تیون محافظه کارانه!

تیون محافظه کارانه!

تیون کردن ماشین ها آن هم به صورتی که همه تغییرات انجام شده بر روی آن با یکدیگر همخوانی داشته باشد چندان کار راحتی نیست و به نوعی برای خود، هنری محسوب می شود. برخی در این کار زیاده روی می کنند و برخی نیز از آن طرف بوم می افتند و کلاً از تغییر دادن ظاهر ماشین پرهیز می کنند و تعدادی هم فقط به این بسنده می کنند که ماشین من خاص است!

تیون محافظه کارانه!

اما در زمینه تیون کردن خودرو دو تغییر وجود دارد که بدون شک هر خودرویی را جذاب تر و خاص تر می کند: (1) کاهش ارتفاع (2) رینگ و لاستیک های بزرگ تر از هرآنچه که به صورت استاندارد برای خودرو در نظر گرفته شده است. عکس هایی که مشاهده می کنید متعلق به خودروی آقای "دریک جی" (Drick G) است که در زمینه ساخت فیلم های پشت صحنه، به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

تیون محافظه کارانه!

از آن جایی که "اریک جی" از آن دسته افرادی نیست که به ظاهر استاندارد خودرو اکتفا کند، شورولت ایمپالای جدیدیش را به دست متخصصان کمپانی Vossen سپرد. این کمپانی، متخصص تولید رینگ های اسپرت است و در این زمینه نیز سابقه ای 25 ساله دارد. به نظر می رسد که در نهایت، تجربه این شرکت نیز تغییراتی چون کاهش ارتفاع و رینگ های بزرگ را مطمئن ترین راه برای تیون کردن یک خودرو می داند. شما جز کدام گروه از صاحبان خودرو یا علاقمند به تیون هستید؟ طرح های عجیب و غریب را می پسندید یا نگاهی محافظه کارانه به تغییر ظاهر خودرو دارید؟

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

تیون محافظه کارانه!


منبع

AutoEvolution

برچسب : تیون , vossen , ایمپالا , شورولت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

10 نظر

کاربر: Goyban Bahar
0

آقا این چه شیک شده!!!!!
ببین رینگارو!!!
فکر کنم پارس دستشون بودیم چیز توپی تحویل بدن!
21:35  1392/06/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد
1

100% گزینه دوم . سادگی در عین شیک بودن ...

البته گاهی اوقات با بعضی از ماشین ها نمیشه فقط به رینگ و ارتفاع بسنده کرد .
09:52  1392/06/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رامین علیپور
0

یاس عزیز
فکر کنم اولین تیونر که بشه اسم جهانی روش گذاشت برادرای مزراتی بودن که داداش ارشد آلفیری با کمک 6تا برادر کوچیکترش کارخونه Societ Anonima Officine Alfieri Maserat رو تاسیس کرد واین کارو رو ماشینای خودش انجام داد
از اونجا که اولین ماشین رسمیشونTipo 26 بودش احنمال میدم همین ماشین اولین ماشین تیون شده بوده باشه
بازم در صورت اشتباه بودن اطلاعاتم پیشاپیش عذر میخوام :)
اما درمورد ایرانی قطعا کوروش منشوری هستش
11:06  1392/06/04

گزارش
کاربر: Yas
5

یه سوال اولین تیون کننده خودرو کی بوده و اولین ماشینی که تیون شده چی بوده؟؟؟؟؟
19:57  1392/06/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رامین علیپور
0

اولین تیونر ایرانی آقای کورش منصوری هستش واولین ماشینی هم که تیونینگ کرد بنتلی کانتیننتال بودش
و قراره که شرکت دینا منصوری محثولات تیونینگش رو در ایران عرضه کنه
23:13  1392/06/03

گزارش
کاربر: رامین علیپور
0

واقعا گاهی زیبایی به سادگی هستش
من شخصا از رینگای این ماشین خیلی خوشم اومد
دیزاین تیونینگ ظاهریش واقعا محشره
23:15  1392/06/03

گزارش
کاربر: Yas
4

رامین جان اولین تیونر جهانی کی بوده و کدوم ماشین رو تیون کرده؟؟
08:30  1392/06/04

گزارش
کاربر: Yas
3

رامین جان ممنون از راهنمایی دقیق و قشنگت لطف کردی و باز هم متشکرم.
11:22  1392/06/04

گزارش
کاربر: آرش
0

بله آقااا
میانه روی و اعتدال خوبه اصلا،
البته کمی اصلاحات روی ماشین هم لازمه و واجب، مخصوصاً اگه وطنی باشه
17:55  1392/06/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Yas
5

آرش جان تیونر داخلی سراغ داری؟؟؟؟
20:00  1392/06/03

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بهروز : چندتا17اسفندهم فاکتورشد
علی تاراv1p : سلام من تارا v1p سفید فوری موعد تحویل ۴ شهرویور بودم و هنوز فاکتور نشدم
محمد : سلام از 4 شهریور سفید کسی فاکتور شده؟
شاهین ++ : آقا کاری که از دست ما برنمیاد و میدونم این کار احتمالا تاثیری نداشته باشه ولی پیشنهادم اینه که لااقل بریم توی سایت های خبرگزاری و اعلام سوژه های خبری شرایطمون رو بگیم شاید یه درصد پیگیری کنند. https://www.yjc.ir/fa/reporters
علی تاراv1p : سلام در رابطه با کارت طلایی فریب نخور دوست عزیز اینکه تو راه بمونی و بیان کمکت مخصوص کارت طلایی نیست که! هر ماشین صفر ایران خودرو به مدت ۲ سال اشتراک امداد سیار میشه به صورت رایگان من بازم میگم: به نظرم کارت طلایی اونقدری که پولش بیشتر از بیمه بدنه هست، خدماتش بیشتر نیست
رضاجی : سلام مال من نوبت هفته چهارم تیرماه بودنیومده برای تکمیل وجه
علی : امروز پلاک شدم برای من پلاک جدید گذاشتن
علی : مبارکه. نقره تیتانیوم بود. من ۳شهریورم هنوز نشده
سیا X5 مشکی بهمن ۴۰۳ اقساط : اشاره درستی کردین kmc مشتری بعضی ها هم سعی در ایجاد حس ناامیدی دارن
Mahdi : سلام کسی شاهین Gتحویلی هفته چهارم مرداد ماه نیست که براش پیامک تکمیل وجه اومده باشه ؟ واریزی اول دی ماه 291 تومن بوده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد : تاریخ فاکتورت چندمه داداش گلم
سقف فلز 24 آبان مشکی : اگه قبلا هم به روز شده بود پس ربطی به فاکتور نداره،الکی امیدوار نشیم
مهدی : صدوراسناد تیک نمیخوره داداش طبیعیه مشکلی نیس
پیمان : خیالتون راحت باشه تا آخر شهریور همه پلاک میشن
31 مردادتحویل15284843 : سلام کسی میدونه چرا صدور اسناد تیک نخورده رفته روی حمل خودرو برای تحویل؟ مشکل کجاست مگه نباید اول اون تیک میخورد؟
پیش فروش 31مرداد : دوستان قسمت کسورات زده 55 میلیون یعنی 55 میلیون باید بدن به من
س : اصلا از رو شماره بدنه نمیشه دریچه گازو تشخیص داد
هیدرولیک فلز آبان : شما تاریخ تحویل سیستمی زده چندم؟چه رنگی هستین؟ امیدوارم فاکتور بشیم به زودی اما فکر نمیکنم ارتباطی داشته باشه به فاکتور شدن،چون قبلا هم به روز شده بود
زهرا : کاربر اطلسی//بنده تحویلی هفته چهارم بهمن بودم و 5 مرداد هم تکمیل وجه کردم
اس : خوش به حالت ماشینت به دنیا اومد. مال ما فک کنم داخل شکم سایپا بمیره و به دنیا نیاد