امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50124 نظر

hn
22

برلیانس H330 از نظر سواری ، لذت رانندگی و ... از آنجایی که کمی با خود چاشنی اسپرت را به همراه دارد ماشین لذت بخشی است و کیفیت سواری و مانور پذیری و تقسیم وزن و ... از ماشین دنا کاملا بهتر است .

برلیانس H330 یک خودروی چینی با کیفیت است که چهره ای زیبا دارد ، کیفیت ساختش مناسب است ، مصرف سوخت و استهلاک پایینی دارد و به همراه امکانات رفاهی مناسب ارائه میشود . برلیانس H330 در محدوده قیمتی خودش و در کلاس خودش گزینه ای مناسب به شمار میرود که اگر چینی بودن آن را نا دیده بگیریم نقاط مثبت زیادی دارد که در دنا و دناپلاس و دیگر رقبایش اصلا دیده نمیشود و مهم ترین نقطه قوتش هم کیفیت بسیار بالای این ماشین است .
23:34  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

موتور ضعیف برلیانس رو هم بگو که تو سربالایی در حد پراید هم نیست
گزارش
پاسخ دادن
08:12  1396/03/18

اسباب بازی چینی
1

چاشنی اسپورتشم همون موتور ضعیفشه درسته.بارکلا.
گزارش
پاسخ دادن
09:39  1396/03/18

hn
13

برلیانس H330 در مقایسه با ماشین دنا پلاس بر روی کاغذ از قدرت و گشتاور کمتری بهره میبرد اما در عمل نمونه دنده دستی برلیانس یک ماشین کاملا پر شتاب و چالاک است و نمونه مجهز به گیربکس اتوماتیک هم از ماشین دنا و دنا پلاس کمتر به نظر نمیرسد و پا به پای آن حرکت میکند . برلیانس H330 بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد و از همه مهم تر مصرف سوخت 6.7 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود گیربکس اتوماتیک میباشد که بسیار عالی به نظر میرسد و کاملا ماشین اقتصادی میباشد که با توجه به پارامتر های ماشین در این کلاس این رقم کاملا خوب است . برلیانس H330 ماشین کم استهلاکی است و صاحبان آن اصلا تا به حال در مورد مسائل فنی آن شکایت خاصی نداشته اند و در مقایسه با ماشین دنا یا دنا پلاس چون از نظر فنی مشترک هستند برلیانس ماشین کاملا مطمئن تر و قابل اطمینان تری میباشد و ضریب استهلاکش کاملا از رقیبش پایین تر است . پیشرانه برلیانس H330 با یک گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است که هماهنگی خوبی با موتور دارد ،
23:32  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
15

ابعاد داخلی کابین برلیانس H330 علی رغم اینکه ابعاد بدنه ماشین در حد متوسط است بسیار جادار میباشد و از همه مهم تر صندوق عقب بسیار جادار برلیانس H330 میباشد که طراحی بسیار خوبی دارد و کاملا صندوق عقب ماشین جوابگوی سفر های درون شهری و برون شهری است و این ماشین در مقایسه با دنا پلاس حداقل از نظر ابعاد در یک سطح و اندازه هستند . از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم برلیانس H330 ماشین کاملی به نظر میرسد و به طور کلی برلیانس H330 در بخش طراحی و کابین و ... ماشین خوب و با کیفیتی است و امتیاز بالایی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت مینماید .

در بخش ویژگی های فنی برلیانس H330 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1498 سی سی بهره میبرد که به خوبی از عهده ماشین برمیاید و شتاب و چالاکی راضی کننده ای در اختیار راننده قرار میدهد . در دور موتور 5800 دور در دقیقه 103 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید میکند و در دور موتور 3800 دور در دقیقه هم گشتاور 138 نیوتن متر از پیشرانه برلیانس H330 حاصل میگردد و در اختیار راننده ماشین قرار میگیرد .
23:30  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

تو سربالایی از پراید و روآ هم جا میمونه این برلیانس شما . آقای hn برو این حرفها رو جایی بزن که این ماشین ها رو نشناسند و سوار نشده باشند . موتور برلیانس واقعا ضعیفه و این رو نمیشه مخفی کرد
گزارش
پاسخ دادن
08:15  1396/03/18

hn
13

که در ترکیب با رنگ بندی مشکی و کرم پرستیژ خاصی به کابین ماشین بخشیده است و نشان میدهد که تا چه حد برای طراحی کابین برلیانس H330 زحمت کشیده شده است . برلیانس H330 در رنچ قیمت خودش جزء ماشین هایی میباشد که بالاترین کیفیت ساخت و مونتاژ را دارد و کیفیت متریال به کار رفته درون کابین ماشین هم نسبتا خوب ارزیابی میشود و راضی کننده است و در مقایسه با دنا پلاس حداقل یک سطح بالاتر میباشد . یکی دیگر از نقاط مثبت برلیانس H330 را صندلی های ماشین میتوان دانست که نرم و راحت هستند ، عریض هستند و صندلی راننده هم در 8 جهت به صورت برقی تنظیم میشود که در مجموع ارگونومی بسیار خوبی برای سرنشینان ماشین و علی الخصوص راننده به وجود میاورد که قرار گیری راننده و تسلطش بر ماشین کمی با چاشنی اسپرت همراه است که لذت راندن با این ماشین را دو چندان مینماید و در مقایسه با صندلی های تقریبا خشک و اسپرت ماشین دنا پلاس برلیانس h330 کاملا بهتر و راحت تر است و صندلی های در برگیرنده تری را دارا میباشد .
23:28  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
10

مقایسه برلیانس h330 با دنا پلاس

برلیانس H330

برلیانس H330 یک ماشین چینی زیبا است که به خوبی در ذهن مردم جا افتاده است و کیفیت خوبی دارد و جزء با کیفیت ترین ماشین های مونتاژ شده در کشور میباشد و از لحاظ کیفی کاملا نسبت به ماشین دنا و دنا پلاس یک پله در سطح بالاتری قرار میگیرد . در طراحی بدنه برلیانس H330 به راحتی یک کپی کاری ظریف و دقیق را از ماشین BMW سری 1 میتوان مشاهده کرد که با اصول به کار رفته در طراحی و رعایت دقیق نکات طراحی ، برلیانس H330 در حال حاضر از خوش چهره ترین و دل نشین ترین ماشین های کلاس خودش در کشور میباشد و نسبت به ماشین دنا یک ماشین با طراحی هماهنگ تر ، پویا تر ، متناسب تر و جذاب تر میباشد . وجود گلگیر های ورم کرده در هر 4 گوشه ماشین ، وجود خطوط و برجستگی های جذاب و طراحی منحصر بفرد و هوشمندانه چراغ ها در مجموع برلیانس H330 را به یکی از خوش چهره ترین ماشین های سدان مونتاژ شده در کشور تبدیل کرده است . درون کابین برلیانس H330 ویژگی اصلی طراحی بر اساس سادگی و راحتی است ولی با اینکه اتاق ماشین طراحی اش ساده و کار آمد است به خوبی هم جلوه لوکس بودن دارد
23:26  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
10

برلیانس H330 یک خودروی چینی با کیفیت است که چهره ای زیبا دارد ، کیفیت ساختش مناسب است ، مصرف سوخت و استهلاک پایینی دارد و به همراه امکانات رفاهی مناسب ارائه میشود . برلیانس H330 در محدوده قیمتی خودش و در کلاس خودش گزینه ای مناسب به شمار میرود که اگر چینی بودن آن را نا دیده بگیریم نقاط مثبت زیادی دارد و با رنو تندر 90 پلاس یک ماشین تقریبا برابر است و این به شما بستگی دارد که کدام ماشین را انتخاب میکنید زیرا هر دو ماشین از لحاظ مختلف امتیازات بالایی را کسب میکنند .
22:56  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
9

برلیانس H330 ماشین خوش دست و با هندلینگ سطح بالایی ارزیابی میشود و سواری رضایت بخشی را ارائه میدهد . البته سیستم تعلیق برلیانس H330 کمی خشک احساس میشود که البته از کوبش های آزار دهنده یاتکان های شدید خبری نیست و در تمام مسیر های قابل پیمایش برلیانس H330 ماشین نرم و آرامی احساس میگردد . برلیانس H330 از سیستم فرمان برقی سود میبرد که دقیق است و فرمان پذیری برلیانس H330 را خوب و لذت بخش کرده است و در پیچ ها به طور کامل میتوانید به این ماشین اعتماد کنید . ترمز های برلیانس H330 هم مناسب است و به خوبی از عهده توقف ماشین بر میایند . برلیانس H330 از نظر سواری ، لذت رانندگی و ... از آنجایی که کمی با خود چاشنی اسپرت را به همراه دارد ماشین لذت بخشی است و کیفیت سواری و مانور پذیری و تقسیم وزن و ... از ماشینرنو تندر 90 پلاس کاملا بهتر است
22:54  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
7

برلیانس H330 در مقایسه با ماشین رنو تندر 90 پلاس بر روی کاغذ از قدرت و گشتاور کمتری بهره میبرد اما در عمل نمونه دنده دستی برلیانس یک ماشین کاملا پر شتاب و چالاک است و نمونه مجهز به گیربکس اتوماتیک هم میتواند پا به پای رنو تندر 90 حرکت کند . برلیانس H330 بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد و از همه مهم تر مصرف سوخت 6.7 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود گیربکس اتوماتیک میباشد که بسیار عالی به نظر میرسد و کاملا ماشین اقتصادی میباشد که با توجه به پارامتر های ماشین در این کلاس این رقم کاملا خوب است . برلیانس H330 ماشین کم استهلاکی است و صاحبان آن اصلا تا به حال در مورد مسائل فنی آن شکایت خاصی نداشته اند و در مقایسه با رنو تندر 90 پلاس هر دوی این ماشین ها قابل اعتماد و کم استهلاک هستند ولی در بلند مدت برلیانس به ما اثبات نشده است و رنو تندر 90 به خوبی نظر منتقدین را
22:52  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
6

ابعاد داخلی کابین برلیانس H330 علی رغم اینکه ابعاد بدنه ماشین در حد متوسط است بسیار جادار میباشد و از همه مهم تر صندوق عقب بسیار جادار برلیانس H330 میباشد که طراحی بسیار خوبی دارد و کاملا صندوق عقب ماشین جوابگوی سفر های درون شهری و برون شهری است و این ماشین در مقایسه با رنو تندر 90 پلاس از نظر ابعاد در یک سطح و اندازه است . از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم برلیانس H330 ماشین کاملی به نظر میرسد و به طور کلی برلیانس H330 در بخش طراحی و کابین و ... ماشین خوب و با کیفیتی است و امتیاز بالایی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت مینماید .

در بخش ویژگی های فنی برلیانس H330 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1498 سی سی بهره میبرد که به خوبی از عهده ماشین برمیاید و شتاب و چالاکی راضی کننده ای در اختیار راننده قرار میدهد . در دور موتور 5800 دور در دقیقه 103 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید میکند و در دور موتور 3800 دور در دقیقه هم گشتاور 138 نیوتن متر از پیشرانه برلیانس H330 حاصل میگردد و در اختیار راننده ماشین قرار میگیرد .
22:49  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
6

نشان میدهد که تا چه حد برای طراحی کابین برلیانس H330 زحمت کشیده شده است . برلیانس H330 در رنچ قیمت خودش جزء ماشین هایی میباشد که بالاترین کیفیت ساخت و مونتاژ را دارد و کیفیت متریال به کار رفته درون کابین ماشین هم نسبتا خوب ارزیابی میشود و راضی کننده است و در مقایسه با رنو تندر 90 پلاس در یک سطح میباشد ولی از نظر رنگ بندی و طراحی کابین برلیانس اچ 330 ماشین زیبا تری است. یکی دیگر از نقاط مثبت برلیانس H330 را صندلی های ماشین میتوان دانست که نرم و راحت هستند ، عریض هستند و صندلی راننده هم در 8 جهت به صورت برقی تنظیم میشود که در مجموع ارگونومی بسیار خوبی برای سرنشینان ماشین و علی الخصوص راننده به وجود میاورد که قرار گیری راننده و تسلطش بر ماشین کمی با چاشنی اسپرت همراه است که لذت راندن با این ماشین را دو چندان مینماید و در مقایسه با صندلی های تقریبا خشک و اسپرت ماشین دنا پلاس برلیانس h330 کاملا بهتر و راحت تر است و صندلی های در برگیرندهتری را دارا میباشد.
22:47  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
5

ادامه مقایسه تندر 90 و برلیانس. در ترکیب با رنگ بندی مشکی و کرم پرستیژ خاصی به کابین ماشین بخشیده است و نشان میدهد که تا چه حد برای طراحی کابین برلیانس H330 زحمت کشیده شده است . برلیانس H330 در رنچ قیمت خودش جزء ماشین هایی میباشد که بالاترین کیفیت ساخت و مونتاژ را دارد و کیفیت متریال به کار رفته درون کابین ماشین هم نسبتا خوب ارزیابی میشود و راضی کننده است و در مقایسه با رنو تندر 90 پلاس در یک سطح میباشد ولی از نظر رنگ بندی و طراحی کابین برلیانس اچ 330 ماشین زیبا تری است. یکی دیگر از نقاط مثبت برلیانس H330 را صندلی های ماشین میتوان دانست که نرم و راحت هستند ، عریض هستند و صندلی راننده هم در 8 جهت به صورت برقی تنظیم میشود که در مجموع ارگونومی بسیار خوبی برای سرنشینان ماشین و علی الخصوص راننده به وجود میاورد که قرار گیری راننده و تسلطش بر ماشین کمی با چاشنی اسپرت همراه است که لذت راندن با این ماشین را دو چندان مینماید و در مقایسه با صندلی های تقریبا خشک و اسپرت ماشین دنا پلاس برلیانس h330 کاملا بهتر و راحت تر است و صندلی های در برگیرنده تری را دارا میباشد . ابعاد داخلی کابین بر
22:45  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
12

سلام دوستان.امروز تو خيابون سمت خيابون زرتشت بودم چقدر برليانس زياد شده!!!!! من طرفدارش نيستم اما واقعاً زياد شده!!همه مينالن ميگن پول نداريم پس چطور ٦٠ميليون ميدن ميخرن. !!!!!اما من تحقيقم كردم از دارندگانش همه راضي هستن از اين ماشين اما موتورش هم خوبه نميدونم چرا ميگيد بده!!!خلاصه ماشين پر استقبالي شده جالب اينجاست كه قيمت شركت با بيرون ٦ميليون اختلاف داره.و خيلي خوبه از شركت ثبت نام كني
22:15  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
معین
15

جدا واسم سواله که کسایی که مخالف برلیانس هستن و هی بد میگن اصلا چرا میان اینجا و چرا انقدر پافشاری میکنن
اقای محترم خانم محترم اگه بده اگه خوب نی اگه اشغاله به خودمون مربوطه شما نیاز نی دلسوزی کنی
اینجا هم نیا که بخوای با اطلاعات ضعیفت دیگران رو گمراه کنی
ما جماعتی که 50-60 میلیون داریم پول این ماشینو میدیم مطمئن باش تحقیقاته کامل رو کردیم
16:11  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
داریوش H330 AT
0

سلام دوستان عزیز
یک جفت پایونیر 6975 با ساب و آمپلی فایر دارم میخوام بدونم ساب و آمپلی به ضبط فابریک برلیانس H330 وصل میشه یا باید پخش ماشین رو عوض کنم.
کسی اطلاع داره ؟ لطفا راهنمایی کنید!
یعنی ضبط فابریک خروجی های لازم رو برای اتصال به ساب و آمپلی رو داره یا نه؟
15:52  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا از مشهد
0

خير ضبط فابريك خروجي آمپلي نداره
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1396/03/17

محمد اراک
0

سلام به همه دوستان به جای دزد گیر چه چیزی میشه گذاشترو برلیانس ۳۳۰.....چون نمایندگی میگه دزدگیر بزاری ماشین از گارانتی خارج میشه
15:37  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

ببر نمایندگی نصب کنن
یه نوع درآمد برا خودشون درست کردن
گزارش
پاسخ دادن
18:37  1396/03/17

hn
0

خود نمایندگی کار.کنه مشکلی نیست
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1396/03/17

فریبرز
19

تا حالا فکر کردین چرا این تخریب چی ها مدام به این صفحه سر میزنن؟
اینا که از این اتومبیل ناراضی هستن پس چرا دائم در حال نظر دادن هستند؟
تا حالا فکر کردین که این آقایون اصلا لحظه ای سوار این اتومبیل نشدن(چون اطلاعاتی که میدن کلا غلط هستش )
در کل موتور این اتومبیل مثل سمند و پرشیا و405 و 206 ضعیف هستش و این به خاطر اینه که پول کمی دارید میپردازید
آقایون درست میگن ! برای یک ماشین 1200-1300 کیلویی 100 اسب بخار کمه و حداقل با تجربه ای که دارم 130 تا 140 اسب قدرت لازمه(جهت اطلاع اون دسته ای که قدرت رو توی حجم موتور میدونن! )
برای اینکه به اتومبیلی که قدرت لازم رو داشته باشه برسید حداقل باید 140 میلیون داشته باشید.
حتی اگه 120 هم که بدید و یک هیوندا اکسنت بگیرید باز هم توی قدرت کم میارید!
آقایون درست میگن این اتومبیل مثل سمند و 405 و پرشیا و206 خیلی بالاتر از قیمتش فروخته میشه
ولی چیکار میشه کرد همانطور که 405 رو به جای 21 میلیون باید 31 میلیون بخریم این اتومبیل رو هم به جای 40 میلیون باید 54 بخریم
با این تفاسیر مطمئن باشید که اتومبیل بسیار خوبی هستش.
خوش باشید
15:08  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

برلیانس از 405 هم کاملا ضعیف تر هست . موتور 405 هم گشتاور خیلی بهتری داره هم وزنش کمتره . برلیانس تو سربالایی واقعا ضعیف عمل میکنه و اصلا به گرد 405 هم نمیرسه
گزارش
پاسخ دادن
08:22  1396/03/18

عباس
24

اکثریت قریب به اتفاق جامعه خودروی زیر 1800 CC سوار میشن
من موندم این قشر مرفع جامعه کیان که هی میگن موتورش ضعیفه
انصافا دروغه؟ همه پراید و پژو سواریم دیگه
کسیم که ماشین چندصد میلیونی با حجم موتور 2500 به بالا داره نمیاد اینجا تو سرو کله بقیه بزنه
با موتور 1300 و 1400 و 1600 و سمند و پرشیا 1800
همچین موتورهای شاخی نیست که گیردادین به 1500 برلیانس
این ماشین هم برای قشر متوسط جامعست که خسته شده از محصولات داخلی بی کیفیت
14:33  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

50 تومن بدی برلیانس بعد قدرت تو سربالایی در حد rd باشه . خوب باز صد رحمت به سمند و 405 خودمون .
گزارش
پاسخ دادن
08:24  1396/03/18

بهروز
2

شما احتمالا از فک وفامیلای مدیرعامل ایران خودرویی...
راستشوبگو چقدر بابت این بدگویی ها بهت میماسه....
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1396/03/18

نادری
25

به قول آقا رضا از مشهد ، انقدر حرف های تکراری نزنید
به شما ربطی داره کی چی میخره!!!
داری با کوچک کردن فلان ماشین خودتو قانع میکنی که ماشین چینی خوب نیست
برادر عزیز خیلی وقته ما داریم از لوازم چینی استفاده میکنیم توی تمام بخش ها و سبد هامون از حمل نقل گرفته تا لوازم خانگی، بیمارستانی،حتی خوراکی
هر قطعه ای که تو بازار برای همون به ظاهر خانواده پژو هست همشون چینیه
چرا باید 206 سر کیلومتر 2000 دیسک و صفحه بسوزونه!
چرا باید 405 آتش بگیره!
چرا رانا باید مشکل هرزگرد تسمه داشته باشه!
چرا پرشیا سر 5000 کیلومتر واشر سرلیندر سوزونده!
و چرا های دیگه....
حالا ما یاد گرفتیم بگیم چینی بابا ، ایرانی خودمون خیلی خوبه!!؟؟؟
بخدا محصولات تمام چینی بهتر نباشه بدتر از چینی ایرانیزه شده نیست.
خودتونو فریب ندید دیگه
برند برلیانس داره توی سبد سایپا عرضه میشه توسط پارس خودرو
پس حمایت پشتشه
چندسال دیگم اینم میشه مثل پژو و (کیا(پراید)) که سالیان سال میمونه تو ایران
13:48  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

اصلا بحث کیفیت قطعات نیست . بحث بر سر موتور ضعیف این ماشین هست . انصافا برلیانس موتور ضعیفی داره حتی در مقایسه با همین 405 و سمند هم کاملا ضعفش به چشم میاد . توجه کنید که دارید 50 تومن پولش رو میدید اما از نظر عملکرد و قدرت چیزی در حد 206 تیپ 2 بیشتر نیست .
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1396/03/17

علیزاده
18

دوست عزیز حق باشماست اما نه در مورد برلیانس در مورد کل خودروهای کشور
پراید 20 تومنه؟؟؟پژو 206 باید 38 باشه؟؟؟
پس برلیانس اگه 50 باشه باز باید شکر کرد
والا
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1396/03/17

پاسخ محمد
15

😂😂😂😂بابا موتور قوی.دوج چارجر سوار.ای گالاردو بخر. ای فرمول 1. ای مایکل شوماخر. بابا این موتورا جواب تو.رو نمیده برو سفارش بده بوگاتی برات موتور 2000 اسب بخار بزنه
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1396/03/17

اميرعلي
22

با سرنشين 5 نفر كامل با اين ماشين با وزن 1250 و موتور 1500 دقت كنيد 1500 هيچ مشكلي نداشتم من واقعاً حاليم نميشه توي تهران يا توي جاده ها مگه بالاي 120 مجازيم بريم كه اينقدر حرف شتاب ميزنيد آخه مگه جايي توي اين شهر با اين آسفالت خرابش هست با پورشه هم بشه 130 به بالا رفت براي من سؤاله واقعاً.
در ضمن يه نكته فني ديگه اينكه فرمون برقي با فرمون هيدروليك تفاوت اساسي داره وقتي ماشينو استارت ميزنيد يه دو ثانيه اي به فرمون مهلت بديد و درجا نچرخونيد اون موردي كه دوستان بعضاً ميگند فرمون سفت ميشه به خاطر عدم رعايت اين نكته هست فرمون بقي مثل هيدروليك پمپ هيدروليك نداره يه موتور برقي جدا داره و به برق ماشين و استارات حساسه.
بنزين حتي الامكان از سوپر استفاده كنيد اين ماشين استاندارد موتورش يورو 5 يعني سوپر براي موتور كمم هست باور كنيد از آشنايان من ولوو xc90 هم كه خريدند با بنزيناي ايران موتور ماشين به فنا رفته اين ماشين موتورش جون سخته.
در ضمن هر چي جنس سپراي اين ماشين ضعيف و شكننده است در عوض ستوناي دور و بدنش عاليه تجربه تصادف بد داشتم كه ميگم خدمتتون.
راستي در مورد ضبط ماشينم كه بع
13:23  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

داداش من خیلی ها با پراید هم 5 سرنشین سوار میکنن میرن سفر بعدش هم میگن هیچ مشکلی ندارن . بالاخره به هر ضرب و زوری که هست خوب از سربالایی ها بالا میره اما چطور بالا رفتن مهمه . آقا جون دیگه این چیزی نیست که ما ندیده باشیم و برلیانس هم چیزی نیست که تو دسترس کسی نباشه همه سوار شدیم و دیدم نمیگم ماشین بدیه اما موتورش انصافا قدرت خوبی نداره و یه ماشین ضعیف محسوب میشه موقع شتاب گیری ها و سبقت ها واقعا اذیت میکنه تو سربالایی ها هم کم میاره واقعا . بالاخره بالا میره اما به زور . اینهمه پول این ماشینه بعد با این موتور واقعا ناامید کننده است
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1396/03/17

اميرعلي
22

دو ثانيه اختلاف در شتاب؟! خوب بگذريم نكته بعدي اين ماشين با تعويض لاستيكا با جنس مزغوب نرمي خيلي عالي داره اصلاً هم جلوبنديش بر خلاف سواري اسپرتش به اين راحتي به صدا نميفته.
در خصوص كولر ماشين واقعاً براي من كولرم عاليه هيچ وقت از 4 درجه بالاي دو تا نبردم در ضمن عقب ماشين از جلول ماشينم خنكتر ميشه سرنشيناي عقبم هميشه يخ ميزنند و اصلا كولرش از قدرت ماشين كم نميكنه
من واقعاً تعجب ميكنم بعضيا هي ميگن كولرش ضعيفه فكر ميكنم اين از اون موارد شيرين كاري در تنظيم گاز كولر اول كارخونه مثل تنظيم بادش باشه
دوستان كه ميگين ماشين خشكه بابا ماشين صفرو كارخونه با باد بالاي 40 ميده كه باد لاستيكش روي 27 ايده ال به خدا نرميش خيلي خوبه.
در مورد موتور و كشش يه نكته كليدي هست اونم پدال گاز اين ماشين برقيه نه سيمي اين يعني بايد با يه قلق خاص و به تدريج به اين ماشين گاز بديد والا پدال گاز لگ پيدا ميكنه و فكر ميكنيد كه هرز ميره يا موتور كم آورده اين نكته مهمي ماهيت پدال گاز برقي با عادي فرق ميكنه پدال گازو آروم ولي پيوست فشار بديد اونوقت متجه شتاب ماشين ميشيد.
من توي يادگار چمران و مدرس شمال ب
13:15  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

کولرش نسبت یه سمند و پژو کاملا ضعیف تره شاید بشه گفت در حد کولر ال90 باشه یا کمی ضعیف تر
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1396/03/17

محمد
3

کشش ضعیف این ماشین فقط مربوط به موتور ضعیفش هست . سیم گاز و دریچه برقی و این حرفها همش بهانه است . یک کلام موتور این ماشین ضعیفه همین و بس . با خرید این ماشین فقط پول آپشن دادی وگرنه از نظر موتوری هیچی نیست جز یک ماشین ضعیف چینی
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1396/03/17

میلاد
13

باشه عزیزم. خون خودتو کثیف نکن. برلیانس سوارا لطفا ماشیناتونو بفروشید و روآ بخرید!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1396/03/17

پاسخ محمد
10

معلومه هنوز.ال نود هم.سوار نشدی.اتفاقا کولر ال نود بد نیست.خیلی هم خوبه
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1396/03/17

علی
0

کولر ال90 بد نیست ولی کولر پژو و یا سمند انصافا بهتر هست
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1396/03/18

اميرعلي
21

سلام بر همگي مطالب سايتو كه ميخوندم دو تا مطلب فني به دردبخور پيدا نمي كني همش شده كلبازي خواهشاً صاحباي برليانس پاسخ عزيزاني رو كه معلومه تا حالا با ماشين رانندگي نكردند و به هر دليلي فقط عين طوطي ميگن موتورش ضعيفه سبق كم مياره خشكه نديد.
اما چند خطي راجع به ماشين خودم مينويسم كه اميدوارم به درد دوستان بخوره من بعد از آوانته و مگان و سمند و پرشيا و 206 سوار اين ماشين شدم از اولين سرياي دستي 330 بوده كه خرداد 94 تحويل گرفتم الان بالاي 30 هزار كاركرد ماشينم هست.
اول از هر چيزي هر كسي براي خريد خودرو يه فاكتورهايي داره كه افراد با هم فرق دارند يكي با استيل ماشين حال ميكنه يكي با شتابش يكي با نرمش
در كل بعد دو سال من هنوزم از سواري با اين ماشين لذت مي برم اين ماشين خالي از اشكال نيست اما چند نكته مثبت كليدي براي من داره يكي اينكه با وجود جثه درشت من صندلياش تو مسير طولاني واقعاً خوشنشين و راحته اصلاً خسته نميكنه به نظر من در رانندگي راحتي صندلي از مهمترين موارده حالا ممكنه بعضيا بگن ماشين شتاب داشته باشه اما صندلي تراكتور و بيل مكانيكي روش باشه اصل شتابه (البته اونم واسه يكي
13:08  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
حاجی راستی
3

اصلا ماشین خوبی نیست اون. هم که دارند الکی تعریف میکنند کیه که از ماشینش تعریف نکه
12:53  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
3

خدایی حیف به پول به این چینی تنبل میدید ادم با زحمت پول جمع کنه 50 میلیون ماشین بگیره بعد همه بگن چینیه!!! ادم اب میشه خدایی
12:32  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

اکثر ماشین های چینی همین مشکل رو دارن . یه موتور ضعیف میزنن رو یه بدنه به ظاهر قشنگ به همراه چهار تا آپشن تا بفروشن به ظاهر بین ها . شتاب اولیه و کشش سربالایی برلیانس در حد روآ هم نیست چه برسه به 405 و سمند و پارس
09:01  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
SPORTLINE
3

بالاخره بچه را بايد با آب نبات چوبي يا شكلاتي چيزي گول زد
چيني ها با همين تاكتيك با يه سانروف دو تا آپشن بي كيفيت ماشينهاي بنجل با موتورهاي ضعيف خودشون را به ملت ساده لوح قالب ميكنن
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1396/03/17

برلیانس چیست
3

طرف با 50 تومن میخواد با یک سانروف و مانیتور ادای آزرا و کادنزا رو در بیاره اما غافل از اینکه زیر کاپوت برلیانس یک موتور بی ارزش و ضعیف چینی هست که تو سربالایی ها از روآ هم جا میمونه .
برلیانس وقتی رسید به سربالایی باید بکشه کنار راه بده به پراید و روآ دیگه چه برسه به 405 و سمند . بهترین اسمی که میشه روی این چینی ها گذاشت فقط یک چیزه : اسباب بازی
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1396/03/17

رادمهر
1

این بنده خدا hn که اسمش هم مثل اسم ماشین چینی ضایعه فکر کنم سایه خودش رو دیوار هم ببینه فکر میکنه vali هست!
08:26  1396/03/17
گزارش
پاسخ دادن
hn
9

Vali یا رادمهر یا نازی خانم یا هر اسم دیگه که رو خودت میزاری. بنده خدا برو فکر نون باش که خربزه آبه.یکمی بیشتر کار کن از مغر آکبندت کار بکش شاید 10 سال دیگه بتونی یه برلیانس دست دو بخری.
گزارش
پاسخ دادن
14:01  1396/03/17

Paip
21

این valiکم داره تو پیچ ام وی ام هم میاد لگد میزنه یه خیر پیدا کنید ماشین بده اروم شه همش از بی ماشینیه بنده خدا ..ادیم چینی میخاد خودشو بخارونه
23:06  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
Vali
3

من در پیج ام وی ام نیستم اگه کسی بااسم من در اون پیج نظر گذاشته تکذیب میکنم.
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1396/03/17

تارخ
3

دمتون گرم بچه ها بترکونید این ماشینهای چینی بنجل حال به هم زن را
البته اکثرشون طی دو سه سال گذشته دمشان را گذاشتن کولشان جمع کردن رفتن این دو سه تا باقیمانده هم بزودی قاتحشون خونده میشه
22:03  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
hn
19

تارخ؟😂😂😂😂
گزارش
پاسخ دادن
22:11  1396/03/16

hn
7

بهترین روغن برای موتورهای جدید سوپر لاکچری 10_40 از شرکت پاسارگاده.عالیه.شمع فقط ngk سوزنی ایریدیوم جعبه آبی.
گزارش
پاسخ دادن
22:13  1396/03/16

پاسخ تارخ.یاvali
21

حالا من موندم منظورت چیه از این حرفا؟اگر برلی دوس نداری خب نخر اینجا هم نیا.برو هرچی عشقته بخر.هدفت هر چی هست احمقانه و سطحی و بدون کارشناسی است.خیلی هم بخودت زحمت نده مردم ایران به یه چیزی گیر بدن اگر خود خدا هم بیاد دست بردار نیستن.مثل همین آشغالای ایرانخودرو که بعد 30 سال هنوز میخرن.برلیانس با اقبال روبرو شده با این حرفا چیزی عوض نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
23:51  1396/03/16

محمد
2

برلیانس با اقبال روبرو شده ؟؟!! خخخخخخخخ چه خوش خیال هستید .
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1396/03/17

نادری
26

هر پیام بدگویی از برلیانس تو این سایت از طرف vali هستش با اسم و عناوین مختلف
بسته دیگه
برو به زندگیت برس هدف های بزرگ تر از بدنامی ماشین رو نشونه بگیر
اینا نون اب نمیشه
20:03  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
امید
20

جالبه خسته هم نمیشه.این انرژی رو جای دیگه صرف کرده بود الآن به جای 405 بنز سوار بود😂😂
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1396/03/16

Vali
0

دلیل نداره با اسم دیگه نظر بذارم اسم خودم خیلیم خوبه حسودیتون میشه. من بارها گفتم حاضرم پراید مدل 80 سوار بشم ولی ماشینه 80 میلیونی چینی که باعث تحقیر ادم میشه سوار نشم
گزارش
پاسخ دادن
22:33  1396/03/16

سامان
9

حاضری پراید 80 کره سوار بشی چون برا بالاتر نه پول داری نه لیاقت...
گزارش
پاسخ دادن
08:21  1396/03/17

hn
6

آره واسم قشنگیه ولی خیلی ضایع است. ولی. اگر. اما. شاید 😂😂😂
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1396/03/17

علی
0

سلام ببخشید من یه اچ 330 ثبتنام کردم تحویل تیر هستم هفته چهارم اگه سر وقت خودش بریزم به حساب چه تاریخی دقیق دستم میرسه اگه میشه راهنماییم کنید که چه تاریخی دقیق دستم میرسه ممنون میشم از کسایی که دستشون رسده راهنماییم کنن چون اونا اطلاع دارن
19:18  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
اکبر یوسفی
0

به تاریخ هفنه 4 توجه نکن سوم تیر دعوت نامه میاد سریع تکمیل وج کنی

گفتن یک روز تا سی روز میباشد
برای من 13 روز هنوز خبری نیست
موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1396/03/16

بهزاد
0

معمولا 20 روز طول میکشه تا تحویل
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1396/03/16

معین
0

نهایت تا 6-7 تیر دعوتنامه میاد ولی تحویلش 20 روز بعده عموما
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1396/03/17

کاربر: رضا از مشهد
1

معمولاً سه هفته بعد از تكميل وجه خودرو به دستتون ميرسه
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1396/03/16

اکبر یوسفی
8

دوستان من 330 انومات ثبت نام کردم مورخ 3/3/96 تکمیل وج انجام شده
اماده تخصیص هم روشن شذه امرور مورخ 16/3/96 میبیاشد خبری از فاکتور نبست من مرکز رفتم گفتن قبلا ثبت نام کردی مهم نیست چگ بول تکمیل وج انجام شده باشه تازه از الان یکماه شما شروع میشود برای تحویل 30 روزه کفتن.... برای من الان دقیقا 13 روز تکمیل وج شده مانده

در ضمن برای خرید چکی باید گواهی امضا میخواد هم چک ضمانت میخواد اگر عجله تحویل دارید زود تکمیل وج کنید
20000000ت اول ریختم
138630000 ت با سود کسری پرداخت کردم
الباقی 6 فقره چک 4 ماهه دادم
اولی 4463000تومن الباقی 5 فقزه 4067300تومن میباشد

وقتی تکمیل وج میکنی تا تحویل چک اولی 3 ماه میشود در اصل تا تحویل بدن خودرو را....
دوستان من برشیا سمند ال 90 برلیانس 230اتومات سندرو داشتم از همه
این خودرو سرتر میباشد البته ال 90 موتورش بهتره بوده
در خرید برلیانس 330 اتومات شک نکنید سوار شدم عالی میباشد
حرفهای پراید سواران را هم نخورید با این قیمت خودرو خوبی هست
این مردم ار بنز و لامبورگینی هم ایراد میگیرن در حالی فقط پراید هم ندارن


19:12  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
نازی
1

سلام
من این ماشین رو گرفتم ولی دلمو زد حسابی
اصلا راه نمیره
قبلا یه 206 تیپ 5 داشتم با 100 تا ازش کولر میگرفتم توی جاده همدان به تهران با اون همه سربالایی و کسی به گرد پام نمیرسید
این بدون کولر هم راه نمیره گول قیافش رو خوردم
آمپر آبش هم یه سره چسبیده به ته همش میترسم جوش بیاره
الان بخوام ردش کنم چقدر ازش کم میکنن ؟ 2000 تا رفته
18:53  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
Vali
2

ماشینه چینی جوریه که استارت اولو زدی بین 10 تا 20 میلیون ضرر کردی. باید کلی التماس کنی تا شاااید باضرر فراوان ازت خریدن
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1396/03/16

hn
10

خیلی نازی vali
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1396/03/16

نازی
0

واقعا ؟
اگه انقدر ضرر میده نگهش دارم
اون هاچ بکش هم موتورش همینه ؟
گزارش
پاسخ دادن
22:27  1396/03/16

Vali
1

همینه برادر من. برو از 4 نفر صاحب نظر هم بپرس. زیاد به این پیج اعتماد نکن. ماشین چینی به درد نمیخوره
گزارش
پاسخ دادن
09:29  1396/03/17

کاربر: رضا از مشهد
12

قبلاً با يك اسم ديگه اين پيام رو گذاشته بودي! حداقل دقت كن پيام كپي مي كني سوتي ندي :)))
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1396/03/16

فرشید
5

ماشینهای بنجل چینی یکی از یکی بی ریخت تر و زشت تر هستن

برلیانس:
جلو پنجره تقلید از نیسان ماکسیماهای سری اول چراغهای عقب زشت کج و کوله و ناقص انگار از لبه در صندوق بریده شده!
داشبورد پلاستیک خشک بازیافتی کیفیت در حد سبد میوه!
آرم ماشین همانند بقیه چینی ها بدشکل و نامفهوم مثل عنکبوت مرده!
از موتور نیمه جانش هم که دیگه هیچی نگیم بهتره
طراح بی ام و به گور باباش خندیده اگه ارتباطی بین این ماشین بدقیافه با بی ام و وجود داشته باشه
16:15  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا از مشهد
14

همين كه برليانس باعث اعصاب خوردي تو و امثال تو شده براي ما ارزشمندش مي كنه
گزارش
پاسخ دادن
19:20  1396/03/16

hn
17

به نقل از ماشین 3. مقایسه تندر90پلاس و برلیانسH330

برلیانس اچ 330

برلیانس H330 یک ماشین چینی خوش استایل و خوش تیپ است که به خوبی در ذهن مردم جا افتاده است و کیفیت خوبی دارد و جزء با کیفیت ترین ماشین های مونتاژ شده در کشور میباشد و از لحاظ کیفی با رنو تندر 90 در یک سطح رو به بالا قرار میگیرد . در طراحی بدنه برلیانس H330 به راحتی یک کپی کاری ظریف و دقیق را از ماشین BMW سری 1 میتوان مشاهده کرد که با اصول به کار رفته در طراحی و رعایت دقیق نکات طراحی ، برلیانس H330 در حال حاضر از خوش چهره ترین و دل نشین ترین ماشین های کلاس خودش در کشور میباشد و در مقایسه با رنو ال 90 پلاس هر دو ماشین زیبا و جذابی هستند . وجود گلگیر های ورم کرده در هر 4 گوشه ماشین ، وجود خطوط و برجستگی های جذاب و طراحی منحصر بفرد و هوشمندانه چراغ ها در مجموع برلیانس H330 را به یکی از خوش چهره ترین ماشین های سدان مونتاژ شده در کشور تبدیل کرده است . درون کابین برلیانس H330 ویژگی اصلی طراحی بر اساس سادگی و راحتی است ولی با اینکه اتاق ماشین طراحی اش ساده و کار آمد است به خوبی هم جلوه لوکس بودن دارد که در ت
15:23  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
Vali
2

دیگه کسی که به ال ۹۰ بگه ماشینه زیبا و جذاب دیگه به بره ی لیسانس میگه شاهکار افرینش
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1396/03/16

محسن مشکی
2

بیخیال انقدر جوش نزن ... بالاخره پیش فروش 2008 کی شروع میشه ؟
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1396/03/16

محمد
0

از موتور ضعیفش هم میگفتی
گزارش
پاسخ دادن
07:52  1396/03/17

میلاد
1

با سلام خدمت دوستان عرض کنم موتور BM16 که مگاموتور قراره مونتاژ کنه 1600 هست و قدرت موتور برابر 118 اسب بخار هست و احتمالا با گیربکس 6 دنده اتومات عرضه میشه در واقع این موتور متعلق به برلیانس H530 هست که میخان احتمالا جایگزین موتور فعلی H330 کنن که مشکل کندی حرکت هم حل بشه البته بنظرم که همین 1500 هم خوبه اما برای رازی کردن طیف بیشتری از مشتریان احتمالا سری های جدید با موتور 118 اسب بخاری تولید بشن که باید خط مونتاژش توی مگاموتور راه اندازی بشه
14:59  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
0

قیمت برلیانس 530 در چین حدود 73 تومن درمیاد با موتور1500 توربو
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1396/03/16

ميكائيل
9

خدمت دوستان عرض كنم دو هفته است به شدت در حال تحقيق و مقايسه بين جك J5 و برليانس هستم ولي الان كه چند صفحه اينجا را خوندم از خريد ماشين چيني دل زده شدم
13:27  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
مهدی ص
11

برو 405 بخر عزیزم . این جا هم نیا لطفا
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1396/03/16

علی
6

عزیزم اصلا سمت چینی نرو که صاحب اول و آخرش خودتی
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1396/03/16

داود
6

سگ 405 شرف داره به اين ماشينهاي بي كلاس و ضايع چيني
آدم با زير شلواري تو خيابون باشه كمتر از پشت فرمان اين اسباب بازيها آبروش ميره
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1396/03/16

hn
12

برو پراید با کیفیت بخر. هرچند خدایی مشکلات پراید از محصولات ایرانخودرو کمتره
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1396/03/16

میلاد
19

سلام
بعضی از دوستان خیلی بد جبهه گرفتند نسبت به ماشین برلیانس. توی کامنت ها که خوندم یه آقایی به نام Vali هست که تصور میکنم از نمایندگان رسمی ایرانخودرو باشند ایشون. برادر من این حرفا چیه که میزنی اخه... می خوایی به چی برسی؟ اقا این ماشین بد، افرین، ثابت کردی، 20 امتیاز مثبت برای شما. بی خیال داداش من، یه عده دوست دارند، سوار میشن و لذتم میبرن... چرا می خوایی تو چشمشون سیاه کنی این ماشینو.
بعضی از دوستانم دیدم که میگن، اونایی که سوار برلیانس میشند، فکر میکنن ماشین 150 میلیونی سوارند. من خودم برلیانس دارم، بخدا قسم اگر همچین تصوری رو بکنم.
کلا عزیزان با این حرف هایی که میزنید، فقط دارید اعصاب بقیه رو خورد میکنید. اقا شما 206 دوست دارید، سمند دوست دارید، پارس دوست دارید... برید بخرید و لذت ببرید دیگه چکار برلیانس دارید.
ولی دوستان اگر 206 خریدید، چندتا واشر سرسیلند همیشه همراهتون باشه. از روی تجربه بهتون میگم :-)
موفق باشید
13:02  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
علی
6

در اینکه برلیانس موتور ضعیفی داره هیچ شکی نیست . حتی در مقایسه با 405 و سمند و پارس و 206 تیپ 5 هم کاملا ضعیف تر هست . برلیانس از نظر قدرت حرکت در بهترین شرایط در حد روآ و 206 تیپ 2 هست .
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1396/03/16

میلاد
9

اقا علی در حد روا هستش؟؟؟؟؟؟؟ از سمند بدتر هستش؟؟؟؟.... باشه داداشم، مشکلی نداره. برلیانس در حد روا هستش... خداییش خیلی بی انصافید. خیلییییی
ببین علی جان، اصلا اجازه نمی دم به خودم که یک ماشین 50 - 60 میلیونیرو با ماشین 30 - 40 تومنی مقایسه کنم.
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1396/03/16

علیرضا
11

من حدود چندین سال خانواده پژو داشتم،الانم هم برلیانس اتومات دارم هم ریو،ولی خدایش از برلیانس راضی تر هستم تا ماشین هایی که داشتم
گزارش
پاسخ دادن
16:32  1396/03/16

نادری
12

قابل توجه عزیزانیث که میفرمانید کولر خنک نمیکنه، پارس خودرو کمپرسور H330 رو ارتقاء داده
و مشکل سرمایش سریع حل شده در مدل اردیبهشت 96 به بعد
12:24  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر
10

بزک نمیر بهار میاد ، کمپوزه با خیار میاد.

تقویت خنک کنندگی کولر گازی از 2 راه میسر است:

1- کمپرس بیشتر گاز کولر.
2- افزایش فضای کمپرس ،

که هر دو فشار بیشتر به موتور نیمه جان است. این موتور است که باید تقویت شود تا بتوان کمپرسور قویتر و یا تروپیکال ( برای مناطق شرجی و داغ ) روی آن نصب کرد
گزارش
پاسخ دادن
12:34  1396/03/16

مهدی
10

ماشین های چینی همشون مشخصات اغراق شده دارن . مثلا mvm315 رو میگن 110 اسبه اما تو سربالایی جون میکنه واقعا . از mvm315 بدتر همین برلیانس هست . راه رفتن برلیانس اندازه روآ 85 اسبی هم نیست تو سربالایی ها . فریب این ماشینهای چینی رو نخورید . موتورهاشون گشتاور ضعیفی دارن و تو سربالایی و شتاب گیری اولیه حسابی کم میارن
12:04  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
علی
2

آقای رضا از مشهد موتور ضعیف برلیانس چیزی نیست که بشه انکارش کرد . موتور این ماشین به شدت ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1396/03/16

امیر
8

جناب پروفسور از مشهد !!!

رسوائی خودرو سازی مانند VW ( در مورد اطلاعات دروغ آلودگی زیست محیطی ) را فراموش کرده اید؟ کارخانه در پیت درجه سوم چینی که جای خود دارد.

همه میدانیم که کشش موتور پیکان ( طراحی 50 سال پیش و با 65 اسب قدرت) از کشش سری 300 بریلیانس ( با موتور فعلی ) بیشتر بود. این که دیگر قابل کتمان نیست.
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1396/03/16

کاربر: رضا از مشهد
15

مگه برليانس كه نصف سهامش مال ب ام و هستش خودروساز ايرانيه كه بياد مشخصات الكي بده ؟! قبل از نوشتن هر مطلبي كمي فكر كنيد ضرر نمي كنيد و گرنه بد سوتي ميديد
گزارش
پاسخ دادن
12:34  1396/03/16

نادری
23

با یه مقدار توجه و دقت میشه فهمید که هر سری موج بدگویی از برلیانس زیاد میشه ، دوباره خبری نیست تا چند روز دوباره یوهو زیاد میشه
و این یعنی یه بنده خدا هر وقت بیکار میشه میاد ، میشنیه با اسم های مختلف میپگه برلیانس بده و...
جدیدا هم با اسم دخترانه این کار رو میکنه
خانم ها از کی تا حالا از شتاب ماشین حرف میزنه، تا جای که دیده شده و شنیده دخترا دنبال ماشین راحت و معمولا جمع جور میگردن
عزیزان دست بردارید ، برلیانس هیچ مشکلی نداره
بارها گفتم هرکیم شک دارهف قبل خرید تو خیابان از راننده برلاینس در موردش بپرسه
نه تو فضای مجازی که امثال Vali میان و اطلاعات اشتباه و بعضا دروغ میدن
11:22  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
امير محمد
10

نيم ساعت نشستم پشت فرمانش حالم به هم خورد از سواري افتضاحش پدال گاز حدود 2 ثانيه تاخير داشت ترمزها ضعيف صد رحمت به سواري 206 و پارس خودمون
چيه به خاطر يه سانروف و دنده اتومات گول اين ماشينهاي كيفيت پايين چيني ميخوريد بچه را هم اينطوري با آبنبات شكلاتي گول نميزنن
10:59  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
9

206 و 406 و 405 حداقل یک طراحی اصولی پشتشون هست اما این اسباب بازی های چینی همشون سرهم بندی و جعلی هستن . چین شاسی بلند میزنه با موتور 1800 !!! سدان 1300 کیلویی میزنه با موتور 1500 !!!!! اینها اسباب بازی هستن نه ماشین . چهار تا آپشن هم میزنه روشون که مشتری جذب کنه . ماشین اول نیاز به یک موتور درست حسابی داره نه به سانروف و مانیتور
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1396/03/16

شاهين
23

اين ماشين به هيچ وجه شتاب و كشش اش با كولر روشن و خاموش فرقي نميكنه اين براي من خيلي جالبه يعني ديروز تو اتوبان يادگار رو به بالا با سرعت 100 تا كولر رو يهو روشن كردم كوچكترين افتي تو گازخورش نديدم و خبري از كپ كردن پدال گاز كه تو سمند و پرشيا و خيلي از ماشيناي ديگه ديدم نبود اصلالً كولر ماشين به قدرت موتورش ربطي نداره اين مسئله تو سمند و پرشيا كه داشتم به وضوح ديده ميشد و قدرت موتور با كولر روشن نصف ميشد.
10:44  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
10

کولر برلیانس اصلا خنک نمیکنه . اصلا کولر نیست . یک اسباب بازیه که به اسم کولر زدن روش . هیچ وقت کولر خوب سمند و پژو رو با این اسباب بازی چینی مقایسه نکن . اگر کمپرسور قوی کولر سمند یا پژو رو بزنن روی برلیانس اصلا دیگه راه نمیره ماشین . موتور ضعیف برلیانس خودش رو هم به زور میکشه . کولر ضعیف هم زدن روش . حیف از اسم ماشین که بذاری روی برلیانس . این یک اسباب بازی هست نه یک ماشین
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1396/03/16

علی
1

رضا از مشهد واسه توجیه کردن خودت شاید متوسل شدن به کلمه تکنولوژی کافی باشه ولی برای دیگران خیر . موتور ضعیف و کولر ضعیف یکی از مشخصات اصلی برلیانس هست و این موضوع قابل انکار نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1396/03/16

کاربر: رضا از مشهد
12

تكنولوژي موتور برليانس به روز هستش و در خودروهاي جديد اين مشكل افت قدرت بعد از روشن كردن كولر برطرف شده
گزارش
پاسخ دادن
11:51  1396/03/16

وحید
1

سلام بچه ها
من 0310 چراغ تکمیل وجه ام روشن شده
چقدر طول میکشه ماشینو بگیرم؟
10:00  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
وحید
3

جدی؟؟؟؟
من فکر میکردم امروزچراغ فاکتورم روشن شه
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1396/03/16

کاربر: رضا از مشهد
3

معمولاً بعد از تكميل وجه دو تا سه هفته طول مي كشه تا ماشين دستتون برسه
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1396/03/16

وحید
2

سلام بچه ها
من 0310 چراغ تکمیل وجه ام روشن شده
چقدر طول میکشه ماشینو بگیرم؟
09:55  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
ندا
0

دوستای گل یه سوال فنی ؟ روغن موتور برلیانس ۳۳۰ اتومات با دستی فرق داره یا نه؟ من خودم دستی دارم یه بنده خدایی اتومات داشت گفت روغن توتال ۷۰۵۰ بریز خیلی خوبه.میخوام بدونم واسه دستی هم خوبه یانه فرق داره
00:36  1396/03/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر
10

جناب پروفسور !!!

خودتان متوجه شدید که چه فرمودید ؟ آیا میشود یک موتور هم با حجم 1500 و هم حجم 1600 توربو تولید شود ؟ موتور جدید با مشخصات فنی تغییر یافته از قبیل گرید متالورژی چدن سیلندر و سر سیلندر، آلیاژ و طول دسته شاتون و ... که بتواند تحمل فشار مضاعف حالت توربو را داشته باشد ، طراحی و با نام تجاری BM16 تولید شده است تا جای موتور شکست خورده فعلی برای سری 300 را بگیرد.

به محض عرضه BM16 در ایران ، خودرو های موجود افت شدید قیمت خواهند داشت. بنظر میرسد که خریداران در نوبت تحویل و یا کسانی که در فکر سفارش هستند ، بهتر است تا تولید موتور جدید بیشتر فکر کنند تا متضرر نشوند. بیچاره کسانی که با بزرگنمایی امثال شما ، اتوموبیل تنبل از دم قسط خریدند و میلیونها متضرر خواهند شد.
گزارش
پاسخ دادن
11:59  1396/03/16

کاربر: رضا از مشهد
3

خير موتور برليانس 330 دستي و اتومات كاملاً يكسان هستش
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1396/03/16

کاربر: رضا از مشهد
6

طبق آخرين اخبار رسيده مگاموتور با برليانس در حال تحقيق و توسعه موتور BM15L هستش و به زودي اين موتور علاوه بر 1500 سي سي با حجم 1600 سي سي و همينطور 1600 سي سي توربو به بازار عرضه مي شه - موتور برليانس به شدت موتور با كيفيتيه و يكي از نكات مثبت اين خودرو بر عكس خودروهاي سي سال قبل موتور عاليشه
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1396/03/16

یوسف
4

دوستان یه سوال دارم. برلیانس زنجیر تایم داره یا تسمه تایم؟ سوال دوم اینکه روش مانیتور فابریک داره یا باید خودمون نصب کنیم؟ با تشکر
21:37  1396/03/15
گزارش
پاسخ دادن
نیما
4

سلام
زنجیر تایم داره
مانیتور ندارد
گزارش
پاسخ دادن
22:18  1396/03/15

اميرحسين
5

سلام به همه ي دوستان من ٣٣٠اتو تحويل گرفتم هفته پيش
خيلي ماشين راحت و خوبيه
فرمونشم كه اصن عالي
ولي از لحاظ موتوري كمي ضعيفه
دوستان اگه سوالي داشتيد بپرسيد تجربه چند روزمو بهتون بگم
21:18  1396/03/15
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام تو کفی شتابو سرعتش چطوره در حد پارس راه میره تو کفی
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1396/03/15

مهدی
7

کمی ضعیف نیست . خیلی ضعیفه . ضعف موتورش کاملا به چشم میاد و تو ذوق میزنه
گزارش
پاسخ دادن
07:40  1396/03/16

Vali
5

دیگه همه حرفا رو گفتی دیگه چه سوالی. ماشینی که موتورش ضعیف باشه مفتش گرونه.
گزارش
پاسخ دادن
07:53  1396/03/16

vv
6

حالا فرض کن کولر هم بخولی بگیری جلو 4 نفر رسما آبروت میره
گزارش
پاسخ دادن
08:40  1396/03/16

قاسم
7

من 2سال دارم 30هزار راه رفتم خدا شكر تاحالا يك هزار خرج اضافه دستم نذاشته توجاده ماشين راحتي اگر ضعف شتاب داشته از شمع
ليزري استفاده كن
گزارش
پاسخ دادن
08:49  1396/03/16

نازی
7

سلام
من این ماشین رو گرفتم ولی دلمو زد حسابی
اصلا راه نمیره
قبلا یه 206 تیپ 5 داشتم با 100 تا ازش کولر میگرفتم توی جاده همدان به تهران با اون همه سربالایی و کسی به گرد پام نمیرسید
این بدون کولر هم راه نمیره گول قیافش رو خوردم
آمپر آبش هم یه سره چسبیده به ته همش میترسم جوش بیاره
الان بخوام ردش کنم چقدر ازش کم میکنن ؟ 2000 تا رفته
گزارش
پاسخ دادن
08:50  1396/03/16

حميد
7

به احتمال زياد داري دروغ ميگي چون برليانس من نشنيدم جوش بياره ولي من ميخرم
اگه اتوماته ٥٢ ماله من
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1396/03/16

سامان
6

فدای اون اسمت بشم....خودتم باید ببینم تا ببینم نازی یا؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:34  1396/03/16

مجید
5

ماشین چینی با این قیمت مخصوصا با این موتور ضعیف واقعا ارزش خرید نداره . یکی از آشناهای برلیانس گرفته اینقدر ضعیفه که آدم حسرت قدرت سمند و پرشیا رو میخوره . دلش خوشه آپشن داده مثلا . چه فایده وقتی جون راه رفتن نداره.
16:54  1396/03/15
گزارش
پاسخ دادن
آرش
18

همشونو با 320 دستی لوله میکنم
گزارش
پاسخ دادن
18:15  1396/03/15

رضا
11

من نمی دانم چرا ما ایرانیها اصرار روی شتاب و سرعت خودرو داریم!!؟بی جهت
نیست که امار تصادفات در شهر و جاده اینقدر بالاست!!طرف با پراید یا 405 در جاده با سرعت بالای صد کیلومتر رانندگی می کند انوقت انتظار رانندگی ایمنی
بالا هم دارد در صورتی که این خودروها ترمز و ایستایی و مقاومت بدنه بسیار
پایینی دارند.
گزارش
پاسخ دادن
19:08  1396/03/15

اسباب بازی چینی
1

آهان اون موقع این ماشین از ایمنی کاملا بالا برخورداره و از 5 ستاره ایمینی اروپا برخورداره
یعنی شما شتابگیری تو سبقت یا جاهایی که احتمال خطا وجود داره و ممکنه در بمونی و به شتاب و قدرت احتیاج داری رو نمیبینی پس شوفر نیستی.
گزارش
پاسخ دادن
02:16  1396/03/16

مهدی
7

قدرت موتور که فقط برای سرعت بالا نیست . قدرت موتور توی سبقت گیری و توی سربالایی ها خیلی خیلی مهمه . برلیانس موتور واقعا ضعیفی داره و این چیزی نیست که بشه ازش چشم پوشی کرد
گزارش
پاسخ دادن
07:46  1396/03/16

امیر
10

حتی پارس خودرو هم ناچار شده قبول کند که در انتخاب موتور اشتباه کرده است و موتور 1500 برای مدل 330 و 320مناسب نیست و باید برای سری 200 برلیانس بکار میرفت.

به همین دلیل با مگا موتور قرارداد بسته تا موتور BM16 را به جای موتور BM15 مونتاژ کند. به هر حال جلوی ضرر را باید گرفت. کسانی که پیش خرید کرده اند و یا در حال خرید هستند ، به هوش باشند که منبعد صاحب اول و آخر هستند ( با موتور 1500 ) . دارندگان هم ، با هر بدبختی که شده ، ماشین را رد کنند. بیچاره آنهائی که از دم قسط خریده اند که هم بهره میدهند برای هیچ و هم تا تسویه قادر به فروش نیستند و موقع فروش هم باید بز بفروشند.
این مسئله از طرف دیگر ، مربوط به قوانین داخلی سازی خودروهای مونتاژی است که باید سر دو سال به درصد خاصی برسد وگر نه واردات قطعات برای مونتاژ قطع میشود که مشکل همه چینی ها است . قبلا" تذکر داده شده بود ، ولی دلال های حاضر در صفحه ، نگذاشتند توجه کنید. از یک سوراخ دو بار گزیده نشوید ، مخصوصا" از جناب پروفسور مشهد.
گزارش
پاسخ دادن
07:47  1396/03/16

نیکیتا
15

سلام.. دوستانی که میگن این ماشین به قیمتش نمیارزه.. اولا کدوم خودرو به قیمتش میارزه که این بیارزه خب ماشین تو ایران قیمت کاذب داره. برلیانس نسبت به قیمتش قابل دفاع هم سواری خوبی داره هم طراحی داخل و بیرونش جذابه و خوشکل.. برای کسی که نمیخواد درگ بزنه یا خیابون رو با ریس اشتباه نمیگیره مناسبه.. قبلا اشاره شده مشکل شرکت و خدمات پس از فروشه برای این ماشین.. بعدم در حد پولی که میدی از نظر فنی ، کیفیت و جلوه بصری خوبو قابل قبول.. وگرنه منم قبول دارم به این قیمت در بازار جهانی نمیارزه.. این خودرو رو گروه سبقت آزاد بررسی کرده و بهش نمره قبولی داده.. من خودم بین ساندرو و برلیانس تردید دارم. ولی تمایلم بیشتر به سمت برلیانس
16:25  1396/03/15
گزارش
پاسخ دادن
اسقف اعظم
19

سلام
دوستان توجه کردین من قبلا اسقف بودم ام از زمانی که دعوت نامم صادر شد اسقف اعظم شدم این ارتقام بخاطر برلیانس دوس داشتنیه
14:37  1396/03/15
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
0

من 26 اردیبهشت تکمیل وجه کرده بودم، تازه 13 خرداد فاکتور شد، هنوزم پلاک نخورده، کی میرسه نمایندگی یعنی؟
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1396/03/15

اسقف اعظم
0

چی بگم بهزاد جون خودمم نمی دونم اصلا کارای پارس خودرو خیلی مشخص نیست من 11خرداد فاکتور شد پلاکمم 13 خرداد مشخص شد فعلا هنوز منتظرم تا ماشین بیاد
گزارش
پاسخ دادن
17:39  1396/03/15

برلیانس موتورش ضعیفه
3

وقتی ماشینت را تحویل گرفتی باید اسمت را بگداری اسقف لاکپشت
گزارش
پاسخ دادن
19:26  1396/03/15

قزوین h330 اتومات
22

اللهم اشف vali
03:10  1396/03/15
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
خانعلی آچنگان هستم : بنده خانعلی هستم سفید و تپل
خانعلی آچنگان هستم : خانعلی هستم ساکن زابل در خدمتم
بهمن ۱۵ j4 سفید : سلام من ۱۵ بهمن ثبت نام داشتم تحویل ۶ خرداد ۲۴ تیر کارت ماشین اومد زنگ زدم گفتند ماشینت تو نمایندگی هست ولی بدون پلاکه، باید صبر کنید همکارمون بره بیاره نمیدونم مگه عهد قل قل میرزا هست از شهری بلند شن برن پلاک رو دستی بگیرند بیارند؟؟ 🤔
محمد-:::::::: : gl های تبدیلی از پیش فروش تا ۱۴ اردیبهشت فاکتور شده glهای تبدیلی از فروش فوری هم فوری فاکتور میشن
t9 : درود دوستان اصلا مشخص نیست چیکار میکنن این شرکت کزمان موتور ماشین ما از کارخانه امروز ۶روزه بارگیری شده کرمان هم ساکنیم که باید اردیبهشت تحویل میدادن تازه دارن میگن تو فیزیک پلاک مونده نمایندگی که با اینکه اونا پشت سیستم نشستن جواب درستی نمیدن ما والا بهتر پیگیری میکنیم
جی ۴ سفید : سلام بنده ۲۵ بهمن ثبت نام نمودم کارت ماشین برام آمده دیروز زنگ زدم شرکت میگه هنوز از بم بارگیری نشده
جی ۴ سفید : سلام بنده ۲۵ بهمن ثبت نام نمودم کارت ماشین برام آمده دیروز زنگ زدم شرکت میگه هنوز از بم بارگیری نشده
علی J4 سفید بهمن : حالا صبر کن . تاخیر دارن برای تحویل یکی دو ماه باید صبر کنی
Shahin G : شاهین جی ال میدونم ۱۵ اردیبهشت فاکتور شدن
X5 تبریز : برادر زیاد عجله نکن ایشالاه ابان ماه تحویل میگیری
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی : سود تاخیر رو بتون دادن ؟
زینب اپشنال 4 مرداد فروش فوری سفید : چرا فرسوده ها رو فاکتور میکنن طرح عادی رو نه🫠
مهدی 12خرداد : والا تو پروفایلم مشکلی نزده نمایندگی هم میرم میگه باید صبر کنی
رانا تحویل 2تیرتبدیل 207 : داداش یه زنگ بزن نمایندگی شاید پرونده ات مشکل داشته باشه وگرنه اینطور که میگن اونایی که تاریخ تحویلشون بعد شما هست تحویل گرفتن
دنا 6نده : سلام خدمت شما عزیزان آخرش تکلیف تحویلیهای 31 تیر کی فاکتور میشه
31خرداد : 7و8 روز
مهدی 12خرداد : من 12خردادم فروش فوق العاده مادران تبدیل به207زدم هنوز فاکتور نشدم بعد چطوره خیلیا تیر هستن میگن فاکتور شدیم
دنا آپشنال 8 مرداد سفید : دنا آپشنال موعد 8 مرداد فرسوده فاکتور شده.
س : بازم دمت گرم اسم خودتو گذاشتی اطلس سواران ما باید اسممونو بزاریم اسکول شدگان اطلس.یا مالباختگان در حسرت اطلس
دنا 6 دنده 31 مرداد : شما فقط به خاطر قالپاق بودنتون تا الان فاکتور نشدین و گر نه رینگ بودین فاکتور شده بودین