شما میدونید اگر سایپا نبود هیچکی خودرو نداشت هر چقدر بگیره پول بازم میارزه یه ماشین سوار میشی تا چند سال پیش کسی نمی دانست ماشین چیه سایپا بهتون یاد داد ماشین چی هست دهاتی بودیم همه ایران سایپا شهریمون کرد اصلا چوپون بودیم همه ایران اصلا آدم نبودیم سایپا آدممون کرد ممنون سایپا