بررسی یاماها XVS950A Midnight Star 

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

ستاره نیمه شب یاماها یک موتور سیکلت پیچیده است. صندلی با ارتفاع پایین نسبت به فرمان که باعث راحتی راننده می شود و موتور 2 سیلندر خورجینی از ویژگی های بارز این موتور زیبای ژاپنی است. ظاهر عضلانی و قدرت افسار گسیخته، این موتور را به یک هیولا تبدیل کرده است.  با وجود آپشن های برجسته و موتور قدرتمند جای تعجبی نیست که اکثر مردم تمایل به خرید XVS950A دارند؛ از طرف دیگر رانندگی با این موتور سیکلت تنها یک سواری عادی نیست، بلکه حس برتری با آن را نیز احساس خواهید کرد. 

 

قدرت و عملکرد

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

زمانی که موتور این هیولای ژاپنی را باز کنید متوجه خواهید شد که چرا بعنوان گشتی کلاسیک از آن نام می برند. موتور SOHC دو سیلندر چهار سوپاپ با حجم 942 سی سی که توانایی تولید گشتاور بالایی دارد از مشخصات این گشتی کلاسیک است. قدرت این زیبای ژاپنی 54 اسب بخار و گشتاور آن 76.8 نیوتن متر است.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

استفاده از انژکتور در سیستم سوخت رسانی باعث شده است که همچون طوفانی در جاده های برون شهری نیز از آن استفاده کرد. موتور XVS950A با چنین قدرتی صدایی تولید می کند که اکثر علاقه مندان به قدرت آن را می پسندند. فواصل زمانی احتراق متغیر در این مدل باعث ایجاد گشتاور بالا و سرعتی در حد طوفان خواهد شد!

 

طراحی

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

در نگاه اول مطمئناً توجه شما به موتور عضلانی آن جلب خواهد شد. طراحی پره های خنک کننده موتور بر اساس طرحهای کلاسیک است که به شکل حرف V به چشم می خورند. این نوع طراحی بخاطر تاکید بر کیفیت و زیبایی همراه با قدرت آن است. زمانی که سوار این هیولای ژاپنی می شوید حس قدرت و امنیت را با هم تجربه خواهید کرد.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

طراحی زین به گونه ای انجام گرفته است که راحتی کافی را به برای راننده فراهم می کند و عملکرد و توانایی راننده را در دست گرفتن فرمان وکنترل موتور بالا می برد. قسمت جلوی زین باریک طراحی شده است تا با باک بنزین در یک خط قرار گیرد و هنگام ایستادن براحتی بتوان پاها را در دو طرف موتور قرار داد. 

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star
بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

اگر  با دقت به یاماها XVS950A نگاه کنید خواهید دید که چرخ های 18 اینچی با 8 اسپوک آلمینیومی تنها متعلق به یک موتور کلاسیک نیست و چرخ جلو با این سایز سبب بالا رفتن هندلینگ بدون در نظر گرفتن تجربه رانندگی شده است.

  مشخصات فنی
نوع موتور دو سیلندر خورجینی
سیستم سوخت انژکتور
قدرت موتور 54 اسب بخار
حجم موتور 942 سی سی
گشتاور 76.8 نیوتن متر
سیستم استارت برقی
ترمز عقب تک دیسک
حجم باک 17 لیتر
وزن موتورسیکلت 278 کیلوگرم
طول  2.435 متر

با کلیک بر تصویر زیر و عضویت در خبرنامه ایمیلی می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star


منبع

TopSpeed

برچسب : یاماها






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

سینا
0

موتوربرشی
13:45  1392/12/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر
3

اوه...این که موتور نیست،تانکه
10:33  1392/12/02
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
T9 ۱۳آذر مشکی اردبیل : از اردبیل کسی هست من یکشنبه میرم با پلاگارد نمایندگی والله از تهرانیا که بخاری در نیومد و تجمع نکردن
Sr3 : این تعلل از تهرانه که کاراشو نمیکنن وگرنه شاسی شدن ما با کارخونه نیست اونا فقط تولید میکنن شماره شاسی مال کیه تهران تعیین میکنه ک فعلا خوابن
نرگس : سلام تهران تولید میشه مدارک هم از تهران پست میشه به شهرتون دیگه
A5سفید شهریور : سلام دوستانه‌ای صحت داره ماشین توقف تولید شده من زنگ زدم کارخانه گفت ماشین تولید شده ولی جلوشون پلیس راهور گرفته برای همین نمیزارن شاسی کنیم صبور باشید تا کی باید صبوری کنم دیگه صبر حدی داره
نرگس : سلام ببخشید کسی میدونه تارا اتومات تهران تولید میشه یا خراسان ؟؟؟ مدارک ماشین از خراسان برام ارسال شده
Sr3 : این تعلل از تهرانه که کاراشو نمیکنن وگرنه شاسی شدن ما با کارخونه نیست اونا فقط تولید میکنن شماره شاسی مال کیه تهران تعیین میکنه ک فعلا خوابن
پیام : برآمدم برگشت آماده تخصیص ۲۰ اسفندم
محسن : سلام همه کسانی که یک مرحله رفتن عقب تا 5روز دیگه نهایتا یک هفته فاکتور میشن وعلت این برگشت به عقب بابت هزینه مابه تفاوت بیمه و مالیات هست که خود سایپا از هزینه دیرکرد که باید بهوم بده برداشت میکنه .
شاهین جی ۱۴آذر : همانروزسخا وتکمیل وج هرهفته یک دروغ میگن سانروف نداریم .قطعه نداریم شروع کردن دارن میدن ۵۹۴واریزکردم ۱۰۰حواله خریدم ۷ماه خبری نیست همش دروغ میگن فک کنم میخوان قیمت ببرن بالا
Somayeh : پاسخ ب sr3 سلام، شما ک لطف کردید پیگیری کردید حالا کی قراره شاسی بشه پس؟ آخر خردادیم دیگه! موعد تحویل ۳۱خرداد بود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تیوفایو سفید : شما هر کیلومتری می تونید ببرید نمایندگی.براتون سرویس دوره ای بدون هیچگونه نوبت گرفتن روغن و فیلترها رو عوض می کنند و هزینه می‌گیرند (در صورت داشتن کارت طلایی سه ستاره خدمات رایگان هست) ولی اگر میخواهید آخرین زمان و یا آخرین کیلومتر رو بدونید نهایت هر 10هزار کیلومتر یا یکسال هر کدام که زودتر فرا برسد فرصت دارید. اگر در بازه فوق نرید گارانتی موتور باطل میشه
محمد جواهری : برا من که gxrl تکمیل وجه 12 اسفند رنگ نقره ای مشکی هنوز خبری نیست
سمندسورن13اسفند : 11خردادبایدماشین تحویل میدادن ولی هنوزفاکتورهم نشده
علی : سلام واقعا این خبر واقعیت داره؟ چون من تو رسانه هاخوندم سایپا درخواست افزایش قیمت به وزرات صمت داده از کجا بیاریم اخه این افزایش قیمتو
FX404 : سلام وقت بخیر دوستان کسی میدونه تسهیلات لیزینگ چند روز طول میکشه بانک پرداخت کنه؟؟الان یک هفته است زفته بانک پرداخت نشده.
sara : منم با شما ثبت نام کردم نقدی 10دی تهران نمایندگی 366چرا مال من تحویل نمیدن
بیکار : شما هم بیکاری فقط دنبال حاشیه هستی
نگار : دوستان کسی که اینجا حرف درست میزنه فقط فقط توحید ارومیه هست
فوق العاده بهمن 6بهمن : ای گفتی ای گفتی ...حق حق
ساینا : اونی که میگی فوق العاده فاکتور شدم برو ی تست دی ان ای بده بزارش تو روزنامه شاید پدرتو پیدا کردی