کمپانی بی ام و با معرفی خدمات جدید خود در حوزه فن آوری های مورد استفاده در صنعت خودروسازی باز هم شگفتی آفرید. این خودروساز آلمانی با رونمایی از برنامه جدید خود، که با نام "BMW i Genius" نخستین بار در انگلستان عرضه می شود، در خصوص استفاده از هوش مصنوعی جهت ارتقا کیفیت سری i خودروهای الکتریکی خود خبر داد. این اپلیکیشن جدید که بر روی تلفن همراه کاربر نصب می شود، با استفاده از یک نرم افزار فوق پیشرفته امکان پرسش و پاسخ را برای کاربر فراهم می آورد.
سیستم i Genius با امکان معنی کردن کلمات، طرز بیان آن ها، و تشخیص هدف کاربر از طرح سوالات مختلف، پاسخ های دقیق و کاملی را در اختیار وی قرار می دهد. بدین صورت یک مکالمه حقیقی بین کاربر و سیستم بی ام و i Genius انجام می شود. کریس براون ریج (Chris Brownridge)، مدیر بازاریابی گروه خودروسازی بی ام و در انگلستان، افزود: "این برنامه هوشمند که همانند یک متخصص و به صورت شبانه روزی به سوالات شما پاسخ می دهد، توسط کمپانی London Brand Management طراحی شده است".
جهت استفاده از خدمات این سرویس لازم است سوال خود را به صورت پیام کوتاه به شماره 84737 بفرستید تا پس از فعال سازی، i Genius به سوالات شما در مورد بی ام و i3 یا i8 پاسخ دهد. نظر شما در مورد i Genius چیست؟ به نظر شما آیا این سیستم می تواند پاسخگوی تمام سوالات باشد؟
با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.