امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50124 نظر

330 اتومات
0

س.من 26 شهریور ثبت نام کردم 11 بهمن تکمیل وج .کی دست مارو میگیره دلمون اب شد.جواب بدهید
15:16  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
پویا
25

از همه عزیزانی که این ماشینو دارن یا میخوان بخرن تقاضا دارم جواب امثال رضا و مهدی و... که عقده شتاب و کشش ماشین رو دارن فقط با پاسخ ( تو درست میگی) انها را در حفظ بیماری خود یاری کنیم با تشکر
14:07  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
احمد
5

اولا دیگه هر بیسوادی میدونه پمپ هیدرولیک حدود ده اسب بخار از توان ماشین رو به خودش اختصاص میده بخاطر همین موضوع برای افزایش بازدهی سعی در حذف سیستم هیدرولیک فرمان ماشین داشته اند و طراحی ها به سمت فرمان برقی رفته. ثانیا همسایه ما یه موتور اتوماتیک خریده پانزده میلیون اونوقت این آقا اومده پژویی که از موتور همسایه ما هم ارزونتره را با برلیانس اتوماتیک مقایسه میکنه!!! داداش جک نگو
13:57  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

ده اسب بخار میشه 7460 وات . یعنی 7.46 کیووات . قابل توجه شما آقا احمد عزیز که دیگران رو کم سواد خطاب کردی عرض کنم توان کمپرسور یک کولر گازی 30 هزار تقریبا برابر 2.9 کیلووات هست .
اگر شما فکر میکنی که پمپ هیدرولیک فرمان به طور مداوم این توانی رو که گفتی مصرف میکنه بدون که اشتباه هست .
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1395/11/12

.
2

احمد جان دست و پا نزن . موتور برلیانس ضعیفه و هیچ شکی در این موضوع وجود نداره
با این داستان ها شاید بتونی خودت رو فریب بدی ولی دیگران رو نه
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1395/11/12

.
1

وقتی فرمان چرخ ها رو میچرخونه مقداری مصرف پمپ بالا میره اون هم نه در حد 10 اسب بخار . اما وقتی چرخ ها ثابت هست دیگه مصرف توان پمپ هیدورلیک خیلی خیلی کم میشه و به نزدیک صفر میرسه چون دبی خروجی از پمپ بسیار کم میشه چون دیگه جک هایی که چرخ ها رو حرکت میدن جابجایی ندارند که پمپ بخواد دبی تامین کنه .
در ضعیف بودن موتور برلیانس هیچ شکی نیست و با این توجیهاتی که سرهم میکنید نمیشه ضعفش رو انکار کرد .
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1395/11/12

پویا
6

تو درست میگی
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/11/12

اسقف
8

پس سعی کن همیشه فرمون و ثابت نگه داری حتی وقتی که یه کامیون از روبرو داره شاخ به شاخت میشه😂😂
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1395/11/12

بوق
20

برلیانسیا لایک و بترکونن
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1395/11/12

میثم
10

عزیزم خب تو نخر .
چرا اینقدر خودتو میکشی ؟ هرکی این ماشین رو داره ازش راضی هستش و هر کسی هم که نداره از این غصه ها می گه .
من ۵ ماه هستش که این ماشین رو دارم و بارها باهاش از جاده چالوس شمال رفتم یا بارها جاده لواسون رو باهاش رفتم . هیچ وقت از شتابش ناراضی نبودم و از هیچ کدوم از ۴۰۵ یا سمند یا پرشیا هم عقب نیفتادم .
تو دوست نداری نخر ولی اینقدر خودتو نکش عزیزم ، برا قلبت ضرر دارهههه !!!
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1395/11/12

سعید
2

واقعا متاسفم یه عده ای به هر دری میزنن که به خودشون بقبولونن برلیانس ضعیف نیست کامل میشه تعصب رو تو نوشته ها و حرفهاشون دید از کلماتی که بکار میبرن کامل مشخصه که فقط تعصیب دارن رو ماشینشون و دوست ندارن واقعیت رو قبول کنن
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/11/12

.
1

لابد شماها فکر کردید فرمون برقی هیچ انرژی ازموتور نمگیره ؟ ظاهرا شما قانون بقای انرژی رو نشنیدید . تمام مصرف کننده ها توی ماشین در نهایت انرژی خودشون رو از موتور میگیرن . مصرف کننده های برقی هم توسط برقی به حرکت در میان که توسط دینام تولید شده . دینام رو هم موتور میچرخونه .
ضمنا پمپ فرمون اصلا تاثیر قابل توجهی روی موتور نداره مخصوصا زمانی که تو جاده هستیم و حرکت فرمان در حد چند درجه بیشتر نیست . توان مصرفی پمپ عبارت میشه از دبی ضربدر فشار پمپ . وقتی دبی نزدیک صفر باشه توان مصرفی هم تقریبا صفر میشه .
برلیانس فقط چهار تا آپشن داره وگرنه از نظر توانایی حرکتی از یک 405 ساده هم به مراتب ضعیف تره
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/11/12

حسين - 320
9

من تا به حال ماشين هاي ايرانخودرو داشتم همشون سرطان بودن ! از سوختن واشر سرسيلندر بگير تا آواز خوندن گيربكس چند وقتيه برليانس گرفتم در يك كلام در اين قيمت فوق العاده است تا به حال كوچيكترين ايراداي نداشته بر عكس لگن هاي ايران خودرو كه از ابتدا در نمايندگي بود
13:52  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
میرزایی
3

ماشین چینی = ماشنی حسرتی
12:27  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
حسین
12

من الان ۳ روزه ۳۳۰ اتومات تحویل گرفتم و واقعا از اون چیزی که فکر میکردم خییلی بهتره، مخصوصا شتابش ، قبلا ریو داشتم و به جرات میگم که شتابش از ریو و سمند خییلی بهتره.
11:28  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
1
2

ریو هم یه موتور ضعیف 1500 داره
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1395/11/12

صابر
7

تووو خوبی جناب 1.
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/11/12

استدلال بی جواب
10

واقعا جالبه که بعضی ها با اینکه خودشون واقعیت رو میدونند میان اینجا جک میگن و برلیانس رو با محصولات ایران خودرو مثل سمند یا سمند چراغ جدید (دنا) مقایسه میکنند. اگه برلیانس رو با سوناتا یا آزرا مقایسه کنیم موتورش ضعیفه ولی اگه با لگن های ایران فرغون مقایسه بشه برلیانس ضمن مصرف بنزین به مراتب کمتر قدرتی برابر تولید میکنه. به راحتی این موضوع قابل اثباته. پمپ هیدرولیک موجود در سیستمهای قدیمی که هنوز در محصولات ایران فرغون بکار میره حدود 10 اسب بخار و 15 درصد گشتاور ماکزیمم ماشین رو حتی در حالت کار درجا به خودش اختصاص میده در حالیکه برلیانس به دلیل برقی بودن فرمان (سیستم مدرن) این عیب بزرگ رو نداره لذا برای مقایسه بین برلیانس با فرغونها باید ده اسب بخار از قدرت ماشینهای هیدرولیک و پانزده درصد از گشتاورشون کم کنیم تا قدرت خالص بدست بیاد و مقایسه واقعی بشه. حالا بزارید مقایسه کنیم.

دنا
قدرت خالص خروجی:110=10-115
گشتاور خالص خروجی: 131=155*0.15-155
وزن:1258

برلیانس
قدرت خالص خروجی:103
گشتاور خالص خروجی:138
وزن خالص:1240

بهتربن محصول ایران خودرو هم قابل مقایسه نیست چه برسه ب ...
10:50  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

دوست عزیز خود دنا هم مشکل کشش در سربالایی و شتاب اولیه داره . دقیقا ef7 هم به ضعف برلیانس دچار هست . گشتاور ef7 در دورهای پایین ضعیف هست و تا موتور دور نگیره نمیتونه گشتاور کافی تولید کنه
شاید دنا از نظر آپشن و امکانات بهترین محصول ایرانخودرو باشه اما از نظر کشش و تناسب موتور با بدنه اصلا چنین حالتی نداره .

شما از نظر کشش برلیانس رو با 405 یا پارس یا سمند با موتور xu7 اگر مقایسه کنی خواهی دید که برلیانس واقعا ضعیفه

ماشین هایی مثل برلیانس و دنا که در دور پایین گشتاور ضعیفی دارند در جاده کفی مشکلی ندارند اما وقتی به سربالایی و گردنه برید مخصوصا اگر ماشین کمی پر و سنگین هم باشه دیگه به شدت کم میارن و راننده همش مجبور هست با دورهای بالای 4000 از سربالایی بالا بره و اگر دور موتور کمی پایین بیاد و یا کمی ترافیک باشه واقعا ضعف کشش موتور کاملا چشمگیر هست .
من نگفتم xu7 خوبه یا برلیانس بد هست . الان نیاید بگید xu7 قدیمی هست و پرمصرف و از این حرفا . من صرفا مثال زدم این موتور رو تا مقایسه کنید . کشش دنا و مخصوصا برلیانس در سربالایی به مراتب ضعیف تر از 405 هست با موتور xu7
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1395/11/12

رضا
2

ضمنا اون آمار ده درصد گشتاو و 10 اسب بخار برای پمپ هیدرولیک رو از کجا درآوردی ؟؟!!! چرا سعی میکنید خودتون رو فریب بدید و با ساختن داستان و سرهم کردن اعداد خیالی این ضعف عمده موتور برلیانس رو انکار کنید . موتوری که به زور در دور 3800 میتونه فقط 138 نیوتن متر گشتاور تولید کنه در گردنه ها برای کشیدن ماشین 1250 کیلوگرمی که چهار تا سرنشین هم داره واقعا ضعیف عمل میکنه . همون دنا رو هم که مثال زدید واقعا در کشش سربالایی مشکل داره . تازه همه میدونیم که ماشین های چینی مشخصات اغراق شده ای دارند و در عمل این موتور 1500 برلیانس حتی ضعیف تر از این آمار عمل خواهد کرد .
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1395/11/12

استدلال بی جواب
1

اشتباه تایپی بالا اصلاح میشه. قدرت خالص خروجی دنا 105 اسب بخار است
گزارش
پاسخ دادن
11:26  1395/11/12

جواب
3

پمپ هیدرولیک 10 اسب بخار مصرف ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
کل فرض تو اشتباهه دیگه چه برسه به نتیجه گیری . این حرفا واسه گول زدن خودت خوبه که فکر کنی برلیانس ضعیف نیست
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1395/11/12

پویا
3

بله داداش هست شما اطلاعات نداری تو اینترنت سرچ کن متوجه میشی ....پنج درصد قدرت موتور با پمپ هیدرولیک گرفته میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:01  1395/11/12

.
0

آقا پویا اصلا چنین چیزی صحت نداره . پمپ هیدرولیک شاید در لحظاتی که چرخ ها رو می چرخونه مصرفش کمی بالا باشه ولی وقتی فرمان ثابت هست دیگه تقریبا مصرفی نداره چون دبی خروجی از پمپ خیلی خیلی کم میشه . ضعف موتور برلیانس رو نمیشه با این حرفها توجیه کرد
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/11/12

مجید
3

یعنی باید آدم خیلی احمق باشه که بیاد برلیانس یا حتی دنا رو با ۴۰۵ مال ۵۰ سال پیش مقایسه کنه!
۴۰۵ ای که به راحتی آتیش میگیره!
گزارش
پاسخ دادن
15:37  1395/11/12

رضا
0

لابد تو خیلی زرنگی که رفتی ماشین چینی با موتور ضعیف 1500 خریدی بعد فکر کردی خیلی پیشرفته و جدیده
گزارش
پاسخ دادن
08:26  1395/11/13

اسقف
425

با سلام خدمت دوستان
من هنوز ماشین مو تحویل نگرفتم ولی با جرات میگم یک چرخ برلیانس و به این ماشینای آشغال و حال بهم زن و تکراری داخلی نمی دم
حرف مو قبول داری لایک کن
20:40  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا
8

وقتی تو سربالایی از یک 405 با قیمت 28 تومن جا موندی و واست چراغ زد که بکش کنار تا رد بشم اونوقت میفهمی که برلیانس جز چهار تا آپشن دیگه هیچی نداره
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1395/11/12

مهدی
18

رضا جان این مقوله چقدر میتونه مهم باشه ؟ سرعت ماشین در سربالایی ؟ من الان ماشنینی دارم که در خیلی از سر بالایی ها ها رو جا گذاشتم و رد شدم. و فقط رد شدم .
من به شخصه هیچ علاقه ای به سرعت و ویراژ و اینا ندارم. البته برای هر کسی یه چیزی مهمه دیگه .
من ترجیح دادم به جای دنا و پرشیا تولید داخل برلیانس بخرم . دو هفته دیکه هم تحویل میدن.
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/11/12

رضا
3

بحث سرعت و ویراژ رفتن نیست . وقتی ماشین تو سربالایی کشش نداشته باشه واقعا ناامید کننده است تو سربالایی اگر کمی ترافیک باشه دیگه هیچی جرات نمیکنی با این موتور یک سبقت بگیری . ضعیف بودن موتور چیزی نیست که بشه ازش گذشت و گفت مورد مهمی نیست
گزارش
پاسخ دادن
10:53  1395/11/12

حاجی
16

باز هم عشق سبقت ها اومدن نو پیج که . خدایی ... شعر نگید سبقت سبقت سبقت .
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/11/12

بردیا
22

واقعا که ماشین های داخلی کیفیتشون پایین
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1396/11/10

اسقف
9

دوستان همچنان بعد از گذشت یکسال و نیم از تحویل ماشینم بازم میگم یک چرخ برلیانس به کل ماشینای ایرانی می ارزه
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1397/08/06

اسقف
5

دوستان گرامی همچنان بعد از گذشت 3 سال با افتخار میگم یک چرخ برلیانس می ارزه به کل سایپا و ایرانخودرو
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1399/02/15

h330 AT
17

حالا خوبه یه سر تو آپارات بزنی تست شتاب همه ماشین ها هست تا کسایی که این برلیانس ندارن بفهمن دست کمی از هم رنج هاش نداره
تنها محصولی که تو ایران بهتره از برلیانس ال نود هستش که اونم مفتش گرونه برلیانس موتوری عالیه . هر کسی هم ادعاش میشه تو کرج در خدمتشم با اینکه ماشینم اتوماته ولی با انواع پژو و سمند و .... میندازم اگر تونست جوری سوت شه که من و تو آینه وسط ببینه سوییچ و میدم بهش .
در ضمن اگر نتونست سوییچشو میگیرم . حجت تمام
14:11  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
14

سعی نکن واقعیت رو انکار کنی
برلیانس مزایای خودش رو داره اما از نظر قدرت موتور واقعا حرفی برای گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1395/11/11

میثم
17

باشه مهدی جان .
اینقدر جوش نزن . آره برلیانس خیلی بد هستش .
شما نخر . اینقدرم غصه بقیه رو نخور . همه عقل دارن و خودشون بهترین انتخاب رو می کنن .
راستی ماشینت چیه ؟؟؟!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/11/11

H330 AT
2

کرج در خدمتم .
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1395/11/11

مجید
2

همخونی بین گیربکس و موتورش عالیه...
گزارش
پاسخ دادن
09:11  1395/11/12

حسن
1

افتتاح شعبه شماره 1 آقا رضای مشهدی بر همگان مبارک باد
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/11/12

مجید
5

سلام..دوستان
کسی برای ۳۳۰ اتومات شمع عوض کرده که نتیجه بهتری از موتور گرفته باشه؟
لطفا مشخصاتشو بگین
13:33  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
0

شمع سوزني پايه بلند / ان جي كا 5018كد/بوش دبل پلاتنيوم
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/11/12

اسحاق
19

من يكي اينكه با ظاهر ماشين و البته ديزاين داخل اون حال كنم خيلي برام مهمه، يعني اگه ماشينايي مثل ال 90، دنا، h30 ايران خودرو، ام وي ام 550 يا پژو 207 رو كه تقريباً توي اين رنج قيمت هستند، سواري و كيفيت بنز رو هم داشته باشند كه همه مي دونيم وضعشون چيه !!! بازم برليانس 330 رو انتخاب مي كنم.
موقعيت قرارگيري راننده و سرنشينان در صندلي و دسترسي به ادوات توي 330 شاهكاره يعني باهاش خيلي خيلي حال مي كنم يه حس فوق العاده
مخلص همه دوستداران برليانس.
11:31  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
سعید
12

آره درسته اما موتور ضعیفش حسابی تو ذوق میزنه
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1395/11/11

قزوینh330اتومات
2

حالا تو ذوقت بزنه اشکالی نداره مواظب باش جای دیگت نزنه
داداش برلی حرف نداره خواهشا چرتو پرت نگو اگه شک داری بیا قزوین ی دوری باهم بزنیم تا ببینی که راست میگم
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1395/11/12

قزوینh330اتومات
3

ی سلامی هم بکنیم به دوستانیکه دوساله هر روز میان میگن موتور برلیانس ضعیفه تو ذوق میزنه خواستم بگم مواظب خودتون باشید تا خدای نکرده جای دیگتون نزنه 😎



گزارش
پاسخ دادن
22:29  1395/11/12

عشق ماشین
14

دوم، مدولار ( دارای قسمت بندی جداگانه ) یکپارچه شده است. پمپ های BM15L، فیلتر روغن، خنک کننده روغن و غیره دارای طراحی مدولار است ، پمپ روغن آن، جدا کننده روغن یکپارچه در درب محفظه چرخ، حجم موتور را می توان کاهش می یابد
منبع : خدمتتان عرض کنم که پیشرانه H330 ساخت شرکت میتسوبیشی هست و با وارد شدن به سایت مشخصات موتور را وارد و توضیحات بیشتری رو دریافت خواهید کرد .
امیدوارم توانسته باشم کمکی به حل مشکلات و شبهاتی که توسط بعضی از دوستان که از روی عدم اطلاعات کافی و نا آگاهی با هر قصدی که دارن و در این پیج منتشر کردن،کرده باشم
09:58  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
عشق ماشین
16

میریم سراغ گيربكس تيپ ترونيك برليانس سري 300At
این گیربکس ساخت شرکت POWER TECH HYUNDA و کاملا کره ای هستش
منبع: تمامی مشخصات فوق الذکر بروی خود گیربکس پلاک شده با رفتن روی چال پلاک گیربکس را پیدا میکنید
همونطور كه مشاهده مي كنيد گيربكس به طور كامل ساخت كره و شركت هيونداي هستش
جالبه كه در صفحه ويكي پديا در مورد گيربكس هاي اتوماتيك 4F16 كه بر روي برليانس نصبه جزو بهترين گيربكس هاي اتوماتيكه مطالبی مطرح شده !
لينك صفحه ويكي پديا : https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_transmission
؟؟؟
حالا میریم سراغ موتور BM15L برلیانس سری 330
همونطور که میدونید مدل موتور برلیانس BM15L هست.
پیشرانه برلیانس BM15L" یک موتور مستقل تحقیق و توسعه یافته تنفس طبیعی 1500 سی سی VVT چهار سیلندر خطی، در حال حاضر نصب شده در چین بر روی خودرو های H230 ، H320 ، H330 است
دراین مدل، ویژگی های اصلی آن عبارتند از:
اول، سبک وزن است. موتور با استفاده از تعداد زیادی از قطعات رزین، استفاده از یک سری از ساختار ساده میل بادامک توخالی ساخته شده، تا به کاهش وزن کلی آن منجر گردد
09:56  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا از مشهد
17

متشكر از اطلاعاتتون - هماهنگي گيربكس و موتور در اين خودرو واقعا فوق العاده است
گزارش
پاسخ دادن
10:47  1395/11/11

امید
16

سلام دوستان

توجه بفرمائید : " موتور H330 ساخت میتسو بیشی است ".

خود سازنده چینی و پارس خودرو هم چنین
ادعائی ندارند.

لزومی نیست تا به سایر موارد پرداخته شود ، چرا
" خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ".
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1395/11/11

صابر
1

فقط 111
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/11/11

Nemat
0

گیربکس معمولی چی،مشخصاتش را میشه بفرمایید،۳۲۰ دستی
گزارش
پاسخ دادن
12:51  1395/11/11

عشق ماشین
9

باسلام و احترام خدمت دوستان عزیز
برای نخستین بار در آوریل سال 2013 میلادی، برلیانس H330 در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش درآمد. بدنه آن که از ترکیب نسبتاً مدرنی بهره می‌برد، توسط موسسه پنین فارینا ایتالیا تکوین یافته است. این مدل نمونه فیس لیفت شده خودروی JUNJIE FSV می‌باشد.
کابین این خودرو نیز تغییرات درخوری نسبت به مدل FSV صورت پذیرفته و از متریال به‌مراتب بهتر و نیز تجهیزات بیشتری استفاده شده است. همچنین برلیانس مدعیست که برای کاهش هر چه بیشتر صدا و لرزش در کابین، آن را تا حد زیادی از محیط خارجی ایزوله نموده است. کنسول میانی آن نیز کاملاً تغییر یافته و کارآمدتر شده است. البته برخی از منابع از جنس فرمان این خودرو ایراد گرفته و آن را ارزان‌قیمت ارزیابی نمودند و همچنین اندازه دکمه به کار رفته در LEVER جعبه‌دنده اتوماتیکش را نیز بسیار بزرگ و خاص خودروهای سنگین دانستند.
گيربكس AMT سري 200 آلماني هستش که کاری باهاش نداریم
گيربكس دستيH330 ساخت خوده شركت برلیانسه که با این هم کاری نداریم
میریم سراغ گيربكس تيپ ترونيك برليانس سري 300At
این گیربکس ساخت شرکت POWER TECH HYUNDA
09:53  1395/11/11
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام به همه دوستان میخواستم بدونم واقعا موتور و گیربکس برلیانس ۳۳۰ اتومات ساخت کدوم کشور هستش؟
خواهشا خواهشا خواهشا دوستان با ذکر منبع جواب بدند چون قصد خرید دارم میخوام خوب تحقیق کنم

ممنون از لطف همگی
22:41  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
0

باسلام
طبق اطلاعیه سایپا به کلیه نمایندگی ها ، موتور این اتومبیل ساخت کشور چین و گیربکس (اتوماتیک)آن ساخت هیوندایی کره جنوبی میباشد
البته گیربکس دستی رو هم ساخت کره زده ولی شرکتش رو اعلام نکرده
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
10:13  1395/11/11

متین
2

اقایانی که احتمالا علاقه مند به برلیانس هستند و این صفحه رو برای تبادل تجربه دنبال می کنند من که از شما نا امید شدم هر چی پرسیدیم جوابی نگرفتیم متاسفانه بجای پرداختن به موضوع اصلی دنبال راضی کردن ادمای ناراضی هستید و یک کلاغ چل کلاغ کردن انشااله که عاقبت بخیر بشید
21:50  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
کامبیز
11

موفق باشی دوست گرامی
ممنون که خواستی به ما آگاهی بدی!!!!
برو دنبال کارای مهمتری هموطن !!!!
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1395/11/10

برلیانس
3

دوستان عزیزی که برای تحقیق برلیانس میان اینجا
بنده یعد از عوض کردن ۲۰۶ و ۲۰۷ این ماشین رو گرفتم. شتاب اولیه اون و فرارش با ۲۰۷ قابل مقابسه نیست اما از نظر آپشن ها و زیبایی یهتر از اوناست. به هر حال اونا هم قدیمی و هم تکراری شدن، از طرفی شما ماشین ۱۸۰۰ میخوای؟ یفرما برو هشتاد تومن پول بده
21:34  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
بابک
21

سلام بر دوستان گرامی
قطعا هر کالایی معایب های خودش داره
برلیانس موتور ضعیف داده ! قبول
قبول اما طرفدارای خاص خودشو داره که تو این سایت با هم تبادل نظر میکنم
فقط ی سوال
چرا مخالفان این ماشین اینقدر باکینه صحبت میکنن،خوب عزیزان شما نخرین!!!
ماشین ی بخرین که بش علاقه دارین !! ما طرفدار این ماشین هستیم و میترسم
همین ، نه بحثی هست که دعوایی!
شما مخالفان محترم لطفا به این سایت تشریف نیارین
برین دنبال ماشین مورد علاقتون
موفق باشین
19:21  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
8

مگر ضعیف بودن موتور ماشین موضوع کم و کوچکی هست که در موردش حرف زده نشه . اتفاقا خیلی هم خوبه که انتقاد ها گفته بشه
گزارش
پاسخ دادن
10:15  1395/11/11

بابک
5

ما طرفدارای این ماشین ضعف موتور قبول داریم
شما خودتو ناراحت نکن
باشه؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
20:55  1395/11/11

غلامرضا صیدی
0

یک توضیح کامنت آخر در جواب آقا رضا از مشهد بود که متاسفانه فکر کنم بعلت ضعف نت کامنتها درست وبه موقع ارسال نشده. به هرحال شخصا از توهین متنفرم اما با تکرار مکررات بدون دلیل کنار نمیام و امیدوارم کسانی اظهارنظر واقعی بکنند که خودرو را تحوبل گرفته ومشغول استفاده هستند.اگر دوستان مورد جدیدی دارند یا تجربه تازه ای دارند ممنون میشوم .دوستان آیا منطقی است کسی که از این خودرو استفاده مستمر نمیکند در خصوص معایب ومزایا اظهار نظر کند؟
15:55  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
قنبری
2

دوستان برلیانس سوار. ماشین من نیسان وانته. همیشه با حسرت برلیانس رو تو خیابان میبینم و حسرت میخورم واسه همین میام اینجا شمارو حرص بدم
15:05  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
پاندای کونگ فوکار
4

قنبری جان این حرفی که زدی اصلا درست و شایسته نیست به هر حال نیسان هم در جای خودش ارزشمنده و اگر در جامعه وجود نداشته باشه صددرصد فقدان آن حس خواهد شد حتما به نیسانت افتخارکن
در ازمنه قدیم (دهه۶۰) صدا و سیما یه برنامه طنز ساخته بود و محتوای آن این بود
همین ماشین نیسان تازه وارد روستاها شده بود و روستاییان از خوشحالی این آواز را می خواندند:
به جای خر دارم نیسان میرونم دیگه نمیرم ولایت
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1395/11/10

رضا
6

متاسفانه تو این پیج هیچکس صادق نیست یه سری از کاربرا تعصبه کور کورانه دارن و حتی به اونایی که این ماشینو دارن و انتقاد میکنن ازش انگه تخریبی میزنن...و یه سری از کاربرا بدونه اطلاعات در مورده این ماشین فقط قصده تخریبه این ماشینو دارن....
متاسفم
14:55  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
قنبری
2

متاسفانه H330 اتومات بنده، در سرعت های بالای 80 کیلومتر ترمز نمی گیره. ظاهرا همه اتومات ها این مشکل رو دارن. ولی علی آقا تو این صفحه گفتند که دستی ها ترمز بهتری دارند.
13:08  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
cars
18

پیشنهاد میکنم سرعت خودرو را به ۱۲۰ برسونید و محکم یه دیوار بکوبید، در اینصورت مشکل ترمز روح و روان شما هم درست خواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/11/10

حسین
9

آقای هاشمی و قنبری:
ما اصلا نفهمیدیم که در اصل شما یک نفری با دو اسم میای پیام میدی!!!!
حداقل واسه اینکه ضایع نشی و کسی نفهمه بزار چند ساعت از پیام اولت بگذره بعد پیام دومی رو بفرست و جواب سوال اول خودتو بده!!!
ولی در کل اشکالی هم نداره، شما راحت باش، از قدیم گفتن دروغ کنتور نداره...
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/11/10

حسن
12

کاری به محتوی سخیف ندارم. ولی جمله دوم غلط است. کلمه " حل " با کلمه " مشکل " قرینه میشود دلبندم نه با درست شدن ".
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/11/10

هاشمی
2

دلیل از نگرفتن ترمز H330 اتومات در سرعت های بالای 80 کیلومتر چی می تونه باشه؟ چرا مدل دستی اون، این مشکل رو نداره؟
12:57  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
متین
3

دوستان سلام
ضمن خرسندی کامل بنده از اینکه 330 اتوماتیک سوار می شم (از هر جهت و به نسبت سایر تولیدات داخل )
نشان گر مصرف سوخت ماشین من درست کار نمی کنه آیا کسی مشکلی مشابه داشته اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
12:56  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
غلامرضا صیدی
21

سلام.کاربران محترمی که اصرار دارند موتور وکشش و...برلیانس ضعیف هست چه مطلبی را میخواهند به دگران القا کنند؟ شخصا به انتخاب هرکسی احترام میگذارم ازمحصولات وطنی تاسایر تولیدات.اما هیچگاه قصد تخریب و سیاه جلوه دادن وتوهین به انتخاب دیگران را ندارم.به نظر اینجانب اینگونه اشخاص بدون منطق ودلیل دارای بیماری روحی روانی هستندواز آزار روحی دیگران لذت میبرند.لذا برای این افراد آرزوی بهبود روحی وروانی دارم.شخصا باتمام توضیحات داده شده دراین سایت برلیانس۳۳۰اتومات راانخاب کرده وبی صبرانه منتظر تحویل خودرو هستم.پس لطفا افرادمزاحم از گذاشتن کامنت خودداری کنند
11:00  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
امین
25

بنظر میرسد که شما از روبرو شدن با واقعیتی احتمالی بنام " اشتباه کرده ام " شدیدآ" در هراسید. چرا نمی توانید از انتخاب خود دفاع کنید؟ دلایل انتخاب خود را مشروحا" بنویسید و در معرض نقد بگذارید. یا قانع میشوید که کارتان درست بوده که فبها ویا جلوی ضرر را میگیرید.

حتما" با روانشناس مجربی تماس بگیرد تا ریشه عدم اعتماد به نفس را در شما واکاوی و درمان نماید. به ایشان بگوئید که نمیتوانید از تصمیمات خود بطور منطقی دفاع کنید و بی جهت به دیگران گستاخی میکنید تا آرام شوید. به امید سلامتی شما. انشااله.
گزارش
پاسخ دادن
11:38  1395/11/10

رضا از مشهد
11

دوستان گرامي يك ماشين حتي بنز و ب ام و ارزش توهين و فحاشي به همديگه رو نداره - اين خيلي خوبه كه يك ماشين منطقي نقد و بررسي بشه و به چالش كشيده بشه ولي اينكه به شخصيت همديگه توهين كنيم اونم براي يك ماشين واقعا زشته
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1395/11/10

غلامرضا صیدی
5

سلام دلایل خودم عبارتند از اول قیمت خودرو ووضعیت مالی متناسب باخرید خودرو وبعدی مقایسه خودروهای که با این بودجه میتوان خرید فاکتور های بعدی جزو سلیقه شخصی بوده از جمله تنوع در شکل ووجود آبشنهای روز در سطح قابل قبول.ضعیف بودن یا نبودن موتور وغیره بستگی به نوع استفاده هر فرد از خودرو است.قبلا هم عرض کردم استفاده بنده تردد در سطح شهر ومسافرت با حداکثر ۴ سرنشین است.اکنون بفرمایید ِیا باز هم ضعف موتور به زعم شمابرای این انتخاب اشتباه است؟اگر دقت کنید نوشتم اصراربر برپذیرفتن بنده بانقد مخالف نیستم.کما اینگه سایر نظرات گفته های شمارا رد میکند
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1395/11/10

امین
12

چقدر با ادب شدید ، همینجوری یهوئی !!!
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/11/10

غلامرضا صیدی
6

دوست عزیز ادب که از شما یاد گرفتم!در ضمن اگر اعتقاد راسخ داری که ضعیف دو حالت دارد یا خریدی وشدیدا اشتباه شاملت شده که الان داری راهنمای میکنی که خوب ممنوناز راهنمایت اگر نخریدی که خوب نخر تا شدیدا اشتباه شاملت نشه! کسانی که دوست دارند انتخاب کنند.ضمنا من کامنتی از شما درخصوص ضعف موتور ندیدم البته با این نام کاربری.
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1395/11/10

امین
6

پس از نوشیدن یک لیوان آب خنک ، یکبار نوشته خود را قرائت فرمائید تا شاید متوجه شوید چه چیزی مرقوم فرموده اید ، چرا که هنگام نگارش عصبی بوده اید. کفایت بحث از جانب اینجانب .
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1395/11/10

غلامرضا صیدی
2

فرمایش شما متین.اما بارها این موضوع نقد وبررسی شده وتکرار مکرراتسودی برای کسی نداردمگر با هدف آزار.دوستانی در کامنت های قبلی چه تجربی وچه علمی در این خصوص بحث کردند.این جا فرصتی برای اضافه کردن معلومات واستفاده از تجربیات دوستان در خصوص این خودرو فراهم شده نه برای صحبت های خارج از این موضوع.چون دوستان وقت میگذارند.صمنا من به هیچ شخص خاصی توهین نکرده ونخواهمکرد
گزارش
پاسخ دادن
14:31  1395/11/10

غلامرضا صیدی
0

این کامنت جواب آقا رضا از مشهد بود
گزارش
پاسخ دادن
15:36  1395/11/10

مجید
1

سلم دوستان.وقتی بخاری رو روشن میکنم اولش کمی بوی ضدیخ میاد.خواستم ببینم کسی به این مورد برخورده
10:09  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

احتمالا رادیاتور بخاری کمی نشتی داره
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1395/11/10

رضا از مشهد
1

براي من اين مشكل وجود نداره - ممكنه راديات بخاري ايراد پيدا كرده باشه ببريد نمايندگي براتون چك كنند
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/11/10

مجید
1

علی جان اگه نشتی داشته باشه آب کم میکنه ولی تا حالا آب کم نکرده
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1395/11/11

cars
2

دوستان عزیز من اون متن رو فقط یک بار فرستادم . حالا یکی علاوه بر حس تخریبچی حس شوخ طبعیش هم فعال شده دیگه من مقصر نیستم .
09:49  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
برلیانس
22

برلیانس
وزن : 1250 کیلوگرم
گشتاور : 138 نیوتن متر در دور 3800 !!!!
شتاب خودرو : اعلام نشده !!!

وزن زیاد این ماشین رو بگذار در کنار گشتاور ضعیف موتور این ماشین ،بعد خودت متوجه میشی که چرا حتی شتاب رسمیش رو هم اعلام نکردن !!
حالا فرض کن با 4 یا 5 سرنشین و صندوق پر میخوای بری سفر و باید از جاده های کوهستانی و گردنه ها عبور کنی . دیگه خودتون قضاوت کنید .

جهت مقایسه : وزن پرشیا 1150 کیلوگرم . گشتاور xu7 برابر 153 نیوتن متر در دور 3000
یعنی موتور xu7 هم گشتاور بیشتری تولید میکنه هم در دورهای پایین تر به دست میاد و در اختیار هست . یعنی کشش بسیار بهتری داره .

خوب دیگه فکر نکنم لازم باشه بگم برلیانس کششی به مراتب ضعیف تر از پرشیا و 405 داره

الان باز یک عده میان میگن xu7 قدیمی هست پرمصرف هست و از این حرفها . من اصلا نگفتم برو xu7 بخر . اصلا هم نگفتم xu7 خوبه یا بد . من صرفا جهت مقایسه ، موتور ماشینی رو مثال زدم که در اطراف ما زیاد هست و همه سوار شدیم و توانایی و ضعفش رو دیدیم

برلیانس مزایای خودش رو داره اما در زمینه موتور و کشش و شتاب اصلا حرفی برای گفتن نداره
09:21  1395/11/10
گزارش
پاسخ دادن
fg
6

همه اينها را كه گفته من چند بار تو اتوبان رشت قزوين (با چهارنفر سرنشين وحداقل 100كيلو بار صندوق ) تست كردم با120سرعت سربالا خيلي روان حركت مي كردم . حتما" ازشمع ليزري استفاده كن
/ ماشين شما چيه
گزارش
پاسخ دادن
10:48  1395/11/10

حسن
7

شما بگو که ماشینت چیه؟ نگو برلیانس که ...
گزارش
پاسخ دادن
11:01  1395/11/10

رضا از مشهد
9

در خريد خودرو فاكتورهاي مهمي وجود داره در اين رنج قيمت يكي از فاكتور هاي مهم براي خريداران كيفيت خودروست كه متاسفانه ماشين ايرانخودرو در حال حاضر بويي ازش نبردن ! شما بگو موتور فلان ماشين 1000 اسب قدرت داره ولي وقتي اين قدرت دردسترس نباشه كه به درد نمي خوره - يكي از مهمترين مزايا برليانس هماهنگي عالي بين موتور و گيربكسه
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1395/11/10

حسن
10

باز هم افسانه هماهنگی بین ... و... وقتی موتور با اتاق و وزنش هماهنگ نیست و به اصطلاح راننده های سنگین ، اتاق به موتور زوره ،
دیگه هماهنگی کذایی بین ... و ... به چه درد میخوره. بابا این موتور برای این اتاق ضعیفه اینو همه میدانند. این موتور برای سری 200 مناسبتره.
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1395/11/10

محمد
6

دوست عزیزی که میگی با سرعت 120 بالا رفتی بایددقت کنی که در سرعت 120 دور موتور هم بالا هست . این موتور کم حجم در دور بالا مشکل زیادی نداره اما وقتی که دور نگرفته باشید و مثلا در سربالایی کمی ترافیک باشه اونوقت هست که ضعف شدید موتور خودش رو نشون میده . وقتی دور بگیره حتی پراید هم راحت بالا میره . اما وقتی تو شیب مجبور باشید با سرعت کمتر حرکت کنید اونوقت هست که کشش ضعیف موتور خودش رو نشون میده و دایما معکوس میخوره و شتاب کمش اذیت میکنه . سرعت بالا ارتباط چندانی به کشش نداره .
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/11/10

پویا
8

عزیزم تمام این اطلاعات خوشکلی که شما فرمودید همه میدونن ماشالا همه به اینترنت و سایتا دسترسی دارن....اگه به موتورو گشتاور باشه گزینه های بهتری مثل بیوک ایران شورلت کاپریس و ... وجود دارن با قیمت ده دوازده میلیون ...شما بخر خیلیم آدم جا میشه داخلش مثل قرقی از سربالایی بالا میره
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/11/10

علی
5

به هر حال یک عامل بسیار اساسی در انتخاب خودرو ، توانایی حرکتی و قدرت موتور و شتاب و کشش خودرو هست . حالا شما میتونید مثلا برلیانس با آپشن و جدیدتر ولی ضعیف رو انتخاب کنید و یا 405 و پرشیای قدیمی تر ولی قوی تر رو . بنده حاضر نیستم اینقدر پول به ماشینی مثل برلیانس بدم که توانایی حرکتی کمتری از یک 405 با قیمت 29 تومن داره . شما هم میتونید دل به آپشن های برلیانس خوش کنید . هر کسی سلیقه ای داره و سلیقه شما هم محترمه آقا پویا . ضمنا من 405 ندارم و نخواهم هم خرید فقط بگم که مقایسه خوبی بود . برلیانس ماشین ضعیفی هست و من پول به ماشین ضعیف نمیدم .
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/11/10

پویا
6

عقیده شما هم محترم ولی بنده هم حاضر نیستم 405 با پلتفرم دهه 80میلادی و پارس فیس لیف 405 و 206 اس دی من دراوردی و ال 90 با اون طراحی!!!!!! و.... سوار بشم حتی اگه موتور بنز روش باشه و گشتاور فراری رو داشته باشه ...بابا ملت خسته شدن از بس پژو و پراید دیدن تو این خیابونا


گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/11/10

پویا
3

عقیده شما هم محترم ولی بنده هم حاضر نیستم 405 با پلتفرم دهه 80میلادی و پارس فیس لیف 405 و 206 اس دی من دراوردی و ال 90 با اون طراحی!!!!!! وسمند!!!!!@@@.... سوار بشم حتی اگه موتور بنز روش باشه و گشتاور فراری رو داشته باشه ...بابا ملت خسته شدن از بس پژو و پراید دیدن تو این خیابونا


گزارش
پاسخ دادن
15:53  1395/11/10

محمد
3

به هر حال ماشین قدیمی باشه اما اصولی طراحی شده باشه و موتورش متناسب باشه بهتر از اینه که یک اسباب بازی جدید با یک موتور ضعیف باشه
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1395/11/10

پویا
6

شما اگه اطلاعاتی داری که برلیانس اصولی طراحی نشده بفرما ما هم بدونیم ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:20  1395/11/10

سینا
0

سلام بر دوستان عزیز در خصوص شتاب و دیگر آیتم های برلیانس آقای وحید امیدوار در سایت آپارات همه را به صورت عملی به دست آورده و در قالب کلیپ ویدیویی در سایت گذاشته
شتاب ۰تا ۱۰۰ برابر ۱۲ ثانیه
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1395/11/10

پویا
3

اقا سینا تو اپارات 11 ثانیه هم هست این جدیدتره البته دوستان دسترسی به اپارات ندارن خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
19:05  1395/11/10

برلیانس نقره ای
0

کمک فنر کدام ماشین به برلیانس ۳۳۰ جواب میده
23:27  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
cars
7

ضمن سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گل .
مدتیه که تو این پیج فعالیت دارم و از نظرات دوستان استفاده کردم .
ببینید فروش برلیانس و حضور پر رنگ اون تو خیابان ها مهر تایید بر منطقی بودن خرید این خودرو هستش ، پس وقت خودتون و صرف قانع کردن افرادی که فقط قصد تخریب دارن رو نکنید .
اینها از همان دسته آدم هایی هستند که فقط آدم هستند و به درجه انسانیت نرسیده اند تا با عقل ، منطق ، عدالت و بدون تعصب راجب موضوعی یا چیزی نظر بدهند و فقط کور کورانه در جهت اثبات سخنان خود و تخلیه عقده های خود نظر میدهند و تخریب میکنند و منتظر هستند که یک عیب مطرح شود و بگویند دیدی گفتم یا با متنی عاقل اندر سفیه خود را عالم نشان دهند .
این ها خواب نیستند ، خود را به خواب زده اند .
بیایید از این به بعد اصلا جواب این عقده در دلها رو ندهیم .
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1395/11/10

حسن
6

آقای cars متوجه شدیم. سوزن را از روی صفحه بردار
گزارش
پاسخ دادن
08:50  1395/11/10

حیدری
1

سلام کیا تکمیل وجه کردن؟؟
18:03  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

من 4 بهمن تکمیل وجه کردم. 320 دستی بود . چراغ تخصیص و تکمیل وجه هم با هم روشن شد برام
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/11/10

Nemat
0

آقا مهدی ،چراغ تحویل براتون روشن شده هنوز یانه؟؟
گزارش
پاسخ دادن
17:33  1395/11/13

Nemat
0

آقا مهدی،چراغ تحویل برای شما روشن شده هنوز یا نه ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1395/11/13

عشق ماشین
0

سلام
من دو یا سه تا عکس تریم مشکی دارم منتها نمی دونم چطوری میتونم به دستتون برسونم!
16:13  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
اسقف
1

اگه تو سایتی جایی دیدی آدرسشو بده وگرنه تو وبلاگ شخصیت بزار آدرسشو بده دوستان ببینن
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1395/11/10

عشق ماشین
0

سلام
من دو یا سه تا عکس تریم مشکی دارم منتها نمی دونم چطوری میتونم به دستتون برسونم!
16:09  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
علی x5 دی 403
0

برای اینک ساعت هشت شروع شد ساعت نه و پنجاه دقیقه کانال عاکف اعلام کرد تکمیل ظرفیت شد
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1404/03/12

330
1

سلام دوستان
من 330 اتومات ثبت نام 17/09/95 بودم که دعوتنامه اوایل بهمن با مهلت تکمیل 7بهمن آمد و من 07/11/95 تکمیل وجه انجام دادم و امروز 9/11/95 فاکتور صادر شده. خواستم به دوستان اطلاع بدم که ظاهرا 330 اتومات خیلی به موقع داره تحویل میشه نگران نباشند. با وجودیکه در خود قرارداد هم ذکر شده بود دعوتنامه هفته آخر بهمن ماه صادر میشه!
14:42  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
تاراv4خرداد
0

سلام نه بابا دروغ میگن که دیگه بهشون زنگ نزنی.تا چند روز دیگه حتما فاکتور میشید.این بندگان خدا اطلاعاتشون در حد صفره.هیچ اطلاعاتی ندارندفقط نشستن تلفن جواب بدن که مشتریان نگن پاسخگو نیستند
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1404/03/12

وحید
0

سلام موعد تحویل کی زده برای شما؟ کی گفته بهتون مرداد فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
18:47  1404/03/12

yasgharr
0

با سلام میشه بگید با چه شرایطی خرید کردید و تحویل چه ماهی بودید
با تشکر
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1395/11/09

عشق ماشین
2

اینا بخاطر منو شما نیست که به موقع یا زودتر از قرار داد دارن تحویل میدن
بخاطر آخر ساله که میخان ماشینای ۹۵ که رو شاسی ماشین حرفG یعنی ۹۵ خورده زود رد کنن بره و با مدل ۹۶ عرضه رو شروع کنن
این به ضرر منو شماس دوست عزیز ای کاش با همان دیر کرد تحویل بدن که بخاطر یک ما یا کمتر ۹۶ بخوره
ایران خودرو از ۱۳ دی و سایپا از اول بهمن فروش فوری با مدل ۹۶ داره واگذار میکنه
گزارش
پاسخ دادن
15:47  1395/11/09

cars
10



ضمن سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گل .
مدتیه که تو این پیج فعالیت دارم و از نظرات دوستان استفاده کردم .
ببینید فروش برلیانس و حضور پر رنگ اون تو خیابان ها مهر تایید بر منطقی بودن خرید این خودرو هستش ، پس وقت خودتون و صرف قانع کردن افرادی که فقط قصد تخریب دارن رو نکنید .
اینها از همان دسته آدم هایی هستند که فقط آدم هستند و به درجه انسانیت نرسیده اند تا با عقل ، منطق ، عدالت و بدون تعصب راجب موضوعی یا چیزی نظر بدهند و فقط کور کورانه در جهت اثبات سخنان خود و تخلیه عقده های خود نظر میدهند و تخریب میکنند و منتظر هستند که یک عیب مطرح شود و بگویند دیدی گفتم یا با متنی عاقل اندر سفیه خود را عالم نشان دهند .
این ها خواب نیستند ، خود را به خواب زده اند .
بیایید از این به بعد اصلا جواب این عقده در دلها رو ندهیم .
14:00  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
پویا
28

خدمت عزیزانی که درباره شتاب این خودرو نظر میدن عرض کنم اولا صحبت در باره شتاب اول ببینیم درباره چه نوع ار برلیانس هست دستی یا اتومات؟ من اکثر نظراتو خوندم هیچکس اصلا اشاره ای به این موضوع نمیکنه فقط یارو میاد میگه شتابش کمه عزیزم شمایی که سمند داری 405داری 206داری اینا همه گیربکسشون دستیه اونی که میره اتومات میخره واسه راحتی میخره نه اینکه بیاد با سمند تو کورس بذاره شوماخر جان در ضمن من 320 دستی دارم شتابش خوبه لااقل از سمندو ... خییییلی سرتره
09:51  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
پویا
23

خدمت دوستان عرض کنم بنده از نمایندگی درباره فرمان این ماشین سوال کردم گفتن اصلا اینکه تو سرعت یهویی فرمون از کار بیوفته یا قفل کنه حتی یک درصد هم وجود نداره حتی گفتن ایمنیش بالا تر از هیدرولیک هست اگرم خراب بشه eps از کار میوفته و فرمون ماشین سفت میشه هیچ اتفاقی هم نمیوفته ...در ضمن در توان موتور و مصرف سوخت هم تاثیر داره حدود 5 اسب بخار نمیخواد نیروی موتورو بگیره
09:37  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
برلیانس دار
24

بنده بالغ بر یکسال است که این پیج را دنبال می کنم ....
دارای برلیانس 330 اتو (آبی تیره) با تاریخ تحویل 1394/12/26 و با کار کرد حدود 10000Km(مرد 59 ساله ساکن کرج و مهندس محیط زیست) هستم. این کارکرد هم بیشتر در مسافرت های شیراز و مشهد و رشت و ... طی شده و داخل شهر کمتر راه رفته است. همچنین در این سن و سال از سال 1358 تا کنون تجربه رانندگی با چند تا از خودرو های تولید داخل را نیز دارم.
علی رغم انتقاداتی که به این خودرو ممکن است وارد باشد ، برآیند امتیاز من به آن بسیار مثبت بوده و در مقام مقایسه با انواع تولیدات داخلی و در محدوده قیمت آن ، بهترین خودرو مونتاژ داخلی محسوب می شود.
از بزرگواران خواننده این کامنت ، انتظار ندارم بنده را مُبَلِّغ کارخانه سازنده تصور بفرمایند.چندان دل خوشی هم از پارس خودرو در نحوه تحویل و خدمات پس از فروش سایپا ندارم بالاخره اینجا ایران است...پول بیشتری داشتم خودرو خارجی خوب می خریدم.
09:02  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
حسن
16

این خودرو یکسال است که اکثرا" در جاده ها است و فقط 10000 کیلو متر کار کرده است !!! مهندس + 59 سال + 37 سال رانندگی = تائید برلیانس . این اصلا" یک تبلیغ نیست !!! شک نکنید.
گزارش
پاسخ دادن
10:05  1395/11/09

N
4

آقای به زمین و زمان مشکوک،چرا حرف الکی و بی حساب من داداشم،۱۰۰هزار کیلومتر را به هشت ماه ماشینش طی مسافت کرد،یکی میبینی مثل من اهل مسافرت نیست سالی ۳۰هزار کیلومتر رانندگی میکنم یکی مثل داداشم همین ۳۰هزار کیلومتر را عرض ۲ماه رانندگی میکنه،اینکه نشد استدلال برای تکذیب حرف آقای مهندس
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1395/11/09

Nemat
0

روز چهارشنبه هفته گذشته تکمیل وجه کردم هنوز که چراغ تکمیل وجه داخل سایت سایپا روشن نشده،دوستانی که هفته پیش تکمیل وجه کردند،آیا چراغشون روشن شده؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1395/11/09

330
0

من پنجشنبه پریروز ظهر تکمیل وجه کردم جالبه حتی چراغ فاکتور هم روشن شده!
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1395/11/09

سینا
2

با سلام. دوستان به این اشاره کردن که برلیانس شتاب کمی داره و با اختلاف نظر روبرو شدن باید عرض کنم که برلیانس از پژو و سمند شتاب کمتری داره بنده تست کردم و مطمئن ام ضمنا تو سایت سازنده صفر تا صد ثبت نشده چون باعث شرمندگی است.
00:23  1395/11/09
گزارش
پاسخ دادن
میثم
14

من مطمعنم که تا حالا اصلا سوار برلیانس نشدی ، چه برسه که بخوای شتابش رو با ماشین های دیگه مقایسه کنی ، وگرنه اینجوری نظر نمیدادی .
من ۲ سال ۴۰۵ داشتم و ۳ سال هم سمند و برادرم هم الان سالهاست که پرشیا داره و من بارها سوارش شدم . ولی برلیانسی که الان دارم به هیچ عنوان شتابش از هیچ کدوم از اونها کمتر نیست .
در بفیه موارد هم که اصلا این ماشینهایی که اسم آوردم ، کلا اصلا قابل مقایسه با برلیانس نیستن.
لطفا در نظر دادن انصاف رو رعایت کنید
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/11/09

بهزاد
7

سلام آقا سینا سمند و پارس رو لطفا با این ماشین مقایسه نکن که خودم شخصا این کارو انجام دادم شتاب برلیانس از همه شون بیشتره، اگه هر ماشین ایرانی داشتی بیا گلستان در خدمتم
گزارش
پاسخ دادن
08:02  1395/11/09

امید
7

آقا میثم عزیز ، سلام .

کاری به بریلیانس ندارم. فقط خواستم عرض کنم که " مطمئن " نه " مطمعن ". این بار چندم است ، پس اشتباه سهوی یا تایپ اشتباه نیست.. شما که در مقام اطمینان و قضاوت هستید ، حتما" میدانید که املاء غلط ، دون شان شما در این مقام است.
گزارش
پاسخ دادن
08:07  1395/11/09

مهدی
11

ضعیف بودن موتور برلیانس کاملا واضح هست . شاید تو کفی خوب راه بره اما تو سربالایی مخصوصا وقتی سنگین باشه اصلا به گرد 405 هم نمیرسه
گزارش
پاسخ دادن
08:42  1395/11/09

cars
2

ضمن سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گل .
مدتیه که تو این پیج فعالیت دارم و از نظرات دوستان استفاده کردم .
ببینید فروش برلیانس و حضور پر رنگ اون تو خیابان ها مهر تایید بر منطقی بودن خرید این خودرو هستش ، پس وقت خودتون و صرف قانع کردن افرادی که فقط قصد تخریب دارن رو نکنید .
اینها از همان دسته آدم هایی هستند که فقط آدم هستند و به درجه انسانیت نرسیده اند تا با عقل ، منطق ، عدالت و بدون تعصب راجب موضوعی یا چیزی نظر بدهند و فقط کور کورانه در جهت اثبات سخنان خود و تخلیه عقده های خود نظر میدهند و تخریب میکنند و منتظر هستند که یک عیب مطرح شود و بگویند دیدی گفتم یا با متنی عاقل اندر سفیه خود را عالم نشان دهند .
این ها خواب نیستند ، خود را به خواب زده اند .
بیایید از این به بعد اصلا جواب این عقده در دلها رو ندهیم .

گزارش
پاسخ دادن
12:45  1395/11/09

رامسین
1

سلام
دوستان ظاهرا از 10 بهمن خودرو های تحویلی سایپا مبل 96 میخوره!!!!
23:25  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
farshad
0

سلام ولی فکر کنم خودروهای اقساطی هنوز معلوم نیست که مدل ۹۶ بخوره ..... درسته؟
گزارش
پاسخ دادن
23:37  1395/11/08

متین
0

دوستان لطفا کسی راجع به خوب و بد و ضرورت وکیوم موتور 330 چیزی میدونه راهنمایی کنه
22:29  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
مهدي
0

با سلام خدمت تمام عزيزان منم يه دونه H330 اتومات ثبت نام كردم آيا كسي هنوز تريم مشكي اين ماشينو ديده.اگر كسي هست آدرس بده.
19:58  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
اسقف
3

فعلا هیچ عکسی ازش تو هیچ سایتی نیست تنها کاری که میتونی بکنی همون کرم و در نظر لگیر چشماتو ببند تو ذهنت مشکی شو تجسم کن
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1395/11/08

بهزاد
2

سلام اونایی که تحویل گرفتن و میگن صدای کوبش از صندوق عقب میاد، من فکر میکنم که این صدا از قفل اتوماتیک درب صندوق عقب باشه چون بعد از سرعت 25 دیگه صدا نمیده،یعنی قفل عمل کرده، از ماشین راضی هستم عالیه
18:34  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
متین
0

دوستان سلام
اگر کسی وکیوم موتور 330 نصب کرده ویا اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه و از مزیت هاش بگه
ایا به نظر شما من هم وکیوم بگذارم یا خیر؟
17:50  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
ابول
9

سلام به دوستا.اقایون بیاین یه پولی جمع کنیم یه برلیانس واسه این آقا امید دوست خوبمون بگیریم.طفلک نداره میاد اینجا چرت و پرت میگه . مرد حسابی اول با این ماشین رانندگر کن بعد حرف بزن.ذعدشم تو تواین پیج چکار میکنی.اینجا کسایی میان که این ماشین و دارن و میخوان از نظرات بقیه استفاده کنن.موفق باشی عزیزم
01:44  1395/11/08
گزارش
پاسخ دادن
میثم
8

چرا این آسغالو بزرگش میکنی
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1395/11/09

مجید
0

سلام و وقت به خیر
ببخشید الان ثبت نامای جدید تریم‌مشکی زده منظور چی هست!؟؟؟یعنی دیگه این حالت دورنگ کرم و مشکی رو نداره!
23:54  1395/11/07
گزارش
پاسخ دادن
سهند
0

سلام زنگ بزن پارس خودرو احتمالا همچنان وقت داره دعوتنامه کوییک 02148914076
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1404/03/10

سهند
0

سلام زنگ بزن پارس خودرو احتمالا همچنان وقت داره دعوتنامه کوییک 02148914076
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1404/03/10

سهند
0

سلام زنگ بزن پارس خودرو احتمالا همچنان وقت داره دعوتنامه کوییک 02148914076
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1404/03/10

پدرام
1

سلام
دقیقا همینطور
داخل کلا مشکی
گزارش
پاسخ دادن
10:46  1395/11/08

مجید
4

چقدر بد!!!!!خوب چرا آخه!!!!!! قشنگی داخلش به این بود که!
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1395/11/08

اسقف
3

اتفاقا به نظر من تریم مشکیش باید قشنگتر باشه همچنین ناهماهنگی ها رو کمتر نشون میده بنظر من کرم برای یک مدل ماشینای خاص و گرون قیمت خوبه
گزارش
پاسخ دادن
21:20  1395/11/08

عباس
0

سپر سفید برلیانس 330 معمولی قیمتش چنده و چجوری تهیه کنم.ممنون
19:26  1395/11/07
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

خرید اینترنتی هم می توانید انجام دهید .360 تومنه
گزارش
پاسخ دادن
20:38  1395/11/07

نوش
0

باسلام.امروز متوجه شدم دو سایز کوچک و بزرگ فیلتر روغن برای برلیانس وجود دارد . لطفا نظر دهید
18:12  1395/11/07
گزارش
پاسخ دادن
جک s3 به sr3
0

بله 03444252903 شماها هم تماس بگیرید ب من ک اینطوری گفتن
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1404/03/10

حسن
0

دوست من سلام
ماشین تولید شده و الان تو پارکینگشون داره خاک میخوره .
بهترین جواب اینه که بگن تولید نشده و خبر ندارم کی تولید میکنند .
خلاص
گزارش
پاسخ دادن
15:51  1404/03/10

ali s3
0

توی سایت و اینستاشون که تیزر ساختن و گذاشتن، جاده قم به تهران، حدود 10کیلومتر به تهران، تابلوهای کرمان خودرو هست، تبلیغ sr3 هم هست باز معلوم نیست اونایی که تولید شدن رو اول میخوان به کی بدن، مارو دارن دست به سر میکنن
گزارش
پاسخ دادن
18:50  1404/03/10

غریبه
0

سلام توی یه سایت دیدم زده بود طرف کمک عقب ال نود رو برلیانس نصب کرده. کسی در این خصوص اطلاعی داره .میشه اصلا کمک یه ماشین دیگه رو بست تا هم نرمتر وهم بی سرو صدا تر بشه؟
10:46  1395/11/07
گزارش
پاسخ دادن
غریبه
1

سلام دوستان من یه برلیانس 330اتو دارم از عقبش یک صدای تلق تلق میاد .سه بار بردم نمایندگی اما نتونستن رفع صدا کنند بار اول کمکش رو عوض کردن بار دوم اکسل رو باز وبسته کردند وبار سوم بوش اکسل رو عوض کردند خلاصه باز صدا هه هنوز هست .آیا کسی همچین مشکلی داشته اگه داشته چه جوری اونرو برطرف کرده؟ ممنوم میشم راهنماییم کنید.
10:41  1395/11/07
گزارش
پاسخ دادن
رضا از مشهد
3

به نظر من شما ابتدا علت صدا رو پيدا كنيد - صدا لزوما از تعليق ممكن نباشه - خيلي وقتا صدا از چفت نبودن زاپاس يا سيني پشت شيشه يا شل بودن اگزوز ممكنه باشه
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1395/11/07

fg
0

بابت تعويض پول داده
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1395/11/07

بهزاد
1

سلام این صدا از قفل اتوماتیک درب صندوق عقب هست چون وقتی که سرعت از 25 بالا بره قفل میشه و دیگه صدا نمیده تا وقتی سرعت بیاد زیر 25،این نظر شخصی خودمه چون امتحان کردم و باید بررسی کامل کنم
گزارش
پاسخ دادن
18:49  1395/11/08

شاهرخ 70
1

دوستان من 330 رو وقتی گاز میدم صداش عوض میشه تو دور بالا. مثل ماشین مسابقه ای.یه صدای باحال میده اگزوزش.میخوام بدونم واسه همه اینجوریه یا مشکلی داره ماشین
10:29  1395/11/07
گزارش
پاسخ دادن
ali77
0

همینجوریه چون زنجیر تایم داره
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1395/11/07


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند دی : سلام، اینجا کسی هست ۶ اردیبهشت تکمیل وجه کرده باشه؟
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام عزیزانی که cvt هستن و شنبه 11 اسفند یکشنبه 12 اسفند دوشنبه 13 اسفند سه شنبه 14 اسفند تکمیل وجه و سخا انجام دادن. اگر فاکتور شدن اعلام حضور کنن. لطفا حقیقت رو بگید خیلی ممنون
X5محمدبندرعباس : حیف خودمون نیست که این همه هرس بخوریم ...به والله دیگه هیچ حسی به این ماشین اشغال چینی ندارم. .....مردم شدن بازیچه این شرکت .....حیف این همه دغدغه و انتظار...پیرمون کردی.....کرمک کوتور
سهند 31 فروردین : سلام من 29 فاکتورشدم امروز از نمایندگی زنگ زدن پنج شنبه برم تحویل بگیرم رنگ سفید31 فروردین تکمیل وجه کردم
حسین : هیچ کس نیس خبری از دعوتنامه ها بده افزایش قیمت خبر برده انگار هیچ کس نیس😂
مهدی پلاس 14 اردیبهشت : درود بر شما آقا عرفان شماره درخواست شما چند هست ش درخواست من 19149163هست
نرگس : سلام آره من ۲۵خرداد تحویل گرفتم
شاهین g : چاره کار فقط تجمع هست همه باید بیان اینحا گله کردن بی فایده س کسی صدامونو نمیشنوه
شاهین g : موافقم ،واقعا باید با اینا با زبون خودشون حرف زد ،ما خیلی لیلی به لالای این پیشرفامیزاریم
اکبر رینگ : فردا رفتم بانک اطلاع میدم مبلغ چقدره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسن پیش پانا فولاد مرداد : برا من آمده مشکی سفید خاکستری
اراس 31اردیبهشت اسقاطی : برا من که 31اردیبهشته تکمیل وجهم هنوز فاکتور نشده
ساحل : سلام بسلامتی رفت تو جریمه دیرکرد روز 218 هزار.
ساینا فوری : دوگانه تیر، طرح مادران اولویت شرکت هست چون سیاست های کشور این رو اقتضا میکنه. نگران فاکتور شدن نباش، هر چی باشه به برکت طرح مادران از ما زودتر فاکتور خواهی شد.
اطلس g بهمن : ینی فقط تو این سایت پیگیری میکنید!!! چشاتونو باز کنین چرا باور نمیکنین فاکتور اذر شروع شده!!!
تحویل گرفته : سلام دوستان من چند وقته میام اینجا خدارو شکر اطلس گرفتم عالی هستش فقط آمدم بگم اونایی فاکتور میشن تا تحویل یک هفته اونم اگه شهرستان باشن طول میکشه ایشالله همتون به زودی فاکتور بشین خوش حالی تک تکتون من 23 مهر تکمیل وجه کرده بود الان سیزده خرداد ماشین از نمایندگی تحویل گرفتم از فاکت تا تحویل همه کاراش یک هفته بیشتر طول نمی کشه
سورنxu7p مادران فوق العاده تحویل 7 تیر : تحویل 7 تیر رنگ سفید هنوز فاکتور نشدم
کاربر1Car : 📢چارت فاکتوری(اطلس G) تکمیل وجه:👇 سفید مشکی: 11 اسفند تحویل آذر مشکی: 23 مهر تحویل آبان نقره ایی: 18 مهر تحویل آبان نوک مدادی: 10 اسفند تحویل آذر سفیدقرمز: 11 اسفند تحویل آذر ✅ بروز رسانی : 1404/04/31 10:19 📝 بازه تحویل آبان: 15 مهر الی 29 مهر 📝 بازه تحویل آذر: 9 اسفند الی 23 اسفند
کاربر1Car : سلام،دوستان اطلسGآذر تکمیل وجه اسفندواقعا داره فاکتور میشه تاریخ 9 و10 کامل فاکتور شده 11 درحال فاکتور شدنه منم خودم 11 اسفند تکمیل وجه کردم به محض فاکتور شدن خبر میدم
رانا تبدیل به 207 : بله انگار همه تو بازبینی ان اینم نقشه جدیدشون برای تحویل ندادن ماشین