امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50124 نظر

کیان
5

سلام. سپاس فراوان از مدیریت سایت وان کار وهمکارانشان که این فضا رو ایجاد کردن ما استفاده کنیم. دوستان خواهش میکنم تجربیاتتون رو دراختیار همدیگه بزارید به مزخرفات تخریبچی ها توجه نکنید جواب .... خاموشیه. وسلام. ازخدامیخوام هرچی برلیانسه باسرنشینش همیشه سالم وسلامت باشن درپناه حق تعالی.
20:15  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سپهر
0

سلام.دوستاني كه تو هفته اخير ٣٣٠اتومات تحويل گرفتند قيمت به روز خودرو از طرف شركت چند إعلام شد.با سپاس.
19:42  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام
من میخام h320 بخرم لطفا راهناییم کنین.
Sd بخرم یا برلیانس
19:37  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
3

پارس تیو5 بخر از همه شون بهتره
گزارش
پاسخ دادن
20:32  1395/11/15

کیان
1

دوست عزیز ازکسانی دارن تحقیق کن من باتوجه به تحقیقاتی که کردم به نتیجه رسیدم 330اتومات بخرم 15آذرثبت نام کردم اسفند تحویل میدن. موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
20:34  1395/11/15

رضا از مشهد
1

من قبل از برليانس ، 206 داشتم مدل 88 كه از صفري دست خودم بود - 206 ماشين خوبي بود ولي برليانس يك سر و گردن از هر لحاظ از 206 برتره - اگر بودجتون اجازه ميده مدل اتومات خريداري كنيد
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/11/16

ساسان
0

برلیانس بهتره یا ولکس؟
19:29  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
H330
5

داستان این دوستانی که میان در پیج برلیانس و با 405 و سمند خودشون را با برلیانس ۵۷ میلیونی مقایسه میکنند،داستان اون بنده خداییه ک دید دارند ابی و قمیشی را کت بسته میبرن...پرید وسط و گفت آهههاااای ما سه تا رو کجا میبرید!
مثلا من پاشم برم پیج اپتیما و مزدا 3 نیو کل بندازم....یا مسخره ام میکنند با نهایتا هیچی بهم نمیگن ک از اولی بذاره.
17:25  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
نادر
2

کشش برلیانس تو سربالایی با این موتور ضعیف باید با روآ و rd مقایسه بشه . کشش و گشتاور برلیانس واقعا ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1395/11/15

ساسان
1

این خردو برلیانس حتی اگه صد میلیون هم باشه مفت گرونه. آدم اگه خر گازش گرفته باشه اینهمه پول رو میده یه آشغال چینی میخره. موقع فروش افت قیمتش رو متوجه بشی عمرا طرفش بری. مبارکت باشه صاحب اول وآخرش خودتی
گزارش
پاسخ دادن
00:08  1395/11/16

H330
3

فدای شما بشم یک سر به سایت باما بزن..مدل ۹۴ با ۱۷ هزار کارکرد ۵۳ تومن.. این افت قیمته؟!
گزارش
پاسخ دادن
06:40  1395/11/16

كيوان
1

چيني سوارها واقعا باورشون شده ماشينشان يك رده از خودروهاي داخلي بالاتره غافل از اينكه اسباب بازي بي كيفيتي كه چند برابر ارزش واقعي خريدن در دراز مدت حتي نصف يك ماشين داخلي هم دوام نداره اكثرا زودتر از موعد دچار پوسيدگي و قطعات پلاستيكي خشك و ترك ترك ميشه كسي كه به هواي سانروف و چهارتا آپشن بچه بازي ماشين بخره بيشتر از اين هم نبايد ازش انتظار داشت
خريد ماشين چيني ريختن پول در جوي آب
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1395/11/16

حمیدرضا
0

اولا بگم که اون قیمت رو برا خودش زده , مهم اینه که چند بفروشه
مدل 95 اتومات نقره ای با 11 هزار کارکرد با لاستیک کره ای اگ خواستین بگین من براتون 51 میارم
بدون خط و خش
ماشین چینی اول و آخرش ضرره
ما تو خونه هم ایرانیش ( پارس و سمند ال ایکس داشتیم ) هم برلیانس
ولی چینی واقعا افت قیمتش زیاده
مهم پولی که ازت میخرن
نه چیزی که خودت قیمت میذاری
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/11/18

لیلا
8

سلام من اتفاقی با این سایت آشنا شدم برام جالب بود. مقایسه405 با موتور xu7 با برلیانس خیلی کمدیه به نظرم. من دوستم برلیانس h320 داره. اصلا از هر نظر برلیانس بهتره.. سواری این کجا 405 کجا!! تنها ضعف برلیانس قدرت موتور. یعنی حداقل باید1.6 میبود. نه که الان راه نره ولی اگر سنگین بشه تو سربالایی یکم خسته راه میره.. فقط فیس برلیانس مخصوصا h320 به کل خط تولید 405 میارزه. شما یه بار پشتش بشینی اصلا به 405 نگاه نمیکنی. این نظر شخصیه منه
16:40  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سلام
1

مگر تو ماشین مهم تر از موتور هم چیزی داریم ؟ بله شما درست میگی برلیانس در حد یک اسباب بازی خوبه اما تو سربالایی از ماشین 28 تومنی جا میمونه
گزارش
پاسخ دادن
22:04  1395/11/15

فرزاد
18

سلام خدمت دوستان.به حضورتان عرض کنم که من خودم برلیانس دارم پدرم 405 و هر دو 1 سال کارکرده.مشکلات جفتشونو تو این 1 سال میگم.اول از 405 شروع میکنم.سفت شدن کلاچ-جا نرفتن دنده در هوای سرد که حتما باید ماشین گرم بشه که دندهاش روون بشه-صدای وور وور از کاپوت جلو.انواع صداها از داشبرد و رو دریها-پمپ هیدرولیک فیش فیش میکنه-دیسک صفحش 6 ماهه تموم شد!!واشر زدن سرسیلندر-مصرف بنزین 13 تا 15 لیتر بستگی به گاز خوردن-بدنه بسیار ضعیف که دقیقا گلگیر عقبو با انگشت فشار دادم جای انگشتم موند!!خراب شدن پولوس!! و حالا برلیانس بعد از گذشت 1 سال فقط سوکت پشت سفحه کیلومتر در دس انداز شدید یه صدا میده.همین.کیفیت خودرو ایرانی در برابر خودرو چینی!!
15:48  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
محسن
2

اقا فرزاد حرفت درست دقیقا تمام مواردی رو که گفتید من هم تجربه کردم
واقعا ایران خودرو یعنی مصیبت
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1395/11/15

مجتبی
0

البته به استثناء تندر90 ایران خودرو که از لحاظ فنی بسیار عالی است.این هم به دلیل سخت گیری است که رنو ناچار شده ماشین با کیفیت بسازه!
گزارش
پاسخ دادن
23:18  1395/11/15

Nemat
0

مجتبی خان،تو بازار هر کس ال نود میخواست بخره دنبال این بود که‌ پارس خودرو باشه،اصلا قیمت پارس خودرو بیشتر بود و هست تو بازار از ال نودهای دیگه
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1395/11/16

مجتبي
0

آقا نعمت حضورت عرض كنم كه تندر90 توليد ايران خودرو و پارس خودرو چندان تفاوتي با هم ندارند چون قطعاتشان از يكجا و توسط شركت رنوپارس تامين ميشوند. البته در بعضي جزئيات مونتاژ و رنگ شايد كمي تفاوت كنند ولي نه آنقدر كه يكي خيلي بهتر از ديگري باشه. اينكه شايعه شده مثلا بارس تندر بهتره بيشتر جو رواني است تا واقعيت. من خودم حدود ده ساله تندر ايران خودرو دارم، بسيار از آن راضي هستم و تا به حال جز دو سه بار به تعميرگاه مراجعه نكرده ام آن هم براي كارهاي جزيي در حد تعويض گردگير گيربكس.
گزارش
پاسخ دادن
16:26  1395/11/16

محسن
0

البته منظورم پژو هست صفرش مثل ماشین تصادفی سر وصدا میکنه
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1395/11/16

محسن
0

دوستان توصیه میکنم اگر امکانش رو دارید لاستیکها رو کره ای بیاندازید ماشین چیز دیگه ای میشه
امروز 205 هانکوک انداختم واقعا تغییر احساس میشه
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1395/11/16

نعمت
0

شما دو سه بار رفتید،ولی مال من پارس خودرو بود اصلا تعمیرگاه نرفتم،شما میگین تفاوت قیمت نداره،الان یک سری به قیمت های محصولات ایران خودرو و پارس خودرو بزنید خواهی دید که تفاوت قیمت داره،بخصوص در بازار خرید فروش ،مشتری بیشتر دنبال ال نود پارس خودرویی هست
گزارش
پاسخ دادن
00:29  1395/11/17

مجتبي
0

جناب نعمت من در مورد تفاوت قيمت چيزي ننوشتم! گفتم كيفيتها تفاوت چنداني ندارند. مدل و كاركرد تندر شما چقدر است؟
همانطور كه قبلا هم نوشتم قطعات تندر براي هر دو خودرو ساز از يكجا تامين ميشود پس حتي اگر قيمتها هم متفاوت باشند به دليل جوگير بودن خريداران هست و ربطي به كيفيت خودرو ندارد. كما اينكه چند وقت پيش كه نمرات منفي را هر ماه اعلام ميكردند معمولا تندر ايران خودرو با كمي اختلاف بهتر از پارس خودرو ارزيابي ميشد.
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1395/11/17

عبدالله
26

دوستان عزیز
لطفا و خواهشا کل کل نکنید. سعی نکنید کسی رو قانع کنید. تجربیات ومشکلات رو مطرح کنید در خصوص برلیانس،بذارید چهار تا موضوع خوب عنوان بشه. وقتی کسی داره برلیانس رو با ۴۰۵ و النترا و ... مقایسه میکنه یذارین به حال خودش باشه، شمایی که خریدی تحقیق کردی به این نتیجه رسیدی. پس خواهشا من بعد کسی جوابشونو نده.
هر کی موافقه لایک کنه
12:25  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
6

سلام اون عده‌ای که بهترین ماشین براشون پژو و هم ردیفش هستن خیالشون راحت باشه، من خودم برلیانس رو با همه آزمایش کردم و نتیجه عالی بود، میگفتین موتورش ضعیفه گلستان، دلند در خدمتم 330 دستی
08:50  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سپهر
0

با سلام.دوستاني كه در هفته اخير ٣٣٠ اتومات تحويل گرفتند بفرمايند قيمت روز خودرو از طرف شركت چند اعلام شد.با سپاس.
02:20  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید کاشانی تبار
2

دوستان مجددا سلام بیشتر کامنت های مالف راجع به قدرت ضعیف برلیانس میباشد.نکته ای که به نظر من میرسد این است که قدرت موتور آن درحدود قدرت موتوررسمند و ۴۰۵ و پرشیا هشت سوپاپ است بنابراین کم نیست.به نظر من اگر موتور را ۱۶۰۰میگرفتند بهتر بود.حال سوال این ایت چرا مهندسان پارس خودرو چرا ا از برلیانس آن موتور را نخواستند .با توجه به آنکه موتور ۱۶۰۰ یا حتی ۱۷۰۰ نباید هزینه زیادی به موتور اعمال کند.به نظر من جواب در مصرف کمتر موتورهای با حجم کم میباشد که ذر کشور چین برخلاف کشور ما تعین کننده میباشد.البته گاز کربنیک کمتری هم به فضا میفرستد که هنوز برای ما عامل تعین کننده نیست.
00:48  1395/11/15
گزارش
پاسخ دادن
آرش
4

کی گفته قدرت موتورش مثل 405 هست ؟ شما برای مقایسه باید گشتاور موتور و توریعش رو بررسی کنی . اسب بخاری که در دور 6000 به دست میاد هیچ ارزشی نداره چون کسی در این دورها رانندگی نمیکنه . توانایی حرکتی ماشین رو گشتاور موتور در روزهای زیر 4000 تعیین میکنه که بیشترین زمان رانندگی در این دورها انجام میشه . در دورهای پایین ، گشتاور xu7 به مراتب بهتر از برلیانس هست . سطحی نگری منجر به خرید ماشین با موتور ضعیف میشه . موتور mvm315 هم 110 اسب بخار هست اما چون در دورهای پایین گشتاور ضعیفی داره تو سربالایی واقعا ضعیفه و هیچ حرفی برای گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1395/11/15

ریاحی
2

ارزش و قیمت ماشین همش به موتورشه نه به چهار تا آپشن . ماشینی که موتور ضعیفی داره مجانی هم گرونه
گزارش
پاسخ دادن
12:45  1395/11/15

محمد
4

قبلا گفتند که موتور xu7 مثل نیسان آبی فقط به درد بارکشی میخوره برو پایین رو بخون. این موتور قراره شوت بشه تو زباله دان تاریخ. این موتور اصلا شتاب ثانویه نداره و فقط با دنده 2 گشتاور خوبی داره دقیقا مثل نیسان آبی
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/11/15

فرشاد
2

دوستانی که این ماشین رو خریدند اگه لاستیک 205 کره بندازند ماشین خیلی خیلی نرمتر میشه طوری که دیگه بیشتر چاله ها رو حس نمیکنید. پیشنهاد میکنم حتما عوض کنید
گزارش
پاسخ دادن
13:53  1395/11/15

وحید
1

xu7 این برلیانس ضعیف رو له می کنه تو سربالایی . اینهمه پول بدی برلیانس بخری بعد یه ماشین 28 تومنی تو سربالایی واست چراغ بزنه بکش کنار تا رد نشدم از روت
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1395/11/15

میثم
5

وحید جون انگار بدجوری سوختیا .
قشنگ معلومه آرزوت اینه که بتونی از یه برلیانس سبقت بگیری !!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/11/15

مسعود
0

سلام بهترین روغن دوستان چی هست جهت 330 اتومات
23:13  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
1

با سلام نوشتن صندلی 330اتومات برقی ولی دستی هستش بعد من منیتور فابریکی نصب کردم ساعت ذخیره نمیکنه دوستان میتونن راهنمایی کنن ممنونم
23:08  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
11

برلیانس پرچمش بالاست
21:19  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
0

پراید 141 چینی = برلیانس
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/11/16

Nemat
2

دوستانی که تو این هفته اخیر برلیانس تحویل گرفتن،بفرمایند بگویند مدل ۹۵ ثبت سند شد یا ۹۶؟؟؟؟،
چون ایران فرغون پژو وسمندهای ارابه خود را الان مدل ۱۳۹۶ به بازار ارایه میدهد
20:31  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

مدل 95 سند می خوره کارت 330 من تازه اومده
داستان ایران خودرو هم فکر میکنم به ای دلیل که احتمالا ایران خودرو رابطه قوی تره توی راهنمایی داره که مجوز گرفته
از طرفی بالاخره باید یک مزیتی ایجاد کنه که تولیدات اشغالش رو بندازه به خلق الله با مدد 96 یه خورده جلوتر بریم شاید 97 هم کارت بزنه
گزارش
پاسخ دادن
23:13  1395/11/14

بهزاد
0

سلام من 4بهمن تحویل گرفتم 95 330 دستی
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1395/11/15

ali
3

اصلا ربطی نداره
ناجا کلا مجوز مدل 96 رو از اوایل دی ماه برای همه خودروسازها صادر کرده ولی متاسفانه سایپا هنوز اقدم نکرده برای تغییر شماره شاسی مدل 96
ولی جالبه تو سایت باما چند نفر تحویل فوری گذاشتن مدل 96 !
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1395/11/15

کیان
0

اقابهزادببخشیدبرای شما شرایطی بود یا دومرحله ای؟
گزارش
پاسخ دادن
18:20  1395/11/15

کیان
0

اقامحسن ببخشید برای شما شرایطی بود یا دومرحله ای کل مبلغ روپرداخت کردید؟ ممنونم ازپاسختون
گزارش
پاسخ دادن
18:24  1395/11/15

بهزاد
0

سلام شرایط
گزارش
پاسخ دادن
19:46  1395/11/16

محمد
14

سلام. خدمت برادران تخریب چی میخواستم یه نکته مهم رو یادآوری کنم. تمام کسانی که برلیانس خریدند از لحاظ مالی جز طبقه متوسط به بالای جامعه هستند و قبلا تمام ماشینهای ایرانی رو تجربه کردند. حالا شما تازه توانستید با چوب حراجی که ایران خودرو به محصولاتش زده از دوچرخه بپرید تو 405و از خوسحالی فکر میکنید سوار استون مارتین شدید ولی ما قبلا این محصولات رو تجربه کردیم دیگه شما نمیخواد به ما بگید تو اون لگن ها چه خبره.
20:21  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
Cars
2

لایک داداش لایک
گزارش
پاسخ دادن
23:30  1395/11/15

نامدار
2

برلیانس می تونست ماشین خوبی باشه واقعا اگر موتورش مقداری قوی تر بود . با این موتور خیلی چنگی به دل نمیزنه و نميشه ازش انتظار چندانی داشت
17:32  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
ناشناس
17

آره اصلا چنگی به دل نمیزنه !!!! شما اصلا نخر عزیزم !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:18  1395/11/14

قزوینh330اتومات
12

اصلا نیازی نیست تا موتورش ازین قویتر باشه چون قرار نیست تا باهاش قله اورست رو فتح کنیم اگه قرار بود قویتر باشه اون موقع باید بالای ۱۰۰ میلیون بهش پول میدادی نه ۵۰ میلیون، هم خدا رو میخوای هم خرما رو
گزارش
پاسخ دادن
22:31  1395/11/14

قنبری
0

علت اینکه موقع گاز دادن به برلیانس ها، چراغ دنده عقبشون روشن میشه چی هست؟
16:44  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
قزوینh330اتومات
7

اگه روشن نمیشد که همه از عقب میزدند بهت!
مواظب باش چراغ عقبت خاموش نشه اینجوری نمیبینمت یدفعه از عقب میزنم بهت!!
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1395/11/14

رضا
4

شما تازه ماشین خریدی هنوز گاز و دنده و ترمز و ... نمیدونی این اتفاق براتون افتاده.
گزارش
پاسخ دادن
01:00  1395/11/15

فرشاد
9

دوستان من یک ساله برلیانس دارم و از اول هم تو این صفحه بودم و چند وقت یکبار هم سر میزنم ببینم برلیانس های جدید چه تغییراتی کردند. خدا وکیلی یکی از مهمترین نقاط قوت برلیانس موتور و گیربکس هماهنگ و عالی این ماشینه که ضمن مصرف کم توان و گشتاور قابل قبول و رضایت بخشی رو ارائه میدهند. من خودم برای یک رانندگی معقول تو هیچ سربالایی کم نیاوردم. به نظر من تنها ایراد این ماشین فقط تو کولرش هست که آنچنان که باید خوب نیست. شتاب ثانویه این ماشین واقعا عالیه و موقع سبقت گرفتن حتی در سربالایی واقعا حرف نداره. شتاب اولیه هم خوبه و مثل تمام ماشینهای اتوماتیک کمی پایینه
15:36  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

نگو مثال تمام ماشین های اتوماتیک . بگو مثل همه اسباب بازی های چینی
الانترا و ماکسیما هم اتومات هستند ولی اصلا شتاب اولیه ضعیفی ندارند پس نگو مثل تمام خودروهای اتومات . بگو مثل همه اسباب بازی های چینی
گزارش
پاسخ دادن
17:42  1395/11/14

کیان
3

ممنون اقافرشادبیشترسربزن لطفا بیشترازتجربیاتت بگوبرای بچه هایی که جدیدا تحویل گرفتن یا میخوان تحویل بگیرن... دمتگرم. بنده لحظه شماری میکنم تا هفته چهارم اسفند... انشاالله تحویل بدن نیفته اونورسال خوبه... ازلوازم وامکانتی که خودتون اضافه کردیدهم بگیدلطفا. سپاس
گزارش
پاسخ دادن
17:46  1395/11/14

محسن
0

اقا فرشاد شما لاستیک ها رو عوض کردید یا همون یزد تایرهای خوش رو استفاده کردبد
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/11/14

محسن
0

اقا کیان اماده باش که زودتر هم تحویل میگیری
برای من قرار بود هفته چهار بهمن تازه دعوت نامه بیاد الان یک هفته هست که ماشین رو تحویل گرفتم
گزارش
پاسخ دادن
20:32  1395/11/14

هامون
4

آقای نابغه...50 میلیون پول میدی با النترا و ... مقایسه می کنی؟؟!! حالت خوبه؟
گزارش
پاسخ دادن
09:47  1395/11/15

رضا
5

محمدجان النترای بالای صد میلیون رو با برلیانس مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
09:52  1395/11/15

کیان
0

ممنونم اقامحسن خوشحالم کردی داداش
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/11/15

کیان
0

مبارکه داداش انشاالله همیشه سالم وسلامت چرخش بچرخه...
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1395/11/15

جواد
19

برلیانس یعنی بهترین خودرو رنج 60 میلیون به پایین. هندلینگ و نرمی عالی قدرت موتور از تمام ماشینهای ایرانی بهتر و قابل قبول زیبایی در حد تیم ملی امکانات عالی. حالا هرکی میخواد خودش رو بکشه بگه برلیانس تو سربالایی کم میاره اما کی هست که این جک رو باور کنه؟؟؟ ما خودمون کیفیت عالی برلیانس رو لمس کردیم و من خودم به شخصه اگه پول داشتم که هیوندا سوناتا یا کمری بخرم اونوقت حاضر میشم برلیانس رو بفروشم
14:23  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
کیان
15

احسنت خوشم اومد دمتگرم پرچم برلیانس بالا وبه روز هستش...
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/11/14

رضا از مشهد
21

امروز مشهد برف زيادي اومده بود عملكرد ترمز ها به خصوص ABS و EBD بسيار عالي بود چندين بار ترمز شديد زدم ولي كوچيكترين انحرافي در خودرو مشاهده نشد البته در اين آب و هوا بايد بيشتر احتياط كرد چون خودروهاي 30 سال پيش با گشتاور فوق العاده بالا! در حال تردد هستند!!!
14:14  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
میثم
10

گشتاور رو خیلی خوب اومدی
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1395/11/14

رضا از مشهد
16

جالبه دوستان تخريبچي هنوز حضور فعال دارند و برليانس رو با 405 مقايسه مي كنند و جالبه آخر به اين نتيجه مي رسند كه 405 چون موتور 30 سال پيش xu7 رو داره بهتره ! دوستان تخريبچي كساني كه برليانس خريدند بودجشون اندازه 2 تا ماشين شما بوده ! يعني با پول برليانس مي شه 2 تا ماشين 30 سال پيش رو خريد و از اساس مقايسه شما اشتباه و ايراد داره اميدوارم روزي شما هم بتونيد برليانس و يا خودروهاي بهتر خريداري كنيد
14:12  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
yasharr
12

واقعااا ان شاالله به واقعیت بپیونده ... حداقل لذتش رو از زمان ثبت نام تا تحویل این خودرو درک کنن و بهش برسن...
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/11/14

کیان
6

ممنونم ازدوستان برلیانس سوار که فعالا همچنان تجارب خودتونو بزارید دیگران استفاده کنن. سپاسگزارم ازهمه شماعزیزان
13:31  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
6

واقعا جالبه این طرفدارای متعصب برلیانس خودشونو به هر دری میزنن که خودشونو توجیه کنن که موتور برلیانس ضعیف نیست . واقعیت رو که نمیشه انکار کرد . موتور این ماشین ضعیفه چرا خودتون رو فریب میدید
11:33  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
.
11

باشه شما راست ميگي
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/11/14

فریبرز
2

متاسفانه دوستان فرق بین گیربکس چهار سرعته اتوماتیک و پنج سرعته دستی رو نمیدونن
مشکل برلیانس روی چهار سرعته بودن گیربکسش هست نه موتورش
چون موتور اون حدودا همسان تولیدات هم رده خودش هست
ولی گیربکس اتوماتیک چهار سرعته هست که موجب افزایش دور موتور در سرعت های متفاوت میشه البته در مقابل تولیدات داخلی با گیربکس دستی و پنج سرعته
دور بالا رو نشانه ضعف موتور ندانید
و از همه مهمتر هیچوقت یک اتومبیل با گیربکس اتوماتیک رو با اتومبیلی دیگر با گیربکس دستی مقایسه نکنید
دوستان محترم گیربکس اتوماتیک اونهم از نوع هیوندایی ساخت کره جنوبی فقط 10 میلیون با نوع دسنیش اختلاف قیمت داره!
گزارش
پاسخ دادن
11:45  1395/11/14

آرش
3

میگن کسی رو که خوابیده میشه بیدار کرد اما کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه هیچ وقت بیدار کرد
این متعصبین برلیانس خودشون رو به خواب زدند و دوست ندارند واقعیت ها رو ببنیند . ماشین ضعیف چینی با یک موتور ضعیف کم ارزش اینقدر تعصب رو نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:47  1395/11/14

علی
3

موتوری که به زور در دور 3800 میتونه 138 نیوتن متر گشتاور تولید کنه روی بدنه ای با این وزن هیچ حرفی برای گفتن نداره . وقتی دور زیر 3000 باشه دیگه اصلا جون راه رفتن نداره . هر کاریش کنی این ماشین ضعیفه با این موتور
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1395/11/14

.
8

شما این ماشینو دارید آنقدر مطمئن میگید موتورش ضعیفه ?
تمام کسایی که این ماشینو دارن رازی هستن بعد شما که فقط از دور ديديش کاسه داغتر از اش شدید و میگید بده اگه بده نخر دوست من بزار سر ما کلاه بره
گزارش
پاسخ دادن
12:04  1395/11/14

میثم
19

کسی که میگه دارندگان برلیانس به خاطر تعصب نمی خوان ایرادات ماشین رو قبول کنن ، حرفش چرت محضه .
آخه مگه این ماشین رو مجانی بهشون دادن که بخوان از ایراداتش چشم پوشی کنن ؟؟ هر کی این ماشین رو خریده کلی پول بالاش داده ، خب اگه راضی نبودن میفروختن ، می رفتن یه ماشین دیگه می خریدن . پس اگه میبینی اکثر دارندگان برلیانس حاضر به فروشش نیستن ، به خاطر رضایت از این ماشین هستش نه تعصب .
نکته دوم که خیلی جالبه این که ، این هجمه ای که تو این صفحه نسبت به برلیانس شده رو تو هیچ صفحه دیگه و راجع به هیچ ماشین دیگه نمیبینید که اتفاقا این خودش کاملا نشون دهنده موفقیت این خودرو و وحشت رقباست ، که به خاطر از دست ندادن سهم بازارشون دارن این جور دست و پا میزنن
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/11/14

مجید
1

خب باشه....دیگه .برو خونتون ...بدووو
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/11/14

کیان
0

دوستان عزیز همچنان منتظر پاسخ هستم...
11:31  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
1

از آدرس زیر میتوانید مبلغ چکها رو حدودا محاسبه نمایید
موفق باشید
http://www.icleasing.ir/information/computationaltools
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/11/14

کیان
0

ممنونم دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/11/14

کیان
0

سلام دوستان کسی هست که 330اتومات شرایطی 25وام 9چک 4ماهه تحویل گرفته باشه؟مبلغ چکها چقدره؟ بموقع تحویل میدن یانه؟ برای من هفته چهارم اسفندزده. 15آذرثبت نام کردم. ممنونم ازپاسختون
11:16  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
سامان
1

سلام خدمت دوستان
من ماشینمو دیروز تازه تحویل گرفتم و راضی هستم H330AT
لطفا راهنمایی کنید با بستن کامل کی لس و بستن تمام درب چرا شیشه ها بالا نمی ره؟
و چرا موقع بستن دربها ۲ فلاش و باز کردن دربها ۱ فلاش میزنه برای همه اینجوریه
معمولا با باز شدن دربها ۲ فلاش باید بزنه
09:02  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
4

برای فعال شدن پاور ویندوز باید دکمه قفل شدن دربها روی ریموت به مدت 2 ثانیه فشرده شود
لطفا قبل از استفاده از هر وسیله ای حتما دفترچه آنرا مطالعه نمایید
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1395/11/14

فرزاد
0

با عرض شادباش و تبریک
اقا سامان ثبت نام ماهم 330 اتومات هست و زده تحویل اخر اسفند،
چندتا سوال داشتم اگه شما یا دوستانی که بهمن تحویل گرفتند جواب بدن لطفا:

1) مدل سال 96 زدن؟
2) برای ما که موقع ثبت نام ننوشته بودن تریم چی هست الان چی دادند؟
3)دعوت نامه تحویل بهمنی ها چه تاریخی اومد؟ چند روز مهلت تکمیل وجه دادن؟ و کی خودرو رو تحویلتون دادن؟
4) پلاک و مدارکش کی میاد؟
5) قیمت تمام شده کل چقدر شد؟

ببخشید زیاد هست ولی اینا سوالاتیه که این مدت ذهن ماهارو مشغول کرده
گزارش
پاسخ دادن
17:02  1395/11/14

فرزاد 202
0

با عرض شادباش و تبریک اقا سامان
ثبت نام ماهم 330 اتومات هست و زده تحویل اخر اسفند،
چندتا سوال داشتم اگه شما یا دوستانی که بهمن تحویل گرفتند جواب بدن لطفا:

1) مدل سال 96 زدن؟
2) برای ما که موقع ثبت نام ننوشته بودن تریم چی هست، الان چی دادند؟
3)دعوت نامه تحویل بهمنی ها چه تاریخی اومد؟ چند روز مهلت تکمیل وجه دادن؟ و کی خودرو رو تحویلتون دادن؟
4) پلاک و مدارکش کی میاد؟
5) قیمت تمام شده کل چقدر شد؟

ببخشید زیاد هست ولی اینا سوالاتیه که این مدت ذهن ماهارو مشغول کرده
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1395/11/14

مسعود
0

سلام به مدت 2ثانیه دکمه وسط ریموت بگیر به ترتیب شیشه ها بالا میبره
گزارش
پاسخ دادن
12:40  1395/11/15

غلامرضا صیدی
0

ضمن تبریک به دوستانی که خودرو جدید تحویل گرفتن یک سوال آیا تریم داخل تغییر داشته است؟ کرم یا مشکی یا ترکیبی؟اتومات ۳۳۰ تحویلی اسفند هستم.ممنون
08:50  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

سلام لطفا راهنمایی کنید ماشین من 330 اتومات
به نظرتون لاستیکها خارجی بشه بهتره یا همین یزد تایرهای کارخانه جواب میده
مصرف سوخت شما در دور 2000 چقدر رو نشون میده
ممنون
00:09  1395/11/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

مصرف سوخت بستگی به سرعت و دنده هم داره
مثلا با سرعت ده کیلومتر و دور 2000 مصرف زیادتر از 80 کیلومتر و دور 2000(دنده 4)خواهد بود
به طور متوسط اوایل مصرف بالا هست و بعضی جاها تا 12 یا 13 نشون میده اما یه مدت بعد که آببندی شد مصرف شهریش 8.5 تا 9 لیتر و جاده ای 6 تا7 لیتر میشه
گزارش
پاسخ دادن
05:42  1395/11/14

محسن
0

خیلی ممنون از راهنمایی شما
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1395/11/14

محسن
0

دوستان لاستیکهای یزد تایر خودش خوبه یا به نظرتون با خارجی عوض کنم
گزارش
پاسخ دادن
15:17  1395/11/14

محمد
1

از دوستانی که 320 اتومات دارن کسی میتونه بگه علت لرزش ماشین وقتی در حالت ایستاده هستید چیه؟؟
20:52  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
سعید کاشانی تبار
6

سلام دوستان من ۳۳۰اتومات دارم.ابتدا در مورد آن شک داشتم.متاسفانه تجار ما آنقدر آشغال از چین وارد کرده اند که فکر کنم ده ها سال طول بکشد تا خاطره بد جنس چینی از یاد مردم برود.در چین سالانه بیست و پنج ملیون سواری تولید میشود که اکثرا مصرف خود آن کشور میباشد.الان چینی ها بفکر صادرات افتاده اند و مطمین باشید تا چند سال دیگر به راحتی به بازارهای اروپا و آمریکا وارد میشوند.مشکل ماشین های چینی در اروپا و آمریکا ظاهرا برآورده نکردن استاندارد های ایمنی است.بقول یکی از دوستان که در آمریکا زندگی میکند در آنجا هرچه میبینی چینی است بجز ماشین.در مورد برلیانس به سبب اینکه یک کارخانه شناخته شده در چین آن را تولید میکند و توسط پارس خودرو که معروف به کیفی کار کردن است مونتاژ میشود و استمرار تولید و کثرت نمایندگیها ماشین پر طرفداری خواهد بود با توجه به قیمت مناسب آن در برابر محصولات کره ای و ژاپنی.من شنیدم که قیمت ۳۳۰اتومات در چین معادل سی و پنج ملیون تومان است که اگر بخواهد وارد شود مصرف کننده باید بیش از هفتاد ملیون بابت آن بپردازد پس قیمت پنجاه و چند ملیون هم قیمخوبی است.
19:15  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
فربد
5

يه كشف جديد از برليانس ديروز تو اتوبان يهو زدم رو ترمز به ترافيك كه رسيدم فلاشر زد يه آن قاط زدم گفتم كي دكمه شو زدم اتومات در توقف ناگهاني فلاشر فعال ميشه
16:09  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
1

متاسفم
فکر میکنم سوار سمند بودی نه برلیانس!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
17:44  1395/11/13

--
0

البته این دوستمون منظورشون هوشمندی ماشین بود!
گزارش
پاسخ دادن
08:46  1395/11/14

330
3

دوستان من شنبه همین هفته دقیقا بعد از 48 ساعت از تکمیل وجه (ثبت نام اواسط آذرماه- نقدی با 15 پیش پرداخت) 330 اتومات خودم رو تحویل گرفتم. غیر از مواردی که دوستان در تایید این ماشین گفتند باید اضافه کنم امروز در هوای برفی تهران واقعا سواری اطمینان بخشی را با این ماشین تجربه کردم . در یک خیابان سرازیری برفی جلوی من یک خودرو ریو داشت لیز می خورد ولی 330 اصلا مشکلی نداشت . در ترمزها خوب و مطمئن خیلی فراتر از انتظار بود!
گزارش
پاسخ دادن
08:50  1395/11/14

هامون
0

بعدشم بگو که یهو از خواب پریدی...
گزارش
پاسخ دادن
09:52  1395/11/15

کاربر: MPA
22

برلیانس = بهترین انتخاب بین خودروهای هم قیمتی اش به خصوص بنجلهای داخلی
بدون شک.
15:40  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
مجید
15

عذرخواهی می کنم ولی این آقایون ابلهی که برلیانس رو با پژو ۴۰۵ مقایسه می کنن بدونن که ۴۰۵ چند سالی هست که به زور و رانت خودروسازها داره تولید میشه! وگرنه چندسال پیش باید تولیدش به خاطر از رده خارج بودن و عدم استاندارد بودن موقف میشد!
شما می تونی همون ۴۰۵ رو با موتور هیولا سوار بشی!
فقط مواظب باش که اگر یک تصادف کوچیک کردی، زود از ماشین پیاده بشی تا توی آتش سوزی نسوزي (البته اگر درهاش قفل نشده باشه)
توی مشهد بلوار وکیل آباد، ۴ نفر توی یک ۴۰۵ جلوی چشم های خودم سوختن! هیچی ازشون نموند. نه مردم با کپسول و نه آتش نشانی نتونستن کاری بکنن!
از اون ۴۰۵ با موتور هیولا صرفا یک تیکه آهن پاره + جنازه جزغاله شده موند که چند روز بعد پزشکی قانونی با آزمایش DNA تونست هویتشون رو کشف کنه!
15:17  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

حالا کی گفته 405 خوبه ؟
بحث ها رو ظاهرا کامل نمیخونی . اینجا طرف گفته برلیانس از 405 ضعیف تر هست . کی گفته برو 405 بخر ؟
حرفش هم کاملا درسته . برلیانس تو سربالایی ها واقعا از 405 جا میمونه اون هم به طرز کاملا چشمگیری
گزارش
پاسخ دادن
11:35  1395/11/14

مجید
3

من دیشب با سرنشین کامل رفتم طرقبه (مشهد)، به راحتی تمام سربالایی ها رو بدون کم آوردن، از پژو و سمند و ... بگیر سبقت میگرفتم! هیچ مشکلی هم توی کشش موتور نبود! تازه ظرفیت ماشین ما کامل بود ولی اکثر ماشین ها نهایتا ۲ نفر سوار بودن!
گزارش
پاسخ دادن
13:34  1395/11/14

جواد
6

حق با آقا محمده. اگه برلیانس موتورش ضعیفه و به درد نمیخوره پس چرا افرادی که این ماشین رو خریدند هیچکدوم نمیفروشند و همه ابراز رضایت میکنند؟ من خودم تازه یکی ثبت نام کردم و از انتخابم مطمئنم
14:36  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
وحید
4

در مورد تعطیل بودن موتور xu7 همین کافیه که بگیم داره با موتور 1800 سی سی 100 اسب بخار تولید میکنه ولی برلیانس با 1500 سی سی داره 103 اسب بخار تولید میکنه. این یعنی راندمان و بازدهی xu7 در حد ژیانه!!!
اگه موتور xu7 که طراحی سال 1988 پژو (1366 هجری شمسی!!) به درد میخورد ایران خودرو پناه به موتور ef7 یا tu5 نمیبرد. این موتور ماقبل تاریخ همانطور که گفته شد فقط به درد بارکشی میخوره چون شتاب ثانویه اش در حد همون ژیانه. من خودم قدرت برلیانس رو لمس کردم
13:10  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

گشتاورشون رو مقایسه باید بکنی آقا وحید
اسب بخاری که در دور 6000 به دست میاد هیچ ارزشی در رانندگی نداره .
انزو فراری گفته : اسب بخار ماشین رو میفروشه اما گشتاور مسابقه رو برنده میشه
موتور mvm315 هم 110 اسب بخار هست اما چون گشتاور دور پایین ضعیفی داره واقعا در سربالایی ها کم میاره
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/11/14

cars
11

به گمونم رضا همون امیده .
چه فشاری هم به خودش میاره موتور پژو رو خوب جلوه بده .
بنده خدا شما احتمال زیاد دچار یک سوزشی هستید که تو پیج بچه های برلیانس سوار دنبال اثبات پژو هستید .
برای کمک به شما راهنمایی میکنم . به بالای صفحه مراجعه فرمایید ، سمت راست صفحه قسمت پر بحث ترین خودرو ها ، اگر شکل پژوو رو میشناسی بزن روش برو داخل پیج و اطلاعات مفیدت رو در اختیار دوستانت قرار بده .
هر چقدر اینجا بالا بری پایین بیایی نمیتونی ما رو قانع کنی چون ما سواری برلیانس رو لمس کردیم و شما فقط خوابشو دیدی .
بای بای دوست من
11:01  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
16

سلام دوستان.320 اتو دارم و کارکرد رسیده به 10000 کیلومتر.تا الان هیچ مشکلی نداشتم.از شتاب راضیم و کارمو راه میندازه ولی ماشین قبلیم سراتو سایپا بود و اصلا از لحاظ شتاب قابل مقایسه نیست.ولی سراتو مشکلات خودشو داشت که یکیش مشکل اکسل عقب بود که هر کاری کردم درست نشد.ای سی یو هم در کیلومتر 7000 سوخت!!به نظر من برلیانس از نظر فنی از سراتو بهتره ولی از نظر شتاب و کیفیت داخل کابین به سراتو نمیرسه.در کل راضیم نسبت به پولی که دادم.سر و صدا نداره.من دیگه دور ماشینای ایرانی نمیرم.اگر یه روز بخوام عوض کنم یا باز کیا میگیرم یا پولم جور نشه چینی.اگر اعصاب واستون مهمه دور ایرانی خط بکشید
10:26  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
پرشیا سوار قدیم
21

سلام. برلیانس بعلت تناسب قیمت با کیفیت امروز محبوب ترین خودرو در رنج شصت میلیون هستش و این باعث سوزش خیلی ها شده .
08:46  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

من تجربه mvm315 رو دارم اونهم زده بود تو مشخصاتش 110 اسب بخاره وقتی گرفتیم راضی بودیم تا اولین بار رفتیم مسافرت واقعا کم می اورد تو گردنه ها بعدا دیدم گشتاورش چقدر ضعیفه تازه فکر کنم mvm315 وزنش از برلیانس هم کمتر باشه
08:29  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
shayan
0

سلام به همه وخسته نباشید سوالی داشتم خواستم بدونم فیلتر تهویه هوای اتاق برلیانس 330 کجا نصب هست وبعد از چند هزار کیلومتر باید عوض شه؟؟؟؟ با تشکر
04:18  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد
21

سلام دوستان. عموی من بنگاه داره و من میرم بعضی وقتا بنگاهش میشینم و تا حدودی از تجارت خودرو آگاهی دارم. اگه برلیانس ماشین بدی بود طوری که نتونه انتظارات صاحبانش رو برآورده کنه در آنصورت حجم زیادی از افرادی که این ماشین رو صفر خریدند برای فروش ماشینهای خود به سمت بازار آزاد آمده و ذر اثر پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا قیمت این خودرو به زیر قیمت کمپانی می شکست یعنی باید الان خودرو برلیانس صفر در بازار آزاد زیز قیمت کمپانی معامله میشد درست اتفاقی که دو سال پیش برای خودرو لیفان x60.افتاد و این خودرو در بازار آزاد حدود سه میلیون زیر قیمت کمپانی معامله میشد. ذر حالیکه الان برلیانس ذر بازار آزاد حدود دو میلیون پانصد هزار تومان گرانتر از قیمت کمپانی هستش و این نشان دهنده این مطلب هستش که خریداران این خودرو از انتخاب خود راضی هستند و تمایلی به فروش برلیانسهای صفر خریداری شده نداشته و بالعکس تمایل به نگه داشتن خودرو خودشون دارند. شما مطمئن باشید اگه قرار بود 405 از این خودرو جلو بزنه الان قیمت برلیانس باید به 40 میلیون در بازار آزاد سقوط میکرد پس از انتخاب خودتون مطمئن باشید
22:20  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

هیچ شکی نیست که تو سربالایی ها خیلی راحت از 405 جا میمونه
گزارش
پاسخ دادن
07:48  1395/11/13

اسحاق
10

قربون آدم چيزفهم و منطقي آقا محــمد
در ضمن به همه صاحباي اين ماشين بگم كه اين ماشينو از گاز دادن بهش نترسيد عالي نفسش باز ميشه و شتاب ميگيره البته ماشين من دستي هست، شرمنده تو پيج اتومات اومدم، با توجه به نظراي رو هواي بعضي دوستان لازم ديدم واقعيتي كه تجربه كردمو بگم، بنزينم چون موتور اين ماشين استاندارد يورو 4 داره حداقل سوپر بزنيد تا هم موتور نرمتر و بي صداتر كار كنه هم شتابش بهتر بشه
تو يه كلام تكنولوژي موتور اين ماشين با توجه به حجم موتور زير 1500، وزن سمند دوستان دقت كنيد وزن و ابعاد اين ماشين در حدود سمنده! مصرف پائينتر از لش‌هاي داخلي شتاب خيلي خوب فوق العاده است
باور كنيد تو پيچاي جاده فشم به تهران طوري با سرعت بالا ميرفتم و فرمون ميدادم كه شك ندارم با خيلي ماشيناي ديگه چپ مي كردم البته تو رانندگي هميشه مراقب خودتون باشيد و احياناً هندلينگ ماشينتونو تو سرازيري چك نكنين مخلص همگي چه دوستداران و چه دشمنان برليانس كه البته همين دو گروه نشان دهنده اهميت و جايگاه اين ماشين تو بازاره.
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1395/11/13

محمد
6

ادعای شما فقط یه حرفه بی اساسه که شما میگی ولی تجربه تمام برلیانس سوارها یه چیز دیگه است. اولا موتور xu7 یه موتور منسوخ شده ای هستش که بین مکانیک ها به سزطان معروفه و سالی یه بار واشر سرسیلنر میسوزونه و به روغن سوزی میفته بخاطر همین مشکلات و بدنامی این موتور بود که رفتند tu5 رو سوار پژو 405 کردند الان هم ما تو بنگاه می بینیم که موتور xu7 اصلا طرفدار نداره ثانیا شما میدونی قدرت موتور xu7 فقط 100 اسب بخاره و این یعنی این موتور حداکثر گشتاور رو تو سرعت پایین ایجاد میکنه و بعبارت دیگه موتور تو سربالایی جون میکنه تا راه بره بخاطر همین ضعف طراحی هستش که واشر میسوزونه
گزارش
پاسخ دادن
09:35  1395/11/13

صحتی
3

اتفاقا کشش xu7 تو سربالایی عالیه . انصافا هر بدی که داشته باشه از کشش خوبش تو سربالایی ها نمیشه ایرادی گرفت . همین گشتاور خوبش در دور پایین اتفاقا مزیت خیلی بزرگش هست و باعث میشه کمترین دنده معکوس رو نیاز پیدا کنه . ممکنه xu7 در مجموع موتور خوبی نباشه و خیلی ایرادها داشته باشه اما انصافا از کشش خوبش تو گردنه ها و سربالایی ها نمیشه ایراد گرفت
گزارش
پاسخ دادن
10:12  1395/11/13

پاسخ به محمد
4

دانشمند تو که هنوز نمیدونی گشتاور زیاد در دور پایین باعث کشش بهتر میشه و یک مزیته بهتره اظهار فضل نکنی . موتورهای ضعیف همیشه در دورهای پایین گشتاور ضعیفی دارند . موتورهایی مثل برلیانس که در دور پایین گشتاور ضعیفی دارند همیشه تو سربالایی ها کم میارن و همش معکوس میخورن چون باید همیشه دور موتور بالا بمونه . موتوری که به زور در دور 3800 به 138 نیوتن متر میرسه روی یک بدنه به وزن برلیانس هیچ حرفی برای گفتن تو سربالایی نداره . گشتاور برلیانس در دور 2500 و 3000 به 125 نیوتن متر هم نمیرسه . همیشه موتور از دور پایین شروع میکنه بعد به دور بالا میرسه . بیشتر مدت زمان رانندگی هم در دورهای زیر 3500 انجام میشه . ضمنا وقتی در دور پایین گشتاور کافی نداری چطور میخوای به دورهای بالا برسی ؟
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1395/11/13

محمد
1

اتفاقا چون من سواد علمی دارم این حرف رو زدم و خیلی ها یه دیپلم ساده هم دارند فهمیدند چی گفتم. خودرویی که شما ازش صحبت میکنید دارای توان ناخالص تولیدی 100 اسب بخاره که بعلت مسئله هیدرولیک فرمان و بازده پایین سیستم انتقال قدرت قدیمی (سال 1988) دارای توان خالص تولیدی کمتر 100 اسب بخار است. همه میدونند توان از حاصلضرب گشتاور در سرعت به دست میاد و برای این توان کم این بدان معناست که خودرو دارای منحنی گشتاور سرعت با شیب تیز است بعبارت ساده تر به ازای افزایش گشتاور سرعت به شدت افت پیدا میکنه و این مشخصه فقط به درد ماشینهای بارکش مثل نیسان آبی میخوره که میخوان یه گشتاور بالا برای بردن بار در سرعت پایین 40 یا 50 داشته باشند . باز صد رحمت به نیسان آبی که حداقل یه سر سیلندر درست و درمان برای بارکشی داره این لگنی که شما میگی اون رو هم نداره . برای یه سدان گشتاور بالا باید در توان حداقلی 150 اسب بخاری تولید بشه که لازم نباشه برای اون گشتاور مثل این لگن شما با سرعت 40 تا بری . ولی خودرو برلیانس با قدرت خالص 103 اسب بخاری و نداشتن سیستم هیدرولیک و انتقال قدرت مدرن منحنی ملایمی داره
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1395/11/13

محمد
1

قسمت 2. همونطور که قبلا که گفتم ماشینی که قدرت خالص خروجی کمی داره فقط میتونه گشتاور دور پایین ( دنده 2) خوبی داشته باشه مثل نیسان آبی بارکش. و این گشتاور باعث میشه گشتاور دور بالای افتضاحی ایجاد بشه ( گشتاور ضربدر سرعت = قدرت) و این یعنی شتاب ثانویه افتضاح. پیشنهاد میکنم ماشینت رو بفروشی نیسان آبی بخری با گشتاور دنده 2 اون حال کنی مثل این ماشینت سرسیلندر هم نمیسوزونه. متاسفانه واژه حداکثر گشتاور گمراه کننده است و افراد با سواد به منحنی گشتاور سرعت مراجعه میکنند که گشتاور را در همه سرعت ها ارایه میکنه
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1395/11/13

.
2

آقا محمد خودت هم میدونی که برلیانس موتور ضعیفی داره . قبلا در مورد هیدرولیک فرمان توضیح دادم که اصلا چنین چیزی که شما میگی صحت نداره . ضمنا گشتاور موتور بسیار مهم هست و موتوری که در دور پایین گشتاور ضعیفی داشته باشه ، هم شتاب اولیه ضعیفی داره و هم در سربالایی ها کم میاره و دایما معکوس میخوره چون وقتی دور موتور پایین باشه هیچ حرفی برای گفتن نداره . دقیقا ضعف برلیانس هم همین توزیع ضعیف گشتاور موتور هست
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1395/11/13

محمد
3

من بالا برات با مثال واضح توضیح دادم که گشتاور ماشینی که شما میگی مثل نیسان آبی هستش فقط به درد حرکت اولیه میخوره ولی در سرعت های بالا گشتاور این ماشین افتضاحه این یعنی یه برلیانس اتفاقا میاد از شما سبقت میگیره در مورد هیدرولیک فرمان هم قدرت قابل توجهی از ماشین گرفته میشه میتونی از یه مکانیک خبره بپرسی. وقتی کمپرسور کولر ماشین که فقط قراره یه کابین کوچک رو خنک کنه اونقدر به ماشین فشار میاره شما میگی هیدرولیکی که قراره چرخ رو روی یه تن بار بچرخونه فشاری نمیاره؟؟؟واقعا خنده داره. موتور برلیانس درمقابل سوناتا یا آزرا ضعیفه ولی در مقابل تمام ماشینهای داخل چیزی کم نداره این رو همه کسانی که این ماشین رو دارند لمس کردند. ضمن اینکه موتوری که شما بصورت خنده داری ازش دفاع میکنید قراره از سال بعد تو همبن ایران خودرو خودمون شوت بشه تو زباله دان تاریخ
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1395/11/13

سعید
3

به قول دوستمون محمد هر وقت نیسان آبی از برلیانس جلو زد 405 هم میتونه از برلیانس جلو بزنه. نیسان آبی هم گشتاور راه اندازی خوبی داره ولی شتاب ثانویه در سرعت هلی بالا فقط به قدرت موتور وابسته است که 405 حرفی برای گفتن در مقابل برلیانس نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1395/11/13

رضا
1

واسه کشش خوب به گشتاور مناسب در دور پایین نیاز هست . اگر موتور ماشین نتونه در دور پایین گشتاور کافی تولید کنه ، ماشین تو سربالایی کم میاره مخصوصا اگر کمی سنگین و پر هم باشه . مشکل برلیانس دقیقا همینه
گزارش
پاسخ دادن
13:19  1395/11/13

رضا
1

محمدجان وقتی اطلاعی از علم مکانیک نداری همین حرفها رو میزنی دیگه . پمپ فرمان همانطور چرخ ها رو زیر یک تن بار میچرخونه که تو با دستت و به کمک جک میتونی یک ماشین دو تنی رو بلند کنی . حالا دست تو خیلی قوی هست و خیلی انرژی مصرف میکنه که تونستی ماشین دو تنی رو بلند کنی ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/11/13

.
1

300 کیلو بزن تو نیسان آبی بعد 300 کیلو هم بزن تو برلیانس بعد برو سربالایی انوقت میبینی به گرد نیسان آبی نمیرسی . این موتورهای کوچیک مثل موتور برلیانس فقط تا وقتی خالی باشه ماشین و جاده کفی باشه راه میرن وقتی با ماشین سنگین رفتی سربالایی دیگه جون راه رفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1395/11/13

محمد
2

ربطی نداره!!!! جک هیدرولیک با قانون پاسکال کار میکنه این یعنی به ازای یک جابجایی خیلی زیاد دست من فقط یک سانتی متر میتونم ماشین رو بلند کنم (قانون بقای کار) . ولی در سیستم هیدرولیک فرمان بعلت اینکه برای حرکت چرخ جابجایی کمی در فرمان در مسیر دوار ایجاد میگردد من باید به پمپ هیدرویک فرمان بدم و این پمپه که گشتاور اولیه رو بوجود میاره. اگه قرار بود هیدرویک فرمان مثل جک باشه من ده دور که فرمان رو میچرخوندم چرخ سه درجه جابجا میشد. برو مطالعه کن برادر!!! شما قوانین مکانیک رو اتفاقا نمی دونی
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1395/11/13

محمد
1

همین که شما قبول کردی xu7 در حد همون نیسانه کافیه
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1395/11/13

Nemat
1

میخوای بدونید که پمپ هیدرولیک چقدر از توان موتور ماشین را میگیره،وقتی ماشین درجا کار می‌کنه فرمان را به سمت چپ یا راست بچرخانید،خواهید دید که چقدر رو موتور فشار میاد،
اونایی که دم از گشتاور میزنن ،قدرت نیسان با موتور ۲۴۰۰سی سی کجا پراید ۱۳۰۰ کجا،حال شتاب و سرعت کدوم بیشتره،حتما خواهند گفت پراید را یک تن بار کنید،اگه برلیانس یا هر سواری دیگه اسمش روشه،بهشون میگن سواری نه باری،
حال برلیانس با این موتور قراره یک خودروی سواری باشه نه خودرو،بنده چند سال ال نود داشتم با موتوری ۱۵۹۰ سی سی ۱۶ سوپاپ،هرگز موتورش کم نمیاورد که بماند همیشه میگفتم کاش گیربکسش ۶دنده میبود،چون هنوز جا داشت،برلیانس همه موتوری در همین سطح داره،یقینأ شتاب و قدرت موتور درحدی هست که راننده را راضی کند،باوجودیکه قریب به اتفاق دارندگان این خودرو از آنچه که انتظار داشتند برلیانس فراتر بوده،هم از نظر شتاب ،قدرت ،هندلینگ
گزارش
پاسخ دادن
17:30  1395/11/13

مرتضی
0

برلیانس تو سربالایی واقعا ضعیفه و با این حرفا و داستان ها نمیشه ضعفش رو مخفی کرد
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1395/11/14

Nemat
0

با سلام،دوستان تحویلی بهمن ماه آیا کسی تابحال ماشینشو تحویل گرفته ؟؟؟
واسه من که هنوز چراغ فاکتورش روشن نشده بماند تحویلش
21:52  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
حسین
2

بله.من ۴ بهمن تکمیل وجه کردم و ۸ بهمن هم تحویل گرفتم.دیروز هم بیمه نامه و کارت را پست آورد.۳۳۰ اتومات.
گزارش
پاسخ دادن
06:15  1395/11/13

حجت
3

سلام من اول آذر ماه برای بهمن ماه ثبت نام کردم و 10 بهمن تحویل گرفتم از زمان فاکتور تا تحویل یک هفته طول کشید .خیلی خیلی راضی هستم .انشاالله شما وهمه دوستان دیگر که ثبت نام کردید زودتر تحویل بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1395/11/13

مهدی
1

نه عزیزم . برای من هم هنوز چراغ فاکتور روشن نشده . من 4 بهمن تکمیل وجه کردم. فک کنم هفته اول اسفند بدند
گزارش
پاسخ دادن
08:16  1395/11/13

cars
0

مبارکتون باشه دوستان . ایشالله به دلخوشی استفاده کنید .
گزارش
پاسخ دادن
10:48  1395/11/13

مجتبي
0

سلام
مباركتون باشه دوستان، چرخش به سلامتي براتون بچرخه،
شما كه جديد تحويل گرفتيد لطف كنيد به چندتا سوال جواب بدهيد:
1. تريم داخلي چه رنگيه؟
2. مدل 95 تحويل دادن يا 96؟
3. اگر قسطي خريديد تعداد چكها، مبلغ هر چك، درصد سود وام و مقدار وام چقدر بوده؟
ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/11/13

جلال
0

سلام تحویلی دی ماه بودم روز 26 ام توی پارکینگم بود. ایشالا میاد نگران نباش تازه مال من یه خورده هم دیر شد.
گزارش
پاسخ دادن
21:58  1395/11/13

Nemat
0

حجت خان،مدل ماشینت .چند خورد،۹۵ یا ۹۶؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:44  1395/11/14

سعید
9

با سلام خدمت دوستان من بیش از یکسال است برلیانس ۳۳۰اتومان را دارم و حدود سی و پنج هزعرکیلومتر با آن رانندگی کرده ام.قبل از آن ۲۰۶ اتومات و پارس تندر داشته ام.مصرف بنزین آن از پارس تندر بیشتر اما از ۲۰۶ اتومات کمتر است.از نظر راحتی و نرمیز دو ماشین ذکر شده بهتر است.مخصوصا گیربکس اتوماتش از دویست و شش اتومات خیلی بهتر است.در جاده های کفی هیچ احساس کمبود قدرت موتور ندارم.اما در جاده های کوهستانی ابتدا سخت بود اما بعد که قلقش را پیداکردم مشکلی ندارد.از نظر ایراد در طول این مدت فقط کولرش مشکل داشت که با شارژ گاز حل شد.آپشن های جالبی دارد که البته کامل نیست.
21:00  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

ماشینی که موتورش قوی باشه هیچ قلقی نداره و راحت بالا میره همین که میگی قلق داره مشخصه که ضعیفه تو سربالایی
گزارش
پاسخ دادن
07:51  1395/11/13

میثم
5

آخه رضا جون ، نیست که تو همش سوار بنز و مازراتی میشی ، برا همینم اصلا قلق نمیدونی چیه ؟؟
من فقط موندم تو توی این صفحه چیکار داری ؟؟
خب برو همدن بنز و مازراتی رو سوار شو دیگه عزیزم!!!!
گزارش
پاسخ دادن
12:25  1395/11/13

استدلال بی جواب
0

شمایی که میگی هیدرولیک فرمان ده اسب مصرف نمیکنه پس چند اسب مصرف میکنه؟ با منبع بگو تا منم با منبع جواب بدم
18:53  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

آن رفیق عشق ماشین شما با ذکر " منبع " فرمودند موتور سری 330 ساخت MITSUBISHI است !!! و بلافاصله خاموش شدند.بی زحمت شما دیگر از منبع صحبت نکنید.
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1395/11/13

بهزاد
12

سلام به همه دوستان برلیانس سوار و دوست داشتنی، برلیانس پرچمش بالاست و اونو با ماشینهای ایرانی مقایسه نکنید کسی اجبار نکرده که برلیانس بخرید
برید پژو بخرید و هر ماه واشر سر سیلندر عوض کنید، برلیانس چینیه بدرد شما نمیخوره فقط اونایی که دارن میدونن
17:58  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

19 اسفند عصر وضعیت به عقب برگشت و بعد از حدودا سه ساعت مجدد برگشت سرجاش. امروز 21 اسفند ساعت ده دقیقه به 9 شب فاکتور شد. البته با سفیدشیری ...
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1404/03/21

بهزاد
7

سلام به همه دوستان برلیانس سوار و دوست داشتنی، برلیانس پرچمش بالاست و اونو با ماشینهای ایرانی مقایسه نکنید کسی اجبار نکرده که برلیانس بخرید
برید پژو بخرید و هر ماه واشر سر سیلندر عوض کنید، برلیانس چینیه بدرد شما نمیخوره فقط اونایی که دارن میدونن
17:54  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
شهیار
0

سلام دوستان من تصمیم گرفتم 330 اتو ثبت نام کنم چند وقته این صفحه رو می خونم. خودم خیلی دوست دارم ثبت نام کنم اما هر روز میام اینجا هی یه کامنتی می بینم یهو تصمیمم عوض می شه باز یکی می بینم تصمیم می گیرم ثبت نام کنم. دیگه خل شدم واقعا :))
یه مرد برلیانس سوار پیدا نمی شه بیاد یه روز با ما یه قراری بذاره بریم باهم یه بستنی مهمون من ما این ماشینو از نزدیک ببینیم؟ ثواب هم داره والا :)
17:21  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
اسقف
7

سلام آقا شهریار
من راه حل مشکل شما رو میدونم خود منم دقیقا همین مشکل و داشتم قبلا گفته بودم من حدود یکسال برلیانس و زیر نظر داشتم از هر کسی که گرفته از اونیکه ماشین داشت بنگاهی نمایندگی تو سایتها هر جایی که فکرشو بکنی رفتم و تحقیق کردم واقعا یک سال کم نیستا با عین حال به این نتیجه رسیدم و برلیانس نقرهای 330 ثبت نام کردم
شما هم داداش گلم به این حرف کفایت نکن بهترین کار تحقیق از اونیکه این ماشین و داشته و داره سوار میشه . به حرفهای مغرضین هم گوش نده به حرف منم گوش نده
فقط و فقط تحقیق تحقیق تحقیق
گزارش
پاسخ دادن
18:08  1395/11/12

امیر
0

آدرس بدید در خدمتیم. بستنی هم نمی خوایم.
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1395/11/12

امیر
0

آدرس بدید در خدمتیم. بستنی هم نمی خوایم.
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/11/12

میثم
3

به نظر من اصلا این که کسی بخواد فقط با مراجعه به این صفحه تصمیم بگیره که این ماشین رو بخره یا نه ، کاملا کار اشتباهیه .
وقتی قراره که برای یه وسیله ای ۵۰ ، ۶۰ میلیون پول بدی ، باید تحقیقاتت خیلی وسیع تر باشه .
اکثر کسانی که توی این صفحه نظر میدن ، اصلا تا حالا یکبار هم پشت فرمون این ماشین نشستن و فقط از روی خیالشون نظر میدن .
من وقتی می خواستم این ماشین رو بخرم ، حداقل از ده نفر که این ماشین رو داشتن پرس و جو کردم و عیب و ایرادات ماشین رو کامل ازشون شنیدم و بعد که دیدم تقریبا همشون از ماشینشون راضین ، تصمیم به خرید این ماشین گرفتم .
به نظر منم شما هم برو از چند نفر که این ماشین رو دارند کامل تحقیق کن و بعد تصمیم بگیر
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/11/12

سیاوش
1

آقا شهریار اگه شهر یزد هستین یا گذرتون این طرف هاافتادمن با h330at درخدمتم. هرچقدر خواستین باهاش دور بزنین وبررسی کنین.
گزارش
پاسخ دادن
08:58  1395/11/13

سیاوش
1

ببخشید شهریار نه شهیار(چه اسم قشنگی)
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1395/11/13

شهیار
0

ممنون از پاسختون دوست عزیز. منم تحقیقاتی انجام دادم. از هر کی می تونستم پرسیدم. حتی یه روز رفتم رنگ هاشو دیدم توی دفتر فروش اصلی شرکت تو مخصوص (که خیلی هم کمک کردن دمشون گرم. رفتم تو سالن تحویل حتی یکی رفت یه نقره ای اورد گذاشت کنار نوک مدادی که با هم بتونم ببینم) اما روم نشد واقعا بگم سوار شم حتی تو خیابون هم وقتی می بینم سوال می کنم اما نمی شه خوب سوال ماشین مردم شد. دوستان هم کسی نداره. من مشکلی با هیچ چیزش ندارم فقط اینکه کشش ماشین چقدره واقعا؟ نمی خوام ماشین رو بگیرم بعد ببینم یه جاده شمال هم نمی تونم باهاش برم!!! خیلی ناراحت کنندس خوب. از یه طرف با منطق جور در نمی آد از طرفی هم جو دادن گروهی ته دل آدمو خالی می کنه. البته می دونم کشش و شتاب بستگی به نوع استفاده داره. منم جوون نیستم و عشق سرعت و .... ماشین قبلیم سمند ای اف7 بود با همه سرطانی که بود! شتابش خدایی خوب بود (فقط شتابش خوب بود) البته نسبت به ماشین های هم رده خودش دیگه.
خلاصه این دیگه ... :)
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1395/11/13

شهیار
0

ممنون بردار :) لطف داری. یزد که نیستم اما ایشالله ماشین رو گرفتم می خوام بیام یزد هم آب بندی کنم هم به پادگان سر بزنم خاطرات خدمت رو زنده کنم!
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1395/11/13

شهیار
0

اسقف جان راستی منم بین رنگ هاش نقره ای رو پسند کردم. خیلی همه چی ماشین هم خونی داره از نظر رنگی و شیکه فقط کاش یکم براق تر بود
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1395/11/13

سعید
4

کمپرسور کولری که روی سمند و پارس نصب میشه در سخت ترین شرایط خودش 6 اسب بخار مصرف داره اونوقت چطوری شماها میگید پمپ فرمون 10 اسب بخار مصرف می کنه ؟ مارک کمپرسور سمند و پارس ساندن هست و مشخصاتش رو من کاملا دیدم نمودارهاش هم هست تو سخت ترین شرایط نهایتا 6 اسب بخار مصرف می کنه .
پمپ فرمان در حالتی که کل فرمون در حال چرخش باشه نهایتا 2 یا 2.5 اسب مصرف میکنه . اون هم فقط در مواقعی که فرمون رو کامل دور بدیم . تو تغییرات زاویه جزیی اصلا مصرف قابل توجهی نداره
15:54  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن
سپهر
0

با سلام خدمت دوستان بنده ١٣٩٥/١٠/٧ يدونه ٣٣٠ اتومات ثبت نام كردم.تو قرارداد تاريخ صدور دعوتنامه هفته چهارم فروردين خورده.اما ميبينم خيلي از أفراد تو اين سايت ماشينشونو زودتر از موعد تحويل گرفتن.آيا به نظر دوستان امكان داره از منم تا آخر سال تحويل بدن؟
15:24  1395/11/12
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند دی : سلام، اینجا کسی هست ۶ اردیبهشت تکمیل وجه کرده باشه؟
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام عزیزانی که cvt هستن و شنبه 11 اسفند یکشنبه 12 اسفند دوشنبه 13 اسفند سه شنبه 14 اسفند تکمیل وجه و سخا انجام دادن. اگر فاکتور شدن اعلام حضور کنن. لطفا حقیقت رو بگید خیلی ممنون
X5محمدبندرعباس : حیف خودمون نیست که این همه هرس بخوریم ...به والله دیگه هیچ حسی به این ماشین اشغال چینی ندارم. .....مردم شدن بازیچه این شرکت .....حیف این همه دغدغه و انتظار...پیرمون کردی.....کرمک کوتور
سهند 31 فروردین : سلام من 29 فاکتورشدم امروز از نمایندگی زنگ زدن پنج شنبه برم تحویل بگیرم رنگ سفید31 فروردین تکمیل وجه کردم
حسین : هیچ کس نیس خبری از دعوتنامه ها بده افزایش قیمت خبر برده انگار هیچ کس نیس😂
مهدی پلاس 14 اردیبهشت : درود بر شما آقا عرفان شماره درخواست شما چند هست ش درخواست من 19149163هست
نرگس : سلام آره من ۲۵خرداد تحویل گرفتم
شاهین g : چاره کار فقط تجمع هست همه باید بیان اینحا گله کردن بی فایده س کسی صدامونو نمیشنوه
شاهین g : موافقم ،واقعا باید با اینا با زبون خودشون حرف زد ،ما خیلی لیلی به لالای این پیشرفامیزاریم
اکبر رینگ : فردا رفتم بانک اطلاع میدم مبلغ چقدره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اراس 31اردیبهشت اسقاطی : برا من که 31اردیبهشته تکمیل وجهم هنوز فاکتور نشده
ساحل : سلام بسلامتی رفت تو جریمه دیرکرد روز 218 هزار.
ساینا فوری : دوگانه تیر، طرح مادران اولویت شرکت هست چون سیاست های کشور این رو اقتضا میکنه. نگران فاکتور شدن نباش، هر چی باشه به برکت طرح مادران از ما زودتر فاکتور خواهی شد.
اطلس g بهمن : ینی فقط تو این سایت پیگیری میکنید!!! چشاتونو باز کنین چرا باور نمیکنین فاکتور اذر شروع شده!!!
تحویل گرفته : سلام دوستان من چند وقته میام اینجا خدارو شکر اطلس گرفتم عالی هستش فقط آمدم بگم اونایی فاکتور میشن تا تحویل یک هفته اونم اگه شهرستان باشن طول میکشه ایشالله همتون به زودی فاکتور بشین خوش حالی تک تکتون من 23 مهر تکمیل وجه کرده بود الان سیزده خرداد ماشین از نمایندگی تحویل گرفتم از فاکت تا تحویل همه کاراش یک هفته بیشتر طول نمی کشه
سورنxu7p مادران فوق العاده تحویل 7 تیر : تحویل 7 تیر رنگ سفید هنوز فاکتور نشدم
کاربر1Car : 📢چارت فاکتوری(اطلس G) تکمیل وجه:👇 سفید مشکی: 11 اسفند تحویل آذر مشکی: 23 مهر تحویل آبان نقره ایی: 18 مهر تحویل آبان نوک مدادی: 10 اسفند تحویل آذر سفیدقرمز: 11 اسفند تحویل آذر ✅ بروز رسانی : 1404/04/31 10:19 📝 بازه تحویل آبان: 15 مهر الی 29 مهر 📝 بازه تحویل آذر: 9 اسفند الی 23 اسفند
کاربر1Car : سلام،دوستان اطلسGآذر تکمیل وجه اسفندواقعا داره فاکتور میشه تاریخ 9 و10 کامل فاکتور شده 11 درحال فاکتور شدنه منم خودم 11 اسفند تکمیل وجه کردم به محض فاکتور شدن خبر میدم
رانا تبدیل به 207 : بله انگار همه تو بازبینی ان اینم نقشه جدیدشون برای تحویل ندادن ماشین
محمد : سلام عرض ادب دوستان عزیزم خواهشا دروغ. نگید یک نفر درست ردیف قرار داد نگفت هیچکی 31 خرداد تبدیل زده 207 تحویل نگرفته عزیزان دل لطفا دروغ نگید