تعمیر خودرو از راه دور؛ تکنولوژی جدید مرسدس بنز و مایکروسافت

 

تعمیر خودرو از راه دور؛ تکنولوژی جدید مرسدس بنز و مایکروسافت

 
خودروهای تولیدی توسط خودروسازان مطرح جهان به خاطر بهره‌گیری از انواع سنسورها و سیستم‌های پیچیده، روز به روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند. اگر چه این امر فاکتورهایی چون راحتی استفاده و ایمنی را ارتقا داده، اما تعمیر خودروهای جدید را نیز دشوارتر از قبل کرده است.
 
شرکت مرسدس بنز که همواره به استفاده از فناوری‌های نوین مشهور بوده، می‌خواهد با همکاری مایکروسافت سرویسی را راه‌اندازی کند تا از طریق آن بتوان عیوب محصولات مختلف را راحت‌تر و بهینه‌تر کشف و برطرف کرد.
 
 
 
در این سرویس تکنسین‌های مرسدس بنز در ایالات متحده به عینک‌های هولولنز 2 و نرم‌افزار Dynamics 365 Remote Assist مجهز می‌شوند. این عینک‌ها تکنسین‌های شاغل در 383 نمایندگی مرسدس بنز را قادر می‌سازند با متخصصان هر حوزه ارتباط برقرار ‌کنند تا دیگر لزومی بر مراجعه حضوری آنها که فرایندی زمان‌بر و پرخطر در شرایط کنونی است، وجود نداشته باشد.
 
 
 
به لطف سرویس جدید مرسدس بنز، متخصصان این کمپانی در آلمان یا حتی دیگر کشورها می‌توانند آنچه را که یک تکنسین هزاران کیلومتر دورتر با هولولنز 2 می‌بیند، مشاهده نموده و در صورت نیاز با کشیدن فلش یا خطوطی، توجه تکنسین را به بخشی معین جلب کنند.
 
 
 
در حال حاضر سیستم پشتیبانی مجازی از راه دور (Virtual Remote Support) به مدت دو سال است که در چند نمایندگی مرسدس بنز تست می‌شود و اینک نوبت به نمایندگی‌های آمریکا رسیده تا از آن بهره‌مند شوند.
 
انتظار می‌رود استفاده از سیستم پشتیبانی مجازی از راه دور، باعث افزایش توان عملیاتی بخش خدمات مرسدس بنز و کاهش زمان تعمیر خودروهای معیوب شده و در نهایت بهبود میزان رضایتمندی مشتریان را در پی داشته باشد. علاوه‌بر این، تکنسین‌ها و متخصصان مرسدس بنز هم با فاصله اجتماعی و بدون نیاز به انجام سفرهای بعضا طولانی خواهند توانست وظایف خود را انجام دهند.
 
 
 
آنطور که خودروساز اشتوتگارتی اعلام کرده، هزینه تجهیز هر نمایندگی به سرویس جدید حدود 10 هزار دلار است. این مبلغ کلیه سخت‌افزارهای مورد نیاز، نرم‌افزار و مجوز استفاده چهار ساله را در بر می‌گیرد.
 
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تعمیر خودرو از راه دور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
یاسین : تا روز تحویل تو شکایت بنویس حتما میدن،تو خواسته ها خسارت دیرکرد کرد ،هزینه رسیدگی دادگاه، خسارت دیرکرد کرد پرداخت دین حتما بگویید
محمد تقی افشاری : سلام اقا هادی شما تبدیل زدی بعدازفاکتور،چندروزطول کشیدپلاک بشه
شاهین۱۴۰۲ : سلام از کدام قسمت و ادرس سایت میشه رفت تبدیل زد لطفا راهنمایی کنید
شاهین Cvt : دوستان تا چه تاریخی شاهین cvtفاکتر شده
محمد تقی افشاری : سلام اقامحمدمال شما چندروزبعدازفاکتور،پلاک شد
امید : من تارا دنده زدم 6/27 تحویل هنوز خبری از فاکتور نیست
۷ اردیبهشت : من امروز رفتم پارس خودرو گفت امروز نامه زدن ک تا دوشنبه هفته اینده همه ی تعهدات دی ماه انجام میشه گفت کلا ۴۵۹ تا مونده حالا راست یا دروغش با خودشون
شاهین اتومات زمستان۱۴۰۳ : سلام برادر مدیر فروش سایپا حدود یک ماه پیش توی پخش زنده گفت که جریمه تاخیر رو پرداخت میکنم، سود مشارکت +۱۲ درصد
شاهین : کارزار بیخوده .حداقل تجمع میومدید خب تا الان ۲ بار قرار گذاشتیم رفتیم کلا ۲۰ نفر به زور اومدن .اونم تا نیم ساعت نشده همه متفرق شدن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا 31 تیر : سلام از کجا باید بدونم ماشین بارگیری شده یانه روی درحال بارگیری داره میچرخه
مهسا : سلام شما خرید فوری داشتید؟؟
محمد : سلام تو سایت ک زده مردادیا در حال فاکتور چطور شما شهریوری فاکتور شدی
دنا اپشنال پیش فروش 8 ابان : زمانی که برای تکمیل وجه براتون دعوت نامه اومد از وه تاریخی تا چه تاریخی مهلت تکمیل وجه داشتین میشه لطفا اعلام کنید
وحید ازنا لرستان : ممنونم علی آقا لطف کردی...
امیر : پاسخ به امیر . ماشین رو بیمه ثالث می کنند بهتون تحویل میدن اما بیمه بنده سوا هستش میتونید از سایپا کارت طلایی خریداری کنید ولی من پیشنهاد نمی کنم بنظرم بیمه بدنه خارج از نمایندگی کنید بهتره
ساینا 27 بهمن : من واریز 26 ، پذیرش فوق العاده 27 بهمن
دنا 5 دنده تحویل 26 مرداد تبدیل به 6 دنده : بله ردیف من....15474هست
ساینا 27 بهمن : ببخشید آپشن شامل چی میشه؟
سجاد : اصلا این نمایندگی و اپراتور ها هیچی نمی دونند هر کدوم یک چیزی میگن من ار اول شهریور پیگیری می کردم میگفتن نیمه دوم شهریور میاد نیومده ! هیچی صحبت از اینه که دعوت نامه آخر مهر می‌آید الان یک آقای اومده گفته آبان ماه میاد پس ما باید چی کارکنم