امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50124 نظر

مجید
14


در آخرین تحلیل مجله معتبر تخت گاز در مورد خودرو برلیانس پارس خودرو پنج دلیل برای خرید این خودرو ذکر شده که دلیل پنجم آن به شرح زیر است.
5- بازار دست‌دوم مناسب

در این رکود بی‌سابقه بازار خودرو H330 از معدود خودرو‌ها است که مشتریان نسبتا زیادی را در پشت درب‌های پارس‌خودرو به خود می‌بیند. همان‌طور که خودتان بهتر می‌دانید در ممالک در حال توسعه به خودرو به شکل یک کالای سرمایه‌ای نگاه می‌شود، از این رو اگر شما یک شخص محافظه‌کار و آینده‌نگر هستید و در کنار آن پیش از خرید به فکر فروش خودروی خود هستید، بدون شک برلیانس H330 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر برلیانس ماشین خوبی نبود بازار دست دوم خوبی نداشت
01:09  1396/03/25
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
0

دروغهای این نشریات که پول میگیرن هر چرت و پرتی بنویسن را باور نکنید بازار دست دوم برلیانس تقریبا در حد فاجعه است 4 ماه طول کشید تا برلیانس اتومات 25 هزار کارکرده را 43 تومن بفروشم
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1396/03/25

به محمدرضا
2

شما بی عرضه بودی برادر
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1396/03/25

شهریار
5

52 میلیون پول واسه ماشینی که در حد یک تیبای اتومات هست اشتباه محضه
22:09  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
17

شما که انقدر فهمیده ای برلیانس نخر. برو تیبا بخر. خیلی هم بهت میاد.
گزارش
پاسخ دادن
23:04  1396/03/24

نیما
12

سلام دوست عزیز
من نمیدونم کی تیبا با برلیانس مقایسه میکنه و این کارش اشتباهه چون اصلا تو یه رنج قیمت نیستن بعدم شما داری یه جوری میگی به تیبا سواران توهین میشه که این اشتباهه تیبا هاچ بک ماشین خوبیه اونم تو رنج ۲۸ میلیون شتاب و قدرت موتور عالی داره همونطور که میدونی موتور مگاموتور ۱۵۰۰ سی سی داره و امکانات هم داره مثل آینه های برقی و شیشه عقب برقی و ... که تو رنج قیمت خودش و نسبت به خودرو داخلی گزینه اقتصادی خوبی هست ولی مقایسش با برلیانس اشتباهه و این آقایی که مقایسه کرده همونی که از برلیانس بد میگه و با همه ماشین ها از جمله سمند و پارس و ... مقایسه میشه شما جدیش نگیرید و یکم هم سعی کنید تو گفتارتون ادب و توهین نکردن به خودروهای دیگم لحاظ کنید ممنون میشم ...
گزارش
پاسخ دادن
00:10  1396/03/25

کاربر: 🎹
12

ديگه بي انصافي نكنيد ديگه.تيباي اتوماتيك چه صيغه ايه
من ال نود دارم.از خودرو چيني هم خوشم نمياد به دو دليل يكي موتور نصبتاً ضعيفش و.دوم بخاطر گروني قطعاتش و كمبود قطعات خودروهاي چيني تو بازار.ولي عادلانه نيست اينجوري قضاوتشون كنيم.خداييش از نظر زيبايي و امكانتشون ماشينهاي خوبين و اصلاً نميشه با خودروي داخلي مقايسشون كرد.
اصلاً تيبا چي داره كه با برليانس مقايسش ميكني🤣
نه از نظر فني و نه آپشن و و... اصلاً نميشه فكر مقايسه هم به سرت بزنه
انشاا... خودرو سازاي داخلي حدوداً١٠٠ سال ديگه ميتونن برليانس اتومات بزنن البته با دوتا آپشن١-با سانروف٢-بدون سانروف😂😂😂
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1396/03/24

مهدی
14

چه رقابتی شه بین استپ وی با برلیانس c3.... دوستان برلیانس کراس پس کی پیش فروش میشه...مرداد پیش فروشه یا تحویل؟؟؟
14:39  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا 330
14

H30 ساخت چین 1600cc و با توان 105 اسب. برلیانس 1500cc با توان 103 اسب.
افزایش حجم موتور 7 درصد ولی افزایش توان 2 درصد. پس نیاز نیست از حجم کم موتور ایراد بگیرید.
14:09  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
احمد
7

اسم چینی هر چی باشه بهتر از اسم ایرانی ماشینهای وطنیه
گزارش
پاسخ دادن
17:11  1396/03/24

امیر
7

جناب پروفسور از مشهد
برلیانس هم ماشین بسیار خوبی است !!!
فقط بدلیل ضعف موتوری ، از گیربگس اتوماتیک آن باید به صورت دستی یا " تیپ ترونیک " استفاده کرد.
از اهل فن بپرسید ، شما را راهنمائی خواهند کرد که چرا نیازمند تعویض دستی در گیربکس اتوماتیک هستید. به آپشنهای متنوع گیربکس H30 توجه کنید ، متوجه میشوید که بدلیل کفایت نسبی گشتاور در دور نه چندان بالا و ضریب دنده های مناسبتر که محصول طراحی ژاپن و مورد استفاده تویوتا هم بوده ، نیازی به تعویض دنده دستی یا همان " پا زدن در دوچرخه های گازی قدیمی رکس " ، ندارد .
برلیانس هم ماشین بسیار خوبی است !!!
فقط مصرف آن نزدیک 1.5 برابر مصرف اسمی میباشد.
برلیانس هم ماشین بسیار خوبی است !!!
فقط تعلیق آن نامناسب بوده و ناچارند یا باد لاستیک ها را کم کنند یا با هزینه میلیونی لاستیک خارجی بخرند.
برلیانس هم ماشین بسیار خوبی است !!!
فقط بایدبا خرج میلیونی ، سیستم صوتی را عوض کرد تا HOT نشود.
برلیانس هم ماشین بسیار خوبی است !!!
باز هم بگویم ! با خودتان نتیجه مقایسه با ماشین های کره ای را که عنوان فرمودید ، منتشر میفرمائید.
تا مدتی خداحافظ
گزارش
پاسخ دادن
08:10  1396/03/25

امید
13

در پاسخ به آقا رضا باید بگویم که در نوشته شما ایراد اساسی اچ 30 دیده نمیشود . بهتر است از سر لجبازی بیخودی چیزی نگوئیم که در واقع آقا رضا تبلیغ اچ 30 را کرده است. تفاوت قیمت 10 میلیونی با وجود برتری ، چیز بدی نیست که مزیت است.
گزارش
پاسخ دادن
08:43  1396/03/25

کاربر: رضا از مشهد
10

H30 خودروي خوبيه ولي ايرادات اساسي داره يكي ظاهرش هستش به خصوص در نماي عقب كه طراحي نا همگوني داره ايراد بعدي هم گيربكس اين ماشينه كه قديمي هستش و تيپ ترونيك نداره ! البته از نظر قيمتي هم يك كلاس پايين تر از برليانس قرار ميگيره
گزارش
پاسخ دادن
18:07  1396/03/24

کاربر: رضا 330
9

قصد من نشون دادن اینه که حجم کم موتور اساسا قدرتشو پایین نمیاره بلکه به نسبتی که تکنولوژی بالا میره حجم کمتر و کارایی بیشتر و بهتر میشه. نمونش گوشیهای تلفن همراه که در حال حاظر تا میزان زیادی کاربرد کامپیوتر هم داره ولی با حجم کوچک. پس از ظاهر و کوچکی چیزی نمیشه روی کارایی اون قضاوت کرد.
گزارش
پاسخ دادن
19:40  1396/03/24

کاربر: رضا 330
1

ایراد گیری از جانب شماست که عنوان میکنید. تو این صفحه یک عده درباره خودرو برلیانس با هم تبادل نظر میخوان بکنن مثل بقیه صفحات که مختص یک نوع خودر میباشد. مسئله اینجاست که شما و عده ای دیگر به خودتون حق میدید که از سلیقه و انتخاب دیگران ایراد بگیرید پس باید ایراد دیگران از شما بابت سلیقه و نظرتون را هم پذیرا باشید. من اگر برلیانس را انتخاب میکنم و مطابق سلیقه منه به هیچ شخصی ارتباط نداره همانگونه که ایرادی به سلیقه یا انتخاب شما وارد نیست. در صورت ایراد گرفتن و توحین به عقیده نفر دیگر باید انتظار پاسخ گرفتن را هم داشته باشید......
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1396/03/25

کاربر: رضا 330
14

پرفسور امیر : اون H30 که خریدی از کجا اومده حتما مال المان یا امریکاست. خوب برو یه تحقیق بکن بعد بگو ماشین چینی خرابه و خودتم سوار H30 که ساخت چین هست نشو. رطب خورده منع رطب نکند. 😓😓😓😓😓😓😓😓
13:32  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
امیر
6

پروفسورک

شما که ذیل آن پروفسور تعریف میشوید. پاسخ را به بزرگتر دادم.
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1396/03/24

فرجامی
23

با سلام به همه دوستان برلیانس سوار
توجه همه را جلب میکنم به صفحه 8 روزنامه جام جم امروز 24 فروردین ماه 1395 با عنوان ( بابودجه 50 میلیون تومانی تندر 90 اتوماتیک بخریم یا برلیانس ؟) در این مقاله اگر این تیتر نیز خودنمایی میکند که ( دوراهی دوام و زیبایی ) ولی آنچه که از برلیانس گفته میشود همه و همه حکایت از آن دارد که بر اساس سلایق انتخاب مختلف خواهد بود .تیتر های بخشهای این مقاله عبارتند از:
بیشتر بشناسیم
رقابت با اشتراکات فراوان
از کابین بی روح تندر تا امکانات برلیانس
مقایسه ویژگی های فنی روی کاغذ

اگرچه تمامی خودرو های داخلی را سالها در اختیار داشتم ولیکن برلیانس چیز دیگری است و تا با اون رانندگی نکنی لذتی را که برلیانس سواران حس کرده اند درک نخواهی کرد .وقتی نظرات متضاد دوستان را میخوانی گیج و منگ میشوی تا زمانی که خودت ماشینت را تحویل بگیری و شخصا رانندگی بکنی .این موضوع اشکالات و ایرادات موردی مونتاژ کننده خودرو را منتفی نمی کند ولی آنقدر رانندگی با آن لذت بخش است که امتیازات آن بر ایرادات برتری دارد .
خوش باشید و سلامت برانید .
11:50  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
Vali
4

نویسنده یه پولی گرفته یه چیز نوشته شما جدی نگیرید
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1396/03/24

نصرخان
2

تو چی گرفتی Vali همش اینجایی ، بدگویی میکنی
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1396/03/25

مهدي
7

توجه توجه خيلي مهم
حتما بخوانيد:
به هيچ عنوان ماشين چيني نخريد چينيها دقيقا از تاكتيك شركت اسلحه كلانشينكف براي خالي كردن جيب مشتري استفاده ميكنند در سيستان بلوچستان قيمت يك اسلحه كلانشينكف آك فقط 400 هزار تومن تقريبا معادل يك تفنگ بادي ديانا 5.5 هست! اما قيمت هر گلوله اون 5 هزار تومنه به عبارتي كلاش با فروش بسيار بالاي گلوله كه در انحصار خودشه نه تنها قيمت ارزان اسلحه ها را جبران ميكنه بلكه چندين برابر هم سود ميكنه ماشينهاي چيني دقيقا از همين تاكتيك استفاده ميكنند با فروش لوازم مصرفي و قطعات يدكي گرانقيمت كه بسيار زودتر از موعد خراب ميشه ارزاني ماشينا را در دراز مدت جبران ميكنن.
ماشين چيني طوري طراحي شده كه با خرابي كوچكترين قطعه شما مجبوري كل مجموعه را با قيمت گزافي تعويض كني براي مثال شناور بنزينم خراب شد مجبور به تعويض كل مجموعه پمپ برقي، اتومات قطع كن،شناور، لوله هاي اتصال شدم
خيليا نميدونن 80 درصد قطعات ماشين چيني شامل گارانتي نيست و يكي از دلايل عدم اجازه توليد قطعات ماشين چيني در ايران همين خوان نعمت گسترده است كه در انحصار خودشونه
11:47  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
13

خودتم این متن خنده دار رو خوندی یا فقط از جایی نخونده کپی کردی؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:14  1396/03/24

فریبرز
8

آقای عزیز
لطف کنید به سایت سایپا یدک یه سر بزنید و قیمت یدکی سایر اتومبیل ها رو چک کنید و ببینید که سر تا در اشتباهید.
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1396/03/24

رضا
11

حداقل یه چیزی بنویس که آدم رو به خنده وادار نکنه
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1396/03/24

علی
5

طراحی ماشین خیلی مهم هست . ماشین های قدیمی پژو یا رنو ممکن هست بی کیفیت شده باشند ولی در زمینه طراحی نقص خاصی ندارند . دقیقا همانطور که فرمودید چینی ها از طریق فروش قطعات یدکی و مصرفی سود بالا کسب میکنند . مشکل اساسی ماشین های چینی همین ضعف در طراحی فنی است . ظاهر ماشین رو قشنگ میکنند . یک موتور ضعیف میزنن روش تا کم مصرف بشه . چند تا آپشن نصب میکنند تا دل مشتری رو خوش کنند و فکر کنه ماشین پیشرفته ای خریده .
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1396/03/24

آرش
7

شما فکر میکنی قطعات پژو راحت گیر میاد بعد از بیست سال؟ من یک سنسور 405 میخواستم یک هفته همه جارو زیرورو کردم تا پیدا کردم
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1396/03/24

کاربر: 🎹
4

اين و كه راست ميگه نه تنها اين خودرو بلكه تقريباً تمام خودروهاي چيني قطعاتشون وحشتناك گرونه و گيرهم نمياد.ولي با اين وجود من خودم به شخصه از خودروهاي چيني و مخصوصا برليانس خوشم مياد.
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1396/03/24

علی
32

دوستان چند وقته به این سایت جهت دیدن نظرات شما دوستان سر میزنم که به غیر از چند نفر که حتی با اسم من هم پیام می نوشتم ودنبال جو سازی جهت عوام فریبی بودن . که خدا شکر همه متوجه سوء نیت اونها شدن
من بالاخره صاحب یکی از این ماشین های برلیانس شدم . همه جوره تست فنی وظاهری کردم که خدمتتون عرض میکنم
1 تست شتاب نسب به هجم موتور واقعا"خوب بود من با ماشین فشم رفتم تو برگشت واقعا" به جا دنده عوض میکرد و تواننش هم عالی بود ( عزیزانی که به توان ماشین انتقاد داشتن مطمئنن اتومات سوار نبودن و قلق اتومات دستشون نبوده )
# نکته: در ماشین های اتومات با توجه به نحوه گاز دادن شما ماشین در دور موتور های مختلف دنده عوض میکندپس لطفا" دقت کنید وقلق این ماشین رو بدست بیارید
2 از لحاظ راحتی وتسلط روی ماشین واقعا" مناسب
3 سیشستم تعلیق در پیچ ها عالی
4 فرمان پذیری خوب
5 فضای سرنشین عقب خوب
6 کیفیت سیستم صوتی خوب
7 صدای موتور کم
8 مصرف پایین
9 کیفیت کلی مناسب
این مطالب واقعا" بدون هیچ گونه جانبداری خدمتتون بیان شده امیدوارم ماشین تون رو زودتر تحویل بگیرید تا حرف های من رو تصدیق کنید
11:17  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
Vali
0

اینهایی که فرمودین مشخصات خودروهای نیسان و مزدایی بود که چند شب پیش تو خاب دیدین. بره ی لیسانس فقط با 405 و سمند قابل مقایسه هست که در مورد مثلا شتاب حتی به 405 میبازه
گزارش
پاسخ دادن
19:28  1396/03/24

کاربر: رضا از مشهد
20

مباركتون باشه تا رنج 60 ميليون بهترين انتخاب همين برليانسه - هم به خاطر مواردي كه ذكر كرديد و هم اينكه يه عده رو بد سوز ميده :)))
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1396/03/24

سيروس
12

اينهايي كه معيارشان براي انتخاب ماشين به جاي موتور قوي سانروف كه سالي يكبار هم استفاده نميشه هست همونهايي هستن كه بچگي وقتي از همه فاميل عيدي ميگرفتن پدر و مادر با يه آبنبات شكلاتي كل مبلغ عيدي را ازشون ميگرفتن!
10:29  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
hn
3

آره متاسفانه من وقتي بچه بودم چندبار اينطوري سرم كلاه گذاشتن
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1396/03/24

احمد
21

اتفاقا من از تنها چیزی که راضی ام قدرت مناسب برلیانس ضمن مصرف پایینش هست
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1396/03/24

امیر
13

جناب پروفسور از مشهد !!!

لطفا" به خاطر تلطیف فضا هم که شده ، این نوار کاست سوختگی را عوض کنید. چرا همانطور که افاضه فرموده بودید ، برلیانس را با ماشینهای کره ای مقایسه نمی کنید تا بیشتر فیض ببریم. بنده خدا ، برلیانس را فروختم و H30 خریدم و دارم لذت میبرم. شما مانده ای در یک خودرو از رده خارج چینی وامانده و یک فکر دچار جمود سوختگی و دارید غصه واشر سوخته دیگران را میخورید.
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1396/03/24

پاسخ hn قلابی
11

والا مثل اینکه علاوه بر خودروی قلابی که به اسم پژو بهت قالب میکنن از اسم دیگران هم استفاده میکنی. من جوابی برای این حرفای خاله زنکی ندارم.ولی کلی از رانندگی با این ماسین زیبا و خوشدست و همهدچی تموم و قیمت مناسب لذت میبرم.دعا میکنم شما هم روزی پول به اندازه کافی داشته باشی تا بتونی هر ماشینی که دلت خواست بخری
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1396/03/24

hn
8

سایت سایپا رو نگاه میکردم موتور تیبا. 1500 فقط 87 اسب قدرت داره.ولی برلی با همین حجم 105 اسب که نشان از پیشرفته بودن موتور و توان بالاش داره. دقیقا کار با اتومات قلق داره. ماشینایی که داشتم..
رنو 5
پراید
ریو
سمند
کمری
اکسنت
چری
پژو پارس
برلیانس
اینا به ترتیب خرید بود
گزارش
پاسخ دادن
12:58  1396/03/24

بهنام
0

شما استاد ادبیات و زبان فارسی هستی؟ داداش بی خیال. یکم خودمونی بگو. 2 ساعته فرهنگ لغت دهخدا گذاشتم جلوم ببینم چی میگی؟ :-)
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1396/03/24

امیر
6

جناب پروفسور از مشهد

موتور ایرانی

گیربکس ژاپنی

اتاق چینی

کشش خوب ، قیمت عالی ، لوازم موجود ، سپر محکم ، اتاق جادار ، بدون مشکل تعلیق ، کولر با حال ، جلو داشبورد زیبا ، سیستم صوتی مناسب ، مانیتور و Navigation ، تلفن و ... . در موتور موتور هم شما نسوزید ، بهتر است.

کشش آن در سربالائی ایده آل نیست ولی بسیار بهتر برلیانس از رده خارج است. پارس خودرو روی H220 سبک وزن موتور 1600 میگذارد ، انوقت روی 330 شما موتور بی جان.

مانند کبک بودن هم عالمی دارد !!! حالشو ببر پروفسور
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1396/03/24

nima
0

اخه لامذهب تو برلیانس رو با کمری واکسنت مقایسه میکنی......
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1396/03/25

کاربر: رضا از مشهد
25

در مورد برليانس صدق نمي كنه - كساني كه برليانس خريدند به فكر خريد خودرويي به روز و با كيفيت بودند و هستند كه هر روز دنبال واشر سر سيلندر نباشند و خونوادشون در خودرو زنده زنده نسوزند ! به اميد روزي كه خودروهاي سي سال پيش جمع آوري بشن و همه بتونند خودروهاي به روز مثل برليانس و يا حتي بهتر خريداري كنند
گزارش
پاسخ دادن
10:50  1396/03/24

کاربر: رضا از مشهد
13

اونوقت H30 كه خريدي ساخت كجاست ؟! نكنه سفارشي از آلمان برات زدن ؟! :))) ياده يه بنده خدايي افتادم كه مي گفت سه ساله سورن توربو دارم!!! :)))
گزارش
پاسخ دادن
12:13  1396/03/24

مرتضی
19

متاسفانه نو ایران مهم نیست دوست داری چی سوار بشی بلکه مجبورت میکنند اونی رو سوار بشی که خودشون میخوان. منم دوست دارم با شصت میلیون یک ماشین خوب کره ای یا ژاپنی سوار بشم. ولی وقتی تو این رنج فقط انتخاب بین برلیانس و پیرزن زشت داچیا (ساندرو) با صندلی مثل نیمکت پارک و اون دسته دنده مسخره اش می دهند پس مجبورم برلیانس رو انتخاب کنم. من این خودرو رو سوار شدم منصفانه اگر نظر بدهیم تنها ایرادش اینه که اسم چینی رو یدک میکشه وگرنه از اکسنت هیوندا با قیمت 115 میلیون خیلی بهتره.
09:48  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
هادی
2

سلام
من زمان تحویل خودرو متوجه ترک خوردگی در دستگیره خودرو نشدم اما روز بعدکه مراجعه کردم نمایندگی خورشیدی در یزدگفت این جزء گارانتی نیست آیا درست می گویند ......
07:48  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
کیوان Ri
0

آقا بالاخره کسی h330 دستی ۹۶ تحویل گرفته ببینیم چه آپشنی با قطعیت اضاف شده؟
01:08  1396/03/24
گزارش
پاسخ دادن
رادمهر
2

به اندازه پراید هم آپشن نداره
تو تاریکی شب طرف ریموت میزنه در باز میکنه سوار پراید میشه میره شما هنوز با سویچ داری دنبال درز قفل میگردی
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1396/03/24

مهدی ص
8

توو سایت باما من هم برای فروش گذاشتم . اون 7200 کارکرد برای منه . میفروشم تنها و تنها به یک دلیل اونم این که برای خرید خونه پول لازمم شدید . خیلی هم ناراحتم که باید مجدد سمند یا 405 سوار بشم برای مدت یکسال . مطمئن باش ماشین بعدی که میخرم همین برلیانس خواهد بود . والسلام
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1396/03/24

mosaho
0

سنسور دنده عقب - آینه برقی - مه شکن جلو اضافه شده
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1396/03/24

کیوان Ri
3

کسی از شما نپرسید که جواب میدید. روی من با دوستانی بود که تحویل گرفتند ...
گزارش
پاسخ دادن
12:39  1396/03/24

متین
6

هرکی خریده از موتور ضعیفش شاکی بوده خیلیها هم پشیمون شدن گداشتن واسه فروش ولی کو مشتری
تو سایت باما بیشترین ماشینی که زیر 10 هزار کارکرده اش آگهی شده همین برلیانس آشغاله
22:49  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
احمد
15

اولا اونها دلالند دوما تو سایت باما نگاه کن کلی سانتافه زیر ده هزار تا کارکرد هستش. الان طبق آمار سی هزار تا برلیانس فروش رفته و تو کل کشور پانصد نفر هم فروشنده نیستند به همین خاطر قیمت بازارش سه میلیون بیشتر از کارخانه است
گزارش
پاسخ دادن
00:25  1396/03/24

پاسخ متین
15

شما تو کدوم باما میری!!!!!
ما که میبینیم 70 درصد آگهی ها بالای 30.000 هزار کارکرده
مابقیم زیر20.000 هزار چندتا زیر 10.000 هزار فقط گذاشتن برا فروش
در عوض برای دانگ فنگ H30 میشه گقت 95 درصد زیر 10.000 هزار آگهی فروش دادن برای جک S5 تقریبا 98 درصد زیر 8000 هزار آگهی دادن
و...
برلیانس از همه نظر عالیه
افت قیمتش هم مانند خودروهای تولید ایرانیه
گزارش
پاسخ دادن
08:40  1396/03/24

احمد
2

یعنی خوشم میاد همچین با اعتماد به نفس آمار میدن انگار 100 ساله که آمارچی هستن.
گزارش
پاسخ دادن
10:44  1396/03/24

پاسخ احمد
6

بله حمد جان با اجازتون شغل بنده در رابطه با امار و احتمالاته
اگر رو اینم مشکلی نداری
یکی یه حرفی زد ، منم جوابشو از رو سایت باما دادم
زحمت بکش برو ببین ، غیر از این نیست
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1396/03/24

احمد
0

آقای فکر کنم شما تو بخش همون احتمالات کار میکنین!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:00  1396/03/24

پاسخ احمد
1

مهم نیست شما چی فکر میکنی
مهم اینه که مردم زرنگ تر از این حرفان که 60 میلیون پول رو الکی و بدون تحقیق بدن برای ماشین و این یعنی اینکه برلیانس بهترین در این رنج قیمت
گزارش
پاسخ دادن
07:04  1396/03/25

تیبا زیبا
0

لطفا شما از طرف مردم حرف نزین به همون احتمالاتی که در ذهنتون میگذره بپردازین
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1396/03/27

کاربر: رضا 330
14

دقت اگه بفرمایی خودت میبینی که بیشتر برلیانسهای صفر و نمایشگاهی هستند. منظورت اگر اینه که برلیانس بخاطر فروش صفر و نمایشگاهیش بده پس ببین خودروهای احیانا مورد پسند شما (اگر چیزی باشد) به چه تعداد و چه شرایطی در سراسر شهر فروخته میشود که صاحبانشان از داشتنش خسته شدن. ضمنا انتخاب و خرید خودرو سلیقه و ملاک شخصی است...
گزارش
پاسخ دادن
00:02  1396/03/24

یحیی
2

دو ماهه تحویل گرفتم 5500 تا باهاش رفتم چند تا مشکل عجیب داره لطفا دوستان با تجربه تر راهنمایی کنند بعضی وقتها بین سرعت 80 تا 100 یک لرزش و صدای زوزه از زیر ماشین میاد که با پاهام احساسش میکنم پیچهای تند از چرخ عقب سمت راننده صدای خش خش مثل ساییده شدن دو قطعه آهنی میاد که بعد از اتمام پیچ قطع میشه
بعضی وقتها که میخام شتاب بگیرم با فشار گاز معکوس میده ماشین از جا کنده میشه ولی بعضی موقعها فقط دور موتور بالا میاد و صدای ماشین زیاد میشه ولی خیلی آروم آروم دور میگیره
22:39  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا شیرازی
1

والا دوتا مشکل اولت رو نمیدونم چون نداشتم ولی مشکل سوم با کالیبره کردن حل میشه
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1396/03/24

hn
18

هرچی بیشتر با این ماشین رانندگی میکنم روونتر ونرمتر میشه شتابش به صورت محصوصی بالاتر رفته. خدا رو شکر میکنم بالاخره بعد از کمری چشممون به یه ماشین باکیفیت باز شد اونم تو این رنج قیمت. دوستانی که شک دارن معطل نکنن و نامنویسی کنن. خدایی داشتم نا امید میشدم ولی دم پارس خودرو گرم. فقط یه چیزی تو دفترچه زده سرویسهای دوره ای هم باید در نمایندگی انجام بشه وگرنه از گارانتی خارج میشه. این درسته؟ و اینکه بیمه بدنه سایپا بهتره یا بیرون؟قبلاذاز پاسختون ممنونم
22:09  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا شیرازی
0

فقط سرویس اولیه بقیش لازم نیست وبیمه بدنه بیرون هم قیمتش مناسبتره هم خدمات
گزارش
پاسخ دادن
00:19  1396/03/24

امیر
21

سلام دوستان من حدود شش ماه برلیانس ۳۲۰ اتو تحویل گرفتم حدود ۶۰۰۰ تا راه رفتم همه چیش عالیه نسبت به قیمتش هیچ مشکلی تا حالا برام پیش نیومده
18:07  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
d
1

شما که انقدر راضی هستی قبلا احتمالا یا پراید داشتی یا موتور
برادر من موتورش ضعیفه ضعیف نمیره
فقط قیافش خوبه
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1396/03/23

وحيد
20

اقا مازراتي سوار ميشن گويا
خدا شاهده اگه ٥٠ مليون يجا ديده باشي
گزارش
پاسخ دادن
23:19  1396/03/23

حمید
5

وحیدجان والا به خدا درست میگی اینا فقط توی خیابان برلیانس دیدند
گزارش
پاسخ دادن
00:42  1396/03/24

معین
12

برلیانس اچ 320 از نظر طراحی بدنه تا حدی به نسل اول ب ام و سری یک شباهت ‏دارد،اما به جای پلت فرم دیفرانسیل عقب ب ام و از ساختار دیفرانسیل جلو با یک موتور 1.5 ‏لیتری چهار سیلندر و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک بهره می گیرد.طراحی ظاهری به خوبی ‏محصولات چانگان نیست،اما جذابیت های خاص خود را دارد و در برخی زوایا تازه و مدرن به نظر ‏می رسد.در فضای داخلی هم استفاده هوشمندانه از پلاستیک و پارچه با تریم داخلی کِرم به ‏چشم می خورد که در مجموع از نظر زیبایی و کیفیت نمره قبولی می گیرد.رانندگی با اچ 320 ‏چطور است؟

موتور 1.5 لیتری کمی بیش از 100 اسب قدرت تولید می کند که برای جثه سبک ‏وزن این هاچ بک چینی کافی است.گیربکس عملکرد نسبتا مناسبی دارد و در مجموع باید ‏گفت که برلیانس ‏H320‎‏ تنها خودرو حضار در این تست با نسبت نیرو به وزن قابل قبول ‏است.ترمزها همچون سایر خودروها رضایت بخش به نظر می رسند و فرمان پذیری هیجان ‏انگیز،لذت بخش با چاشنی کم فرمانی فراوان است.با ‏H320‎‏ بعد از یکی دو دور به مرحله ای ‏می رسید که در تمامی پیچ ها از شنیدن جیغ تایر لذت ببرید.
17:56  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
به معینس
3

سبک وزن رو خوب اومدی،فقط 1250 کیلو!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:48  1396/03/23

آرش
32

بالاترین تعداد نظرات در این سایت مربوط به خودروی برلیانس هست.ماشالا به این استقبال در خیابان و فضای مجازی.به افتخار زیباترین خودرو تا 60 میلیون لااااااایک
17:20  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
احمد
3

بیشتر این نظراتم در مورد موتور ضعیف و چینی بودنش به چی این ماشین ماشالله
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1396/03/23

نادری
12

داداشی گوشه سمت راست مانیتورتو ببین 5 هزار نظر
امتیاز حدود 5 در خصوصیات مطرحی
فروم شلوغ
خیابونا پر از برلیانس
پیش فروش تا ابان پیش رفته
همه یعنی اینکه برلیانس ریشه دونده
گزارش
پاسخ دادن
22:36  1396/03/23

مهدی
0

سلام برا برلیانس320دستی اپشن اضافه کردن ممنون
17:04  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
رامين
1

دوستاني كه برليانس h330 اتومات دارن، هنگام استفاده از كولر، مشكل نشست دوده بخار مانند، روي شيشه هاي داخل ماشين ندارن؟
به نظرتون مشكل از چيه؟
17:02  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
2

سلام
این یک ایراد میباشد و در لیست ایرادات نوبت اینترنتی موجود می‌باشد حتما در اولین فرصت ببرید نمایندگی تادرستش کنند
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
20:01  1396/03/23

فرزاد
12

به نظر من بهترین خودرو چینی که تولید شده برلیانس هست.چون واقعا بدون مشکله!!من 1 ساله دارم و مشکلی از این بدبخت ندیدم.من که حتی از شتاب سرعتشم راضیم.تو اتوبان باهاش 190 هم رفتم.خداییش عالیه
16:15  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
اسقف اعظم
20

دوستان در رابطه با آبشن های جدید پرسیده بودنند که باید بگم.سنسور دنده عقب و آیینه هابرقی و چراغ مه شکن اضافه شده ..ریموت نزاشتن وباید با کلید درو باز کنی که با یه دزد گیر حل میشه..وکف پایی موکت داشت کلا همینا اضافه شده که واقعا خیلی خوبه من که راضیم ..یه نکته درباره تریم ماشین که واقعا مشکیش محشره یعنی باید از نزدیک ببینی خیلیییییییی قشنگ..ماشین من نقره ای هستش که با مشکی عالی شده شیشه ها رو هم دودی کنم دیگه میترکونه
تا کور شود هر آن که نتوان دید
موفق و پیروز باشید
یا علی
15:15  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
وحيد
1

مباركتباشه
ماشينت اتوماته يا دستي؟
چه رنگيه؟
من سفيد ثبت نام كردم ميگن نداريم
اگه تغير رنگ بدم به مشكي ميگن ٢ روزه ميدن
گزارش
پاسخ دادن
20:37  1396/03/23

کاربر: رضا از مشهد
2

خوبه كه آپشن هاي ضروري اضافه شده
گزارش
پاسخ دادن
17:57  1396/03/23

اسقف اعظم
10

دوستان در رابطه با آبشن های جدید پرسیده بودنند که باید بگم.سنسور دنده عقب و آیینه هابرقی و چراغ مه شکن اضافه شده ..ریموت نزاشتن وباید با کلید درو باز کنی که با یه دزد گیر حل میشه..وکف پایی موکت داشت کلا همینا اضافه شده که واقعا خیلی خوبه من که راضیم ..یه نکته درباره تریم ماشین که واقعا مشکیش محشره یعنی باید از نزدیک ببینی خیلیییییییی قشنگ..ماشین من نقره ای هستش که با مشکی عالی شده شیشه ها رو هم دودی کنم دیگه میترکونه
تا کور شود هر آن که نتوان دید
موفق و پیروز باشید
یا علی
15:05  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
23

من دو ساله برلیانس دارم. تو یک کلام بگم که بهترین ماشین زیر هفتاد میلیون برلیانسه. خدا رو شکر تا حالا کوچکترین اذیتی نداشته و حتی یکبار هم از خریدش پشیمون نشدم همه جا هم باهاش رفتم.
14:20  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
برلیانس
29

وقتی بی کیفیت ترین خودرو هیوندا یعنی اکسنت با قیمت صد و ده میلیون عرضه میشه باید برلیانس شصت میلیونی رو بزاریم روی دو تا چشمامون. حالا یه سری غار نشین میان حرف از ماشینهای بی آبروی ایران خودرو مخصوصا خانواده پژو میزنند ما فقط به عنوان جک کامنت هاشون رو میخونیم
13:55  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
اسقف اعظم
3

این غار نشین و عالی اومدی😂😂😂
گزارش
پاسخ دادن
01:18  1396/03/24

سام
23

بلخره کراس اور برلیانس هم عرضش داره شروع میشه انشااله از مرداد ماه
رقیب رنو داچیا :D هم اومد
12:21  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
16

عالیه
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1396/03/23

به سام
5

عمرا حریف ساندرو کراس نمیشه یعنی نمیتونه بشه ولی خوب از برلیانس معمولی شیک تره
گزارش
پاسخ دادن
13:34  1396/03/23

اسحاق
4

برليانس سواري كه تو سربالايي جون راه رفتن نداره ديگه كراس اوورش را فكر كنم بايد بكسل كني
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1396/03/23

سهیل
14

جون نداره این همه متقاضی داره !؟؟
مردمم میدونن چی بگیرن شما جوش نزن
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1396/03/23

محمدرضا
1

سلام.
چراغ اماده تخصیص من از 3/13 روشن شده. چند روز زمان میبره تا تحویل بدن؟
منتظر جواباتون هستم.ممنون
12:08  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
فریبرز
9

با سلام
عنوان کردن حجم موتور به جای قدرت نشانه کج فهمی و بیسوادی افراد میباشد.
12:04  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

دل خوش کردن به موتوری که کل گشتاورش در دور 3800 تازه به 138 میرسه اون هم روی بدنه ای به این وزن هم چیزی جز خوش خیالی نیست
گزارش
پاسخ دادن
08:27  1396/03/24

کیارش
1

سلام دوستان..من برلیانس اتو پنجم فروردین نوشتم دهم خرداد هم تکمیل وجه کردم ممکنه راهنمایی کنین کی ماشینا میدن بهم برا مسافرت نیاز دارمش
11:11  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
hn
20

از همه دوستان تشکر.میکنم.بله ایران خودرو واقعا فاجعه است. پارس lx داشتم میدونم چه سرطانیه
07:38  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
كمال
8

ماشين بي نام و نشون و بي كيفيت چيني با اون موتور ضعيف افتضاح كه صاحب اول آخرش خودتي خريدي حالا ميخواي سر پارس LX خالي كني؟!
گزارش
پاسخ دادن
09:31  1396/03/23

نادری
12

کمال خان یه سرچ کوچولو بزن میبینی بی نام و نشان نیست!
دوستمون هم در مورد کیفیت بد و مشکلات متعدد تولیدات ایرانخودرو میگن
که از کسی پنهان نیست!
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1396/03/23

آرش
23

البته معمولا تو فصل برداشت محصولات کشاورزی از خودروی زیبای پارس استقبال بیشتری میشه
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1396/03/23

بهنام
22

سلام دوستان
راستش قبل از اینکه برلیانس ثبت نام کنم چندین سال ماشین هام از خانواده پژو بود. چون اکثرا میگفتن ماشین خوبیه. هنوزم خیلی ها معتقدند ماشین خوبیه. ولی پژو با من کاری کرد که هر چیزی میخوام خرید کنم به حرف مردم گوش نکنم.همش یه چشمم به آمپر بود که یه وقت واشر نسوزونم. چون اکثریت خیرخواه نیستن و از روی شنیده های دیگران یا از سر سود جویی خودشون نظر میدن. کلا ما ایرانی ها عادت کردیم در مورد چیزی که تجربه ای نداریم اظهار نظر کنیم. مثلا الان شما توی یه مجلس بگو فلان جای بدنم درد میکنه اونوقت همه پزشک و متخصص میشن.
قبل از اینکه برلیانس ثبت نام کنم یک ماه در موردش تحقیق کردم و از کسانی که این ماشین رو داشتن پرسیدم. در نهایت به این نتیجه رسیدم نسبت به قیمتش ماشین خوبیه. حالا یه سری از دوستان میان و از این ماشین ایراد میگیرن برای من یکی که اصلا مهم نیست. شاید پول خریدش رو ندارن.یا شایدم به سلیقشون نمیخوره و ...
در کل از نظر بنده ماشین خوبیه و مناسب افرادیه که میخوان تو جاده و تو شهر بصورت معقول و راحت رانندگی کنن.شرمنده همگی(چه مخالفان و چه موافقان). زیاد حرف زدم. وقت همگی بخیر
02:58  1396/03/23
گزارش
پاسخ دادن
C.J
8

من پارسال قبل از رفتن سربازی چند ماه واسه بنگاه داییم کار کردم پشت فرمون اکثر ماشینهای چینی نشستم جک ام و ی ام برلیانس لیفان هایما به جز s5 دستی بقیه ضعف جدی در سربالایی داشتن یعنی ماشین گاز میخورد ولی حتی نصف اونی که تو کفی شتاب و سرعت داشت راه نمیرفت
23:46  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
Vali
7

اسباب بازیهای چینی رو فقط به لطف بزک و آپشن بی کیفیت راهی بازار تشنه ایران کردن. در وصف اسباب بازیهای چینی همین بس که ماشینه چینیه 60 تومنی با ماشینه ایرانیه 30 تومنی مقایسه میکنن و میگن وای وای ماله ما آپشن داره!!
گزارش
پاسخ دادن
07:34  1396/03/23

علی
7

از موتور 1500 چینی رو بدنه ای به این وزن چه انتظاری میشه داشت راه رفتن ماشن خالی تو جاده کفی که هنر نیست . هر ماشینی دور برداره تو کفی خوب راه میره اما وای به روزی که این چینی ها با سرنشین پر برسن به سربالایی ها . اونجاست که ضعف جدی موتور خودش رو نشون میده
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1396/03/23

افشین
2

خوب حالا شما که اینقدر ماشین سوار شدید بگید تا قیمت حدود 50 تومن یه ماشین صفر معرفی کنید؟
گزارش
پاسخ دادن
09:24  1396/03/23

مهدی
11

افشین جان ساندرواستپ وی بخر،بهترین انتخاب تا 55 هست، شک نکن، مهم کیفیت موتور گیربکسه،این ماشین پرشتاب ترین تا این ترنج هم هست...استهلاک کم ،کم خرج، ایراد ال90 و ساندرو معمولیم نداره دیگه،کراس اورم هست، البته اگه موفق شی بخری....ارتفاعش قابل قیاس نیست با برلیانس ،خودم 5ماهه دارم تو برلیانس نشستم احساس کردم دارم رو زمین کشیده میشم خدایی،...این قدر پایین بود
گزارش
پاسخ دادن
10:30  1396/03/23

افشین
14

خداییش حاضرم 206 سوار بشم ولی این فاجعه طراحی داچیا رو سوار نشم بیشتر شبیه کابینت میمونه
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1396/03/23

فرشید
13

موارد استفاده ساندرو استپ وی
استفاده در جاده های روستایی جهت رفتن به نهضت سواد آموزی
استفاده در کوه و تپه جهت سر زدن به گله گوسفندان
قابلیت نصب ادوات کشاورزی جهت شخم زدن زمین
محبوب در بین افراد عقده ماشین شاسی بلند
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1396/03/23

میلاد
3

اقا ولی اگر دقت کرده باشید، فقط شما هستید که این ماشینو با ماشین های ایرانخودرو مقایسه میکنه، و الا کسه دیگه ای اینکارو نمیکنه....
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1396/03/23

به افشین
6

چه بخوای چه نخوای برلیانس در مقابل استپ وی پشیزی بیش نیست، استقبال از پیش فروش گویای همه چیزه،نه مثل این چینیه سنگین تنبل شرایطی و قسطی بندازنش به مردم........
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1396/03/23

به فرشید
5

کسی رو که خوابه بیدار میشه کرد ولی اونی که خودشوبه خوابی زده هرگز..... حیف به پول که بدی به یه ماشین بزک دوزکی، سنگین با موتور ضعیف، بازار دست دوم افتضاح... خوشم میاد انواع روش ها رو میذارن تا رد کنن بره قسطی،شرایطی، برو دلتو به 4 تا اپشن خوش کن. ولی وقتی واقعا معنیه خودرو فهمیدی. بپر رنو بگیر یا علی
گزارش
پاسخ دادن
22:03  1396/03/23

محمد
6

استپ وی بشه بیست تومن حاضر نیستم سوار بشم آخه قورباغه سوار نیستم
گزارش
پاسخ دادن
23:38  1396/03/23

محمد
6

یه مشت قورباغه سوار (داچیا سوار )ریختن اینجا .به جای حرفای بی ارزش سعی کنید برید باشگاه بدنسازی رو دستاتون کار کنید بتونید فرمون داچیارو بچرخونید.شیشه ها رو هم دودی کنید کسی شمارو نبینه خیلی ضاااااایس
ساندرو= زیبای خفته
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1396/03/23

پژو سوار
2

واقعا شما فکر میکنی رنو سواری؟نه عزیز من شما لوگو رنو فقط رو ماشینت نصبه -امان از دل خوش شما
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1396/03/24

به محمد
1

حیف به پول بدی به این ماشین چینیای لش.... خدایی هم پول میدی همه با تمسخر میگن چینیه
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1396/03/24

کاربر: رضا 330
2

خوب اومدی اینو. معلوم نیست اینا با سلیقه و انتخاب بقیه چیکار دارن. رنو و پژو دیگه با اون تیپ و قیافه همیشگشون خسته کننده شدن. اگه خوبه خوب سوارشین و به همه فخر بفروشین با اون سیستم عهد عتیق.
گزارش
پاسخ دادن
00:21  1396/03/24

hn
17

دوستان امروز بالاخره برلی h330 at رو تحویل گرفتم.باید بگم جدیدا زیرپایی با لوگوی پارس خودرو اضافه شده.صندلیها که گفته بودن برقیه برقی نیست.خب این زیاد هم.برام مهم نبود.کولر اون اولی که تحویل گرفتم به نظرم ضعیف اومد البته ماشین تو آفتاب بود ساعت 11 صبح هوا هم خیلی گرم بودولی یکی دوساعت بعد که مجددا روشن کردم عملکردش بسیار رضایتبخش بود.وخنک کنندگی عالی داشت.لاستیک سومیتومو ژاپن انداختم.تریم مشکی عالیه و خیلی بهتر از دورنگه.جالبه عملکرد موتور و گیربکس با بالا رفتن کیلومتر بهتر میشه بطور محسوس.امروز باهاش 100 کیلومتری رفتم.فنربن ی یکم خشکه که قابل اغماضه ولی اصاق و داشبورد کاملا بیصداست.یه صدای تقه تو دست انداز از پشت میاد که سرویس اولیه درستش میکنم.شتاب اولیه بد نیست ولی شتاب ثانویه عالیه.کلا شتابگیری خوبی داره.فرمون عالی.بقیه چیزها هم باشه یه هزارتایی برم بعد میگم. تست جاده هم گرفتم میام خدمت دوستان توضیح میدم.اینم بگم من آدم وسواسی هستم و هیچ چیزی از دستم در نمیره.امیدوارم دوستان زودتر تحویل بگیرن حالشو ببرن
23:22  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
پارسا
7

مبارکه دوست عزیز
ما که خوشحال میشیم یکی ی ماشین درست و حسابی با این مبالغ سوار میشه... شک نکن که خواسته هات رو برآورده میکنه... بخدا همین رانا و سمندی که بعضی ها ازش بیخود حمایت میکنن چه بلاها که سرم نیاوردن... بخدا قسم سمند ef7 رو فقط و فقط ۱۵ روز نگه داشتم و با کلی ضرر بخاطر مشکل اساسی موتور که همه بدون استثنا گفتن درست نمیشه ردش کردم. رانا هم مشکلاتی مثل روغن ریزی درب سوپاپها. کلاچ داغون. آمپر بنزین. کولر و... بسیار اذیتم کرد طوریکه وقتی میرفتم نمایندگی به قول خودشون امداد میزدن که قطعه بیاد بعدش ۲ماه طولش میدادن اونم توی تهران تا با شکایت به بازرسی حلش میکردم ۲ بار هم درب سوپاپ عوض کردم نشد که نشد... پس خواهشا مغرضانه در مورد چیزهایی که هیچ اطلاعی ازش نداریم نگیم... خوش باشید و سرافراز...
گزارش
پاسخ دادن
23:57  1396/03/22

کاربر: رضا 330
3

مبارک باشه. تو شادیها و به خوشی استفاده کنی.👏👏👏
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1396/03/22

کاربر: رضا 330
4

البته صندلی راننده تو کاتالوگ دستی ذکر شده. اینجا تو مشخصات صفحه برلیانس اشتباها برقی زده شده ویا اونوقت که این صفحه بوجود اومده برقی بوده و هنوز تصحیح نشده.
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1396/03/23

بنده خدام
3

یه سوال از دوستان برلیانس سوار - خصوصا دنده اتومات هاش

خداوکیلی راست بگید - میخوام تصمیم گیری کنم -

تو سر بالایی ها کشش داره برلیانس اتومات؟؟؟؟؟

من الان رانا دارم - کشش تو سر بالایی ها عالی هست - منتها 5 سال ازش گذشته و میخوام بفروشم - تو سر بالایی های باشیب خیلی زیاد تا حالا چندین بار به راحتی با رانا برلیانس های اتومات رو گرفتم -یعنی مثلا من با 80 تا رفتم اون انگار 20 تا بوده سرعتش -

منتها نمیدونم اون طرف تو برلیانس از قصد یواش میرفته - یا ماشینش کشش نداره؟

خدا وکیلی راستش رو بگید که اشتباه تصمیم گیری نکنم -
19:06  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
Hamed
4

فقط موتور رانا به کل برلیانس می ارزه
105 اسب بخار با بدنه 1100 کیلویی رانا
103 اسب بخار با بدنه 1350 کیلویی برلیانس
// دنده دستی رانا
// دنده اتومات برلیانس
تاثیر محسوسی در رانندگی دارن. من پشت رانا ننشستم ولی برلیانس دستی دوستمو روندم کشش جالبی نداشت حالا اتو جای خود دارد
گزارش
پاسخ دادن
20:25  1396/03/22

پارسا
13

سلام به همگی مخصوصاً بنده خدا
من نمیدونم شما با چه نیتی به این پیج مراجعه کردی ولی اینو بهت میگم که گول حرفای کسایی رو که حتی یکبار هم پشت این ماشین ننشستن رو نخوری...
دوست عزیز بنده با ۴ سرنشین بدون کولر و با صندوق پر از سربالایی کوهین قزوین که خیلی هم معروفه با ۱۳۰ تا ۱۴۰ تا سرعت و با دنده ۳ اتومات نه در حالت تیپ ترونیک براحتی بالا اومدم... خب اگه شتاب میخوای پاتو با فشار بزار رو گاز نهایتا به جای ی دنده معکوس دو تا معکوس میکشه طوری که با دنده ۲ تا ۱۰۰ تا و دنده ۳ تا ۱۴۰ تا راحت میره... دیگه چی میخوتی از ی ماشین... من رفت و برگشت به شمال از راه اتوبان قزوین رشت مصرفم با کولر ۷ بوده و فقط تو سر بالایی کوهین کولر رو خذموش کردم... و اما بعد دوست عزیز گیربکس هیوندا رو این ماشینه دقیقا همون گیربکسی که رو i20 هستش بدون کوچکترین تقه ای موقع دنده عوض کردن... دوست عزیز این ماشین نهمین ماشین منه پس ماشین ندیده هم نیستم پس با خیال راحت تصمیمتو بگیر و از ماشینت لذت ببر... تمام
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1396/03/22

سیاوش
9

من برلی ۳۳۰ اتومات دارم هفته قبل مسافت ۷۰۰ کیلومتری رو مسافرت رفتم با ۵ سرنشین که سراشیبی زیاد داشت وبرلی راحت ۱۲۰ تا روپر می کرد.
اون راننده های که شما ازشون سبقت گرفتین حتما قلق رانندگی اتومات رو بلد نبودن
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1396/03/22

علیرضا
10

سلام دوست عزیز من هم رانا دارم البته برا خانومم هست هم سمند موتور ملی داشتم خیلی هم ازش راضی بودم با سمندم بهراحتی رانارو میگرفتم ولی وقتی برلیانس ۳۳۰یکی از دوستانو نشستم دیدم درحد موتور ملی راه میره البته خیلی راحتتر وباکلاس تر رانا فقط شتاب اولیه خوبی داره داشبورد ورودریاشم که خودت میدونی من سمندو دادم ۳۳۰_اتومات نوشتم تحویل تیر تمام دارندگان این ماشین ازش راضی هستن تحقیق زیاد کردم شک نکن بگیر
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1396/03/22

مهدی
2

سلام بر دوستان برلی سواربرلی با بیست تومن پیش پرداخت بیست موام البته دستی هنگام تحویل چقد دیگه باید پرداخت کرد ممنون تشکر
18:08  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا 330
1

قیمت 330 دستی 44500000 هست پس شما باید چهار میلیون و پانصد هزار منهای مقدار سود مشارکت که برای 20 تومن ثبت نامی هست پرداخت کنید. سود مشارکت برای 20 میلیون روزانه حدود 11 هزار تومن حساب کن.
گزارش
پاسخ دادن
19:09  1396/03/22

علی
2

سلام، من ده اسفند ۹۵ یه اچ ۲۲۰ ثبت نام کردم، زده هفته آخر خرداد تحویل، ولی هیچ خبری نیست. زنگ زدم سایپا، میگه دعوتنامه خرداد هنوز صادر نشده و باید منتظر بمونید! دوستان کسی اطلاعات داره در این مورد؟!
17:06  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

دعوتنامه امروز صادر شد، باید برم نمایندگی برای تکمیل وجه!
گزارش
پاسخ دادن
11:23  1396/03/23

کاربر: رضا 330
7

دلیل وجود تخریبچی اینجا میتونه سیر نزولی مشتریان ایران خودرو باشه که یه عده رو اجیر کردن تا ذهن مردمو خراب کنن . غیر این نمیتونه باشه...
16:47  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
Vali
2

درسته کاملا موافقم
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1396/03/22

آرش
14

فقط صدای استارت برلیانس به کل محصولات ایران خودرو میارزه
16:35  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
علیرصا
11

شاید برلیانس در برابر تویوتا حرفی برای گفتن نداشته باشه ولی یه چرخش میارزه به اسباب بازی های خنده دار پژو سی سال پیش که نه قیافه دارند نه نرمی دارند نه قدرت دارند و نه آبرو
16:25  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
وحید
10

برلیانس سروره
16:22  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
بنیامین
4

خداییش خیلی ماشین بی ریختیه من هر وقت برلیانس میبینم فکر میکنم یه ماشین تصادفیه که جلوپنجره و چراغهای خودش گیرش نیومده چراغ جلو بی ام و و جلو پنجره ماکسیما بهش خوروندن چراغ عقبش هم یه چراغ بزرگ را بریدن به زور جازدن جای چراغهای اصلیش!!!
16:10  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
2

این کاملا نظر شخصیه شماست. حتی اون عزیزانی که میگن موتورش ضعیف هستشو پراید بهتر از برلیانسه، لااقل درباره قیافش چیزی نمیگن. شما دیگه سنگ تموم گذاشتید با این نظری که دادید
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1396/03/23

کاربر: رضا 330
8

فعلا که ایران خودرو موتور 1300 جوجه رو توی پژو 206 بکار برده. دیگه از اون بدترم میشه. تیبا هم ازش سرتره.😁😁😁😁😁
16:00  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
نیما
7

دمت گرم اینو خوب گفتی
۲۰۶ تیپ ۲ هست الان داره با قیمت ۳۳ میلیون ایران خودرو میده با موتور tu3 با ۱۳۰۰ سی سی اسب بی بخار که تو سر بالایی و وقتی کولر روشن باشه اصلا دیگه راه نمیره برعکسش تیبا۲ TIBA2 هست با موتور مگاموتور ۱۵۰۰ سی سی موتور قوی و شتاب عالی و کم خرج و فضای داخلی بیشتر تازه امکانات بیشتری هم داره مثل آینه های برقی شیشه های عقب برقی رینگ و لاستیک آلومینیمی فابریک دو سال هم گارانتی داره اونم ۲۸ میلیون
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1396/03/22

رضا
11

دیگه عملا اثبات شده برلیانس بهترین خودرو تو رنج شصت میلیون تومانه و این تبلیغات منفی مضحک تاثیری نداره
15:12  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
محمد
9

مقایسه برلیانس با محصولات خنده دار پژوی ایران خودرو مثل مقایسه دی وی دی با نوار کاست قدیمی است. محصولات سی سال پیش پژو که جز در ایران در همه جا منسوخ شده دیگه جایی برای دفاع نداره. مخصوصا موتور عهد بوق xu7 که همش واشر میسوزنه و پانزده لیتر شهری مصرف داره. الان پژو در ایران در حده جوکه
15:10  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

چینی ها ماشین های ضعیفشون رو با استفاده از آپشن ها می فروشن . رینگ اسپرت و سانروف و مانیتور میزنن روی ماشینی که موتور بسیار ضعیفی داره و افرادی هم که از ماشین فقط ظاهرش رو می بینند و دلشون به آپشن ها خوشه میرن میخرن .
14:52  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
tat
10

سلام. لیفان 620 دارم. به قول خلی ها ماشین چینیه.ولی از سال 92 دست خودم بوده تا الان هم هیچ مشکلی نداشته.حالا هم میخام بفروشم برلیانس 330 بخرم. چوه به روزتره. نظر دوستان چیه.
14:45  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حسن عزتی افشرد
1

سلام دوستان خودرو برلیانس ۳۳۰ ثبت نام کردم ۲۰روزه همه کار هایمو تمامه چند روز طول مکشد که فاکتور میشه آذربایجانشرقی
13:53  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
رضا شیرازی
0

توی قرار داد نوشته موعد تحویل کی هست
گزارش
پاسخ دادن
15:21  1396/03/22

آرميك
6

صفحات را كه مرور كردم از نوع تعريف تمجيد و راضي بودن خريداران از موتور 1500 اين ماشين متوجه شدم اكثريت مشتريان برلي پرايد سواراني هستن كه به لطف فروش شرايطي موفق به ارتقاء ماشينشان شده اند مبارك همگي باشه انشاء الله بعد از دو سال كه اقساط تمام شد ميتونيد بفروشيد پارس LX ثبت نام كنيد! (البته فروش ماشين چيني هم خودش پروژه ايه)
13:31  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
18

آره تو راس میگی
پژو 405،206،پرشیا،سمند و.. فقط شما میتونی بخری و سوار بشی! بقیه نون ندارن شب بخورن!

پسر خوب برو در نمایندگی ایرانخودرو یا نه برو تو سایتش ، فروش اقساطی رو ببین از هر نوع
دیگه هر چیزی حدی داره!
شعورم خوب چیزیه!
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1396/03/22

مهدی
21

کلمه ی بخواب بابا رو برا همین روزا گذاشتن . برو با همون پژو پارس 30 سال پیش حال کن بجه جون تو مال برلیانس نیستی که اومدی اینجا زر زر مفت میکنی . اگه تو 2 روزه پژو سوار شدی ما همه چند سال انواع مختلفش و داشتیم حداقل برو یه جا این حرفا رو بزن که تا حالا کسی پژو سوار نشده باشه .
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1396/03/22

سیاوش
6

خانم یا آقای آرمیک
اینجاقراار نیست ما همدیگر رو بخاطر وضع مالی که داریم مسخره کنیم متاسفم برات که حاضری بخاطر یه آهن پاره غرور واحساسات هموطنانت رو له کنی.
این چرندیات که امثال شما تخریبچی ها می بافین بر امثال من که برلی رو تحویل گرفتیم واز سواریش لذت می بریم اثری نداره ولی خوبه مراعات حال دوستانی که ثبت نام کردن ودر مرحله انتظارهستن رو بکنی.
گزارش
پاسخ دادن
21:01  1396/03/22

مهدی
1

سلام مبلغ پرداختی هنگام دعوتنامه با بیست تومان نقد بیست وام چند میشه
12:20  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام ممنون مدل دستی اسم نوشتم تشکر اگر اطلاعی دارید
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1396/03/22

رضا شیرازی
0

بدنه اجبار نیست و.اگر بیرون بیمه بدنه کنید هم قیمتش مناسبتره هم خدماتش بهتره
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1396/03/22

کاربر: رضا 330
2

تفاوت قیمت خودرو که حدود 14300000 منهای سود مشارکت شما در طول مدت انتظار.
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1396/03/22

کاربر: رضا 330
2

البته مبلغ بیمه بدنه را هم باید اضافه کنی چون برای خرید اعتباری بیمه بدنه اجباریه و صد البته ارزششو هم داره برا برلی....
گزارش
پاسخ دادن
13:17  1396/03/22

کاربر: رضا از مشهد
0

آقا رضا در شرايطي هاي قبلي بيمه بدنه اجباري نبود جديداً اجباريش كردن ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1396/03/22

کاربر: رضا 330
0

تا اونجا که اطلاع دارم برای شرایطی که سند در رهن میمونه اینطوریه. البته من خودم شخصا برا برلیانس ترجیح میدم بیمه بدنه داشته باشم. باز اگه مطلبی در این رابطه فهمیدم حتما اطلاع میدم. خودم هم شرایطی ثبت نام کردم و حتما دوباره از نمایندگی میپرسم تا اطلاعات موثق باشه.
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1396/03/22

کاربر: رضا 330
1

دلیل وجود تخریبچی اینجا میتونه سیر نزولی مشتریان ایران خودرو باشه که یه عده رو اجیر کردن تا ذهن مردمو خراب کنن . غیر این نمیتونه باشه .
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1396/03/22

کاربر: رضا 330
0

آقا مهدی درست مثل همونه. شما مبلغ 40 میلیون باضافه سود مشارکت رو از قیمت ماشین کم کنی پرداختیتون میشه. دستی الان من حظور ذهن ندارم برا قیمت تموم شدش.
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1396/03/22

آرش
22

یارو میخواد هیونداi20 بخره میاد تو این صفحه .میخواد استپ وی بخره میاد اینجا .میخواد 405 بخره میاد اینجا .الان ما که برلیانس داریم باید چیکار کنیم ؟ بگیم آفرین؟ بگیم ماشین شما بهتره؟ سر ما کلاه رفته ؟ شما خیلی زرنگین؟
12:18  1396/03/22
گزارش
پاسخ دادن
چینی😂😂😂
5

اتفاقا حرفتون خیلی حسابه من نمیدونم اونا چرا میان این جا خودشون و ماشیناشون سبک میکنن و با این چینی ضعیف ماشیناشون مقایسه میکنن بله دقیقا کسایی که میخان تیبا بخرن باید بیان اینجا و این دوتا ماشین مقایسه کنن (تیبا و برلیانس) که یک مقایسه کاملا عادلانه باشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1396/03/22

کاربر: رضا 330
12

این افراد از اون تیپ افراد هستن که خودشونو از همه بالاتر و داناتر حس میکنن و زور میزنن تا نظر خودشونو تحمیل کنن. هر فردی طبق توانایی و سلیقه خودش و نیازهاش تصمیم میگیره . پس نیازی نیست اینجور افراد دلشون برای پول وهزینه دیگران نگران باشن. سکوت در برابر اینگونه افراد بهترین جوابه تا بدونن (اگر بدونن و بفهمن) که تصمیم و انتخاب هر فرد محترمه.😊😊😊😊😊
گزارش
پاسخ دادن
13:53  1396/03/22


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
A5 شهریورماه سفید : ثبت نام تهران
Saeed : سلام به همه، تکمیل وجه ۲۵ اسفند هستم و الان زنگ زدم سایپا و بعد از ۲۰ دقیقه به اوپراتور وصل شدم، اوپراتور شماره ۵۴۳ گفت که تکمیل وجه ۲۳ اسفند داره فاکتور میشه (درست و غلط صحبتش رو نمیدونم) و گفت که به دلیل کمبود قطعات و مواد اولیه تولید کند شده و انشاالله به زودی فاکتور میشه. متاسفانه همون حرف های همیشگی و وعده‌های سر خرمن.
حسینی x5 دی ماه : سلام من ثبت نام دی ۴۰۳بودم موعد تحویل اردیبهشت ۴۰۴. هنوز تکمیل وجه مونده.
اردیبهشت : سلام کسی میدونه شاهین g پیش فروش تا چه تاریخی فاکتور شده؟
اردیبهشت : سلام کسی میدونه شاهین g پیش فروش تا چه تاریخی فاکتور شده؟
اردیبهشت : سلام کسی میدونه شاهین g پیش فروش تا چه تاریخی فاکتور شده؟
Mj : امروز تحویل گرفتم شاهین جی فروش فوق‌العاده بودم ۱۴ آذر، هفته پیش تبدیل زدم امروز تحویل گرفتم، سانروف دار قسمت ما نشد اینشالله دوستان دیگه تحویل بگیرن
Mj : آره، امروزم تحویل گرفتم
کلاهی : سلام ۲۰ روز پیش همین اپراتور ۵۴۳ دقیقا همین جملات را بمن گفت!!!! گوشی من ضبط مکالمات داره،هنوز اون مکالمه را دارم. خوشبحالشون،چه کار راحتی دارند.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مولائی : سلام دوستان شماره تماس بزارید هماهنگ کنیم چند نفر بریم شرکت زامیاواحد تحویل تکلیفمون روشن بشه.
جواب آواره اطلس : 14 تا 29 مهر تکمیل وجه داشتیم 30 رو از کجا درآوردی دضما کسایی که جامونده مهر آبان ماه تکمیل وجه کردن
10اسفند : حساب کردم هر روزی که فاکتور میشه حدود 10روز الی2هفته زمان میبره مثلااستارت 7اسفند دقیقا 6تیر خورد ،تا 20نیر ادامه داشت الانم 8اسفند تا آخر این هفته ادامه داره یعنی در ماه 2روز فاکتور میشه
207 پانا 14 خرداد : هنوز فاکتور نشده کسی خبر نداره
31خردا : بمن پیامک اومده ماشین امروز رسیده نمایندگی فردا میرم براتحویل زده تا24ساعت وقت هست
اطلس جی اسفند1403 : یعنی اگر بریم تهران تبدیل میزنن به کوییک یا فقط اطلس جی ال
حمید تحویل 6مرداد.رانا : سلام.نیاز نیست خودشون محاسبه می کنن
اواره اطلس : سلام من تکمیلم 30ابان هستش وسخا5آذرآیاکسی می دونه کی فاکتور میشم تبدیل هم دیگه نمی کنند چیکار کنم خواهشایک راهنمایی میفرماییدپولمم میخوام میگن دویاسه ماه می کشه.
دنا 6دنده31مرداد پیش فروش : 31خرداد فاکتور نشدی؟پس چرا میگن رینگ آلومینیومی تیر هم داره فاکتور میشه؟
رستا : من 31 خردادم هنوز نشدم