بیسو ۳ Tلوکس اقتصادی

 

بیسو ۳ Tلوکس اقتصادی

 

رپورتاز - بیسو توسط کمپانی چینی تازه کار چونگین طراحی و تولید شد؛ در سال ۲۰۱۷ از اولین خودروی آنها یعنی  کراس اوور بیسو ۳T رونمایی شد. شرکت خودروسازی سیف در ایران تصمیم داشت کار خود را با برند معتبر سوبارو آغاز کند اما به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی کشور مجبور شد با این شرکت قطع رابطه کند و به سراغ یک خودروسازی چینی رفت و  بیسوt3   را به عنوان اولین محصول خود وارد بازار ایران کرد.

در طراحی ظاهری، کمپانی بیسو خودروی زیبایی را طراحی کرده است؛ روی کاپوت از خطوط عضلانی استفاده شده و باعث شده است که جذابیت خودرو بالا رود و دو قاب کرومی رنگ که احساس دریچه دارد (اما دریچه نیست و هوا به داخل آن منتقل نمی‌شود) روی آن کار شده است. در طراحی چراغ‌ها مشاهده می‌کنیم که در ابتدا چراغ‌ها عرض زیادی داشته و رفته رفته عرض آنها کم شده و به جلو پنجره پیوند می‌خورند. در جلو پنجره خطهای افقی و لوگوی بیسو را می‌بینیم؛ نکته قابل توجه در این خودرو این است که شبیه به هیچ خودروی دیگری نیست و همین امضای طراحی در سایر محصولات بیسو هم رعایت شده است.

بین صندلی راننده و سرنشین یک فضای بزرگ برای ۲ لیوان وجود دارد که میتوانید گوشی خود را هم داخل آن قرار دهید. در خودرو بیسو t3 ترمز پارک برقی داریم که اگر کمربند ایمنی شما بسته باشد و شما گاز دهید خودش را آزاد می‌کند و تا زمانی که کمربند ایمنی شما باز باشد خودش آزاد نمیکند مگر این که شما به صورت دستی این کار را انجام دهید. آپشنی به نام اتوهلد نداریم که شما بخواهید خاموش یا روشن کنید، ولی سیستم شروع حرکت در سربالایی را دارید. آپشنهایی چون: سنسور حرکت بین خطوط و سیستم نقطه کور را در صفحه نمایشگر میتوانید خاموش و روشن کنید. برای دیدن از طریق دوربین جلو حتماً باید در صفحه نمایش دکمه dvr را بزنید؛ با استفاده از یک کارت حافظه میتوان از دوربین آن برای ثبت وقایع و تصادفات هم استفاده کرد. سبک طراحی صفحه نمایشِ جدا از داشبورد، کمی بی ام دبلیو را به خاطر میآورد. تمام کلیدهای داخل خودرو و روی فرمان کاربردی و قابل استفاده هستند و هیچ دکمه اضافی یا کمی وجود ندارد. پنل بخاری و سیستم تهویه شما را به یاد یک سیستم تهویه اتوماتیک میاندازد اما سیستم تهویه این خودرو اتوماتیک نیست، دستی و تک کاناله است.

هنگام حرکت در چالهها و دست اندازها تکانهای یک کراس اوور را دارد و در حقیقت میتوان گفت که صدایی که در هاوال منتقل میشود کمی از این خودرو کمتر است و دلیل آن این است که تعلیق جلوی این خودرو مانند سایر خودروها مک فرسون بوده ولی عقب خودرو یکپارچه است. بیسو ۳T از رنو کپچر سیستم تعلیق عقب بهتری دارد و صدایی که از تکان‌های ایجاد شده وارد خودرو می‌شود کمتر است. با زیاد شدن سرعت، رنگ پشت آمپرها تغییر میکند؛ البته میتوانید تنظیم کنید که رنگ ثابت بماند یا با توجه به سرعت تغییر کند. سفتی و نرمی فرمان در حرکت خوب است.تست نفوذ صدا به داخل کابین در این خودرو به شرح زیر است: میزان نفوذ صدا در حالت سکون ۶۴.۳ دسی بل، در حالت ۲۰۰۰rpm ، ۷۵.۵ دسی بل و در حالت تخت گاز ۸۹.۹ دسی بل گزارش شده است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو بیسو t3 به آگهیهای بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بیسو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد