بیسو ۳ Tلوکس اقتصادی

 

بیسو ۳ Tلوکس اقتصادی

 

رپورتاز - بیسو توسط کمپانی چینی تازه کار چونگین طراحی و تولید شد؛ در سال ۲۰۱۷ از اولین خودروی آنها یعنی  کراس اوور بیسو ۳T رونمایی شد. شرکت خودروسازی سیف در ایران تصمیم داشت کار خود را با برند معتبر سوبارو آغاز کند اما به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی کشور مجبور شد با این شرکت قطع رابطه کند و به سراغ یک خودروسازی چینی رفت و  بیسوt3   را به عنوان اولین محصول خود وارد بازار ایران کرد.

در طراحی ظاهری، کمپانی بیسو خودروی زیبایی را طراحی کرده است؛ روی کاپوت از خطوط عضلانی استفاده شده و باعث شده است که جذابیت خودرو بالا رود و دو قاب کرومی رنگ که احساس دریچه دارد (اما دریچه نیست و هوا به داخل آن منتقل نمی‌شود) روی آن کار شده است. در طراحی چراغ‌ها مشاهده می‌کنیم که در ابتدا چراغ‌ها عرض زیادی داشته و رفته رفته عرض آنها کم شده و به جلو پنجره پیوند می‌خورند. در جلو پنجره خطهای افقی و لوگوی بیسو را می‌بینیم؛ نکته قابل توجه در این خودرو این است که شبیه به هیچ خودروی دیگری نیست و همین امضای طراحی در سایر محصولات بیسو هم رعایت شده است.

بین صندلی راننده و سرنشین یک فضای بزرگ برای ۲ لیوان وجود دارد که میتوانید گوشی خود را هم داخل آن قرار دهید. در خودرو بیسو t3 ترمز پارک برقی داریم که اگر کمربند ایمنی شما بسته باشد و شما گاز دهید خودش را آزاد می‌کند و تا زمانی که کمربند ایمنی شما باز باشد خودش آزاد نمیکند مگر این که شما به صورت دستی این کار را انجام دهید. آپشنی به نام اتوهلد نداریم که شما بخواهید خاموش یا روشن کنید، ولی سیستم شروع حرکت در سربالایی را دارید. آپشنهایی چون: سنسور حرکت بین خطوط و سیستم نقطه کور را در صفحه نمایشگر میتوانید خاموش و روشن کنید. برای دیدن از طریق دوربین جلو حتماً باید در صفحه نمایش دکمه dvr را بزنید؛ با استفاده از یک کارت حافظه میتوان از دوربین آن برای ثبت وقایع و تصادفات هم استفاده کرد. سبک طراحی صفحه نمایشِ جدا از داشبورد، کمی بی ام دبلیو را به خاطر میآورد. تمام کلیدهای داخل خودرو و روی فرمان کاربردی و قابل استفاده هستند و هیچ دکمه اضافی یا کمی وجود ندارد. پنل بخاری و سیستم تهویه شما را به یاد یک سیستم تهویه اتوماتیک میاندازد اما سیستم تهویه این خودرو اتوماتیک نیست، دستی و تک کاناله است.

هنگام حرکت در چالهها و دست اندازها تکانهای یک کراس اوور را دارد و در حقیقت میتوان گفت که صدایی که در هاوال منتقل میشود کمی از این خودرو کمتر است و دلیل آن این است که تعلیق جلوی این خودرو مانند سایر خودروها مک فرسون بوده ولی عقب خودرو یکپارچه است. بیسو ۳T از رنو کپچر سیستم تعلیق عقب بهتری دارد و صدایی که از تکان‌های ایجاد شده وارد خودرو می‌شود کمتر است. با زیاد شدن سرعت، رنگ پشت آمپرها تغییر میکند؛ البته میتوانید تنظیم کنید که رنگ ثابت بماند یا با توجه به سرعت تغییر کند. سفتی و نرمی فرمان در حرکت خوب است.تست نفوذ صدا به داخل کابین در این خودرو به شرح زیر است: میزان نفوذ صدا در حالت سکون ۶۴.۳ دسی بل، در حالت ۲۰۰۰rpm ، ۷۵.۵ دسی بل و در حالت تخت گاز ۸۹.۹ دسی بل گزارش شده است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو بیسو t3 به آگهیهای بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بیسو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 26 نظر
X33 Cross cvt 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد x5 تهران : سلام من ۲۳ فروردین پلاک ۲۴ ام بیمه و تا الان هم منتظر صدور پلاک هستم. به نظرم این حجم از تاخیر منتسب به راهور نیست و مشکل سمت شرکت کرمان موتور هست. شاید به جهت اینکه بتونن زودتر طرح برای فروش بزارن، یکسری ها رو همینجوری فقط شاسی کردن و بیمه زدن .
حسین : سلام برا من تارا v1تحویل 30بهمن هنوز فاکتور نشده یعنی چی آخه
حسین : هرکی دروغ میگه خدا خیرش نده خدا بیابون گرم نصیبش کنه
نادر مطیع رنجبر دوست : سلام. من KMC t8 دارم پمپ بالایی کلاچ مشکل داشت تو نمایندگی بانیان خودرو خودکار کد ۱۰۰۲ قطعه فوق رو با گارانتی تعویض کردن و برخورد پرسنل این نمایندگی بسیار عالی بود و مشکل من رو ظرف چند روز رفع کردند و من بسیار ممنونم.
مریم j4 سفید مشهد : فکر کنم من و شما باهم کارامون انجام میشه چون منم دقیقا منتظر صدور پلاکم
علیرضا x5 شهریور : سلام ابو محمد من خودم امروز رفتم نمایندگی،مسئول ثبت نام نمایندگی داشت با دوتا از دلال ها صحبت میکرد،متوجه من نشدن داشتن نفری ۵ میلیون بهش میدادن که زنگ بزنه بارگیری کنن براش، متوجه من شدن من سر صدا کردم گفت برو خونه تا ظهر درست میشه،اومدم خونه ظهر دیدم ماشین پلاک شد و رفت برای ارسال مدارک دیگه نمیدونم کی بارگیری میشه،ولی ازشون آتو دارم،متأسفانه دلال ها کار رو خراب کردن داخل نمایندگی هم از خداشه ماشینی ۵ تومن میگیره،ما مصرف کننده ها گرفتاریم
اصغر ابان ۳ : سلام برای منم بعد از پیگیری وشکایت شماره چک صادر شد ولی فک کنم یه یک ماه طول بکشه پیامک بیاد بری بانک
علیرضا x5 شهریور : سلام مبارک باشه بخوای سوار بشی انشاالله، انشاالله قسمت بقیه دوستان هم بشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا : ممنون داداش ما 370 واریز داشتیم کلا
ساینا : 2 میلیون 😲
دنا اوتومات اپشنال : من فروش فوق العاده بودم باید مابه تفاوت واسه سنسور کمربندم پرداخت کنم؟؟
سورن دوگانه : دوستان سورن دوگانه دریچه گازش برقی هست یا سیمی؟؟؟؟
حسین دوگانه 75 تحویل سی اسفند : سلام تو تبدیل 75 به 100 اگه ماباتفاوت رو پرداخت نکنیم فاکتور نمیکنن ؟ کسی اطلاعی داره ؟ یا از خسارت تاخیر کم میکنن خودشون ؟ من تبدیل زدم نوشت با موفقیت انجام شد
مرتضی دوگانه : من زنگ زدم از مبلغ دوازده وپانصد تو میز خدمت مبلغ نه هفتصد بابت تاخیر بهمون پس میدن
:))) : خودم براش زدم تا دیده بشه :)))
علی : 3 اردیبهشت تخصیص پلاک شده اما آماده برای تحویل تیک نمیخوره و وضعیت پلاک هم به نصب شده تغییر نمیکنه
کوییک GXRL کرم مشکی : سلام تاریخ پذیرش 25 مهر که باید 25 دی تحویل میگرفتم هنوز هنوز خبری از فاکتور شدن خبری نیست اول که مشکل رینگ آلومینیومی حالا زنگ میزنم میگه رنگ شما خاص هستش به خاطر این دیر شده . بخدا 3ماه از تحویل گذشته بهونه های الکی هنوز سفارش های قبلی تحویل ندادن وب کلی تاخیر میدن هر هفته دارن ثبت نام میکنن هیچ ارگانی به سایپا نظارت نمیکنه
سورن تاکسی : مابه‌التفاوت پرداخت کردی