امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50124 نظر

استپ وی
1

گلم وزن استپ وی دستی 1170 هست شتابشم 10 ثانیه مشکل گردگیر پولوسم توش برطرف شده به جای تعصب بیجا تشریف ببر نمایندگی بپرس اگرم تنبلیت میا سرچ کن توضیح امین برقی مدیر مهندسی رنو پارس در مورداستپ وی ضمنا استپ وی 6 ماهه اومده شماسال بعد تعدادشو ببین فرق استپ با نسخه عادی غیر شکل ظاهر و کراس اور شدن تو گیربکس جدیدjhq هست سرچ کن افتتاح خط تولید گیربکس جی اچ کیو در تبریز بخون سندش رو ضمنابرهمه ثابت شد که اولا شما بیطرف نیستی ثانیامن از رو سند صحبت کردم یا حق
13:17  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
خیلی جالبه
3

میایی رنو ساندرو دستی رو با برلیانس اتومات مقایسه میکنی؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1396/02/09

بیطرف
6

اولا شما لطف کن ماشینت رو ببر روی چال تشریف ببر زیرش سر پولوس اگه میدونی کجاست به راحتی میتونی گردگیر پلاستیکی ماشینت رو ببینی. البته مطلب زیر هم از سایت خود پارس خودرو برداشته شده که به وضوح نشون میده که گیربکس استپ وی بدون تغییر گیربکس ساندرو اتو هست:
"در بخش گیربکس، نسخه اتوماتیک هم مانند مدل های AT تندر۹۰ و ساندرو ظاهر شده است و یک جعبه دنده چهار سرعته دارد. حالت تیپ ترونیک و دکمه رانندگی در جاده های لغزنده و برفی هم در این گیربکس وجود دارد. عمده ترین ارتقا فنی در ساندرو استپ وی نسبت به برادران دیگر، بروز رسانی های جزئی و نرم افزاری است که تفاوت های قابل توجهی را به وجود آورده است"

ثانیا اینجا پیج برلیانس اتوماتیکه و نه دستی. اگر قراره مقایسه ای انجام بشه باید مدل اتوماتیک این خودرو با مدل اتوماتیک سایر خودروها مقایسه بشه. البته شما این رو میدونستید و صرفا سعی داشتید با زیرکی از لحاظ وزنی مدل دستی ساندرو که سبک تر هست را با مدل اتوماتیک این خودرو مقایسه کنید.

ثالثا طبق جداول خود پارس خودرو صفر تا صد ساندرو استپ وی اتوماتیک 11.5 ثانیه و برای برلیانس 11 ثانیه اعلام شده

گزارش
پاسخ دادن
13:44  1396/02/09

به مثلا بیطرف
0

چه ربطی داره طراحی طوری شده که مشکل پارگی گردگیر پولوس رفع شدهتو میگی برو چال پولوسو ببین مگه باید نبینیم. معلوشد سوادخودرویی نداری. برو همون بنجل چین رو سوارشو فقط باهاش کفی. و سرپایینی برو. تو سربالایی موتور براوو میگیرتت
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1396/02/09

بیطرف
5

متاسفانه اینقدر استرس داری که وقتی تایپ میکنی نه کلمات رو درست تایپ میکنی نه کامنتت جمله بندی درستی داره. استرست برای چیه؟؟؟؟همه عالم و آدم داستان گردگیر پولوس خانواده داچیا رومانی رو میدونند. شما فقط با حرف مدعی هستی این مشکل حل شده. اینکه نشد!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1396/02/09

شاهرخ
5

سلام دوستان. من تازه اومدم این پیج. منم میخوام برلیانس ثبت نام کنم. خودم علاقه به رنگ مشکی اش دارم چون واقعا های کلاسه. دوستانی که رنگ مشکی دارند راضی هستند؟
12:52  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
yasharr
0

من مشکیشو دارم .. عالیه ...
گزارش
پاسخ دادن
13:35  1396/02/09

yasharr
22

سلام بر برلیانس سواران محترم و دوستان گرامی : آقایون محترم بنده سه ماه تحویل گرفتم اچ سیسصو سی اتومات و سه هزار وصد تا کارکردم باهاش ... واقعا این ماشین فوق العادس هم توی امکانات هم تو شتاب وهم توی سرعت و از همه مهمتر نرمی این ماشین و ... به حرف های بقیه گوش نکنین چون همش ضد واقعیته ... هر کسی خرید مبارکش باشه استفاده کنه و لذتشو ببره ... امیدوارم موفق و پیروز باشید ...
12:19  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
بیطرف
8

ادامه: امادر مورد توهم شما در مورد استقبال وحشتناک از استپ وی خیلی هم خنده داره. شما این استدلال رو میکنی که میخوای ثبت نام کنی زود سایت بسته میشه. حالا من خیلی ساده میگم فرض کن سه تا ماشین عرضه بشه و بیست تا متقاضی براش باشه. در اینحالت هم سایت زود بسته میشه. آیا همچنان استقبال وحشتناکه؟؟؟!!! در واقع عرضه استپ وی خیلی خیلی کمه و پارس خودرو هم هیچ علاقه ای به توسعه خط تولید این خودرو نداره چون میدونه سرمایه گذاری تو این خودرو قدیمی و از رده خارج داچیا هیچ توجیهی نداره و باید در کوتاه مدت جمع بشه و من دو دلیل برای این گفته ام دارم.
دلیل 1: اگر عرضه خودرو استپ وی کم نیست و استقبال از اون وحشتناکه پس چرا تو خیابانهای شهر روزانه تعداد خیلی معدودی استپ وی دیده میشه؟ تعداد برلیانسها چند برابر استپ وی هست. پس عرضه برلیانس و تقاضا برلیانس بالاست. الان تقاضا برای دنا هم بالاست و چون عرضه اش هم بالاست خیابونها هم پر دنا هستش. پس عرضه استپ وی خیلی خیلی پایینه که تو خیابون کم دیده میشه و به قول شما سایت زود بسته میشه. پارس خودرو هم علاقه ای به توسعه خط تولیدش نداره وگرنه دنبال c3 نمیرف
12:12  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
بیطرف
6

کلا آدمهایی که منطق ندارند و فقط دوست دارند از سر تعصب یه چیزی بگن وقتی کم میارند فقط یه حرفی رو تکراذ میکنند. برای مثال واضح ترین چیزی که وجود داره اینه که ساندرو داچیا استپ وی در نسخه اتوماتیک 1193 کیلوگرم هستش و این عدد بصورت رسمی در سایت پارس خودرو در مشخصات استپ وی داچیا ذکر شده اونوقت این برادر بزرگوار استپ وی سوار ما همش عدد 1170 کیلوگرم رو به عنوان وزن استپ وی تکرار میکنه یعنی نمیخواد بپذیره که وزنش 1193 کیلوگرمه. در مورد گردگیر پلوس ساندرو استپ وی که هنوزم مشکل جدی این خودرو هست اول قرار بود کاسه نمد جایگزینش بشه که نشد و هنوز مشکل پابرجاست ولی این دوست استپ وی سوار ما فقط در حد حرف میگه برطرف شد. خب اگه اینطوره یه منبع موثقی اعلام کن که ما هم ببینیم این مشکل برطرف شده والا اون چیزی که ما از تعمیرکارهای نمایندگی ها پارس خودرو پرسیدیم و با چشم دیدیم گردگیر پلاستیکی پلوس این خودرو تند تند پاره میشه و باید دائما چک بشه. اما درباره شتاب استپ وی من خیلی منطقی با ارقام اعلام شده توسط خود پارس خودرو اثبات کردم که برلیانس و استپ وی در حد هم هستند و تفاوت خیلی جزیی دارند
11:58  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
استپ وی
0

خیلی دانشت پایینه استپوی اصلامشکل گردگیر پولوس نداره چون طراحیش فرق داره ضمنا وزن استپ دستی 1170 کیلوهست کافیه دقت کنی ثالثا شتابش فقط 10 ثانیس رابعا اصلا راجع به موتور گیربکس رنوک جا چین کجا. گیربکس استپ وی نسخه جدید جی اچ کیو هست کهفقط 1.7 لیتر روغن میخواد نه 3لیتر تو تبریزم با نظارت رنو داخلی سازی شد، دوستان با تحقیق ماشین بخرید یاحق
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1396/02/09

توصیه هنگام تحویل استپ وی
0

واسکازین گیربکس و سالم بودن گردگیر پولوس‌ها را بررسی کنید
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1396/02/09

جوک نگو
2

شما که دانشت بالاست نمیدونی گیربکس برلیانس هیوندا کره است؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1396/02/09

برگرفته از سایت معتبر
1

این مطلب از یک سایت خیلی معروف خودرو گرفته شده :

"در نسخه اتوماتیک برلیانس، گیربکس ۴ دنده و تیپترونیک، وظیفه انتقال این قدرت را به چرخ های جلو دارد. این گیربکس همان سری گیربکس هیوندای i20 بوده که این روزها به برلیانس هم به ارث رسیده است. در عقب این ماشین از اکسل نیمه مستقل و چند اتصالی استفاده شده است که باعث بهبود سواری و هندلینگ می شود. "

حالا شما میایید گیربکس هیوندا برلیانس را با گیربکس داچیا که گردگیر پولوسش پاره میشه مقایسه می کنید. فقط گیربکس برلیانس میارزه به کل کارخانه بی نام و نشان داچیا
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1396/02/09

به استپ وی سوار
4

سلام دوست استپ وی سوار. حالا بحث های حاشیه ای به کنار بگو از فرغونی که گرفتی راضی هستی؟
10:14  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
وحید
1

حالا به نظرتون ساندرو داچیا استپ وی بهتره یا پژو Xu7؟
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1396/02/09

منوچهر
1

برای ساندرو نباید از کلمه صندلی استفاده کرد باید گفت نیمکت . انصافا نیمکت های تو پارک راحت تر از صندلی ساندرو هستن

دلت رو خوش کنی که ماشین پنجاه مبلیونی پاری اونوقت رو نیمکت بشینی و رانندگی کنی !!!!

تازه اگر گردگیرش باعث نشه گیربکس منفجر بشه!!!
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1396/02/09

....
0

قطعا از اسباب بازی چینیه تنبل تو بهتره نه موتور خوب داری نه گیربکس خوب نه وزن مناسب نهبازار دست دوم مناسب نه شتاب وچالاکی.....
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1396/02/09

بهنام
1

حتي در حد ساينا كه قيمتش نصف برليانسه آپشنهايي مثل تهويه اتومات و صندلي برقي نداره شتاب و سرعتش هم كه در حد همون سايناست

56 ميليون پول بدي فقط واسه سانروف؟!!!
07:50  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
منوچهر
1

برليانس كه حيف پوله حالا mvm550 و جك J5 اگه بدنامي ماشين چيني روشون هست حداقل يه موتور قوي دارن ولي برليانس با موتور 1500 در حد تيبا و سايناست
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1396/02/09

کاربر: رضا از مشهد
1

نه 56 ميليون پول مي دي براي كيفيت - براي يك موتور و گيربكس به روز - براي يك خودرو كه در خيابون سرها رو بر مي گردونه - براي اينكه مثل خيلي از خودروها هر روز دمه نمايندگي نيستي - اميدوارم شما هم بتونيد اين خودرو رو بخريد و ازش لذت ببريد
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1396/02/09

پرشیا سوار قدیم
11

به سلامتی بچه های برلیانس سوار که اینقدر با شخصیت و متین هستند که به سلیقه تمام افراد احترام میگذارند وفقط تو پیج خودشون کامنت میگذارند و تا حالا دیده نشده که تو صفحه خودرو دیگه ای برن و توهین کنند و فقط از برلیانس منطقی تو پیج خودشون دفاع میکنند. به سلامتی بچه های برلیانس سوار که تعصب بیجا ندارند و وقتی دوستی از جنوب درباره کولر پرسید واقعیت رو بهش گفتند. افتخارم اینه که ماشینی رو سوار میشم که این بچه ها سوار میشن
00:15  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
کامل
1

سلام دوستان 26 دعوتنامه صادر شد همانروز تکمیل وجه کردم 27 تخصیصی دادند 28 فاکتور صادر شد به نظر شما تحویلش چه موقع هستش ممنون
00:10  1396/02/09
گزارش
پاسخ دادن
بهار
1

سلام برای برلیانس h320 تکمیل وجه کردم ولی ۸۰۰ اضافه گرفتن و گفتن اپشنال هستش کسی میدونه چه فرقی داره؟
21:36  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
Vali
0

موتور xu7 یک موتور عهد ناصرالدین شاه هست که ایرانخودرو باهاش خیلیا رو تیغ زده مثل همین رضاخان عشقه پارس. خب یه عده ای میمونن که باید مافیای خودرو اونها رو هم بدوشه. اونها شماها هستین که گول ۴ تا آپشن مخصوصا سانروف رو خوردین. کسی هم که میخاد بهتون آگاهی بده و از خاب غفلت و تحقیر بیدارتون کنه رو توجهی بهش نمیکنین.
گزارش
پاسخ دادن
23:25  1396/02/08

هادی
1

نمایندگی از شما گرفته؟
اصلا چیزی به این عنوان وجود نداره مگر اینکه خود نمایندگی مثلا کروز که با 600 نصب میشه را با 800 خواسته نصب کنه. شما میتوانید با شماره 096550 تماس بگیرید و بگویید که 800 تومان که بیشتر گرفته اند به چه دلیل بوده است.
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1396/02/08

برلی سوار
0

320ها از این به بعد کیلس دارن،چرم دور فرمون دارن و دکمه های ضبط روی فرمان.برای همین 800 به قیمتشون اضافه شده :)
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1396/02/08

hn
1

مشکل اینجاست که شما فقط انتقاد میکنی اونم دلیل خاصی نمیاری و راهکاری هم نمیدی.حداقل بگو تو این رنج چه انتخابهایی وجود داره. دست دو بیا پایین کسایی که اینجان اهل دست دو نیستن.حالا با دلیل منطقی بگو چه گزینه هایی تو این رنج قیمت رو میزه به غیر از ال 90.
گزارش
پاسخ دادن
00:07  1396/02/09

محمد
0

سلام از شما پول اضافي گرفتن حتماً پيگيري كنيد.اگرم ديديد ميخوان چيزي اضافه بذارن قبول نكنيد بگيد من همون داخل سايتو ميخوام.
گزارش
پاسخ دادن
01:37  1396/02/09

مرتضی
1

حداقل xu7 قوی بود و کشش خوبی داشت اما این برلیانس که راه هم نمیره با این موتور ضعیفش
گزارش
پاسخ دادن
07:51  1396/02/09

سامان
2

سلام ....آپشنال برای 320 های اتو که چرم دور فرمان،کلیدهای روی فرمان و کی لیس نداشتن قبلاً،،،، اضافه شده و اون مبلغ برای همون سه قلم امکانات اضافه شده از مشتری گرفته میشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:43  1396/02/09

آرش
0

چرم دور فرمان .کیلس. اینترفیس و قاب روی موتور فقط برای 320 اتو اضافه شده
گزارش
پاسخ دادن
09:45  1396/02/09

سامان
2

سلام آقا هادی اگر در زمینه ای اطلاعات کافی ندارید خواهشا پاسخ گمراه کننده ندید به دوستان...
گزینه آپشنال برای 320 های اتویی که چرم دور فرمون و کی لیس و کلیدهای مدیارو نداشتن جدیدا برای تحویل های فرورودین اضافه شده و دوستان هم تحویل گرفتن
گزارش
پاسخ دادن
09:45  1396/02/09

مانی
15

ساندرو داچیا استپ وی = پراید هاچبک با موتور ال نود به همراه پارگی گردگیر پولوس و ضرر چهار میلیونی. ساندرو داچیا فقط با پیکان جوانان قابل مقایسه است. اسمش تو صفحه برلیانس هم باعث کسر شان برلیانسه
21:16  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
گزارش یک سایت
11

اگر روزی دنده خودروی تندر۹۰ یا ساندرو شما ابتدا بد جا رفت و در نهایت در دنده‌های چهار و پنج، گیربکس قفل شد این را بدانید که حتماً بر اثر پارگی گردگیر پلوس، روغن گیربکس خالی شده و خشک کار کردن دنده‌ها باعث این اتفاق شده است و شما احتمالاً باید از ۸۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان بسته به شدت آسیب‌رسیدن به قطعات داخل گیربکس هزینه کنید.
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1396/02/08

عباس
1

ساندرو همون هاچ بک ال نود هستش.....همون جوجه اردک زشت که همیشه زشت بوده ....چه هاج بک و چه صندوقدار
گزارش
پاسخ دادن
01:08  1396/02/09

به مانی
0

معلوماتت رو ببربالا بعد نظر بده استپ وی با استقبال وحشتناک مردم روبرو شده به دلیل رفع پارگیگردگیر پولوس ، و بی عیب بودن ماشین ،موتور گیر بکس فوق العاده هماهنگ وزن کمتر از این چینیه تنبل که بالای صد کیلو سبکتره کراس اور بودنکلاج هیدرولیک تو نسخه دستی کاهش مصرف تو نسخه اتومات و..... رنو رو با بنجل چینی مقایسه نکن، موقع فروشاستپ سایت سایپا میترکه نه مثل این چینیه تنبل با وام و شرایطی والتماس....
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1396/02/09

به مثلا بیطرف
0

اولادلیل امدن استپ وی رفع مشکل پارگی گردگیر پولوس بوده با طراحی جدید، این مشکل تو نسخه ال 90وساندرو معمولی هست نه استپ وی پس سوادو معلوماتت خیلی پایینه،ثانیا استوحشتناک مردم از استپ وی گویای همه چیزه که کاملا هم قابل پیش بینیست موتور عالی گیربکس عالی کلاج هیدرولیک ، شتاب صفر تا صد 10 ثانیه دستی،11 اتومات اگرشک داری مشخصات رو برو سایت سایپا ببین بهعنوان سریعرترین ماشین تو شتاب تا رنج 60 ،کراس اور و نیم شاسیبودنش، در ضمن وزاستپ دستی 1170 کیلو هست دقیقا صد کیلو سبکتر با قدرت وگ شتاور بیشتر تعصبیم ر. کار نیست قصدم راهنمایی هو دوستان بود که تنها ایرادال 90و ساندرو با امدن استپ وی رفع شد و برید اگه تونستید ثبت نام کنید حالشو ببرید
گزارش
پاسخ دادن
10:00  1396/02/09

حسین
1

خوب شد استپ وی نگرفتم. نزدیک بود منم اشتباه کنم برم سمت استپ وی ولی خدا رو شکر برلیانس خریدم
گزارش
پاسخ دادن
10:21  1396/02/09

پرشیا سوار قدیم
0

وزن استپ وی 1193 کیلوگرمه طبق اعلام سایت خود پارس خودرو. شما وزن این خودرو رو که اولیه ترین چیز در مورد خودرو هستش رو نمیدونی!!!!! بقیه اطلاعات شما هم مثل همین اعلام وزن غلطه. برو اول تحقیق کن تا مضحکه نشی
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1396/02/09

محمد
0

متاسفانه يه سري از نمايندگي ها كم كاري ميكنن و مداركو دير تحويل شركت ميدن و باعث تاخير ميشه.دوستان مدام با نمايندكي كانكت باشيد
19:49  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
Vali
1

دقیق توضیح بده چجور کانکت باشیم
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1396/02/08

بهار
0

سلام من h320 تحویل وجه کردم ولی ۸۰۰ بیشتر پرداخت کردن و گفتن اپشنال هستش اگه در جریان هستین میشه توضیح بدین چون به من جواب درستی نداد نمایندگی
گزارش
پاسخ دادن
22:31  1396/02/08

در جواب vali
4

از طریق کابل XU7 کانکت بشو
گزارش
پاسخ دادن
22:47  1396/02/08

محمد
0

سلام اون دوستانيكه چكي خريدن و مداركشونو تحويل دادن .از فردا روسيستم ميشينه و از صدور دعوتنامه خارج ميشه و تحويل ميدن.مبارك همه باشه.
19:18  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
Mohsen
0

محمد جان این خبر رو از منبع خاصی گرفتی؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1396/02/08

محمد
0

اونا كه چكي بودن تا ٧ارديبهشت مهلت داشتن تكميل كنند مداركشونو.٧ارديبهشت ٥شنبه بود و شركت تعطيل بودش. از فردا به ترتيب اولويت و كسانيكه زودتر مداركو تحويل دادن و تكميل وجه كردن ماشيناشونو تحويل ميدن.البته مداركارم فردا بررسي ميكنن و شروع ميشه تحويلا.خيالتون راحت باشه.درضمن ميتونيد با شماره ٠٩٦٥٥٠تماس بگيريد و پيگيري كنيد در مورد ماشين. موفق باشيد.
گزارش
پاسخ دادن
21:20  1396/02/08

ارسلان
1

سلام. منم وامدار گرفتم آخر اردیبهشت می‌بایست میومد دعوتنامه ولی واسه من چهارشنبه اومد پنجشنبه ساعت ۱۱ همه کارامو تمام کرده بودم.
نمایندگی گفت امروز میفرستیم تهران.آخه شهرستانم. به نظرتون کی تحویل میدن؟ ماشین‌های بهتر هم داشتم ولی واسه دیدن این بی ام و دل تو دلم نیست.
گزارش
پاسخ دادن
21:22  1396/02/08

امیدیه
0

بابایکی درباره کولرماشین بگه
17:50  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
0

سلام متاسفانه کارکرد بسیار منوسطی داره و صد در صد رضایت رو برآورده نمیکنه
شما حداکثر 80 درصد بگیر!
گزارش
پاسخ دادن
18:30  1396/02/08

nima
3

خوشم میاد از بچه های برلی سوار که تعصبی نیستند و واقعیت رو میگن. دمتون گرم
گزارش
پاسخ دادن
22:26  1396/02/08

نامدار
1

وقتی یه موتور ضعیف 1500 داره ديگه چه انتظاری میشه از کولرش داشت
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1396/02/08

علی
15

پروفسور گرامی باز نسنجیده حرف زدی. کمپرسور کولر این ماشین قوی نیست چون برای آب و هوای خیلی گرم کولرش در نظر گرفته نشده. کمپرسور کولر چه ربطی به موتور داره. باز سوتی دادی که همه بخندند بهت
گزارش
پاسخ دادن
23:13  1396/02/08

مهدی
0

کولر به قدرت موتور هم ربط داره . وقتی موتور ضعیف باشه وقتی بهش فشار میار سریع داغ میکنه و وقتی دمای رادیاتور بالا بره دیگه کندانسور کولر هم به خوبی خنک نمیشه و قدرت خنک کنندگی پایین میاد
گزارش
پاسخ دادن
08:32  1396/02/09

کاربر: Nemat
2

گوارش برای آب و هوای منطقه ما که خوب هست،چند روز هوا خیلی گرم شد،کولر روشن میکردم،هنوز تابستان نشده،تا تابستان داغ نمی‌توانم نظر بدم،ولی در کل اونایی که مناطق معتدل هستند رضایت بخش

یا حقّ
گزارش
پاسخ دادن
04:24  1396/02/09

بیطرف
18

اگر بخواهیم واقع نگر باشیم و تعصب به خرج ندهیم برلیانس از تمام جهات بهتر از رنو استپ وی هست. در زمینه ظاهر و کیفیت متریال واقعا استپ وی حرفی برای گفتن نداره. از لحاظ موتوری در دوسال اخیر برلیانس واقعا خیلی فراتر از انتظار بوده و گزارش مشکل فراگیری هنوز منتشر نشده و میشه بگی تا اینجای کار چیزی از استپ وی از لحاظ کیفیت موتور و گیربکس کمتر نیست و حتی بهتره چون مشکل گردگیر گیربکس ساندرو یک مورد عمومی گزارش شده است که در کوتاه مدت خراب میشه و هنوز رفع نشده. تنها یک مشکل در برلیانس وجود داره و اون هم اسم چینی که بر روی این خودرو هست که برای افرادی که به کیفیت بالا و ظاهر جذاب این خودرو اهمیت میدهند و اسم چینی مهم نیست براشون این خودرو بهترین انتخابه. ولی افرادی که هنوز این دیدگاه رو دارند که تمام محصولات چین بی کیفیته از ناچاری استپ وی رو انتخاب میکنند.
17:43  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
بیطرف
3

اصلاح میشه: گردگیر پلوس صحیح است. پارگی گردگیر پلوس از مشکلات شایع و همگانی رنو ساندرو استپ وی هست
گزارش
پاسخ دادن
18:12  1396/02/08

به مثلا بیطرف
4

بزرگوار استپ وی دلیل استقبال وحشتناکش برطرف شدن مشکل پارگی گردگیرهست ضمنا برلیانس وزنش 1250 کیلو هست قدرت موتور 103 و گشتاور 138 استپ وی وزن 1170 قدرت 105 گشتاور 140 راستی شتاب صفر تا صد استپ وی 10 ثانیس درحالی که برلیانس بالای 14 ثانیس بزرگوار واسه استپوی افت داره با برلیانس چینیه تنبل مقایسه شه برو بارمتریالر ماشین خوش باش فقط با استپ کورس نذار کهبد ضایع میشی استقبال مردمرگویای همه چیزه
گزارش
پاسخ دادن
19:11  1396/02/08

بیطرف
17

اولا من نه استپ وی دارم و نه برلیانس و دارم هنوز آگاهانه تحقیق میکنم و علاوه بر پیج برلیانس صفحه رنو ساندرو هم میام و نظرات رو میخونم و هنوز هم قدرت انتخاب هر دو خودرو رو دارم پس مثل شما اسیر تعصب نیستم. ثانیا در مورد ادعای شما در مورد استقبال وحشتناک از استپ وی مخالفم و با نظرات بچه های این پیج موافقم که استقبال از استپ وی چشمگیر نیست بلکه عرضه استپ وی خیلی کمه و دلیلش محدودیت خط تولید این خودرو هست و پارس خودرو هیچ علاقه ای به توسعه خط تولید استپ وی و سرمایه گذاری بیشتر نداره . الان شما اگه بصورت خیلی ساده و آماری به همین سایت هم نگاه کنی سایت ساندرو به مراتب از این صفحه خلوت تره و تو خیابون هم نگاه کنی به ازای هر چهاذ برلیانس یک ساندرو می بینی . ثالثا در مورد شتاب و قدرت اگه منبع و ذفرنس معتبری داری که میگی ساندرو بهتره و ادعای شما رو تایید میکنه بزار اینجا همه ببینند وگرنه اعداد و ارقام منطقی اعلام شد توسط پارس خودروه به وضوح نشون میده برلیانس بهتر نباشه بدتر نیست
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1396/02/08

بیطرف
17

ادامه: در مورد خرابی گردگیر پلوس کافیه یه سرچ تو اینترنت بکنید تا متوجه بشید هنوز هم گردگیر پولوس مشکل اصلی ال نود و خانواده ال نود هست. شما اگه نمایندگی های پارس خودرو برید میبینید پارگی پولوس چقدر شایع است. متاسفانه حرفهایشما بدون پشتوامه و صرفا از روی تعصبه
گزارش
پاسخ دادن
20:26  1396/02/08

سردرگم
9

منم دارم درباره هر دو خودرو برلیانس و استپ وی تحقیق میکنم. متاسفانه حرفهای دوست استپ وی سوار ما بدون منبع و صرفا از روی احساساته و غیرقابل اعتماد. اصلا در این موضوع شکی نیست که استپ وی واقعا دارای پلت فرم زننده و قدیمی و بی روحی است. در مورد گردگیر پولوس گیربکس هم من نمیدونستم ولی تو اینترنت سرچ کردم خرابی گردگیر پولوس ساندرو و دیدم مشکل شایع موتور گیربکس خانواده ال نود پارگی گردگیر پولوس هست که ضرر سنگین مالی به همراه داره. در مورد برلیانس هم مشکل شایع قوی نبودن کولر این ماشینه و کیفیت پایین لنت خودرو
گزارش
پاسخ دادن
21:52  1396/02/08

بیطرف
12

من دوباره تو سایت پارس خودرو نگاه کردم وزن دقبق ساندرو استپ وی 1193 کیلوگرمه یعنی برلیانس پنجاه کیلو سنگین تره. از طرف دیگه ساندرو استپ وی برخلاف تمام خودروهای مدرن فرمون هیدرولیک داره که پنج اسب بخار و تقریبا هفت نیوتن متر از توان و گشتاور موتور رو به خودش اختصاص میده (برای این ادعا منبع معتبر دارم درصورت لزوم بگو بزارم اینجا) یعنی اگر بخواهیم مقایسه کنیم استپ وی با 1193 کیلو توان خالص خروج 100=5-105 و گشتاور خالص 133=7-140 و برلیانس بدلیل داشتن فرمان برقی دارای وزن 1250 و توان خالص 103 و گشتاور 138 میباشد. در عمل هر دو خودرو دارای مشخصه تقریبا برابرند و اگر تاثیر فرمان برقی رو هم اضافه کنیم برلیانس مشخصه کمی بهتر داره. پیشنهاد میکنم درباره مزایا فرمان برقی تو اینترنت سرچ کنی تا ببینی که درکاهش تلفات توان و گشتاور فرمان برقی تاثیر چشمگیری داره.
گزارش
پاسخ دادن
23:08  1396/02/08

استپ وی
0

تو استپ وی مشکل پارگی گردگیر پولوس برطرفشده با طراحی جدید، اصلا هدفش هم همین بوده ضمنا برو مشخصات خودرو رو تو سایت سایپا ببین نسخه دستی شتاب 10 ثانیه وزن 1170 به هر حال ان شاالله ماشین شما هم خوب در بیاد
گزارش
پاسخ دادن
10:04  1396/02/09

کاربر: Nemat
0

بله آقای بیطرف،همه خود دارندگان این خودرو می‌مالند و یک ترس و دلهره یی از این بابت دارن که سواری اش اصلا بهشون نمیچسبه،البته من چندین سال ال نود داشتم این مشکل را نداشت،که بچه های پیج استپ وی میگن این مشکل در ال نود های جدید هم هست،وبعضا از این معضل سخن می‌گفتند که برایشان اتفاق افتاده ،

یا حقّ
گزارش
پاسخ دادن
04:38  1396/02/09

امیدیه
0

سلام
من قصدخرید این ماشین رو دارم فقط یه چیزاین ماشین برام خیلی مهم اونم.کولراین ماشین چون بنده درخوزستان وگرم ترین جای خوزستان بنام امیدیه زندگی میکنم اونایی ک دارن ازکولراین ماشین توضیح بدن چون تاپارسال ک تحقیق میکردن میگفتن گازکولراین ماشین کم وروغن کولرکم آیادرس شده,خواهشاجواب بدید
17:31  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

سلام دوست عزیز. پسرخاله من برلیانس داره و ساکن قم هستش. من خودم تازه ثبت نام کردم. تو مرداد ماه که قم به پنجاه و پنج درجه هم میرسه کولر این ماشین بد نیست و قابل قبوله . اگر دمای هوای اهواز از این میزان بالاتر میره فکر نکنم کولر این ماشین راضی ات کنه.
گزارش
پاسخ دادن
17:52  1396/02/08

استپ وی
0

کیفیت عالی موتور گیربکس،کلاج هیدرولیک،رفع مشکل گردگیر پولوس، گیربکس مدرن که فقط1.7 روغن میخواد،کراس اور...اپشنم ببربا یه تومن نصب کن، تقاضابرای خرید گویای همه چیزه
16:08  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
استپ وی
1

مردم پپل به کیفیت موتور گیربکس میدن نه بزک دوزک موقع پیش فروش استپ وی تو سایت نمیتونی بری ثبت نام پیش کش
16:06  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
احسان
12

اشتباه نکن. تقاضا برای استپ وی زیاد نیست عرضه استپ وی از طرف پارس خودرو خیلی پایینه. پسر دایی من تو پارس خودرو کار میکنه. میگه پارس خودرو حاضر نیست ریسک سرمایه گذاری برای توسعه خط تولید ساندرو یا استپ وی رو بکنه چون میدونه این خودرو قدیمی داچیا در دراز مدت آینده ای نداره. در عوض سرمایه گذاری زیادی در خط تولید و عرضه بالای برلیانس انجام داده چون چشم انداز ده ساله برای برلیانس داره و الان دنبال راه اندازی برلیانس کراس c3 هستند
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1396/02/08

مصطفی
6

به نکته خیلی ظریفی اشاره کردی احسان جان. اگر واقعا استپ وی در برابر برلیانس در بلند مدت خودروی موفقی بود لزومی نداشت پارس خودرو به فکر وارد کردن یک کراس اور دیگه باشه و بهترین گزینه توسعه خط تولید همین استپ وی بود . پارس خودرو سرمایه گذاری بسیار زیادی در توسعه خط تولید برلیانس کرده و حتی مدلهای پایین تره 220 و 230 هم راه انداخته و این بخاطر موفقیت چشمگیر برلیانس در دو سال اخیر بوده
گزارش
پاسخ دادن
17:02  1396/02/08

مرتضی با کیان
4

من قبلا بین دو گزینه استپ وی و برلیانس بودم و با تحقیق برلیانس رو انتخاب کردم. موتور و گیربکس برلیانس از وضعیت کیفی بالایی برخورداره .
15:34  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
استپ وی
0

جوک سال. گلم چرخ استپ وی میرزه به این چینی تنبل
گزارش
پاسخ دادن
19:15  1396/02/08

مرتضی
0

گردگیر پولوس برلیانس میارزه به کل کارخانه استپ وی داچیا بی نام و نشون. الان خودت دقیقا فهمیدی من چی گفتم
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1396/02/09

کاربر: Nemat
0

شکل و قیافه برلیانس استپ وی را میخره،روزی که رفتم نمایندگی برای خرید خودرو ،این دوخودروی مورد بحث،کنارهم گذاشته بودند،هر دو هم یک رنگ،اینقدر قیافه برلیانس قشنگ تر بود که کلا متقاعد به خرید برلیانس شدم،هرچند قبلش مطالعه کردم درباره برلیانس،و از برلیانس سواران زیادی نظر خواهی کردم،چون قبلش ال نود داشتم،اصلا برام تکراری بود که استپ وی بگیرم،اصلا نرمی و راحتی در رانندگی با برلیانس کجا ،استپ وی کجا،در خیابان که برلیانس در حرکته،جلب توجه بیشتر میکند تا استپ وی،

یا حقّ
گزارش
پاسخ دادن
04:50  1396/02/09

گزارش خبرگزاری
4

این سوال مطرح است که چرا باید خودروی قدیمی داچیا با افتخار از سوی پارس خودرو تولید شود و به اسم رنو ساندرو استپ وی به فروش برسد؟

ساندرو استپ وی


سرویس اقتصادی فردا: گاهی حمایت از تولید داخل آن طور که باید اثرات مثبتی ندارد و برعکس برخی از مدیران با سومدیریت خود محصولاتی را ارائه می کنند که باعث دلزدگی مشتریان می شود.

برای مثال روز سه شنبه از خودروی جدید رنو که توسط شرکت «پارس خودرو» تولید شده، رونمایی شد. این خودرو «رنو ساندرو استپ وی» نام دارد که با نمونه اصلی آن تفاوت های بسیاری دارد.

این در حالی است که پیش از رونمایی «ساندرو استپ وی» معاون سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که این محصول هنوز مجوز استاندارد را اخذ نکرده است!
14:12  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
6

وقتی کسانی هستند که پنجاه میلیون پول پای ساندرو داچیا میدن که حداقل از لحاظ ظاهری فرق چندانی با پراید نداره تولیدکنندگان داخلی میفهمند که هنوز خیلی زوده که پراید از چرخه تولید خارج بشه
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1396/02/08

مهران
3

مردم بیچاره ایران (اقشار متوسط که می خوان در حد 40 الی 50 تومن برای خزید ماشین هزینه کنن) چون تاحالا ماشین با کیفیت تو این رنج قیمت ندیدن ، این ماشینا براشون حکم لامبورگینی داره ولی خبر ندارن اینا پایین ترین و ارزان ترین خودروهای تولیدی در اروپاست که کسی سوار نمیشه دیگه
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1396/02/08

کیان
1

اقا مرتضی تو این قیمت توکدومو انتخاب میکردی ؟
ماشین فقط به قیافه نیست کیفیت موتور و گیربکس هم مهمه
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1396/02/08

پرشیا سوار قدیم
5


دوست عزیزی که علاقه مند به استپ وی هستی اگر واقعا آزاد اندیشی مطلب زیر رو تو اینترنت سرچ کن ببین استپ وی داچیا که فقط مارک رنو داره دقیقا مثل پژوهای ما که فقط مارک پژو داره چی هست:

شاسی‌بلندی که بدون مجوز استاندارد، تولید می‌شود!/ وقتی داچیا به نام رنو فروخته می‌شود
14:07  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
5

این جمله خیلی قشنگ و تامل انگیز بود:
ساندرو استپ وی فقط مارک رنو داره دقیقا مثل پژوهای ایرانخودرو که فقط مارک پژو داره
گزارش
پاسخ دادن
14:31  1396/02/08

حسام
0

سلام به دوستان برلیانس سوار
من ۲۶ فروردین دعوتنامه واسم اومد تاریخ ۴ اردیبهشت تکمیل وجه کردم
الان توی سیستم هنوز روی صدور دعوتنامه مونده
تهران هستم خریدمم به صورت چی بود
دوستان کسی از تریم مشکی عکسی نداره؟
فکر میکنید چند روزه تحویلم میدن ماشینو
من از خود نمایندگی سوال کردم گفتن که ماشین زیاد داریم برتی همین ۱۰ یا ۱ع روزه تحویل میدیم. ولی این چیزی که من تو کامنتا خوندم هیچ کدوم به ۱۵ روز نکشیده. خدا کنه مال مارو هم زود بدن.
14:04  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
پرشیا سوار قدیم
10

مقایسه رنو استپ وی و برلیانس.

رنو استپ وی داچیای رومانی
وزن 1200 کیلو
قدرت 105 اسب بخار
گشتاوذ 140
فرمون هیدرولیک که پنج اسب بخار توان و هفت نیوتن متر گشناور رو میگیره

برلیانس
وزن 1250
گشتاور 138
قدرت 103
فرمون برقی

همانطور که میبینید حتی اگر تاثیر فرمون برقی رو لحاظ نکنیم استپ وی و برلیانس تفاوت جزیی از لحاظ پارامتریک دارند در حالیکه تاثیر فرمون برقی برلیانس در توان و گشتاور باعث میشه برلیانس چابک تر باشه. استپ وی فقط در برابر دنا حرفی برای گفتن داره درحالیکه من معتقدم دنا هم از استپ وی بهتره
13:41  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
ef7+
0

آخه داداش من دنا رو با این آشغالها مقایسه میکنی؟خنده داره واقعا.
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1396/02/08

علی
4

الان تو صفحه خود دنا که دارند دنا رو با پارس و 206 مقایسه میکنند. حق با تو هست دنا در بهترین حالت با سمند سورن ئو پارس قابل مقایسه است.
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1396/02/08

saeed
0

سلام دوستان من میخوام یه 330 اتوماتیک به صورت اعتباری ثبت نام کنم.15تومن پیش پرداخت بدم با 25 تومن وام 23 درصد کسی میتونه راهنمایی موقع دعوتنامه چقدر باید مابه التفاوت پرداخت کنم و اینکه چکهای 36 ماه اش(9تا چک 4 ماهه) هر چک مبلغش حدودا چند میشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنین
13:36  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
1

لیزینگ ایرانیان یک ابزار محاسباتی گذاشته که با استفاده از اون میتونید اقساطتون رو محاسبه کنید فقط دقت کنید که موارد درخواستی رو دقیقا مطابق با آنچه در قرارداتون هست وارد کنید.آدرسش بصورت زیر میباشد
http://www.icleasing.ir/Information/ComputationalTools
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1396/02/08

Mohsen
2

چک اول به مبلغ48936000 ریال 8 چک بعدی به مبلغ 39467000 ریال یک چک هم بابت ضمانت میگیرن
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1396/02/08

معین
0

مبلغ ما به التفاوت چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1396/02/08

saeed
1

مرسی فریبرز و محسن جان بابت راهنماییتون
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1396/02/08

saeed
0

منظور مبلغی بود که باید برای تکمیل وجه بدم
گزارش
پاسخ دادن
16:57  1396/02/08

Mohsen
0

مبلغ مابه التفاوت بستگی به ماشین و قیمت روز و وامی که دارید داره
مثال: شما اگر 15 میلیون واریزکرده باشید و.25 میلیون وام داشته باشید و اگر قیمت روز ماشین مثلا h320گیربکس 46300000 تومان باشه شما باید 6300000 تومان واریز کنید و سود مشارکت نیز از این مبلغ کسر می گردد
گزارش
پاسخ دادن
17:56  1396/02/08

معین
0

سلام دوستانی که تکمیل وجه کردن لطفا اگه میشه مبلغ دعوتنامه هاشونو بگن چقدر شده
12:31  1396/02/08
گزارش
پاسخ دادن
حسام
0

سلام به دوستان برلیانس سوار
من ۲۶ فروردین دعوتنامه واسم اومد تاریخ ۴ اردیبهشت تکمیل وجه کردم
الان توی سیستم هنوز روی صدور دعوتنامه مونده
تهران هستم خریدمم به صورت چی بود
دوستان کسی از تریم مشکی عکسی نداره؟
فکر میکنید چند روزه تحویلم میدن ماشینو
من از خود نمایندگی سوال کردم گفتن که ماشین زیاد داریم برتی همین ۱۰ یا ۱ع روزه تحویل میدیم. ولی این چیزی که من تو کامنتا خوندم هیچ کدوم به ۱۵ روز نکشیده. دعا کنید مال مارو هم زود بدن
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1396/02/08

معین
0

سلام مبارک باشه ما به التفاوت چقدر شد؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1396/02/08

حسام
0

۱۳۴۶۰۰۰۰ مابه تفاوت دادم
۱۵ میلیون هم حواله ام بود. ۶ تا چک ۵ و خورده ای هم گرفتن ۴ ماه به ۴ ماه
یک چک ۳۸۸۰۰ هم گرفتن بابت ضمانت
گزارش
پاسخ دادن
03:37  1396/02/09

علی
1

سلام بر دوستان گلم
من h330 ثبت نام کردم
25 پیش دادم
15 وام داره
چه مدارکی بعد از صدور دعوت نامه باید حاضر کنیم
بی زحمت دقیق میگید
23:38  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
Mohsen
0

سلام مبارک باشه علی جان
مدارک مورد نیاز: گواهی امضا ازدفترخانه، پرینت حساب و گردش 3 ماهه، دسته چک، کپی شناسنامه و کارت ملی، در ضمن چون شرایط گذار لیزینگ واسپاری ملت می باشد باید فرم های واسپاری رو پر کنید
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1396/02/08

Mohsen
1

سلام علی جان مبارک باشه
مدارک مورد نیاز:
1-گواهی امضا از دفترخانه
2-پرینت حساب و گردش 3 ماهه
3-دسته چک
4-کپی کارت ملی و شناسنامه به همراه اصل
5-پول تکمیل وجه داخل کارتت باشه همونجا میگیرن
6-درضمن دوستان گلم چون سرمایع گذار و شرایط گذار وام ها لیزینگ واسپاری ملت می باشد بابت همون فرم ها ی واسپاری ملت رو پر می کنید
گزارش
پاسخ دادن
08:16  1396/02/08

علی
0

قربانت عزیزم
ممنون از راهنماییت
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1396/02/08

محمدرضا
0

سلام آقایون با سلیقه

زیرپایی سه بعدیای برلیانس چند نوعه
جنس سفت داره شبیه ورقه جنسیم هست نرمتره پشتش موکت ماننده
کسی تجربه داره کدوم بهتره؟ خیلیم گرونه بدبختانه
19:47  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
یونسی
0

سلام خدمت همه دوستان من برلیانس h320 ثبت نام کردم از یکی از خریداران برلیانس شنیدم که برلیانس اتومات تو سر بالایی اصلا ماشین قدرتمندی نیست میخواستم اونایی که دارن جواب بدن با تشکر
19:29  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
6

اگر قبلا ماشین ایرانی داشتی مطمئن باش راضی ات میکنه اما در برابر ماشینهای کره ای و ژاپنی ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
19:46  1396/02/07

محمد
8

تا خودت امتحان نکردی به حرف کسی توجه نکن نه به حرف کسانی که میگن این ماشین خداست گوش کن و نه به چرت و پرتهایی که بعضی میگن که تو سربالایی کم میاره. برو تو سایت دیوار با یکی از فروشندگانش تماس بگیر با ماشین دور بزن من اینکارو کردم تا دلم قرص شد و ماشین رو ثبت نام کردم الان یکماهه تحویل گرفتم و خدا رو شکر صد در صد راضیم
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1396/02/07

مهرداد
2

در برابر همون ماشین های داخلی مثل سمند و پارس هم ضعیفه دیگه چه برسه به کره ای ژاپنی
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1396/02/08

مجید
2

تا 60 میلیون فقط استپ وی ارزش خرید داره بعدش برلیانس
16:17  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
Vali
0

من نمیدونم چرا یه عده گیر دادن من یکی دیگه ام. من vALI هستم و با اسم دیگه نظر نمیذارم. دلیلی هم نداره اسم دیگه بنویسم اسم خودم خیلیم خوبه . طرفدار xu7 ماقبل تاریخ هم نیستم اما دربست اگه کسی خاست یه چیزه دیگه دارم که دراختیارش میذارم.
گزارش
پاسخ دادن
18:05  1396/02/07

پویا
10

من زمانی که میخواستم تو رنج شصت میلیون ماشین بخرم در نهایت به دو گزینه ساندرو استپ وی و برلیانس رسیدم. متاسفانه ساندرو استپ وی معایب خیلی زیادی داره که عمدتا تو شکل ظاهر واقعا زشت و قدیمی و همچنین کابین بی کیفیت و پنل بی روحش خلاصه میشه. کلا این مدل ساندرو استپ وی که توسط داچیا رومانی ده سال پیش تولید شد زود شکست خورد و جمع آوری شد و مدل جدیدتری جایگزین شد که الان در حال تولیده. در مورد کیفیت تولید داچیا خیلی جای بحث وجود داره ولی در یک کلمه ساندرو استپ وی به درد پیرمردهای پیکان سوار قدیم میخوره که وقتی داخل ماشین مینشینند با توجه به داخل ساندرو یاد پیکان های زمان قدیم بیفتند و خاطراتشون زنده بشه
گزارش
پاسخ دادن
18:11  1396/02/07

به پویا
1

شما بهتره وقت ثبت نام استپ وی ببینی وارد سایتاصلا میتونی بشی بعد تحلیل کن مقایسه رنو حتی داچیا رومانی با چین قیاس خنده داره کیفیت موتور گیربکس و قدرت استپ وی رو عمرا برلیانس تنبل سنگین نداره شما دلتو به اپشن خوش کن سربالایی نیا موقع فروشم که افت قیمت واویلا فراوانی قطعاتم هیچ موتور 1500 با 103 اسببخار وزن 1250!!!!!!!!!! همه چی مشخصه برو داشبوردشو لمس کن
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1396/02/07

علی
3

ما همسایه مون یه استپ وی داره سه ماهه گذاشته برای فروش کسی نمیخره. لطف کنید بگید یکی از اون افرادی که تو صف طولانی ایستاده بیاد بخره.
گزارش
پاسخ دادن
00:24  1396/02/08

به قزوین
1

شما اول ادب یاد بگیر بعد صحبت کن برو با اسباب بازی چینیت خوش باش استپ وی رو تونستی ثبت نام کنخیلی زرنگی ه مثل این اشغال چینی تنبل که با م و.... دارن میچپونن به امثال توی
گزارش
پاسخ دادن
12:26  1396/02/08

به علی
0

چون میخوادبه قیمت کارخونه بخره نه 8 میلیون بالاتر مشتی، چرخ استپ وی میرزه به این چینیه تنبل
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1396/02/08

مجیدد
0

دقیقا،تو خوابم استپ وی ظرفیتش تکمیله!!!
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1396/02/08

یاسین
1

استپ وی مگه تو رنج 60 میلیونه؟؟؟؟؟ من تو خیابون دیدم تا حالا فکر میکردم تو رنج چهل میلیونه. چون همون ال نود هاچبکه با تغییرات جزیی در گیربکسش و ظاهرش واقعا کسی هست شصت تومن پول این پیرزن زشت رو بده؟
گزارش
پاسخ دادن
13:17  1396/02/08

nima
0

من کلا بیطرفم......ولی تفاوت قیمت ده میلیونی بازاروکارخانه استپوی با این ادعای شما در تضاده ...
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1396/02/09

کاربر: 🎹
2

اين و خدايي راست گفتي .چند وقت پيش وقتي گفتن ثبتنام ميكنن رفتن نمايندگي صبح ساعت ٩ تا ١٢ اونجا بودم آخرش موفق به ثبت نام نشدم و ثبت نامشون پر شد.
فكر كنم رنو ماشين بدرد نخوريه كه ماشيناش انقدر تو بورسن.
گزارش
پاسخ دادن
23:03  1396/02/07

vb
1

سلام ،من چند روزه تکمیل وجه کردم(برليانس صدور دعوتنامه فروردین) هنوز تو سایت اعمال نشده و هنوز تو مرحله صدور دعوتنامه است.دلیلش چی میتونه باشه?
14:44  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام اگر چكي خريدي اين مسعله عادي هستش.اگر چكي باشي بايد فرم واسپاري ملتو پر كني و جديد اومده!!نمايندگي باهاتون تماس گرفته؟؟اگر نگرفته خودتون تماس بگيريد
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1396/02/07

ارسلان
0

سلام محمد جان
منم وام دارم امروز تکمیل وجه کردم فرمها رو پر کردم چکهارو دادم گواهی امضا و.... هم تموم شد

به نظرت کی تحویل میدن

البته شهرستانم
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1396/02/07

محمد
0

اگر تحويل فروردين باشي و در شهرستان باشي تو اين هفته اگر مداركت مشكل نداشته باشه رو سيستم ميشينه و اگر خوش شانس باشي اخر هفته احتمالاً تحويلت بدن
گزارش
پاسخ دادن
17:13  1396/02/07

ارسلان
0

اردیبهشت هستش تحویلم

زود اومد دعوتنامه منم فوری مدارک رو کامل کردم

البته ۳۳۰ اتو نقره ای
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1396/02/07

معین
0

سلام
چرا فرم واسپاری ملت؟؟؟؟
ما که توو سایت سایپا ثبت نام کردیم
گزارش
پاسخ دادن
20:35  1396/02/07

محمد
0

سلام اين بخشنامه جديد اومده .
گزارش
پاسخ دادن
21:27  1396/02/07

vb
0

سلام محمد جان.من فرم هارو همون موقع تکمیل وجه پر کردم.
گزارش
پاسخ دادن
12:13  1396/02/09

گزارش رسمی از ورود برلیانس
7

این روزها هم شاهد این مسئله هستیم که با ورود برلیانس H330 پارس خودرو، گرایش به این خودرو به نسبت از تندر۹۰ اتوماتیک بیشتر باشد و مردم از آن به مراتب بیشتر استقبال می‌کنند. به هر حال تندر۹۰ اتوماتیک می‌تواند خودرویی مطمئن در بین ماشین‌های زیر ۵۰ میلیون تومان باشد، ولی برخی رویکردهای مردمی باعث شده است طرفدار زیادی نداشته باشد و در بازار کارکرده‌ها اوضاع خوبی را سپری نکند.
13:54  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
Vali
0

اونی که استقبال میکنه عزیزان مونتاژ کننده اسباب بازی چینی هستند که یک به اصطلاح خودرو رو تا دسته به افراد متعصب فرو میکنن و ثروتهای نجومی به جیب مبارک میزنند. آدم باید یکم دورتر از نوک دماغشم ببینه .
گزارش
پاسخ دادن
18:10  1396/02/07

nima
5

دیگه نمیشه کیفیت بالای برلیانس و استقبال زیاد از این خودرو رو انکار کرد خیلی خودت رو اذیت نکن Vali
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1396/02/07

hn
3

یکم ادب رو رعایت کنید بد نیست.یکی از دوستان برلی سوار از این حرفا نزده تا حالا.حتی خریداراشم فرق میکنه با بقیه این برلیانس
گزارش
پاسخ دادن
19:05  1396/02/07

بریانس
0

ماشینی که موتور خوبی نداشته باشه مفتش گرونه . با چهار تا آپشن دارن این بریانس ضعیف رو می فروشن . آپشن در حد ماشین 150 میلیونی اما قدرت حرکت در حد روآ
13:26  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
مانی
9

دیگه تلاش بیهوده نکن. فایده نداره همه چیز روشنه. مثل روز روشنه که برلیانس تا رنج هفتاد میلیون بی رقیبه و داره تو بازار حکومت میکنه
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1396/02/07

در جواب vali
9

آقای Vali که حالا تغییر اسم دادی به بریانس دیگه تو این پیج آبرویی نداری
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1396/02/07

علی
0

سلام دوستان چراغ دعوتنامه من 6 اردیبهشت روشن شد
برام پیامک امده برو نمایندگی
زنگ زدم نمایندگی میگه هنوز برا ما چیزی ثبت نشده
لطفا یکی راهنمایی کنه
برا شماها هم اینطوری بود؟
12:32  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
mohsen
1

سلام مبارکه شنبه صبح خودتون حضوری تشریف ببرید نمایندگی یه خورده کم کاری میکنه
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1396/02/07

هادی
0

اگر نقدی هستی انلاین پرداخت کن چون حتما دعتوتنامه اومده
گزارش
پاسخ دادن
13:19  1396/02/07

علی
0

وام 15 تومانی دارم
گزارش
پاسخ دادن
14:01  1396/02/07

علی
0

شهرستان ثبت نام کردم
احتمالا داره بخاطر همین باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1396/02/07

محمد
0

سلام دوستان من یک مشکل دارم ماشین اول صبح که ماشین روشن می کنم فلش کار می کنه بمحض اینکه مااشین خاموش بشه دیگه فلش از کار میفته فقط رادیو کار میکنه ممنون از راهنمای تون
12:32  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
معین
0

سلام به همگی
اقا تسهیلات 25 میلیونی با نرخ 23% باز پرداختش میشه 30 میلیون و750 هزار
درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا نحوه محاسبه جور دیگه اس؟؟؟؟
9 چک 4 ماه که میشه 36 ماه
12:23  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
رضا شیرازی
0

اگه اتومات گرفته باشی حدود ۶۵ماشین پات میفته
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1396/02/07

مجتبی
0

سلام
آقا معین با توجه به اینکه طرز محاسبه اقساط به شکل مرحله ای است یعنی قسط هر با توجه به باقیمانده بدهی محاسبه میشود، پرداخت کل بالاتر اااز مبلغی است که شما حساب کرده اید.
با این روش مبلغ کل پرداختی با شرایط شما، حدود 34,583,333 خواهد شد. البته ظاهرا مبلغی هم به عنوان کارمزد یا ارزش افزوده اضافه میشود که طبق نوشته دوستان مبلغ کل بازپرداخت را به 35.5 میلیون میرساند.
گزارش
پاسخ دادن
19:02  1396/02/08

mohsen
3

آقا منم امروز تکمیل وجه کردم ایشالله زودتر در بیاد و حالشو ببریم به کوری چشم بعضیا... البته منظورم اون مخاطب خاص نبود 😊😊😊😊
11:48  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
mohsen
3

آقا منم امروز رفتم تکمیل وجه کردم انشااله زودتر بدن و کوری چشم بعضیا سوار شیم و حالشو ببریم .... منظورم اون مخاطب خاص نیست😆
11:43  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
mohsen
2

آقا منم امروز رفتم تکمیل وجه کردم انشااله زودتر بدن و کوری چشم بعضیا سوار شیم و حالشو ببریم .... منظورم اون مخاطب خاص نیست😆
11:21  1396/02/07
گزارش
پاسخ دادن
کامل
0

امروز پیام دعوتنامه اومد ما هم تکمیل وجه کردیم دو نکته بود که باید برای دوستان توضیح بدم ۱ - صندلی راننده دستی هستش برخلاف چیزی که بالا نوشته نکته دوم تو برگه تسویه حساب نوشته برلیانس دو ستاره در صورتیکه میگن برلیانس ۳ ستاره شده یا اینکه یه ستارشو پس گرفتن ماشین من h330 at هستش
23:51  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
کامل
0

ممنونم رضا جان
گزارش
پاسخ دادن
19:05  1396/02/07

کاربر: رضا از مشهد
6

سلام دوست گرامي - پيشاپيش تبريك براي خودروي جديد - صندلي راننده دستي بوده و داخل كاتالوگ و سايت پارس خودرو هم دستي ذكر شده و اطلاعات اين سايت غلطه - در مورد ستاره ، اون ستاره مربوط به موارد اضافي خودرو و خوده شركت پارس خودرو هستش مثلا اوايل برليانس با بيمه بنده فروش مي رفت زده بود سه ستاره ! كلا با ستاره هاي كيفيت كه سازمان حمايت از مصرف كننده ميده متفاوته
گزارش
پاسخ دادن
10:27  1396/02/07

میثم
2

دوستان سلام من امروز با هام تماس گرفتن که فردا ماشینو برم تحویل بگیرن من تحویل فروردین بودم ۲۶ دعوتنامه اومد ۲۷ تکمیل وجه کردم فردا هم تحویل هستش بعد از تحویل انشاا... اطلاعات دقیقو از معایبو محاسنش براتون میگم یا علی
23:35  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
رامین
1

سلام به همه دوستان
عرض کنم که امروز دعوتنامه H330 اومد.اما گفتن که از زمان تکمیل وجه حداقل 30 روز طول میکشه ماشین رو بدن.این بماند.وضعیت چک ها و اعداد و ارقام رو که دیدم طبق محاسبه من از سود 23 در صدی که عنوان کرده بودن حدود 1200000 تومان سود بیشتر دارن میگیرن.پرسیدم توضیح خاصی ندادن.با این وضع تحویل خودرو و وضعیت چکها تصمیم گرفتم انصراف بدم فرمودن از الآن که انصراف بدی حدود 30 روز کاری طول میکشه و سابقه نشون داده حدود 50 تا 60 روز هم طول کشیده.به 50 یا 60 روز هم هیچ سودی تعلق نمیگیره!!!!!حالا من موندم دزدی از این روشنتر میشه!!!توی کجای دنیا یک کمپانی اینقدر واسش مشتری بی ارزشه .فقط و فقط پول مشتری مهمه.این مشکل رو از خودم میبینم که به این شرکتهای به ظاهر مشتری مدار باز هم اعتماد کردم
23:18  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
اسقف
1

خیلی سخت نگیر برو تکمیل وجه کن ماشین بگیر
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1396/02/07

رامین
0

دوست عزیز ممنون از توجه جنابعالی.
خدمتت عرض کنم که وام 25میلیون رو طی 36 قسط دارن 36.5 میلیون پس میگیرن.لطفا شما راهنمایی کنید دوست عزیز.من که با نرخ 23 درصد حساب کردم همون اختلاف 1.2 میلیون بدست اومد.
اسقف عزیز ممنون.اما خدمت شما هم عرض کنم زیاد ساده گرفتن مسائل مخصوصا واسه پولی که زحمت کشیده شده به نظر درست نیست.خصوصا اینکه احساس بشه مفاد قرارداد به میل شرکت محترم عوض شده
گزارش
پاسخ دادن
10:45  1396/02/07

مهدی
2

سلام آقا رامین عزیز با توجه به محاسبات بانکی همون 23% برای ما حساب کردن در صورتی که 20% اعلام کرده بودن در نهایت فرقش تو بازپرداخت 1150000 تومن میشه دوست عزیز زیاد سخت نگیر من خودم کارمند بانکم الان شما هر جا بخوای وام بگیری باید 21% سود پرداخت کنی تازه دردسرشم زیاده 2% ارزششو نداره زیاد سخت نگیر برو ماشین و تحویل بگیر داداش من که دیروز رفتم چکها رو دادمالبته بهشونم گفتم دارن 23% حساب میکنن ولی کاری از دست نمایندگیها بر نمیاد . انشالاه که مبارک باشه و چرخش بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1396/02/07

مهدی
0

آقا رامین یه چک تضمین میگیرن که بعدا بهت پس میدن از منم 33500000 برای 20 تومن وام گرفتن مجموع 9 چکی رو که از شما میخوان بگیرن چند میشه برای من شده 27887780که اگر با نرخ 20% حساب میشد مبلغ 26757780 میشد تفاوت اقساط همون 3% هستش یعنی حدود 1.130.000تومن بیشتردوست عزیز کدوم نمایندگی رفتید شما اگه واقعا جمع 9 چک داده شده اون مبلغی هست که اعلام کردید 26% حساب شده برای شما
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1396/02/07

رضا
1

خوب شما تصور كن داري هر 6 ماه قسطت رو پرداخت مي كني. اگر هر ماهه قسط مي دادي شرايط فرق مي كرد. في الواقع شما 5 ماه مثلاً معوق داري و ماه اخر رو با 5 ماه قبلي با هم پرداخت مي كنين. اينجوري مبشه كه سودش ميره بالا و با محاسباتتون نمي خونه.
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1396/02/07

فریبرز
2

سلام
مطمئن باشید حتی یک ریال نمیتونن زیاد از مشتری بگیرن چون دریافتی ها مطمئنا با سند است و مشتری با اسناد پرداختی به راحتی میتونه شکایت کنه و حتما در دعوا برنده نهایی مشتری خواهد بود(بدلیل اینکه دادگاه فقط اسناد رو در نظر میگیره )
لیزینگ ایرانیان یک ابزار محاسباتی گذاشته که با استفاده از اون میتونید اقساطتون رو محاسبه کنید فقط دقت کنید که موارد درخواستی رو دقیقا مطابق با آنچه در قرارداتون هست وارد کنید.آدرسش بصورت زیر میباشد
http://www.icleasing.ir/Information/ComputationalTools
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1396/02/07

اسقف
1

با سلام
از دوستان یه سئوالی دارم اونم اینکه من 330 نقره ای دستی ثبت نام کردم از اونجایی که مدل 330 دستی امکانات زیادی روش نداره من میتونم بعضی از آبشن ها رو اضافه کنم و ما ب تفاوت اونو به شرکت پرداخت کنم همچین امکانی هست یا خیر نظیر چراغ مه شکن و سنسور دنده عقب ... ممنون میشم اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

خصوصا آقا رضا از مشهد متخصص برلیانس
یا علی
22:46  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
اسقف
0

سلام آقا رضا گل
میخاستم بدونم مشهد جایی سراغ داری که این امکانات و فابریک وبا قیمت مناسب برام نصب کنن من خودم ساکن سبزوار هستم ممنون میشم راهنمایی کنی
گزارش
پاسخ دادن
17:03  1396/02/07

کاربر: رضا از مشهد
0

سلام دوست گرامي - خير اين امكان وجود نداره ولي خيلي از نمايندگي ها خودشون اقدام به نصب مي كنند - اگر مي خواهيد فابريك كارخونه باشه من پيشنهاد مي كنم با 320 دستي عوض كنيد كه همه آپشن ها رو به غير از كيلس و كنترل روي فرمون داره
گزارش
پاسخ دادن
10:23  1396/02/07

پرشیا سوار قدیم
0

مطلب زیر از همین سایت قسمت "بررسی پارس LX" اقتباس و کپی شده:

همانطور که گفته شد در تیپ LX پیشرانه 1.6 لیتری 16 سوپاپ 108 اسبی TU5 جای پیشرانه 1.8 لیتری 8 سوپاپ 97 اسبی XU7 (که از تکنولوژی قدیمی‌ بهره می‌برد) را گرفته است.

همه عالم فهمیدند پیشرانه ضعیف و قدیمی xu7 که با حجم 1800 فقط 97 اسب بخار قدرت تولید میکنه که نشان دهنده بازدهی افتضاح این موتور سرطانیه. بخاطر معایب وحشتناک این موتور tu5 جایگزینش شد. حالا یه غارنشینی میاد از این موتور دفاع میکنه. شما ببینید سطح فکرش و منطقش در چه حدی هست بعد باهاش بحث کنید
19:06  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
ارسلان
0

سلام

به نظرتون بهتر نیست لاستیکاشو عوض کنیم کمکها خراب نشه ماشین به جیرجیر نیفته به مروز زمان؟ ؟؟؟

یزد تایر چیه میذارن روش آخه

من که میترسم از کیفیت اینا میخام کومهو بندازم یا هانکوک

17:55  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام دوستان وارد اينستا بشيد radak656و برليانس جديدو ببينيد .چه ماشيني داده بيرون😳😳😳😳😳😳😳
17:52  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
شاهین اعتباری
0

من نمیدونم چرا اعتباری ها رو فاکتور نمیکنن من 16 آبان پذیرش شدم 13 بهمن پرداخت کردم 19 آماده تخصیص شد و تا الان فاکتور نشدم به ما جریمه تاخیر تعلق میگیره جریمش چقدره
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1401/12/23

علی
0

به نقل از ویکی پدیا:
شرکت بریلیانس در سال ۲۰۱۲ شمار ۶۵۰ هزار دستگاه اتومبیل تولید کرد و در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان ششمین تولیدکننده خودرو جمهوری خلق چین شناخته می‌شود.[۳]

پس چینی ها حدود 650 هزار تا برلیانس خریدند که عدد بسیار زیادیه. من با منبع اثبات کردم چینی ها برلیانس سوار میشن. حالا میحوام شما سایتی معرفی کنید که بگه چینی ها خودشون برلیانس سوار نمیشن. منتظرم....
17:47  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
8

سلام دوستان انتظار من به پایان رسید امروز ماشین و تحویل گرفتم ماله من هفته چهارم فروردین بودش رفتم صبح پلاکشو گرفتم بعد رفتم نمایندنگی دوباره تحویل گرفتم .
چشت دربیاد اقا ولی دوستار xu7
17:23  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
رویال
0

سلام دوستان
لطفا یه راهنمایی واسه موارد چک کردنی هنگام تحویل بفرمایین. ممنون میشم

۳۳۰ اتوماته ماشین
16:59  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
عباسی
4

من این دو تا خودرو رو در نمایندگی کنار هم دیدم و بدون معطلی برلیانس رو ثبت نام کردم
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/02/25

مینو
1

سلام من اگه جای شما باشم ساندرو میگیرم که بعد سه سال تو فروسش مشکلی نداشته باشم در هر صورت ساندرو مثل تندر 90 هستش اما برلیانس درسته زیباست اما ماشین چینی هست که ماشین چینی نسبتا زیاد طرفدار نداره
گزارش
پاسخ دادن
10:10  1395/03/18

کروز
0

ساندرو رومانیایی هستش و زهی خیال باطل که فکر کنید که فرانسوی هستش
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1399/06/24

علی
0

سلام دوستان برلیانسی
من چراغ دعتونامم روشن شده
برام پیامک امده برو نمایندگی
زنگ زدم نمایندگی میگه برا چیزی نیومده
میدونید جریانش چطوریه
16:33  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن
mohsen
3

آقا بالاخره دعوتنامه من امروز رسید ایشالله قسمت شماها
16:00  1396/02/06
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
زمستان ۰۳ : دوست عزیز چرا پرت و پلا میگی جی ال تا ۱۴ اردیبهشت فاکتور شده
محسن تهران : پس ماها که ۲۶ اسفندیم امیدوار باشیم انشاءالله خدارو شکر.ممنون از اطلاع رسانیتون بچه ها
Mostafa : سلام ۱۸ شهریور پارسال هستیم هنوز خبری هیچ خبری نیست a5
علی : در پاسخ به صدرا : بله من هم ثبت نامی شهریور پارسال A5 سفید هستم وتا الان هنوز هیچ خبری به من نداده اند. خوزستانم
امیر : سلام مهران جان لطفاً شماره تماستو بفرست ممنونت میشم داداش
میرزایی SR3 : سلام وقت بخیر . مال من هنوز خبری نیست هر روز هم زنگ میزنم.تبریز
بهزاد ۲۲ اسفند : نه پرسیدم بارگیری نشده دیروز مجوز بارگیری زدن گفتن تا آخر هفته ایشالله میرسه اگه نشد دیگه مجبورم حضوری برم
میثم ۲۶ اسفند : مبارک باشه به سلامتی
مهران : سلام شاهین G پذیرش 12 آذر سخا 20آذر 26 تیر فاکتور شد 29 تیر (امروز) پلاک شد امیدوارم از همگی زودتر فاکتور بشه
جلال اول اردیبهشت : بسلامتی مبارک باشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا 6 دنده 31 تیر آلمینیوم : سلام 24 تیر فاکتور 28 تیر پلاک شده انشاالله قسمت همه بشه
ساینا : دوستان الان کلا7اسفندیافاکتورشدن 8اسفندهرکس فاکتورشدخواهشا بیادبگه تشکرالبته پیش فروش ها
اطلس بهمن : سلام پس چرا من که بهمنی هستم پیام تکمیل وجه نیومده؟آخه بر چه اساس پیامک میفرستن
25 ام : سلام منم 25 خرداد بودم ولی هنوز فاکتور نشده .شما فروش فوری بودید یا پیش فروش.؟شماره قراردادتون چند بود.
م : احتمالا شاسی دارن فاکتور میکنن تا قطعات برسه نصب کن رو شاسی جریمه هم نمیدن
متقاضی جوانی جمعیت : سلام دوستان،مشورت میخواستم ازتون،لطفا راهنمایی بفرمایید.. من الان میتونم طرح پیش فروش جوانی جمعیت ثبت نام کنم تا بالاخره اسمم در بیاد و ماشین به قیمت کارخانه بگیرم که احتمالا یکسالی زمان میبره دستم برسه یا اینکه برم از بازار آزاد ساینا 1400 یا 1401 بگیرم؟ چکار کنم؟
رانا 6 تیر : من هم تبدیل کردم به 207 تحویل 6 تیر و هنوزفاکتور نشدم
رسول : رضا داداش یا توتوباغ نیستی یا توسایت نیستی سایپا هنوز تک اسفند پیش فروشم نداده حالت خرابه از موتوری جنس نگیر دوگانه دوگانه نکن سایپا توتک شم مونده تو تاخیره
25خرداد : ازمن3100گرفتن
جواد : ایشالا به خوشی استفاده کنی