بررسی کشنده ماک تیتان 2008

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

کشنده ماک تیتان جزء بزرگ ترین خودروهای سنگینی است که توسط کمپانی ماک در سال 2008 به بازار عرضه شد. این کشنده مجهز به موتور پرقدرت 6 سیلندر MP10 با قابلیت تولید 605 اسب بخار نیرو جهت عملیات سنگین میدانی ساخته شده است.  تیتان در حقیقت یکی از قابل اعتمادترین کشنده هایی است که با داشتن یک طراحی قوی و منحصر به فرد توانسته جایگاه خود را در میان خودروهای سنگین با قابلیت کاربرد در عملیات عمرانی سخت باز کند. به لطف ماهیت همه کاره بودن کشنده تیتان، این خودرو برای باربری، صنایع نفت، حمل تجهیزات سنگین، و ترانزیت های سخت و طاقت فرسا بسیار پرکاربرد است. قیمت پایه این کشنده چیزی در حدود 147,000 دلار و در سه مدل مختلف شامل Pedigree ،Champion، و Rawhide موجود است.

 

طراحی بیرونی

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

با یک بررسی از شکل ظاهری این کشنده می توان به خوبی دریافت که چقدر به جزئیات طراحی آن توجه شده است. به عنوان مثال می توان به فیلتر ذرات دیزل پوشیده شده توسط یک کاور استیل یا سایه بان فلزی بالای شیشه جلو اشاره کرد که فقط در مدل Rawhide قابل سفارش می باشد. محفظه آلومینیومی پولیش شده پکیج باتری و مخزن سوخت، از دیگر موارد ظریفی است که در این کشنده به چشم می خورد.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008
بررسی کشنده ماک تیتان 2008 بررسی کشنده ماک تیتان 2008
بررسی کشنده ماک تیتان 2008 بررسی کشنده ماک تیتان 2008

ماک تیتان بدون اغراق از جمله کشنده هایی است که در زمینه عملیات عمرانی جزء بهترین ها است و ایستادگی و ابهت را به خوبی می توان در چهره این خودروی سنگین و جلوپنجره خشن کرومی آن دید. قاب کرومی اطراف جلوپنجره نیز به شدت خشم این کشنده افزوده و طراحی آن را فریبنده تر کرده است. گذشته از این، چراغ های مستطیل شکل جلو هستند که با کاور LEXAN مقاوم نسبت به برخورد پوشانده شده اند.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

گفتنی است، این کاورها در مقایسه با نوع متداول مرغوب تر و محکم تر هستند و امکان تعویض چراغ ها را راحت تر کرده اند. همان طور که دیده می شود، چراغ های مه شکن نیز در زیر جلوپنجره در سپر بزرگ این کشنده جاسازی شده اند و کار را از همه نظر تمام کرده اند. البته ناگفته نماند که امکان انتخاب چراغ های LED برای رکاب نیز بصورت سفارشی وجود دارد که به هرچه جذاب تر شدن این ماک قدرتمند می افزاید. شایان ذکر است، در مدل Rawhide که در واقع از تیپ های لوکس این کشنده به شمار می رود، چهار بوق بادی نیز بر روی سقف قرار داده شده است.

 

طراحی داخلی

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

کابین تیتان یکی از راحت ترین کابین های موجود به ویژه در تیپ Rawhide است که به راننده این امکان را می دهد تا فضای کافی برای قرار دادن وسایل و اسباب خود داشته باشد. همان طور که ملاحظه می شود، همه چیز در داخل این کابین به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و طراحی داشبورد به گونه ای است که دکمه های کنترلی به زیبایی هر چه تمام در آن جاسازی و با استفاده از قطعات چوبی و فلزی تزئین شده اند.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

صندلی های بلند این کشنده، بسیار راحت و قابل تنظیم هستند و ضمن در بر گرفتن پشت و کمر راننده، رانندگی لذت بخشی را برای او به ارمغان می آورند. موقعیت صندلی به گونه ای است که راننده دید کامل و تسلط عالی بر مسیر پیش روی خود دارد. البته شیشه بزرگ جلو نیز در ایجاد چنین ویژگی مثبتی بی تأثیر نیست و به وسعت دید راننده کمک شایانی می کند.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

یکی از زیباترین بخش های که از نظر طراحی داخلی چشم نوازی می کند، غربیلک 2 پره این خودروی سنگین است که با داشتن ابعادی کوچک، رانندگی را راحت تر می کند. لازم به ذکر است، ارتفاع فرمان در موقعیت های مختلف قابل تنظیم است و راننده می تواند در بهترین حالت فرمان را تنظیم کند و از این طریق نه تنها جای پا و راحتی بیش تر، بلکه دید بازتری نسبت به جلو و صفحه کیلومتر پشت فرمان پیدا می کند.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

حال که صحبت از صفحه کیلومتر شد، ملاحظه می کنید که اعداد و اطلاعات روی آن و هم چنین صفحه نمایشی که در مرکز واقع شده است، فونت درشت و خوانایی دارند و از این نظر نیز راننده مشکلی نخواهد داشت و در یک نگاه، اطلاعات مورد نیاز خود را به ویژه در مورد موتور بدست خواهد آورد. صفحه نمایش مذکور به سادگی توسط یک اهرم کناری چهار دکمه قابل کنترل است و می تواند اطلاعاتی اعم از میزان مصرف سوخت، وضعیت تعمیر و نگهداری خودرو، خطاهای فنی، و هشدارهای ارسالی از حس گرها را در اختیار راننده قرار دهد. هم چنین، در حین خرید کشنده تیتان می توان آپشن سیستم Lectronix T7000 را نیز سفارش داد که می تواند رادیو، سیستم مسیریاب ماهواره ای، سیستم هشدار نقاط کور، و سیستم کنترل فشار تایر را یکجا در برای راننده فراهم کند.

 

عملکرد موتور

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

کشنده ماک تیتان با داشتن موتور 16 لیتری MP10 که یکی از پرقدرت ترین موتورهای خودروی سنگین است، می تواند چیزی در حدود 605 اسب بخار نیرو و 2,800 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1,200 دور بر دقیقه تولید کند. به لطف داشتن چنین قدرت موتور حیرت آوری، ماک تیتان می تواند در عملیات سنگین عمرانی به راحتی از پس کارهای سخت میدانی برآید.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

این موتور در مدل های Maxidyne و Maxi Cruise بر روی کشنده ماک قابل عرضه است و هر دو از سیستم پیشرفته احتراق، سیستم هوشمند سوخت رسانی انژکتور، و سیستم مدیریت مکش هوا بهره می برند که در نتیجه آن ها، مصرف سوخت بهینه می شود. موتور این کشنده به گونه ای طراحی شده است که حداقل میزان صدا و لرزش در حین انجام عملیات سنگین عمرانی ایجاد شود و در نتیجه، سواری آن نیز بسیار نرم و راحت و آرام می شود.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

لازم به ذکر است، کمپانی ماک تنها خودروسازی است که تولید انحصاری موتور، گیربکس، و شاسی این کشنده را خودش بر عهده دارد. بنابراین، موتورهای MP10 ماک را می توان بر روی گیربکس های Maxitorque ES Shift یا Eaton Fuller سوار کرد. گیربکس Maxitorque ماک یکی از بهترین هایی است که در بازار وجود دارد و با صنعت خودروهای سنگین انطباق و سازگاری کامل دارد.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

کمپانی ماک در طراحی و ساخت بخش اکسل ها که توانایی تحمل 20,000 کیلوگرم بار را دارند، از دیفرانسیل و قفل دیفرانسیل متداول و موجود استفاده کرده است. گفتنی است، به منظور ایجاد بالاترین قابلیت اعتماد از نظر تحمل بار و نیز افزایش ضریب ایمنی این کشنده، از حداقل نقاط جوش در ساخت بخش های مختلف اکسل استفاده شده است. کیفیت بالای ساخت و ارگونومی منحصر به فرد کشنده تیتان، آن را به یکی از قابل اعتماترین خودروهای سنگین جهت استفاده در انجام عملیات سنگین عمرانی تبدیل کرده است. همان طورکه پیش تر نیز اشاره شد، کابین مدل Rawhide شباهت زیادی به یک کابین لوکس دارد و امکانات رفاهی بیش تری را در اختیار راننده قرار می دهد. شایان ذکر است، ظرفیت باربری این کشنده به دلیل داشتن موتور MP10 در مقایسه با سایر رقبا بسیار بالا است.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

رانندگی و کار با ماک تیتان بسیار آسان و لذت بخش است و گذشته از آن باید به اکسل و شاسی پرقدرت آن اشاره کرد که در سخت ترین شرایط کاری، راننده را تنها نمی گذارند. در نهایت، به طور کلی باید گفت که کشنده ماک تیتان هیچ نقطه ضعف خاصی ندارد و هر آن چه که در آن گنجانده شده است، چیزی نیست جز کارایی، راحتی، و آسایش راننده و در عین حال، قدرت و عملکرد بسیار منحصر به فرد!

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی کشنده ماک تیتان 2008


منبع

TopSpeed

برچسب : ماک , تیتان , کشنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

82 نظر

ابراهیم
0

من یک روز کاری کنار،دست راننده نشستم که فقط کار،باماک روببینم ،ماک آهن کشی بود،قدرتمند،دوست داشتم،مدل رانندگی رو،ببینم خودم ۱۶سال راننده دو کابین اتوبوسرانی بودم،
14:18  1402/07/17
پاسخ دادن
آرش
0

زمان جنگ عراق پل قطور رو زده بود واگنهای قطار بسیار سنگین رو در ته دره و زیر پل با جرثقیل سوار بوژی کشهای بنز تیتان میکردند و با اونها تا اینور دره میاوردند و با جرثقیل روی قطار میزاشتند بنز تیتان بسیار نیرومنده البته ماک هم بسیار نیرومنده و با گیربکس 20 دنده میتونه کوه رو جابجا بکنه ولوو هم کامیون بسیار قدرتمند و چابکیه ایویکو هم بوژی کشهای بسیار نیرومندی داره ولی در کل به نظر من ماک چغرتر و سگ جون تر از همه هست ماک نمیمیره
01:28  1399/10/05
پاسخ دادن
Mack
0

کامیونی که تک محور باشه و بی دماغ کجاش به فکر سلامتی راننده هست.در ضمن کامیون های اروپایی یه جورایی زنانه هستن در حالی که رانندگی باکامیون های امریکایی مردانه هست
11:18  1399/05/03
پاسخ دادن
Hossein
0

Only MACK.Volvo is garbage
20:47  1399/01/21
پاسخ دادن
محمد
0

قیمت ماک در امریکا بدون مالیات 115 هزار دلاره در ضمن ولو محصول دوم شرکت خودرو سازی ماک میباشد و قیمتش 65 هزار دلار میباشد این تفاوت قیمت به خاطر چیست خودتان قضاوت کنید
02:57  1398/07/11
پاسخ دادن
علی
0

سلام به دوستان ماک کشنده ای است که لنکه نداره من از هشت سالگی میرونم عشقه ماک دارم اگه ماک هایی جدید به ایران بیان کسی ولوو سوار نمیشه صدای موتور ماک به کل تشکیلات ولوو میارزه
23:00  1398/07/07
پاسخ دادن
وحید
0

من ماک نداشتم ولی اینو میدونم ماک یه عشقه
21:54  1397/06/18
پاسخ دادن
شایان
2

اگه نگاه کنی شاسی پارک بالای دست دنده قرار داره یه شاسی هم کنار دست دنده هست که با بالا و پایین بردن اون شاسی دنده رو انتخاب می کنبم.
11:37  1393/03/05

عارف
0

ماک با تاریخ ایران گره خورده چه بارهای سنگین زیر بوژی نبرده چه زیر کفی و یخچال و بغلدار و ...کار کرده و موتور ها و گیربکس های مختلفی رو شامل میشه از پنج دنده خالی و ده دنده دو طبقه و ده دنده مکسی(دنده عقبش تو کمک) و بیست دنده( با دوام ترین گیربکس که باعث میشه موتور 250 ماک در همه حال سرحال بمونه به ماک باید احترام گذاشت از تهران تا بندر بری فقط ماشینای چینیه که کله اش رو داده بالا و تو جاده مونده
11:52  1397/02/09
پاسخ دادن
محسن
0

ماک خدای قدرت جاده
17:36  1396/09/20
پاسخ دادن
سجاد
0

ماک کلا ماشینای پر قدرتی میسازه که بیشتر برای یدک کشی و بارای ترافیکی خوبه ولی ماشینی نیست که بخوایی شتاب بگیری ازش الانم که قوی ترین و پرشتاب ترین کشنده 4*2 موجود تو ایران R560 انتخاب شد . هروقت بشینید پشت R540 یا R460 متوجه میشید ماک هنوز گاز وسطو بخواد بده R560 با گیربکس اتوماتش ماکو کوچولو کرده تو آینش .
تعصبی نگاه نکنید ماک سوارای عزیز اول بشینید و بعد نظرتونو بنویسید .
01:19  1396/08/14
پاسخ دادن
احسان
0

ماک اشغالی ترین ماشین دنیاست هیچ چیز بهتر از ولوو نیست
12:53  1396/04/08
پاسخ دادن
حمید
13

قدرتی که ماک داره بی نظیره
15:25  1396/08/24

دزذ
0

ولوو مال ماکه
13:59  1402/02/20

حبیب
4

سلام ماک سواران باصنعتگران امریکا مشکلی ندارن بادولت مرداشون مشکل دارن منم یه ماک سوارم .
15:53  1395/07/20
پاسخ دادن
مهدی
11

ماک یعنی عشق. ماک یعنی جون.فدای هرچي ماک سواره من يه ماک دارم مدل 1981موتور 400گیربکس تک دنده ودف ریز اف هاش هم بهش نمیرسه چه تو کفی و چه تو گردنه
09:27  1395/04/25
پاسخ دادن
علی اهواز
0

موتور mp10 ماک همون موتور d16 ولوو می باشد.

20:52  1395/03/08
پاسخ دادن
علی
10

سلام دوستان کسی رو ندیدم از ماک بد بگه ظاهرش که هیچ وقت قدیمی نمیشه اسمش با عظمت هست ساخت قوی ترین کشور دنیاست به بیشتر مردم دنیا خدمت کرده وهیچ وقت نمیشه با ماشین دیگه ای مقایسه کرد ماک یک دنیای دیگریست

16:07  1394/12/21
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
3

ناموس کامیوناس
00:12  1395/03/09

محمد
7

ماک تکه ما خودمون ماک داریم مدل73 زیر سبک تو خط گچم کار میکنیم تو سرعت قدرت تکه fh12 به گردش نمیرسه
15:47  1394/12/21
پاسخ دادن
mm
0

ماک وحشی ترین حیوان جاده
20:00  1394/11/18
پاسخ دادن
بهزاد
12

برند(ماك)يه قول اثبات شدس به دنيا
/خدالعنت كنه كسى كه ماشين چينى وبه بازارايران اورد،
02:17  1394/10/30
پاسخ دادن
علی
6

من راننده نیستم ولی نونی که از فروش متور گیربکس ماک خوردم ازهیچ ماشینی نخوردم تمام دسگاهای حفاری ساخت ایران 90 درصدش ماک هسش گیربکسهای ماکسی تو تمام دسگاهای حفاری هم نصب شده
19:46  1394/10/18
پاسخ دادن
رضا
5

قوی ترین کشنده های دنیا فقط بنز
بنز تیتان 4053 با موتور 12 سیلندر 16 لیتر
با قابلیت حمل 1000 تن سنگین ترین و قویترین بژ کش دنیا تا سال 1998
و بعد از اون اکتروز سری slt تیتان
اکتروس slt 4165 تیتان با موتور 12 سیلندر و 16 لیتر قدرت 650 اسب بخار
لقب قوی ترین بژی کش دنیا با قابلیت حمل 1200 تن بار رو داراست
21:08  1394/08/30
پاسخ دادن
حمید
7

بنزهرگزیک بژی کش نخواهد شد بشتر بژی کش های جهان ماک است
12:01  1395/04/15

Mack
6

خب ماک تیتان هم رکورد ۱۳۰۰ تن رو داره و از این نظر حتی ولوو ۷۵۰ هم بهش نمیرسه
00:02  1399/07/15

محمد علی عزیزی هستم ساکن روستای همام
5

ماک قوی ترین ماشین دنیاست اینااونای میدونند که باماک کارکردند من خودم یه ماک مدل 74داشتم که اشتباه بزرگی کردم فرختمش.
19:08  1394/08/30
پاسخ دادن
وحید
0

ماک
00:46  1394/06/10
پاسخ دادن
هادی
8

موتورهای ماک جدید در مقایسه با موتورهای کاترپیلار معادل از لحاظ توان دارای پیچیدگی طراحی درست از محفظه احتراق تا دو میل لنگه بودن آن می باشد، موتور ماک های جدید دو زمانه/چهار زمانه ولی خروجی از هزار خاری میل لنگ بالایی یعنی چهار زمانه هستش. مجهز به سیستم توربو شارژر قوی و دقیق، طوری که من به عنوان یک مهندس طراح ماشین آلات سنگین جرات باز کردن توربو شارژر آن را ندارم. ما بيشتراز موتورهای کاترپیلارc15 ارتقا یافته استفاده میکنیم.500 اسب قدرت. ایراد کار کمپانی کاترپیلار در مونتاژ، عدم وفق پذیری با شرایط محیط و ... می باشد. انژکتور، میل انژکتور، پمپ سوخت....و خیلی از قطعات دیگر این شرکت رو آلمان میسازه و میرفسته آمریکا. دوباره بر میگرده ایران و ما شروع به تغییر دیفالت های تعریف شده در شاپ منوال میشیم. مثلا دور موتور آیدل مینیمم و ماکسیمم رو تغییر میدیم. فیلتر ها رو عوض میکنیم و نوع مگنت دار با قابلیت عبور دبی بالا براش تعبیه میکنیم. تعداد سکشن های را دیاتور آب آن را افزايش میدیم. مکان خنک کننده روغن آن را تغییر میدیم. ...
ما ایرانیها خودمان رو دست کم نگیریم..بدرود
15:35  1394/05/31
پاسخ دادن
پیام
6

مردونه یه دور خودت بخونش ببین میفهمی چی گفتی
اگه فهمیدی اون موقع خودت رو دست کم نگیر
آدم مزخرف
01:29  1396/02/04

امیر
7

ماک یعنی ترس ,قدرت,حیصیت
23:35  1394/05/22
پاسخ دادن
مجتبی
12

ماک سالار جاده های ایرانه
20:17  1394/03/23
پاسخ دادن
مهدی
0

سلامتی هر کی که عمر شون رو سر ماک گذاشتند. رفیقان نارفیقند رفیق ما ماکه
23:23  1394/01/19
پاسخ دادن
رحیم کشاورز
5

بزرگی به خدا می برازه .کشنده به ماک .
11:45  1394/01/08
پاسخ دادن
lM moghaddamian por.
4

ماک ماشین نیس ماک یار دیرینه آدمهای تو جادس تو کوه وگردنه س که به آدم دلگرمی میده مخصوصا که DMباشه .وقتی کار مردونس باید ماک و صدا کرد وقت کورس سرعت ماک پیش روس کدوم کامیونه که 160 kmسرعت بره اما ماک تو ایران تو اتوبان کاشان در اختیار رفته چند دفعه!!!!!!!!!!!!!بگو bravoهزار تا
23:29  1393/10/01
پاسخ دادن
احمد
5

ماک یعنی وحشت یعنی قدرت یعنی عشق
10:04  1393/09/29
پاسخ دادن
ابراهیم شیر محمدی
4

ماک یعنی روزی خانه برکت خانه زندگیمو با این جمع کردم شما قضاوت کنید عادلانه است ماک جمع کنند به جاش کوشنده هوو بدند؟ ماک اینتر کولر 75عمو شاه علی روستای ماهنیان رزن همدان
21:14  1393/09/21
پاسخ دادن
رضا علی بخشی
5

افسوس که بعد از انقلاب ماک وارد ایران نشد شما عزیزان می توانید با مقایسه کامیونهای سال 1350تا 1355متوجه بشید که ماک از همه سر تره
18:43  1393/09/17
پاسخ دادن
محمد علی بخشی
0

سلام اقا رضا شما پسر علی سفر هستید
15:40  1394/11/09

احسان گلابی
9

عشقم ماک جونم ماک روحم ماک قلبم ماک یک ۷۳دارم شاسی آهنربا،با دنیا عوض نمیکنم.چاکر ماک سوارا نیز
هستم
19:06  1393/09/09
پاسخ دادن
تکاور
5

فقط میتونم بگم زنده باد ماک و درود بر هرچی ماک سواره
17:35  1393/09/09
پاسخ دادن
مهدی
7

زنده باد ماک مرده باد ولوو هوو رنو داف فقط ماک
00:59  1393/09/20

دانشور
4

ماک،بلدوزر زمان است نان خانه ی فقیر و فقرا است.
21:25  1393/09/07
پاسخ دادن
حمید اسدی
8

سلام این ماک بود در زمان جنگ خیلی کار امد داشت در جبهه من با اسکانیا کار کردم ولی باماک نتواستم رانندگی کنم به قول قز وینها نانبده است سگ روی کاپوت می ارزد به 100 تا ماشینهای چینی خدا نگهدار
22:40  1393/08/21
پاسخ دادن
مجتبی
6

سلام
ماک بهترین ماشینیه که هست هم کم خرج و هم با برکت به سلامتی هر چی ماک داره
19:35  1393/07/07
پاسخ دادن
کاربر: saeed_r7
9

یه سوال:
چرا ماک و کنوورث و.... به ایران نمیاد؟!
12:34  1393/06/04
پاسخ دادن
حسین توپچی
7

ماک یکی از ساده ترین وقوی ترین ماشین های سنگین درجهان می باشد
بی نظیروهمتایی نداردکسانی که با این ماشین رانندگی میکنندبه ماک افتخار میکنندخصوصادرایران درشهرهای تبریز.قزوین.همدان.شهرضای اصفهان....
16:49  1393/06/02
پاسخ دادن
علی خلجی.
9

با سلام خدمت هرچی شوفره. من ی ماک مدل۶٩ داریم خیلی دوستش دارم. شرکتیه. تو اسداباد یکی ازش هس ولی حیف ک میخوان جمعشان کنن. تازه چرخاشه کردیم تروفلس. تریلیشم. استریکه. سلامتی هرچی شوفره
22:52  1393/05/29
پاسخ دادن
مصطفی هستم
8

من ماک بیست دنده دارم واقعا ماشین خوبی است ماک خیلی ماشین ساده و بی دردسر است وهیچ موقع ادم رو تو راه نمی زاره سگ رو کاپوتش رو با ماشین های چپنی عوصش نمکنم با وجود این که چهل پنچ سالشه
21:00  1393/05/04
پاسخ دادن
میلاد
1

چرا از این کامیون ها ویدیوی نگذاشته اید
02:54  1393/04/12
پاسخ دادن
راننده ماک
6

ماک همیشه بهترین ولی حیف که جدیدش توایران نیامده و ما باید از قدیمیاش فیض ببریم و من از این خوشحالم که همه به ماک لطف دارن
18:22  1393/04/06
پاسخ دادن
............ج
2

عليرضا جان لطفا چرت وپرت نكو ماك رو دست نداره
15:09  1393/02/08
پاسخ دادن
Truck Mack R600
3

ماک واقعا ماشین پرقدرتی هست کلا ماشینهای سنگین آمریکایی مثل فرایت لاینر و ماک و کینورت و اینترناش و ... همشون خیلی پرقدرت و قوی هستند و ماشین در این حد قدرت و جوابگو به nتن بار هنوز که هنوز ساخته نشده
14:53  1392/12/26
پاسخ دادن
موسی
4

ماک یعنی خدای قدرت کامیون
15:09  1392/10/19
پاسخ دادن
پارسا
4

مهرداد جان رودست ماک ماشین نیو مده ونخواهد امد
10:42  1392/10/12
پاسخ دادن
مهرداد
6

سلام من یک ماک بدون دماغ دارم خیلی ماشین خوبی موتور گریبکسش متروی کردم باج به اف نمیدهد
03:25  1392/10/12
پاسخ دادن
سالار
5

من که دیوانه ماکم شمام که با این عکسا ادمو دیوانه تر میکنین
22:34  1392/10/11
پاسخ دادن
حمید
4

سلام ب هرچی ماک داره منم ازبچگی ماک دوس داشتم میخوام بگیرم الآن خوبه تواین وضعیت نون بده هست ممنون راهنمایی کنید.
03:27  1396/03/07

حسن
1

من هم از طرفداران سر سخت ماک هستم ماشین ماک یعنی عشق روحیه آزادی خوشی آرامش شادی و..... اگه روزی یه بار ماک رو نبینم دیوونه میشم
01:44  1402/12/12

حسین خسته
15

دیگرزمان خداحافظی باتمام ماشین های جاده هارسیده است باحضورماک...ماک های30سال بیشو ماشین هایی نظیر اف هاش/اویکو و...50سال دیگه هم نمیتوانند بزنند
00:26  1392/10/09
پاسخ دادن
پرهام
9

عمو حسین خسته . زنده باد ماک به امید روزی که دوباره ماک وارد ایران بشه و جاده ها پر بشه از ماک های 2014 آمریکایی
11:19  1392/10/10

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد