H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک

 

H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک

 
سال 80 بود که تبلیغ تلویزیونی ایران خودرو یک هاچ بک مشکی رنگ جدید را در حال گذر از جاده ای کوهستانی نشان می داد. خودرویی که به نام پژو 206 به بازار عرضه شد و به عنوان یک هاچ بک دلربا و جذاب تحولی را در بازار پدید آورد.
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
آن زمان هیچ کس فکرش را می کرد که این هاچ بک دوست داشتنی بعد از 15 سال تولید مداوم آنچنان به خاری و خفت کشیده شود که برای رقابت رو در روی یک محصول چینی بی نام و نشان قرار بگیرد.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
افت کیفیت، ساخت مدل های زشت صندوق دار و نمونه ارزان سازی شده رانا، ایرانیزه شدن بسیاری قطعات، حذف آپشن های رفاهی و ایمنی، عدم ارائه مدل های جوان پسند 3 درب و نمونه های مجهز به موتورهای قدرتمند، همه و همه بلاهایی بود که در بازار ایران بر سر پژو 206 محبوب و جذاب نازل شد.
 
خودرویی که در اواخر دهه 90 میلادی و اولین سال های قرن بیست و یکم به عنوان گل سر سبد پژو مطرح بود، در بازار ایران رفته رفته جایگاه والای خودش را به عنوان یک خودرو مدرن، لذت بخش و با کیفیت از دست داد و به سرطانی ایرانی، چینی، فرانسوی مبدل شد که خریدارانش را عذاب می دهد.
 
534
 
حالا اما این زیباروی دیروز، چاره ای جز پذیرش جایگاه از دست رفته خود ندارد و باید در بازاری نه چندان متنوع با محصولات تازه و خوش رنگ و لعاب چینی رقابت کند.
 
اتفاقی ناخوشایندی که به سوژه ما برای بررسی دو سدان کوچک گیربکس اتوماتیک در محدوده قیمتی زیر 50 میلیون تومان مبدل شده.
 
طراحی ظاهری
 
توصیف طراحی بدنه پژو 206 که تکرار مکررات است اما در مورد برلیانس می توان در مجموع به طراحی نسبتا خوب این خودرو و شباهت جلوپنجره اش به سری محصولات ب ام و اشاره کرد.
 
البته برلیانس هم مانند 206 در مدل هاچ بک (H320) طراحی جذاب تری نسبت به نمونه سدان برلیانس (H330) دارد و این مسئله به خصوص به دلیل عدم هماهنگی بصری چراغ های جلو و عقب نمود می یابد.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
برلیانس همچنین در نمای عقب به لطف خطوط کمانی گلگیر ها اندکی عضلانی و اسپرت احساس می شود اما در نمای عقب (نسخه سدان) با توجه به طراحی چراغ های عقب و نوار افقی کرومی بالای جای پلاک، احساسی از مواجه با یک سدان لوکس را به بیننده منتقل می کند که چندان با کلیت خودرو هماهنگ نیست.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
این مشکل در نمونه هاچ بک تقریبا وجود ندارد به خصوص آنکه نمای عقب با شباهت زیادی به نسل اول ب ام و سری یک شکل گرفته و از هماهنگی بیشتری با ماهیت خودرو و سایر نماها برخوردار است.
 
طراحی داخلی و فضای کابین
 
پژو 206 انصافا از طراحی مناسب و جذابی در داخل کابین برخوردار است و هماهنگی بصری فوق العاده ای بین انحناهای متعدد در مجموعه داشبورد این خودرو با طراحی بیرونی وجود دارد، اما باید یاد آور شد که رنگ بندی مدل های اولیه (اصطلاحا فرانسوی) با تریم داخلی آبی رنگ و پارچه ای و کیفیت داشبورد خوب، قابل مقایسه با محصول چند سال اخیر ایران خودرو نیست.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
همچنین فضای اندک برای سرنشینان عقب و نبود فضای پای کافی نیز از جمله دیگر مشکلات کابین 206 است که حتی در نسخه صندوق دار نیز به قوت خود باقیست.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
برلیانس H330 در طرف مقابل از کابین نسبتا زیبایی بهره می برد، هرچند نمی توان از طراحی نسبتا بی هیجان و خشک داشبورد به سبک خودروهای آلمانی و قطعات پلاستیکی که با رنگ نقره ای براق گذشت اما کیفیت کلی متریال تشکیل دهنده کابین با کلاس قیمتی خودرو هم خوانی دارد و رنگ روشن فضای داخلی نیز احساس بهتری نسبت به کابین فشرده و یکدست مشکی 206 به سرنشینان منتقل می کند.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
همچنین کابین برلیانس اندکی بزرگتر از 206 به نظر می رسد و حداقل سرنشینان عقب از جای پای بیشتری برخوردارند هرچند در صورت بلند قد بودن سرنشینان جلو و عقب (بیش از 180 سانتی متر) به هرحال محدودیت ابعاد و کوچک بودن خودرو تا حدی مشکل ساز می شود.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
امکانات رفاهی
 
 
پارس خودرو به عنوان عرضه کننده برلیانس، اقدامی عجیب انجام داده و بسیاری امکانات این محصول خود را به انتخاب نوع گیربکس مرتبط کرده است.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
برای مثال تجهیزاتی چون سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف، آینه های برقی، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره با ریموت، تنظیمات 8 گانه صندلی راننده، کنترل از راه دور قفل مرکزی، 2 بلندگوی بیشتر برای سیستم صوتی، چراغ مه شکن جلو ، ورود بدون کلیک، دکمه استارت، فرمان با روکش چرمی و مجهز به دکمه تنظیم صدا و ترمز دیسکی چرخ های عقب تنها در نسخه اتوماتیک وجود دارند و خریدار مدل دستی از تمامی آن ها محروم است.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
شاید از جالب ترین ویژگی های رفاهی برلیانس بتوان به قابلیت تا شدن صندلی عقب با نسبت 6 به 4 اشاره کرد که 206 همچون سانروف و برخی آپشن های دیگر از آن محروم است.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
در مقابل 206 صندوق دار از نظر آپشن های رفاهی هیچ مزیتی نسبت به برلیانس ندارد و در این زمینه کاملا عرصه را به رقیب چینی خود واگذار می کند.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
مشخصات فنی
 
پژو 206 صندوق دار با موتور TU5 به حجم 1.6 لیتری و توان حدودی 110 اسب بخار عرضه می شود. البته تولید نمونه اتوماتیک (صندوق دار اتوماتیک) چند سالی است که در پی تحریم ها و قطع مناسبات متوقف شده، اما احتمالا در آینده نزدیک از سر گرفته خواهد شد.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
پیشرانه برلیانس اندکی کم حجم تر است و با 1.5 لیتر 103 اسب بخار را راهی گیربکس چهار سرعته خودکار می کند. از نظر گشتاور نیز پیشرانه برلیانس 138 نیوتن متر تولید می کند که چندان تفاوتی با گشتاور 142 نیوتن متری پیشرانه 1.6 لیتری پژو 206 ندارد.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
با این حساب بازدهی عملکردی این دو خودرو ارتباط تنگاتنگی با وزن 1250 کیلوگرمی برلیانس در برابر وزن 1200 کیلوگرمی 206، ضرایب دنده و عملکرد و طراحی موتور دارد اما در مجموع می توان گفت که هر دو خودو از نظر مشخصات فنی پیشرانه و گیربکس در سطح یکسانی قرار دارند.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
ایران خودرو شتاب رسمی 206 صندوق دار را 11.4 ثانیه اعلام کرده است اما برای نسخه اتوماتیک به نظر می رسد که باید انتظار عدد رسمی حدود 12 ثانیه را داشته باشیم ولی تاکنون رقم رسمی شتاب برلیانس از سوی پارس خودرو اعلام نشده است.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
در زمینه سیستم تعلیق هم شباهت زیادی بین دو خودرو دیده می شود. هر دو خودرو برای محور جلو به سیستم نام آشنای مک فرسون مجهزند اما در محور عقب 206 از تعلیق مستقل با بازوهای تکمیلی (ویژه نمونه صندوق دار) سود می برد که چسبندگی بالا و هندلینگ خوبی را برای این مدل به ارمغان آورده است.
 
در مقابل برلیانس هم استفاده از سیستم ساده و ارزان تر نیمه مستقل میله پیچشی را ترجیح داده است که در مقایسه با 206، بازوهای تعادلی را کمتر دارد و کمی ساده تر طراحی شده است.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
هر دو خودرو مجهز به ترمز های چهار چرخ دیسک مجهز به سیستم های کمکی ABS و EBD هستند، اما در صورت انتخاب برلیانس با گیربکس دستی، ناچارا باید قید ترمز های دیسکی برای محور عقب را بزنید.
 
مرتبط کردن ایمنی به پول پرداختی و ربط دادن ترمز به گیربکس کاری است که تنها از عهده خودروسازان ایرانی/ چینی بر می آید.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
از نظر آلایندگی برلیانس مدعی رعایت استاندارد یورو 5 است اما طبق اطلاعات مندرج در سایت رسمی ایران خودرو، 206 صندوق دار وی 8 با استاندارد آلایندگی یورو 4 عرضه می شود.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
مصرف سوخت میانگین 6.7 لیتری از ویژگی های رسمی برلیانس است اما ایران خودرو مصرف سوخت 206 صندوق دار را در حدود 7.4 لیتر در مدل دستی اعلام کرده است که احتمالا برای مدل اتوماتیک به حدود 8 لیتر افزایش می یابد و این رقم بیشتر از رقم ادعایی برلیانس با واقعیت هم خوانی دارد.
 
ایمنی نامعلوم
 
پژو 206 در دوران حیات خود چندین بار در کشورهای مختلف مورد آزمون تست تصادف قرار گرفته و نتیجه ای در حد 4 و 3 ستاره ایمنی را در آزمون تست تصادف اروپایی یورو ان کپ و آمریکای جنوبی لاتین ان کپ بدست آورده که البته برای ایمن نامیدن این خودرو در استاندارد های امروزی کافی نیست.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
چرا که با توجه به سختگیرانه تر شدن تست های تصادف در چند سال اخیر، حتما نتایج تصادف این خودرو در صورت تکراز آزمایشات بدتر نیز خواهد شد.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
در مقابل برلیانس نه توسط سازمان ایمنی چین (C NCAP) و نه در در سایر موسسات معتبر تست نشده است و شرایط ایمنی این خودرو به طور کل نامعلوم و نامشخص است.
 
از آنجا که چینی ها معمولا در مود ایمنی در مظان اتهام قرار دارند، در صورت کسب نتایج مطلوب (3،4 و 5ستاره ایمنی) به خوبی در تبلیغات و معرفی خودرو به نتایج ایمنی اشاره می کنند، بنابراین می توان شک به یقین گفت که احتمالا اوضاع ایمنی برلیانس H320 و H330 چندان جالب نیست و به همین دلیل حتی در سایت های چینی هم نتایج کرش تست این خودرو منتشر نشده است.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
به هرحال تاکنون اطلاعاتی در مورد ایمنی و نتایج تست تصادف این خودرو توسط پارس خودرو یا برلیانس منتشر نشده اما در صورت ارائه توضیحات شرکت های مربوطه، حتما به این مقاله اضافه خواهد شد.
 
تجربه رانندگی
 
بسیاری ایرانیان بعد از 15 سال از عرضه مدل اولیه 206 و قریب به 8 سال بعد از معرفی 206 صندوق دار تجربه رانندگی با این مدل ها را دارند، بنابراین در این بخش بیشتر به بیان تفاوت های برلیانس با 206 می پردازیم.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
206 صندوق دار در مجموع کمی تنگ و کوچک احساس می شود، شتاب گیری مناسبی دارد، دارای یکی از بهترین ترمزها در سگمنت خود است و از نظر فنربندی هم نه به اندازه مدل هاچ بک، اما کمی خشک و ناراحت است ولی در مقابل هندلینگ خوبی را ارائه می دهد
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
برلیانس از نظر فضای سرنشینان جلو تفاوت محسوسی با این رقیب شناخته شده ندارد، اما گیربکس واکنش های بسیار بهتری نسبت به 206 نشان می دهد، به خصوص که گیربکس AL4 پژو 206 به تعلل در تعویض دنده و مکث و ضربات ناگهانی (اصطلاحا لگد زدن) شهرت دارد.
 
اما گیربکس مورد استفاده برای برلیانس اتوماتیک، بی هیچ شک و تردید یکی از بهترین گیربکس های عرضه شده بر روی یک خودرو چینی در بازار داخلی است و علیرغم 4 دنده بودن، عملکرد قابل تحسینی از خود ارائه می دهد.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
صدای پیشرانه برلیانس همانند تمام هموطنانش بلند است و بیش از خودروهای شناخته شده به درون کابین راه می یابد، اما تفاوت اینجاست که برلیانس صدای نسبتا بم و دلنشینی دارد و افرادی که شنیدن صدای پیشرانه را دوست دارند، از نفوذ این آوای پکنی به کابین اذیت نمی شوند.
 
فرمان هر دو خودرو به لطف نیروی کمکی هیدرولیکی (206) و برقی (برلیانس) سبک و نرم است اما هر دو نیز در ارائه احساس دقیق به راننده دچار ضعف های جزئی هستند.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
به هرحال فارغ از کیفیت و ایمنی نامعلوم تایرهای چینی و شاسی خودرو، برلیانس عملکرد قابل دفاعی را در زمان رانندگی از خود نشان می دهد و برای عموم افراد خودرو لذت بخشی برای راندن محسوب می شود.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
در زمینه شتاب گیری براساس آزمایش ما، مسلما 206 گوی سبقت را از آن خود می کند اما در ترمز گیری این برلیانس است که می توان مساوی و یا حتی کمی بهتر از 206 عمل کند که جای خوشحالی دارد.
 
هندلینگ 206 هم بهتر از برلیانس احساس می شود اما برلیانس اندکی نرمتر است و حرکات گهواره ای بیشتری دارد. این ویژگی در کنار فضای بهتر قسمت عقب، می تواند به معنای خانوادگی تر بودن برلیانس منجر شود.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
در حالی که 206 با موتور قبراق تر، تعلیق بهتر و کابین ناراحت برای سرنشینان عقب، بیشتر مناسب افراد جوان و جویای سرعت و هیجان است. هرچند معمولا چنین افرادی به جای 206 صندوق دار اتوماتیک، به سراغ نمونه هاچ بک دنده دستی می روند.
 
کیفیت 
 
کیفیت خودرو را می توان به دو بخش ظاهری (اولیه) و کیفیت فنی و بلند مدت تقسیم بندی کرد. در زمینه کیفیت اولیه برلیانس بی هیچ شک و تردیدی از 206 های جدید مونتاژی ایران خودرو شرایط بهتری دارد که البته جای تاسف و شرمساری فراوان است.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
اما در مورد کیفیت فنی و بلند مدت برلیانس چندان نمی توان اظهار نظرکرد. در مقابل 206 علاه بر ضعف های کیفی و مونتاژی با مشکل شایع لگد زدن گیربکس و دوام نسبتا کم پیشرانه روبروست که معمولا در کیلومتر های 100 الی 150 هزار نیاز به سرویس واشر سرسیلندر پیدا می کند. 
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
قیمت و شرایط بازار
 
همانطور که در ابتدای متن گفته شد، تولید 206 صندوق دار اتوماتیک مدتی است که متوقف شده اما نمونه های دست دوم این خودرو در بازه قیمت 22 الی 35 میلیون تومان در بازار معامله می شوند.
 
با توجه به وضعیت قیمت گذاری این روزهای ایران خودرو بعید است که در صورت عرضه مدل های اتوماتیک، این خودرو در نمونه صفر کیلومتر کمتر از 40 میلیون تومان قیمت بخورد.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
در مقابل برلیانس H330 اتوماتیک حدود 50 میلیون تومان قیمت دارد که البته این اختلاف قیمت 10 میلیونی تا حد زیادی با جدید بودن خودرو، کیفیت ساخت بهتر و امکانات رفاهی بیشتر آن بالانس می شود اما شکی نیست که وضعیت بازار دست دوم 206 به مراتب بهتر از برلیانس است.
 
به خصوص که پارس خودرو در ماه گذشته طرح فروش اقساطی برلیانس را اجرا کرد که به شکل غیر مستقیم بر روی بازار مدل های کارکرده این خودرو تاثیر منفی به دنبال داشته است.
 
نتیجه نهایی
 
این روزها اگر در بازار به دنبال یک سدان اتوماتیک نسبتا ارزان قیمت باشید، تنها 4 انتخاب شاخص در رده قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان دارید.
 
نخست آنکه با بودجه 25 الی 35 میلیونی به سراغ نمونه های سالم و کم کارکرد پژو 206 صندوق دار بروید. دوم چشمتان را بر روی ظاهر زشت و امکانات رفاهی ناپدید شده ال 90 ببنید و گزینه های اتوماتیک نو یا دست دوم این خودرو را انتخاب کنید که از نظر کیفیت بهترین گزینه محسوب می شود.
 
H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
 
سوم، بدون در نظر گرفتن شرایط مجهول ایمنی یا کمبود قطعات یدکی به سراغ برلیانس بروید که از برخی جهات جذابیت دارد و انتخاب جدیدی محسوب می شود.
یا در حالت چهارم، جک J5  را در نمونه های دست دوم انتخاب کنید که علیرغم وجود برخی مشکلات فنی مانند تعلل گیربکس ، نفوذ زیاد صدای پیشرانه و سیستم تعلیق و مصرف سوخت نسبتا بالا، فروش بسیار خوبی داشته، خودرو بزرگتری محسوب می شود، به موتور 2 لیتری 140 اسبی مجهز است و از نظر قطعات یدکی و خدمات پس از فروش وضعیت قابل قبولی دارد.
 
با این اوصاف انتخاب تندر 90 اتوماتیک می تواند منطقی ترین و ملال آورترین گزینه و انتخاب برلیانس H330 هیجان انگیز ترین انتخاب باشد، اما برنده اصلی کسی است که بتواند با بودجه ای در محدوده 30 میلیون تومان، نمونه سالمی از 206 اتوماتیک را در بازار خودوهای دست دوم پیدا کند. خودرویی که میانگینی از تمام نقاط قوت و ضعف سایرین  را با کمترین قیمت ارائه می دهد.
 
ویدیویی کوتاه از مقایسه شتاب و ترمز پژو 206 اتومات در برابر برلیانس H330 اتومات را می توانید در زیر مشاهده کنید.
 
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , برلیانس , پژو206 اس دی , بازار خودرو , خودرو اتومات , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

46 نظر

مهدي دانشور
0

با سلام خدمت سروران گرامي بنده يك خودرو 206 سفارشي تيپ 2 شكلاتي رنگ و يك خورو برليانس 1500 سي سي اتومات مدل 96 دارم ، 206 بنده مدل 87 و مدت 13 ساله كه دارمش در مورد كيفيتش بايد بگم تاكنون اصلا اين خوردرو رو بصورت خراب به تعميرگاه نبردم و هميشه براي تعويض قطعات مصرفي يا جلوبندي تعميرگاه مي برم تاكنون كه 270 هزار كيلومتر كاركرده هنوز موتور و سرسيلندر اون باز نشده و فكر نكنم به اين زوديها هم باز بشه ، لازم به يادآوري هست كه بگم هنوز كمك ها لنت هاي عقب ، گاز كوالر و ... كمپاني بر روي اين خودرو هست روي هم رفته به دليل استهلاك كم و سواري نسبتا" مناسب نسبت به قيمت اين خودرو اصلا" دوست ندارم اين خودرو رو از دست بدم ، خودرو برليانس با توجه به اتومات بودن و نرمي لذت بيشتري به 206 داره بيشتر تو مسافرت از اون استفاده مي كنم سرنشين ها احساس رضايت دارن ، فرمون خوبي داره ، به نسبت نرم تر از 206 هست ، تو رانندگي احساس خوبي به ادم ميده ،صندوق خيلي بزرگي داره ، براي من كه به ماشين فشار نميارم تو سربالايي اصلا" اذيتم نميكنه ، آپشن هاي مناسبي داره و ... من خريد اين ماشين رو توصيه مي كنم .
11:40  1400/05/02
پاسخ دادن
محمد مهدی
0

برلیانس بهترین ماشین چون موتور 1650 سی سی فوق العاده است که شرکت BMW با شرکت چینی برلیانس کار کرده لطفا 206 اهن پاره رو با برلیانس h330 مقایسه نکنید


09:26  1399/07/02
پاسخ دادن
محمد
0

بین برلیانس چینی هستش ولی 206 فرنسوی هستش کیفیت فرانسه بهتر تر از کیفیت چین هستش چرا 206 انتخاب نمی کنی
01:09  1399/09/11

حسام
0

به نضر من 206 بهتر از برلیانس است من سوار برلیانس شدم زیاد جالب نیست فقط برلیانس مانیتور داره وبس اگه بین برلیانس و 206 شک دارید 206 بردارید هم شتابش بیشتره وهم امکانتتش درسته جاش بیشتره ولی 206 جاش خیلی کمه این یکی از معایب اصلی است ولی 206 بهتر از 206 است به نضر من ولی هر جور خودتان صلاح میدانید ولی اگر می خاهید انتخاب کنید 206 بردارید
23:47  1397/12/26
پاسخ دادن
اریابهمن
0

تا 60م فقط اچ سی کراس.تمام مدل ماشینهای این رده رو داشتم.از زمانیکه اچ سی خریدم (8 ماه)،هیچ رقیبی رو در حد واندازه های این ماشین ندیدم.بخصوص گیربکس آیسین ژاپنی که داره،بدون کمترین تاخیر و روان،دنده عوض میکنه.در ضمن آپشن های کاملی داره و اتاق بزرگ و جادار.هر کی یکبار سوار شد ،رفت ثبت نام کرد.
23:22  1396/12/07
پاسخ دادن
mostafa
8

بنام خدا
این مقایسه اشتباهه...تکنولوژی پیاده شده روی 206 مربوط به 15-20 سال پیشه.درست نیست ک تکنولوژی 15 سال پیش با الان مقایسه بشه.برا من ن پژو مهمه ن برلیانس اما اگه با انصاف باشیم باید بگیم ماشین های چینی 15 سال پیش باید با 206 مقایسه بشن ن الانشون.15 سال پیش پژو روی محصولاتش قابلیت کروز گذاشته.ایا چینی ها هم کروز داشتند؟پس مقایسه تکنولوژی 15 سال پیش با الان درست نیست.اگه مقایسه درست باشه باید برلیانس را با 301 مقایسه کنید
22:25  1396/09/09
پاسخ دادن
مسعود
0

جالبه اتفاقی به این پیج برخورد نمودم جالبه بررسی در مورد پژو 206 صندوقداری که نزدیک به سالهای سال تولید شده و امتحانش در بین مردم ثابت شده با برلیانسی که اگر این گزارشگره نسبت به بازار این چینی های پرزرق و برق اکنون متوجه می شد می فهمید که نه تنها برلیانس حتی ماشینهای در حال حاظر چینی قابل مقایسه با شیر پیر همیشه ایستاده قابل مقایسه نیستند لطفا به بازار قیمت های این چینی ها و خرید دست دوم با قیمت خیلی پایین نسبت به صفر توجه فرمایید . بابا جان آب رو بریز آنجا که می سوزه..............
13:33  1396/07/23
پاسخ دادن
احمد
5

من برلیانس سوار شدم یک مسیر حدود صد کیلومتری رو رانندگی کردم واقعا موتور ضعیفی داره تو سربالایی ها حسابی کم میاره فریب ظاهر این ماشین رو نخورید واقعا موتور ضعیفی داره تنها برتریش به 206 فقط جای بیشتر برای سرنشین هست همین
12:12  1396/05/23
پاسخ دادن
مصطفی
24

افرادی که بین برلیانس و ۲۰۶ از ۲۰۶ دفاع میکنن همونایی هستن که با وجود اینترنت هنوز رسانه اصلیشون رادیو هست خخخخخ
طرف یه ۲۰۶ خریده که همه قطعاتش چینی بی کیفیت هست اونوقت به برلیانس که چینی باکیفیته میگه چینی واقعا خندم میگیره
این دو خودرو اصلا قابل مقایسه نیستن
آینده بازار خودرو در ایران دست چینیها هست
۲۰۶ فقط بدرد دخترای مجرد قد کوتاه میخوره که یه مدت تمرین کنن رانندگیشون خوب بشه
05:47  1396/05/13
پاسخ دادن
پوریا
7

فقط میتونم بگم
لایک
مفید و کوتاه
04:59  1397/03/26

سعید
18

سلام
مطمئنم افرادی که اینجا نظر میدن با برلیانس رانندگی نکردن
برلیانس واقعا عالیه
طرف یجوری میگه چینی نخرید انگار خودش پورشه سوار میشه
تا قیمت ۶۰ تومن برلیانس رقیب نداره
23:53  1396/05/12
پاسخ دادن
برلیانس ۳۳۰
16

لطفا برلیانس رو با این قوطی کبریت مقایسه نکنید
اصلا این دو خودرو قابل مقایسه نیستن
البته من کلی خندیدم ازین مقایسه
زنجیر تایم برلیانس میارزه به کل خانواده پژو
طراحی ۲۰۶ دیگه تاریخ انقضا گذشته اس نباید با خودرو جدید مقایسه بشه
عده ای دوستدارن ماشین ۲۰ سال پیش روسوار بشن تا آخر عمرشونم متعصبانه طرفداری میکنن
نظرات بعضی دوستان میخونم خندم میگیره ۲۰۶ همش چینیه واقعا افتضاح شده اونوقت طرف به برلیانس میگه چینی
حداقل برلیانس چینیه با کیفیته نه مثل ۲۰۶ که از همون روز اول باید تو تعمیرگاه باشی
23:49  1396/05/12
پاسخ دادن
هادی
1

سیس شو لطفا
14:00  1398/04/25

kaveh
4

درود به همه دوستان
حقیقتی که من امروز بهش رسیدم اینه که لیزینگ فرهنگیان انواع برلیانس رو چند وقتیه آورده(همزمان با گروه ال ۹۰) ولی چند باره مهلتش تمدید میشه و کسی تمایل نداره بخره حتی با وجود پرداخت وام بیشتر
البته نمیگم بده اما بازار فروشش خیلی بده
16:44  1396/05/11
پاسخ دادن
نیما
6

چون خوشبختانه اگاهی مردم بالا رفته و نمیخوان ضرر کنن....شما ببین انواع فروش چک و اقساطم سایپا گذاشته خیلی کم استقبال میشه ولی ال 90 و ساندرو تا شب عید اونم نقدی پر شده....بزک دوزک و اپشن که نشد ماشین، اصالت موتوگیربکس،سبکی ،تیزی،خدمات مناسب،فروش کم ضرر،نسبت گشتاور به وزن مناسب،اینا ملاک انتخاب خودروست...ولی چوون 206 هم چینی شده زیاد فرق نداره کدوم رو بخری....باز پارس خودرو از ویران خودرو بهتره.....
17:16  1396/05/11

حسن
11

البته این که مردم بیشتر سراغ ال نود و ساندرو میرن فقط به خاطر کیفیت نیست بیشتر به ذهن محافظه کار ایرانی ها مربوطه.شما الان یه پژو پارس منفجر شده رو بزار برای فروش ظرف چند دقیقه مشتری میبره در حالیکه کیفیت نداره.
05:10  1396/05/13

مهدی
13

نوبت به مقایسه با 206 و برلیانس شد

برلیانس میدونیم پول میدم ماشین کلا چینی میخریم ولی 206 نمیدونیم پول میدم برا برند پژو خریدنش بعد میریم میبینم اونم تمام قطعات و موتور و همه چیش چینی هندی درجه چندم

خب چه کاریه از اول میریم برلیانس میخریم میدونم چیه
14:56  1396/05/11
پاسخ دادن
مصطفی
8

یه بار برلیانس با داچیا رومانی مقایسه کردن
حالا با 206
فردا میخوان با پراید مقایسه کنن
این مقایسه ها در راستای تخریب برلیانس هست
برلیانس باید با ماشین هم تراز خودش مقایسه بشه
ماشینی که تمام امکانات برلیانس رو داشته باشه
از مدیر سایت میخوام همانطور که مقایسه بین 206 و برلیانس رو نوشت حالا یک مقایسه بین برلیانس و مگان بنویسه و مشخص بشه که برلیانس بیشتر از قیمت موجودش میارزه
12:55  1396/05/11
پاسخ دادن
به مصطفی
10

گلم برلیانس یه ماشین چینیه تنبله که با 1250 کیلو وزن و گشتاور فقط137 نسبت قدرت به وزنشش حقیقتا خنده داره...بازاردست دوم افتضاح بعد 4سال کمبود قطعات کشش خنده دار تو شیب، ایمنی سپر فوق العاده پایین و کیفیت رنگ حقیقتا افتضاح.....از باز 206 یه شتاب و چالاکی داره هرچند اونم دیگه کیفیتش پایین اومده...و
14:33  1396/05/11

مصطفی
13

عزیز هیچکدوم ازین مطالبی که گفتی درست نیست
من خودم برلیانس دارم شتابش خوبه سربالایی هم کم نمیاره
قطعاتش هم فراوون
افت قیمتش هم مثل بقیه ماشینای خارجی
15:14  1396/05/11

میثم
5

مسلما ما از شما انتظار بیان حقیقت رو نداریم....وزن 1240 کیلو به گشتاور 137 گویای همه چیزه...کلا ماشینهای چین جدا از فت قیمت وحشتناک فروش دست دوم معروفن به سنگینی و کم جونی مثل اریزو5 1350 کیلویی با قدرت115!!!!!! ام وی ام های داغون جک پرمصرف صدی16 لیتری با مشکلات عدیده توربوش وحجم باک مسخرش به نسبت مصرفش که همیشه دغدغه پمپ بنزین داره ادم....ماشین چینی یعنی ضرر....راستی خارجی رو خوب اومدی....منظورت چینیه دیگه!!!!!!
17:11  1396/05/11

مصطفی
11

من فکر میکنم این مقاله مقایسه بین 206 و برلیانس برای تخریب برلیانس هست
چون نویسنده سطح برلیانس رو انقدر آورده پایین که با 206 مقایسه کنه
برلیانس حداقل باید با مگان مقایسه بشه
جالبه عده ای هم میان وارد بحث مقایسه میشن و نظر میدن غافل از اینکه نویسنده این مقاله مقایسه هدفش پایین آوردن سطح برلیانس هست
مدیر لطفا نظرم رو تائید کن
12:48  1396/05/11
پاسخ دادن
مصطفی
8

سلام
دوستان من واقعا نمیدونم هدف از مقایسه بین 206 و برلیانس چیه!؟
معمولا دو خودرو که هم قیمت باشن با هم مقایسه میکنن
این دو خودرو نه طراحی مشترکی دارن نه امکانات مشترک
توی این سایت یه بار برلیانس با ساندرو مقایسه کرده که اونم اشتباه بود چون بازم برلیانس برتر از ساندرو هست فقط قیمت برابر دارن
به نظرم برلیانس باید با ماشینهای هم قیمت خودش مقایسه بشه که مطمئنا برتر از اونا هست
206 هیچ حرفی برای گفتن نداره
اگر هم مبنای مقایسه امکانات و ویژگی های خودرو هست که باید با ماشینای 100 تومنی مقایسه بشه
12:44  1396/05/11
پاسخ دادن
مهدی
5

خواب دیدی عمو جان....تو همون پیج طرفدارهای ساندرو بالای 10 مورد برتری رنوساندرو رو به این بنجل های چینی اثبات کردن...ملاک انتخاب خودرو فقط ظاهر و اپشن نیست،نسبت معقول گشتاور به وزن،شتاب و چالاکی،بازارقطعات مناسب،سهولت تعمیرایمنی بالا،بازار دست دوم فروش مناسب،،اپشن با2تومن رو هر ماشینی میشه گذاشت مهم کشش مناسب هست که تو تمام ماشین های چینی بی معناست به علت وزن بسیاربالا که با قدرت نمیخونه....توربو شارزرم که مشکلات خودشو داره اونم نوع چین.....
14:41  1396/05/11

رضا
0

سلام
جفتشون چینی و بی خود هستن
206 که چینی و خز و تکراری برا سی سال پیش فرانسه هم نظارتی نداره
برلیانس هم که چینی اصیل ولی باز ظاهرش جدید تر و به روز تره
13:15  1396/04/19
پاسخ دادن
امير محمد
3

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در سال 2016، کشور چین 28.119 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده و 28.028 میلیون را به فروش رسانده که نسبت به سال 2015 و 2016 به ترتیب 14.5 و 13.7 درصد افزایش داشته است.

گفتنی است 10 کمپانی OEM1 برتر چین ، 24.76 میلیون خودرو، یعنی 88.34 از کل میزان تولید را به فروش رسانده است.

15 کمپانی OEM برتر چین این ها هستند: SAIC، Changan، Donfeng، BAIC، Great Wall، Geely، JAC، Chery، FAW، BYD، Brilliance، GAC، Zoyte، Lifan و CNHTC.

لازم به ذکر است 15 کمپانی تولید کننده قطعات خودرو های سواری عبارتند از: SAIC، Changan، Great Wall، Donfeng، BAIC، Geely، Chery، BYD، JAC، GAC، Brilliance، Zoyte، FAW، Haima و East Motor
15 کمپانی تولید کننده قطعات خودرو های تجاری شامل: BAIC، Donfeng، Changan، SAIC، JAC، FAW، CNHTC، Lifan، Brilliance، SXQC، Great Wall، Kinglong، Yutong، Chengdu Dayun و Tangjun Ouling هستند.

انجمن تولید کنندگان خودرو در کشور چین پیش بینی می کنند که این آمار در سال 2017، 5 درصد افزایش یافته و به 29.4 میلیون دستگاه برسد
19:53  1396/02/18
پاسخ دادن
امير محمد
10

با سلام

فعلا كه برليانس با استقبال بسيار خوب مشتريان مواجه شده و اين هم بخاطر اينه كه اين خودرو در پارس خودرو توليد ميشه نه در ايران خودرو براي مثال فروش تندر نود پارس خودرو دو برابر ايران خودرو است
به اين دليل كه از كيفيت بهتري برخوردار است البته شما مختاري كه خودروي 30سال قبل ايران خودرو را سوار بشي مشكلي نيست محصولات ايران خودرو پيكان =روا= پژواردي سمند =دنا = دناپلاس
پژو405=پژوپارس =جي ال ايكس = جي ال اي و... پژو205=رانا

و به تازگي هم پژو tu5=اس 30 توجه كنيد يراي يك موتور چند نوع اتاق مختلف طراحي ميكنن و اين يعني هنرمندي در ضمن مشتريان پژو بايد مهرات داشته باشن تا بتونن مثل در زودپز واشر سر سيلندر عوض كنن و مواظب باشن ماشين اتيش نگيره
19:14  1396/02/18
پاسخ دادن
امير محمد
12

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، خودروی برلیانس اچ 330، با کسب 731 امتیاز از 1000 امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

پس از آن خودروهای پارس تندر، تندر 90 پارس خودرو،‌تندر 90 ایران خودرو، تندر 90 اتومات و برلیانس اچ 230 اتومات به ترتیب 726، 724، 724، 715 و 707 امتیاز از 1000 امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند
22:56  1396/02/15
پاسخ دادن
حميدرضا
12

اين امتياز بنديها دو زار نمي ارزه اگه راست ميگن امتياز بندي تناسب قدرت موتور با اتاق و يا راحتي فنربندي و كيفيت سواري و تعادل و قدرت ترمز بگذارن ببيندي از 1000 امتياز برليانس ميتونه 50 امتياز بياره!
08:25  1396/02/16

امير محمد
14

سلام
آقا شهريار اينايي كه گفتم عين حقيقت و واقعيته كه براي شماها قبول كردنش خيلي سخته اره داداش جايي كه كه ميوه نباشه چغندر ميشه سلطان مركبات توايران خودرو هم پژو شده سلطان فرغونها

اينا حقيقته حقيقتم تلخه شما فقط تو اينترنت مقايسه رشد توليد خودرو در 9 ماهه اول سال 94و 95 را جستجو كن بعد بيا صحبت كن آمار واقعيتهارا برات روشن ميكنه درسته خانواده پژو ماشينهاي خوبيه اما برا قشر مكانيك و لوازم يدكي فروشها تازه واشر سر سيلنر هم هميشه دنبالت باشه
22:47  1396/02/15
پاسخ دادن
امير محمد
18

سلام

چرخ برليانس به 206 مي ارزه خنده داره پژو 30سال قبل رو با برليانس مقايسه كردن ماشينهاي ايران خودرو از لحاظ كيفيت حرفي براي گفتن در مقابل پارس خودرو ندارن براي مثال توليد و فروش تندر 90در پارس خودرو 80درصد ولي در ايران فرغون (ايران خودرو) 40درصد ميباشد فروش تندر 90در پارس خودرو به دليل كيفيت خوب دو برابر ايران خودرو است آرم قديم ايران خودرو را اگه يادتون باشه اسبي بود كه بسته بودن به يك گاري كه بعدها تغيير كرد تا جايي كه يادمه تا سال64يا 65 انتن پيكان رو سمت راننده نمي ذاشتن نه تنها انتن بلكه باز كردن درب موتور هم سمت راننده نبود كه اين مسله بعد از سال 65 اصلاح شد كاربرد اتاق 405 ساخت پيكان اردي بعد روا بود يا 206 را تبديل به رانا كردن سمند به دنا هيولاي جاده تبديل شد تازگيا هم كه پسر عمه پژو يعني اچ سي به بازار اومده و اين داستان همچنان ادامه دارد
23:41  1396/02/14
پاسخ دادن
شهریار
22

اینقدر آسمون و ریسمان را به هم نباف تا توجیه کنی ماشین چینی خوبه اتفاقا همون پژوی قدیمی تر از برلیانس چیزهایی داره که برلیانس امروزی نداره تهویه اتومات فنربندی پیشرفته محور عقب،سیستم برق مولتی پلکس پیشرفته با قابلیت فعال کردن آپشنهای متعدد، آیرودینامیک عالی , صندلیهای آرگونومیک و ....
نگاه دقیق به قاب موتور تاب برداشته دکمه های ضایع داشبورد و سیستم تهویه همه حکایت از یک ماشین چینی بی کیفیت و کم دوام داره
11:33  1396/02/15

امير محمد
17

خنده داره مقايسه 206 با برليانس مثل مقايسه نون جو با نون گندمه هر ماشيني را لااقل با ماشين هم تراز و هم قيمت خودش بايد مقايسه كرد نه ماشين 20سال قبل را با ماشين 2 سال توليد شده در ضمن كيفيت ماشينهاي شركت پارس خودرو خيلي بهتر از ايران خودرو است
20:04  1396/01/28
پاسخ دادن
سعادتی
7

اسباب بازی چینی با موتور ضعیف 1500 چه به مقایسه به 206 با موتور قدرتمند tu5 . با این مشخصات اعلام شدم برای برلیانس واقعا ضعیفه تازه چینی ها همیشه اغراق میکنن واسه مشخصات . واقعا تو سربالایی ها برلیانس ضعیفه مخصوصا اتوماتیکش
12:30  1396/01/29

امیر
11

مقاله را کامل و با دقت خواندم. احساسی که به من دست داد این بود که نویسنده یک 206 اتوماتیک داره میخواد بفروشه بره یک برلیانس اچ330 بخره. انشالله موفق بشه. تا مقاله جدیدش رو هم بخونیم.
19:23  1396/01/17
پاسخ دادن
محمد
14

ماشین بااصالت اروپایی (حتی 206 ایرانیزه شده! ) اصلا نباید با ماشین بی شناسنامه چینی مقایسه بشه،
09:17  1395/09/08
پاسخ دادن
توحید
22

اصلا برلیانس در حد 206 نیس, داداش برلیانس رو با جک, مگان, ساندرو لیفانx60 و ... مقایسه میکنن که قیمت های بالای 50 رو دارن, اون موقع 206 بره جلو شیپور بزنه, جمع کنید بالا این چه تحلیلیه
10:25  1395/09/08

حسین
7

برلیانس میتونست ماشین خوبی باشه اگر موتور قوی تری داشه یعنی یک موتور 2000 یا حداقل 1800 روش بود . به تفاوت کاربری دو خودرو هم توجه کنید . 206 معمولا برای این نیست که 4 یا 5 نفر سوار کنید با صندوق پر برید مسافرت ولی برای یک سدان مثل برلیانس چنین انتظاری هست . وقتی این ماشین پر و سنگین باشه با این وضعیت گشتاورش واقعا کم میاره تو گردنه ها و در هنگام سبقت گیری ها واقعا ضعیف عمل میکنه و کشش خوبی هم نداره
08:37  1395/09/08
پاسخ دادن
توحید
9

واقعا تحلیل خنده دار و مسخره ای بود, آخه اومدی برلی رو با 206 مقایسه می کنی, عموجون این دوتا تو یه لول هستن آخه, یا آدم بی منطقی هستی یا مطمئنا یه 206 اتومات دستت مونده میخوای به یکی بندازی! واقعا که...
206 خندم گرفت
00:09  1395/09/08
پاسخ دادن
علی نادری
8

سلام توضیحات کامل بود فقط در مورد فروش ماشینهای چینی چنان ضرری هست که به لذت سواریش نمی ارزه علی نادری قشقایی
22:02  1395/07/16
پاسخ دادن
تارخ
10

ماشین چینی را هرکاریش کنی مثل فیلم هندی بی کلاسی از سر و صورتش میباره
آخه بره لیسانس هم شد ماشین؟!!!
13:03  1395/06/25
پاسخ دادن
رضا از مشهد
21

حدود 7 سال 206 اس دي داشتم - مدل 88 - الانم برليانس اچ 320 دارم - به جرات مي گم لذت رانندگي برليانس بسيار بالاتر از 206 هستش - در مورد كيفيت هم بايد صبر كنم تا ببينم چطوري درمياد
19:25  1395/06/23
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
4

البته آپشن های نوع دستی هاچبک بریلیانس مشابه نسخه اتومات است. ولی در مدل ذستی صندوق دار چنان ماشین را لخت کرده اند که خریدار ناچار به انتخاب اتومات گردد.
16:04  1395/06/21
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
0

مقاله خیلی خوبی بود. دستتون درد نکنه.
09:18  1395/06/21
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا عباسی
13

خیلی متن عالی بود...همه جاش عالی بود...دست مریزاد..مرسی...نکته ای که هست 206 با 15 موتور مختلف و شاسی داخلی سازی شده به بازار اومده و هیچ ربطی به 206 فرانسوی در اروپا نداره
موتور اصلی رو به ایران ندادن و نسخه R7 دو دیفرانسیل طراحی پورشه و با دودرب کشیده کوپه مانندش که همون 3 درب تو متن هست همونی هست که رالی ها رو میبرد و صفر تا صد 4.7 ثانیه ای داشت....نه این ماشینهای با گیربکس ضعیف و قیمت الکی بالای وطنی شده....بدلیل سود بیشتر
22:41  1395/06/20
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد