بررسی کوییک اتوماتیک، محصول جدید سایپا

 

بررسی کوییک اتوماتیک، محصول جدید سایپا

 
اسفند ماه سال 95، شرکت خودروسازی سایپا از خودرو جدید و گیربکس اتوماتیک خود با عنوان کوییک رونمایی کرد.
 
خودرو هاچ بک کراس کوییک مجهز به همان پیشرانه ساینا و تیبا با حجم موتور1.5 لیتر، چهار سیلندر خطی است که می تواند حداکثر قدرت 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتون متر را تولید کند. این خودرو دارای استاندارد یورو 4 و قابل ارتقا به یورو 5 است.
 
این خودرو در چهار تیپ ST، SE، SE-A و SE-A LUX عرضه خواهد شد. تیپ SE و ST مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی و تیپ SE-A و SE-A LUX مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT است. نوع فرمان این خودرو در حالت گیربکس دستی، هیدرولیک و در حالت گیربکس اتوماتیک، برقی است. گیربکس اتوماتیک این خودرو توسط کمپانی پانچ بلژیک طراحی و ساخته و تست های آن در کشور سازنده انجام شده است.
 
بررسی کوییک اتوماتیک، محصول جدید سایپا
 
سیستم تعلیق کوییک در جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب از سیستم تورشن بیم استفاده شده است. این خودرو دارای 4005 میلی متر طول، 1678 میلی متر عرض و 1492 میلی متر ارتفاع است. وزن این خودرو 1063 کیلوگرم و سیکل ترکیبی مصرف سوخت این خودرو در مدل گیربکس دستی 7 لیتر در هر صد کیلومتر و در مدل گیربکس اتوماتیک 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر است. 
 
بررسی کوییک اتوماتیک، محصول جدید سایپا
 
طراحی شده بر مبنای استاندارد محافظت از عابر پیاده، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، مجهز به سیستم ترمز ABS + EBD، سیستم کمکی ترمز (BA)، سیستم کنترل پایداری خودرو (ESC) (آپشن)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو (VAS)، سیستم ضد سرقت  (Immobilizer)، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ های روشنایی در روز (DRL)، قفل شدن اتوماتیک درب ها در سرعت بالای 10km/h، قفل مرکزی، صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک (Iso-Fix)، قفل ایمنی کودک برای دربها، نشانگر باز بودن درب ها، باز شدن اتوماتیک درب ها هنگام تصادف، کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، چرا غ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، هشدار محدودیت سرعت بالای 120km/h ، سیستم استارت دکمه ای، فرمان برقی، سیستم ورود به خودرو  بدون سوئیچ، نمایشگر لمسی 7 اینچی، مجهز به مسیر یاب (Navigation)، مجهز به Bluetooth، دوربین دید عقب، سنسور پارک دنده عقب، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم کنترل صوتی روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، صندلی برقی، نشانگر تعویض دنده در حالت گیربکس دستی (GSI)، چراغ های همراهی تا درب منزل (Follow Me Home)، کانسپت جدید دستگیره ها (آسان بازشو)، شیشه بالابرهای برقی جلو وعقب، نمایش دمای محیط بیرون، شیشه های دودی عقب، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن شیشه عقب، خروجی USB جهت شارژ موبایل، غربیلک فرمان Dshape، رینگ اسپرت 14 اینچی آلومینیومی تجهیزات ایمنی و رفاهی هستند که برای این خودرو بنا بر نوع تیپ آن در نظر گرفته شده است.
 
بررسی کوییک اتوماتیک، محصول جدید سایپا
 
مدیرعامل سایپا اسفند ماه سال گذشته گفت: تلاش می‌شود این خودرو با آپشن‌های مختلف آن در قیمت بین ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان عرضه شود. وی خاطرنشان کرد: عرضه این خودروی جدید از ابتدای تیرماه سال 96 آغاز خواهد شد.
 
 
 
 

منبع

خبر ماشین


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بررسی , سایپا کوییک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

12 نظر

کامکار
3

آقا همه چیز یک خودرو موتور و گیربکسه. اینکه صفحه نمایش داره یاآینه هاش برقیه که نشد خودرو.موتورشو عوض کنین موتورشو.موتورشو....یک موتور بزار باتوربوکه 170 اسب قدرت داشته باشه بایک گیربکس تمام اتومات که بهش بخوره اون وقت 50 یا60 میلیون بفروش-اخه 87 اسب هم شد قدرت.مردمو مچل خودتون کردین
23:25  1396/02/02
گزارش
پاسخ دادن
آشا
3

استارت دکمه ای . . .
خ خ خ خخخخخخخخخخ
بنتلی هم اینجوریه
15:01  1396/02/02
گزارش
پاسخ دادن
+2
11

یک سری فقط دنبال آپشنن اگر دوچرخه هرکولس جنگ جهانی دوم هم آپشنال کنی میخرن سوار میشن .مگر پژو پارس موتور چپونده 206 آپشنال نمیخرن ؟این رو هم میخرن فقط آپشن داشته باشه آفتابه هم بود میخرن !
13:29  1396/01/29
گزارش
پاسخ دادن
کیان
7

به نکته ظریفی اشاره کردید
11:46  1396/01/30

گزارش
سجاد سوسیس
8

کوئیک رو عمدا گران می دهند که جلب توجه کنه. نه اصالت داره نه ارزش این پولی رو داره که یک کارگر چندین سال با زحمت جمع کرده بخواد بده به این. چهار تا آپشن چینی گذاشتن تا مردم فریب بدن. در واقع باید تیبا رو حداقل با این امکانات به قیمت فعلی بدهند نه اینکه اسمش عوض کنند و 18 میلیون تومن گرانتر بفرستند بازار. مردم رو چی فرض کردند؟ سوسیس؟
23:04  1396/01/28
گزارش
پاسخ دادن
محمد حسین
6

سلام. کوییک طراحی خوبی داره. ولی کمی داشبوردش زمخت است.خیلی می خواستن زحمت بکشند موتورشو تغییر می دادند. ماشین 40 میلیون 87 اسب بخار؟
22:03  1396/01/27
گزارش
پاسخ دادن
بنده خدا
10

طراحی خوب؟؟؟؟داشبورد که از مواد بازیافتیه اونم کپی از داشبورد 206.این چندتا آپشن هم فکر نمیکنم اصلا کار کنه.
07:01  1396/01/29

گزارش
مهدی
7

خیلی خوبه یک قدم به جلو حرکت کردن انشالله این قدم ها سرعتش بیشتر شه و محصولات بیشتر و بهتر و با کیفیت تر تولید کنند.هر محصولی چراغشوعوض می کنن نام جدید نزارت اینو باید ساینا 2 می زاشتن نه یه خودروی جدید
20:00  1396/01/27
گزارش
پاسخ دادن
کیان
7

این یه قدم به طرف دره هست
والا ماشین اشغال باصدای زیاد و پر استهلاک
11:49  1396/01/30

گزارش
کاربر: رضا از مشهد
10

مشكل بزرگ خودروهاي داخلي عدم كيفيته اي كاش كمي از اين آپشن ها كم مي كردند و به جاش كيفيت رو بالا مي بردند
18:11  1396/01/27
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشاد 206
10

نقاط قوت طراحی سپر جلو، فرمان و نمای عقب که کمی بهتر از تیبا 2 هست
داشبورد بسیار زمخت و جانمایی مانیتور بسیار بد!
دست دنده و گردگیرش بسیار بد انگار داره میوفته!!!!
آپشن ها از حد تولیدات روتین فراتر رفته واین بسیار خوبه که شاهد هستیم تولیدات ایرانی هم رنگ و بویی دیگه گرفته.

ولی اگر به سبک تیبا و پراید تولید بشه و با همان کیفیت به احتمال زیاد این آپشن ها با عملکرد نامطلوب ممکنه مخل آسایش بشه.

با اینکه از تیبا خوشم نمیاد ولی این حرکت نسبتا رو به جلو تولید کننده وطنی رو تحسین میکنم که حداقل میخوان از درجا زدن بیان بیرون

ولی ای کاش از این فرصت که تولیداتشون علیرغم بازار انحصاری و تمایل زیاد هموطنان از سر ناچار به خرید این محصولات استفاده کنند و سود سرشار رو به سمت R&D ببرن.
17:16  1396/01/27
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 12 نظر
سوم بهمن 7 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مصطفی مقدسی : سلام کسی اطلاع داره شاهینgتا چه تاریخی فاکتور شده دوستان
x5 سفید : من هم با شرایط شما اما ۲۸ مهر شاسی شد و امروز بیمه
Samirax5 : بویی از شرف و انسانیت نبردن آخه بعد اینهمه تازه صدور فاکتور
مراد : سلام تا چند وقت بعد تحویل ماشین سند و مارتش باید بیاد اگه نیاد ب کی باید بگیم
محسن : سلام بخواهیم آینه تارا رو برقی جمع کنیم هزینش کسی می دونه چند هست ت نمایندگی
نسترن : دوستان متوجه شدیم چند نفر جلوی ما هستند درسته اما باید بدونیم شرکت روند تولیدش چجوریه روزی چندتا تولید میشه این هم خیلی مهمه من هشت اردیبهشت هستم احتمالا نزدیک 400 نفر باید جلوی من باشند آیا روزی بیست نفر فاکتور میشوند که من هم 30 روز دیگ فاکتور بشم
مهدی : سلام دوستان کسی اطلاعی در مورد اینک چرا پلاک نمیکنن داره؟؟ هم سخا رو انجام دادم هم املاک اسکان رو...
مرتضی : سلام به همه دوستان من هم ۲۶ مهر ماه شاهین cvt سانروف فاکتور شده و هنوز پلاک نشده
شاهین تحویل مرداد : درود دوستان من دوشنبه قید سانروف زدم تبدیل بهglزدم و مبلغ ۳۱۶میلیون دیگه واریز کردم تحویل زده بود یک ماهه ولی نمایندگی گفت تاخیر داره ایشالا هرچی خیره براتون پیش بیاد
شاهین جی ال : خدا ریشه ظلم بکنه 25خرداد هنوز خبری از فاکتور نیس
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حبیب : سلام دوستان طرح فوق العاده سورن پلاس دوگانه سفید کسی میدونه تا چه تاریخی فاکتور شده یا کسی جدید فاکتور شده
بدرلو : بله دوست عزیز متاسفانه همینجوریه طرح فرسوده بودم تحویلی مرداد ماه هنوز فاکتور نشدم 207 پانا دنده
رک : من واریز وجه 5مهرکی فاکتور میشه
علیرضا : نه من 22 خرداد تکمیل وجه کردم فاکتور نشدم
نیسان اکستند : پذیرش 27مهر نیسان دوگانه سوز اکستند با شماره پذیرش 12385875. امروز صبح فاکتور شد
ساینا اس فجر : حذف هم کردم دوباره از بازار نصب کردم گواهینامه رو بروز میکنه اما پلاک هارو بروز نمیکنه مینویسه خطا درشبکه
رک : کوییک اس85گانه چند ماه تاخیر دارن
207 پانا مهر : رو گزینه تحویل به نمایندگی میچرخه
محمد آبان : سلام دوستان . خواهشا آبان ماهی ها عزیز اگر تبدیل رینگ براتون فعال شد خبر بدین دسترسی به کاستومر ندارم لطفا خبر درست بدین بعضی از دوستان گفتن که فعال شده تازه رفتم دیدم فعال نشده و خبری نیست با تشکر.
حبیب : سلام گفته اگه ماشین رو در نمایندگی های تهران تحویل میگیرید بعد 3روز بیاید نمایندگی اگه هم شهر های دیگه بعد یک هفته به نمایندگی مراجعه کنید مدارک تحویل بگیرید