بررسی پژو 2008

 

بررسی پژو 2008

این کراس اوور فرانسوی در سال 2013 میلادی به بازار معرفی شد و نمونه فیس لیفت شده آن در سال 2016 با تغییراتی به ویژه در نمای جلوی ارائه گرديد. فرم مشبک جلوپنجره نمونه فیس لیفت محسوس ترین تغییری است که 2008 جديد نسبت به نسخه اولیه به خود دیده است.
 
 در نمای دیگر، افزایش المان های براق و کرومی و البته شکل چراغ هایی LED عقب از ديگر تغييراتي هستند که اعمال شده است. پلتفرم به‌کار رفته در آن PF1 نام دارد که با خودروی پژو 208 و 301 مشترک است. خودروی مذکور علاوه بر کشور فرانسه در برزیل هم تولید میشود. 2008 با دو پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری معمولي و توربو شارژ در اول سال روانه بازار خواهد شد. نمونه 1.6 لیتری چهار سیلندر، توانایی تولید 115 اسب بخار قدرت و نمونه 1.6 ليتري توربو شارژ توانایی تولید 165 اسب بخار قدرت را دارند. موتور تنفس طبیعی با گیربکس پنج سرعته دستی و یا پنج سرعته خودکار روانه بازار خواهد شد در حالی که نمونه توربو شارژ فقط با گیربکس 6 سرعته اتوماتيك عرضه میشود.
 
در داخل اتاق طرح صاف و افقی داشبورد این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد برجسته طراحی آن نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب برخوردار است که همین امر سبب ايجاد یک محیط راحت و کاربردی در آن شده است. نکته کلیدی که در پژو 2008 به چشم می آید راحتی این خودروست و این ويژگي با نوآوری هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملا مشهود است؛ از جمله این موارد میتوان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود.
بررسی پژو 2008
 
همچنين وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، به شما این امکان را میدهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید. سیستم میرورلینک و اپل کارپلی – برای اتصال تلفن همراه به خودرو– هر دو از طریق نمایشگر 7 اینچی لمسی موجود در خودرو قابل دسترسی است. با رفتن به سمت تیپ های گرانتر سطح امکانات افزایش می‌یابد وآپشن هايي همانند سقف پانورامیک و حجم بيشتر استفاده از روکش چرمی در اختيار خريدار قرار ميگيرد. یکی دیگر از آپشن های مهم در 2008 ،سیستم گریپ‌کنترل است که آن را در خودروهای گران قیمت تر از 2008 دیده بودیم. بر اساس این سیستم با انتخاب نوع سطحی که راننده روی آن میراند، خودرو به صورت هوشمند سیستم حرکتی و پایدارکننده مناسب با آن مسیر را انتخاب مينماید. اين محصول از سیستم ترمز فعال شهری، سیستم کمکی پارک و سراشیبی نیز بهره می‌برد.
 
کراس‌اوور خوش‌قیمت
 
با ترکیب نیرومندی، پختگی، کیفیت بالا و طراحی دقیق، پژو 2008 شاسی‌بلند کامپکت، یک تجربه منحصربفرد را به شما پیشنهاد می‌کند.
 
وقتی در صندلیِ راحت ‌ پژو 2008 می‌نشینید، i-Cockpit پژو را در چهارچوبی شیشه‌ای می‌یابید. فضاهای داخلی از طراحی مدرن و متناسبی برخوردارند که با استایل بیرونی ماشین همخوانی دارد. پانل ابزار که مجهز به دریچه‌هایی به شکل چشم‌گربه است، خطوط ایرودینامیک و گرافیکی را به هم می‌پیوندد. همه عناصر به‌کاررفته، نشانه‌هایی از دقتی در خود دارند که در همه جزئیات به‌کاررفته است. از میزان آراستگی قسمت مسافران شگفت‌زده می‌شوید؛ تنظیمات دقیق آن، مواد اولیه را با حسی قوی نمایش می‌دهند که همه از منحصربه‌فردهای نوع خودشان در ماشین‌های SUV هستند.
بررسی پژو 2008
 
طراحی پر شور و شوق
 
پژو 2008 شاسی‌بلند کامپکت یک حضور پرجرأت است. هم نوآورانه است و هم قدرتمند. خصوصیات خودروهای شاسی‌بلند را دارد و با قدرت و نیرومندی آراسته‌شده است. پهنای باله‌ها، خطوط عمودی جلوپنجره و زه‌ها، چهارچوب اصالت طرح بدنه را شکل می‌دهند و هم‌زمان موج خطوط اسپویلرها و تریم صندوق‌عقب به آن شکوه می‌بخشند. فناوری‌های متنوع موجود مانند ، اتصال‌های دیجیتال و امنیت، با حس شما ترکیب می‌شوند تا تجربه رانندگی منحصربه‌فرد و مسحورکننده‌ای خلق کنند.
 
بررسی پژو 2008
 
ماجراجوی جاده‌ها
 
پژو 2008 جدیدِ شاسی‌بلند، با ظاهر پویایش شما را ترغیب می‌کند به سراغ ماجراجویی بروید. ظاهرقدرتمند و شخصیت پژو 2008 جدید شاسی‌بلند، مدیون چراغ‌های عقب « قرمز  مات » جدیدی است که از مدل GTi 308 وام گرفته‌شده است. جزئیات این خودرو، پشتوانه توانایی آن برای مواجهه با هر چیزی در انواع جاده‌ها است. فاصله بیشتر از زمین، نوار آب‌بندی پنجره، سازه سقف، تریم صندوق‌عقب و اسپویلرها، همه گواهی بر هویت باصلابتش هستند.
 
بررسی پژو 2008
 
پیمان پژو ۲۰۰۸ با شما
 
وزن کمتر به نسبت رقبا و تقسیم درست آن، دو نقطه قوت پژو 2008 هستند. موتور THP165 را هم باید به این قابلیت‌ها افزود که برای هر نوع استفاده‌ای طراحی‌شده‌اند و با آن به قدرت بالاتر در دور موتور پایین و کنترل بالای مصرف سوخت و تولید دی‌اکسیدکربن می‌رسید. همچنین با جعبه‌دنده شش سرعته AT6 III ، تعویض دنده‌های آن به سرعت ، راحتی و نرمی انجام می‌شود.
 
رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز، طراحی باوقار و کیفیت بی‌کم‌وکاست، پیمان پژو با شما هستند و دلیل بخشی از احساسی که هر خودروی پژو برمی‌انگیزد. پژو 2008 جدید شاسی‌بلند که در میان شاسی‌بلندهای کوچک یا کامپکت منحصربه‌فرد است، تجسم این ارزش‌هاست. بگذارید توسط طراحی دقیق و قدرت این خودرو مسحور شوید.
بررسی پژو 2008
 
* نمای ظاهری چشمگیر
 
- چراغ‌های پیشرفته مشکی کروم
- چراغ‌های عقب 3D LED با طراحی الهام گرفته شده از پنجه شیر
- اگزوز اسپرت
- گارد زیرین اسپرت جلو و عقب
بررسی پژو 2008
* فناوری TPH
 
- کسب عنوان موتور سال برای 8 سال پیاپی
- 163 اسب بخار در دور موتور 6000
- 240 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1400
- فناوری توربوشارژ TWIN SHIFT
- وزن کمتر برای چابکی بیشتر
- گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با فناوری QUICK SHIFT
 
بررسی پژو 2008
 
* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT
 
- فرمان کوچک و اسپرت
- صفحه نمایش 7 اینچی لمسی
- دوربین عقب
 
از پژو 2008 نباید انتظار یک خودروی شاسی بلند تمام عیار را داشته باشد زیر ابعاد آن طول /عرض/ ارتفاع: (4159/1740/1556) میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب: 2538 میلی‌متر است. یعنی حدودا در ابعاد لیفان ایکس 50 ...
 
 
 
 

منبع

ایران جیب


با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بررسی پژو 2008






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

14 نظر

امير محمد
0

مصرف سوختش چقده
19:18  1396/02/20
پاسخ دادن
شهرام
1

دوستان گول برند ماشینو نخورید یه دختری هست ازخانواده پولدار وسرشناس قیافش مثل انترمیری خواستگاریش هم وزنش طلا مهریه میکنن یه دختری هست نجیب وخشکل ازخانواده پایین میری خواستگاریش 14تاسکه مهریه میکنن حالا حکایت ماشین برند دارقیمت بالا باماشین غیربرند قیمت پایین
10:28  1396/02/01
پاسخ دادن
کارشناس مکانیک
7

پژو به دلیل ضرر و زیان های سال های اخیر دنباله رو ی خودروسازهای چینی شده و برخلاف ظاهر زیبا به شدت از کیفیت خودروهاش کم شده ضمن اینکه پژو از قبل هم به عنوان خودروهایی پر استهلاک شناخته میشده حالا استهلاک زیاد در کنار مونتاژ ایرانخودرو و ابعاد کوچک در حد ساندرو مسلما نمیتونه رقابت کنه با داستر یا کپچر با کیفیت مگر با قیمت های بسیار پایین تر
14:45  1396/01/30
پاسخ دادن
کارشناس مکانیک
4

پژو به دلیل ضرر و زیان های سال های اخیر دنباله رو ی خودروسازهای چینی شده و برخلاف ظاهر زیبا به شدت از کیفیت خودروهاش کم شده ضمن اینکه پژو از قبل هم به عنوان خودروهایی پر استهلاک شناخته میشده حالا استهلاک زیاد در کنار مونتاژ ایرانخودرو مسلما نمیتونه رقابت کنه با کپچر یا داستر با کیفیت مگر با قیمت های بسیار پایین تر
14:42  1396/01/30
پاسخ دادن
نکته بین
6

سلام. دوستانی که هی شاسی بلند شاسی بلند میگن احتمالا این ماشینو از نزدیک ندیدند. من سوار هم شدم . در اصل یه هاچ بگ هست که دارن به زور به اسم شاسی بلند و کراس اور جا میزنن. با توجه به اینکه مونتاژ داخل هست و هزینه گمرک و مالیات و ... ندارد و با توجه به اینکه سانروف و سقف پانوراما ندارد و با توجه به قیمت خودروهای وارداتی مثل رنو کپچر که قیمت جهانیش از 2008 بالا تره قیمت فروش 2008 باید کمتر از 70 میلیون باشد. ولی زهی خیال باطل. مگه با این سودها قناعت میکنند. هنوز قیمتش مشخص نیست. ولی دیگه خرید این ماشین بالای 90 میلیون به نظر من کار عاقلانه ای نیست و بیشتر از 90 به هیچ وجه نمی ارزه.
12:09  1396/01/30
پاسخ دادن
کاربر: رضا از مشهد
6

اگر مدل فولش تا 90 تومن باشه مي تونه موفق باشه (كه بعيد مي دونم با توجه به قيمت I20 مونتاژ اينقدر باشه !) بره بالاي 100 محكوم به شكسته بالاي 100 تومن ميشه ماشين هاي وارداتي گرفت كه به مراتب كيفيت بالاتري دارند و حداقل درگير مشكلات عديده ي خودروهاي مونتاژي نيستند
18:31  1396/01/28
پاسخ دادن
hi
6

تا پول 4 تا 206 رو ازتون نگیرن بابتش اینو بیرون نمیدن. 120 پول میدی به صندلی پارچه ای و 1/5 متر ارتفاع به اسم شاستی! بلند...
راستی رینگ 15 و سانروف نداشته رو کجای دلمون بذاریم. فقط یه موتور قوی داره مثله نیسان آبی
15:16  1396/01/28
پاسخ دادن
حسین
8

من واقعا نمیدونم این بعضیا با اروپایی اروپایی کردن فکر می کنن که دیگه ماشینشون خراب نمی شه من 5 سال ال 90 داشتم دو سالم هست جک جی 5 دستی دارم ال 90 کم خراب نشد کمم اذیت نکرد بدترینش بنظر من سوختن پمپ بنزین تو مسافرت بود حداقل 6 بار نیاز به تعمیر پیدا کرد و بلاخره هزینه بر و معطل کننده بود پژو که از نظر سرویس و خرابی تو دنیا معروفه و معروفه که ماشین را ارزون می فروشه و بعدتو سرویس و نگهداری بقیه پولش را می گیره جک دستی هم که 48 خریدم تا حالا دو بار سرویس بردمش خداییش تا حالا اذیت نکرده اینم باید بگم کیفیت و شرایط رانندگی تو شمال و جنوب کشور و شرق و غرب کشور و تهران بخاطر آب و هوا ، کیفیت جاده ها و ترافیک شهری خیلی تو استهلاک اثر داره مثلا خانواده رنو واقعا برای جاهای گرم دارای کولر ضعیف و نامناسبی هست و بیشتر برای آب و هوای اروپا درنظر گرفته شده است.
12:42  1396/01/28
پاسخ دادن
محمد حسین
3

سلام. 2008 بسیار ماشین خوبی هستش.
1 قدرت بسیار بالا
2 طراحی روز دنیا
3 امکانات فول
4 خدمات پس از فروش خوب {ایرانخودرو}
5 قیمت مناسب {در حال حاضر}
22:15  1396/01/27
پاسخ دادن
غفور
12

آشغاله من یه جک اس 5 دارم لاستیکشم با این عوض نمیکنم.
08:31  1396/01/28

علی
14

غفور جون تو لاستیک ماشین بنجل چینیتو واسه خودت نگه دار و در مورد ماشین اروپایی صحبت نکن
11:05  1396/01/28

کیان
4

داستر خیلی ازش سر تره و دوام بیشتری داره
11:42  1396/01/30

فرامرد
2

سلام
قیمت تو ایران چند؟
16:52  1396/01/27
پاسخ دادن
محمد حسین
2

سلام.در حال حاضر 100 ولی به علت قدرت بالا تا 120 میلیون تومان هم افزایش پیدا خواهد کرد.
22:07  1396/01/27

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد