امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1503
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)87
مصرف سوخت شهر (لیتر)7.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5.6
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)13
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)410
عرض (سانتی‎‏متر)163
ارتفاع (سانتی‎‏متر)148
حجم باک (لیتر)41
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

120695 نظر

مهدی
0

سلام دوستان
برای سرویس اولیه میشه به هر نمایندگی مراجعه کرد یا باید ماشین رو ببریم همون نمایندگی که تحویل گرفتیم؟
16:56  1395/07/07
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
0

همه نمایندگیها میتونیدبرید
گزارش
پاسخ دادن
19:58  1395/07/07

امید
0

سلام جنابa
میشه در مورد سرویس اولیه بیشتر توضیح بدین. کارایی ک کردن وهزینه ها.؟؟
ممنون
14:39  1395/07/07
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
1

جنابaمگه کارشناسه.ایشون عضوسایته تازه پرایدم داره.خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
17:19  1395/07/07

بابک از اراک
0

سرویس اولیه بر حسب نوع خودرو متفاوته ولی تیبا 2 من 55 تومن دادم. همین تیرماه اخیر. کلا چک کردن هست و تعویض روغن و فیلتر هوا به همراه بازرسی آب باتری و ....
گزارش
پاسخ دادن
18:12  1395/07/07

A
1

من خودم از یه نمایندگی تحویل گرفتم که اصلا تعمیر پراید انجام نمیده قاب پلاک ماشینمم اسم نمایندگیش خورده ولی من رفتم نمایندگی دیگه ای که خیلی با احترام با هام بر خورد کردن قبلا نمایندگی دیگه ای رفته بودم خیلی بی احترامی و هیچ کاری واسم نکردن و همش چرت گفتن

جواب دوستمون که گفته بودن چه کار هایی انجام میدن سرویس اولیه
تنظیم متور اچار کشی زیر بند ریگلاژ در ها تعویض فیلتر روغن و هوا تعویض خود روغن هزینش اول گفتم 70 تومنه بعد تو فاکتور زده بودن 42 هزار تومن
البته ماشین من فاکتور نزدیک 320 هزار تومن فاکتور دادن که فقط 42 هزار تومنش
را ازم گرفتن
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1395/07/07

امید
1

مگه از شما نظر خواستم؟!(ایرانی)
گزارش
پاسخ دادن
01:51  1395/07/08

امیدیه
0

سلام سرویس اولیه حدود شصت تومان میشه روغن ماشین با فیلترروغن روعوض میکنن.باترمز وپمپبنزین روچک میکنن,سرویس اولیه هم بایدازشش ماه بیشتر وپنج هزارتابیشترنشه وگرنه گارانتی باطل میشه,سرویس اولیه بایدانجام بدی تاگارانتی تمدید بشه,وگرنه سرویس های بعدی اجباری نیست.درشوضمن روغن شرکت سایپا بدرد نمیخوره بعداز سرویس اولیه دیگه برو روغن ماشین رواز بیرون عوض کن
گزارش
پاسخ دادن
02:24  1395/07/08

ایرانی
0

اره واقعا.شماسوالاتتون مربوط به پرایده.درست پرسیده بودی.امابدوبروتوصفحه خودت.باشه.آفرین.یه روزم تو یه ماشین خوب میگیری میایی توای صفحه.اوکی...
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1395/07/08

ایرانی
0

اره واقعا.شماسوالاتتون مربوط به پرایده.درست پرسیده بودی.امابدوبروتوصفحه خودت.باشه.آفرین.یه روزم تو یه ماشین خوب میگیری میایی توای صفحه.اوکی...(درجواب امید)
گزارش
پاسخ دادن
12:59  1395/07/08

محمودی
2

با سلام و وقت بخیر. به نظر بنده هرکس هر سوالی داشته باشن میتونن در هر کدام از صفحه ها مطرح کنن فقط با یه شرط، اینکه موارد مطرح شده در اکثر ماشینها مشابه و یا نزدیک باشن . لطفا باهم مهربان باشین .
14:17  1395/07/07
گزارش
پاسخ دادن
تیبا سوار
2

آقایون پراید سوار ، اینجا صفحه پراید نیست ، الکی تو این صفحه نیایید و شلوغش نکنید ، قرار نیست همه محصولات سایپا بیان تو یک صفحه نظر بدهند که...
12:36  1395/07/07
گزارش
پاسخ دادن
131
6

این پیج مال تمام اشغال ها سایپا ست زیاد هم از خود راضی نباش تیبا هم اشغال بیش نیست در ضمن ما همین جا نظر می دیم دوست نداری جواب نده تازه وارد از خود راضی،
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1395/07/07

تیبا سوار
1

یعنی اسم این صفحه ، آشغالهای سایپا بوده ، که ما نمی دونستیم ..عجب!!!! چرا نمیری تو صفحه خودپراید؟؟ میخواهید خودتون رو بچسبونید به تیبا که بگید همشون یکی هستند ،!!!
نه آقا جون ، فرق تیبا با پراید خیلی زیاده ... تیبا خودرویی نیست که سرعت 100 به بالا اختیارش دست خودت نباشه و 120 به بالا سوت مرگ بکشه...
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1395/07/07

رضا
2

پراید هر چی هست دیگه صدای موتورش توی کابین کمتر از تیبا هست و گیربکسش خیلی بهتر از تیبای بدقیافه شماهاست.
گزارش
پاسخ دادن
18:07  1395/07/07

131
6

شرمنده جناب تیبا سوار فراموش کرده بودم تیبا محصول کشور آمریکا ست،، وکلی امکانات وایمنی داره خیلی شرمنده
گزارش
پاسخ دادن
18:37  1395/07/07

ایرانی
1

عیب نداره آقابزارباشن.اینطوری خوشن.چون کسی درموردپرایداصلاوقت نمیزاره.آقاشماپرایدسواراخوبیدفقط من نمیدونم اگه تیباباپرایدیکیه پس چراتیبا۲هشت میلیون وتیبا۱پنچ میلیون اختلاف قیمت دارن.واقعا پرایدسوارهاچرا........
گزارش
پاسخ دادن
19:44  1395/07/07

سعید
1

واقعا.....فقط همون کلاسش نسبت به پرایدشماکافیه.خدایی اگه پولشوداشتی میگرفتی.....اکی
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/07/07

ایرانی
2

اصلاشمابروتوصفحه بنزنظربده.....اماخوب پرایده دیگه میشه بنزم باشه....خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
19:52  1395/07/07

کاربر: تیباران
2

حالا کی به اینها یاد بده که ببم جان دل به خواهی نیست.چونکه چیزی هم به نام نظم و انظباط وجود داره ههخخ!!
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1395/07/07

Parham
3

خوهشا یکی به من جواب بده
بعد از کلی دوندگی دعوت نامه اعتباری رو گرفتم،خلاصه رفتم تکمیل وجه، ولی و امای بزرگی داره،برای چک هام مبلغ دستمزد گرفت 60000 هزار تومان گفت این مبلغ رو دستی میگیریم مبلغ اعتبار سنجی چک هاته،بعد ازم 3000 هزار تومان پول اضافه گرفت گفت سیستم مبالغ بهم خورده،ولی تا سند باید ما پولتو ما به التفاوت هر چی باشه حساب میشه و برگشته میشه برای کد ملیت یه شماره حساب معرفی میکنیم تا بری بگیری، میدونم اینا همش بازیه و همونطوری که شما سر در نیاوردید منم سر در نیاوردم که چرا این پولای اضافه رو میگیرن...
خواهش میکنم یکی جواب بده، ناراحتم
11:27  1395/07/07
گزارش
پاسخ دادن
Parham
0

اصلاحیه
300 هزار تومان پول اضافه ازم گرفتن
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1395/07/07

پریسا
0

سلام من تیبام را دیروز تحویل گرفتم مگه نباید مثلث شبرنگ داشته باشه ضبط داشته باشه این دو را نداشت بنزین باک هم یک خط بود ده کیلومتری هم رفته بود درهای عقب هم لیگلاژ نبود اما باقی چیزها خوب بود .
09:23  1395/07/07
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

ازمن مثلت شبرنگ نداشت ولی ضبط فلش خور داشت. درهای عقبش هم رگلاژ نبود.
درضمن 10 کیلومتر هم طبیعیه.
نگران ظبتش نباش...اصلا کلا نه ضبط کیفیت خوبی داره نه بانداش..باید همشون رو عوض کنی.
گزارش
پاسخ دادن
10:57  1395/07/07

مجید
0

ضبط باید داشته باشه، این مورد رو حتما پیگیر باش چون حق طبیعیته، تیبای من هم مثلث نداشت ولی ضبط روش بود اتفاقا از نظر من کیفیت مناسبی هم داره
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/07/07

محمد ط
0

ضبطش خوبه بانداش چرته.. پول ضبطو ازت گرفتن نری دنبالش هم کلاه سر خودت گذاشتی هم باعث میشه به راحتی اینکارو با دیگرانم بکنن..
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/07/07

محمد ط
1

درجه بنزینتو چک کن احتمال زیاد دقیق نشون نمیده و درجه بازی داره که بخاطر شناورشه. جنس داشتبورد از پلاستیک خشکه سعی کن از دستمال مخصوص یا ابر برای تمیز کردن استفاده کنی چون با دستمال زبر احتمال خطو خش افتادن زیاد.صندلی سفته یه روکش خوب و نرم بندازی تو سفر کمتر احساس خستگی میکنی.. فعلا به ماشینت فشار نیاری بهتره.کلاچم رگلاژ میخواد
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1395/07/07

محمد جواد
0

سلام .تیبای من موقع تحویل مثلث .ضبط .زاپاس واچار چرخ داشت .ضبط ماشین من فلش خور نبود اما لاستیک هاش ایرانی کویر بود با تاریخ روز اما دوستم تیباش ضبط فلش خور لاستیک هاش چینی اشغال بود مجبور شد عوض کنه
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1395/07/07

132
0

فاکتور شده شکایت کن نمایندگی وامور مشتریان تحت فشار بزار بهت میدنش



کلااز فاکتور پلاک زیر یک هفته ست
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1395/07/09

رز
0

سلام دوستان،من چند وقتیه تیبا2خریدم و زیاد ازش استفاده نمیکنم بیشتر اوقات زیرپارکینگمون هست و هر چند وقت یکبار روشنش میکنم امروز حواسم نبود روکش ماشین رو بردارم تا ماشینو روشن کنم و روکش دقیقا جلوی اگزوز رو پوشانده بود خلاصه ماشین رو روشن کردم بعد از چند دقیقه خاموش کردم دیدم پشت ماشین و روکش تمام خیس شده و جنس روکش هم ضد ابه،میخواستم بدونم این کار واسه ماشین مشکل ایجاد میکنه؟
20:31  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
یاشار جی 4
0

سلام حامد جان من هستم. تحویل اردیبهشت. روز آخر تکمیل وجه کردم. نه تحویل گرفتم نه سند خورده.
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1399/08/28

مصطفی
0

سلام . منم هستم ۵.۲۸ تکمیل وجه کردم ، هنوز خبری نشده
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1399/08/28

کاویان
0

من هم تحویل اردیبهشت هستم 25 مرداد تکمیل وجه کردم ولی هنوز ماشین حتی فاکتور هم نشده است
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1399/08/28

amingalaxy
1

والا تاریخ دقیق نمیشه گفت. فقط علمای ایرانخودرو گفتن بدنبال برجام تو سال 95 و پلتفرم 405 با موتور xu7 از رده خارج میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1394/11/22

رز
0

سلام دوستان،من چند وقتیه تیبا2خریدم و زیاد ازش استفاده نمیکنم بیشتر اوقات زیرپارکینگمون هست و هر چند وقت یکبار روشنش میکنم امروز حواسم نبود روکش ماشین رو بردارم تا ماشینو روشن کنم و روکش دقیقا جلوی اگزوز رو پوشانده بود خلاصه ماشین رو روشن کردم بعد از چند دقیقه خاموش کردم دیدم پشت ماشین و روکش تمام خیس شده و جنس روکش هم ضد ابه،میخواستم بدونم این کار واسه ماشین مشکل ایجاد میکنه؟
20:31  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
132
0

کسی جدیدا 132 تحویل گرفته؟
19:32  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

من برای ۱۳۲ مرداد تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
23:32  1395/07/06

سعید
0

واقعا.موافقم.این صفحه پرشده ازکاربران پرایدسوار.البته احترام همه دوستان واجبه امااین صفحه برای تیباست.خوش باشید
19:14  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

واقعا.موافقم.این صفحه پرشده ازکاربران پرایدسوار.البته احترام همه دوستان واجبه امااین صفحه برای تیباست.خوش باشید
19:14  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
0

باسلام خدمت کلیه عزیزان تیباسوار.دوستان لطف کنیدجواب سوالات پرایدهاراندهید.تاازاین صفحه برن.باتشکر
19:00  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
0

باسلام خدمت کلیه عزیزان تیباسوار.دوستان لطف کنیدجواب سوالات پرایدهاراندهید.تاازاین صفحه برن.باتشکر
19:00  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
a
0

زه اب بندی شیشه عقب هم در اومده بود
17:17  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
کورش
6

والا منم 93 دارم بجز در رفتن يه پرچ پشت صندلی هيچ مشکلی تا الان نداشته بنظر من تنها ماشين ايرانيه که ارزش خريد داره
گزارش
پاسخ دادن
11:22  1394/11/22

رضا28
1

در پاسخ آقای داریوش بگم که سمند در بین خودروهای داخلی با مقایسه با پرشیا و تندر 90 و 206 بهترینه. شک نکنید اگه کسی قصد خرید داره بخره فقط موتور ملی بخره اگه بد بود وبالشو بندازه گردن من...
بخدا سمند موتور ملی بهترینه
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1394/11/22

رضا28
0

شخصه تا حالا اسم cvvt به گوش بعضی یا نخورده بله سیستم های تنفسی توی دور بالا عمل می کنن مثل tu5 و سیستم cvvt توی دور پایین بیشترین عملکرد را داره تنها موتوری كه توی خودروسازی داخل هم سیستم تنفس ۱۶ سوپاپ و هم cvvt را همزمان داره موتور بینظیر ef7 هست طراحی ef7 یه شاهکاره که فقط از صنعت خودروی آلمان برمیاد و اشکالاتی هم که قبلا داشت فقط دلیلش ضعف کیفیت قطعه سازیه داخل بود اینطور که داره پیش میره ef7 بزودی جایگزین خیلی از موتورای قدیمی میشه که علاوه بر حس بسیار بهتر رانندگی تا حد زیادی مشکل آلودگی هوا را هم میتونه کم کنه چون امکان دسترسی به استاندارد یورو ۶ رو داره.
آقا باور کنید نمیخوام بهتون تحمیل کنم یه لحظه لفقط یه لحظه به مغز مبارکتون بگذرونیدمیفهمید که EF7 بهترینه.
گزارش
پاسخ دادن
18:33  1394/11/22

سمند
185

اره شاهکاره از نظر خرابی عیب و ایراد و کشش ضعیف
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1394/11/22

a
0

زه اب بندی شیشه عقب هم در اومده بود
17:17  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

نه منم هیچ اطلاعی ندارم، ولی خوب تیرماهی های اس ۵ در جریان هستن، هرچند ظاهراً چند روزیه اونم متوقفه چون کسی اعلام نکرده
گزارش
پاسخ دادن
16:25  1399/08/28

فراز
8

خوب گفتی آیدین عزیز واقعا صدای اتاق آدم و کلافه میکنه من الان یک جک جی 5 گرفتم واقعا اینقدر از ماشین چینی بد گفتن همش کشک است الان میبینم فرق بین سمند و این ماشین رو راحتیش صدای آرام موتور با صدای وحشتناک سمند تو پارکینگ سمند رو روشن میکردم مثل تراکتور بود صداش ولی الان جک رو روشن میکنم یک صدای آرام معلومه واقعا کار شده رو تراهی اتومبیل مثل ما کشک نساختن ماشین ساختن
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1394/11/22

حمید
7

صدای زوزه گیربکس چه ربطی به سمند داره ماشینهای داخلی اکثرا مشکل گیربکس ووو دارن در ضمن نحوه رانندگی کردن وو تعویض دنده ها خیلی موثره اگه میخوای صدای گیربکس نداشته باشی برو هزینه کن یه ماشین خارجی بخر تو ایران هم ماشینهای داخلی هم ماشینهای خارجی که مردم با این قیمتها میخرن نمی ارزن ضمن اینکه بدنه سمند بهترین تعادل ووو داره برا اینکه بهترین توزیع وزنه داره
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1394/11/22

بهنام
262

حمید خان کدوم تعادل بدنه کدوم استحکام من با یک تصادف کوچیک که از پشت بهم زدن در داخل شهر با سرعت 30 کیلومتر در ساعت 4 در ماشین باز شد و دیگه جفت نمیشد عزیزم تو چی روندی که از تعادل حرف میزنی از کیفیت بدنه حرف میزنی این ماشین از مهندسی بدنه کلا نقص داره
گزارش
پاسخ دادن
20:57  1394/11/22

وحید
3

پژو پارس لابد سوار نشدی بفهمی بی کیفیت یعنی چی .من پارس tu5 مدل ۹۴ داشتم تو ۳۰۰ کیلومتر گیربکس تعویض کردم.
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1395/10/23

مهرداد
4

سلام اقا وحید منم یه tu5۹۴خریدم سه بار گیر بکس عوض کردم تو ۴ماه باز هم علاجی نشد مجبور شدم باضرربفروشم
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1395/11/26

a
0

امروز سر 4500 کیلومتر 131 را بردم سرویس اولیه صبح گزاشتم گفتن عصر بیا الان که رفتم میگه همه جون ماشین خرابه از قفل در ها بگیر تا بسته نشدن در ها تا باز نشدن در ها دیسک و صفحه
کلا عوض شده گیر بکس گزاشته بودن پاییین زیر بند صدا داشته اچار کشی کردنن و ... خود
تعمیر کار ها از اشغالای سایپا خندشون میگیره
دنده هاش جا نمیرفت موتور تو دنده های سبک صدای اضافی داشت که از ببلبرینگ کلاچش بود عوض کردن اونم
دیگه تحویلم دادن عکس از فاکتور میگیرم میزارم

17:15  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

یادم نیست آخرین فاکتوری اردیبهشت چندم تکمیل وجه کرده بود ولی یادمه که اردیبهشت ها در جریان هستند
همینکه دعوتنامه جدید صادر کرد معنی عمومیش اینه که حداقل برای سریه قبلی ها داره که داره دعوتنامه جدید می‌فرسته
گزارش
پاسخ دادن
22:41  1399/08/27

حامد
9

داداش گیر ندادم. من عموم پرشیا داره هر وقت سوارش میشم عین تراکتور صدا میده با ای اف سون پشت چراغ قرمز موندم اشتباهی چند بار استارت زدم فکر کردم خاموشه از بس صدا نداره نمیخوامم هم بهت تحمیل کنم که ای اف سون بهتره چون خودت بهتر ازم اینو میدونه
یا حسین(ع)
گزارش
پاسخ دادن
18:37  1394/11/22

رضا28
6

سلام خدمت دوستان
در تایید حرف آقای حامد بگم که ایشون راست میگن اکثر پارس ها مشکل گیربکس داره من مدل 94 برج 3 خریدم واقعا اذیت کشیدم یعنی بطور کامل پشیمون شدم از خریدش از اون روز به بعد هم هی میخوام ردش کنم اما پایین میخواند به شماها پیشنهاد میدم سراغ پارس نرید
گزارش
پاسخ دادن
18:42  1394/11/22

sohell
0

وژدانن ایراد الکی نذارین رو ماشین
الان دو روزه پارس دوگانه سوار میشم هم گیربکس هم کلاچ هم ترمز هم فرمون هم تعلیقش خیلی خیلی نرمه و اصلا قابل مقایسه با سمند نیست
فقط بگم که الان هم سمند 90 که خیلی ماشین تمیزیه رو دارم اصلا دلم نمیاد بفروشم هم این پارس 94 رو سوار میشم ولی نخریدم هنوز
سنسورای عقبش نسبت به سمند ضعیف تره
مصرف سوختش یکم بالا می زنه ولی فکر کنم قابل حل باشه
دکمه مکمه های رو فرمون و کنسول جلو هم خیلی راضی کنندس
سیستم تهویه ی اتوماتشم خیلی خیلی بهتر از سمنده
البته که صندلیای سمند از مال پارس راحت تره
احساس امنیتی که تو سمند هست هم تو این احساس نمیشه پیچی که با 150 تا با سمند می پیچیدمو با 130 تای این داشتم می پیچیدم ترسیدم و گازو شل کردم الیته ناگفته نماند تو دو ساعت اول رانندگیم با این ماشین بود و چهار ساله انواع سمندو دارم میرونم و کاملا دستم اومده
از همه ی اینا بگذریم من با ترمز پارس خیلی حال کردم ینی ماشینو کاملا می چسبونه به زمین و خیلی نرمه تو موجای خیابون و جاده هم سفت نشد و خیلی خوب جمع و جور می کنه ماشینو
گزارش
پاسخ دادن
11:38  1394/11/29

علی
0

سلام دوستان ما ماشینمون فاکاور شد ولی پلاکش به مشکل خورده .ظاهرا چون ماشین بخاطر وامش به نام پدرم میشد .حالا سه تا ماشین بنامشونه میگم الان مشکلات پلاک نشدن بخاطر این قضیه س یا ربطی نداره؟
12:01  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
تیبا سوار
0

دوستان محترم ، این صفحه مربوط به تیبا و مشکلات آن می باشد ، نه پراید 111 و 131 ، لطفا هر سوالی در مورد پراید هست به صفحه خودش مراجعه شود.
09:18  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

دوست عزیز آیا بلبرینگ چرخ جلو پراید به تیبا میخوره
گزارش
پاسخ دادن
18:33  1398/09/15

تیبا سوار
0

دوستان محترم ، این صفحه مربوط به تیبا و مشکلات آن می باشد ، نه پراید 111 و 131 ، لطفا هر سوالی در مورد پراید هست به صفحه خودش مراجعه شود.
09:18  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
كرمان شتر
0

برعكس اين خبرا نيس ماشين داره مياد پايين
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1399/08/28

كرمان دزد موتور
0

مجبورن توافق كنن جو نديد لطفاً
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1399/08/28

مهدی
0

سلام.
اقا تیبا2 دوگانه هم هست یا باید دستی و بیرون دوگانه بشه؟ کلا تولید شده؟
08:38  1395/07/06
گزارش
پاسخ دادن
BABAK68
0

تاریخ 5 مهر دعوت نامه من اومده ،تحویل مهر هستم،میدونید چی بگن خوبه ؟
میگن 16 تومان پول واریز کن به حساب میگم اشتباه شده من اعتباری ثبت نام کردم ...14 میلیون وامم هست 9 میلیون هم پیش ...
میگن دعوت نامه نقدی برات صادر شده یعنی چی ؟
برای شما هم همچین مشکلی پیش اومده ؟
یا هر چی کاره بی ربطه قسمت من میشه ؟
گفتن اول نقدی میاد بعد اعتباری ،رفتم پای برگه رو امضا کردم میگه بنویس اطلاع رسانی شد و منتظر دعوت نامه اعتباری هستم یعنی چی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خواستم انصراف بدم برم ایران خودرو اون متصدی نذاشت گفت صبر کن؛
گیری کردیم از دست این سایپا
23:03  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
vahid
2

سلام دوستان بهترین دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاج واسه تیبا چیه؟ آخه از بلبرینگ کلاج کلافه شدم زیاد غرغر میکنه چیکار کنم؟
19:54  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
0

سلام حاجی.منوچ ی میگی ک هنوز دعوتنامم نیومده تحویل شهریور..به همه جا شکایت کردم...
16:41  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: SAJAD
2

خدا سایپا رو خیر نده یه 111 اسم نوشتم اردیبهشت تحویل تیر که اخر مرداد دادند با کلی شکایت و اذیت کردن//حالا بعد 4000 کیلومتر رانندگی ترمز که میگیری آنچنان صوتی میکشه که داغون میشی تازه تو کیلومتر 800 اینجوری شد//از اولاشم صدای جیر جیر انگار یه جیرجیرک و گذاشتن تو کاپوت برات بخونه//حالا جدیدا هم یه صدای از دنده یا گیربکس میاد که وقتی پام رو روی کلاج میذارم صداش قطع میشه//این است نمایندگی سایپا خاک توسرشون کنن با این تولیداتشون//خوبه اینهمه این دانشگاه شریفیا و غیره ادعاشون میشه نتونستن یه خودرو خوب بسازند
15:30  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

نکتش اینجاست که میتونن بسازن اما نمیسازن چون ما مردم هیچ اعتراضی نمیکنیم و همچنان میخریم میخریم میخریم پس این داستان ادامه دارد روز به روز هم بدتر از دیروز فکر کنم تا چند سال اینده بعد یک سال باید بدی اسقاطی دوباره یه نو از سایپا بگیری اینجوری هم سایپا تولیدش بیشتر میشه هم برای سایپا اشتغال زایی میشه اونوقت خوبه دیگه چرا بد مگه ندیدید تو اخبار بعضی وقتا افتخار میکنن به اشتغال زایی ؟؟ !!!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1395/07/05

علی 131
0

سلام دوستان خودرو های 131 خودشون ضد یخ دارن یا نه کسی می دونه؟
وگارانتی 131 چه قدره؟
13:49  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
131
0

سلام دوستان یک سوال دارم ؟ سود مشارکت یعنی چی لطفا جواب بدید؟
09:35  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام مدت زمانی که پول شما دست سایپا است و شما خودرویی دستتان نرسیده و به عنوان یک شریک یا سپرده گذار محسوب می شوید از زمان واریز وجه تا زمان صدور دعوتنامه را دوران مشارکت گویند .مثلا سود را برحسب سال محاسبه می کنند وبه نسبت روزهای مدت مشارکت ضرب می کنند و از قیمت تمام شده تیبای شما کم می کنند .
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/07/05

رها
1

دوستان در سرویس اولیه تعویض روغن کردم و تا حالا 8000 تا دیگه رفتم روغن های سایپا را باید بعد از چند کیلومتر تعویض کرد ؟ واسکازین را کی باید تعویض کرد؟
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/07/05

131
0

من چند روز پیش تکمیل وجه کردم واسه خودرو 131اعتباری من حواسم نبود که سود مشارکت رو حساب کردن یا نه نمایندگی چیزی نگفت حال میگی چیکار کنم دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/07/05

تیبا
2

دفترچه رو مطالعه کن جواب بیشتر سوالاتت رو میگیری. برای سرویس دوره ای اقدام کن. تا 9000 هم بری دیر نشده. ولی همیشه زودتر اقدام کن برای سرویس دوره ای..
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1395/07/05

سید
0

سلام.
از دوستان خوزستانی کسی میتونه راجع به کولر و کیفیتش من رو راهنمایی کنه؟
08:49  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

کولرش بد نیست . از پراید بهتره اما به پای کولر پژو و سمند نمیرسه
گزارش
پاسخ دادن
09:47  1395/07/05

بابک از اراک
1

حاجی من 11 ساله دارم سوار 405 میشم که پایه و اساس سمند و پارسه. کولر تیبا از 405 چیزی کم نداره.
گزارش
پاسخ دادن
12:01  1395/07/05

تیبا سوار
1

آقای امیر مکانیک شما اگه مکانیک حرفه ای بودید نمی گفتید فرقی بین تیبا و پراید نیست ، چون خودت پراید 131 ثبت نام کردی داری با تعصب نظر می دهی ، مشکلات موتوری تیبا فقط سنسورهای مختلف مربوط به ای سی یو هستند که به دلیل کیفیت پایین و چینی بودن ایراد پیدا می کنند ، خود ای سی یو هیچ ایرادی نداره ، در ضمن مکانیکهای خود نمایندگی هم خیلی هاشون از موتور سر در نمیارند و ماست مالی می کنند...تیبا موتورش با پراید قابل قیاس نیست ، خیلی خیلی سرتره....
07:57  1395/07/05
گزارش
پاسخ دادن
سعید۱۳۱
0

من ۳۱تیر پذیرش.برای ۱۳۱تحویل مهر ماه از دعوتنامه خبری نیست کسی تحویل مهر هستش
21:04  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
a
0

تا قبل از 20 مهر دعوت نامه ها را میدن
گزارش
پاسخ دادن
23:52  1395/07/04

131
0

بنده تحویل مرداد هستم و 18 خرداد پذیرش شدم و 3شهریور دعوتنامه و 10 شهریور هم تکمیل وجه و تا الان هیچ خبری نیست زنگ زدم سایپا میگن فعلا صبر کنید شما که تو ابان حساب کنید
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/07/05

131
0

داداش هنوز دعوتنامه شهریور صادر نشده از شما که تا اخر ابان نمیاد دعوتنامه خیالت راحت باشه
گزارش
پاسخ دادن
08:35  1395/07/05

محمودی
3

با عرض سلام و خسته نباشید. می خواستم به رفقای 206 سوار عزیز یه مطلبی رو بگم دوستان تیبا سال 90 در زمان قیمت گذاری 12 تومن بود و 206 تیپ 2 فول (ای بی اس و...) 14 تومن. با این حساب 206 حداکثر باس 28 یا 29 نهایت 30 تومن میشد در ضمن او 206 ها کجا و اینا کجا؟؟ قضاوت با خودتان وسلام
19:39  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
1

اقای محمودی بنده هم طرف حسابم سایپای تنهانیست.بلکه تمام خودروسازان هستند.
نکند دوستان خیال کنند من میخوام تیبا رابکوبم وبقیه را خوب جلوه دهم.بنده توسالهای دور هم پراید داشته ام ،هم پژو glx .از هردو هم راضی بودم .گرچه پژو دو دفعه بدلیل بریدن تسمه تایم وخوردگی سرسیلندر ،مشکل تعمیر بالا اورد.اما توچندسال اول خوب بودند.ونیاز به مراجعه به تعمیرگاه نداشتم.اونموقع پژو ۴۰۵ را۱۱ تومان خریدم .وپژو ۲۰۶ قیمتش خیلی پایینتر از ۴۰۵ بود.ضمنا اونموقع سرویس اولیه کاملا رایگان بود.بجای پیشرفت این خودرو سازها وبالابردن کیفیت سعی درتحمیل خودروهای بی کیفیت به مردم دارند.شاید یکی از دلایلش راندمان پایین خودروسازها درتولید خودروباشد،نسبت به راندمان تولید خودروسازان موفق دنیا.مثلا اگریک کارگر تویوتا درسال ۸۰ عدد خودرو تولید کند،یک کارگر سایپا ۸ عدد تولید میکند.( اعداد فرضی اند) این کم بودن راندمان باعث افزایش هزینه تولید وتحمیل به مصرف کننده میشود.دلیل احتمالی دیگرتاسیس کارخانه درکشورهای دیگرمثل افریقا وامریکای لاتین وعراق و... وایجاد زیانهای ان کارخانجات وسرشکن کردن ان هزینه به مصرف کننده داخلی
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/07/04

قاسم
3

سومین دلیل احتمالی تکنولوژی ساخت خودروهاست.که درکارخانجات معتبر با دستگاه های تمام اتوماتیک وکاملا مکانیزه انجام میشه ، اما در تولیدات ایرانی ..‌.‌....چهارمین دلیل ،فروش وسیع وبالای خودروهای معتبر درکشورهای دیگر ودرنتیجه هزینه تولیدشان پایین میاید
اما درایران خودروهای تولید توان صادرات بخارج را ندارندبجز چند کشوربدبختتر ،درنتیجه فروش محدود وپایین امکان سرمایه گذاری درتاسیسات خودروسازی وجود ندارد.اضافه کنید ورود خودروهای کره ای ،ژاپنی ،فرانسوی وبخصوص چینی به کشور.اضافه کنید قطعه سازان داخلی که تلاش وافی جهت بالا بردن کیفیت تولیداتشون نمیکنند ،یا تولیدات معیوبشان را هم ببازار روانه میکنند،البته همه قطعه سازان را نمیگم.بعضی ها با اعتقاد تولید میکنند.
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/07/04

قاسم
0

اقا تیباران حقیقت موردی که فرمودید توجریانش نیستم.رانت فامیلی که همه جاهست ،حتی درشرکتهای خصوصی.چه اینا دولتی وخصولتی هستند.اگه براتون امکان داره اسمشو بنویسید.
گزارش
پاسخ دادن
19:30  1395/07/05

قاسم
0

دوستان، حقیقت اینه که من غیر از این ماشین ساینا یک خودرو خارجی دارم.یعنی ژاپنی.گرچه مدلش پایینه.وزیاد از ساینا استفاده نمیکنم.شاید بطور متوسط روزی یک تا دوکیلومتر.پس نیازی نیست که خودم را سیبل بعضی از دوستان قرار بدم .وحتی به نااگاهی متهم بشم. فقط همینقدر بگم که سال ۵۸ زمانی که سربازدرتهران بودم یک وانت مزدا هزار را تو پیاده رو جلو منزل باز کرده وبه طبقه دوم بردم وپس از تعمیر کامل وروشن کردنش به مرخصی رفتم.این کار عصرها که از پادگان برمیگشتم انجام شد.نزدیکیهای عید نوروز.هیچ مکانیکی قبول نمیکرد ماشین راتعمیر کنه همه میگفتند بعد ازعید،گرچه مکانیک نبودم ،ولی از روی لج ماشین را باز کردم.درطول مسیر حدود ۲۰ لیتر روغن روی موتور اضافه کردم ،چون کاسه نمد جلو میل لنگ را خوب جانزده بودم.وروغن ریزی پیدا کرده بود بعد از تعمیر.ناگفته نماند بعد از عید ماشین را شهرستان گذاشتم واونجا دوباره موتور را باز کردند توسط برادرم که داده بود به مکانیک.
نمیگم مکانیکم ،اما تمام قطعات موتوری خودروها را میشناسم.وقتی قطعه ای خراب بشه مکانیکه باید داغی را برام تشریح بکند وعلت خرابی را برام توضیح وقانعم کنه.
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1395/07/05

کاربر: تیباران
1

قاسم جان رو اینها دیگه تفاهم داریم.اینم من بگم دلیل اینها مدیران سیاسی این شرکت ها هستند که نه از مدیریت چیزی بلدند و نه از صنعت!یک نمونه اش همون جوان بی تجربه 28 ساله بود که مورد مهروزی کریمانه پدر زن قرار گرفت و مدیر عامل سایپا شد!
گزارش
پاسخ دادن
17:37  1395/07/05

کاربر: تیباران
1

منظور من مهرداد بذرپاش داماد وزیر آموزش پرورش دولت احمدی نژاد و عضو ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری اش بود که به لطف همین روابط مدیر عامل شد!
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1395/07/05

امیر مکانیک
2

سلام
من قصد تایید یا تکذیب هیچ ماشینی رو ندارم،فقط چون دیدم بحث داغ شده،خواستم نظر خودمو بگم شاید کمکی باشه برا بقیه دوستان که قصد خرید خودرو دارند
شغل من مکانیکه،تا دلتون بخاد پراید، تیبا،۴۰۵،پارس،۲۰۶،دنا،ال۹۰،......تعمیر کردم
به نظر من محصولات ایران خودرو به دلیل گرم کارکردن موتور، خیلی زود مشکل سرسیلندر خصوصا واشر سرسیلندر پیدا میکنن
چنتایی مشتری تیبا ۲ و معمولی صفر داشتم که هنوز ۵۰۰۰ تا راه نرفته بودن که ایراد داشتن از قبیل esu سنسورای مختلف،فشنگی آب(اصلی خیلی سخت گیر میاد)،جا نرفتن دنده،صدای بلبرینگ داخل گیریبکس و....
من ۴۰۵ مدل ۸۹ فروختم الان ۱۳۱ ثبت نام کردم
چون اعتباری میخاستم بگیرم اکثر خودروها رو میتونستم ثبت نام کنم به استثنا ال۹۰،ولی به دلیل عدم تولید خودرو داخلی خوب ترجیح دادم پراید بگیرم(بین بد و بدتر،بد رو انتخاب کردم)
ولی اگه امکانش پیش بیاد حتما ال۹۰ میگیرم،ایراداتی داره ولی به نسبت بقیه بهتره
15:59  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
0

اقا امیر مکانیک
شما که روی همه ماشینا کار کردید البته نگفتید که ایا تعمیرموتور گیربکسشون را هم انجام داده اید یا نه؟ حالا سوال من اینه ازنظر فنی بیس موتور گیربکس پراید وتیبا یکیه یانه؟ منظورم شکل ظاهری سیلندرموتور هردوخودرو وپوسته گیربکس هردو.
گزارش
پاسخ دادن
18:45  1395/07/04

امیر مکانیک
0

تو کلیات تفاوت خاصی من ندیدم، متاسفانه لوازمی ک رو تیبا نصب شده از کیفیت پایینی برخورداره،خصوصا تیبا۲
موتور ریو ولی متفاوته با پراید و تیبا
گزارش
پاسخ دادن
19:28  1395/07/04

امیر ۱۳۱
0

بلاخره همین الان ماشینو تحویل گرفتم
پخش نداره
۴۶ کیلومت راه رفته بود
من ۴ کیلومتر باهاش حرکت کردم، ایرادی ندیدم فعلا
امیدوارم بقیه دوستان هم بزودی تحویل بگیرن
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1395/07/04

امیر مکانیک
0

چه تعصبی دارید شما رو تیبا!!!!
خدا رو شکر که ماشین شما خوب از آب دراومده
من فقط نظر خودمو گفتم و مشکلاتی که تا الان از تیبا دیدم
گزارش
پاسخ دادن
20:48  1395/07/04

بابک از اراک
0

همکارت تو شهر ما تیبا 2 صفر داره خیلی هم راضیه. ماشین ایرانی هندونه سر بسته است اکثرا هم به خاطر اینکه راننده نیستند به مشکل بر می خورن. منم تیبا 2 دارم. 6 تا کار کرده تاحالا مشکلی نداشته.
گزارش
پاسخ دادن
12:15  1395/07/05

کاربر: تیباران
1

با سلام.من که تا حالا تو اینهمه کامنت ها ندیده ام که ECU شون مشکل داشته باشند!شک نکن که به این زودی ها هم دچار مشکل نخواهد شد.مشکل خرابی بلبرینگ کلاچ هم ندارند و گرنه مث بلبرینگ چرخ بعد مدتی یا جام می کرد یا خورد می شد.اون ایرادهای خرده کاری که دیگه تو ماشین های زیر پنجاه میلیونی همه گیر تاسف بار است.
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1395/07/04

تیبا سوار
1

آقا قاسم ما از تیبامون راضی هستیم ، درسته کیفیت اطاقش پایین هست و همچنین بعضی قطعات و سنسورهای داخل موتورش به دلیل چینی و ارزان قیمت بودن بی کیفیت باشه و شاید شما رو به نمایندگی بکشونه ، ولی در کل تیبا با این رنج قیمت خوب و مناسبه و امیدوارم سایپا کمتر تو ساخت این خودرو دزدی کنه ....
15:31  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
نیما
2

آقاقاسم بنده نه مدیرعامل سایپاهستم ونه تیبااولین وآخرین ماشینمه...واگه قبلاپرایدنداشتم ومقایسه نمیکردم وارداین بحث نمیشدم.حالاکه دیدین تصویرموتورتیباباپرایدهیچ شباهتی ندارن بهونه آوردین که زاویه عکس فرق داره درحالیکه عکس سه بعدیه.شایدم منظورشماازشباهت اینه که موتورپرایدوتیباهردوسیلندروپیستون وسوپاپ و...دارن که اگه منظورتون اینه که آره یکین...برادرعزیزالان دیگه شرکتهای خودروسازی نمیان واسه هرمدل خودرویه موتورطراحی کنن.شمانگاه کن الان موتور۲۰۶تیپ۵،رانا،اچ سی کراس و...همهtu5هست.یاموتورسمند،سورن،دناو...همهef7.اگه موتورتیباوپرایدیکیه پس چراهزارتامدل ازپرایدزدن اینم میزدن اسمشم میذاشتن مثلا۱۶۱.من یه دلیل میارم تاشایدقانع شیدازسال جدیدقراره خودروهای جدیدکه تولیدمیشه بایورو۵تولیدشه درحالیکه پرایدیورو۴روهم به زورپاس کرده درصورتی که موتورتیباکه روی تیبا۲وسایناهستش قراره روی ساینااتوماتیک نصب بشه بایورو۵.آقاقاسم فناوری تولیدموتورتیباجدیدهستش وبه عنوان موتورملی باهمکاری کمپانیfevیعنی همون کمپانی تولیدموتورef7طراحی شده که آلمانی هستش.
15:11  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
A
0

زیاد خوشحال نشید برای ما که ۲ مهر فاکتور شده هنوز ندادن فاکتور زدن که سود تاخیر زیاد نشه والا یه ماه دیگه اگه تحویل بدن این دزدااا
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1403/07/19

A
0

زیاد خوشحال نشید برای ما که ۲ مهر فاکتور شده هنوز ندادن فاکتور زدن که سود تاخیر زیاد نشه والا یه ماه دیگه اگه تحویل بدن این دزدااا
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1403/07/20

A
0

زیاد خوشحال نشید برای ما که ۲ مهر فاکتور شده هنوز ندادن فاکتور زدن که سود تاخیر زیاد نشه والا یه ماه دیگه اگه تحویل بدن این دزدااا
گزارش
پاسخ دادن
19:15  1403/07/19

قاسم
0

اقانیما مشک آنست که خود ببوید نه آنچه که عطاربگوید.بله کمپانی فو آلمان روی دستکاری موتور پرایدکارکرده،اما نتونسته درحد ریو دربیاد.شما بمن بگید چرا بلبرینگ کلاج تیبا همان بلبرینگ پراید است‌؟ شما میتونید هردیسکی را روی موتورتون بگذارید بشرطی که سوراخهای نصب دیسک روی فلایویل رادقیق تعبیه کنید وبلبرینگی که سمت چرخانش مناسب فنر خورشیدیهای دیسک باشد.صفحه کلاج هم مناسب دیسک ومناسب شفت گیربکس باشه.
گزارش
پاسخ دادن
18:13  1395/07/04

رضا
0

سلام.
تیبا رو اگه یه عایق ضد صدای اضافی تر بین اتاق و موتور میذاشتن و گیربکسش رو تغییر میدادن خوب بود.
ولی وقتی که ما میگیم تیبا و پراید خوبه معلومه که خودروی خوب سوار نشدیم.
درسته توی این رنج قیمتی پراید و تیبا رو داریم ولی هیچ کدوم بر دیگری برتری ندارن.
تیبا که خودتونم میگین مشکل گیربکس و صدای موتور زیاد داره. پراید هم که عیبای خودشو داره. ولی خدایی اگه برای تیبا یه طراحی بهتری به خرج میدادن مشتریاش خیلییی بیشتر بود.
خیلیا نه فقط بخاطر عیبهایی که میگید بلکه بخاطر شکلش تیبا نمیخرن و پراید میخرن. پراید هم که امنیتش صفره تکنولوژیشم صفره.
تیبا خداییش با این حجم موتور خوب گشتاوری رو براش دراوردن. ولی اگر عیبهاشو عوض میکردن خودمم تیبا میگرفتم... کی از قدرت بیشتر بدش میاد خب؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1395/07/04

قاسم
0

نه عزیز دل .چون دیدم تیبا وپراید موتورشون هرکدوم چهارتا شمع دارند گفتم یکیند!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1395/07/04

قاسم
0

اقا نیما واقعا انصاف چیز خوبیه .واز خدا میخوام که انصاف را اول ازهمه بمن بعد بشما ودراخر به خودروسازان بده.اگر درسایت مگا موتور به تصاویر m13 و m15 با دقت نگاه کنید هردو یکیند اما از دو زاویه مختلف گرفته شده اند وتصاویر گیر بکسشون هم بهمین صورت است.اصلا از تعمیرکاران سایپایی سوال کنید.ایا میدونستید که تیباهای سری اول گیربکس وکلاجشون همان پرایدی بود که دراثر عدم توانایی قدرت بیشتر تحمل نداشتند وخراب میشدند وشرکت مجبور به دستکاری درانها شد.ومجبور به استفاده از دیسک وصفحه کلاج ۲۰ شد؟
14:43  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام مبارکه مشخصات ماشین تون چیه؟ تارا دستی یا اتومات؟ تاریخ تحویل کی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1403/07/19

وحید
0

تهران باشی دو سه روزه دستته، شهرستان معلوم نی
سند کمپانی رو پنج شش روز بعد از تحویل می ری نمایندگی تحویل می گیری
سند سبز و کارت ماشین رو پست می آره جلو درتون، بیمه هم همینطور
گزارش
پاسخ دادن
23:57  1403/07/19

تیبا سوار
4

اتفاقاً سری های اول تیبا (89 و 90 ) اکثر اجزای موتور و گیربکسشون (دیسک و صفحه اشون) ریو ای و کره ای بود ، و الآن همه چینی و بی کیفیت شده. ، شما برعکس گفتید...
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/07/04

قاسم
0

بازهم میگم طبق گفته خودتان موتورگیربکس تیبا ارتقا یافته پراید است.این جمله چه معنی داره.یعنی بیسشون پرایده وروشون دستکاری انجام شده.تا قدرتش اندکی زیاد تر بشه.مثلا توی یک ماشینی که استاندارد بارش یک تن است ، بیاییم ومثلا ۱/۵ تن باربزنیم.درسته تحت شرایطی جواب میده ،اما توی شرایط سخت باعث صدمه خوردن ماشین میشه.درصورتیکه بار استاندارد ماشین را خراب نمیکنه.مثل وزنه برداری که صد کیلو وزنه میزنه ،اما ۱۰۵ کیلو را میندازه.
14:14  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
محسن ۲
0

سلام‌ممنون انشاالله که این پیش بینی هم مثل سری قبل درست باشه از خدا سلامتی خودت وخانوادت خواستارم
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1403/07/19

قاسم
0

دوستان عرض کردم سال ۸۱ پرایدصفراز کسی با۶ میلیون خریدم .خداییش تا سه سالی که داشتمش هیچ مشکلی نداشت جز سیلندر ترمز.نه مشکل صدا یا گیربکس یا جلوبندی و....هیچ مشکلی نداشت .ازنظرقدرت هم خوب بود.مصرفش هم پایین بود.واقعا راضی بودم.
والان هم خانواده پراید که شامل خودپراید وتیبا میشه جزو ارزانترین خودروها هستند وبعد ازانها پژو وسمند قرارمیگیرند.که تومایه ۳۰ تومان قیمت دارند.
صحبتم اینه پراید را وقتی ازش حداکثر قدرتش را میگرفتم اینقدر نعره نمیکشید.دنده هاش براحتی جا میخورد.صدای گیربکس ودف نمیاومد. اگرهم مشکلی پیدا میکرد با تعویض قطعه درست میشد.اما حالا چی ؟ عیب مادرزاد ازکارخانه همراه ماشین است.با تعویض قطعه مشکل حل نمیشه.درسته اگر دف ماشین صدا بده هرگز ماشین متوقف نمیشه.اما سروصداش که پدر صاحاب رو درمیاره.اگر تیبا متولد شده علتش قطع شدن تولید ریو بوده ایا نمیشد موتور گیربکسی هم تراز ریو از بازار جهانی پیدا میکردند وروش نصب میکردند.بجای هزینه روی باصطلاح موتورگیربکس پراید.اینها هنوز منبع اگزوز مناسبی درست نکرده اند تاگازهای خروجی به ارامش برسند واینقدر صدای نعره از موتورش شنیده نشه.
14:07  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
X5
0

بازی جدیده کرمان خودرو که سودتاخیرنده برامنم ۲۵روز روپلاک گذاشت ازگردنشم ساقط میکنه
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1403/07/19

تیبا سوار
1

شما موتور پراید با حداقل 15 سال سابقه مونتاژ در داخل را با موتور تیبا با سابقه کمتر از 5 سال مقایسه می کنید؟؟؟ این قیاس جالب نیست ، صدای زیاد موتور تیبا علت اصلیش به دلیل عدم نصب اوتومات سوپاپها هست (به گفته مکانیک ماهر و کاردرست سابق سایپا)و علت دومش نبود عایق بندی مناسب داشبورد تیبا ، شما اگه دقت کرده باشید در هوای مرطوب و سرد موتور تیبا خیلی کمتر صدا میده مثل شمال و ییلاقات سردسیر ، ولی در هوای گرم و خشک مثل قم و کاشان صدای بیشتری داره ، به دلیل نوع تغییرات فیلر سوپاپها در هواهای مختلف هیت ، من دقیقاً امتحان کردم ،که تیبا تو شمال خیلی خیلی کم صداتر از تهران و شهرهای گرم سیری و خشک هست..البته که این یه نقص میتونه باشه ، ولی نسبت به مزایای موتور m15 از لحاظ شتاب و سرعت و تا حدودی قدرت نمیتونه چشمگیر باشه...
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/07/04

نیما
1

باسلام
آقاقاسم عزیز،بخداانصاف چیزخوبیه،شماگفتین توسایت مگاموتوراگه برین موتورپرایدوتیباشبیه همن فقط توطول سیلندرمتفاوتن.باورکنین حتی به لحاظ شباهت طراحی ده درصدهم شباهت ندارن میتونین برین ببینین...حتی گیربکس پرایدوتیبابه هم نمیخوره...بقیه قطعات هم گذاشتن مثل اکسل جلووعقب و...خودتون ببینین وقضاوت کنین.موتورپرایداولش ۵۹اسب بوده تقویتش کردن بعدشده۶۳تاوتومدلhpشده۷۱وجالبه بااینکه تومدلاچ پی۸اسب بخاربیشترشده اماگشتاور۱واحداضافه شده.تیبا۸۷اسب بخاربا۱۲۸نیوتن گشتاورداره یعنی۱۲اسب بیشتراز۲۰۶تیپ۲.سیستم تعلیق تیباازجلومثل ریووعقب مثل تندر۹۰هست.تیباسوپاپ هیدرولیکی باروغن10w40داره که کلاباپرایدفرق داره.
12:11  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
تیبا سوار
1

نیما ، آقا قاسم تیبا رو به خاطر اطاق کوچکش دست کم گرفته و اکثر پراید سوارها هم همین فکر رو دارند و می گویند تیبا همون پرایده ، والا بلا از هر لحاظ که بگی تیبا یه سر و گردن از پراید سرتر هست ، تنها وجا مشترک اونها کیفیت پایین داشبورد ، رودری ها و صندلی ها هست که سایپا نخواسته زحمت به خودش بده و کیفیت اطاق رو ارتقاء بده و دیگر هیچ شباهتی بین پراید و تیبا نیست که نیست....
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1395/07/04

محمد
0

دوستان عزیز من ماشین را یکماهی است تحویل گرفتم از زیر قاب پلاستیکی بالای موتور روغن میداد بردم یک مکانیک واشر اون را عوض کرد ولی باز هم روغن میده من نمیدونم چرا قاب بالای موتور به جای فلزی پلاستیکی هست کسی این مشکل را داشته ؟
09:54  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
محمود تارا V4LX
0

سلام.
حدود ۴۰ روز قبل ماه تحویل معمولا اعلام میشه که برای شما میشه اواخر آذر
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1403/07/19

رضا
0

سلام.
من پایه گازسوز پراید دارم. مال من فلزیه ولی یکم نشت کرده بود. یکم دورش خیسه ولی شر شر از دورش نمیاد. البته فکر کنم متوقف شده چونکه دیگه تغییری نکرده.همون اولایی که ماشین رو گرفتم یکم داد بعدش قطع شد. زیاد نگران نباش .... موتور پژو رو نگاه کنی که کلا دورش خیسه.
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1395/07/04

علی
2

آقااااااااا ماتو آب نمک خوابیدیم پول بی زبونمون مونده دست سایپا ماشین نمیده .هنوز به بحث کیفیت نرسیده .برادر من ماشین ایرانی کیفیت نداره .سازندشم انسانیت نداره
09:46  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد 131
0

سلام دوستان دعوتنامه خودرو تحویل شهریور ایا برای کسی دعوتنامش صادر شده یا نه اگه صادر شده بگید؟
09:05  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
اراد
0

سلام دعوت نامه بیشتر مواقع 10 به بعد میاد
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/07/04

امیر ۱۳۱
0

هنوز تحویل نگرفتم
از یکم مهر گزینه فاکتور روشنه
فعلا میگن باید منتظر پلاک باشم
08:34  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
0

منم ۱۰ شهریورم
فعلا خبری نیست 😬
گزارش
پاسخ دادن
09:03  1403/07/19

مسعود
0

منم ۱۰ شهریورم
فعلا خبری نیست 😬
گزارش
پاسخ دادن
17:46  1403/07/18

احسان تارا v4 تحویل ۶ شهریور
0

باسلام تارا۷ شهریور به جز رنگ تیتانیوم فاکتور و پلاک شده
تحویل ۶ شهریور
فاکتور ۱۶ شهریور
پلاک ۱۸ شهریور
منتظر صدور سند و حمل
رنگ سفید
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1403/07/18

تارا
0

برا منم 13,ام هیچ خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
23:23  1403/07/18

تیبا سوار
0

اقای قاسم ، ینده 9 سال پراید داشتم از صبا گرفته تا 131 ، الآن حدود یکسال هست که تیبا دارم و می دانم که قطعات بی کیفیت چینی تو تیبا موج میزنه مثل سنسور اکسیژن و میل سوپاپ و دیسک و صفحه بی کیفیت ، ولی با همه این موارد باز از خودروی تیبا به نسبت پولی که دادم راضی هستم ، من از دست فروشنده 23 میلیون سال 94 تیبا در حد صفر خریدم ، آیا شما با 23 میلیون می توانید ماشینی در خور تیبا که موتوری کم دردسر داره پیدا کنی؟؟ پژو و سمند و پارس و 206 صفرشون دردسر داره چه برسه بخواهی با قیمت 23 تا 24 میلیون بخری که کارکرده و داغون هستند . موتور پراید از بهترین موتورهای ساخت کشور بوده که کم دردسر هست و کسی با موتور پراید مشکل نداره و امنیت و جلوبندی و بدنه ضعبف پراید اون رو بد نام کرده ، موتور تیبا همون موتور پراید بوده ولی با 200 سی سی حجم بیشتر و این یعنی قدرت و شتاب و سرعت تیبا بهتر از پراید و حتی بهتر از 206 تیپ 2 می باشد ، دیسک و صفحه تیبا 200 میل و دیسک و صفحه پراید 180 میل هست و با هم فرق دارند ، ولی گیربکسشون فکر کنم یکی هست ، در کل از لحاظ فنی و بدنه یه سر و گردن از پراید سر تر بوده
08:18  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
132
0

دوستان خودرو صفر که میاد نمایندگی ضبط روشون هست یا نه؟
اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده
ممنون
00:37  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد جواد
1

اره ضبط داره سی دی میخوره اگه شانس داشته باشی فلش هم داره ولی کیفیت نه
گزارش
پاسخ دادن
08:41  1395/07/04

132
0

دوستان خودرو صفر که میاد نمایندگی ضبط روش هست یا نه؟
اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده
ممنون
00:30  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

دوستان لطفا مطلب زیر را مشاهده فرمایید ونظرتون را بگید
http://www.aparat.com/v/zE31Q
00:08  1395/07/04
گزارش
پاسخ دادن
محسن ۲
0

سلام به نمایندگی بگو حتما ولی به نظر من به روزرسانی که بشه درست میشه چند وقت یکبار سایت به روز میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1403/07/18

امیر ۱۳۱
1

دوستان کسی اطلاع داره چقد زمان میبره تا پلاک بیاد؟
20:54  1395/07/03
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

هنوز گیر داری ؟ خخخخخ
من منتظر دعوت نامه ام هنوز خخخخخخ تحویل مهر هستم هنوز خبری نشده ....
ببین برای من کی تحویل میگیرم ماشینمو هاااااا رفت تا یک ماه دیگه تحویل مهر هستم وسطای آبان دستمو میگیره
گزارش
پاسخ دادن
22:55  1395/07/03

اراد
1

اقا علی اگر تحویل مهر باشی تا قبل از دهم دعوت نامه میاد تا 25 ماشین رو انشالا تحویل میدن خیالت راحت باشه.میتونید از سایت سایپا وضعیت مشتری ام خودت چک کنی
گزارش
پاسخ دادن
23:20  1395/07/03

اراد
2

من پراید داشتم شش ماه سمند94 الانم 20 روز تیبا خریدم .ثبت نام تهران.خدایی بی انصافی نباشه شتاب قدرت نرمی عالی و تودوزی داخلی بهتراز شهرستان.تنها عیب ماشینهای داخلی سایپا و ایران خودرو اینکه عایق پشت داشبرت رو نمیزارن که صدا موتور داخل کابین میاد.نسبت به سمند از لحاظ سنیگن و خرج خیلی بهتره تیبا.از تهران تا اهواز باهاش اومد خیلی خیلی راضی بودم
گزارش
پاسخ دادن
23:26  1395/07/03

131
0

ما که تحویل مرداد هستیم تا الان چراغ فاکتور روشن نشده و 3 شهریور تکمیل وجه کرده بودم برای سایپا 131 تکسوز
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/07/03

قاسم
1

اقای تیبا سوار
فقط کافیه به سایت مگاموتور برید، موتور m13 و موتورm15 را ببینید، از هرنظر یکیند.فقط سیلندر موتور تیبا طولس بیشتره تا حجم موتور بیشتر شود.
همچنین نگاهی به گیربکس پراید وتیبا بندازید کاملا مشابهند.
اگر اسمی عوض شده دلیل نمیشه سر اهل فن کلاه بره .افراد بی اطلاع را میشه گول زد اما اهل فن را خیر.متاسفانه هم افراد نا اگاه با قیل وقال کمک کلاه بردارها میکنند.
مورد دیگه ساینا وتیبا که هردو یکیند وفقط تغییرات نچندان خوب توی ظاهر ساینا انجام داده اند وکلی گرانتر به ملت انداختند.
15:49  1395/07/03
گزارش
پاسخ دادن
مم
0

سلام و سپاس
بله موافقم میباشم به ایجاد گروه
گزارش
پاسخ دادن
09:04  1403/07/17

-ali35 plus
0

گروه خوب و مفید است. چون خودروها مشکلاتی دارد که ممکن است با همفکری حل شود . مثلا خودرو من در وسط جاده برای کاری ایستادم ولی بعد از حرکت هر چه گاز میدادم سرعت از 5 کیلومتر در ساعت تغییر نمیکرد و وضع خطرناکی بود. نهایتا به ذهنم رسید یک بار خاموش کردم کمی صبر کردم و بعد روشن کردم خودش درست شد. یا الان ساعت تنظیم نیست و نمیدانم چطور باید تنظیم کرد در منو گزینه ای برای این پیدا نکردم. آیا کسی میتواند راهنمایی کند؟
گزارش
پاسخ دادن
20:53  1403/07/17

مم
0

با سلام و صبح بخیر . جناب شما در گوگل سرچ بفرمایید تنظیم ساعت خودروی چانگان سی اس 55 برایتان با توضیحات میاورد .
گزارش
پاسخ دادن
09:47  1403/07/18

سعید
0

معلومه که برق خودرو را از باتری قطع کردی که تنظیم بهم خورده. اما میتونی دوباره تنظیم کنی. کتاب راهنما را مطالعه کنید
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1403/07/18

La
0

منم موافقم این کار رو انجام بدید
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1403/07/18

206
0

جالب اینجاست حتی اطلاعات موتوری سایت مگا موتور با خود سایپا فرق داره و یکی نیست این دیگه نوبر.. 80 درصد قطعات همون پراید،.، تیبا سواران عزیز میدونم در کل از پراید بهتره اما بجای دفاع ناشیانه از محصولات ناقص الخلقه و بی کیفیت سایپا اعتراض و باز خواست کردن رو در دستور کار قرار بدید. به هر حال بابت پولی که از شما میگیرن مسوولیت دارن. شما که دفاع میکنی باعث میشه اینا به کلاهبرداری و درجا زدن ادامه بدن.،تیبا هم یه ماشینه بحث رو تعصبی نکنید..
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1395/07/03

بابک از اراک
0

دوست عزیز شما هرچی هم بگی که حق داری منم باهات موافقم ولی به خاطر انحصار قشر متوسط رو به پائین جامعه مجبوره بخره. مگر ملت ی کاری بکنه که صد البته با این بخاری که ازش بلند میشه امیدی بهش نیست.
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1395/07/03

قاسم
0

اقای تیباران خودروسازان ما توی اینجورکارهاتبحر کافی دارند.مثل رانا،دنا،تیبا ساینا.
فکر کنم ساندرو واستپ وی هم ازاین قائده مستثنی نباشند.
وشرکت پارس خودرو ،وابسته به شرکت سایپاست.
اقای تیباران بنظرمیرسد شما کمی بطرفداری از یکی از این شرکتها گرایش دارید.درسته که تیبا خودرویی ارزان است .اما این دلیل نمیشه که چشممون را روی عیوب ان بخصوص عیبهای مادرزادی ان ببندیم.عیبهایی که با تعویض قطعه هم برطرف نمیشند.
منتظر نظرات شمابدون گرایش هستیم.
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1395/07/03

قاسم
0

الان رانا گرانتر از sd حتی مدل v8 است.اخه اینا حیای گربه را هم ندارند.عرصه را باز دیدند وهمینطور میتازونند.نه بفکر مردمند،نه بفکر ابرو و برند خودشونند ونه از اخرت میترسند.
ملت را میپیچونند با تحویل ندادن ماشیناشون وبی کیفیت ترین خودروها را تحویل مردم میدن.حتی در راندمان ساخت خودرو هم درجهان رتبه های اخر را دارند.واگر بحث کیفیت را هم اضافه کنیم واقعا تعطیلند ،اینا با ناچاری ملت ودوپینگ دولتی که بازهم ازخون این ملت است ،نفس مصنوعی میکشند،ومدیراشون پول گزاف ومفت میگیرندوچاخان بخورد ملت میدن.
گزارش
پاسخ دادن
23:57  1395/07/03

قاسم
0

اقای تیباران حق باشماست.من مدل sd ارزان تر را دیدم.مدل فولش گرانتر از راناست.
گزارش
پاسخ دادن
01:41  1395/07/04

کاربر: تیباران
2

با سلام.عزبز پژو سوار،اون هشتاد درصد اشتباه گفتی.حتی مکانیک هم اینجور می کفت ولی وقتی گیربکس تیبا را باز کرد،قبول کرد که به هیچ وجه پرایدی بهش نمی خورد.من خودم لنت ترمز کیا ریو می اندازم.اگر اینقدر پرایدی داشت که در تیباها سری اول ملت اینقدر گرفتار یدکی اش نبودند.سایت سایپا اشتباه است،ولی اگر دفترچه راهنما را دانلود کنی؛فنی موتور را درست و کامل نوشته و دیگر اختلافی بین سایپا و مگاموتور نمی بینی.
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1395/07/03

کاربر: تیباران
2

با سلام باید گفت صد رحمت به تیبا که یه بهینه سازی در مگاموتور انجام داده اند.همین امروز پیش فروش ساندرو استپ وی بود،همون موتور گیربکس تندر را روی این انداخته اند،فقط کمی طراحی بیرون را تغییر داده و حدود قیمت مدل دستی را 46 زده اند.
گزارش
پاسخ دادن
20:46  1395/07/03

کاربر: تیباران
1

نه دیگه ! اون رانا ارزان سازی شده اس دی است.ساندرو و استپ وی را گرانتر از تندر می فروشند ولی با همان موتور گیربکس قدیمی و همان طراحی داخلی درویشی را دارد.! پس نسبت به اینها تیبا خیلی برتری دارد که گرانتر بودنش از پراید دلیل منطقی و فنی دارد..من نسبت به شرایط داخلی گفته ام و گرنه بحث جهانی که اینها همه تعطیل اند!
گزارش
پاسخ دادن
23:11  1395/07/03

کاربر: تیباران
1

قاسم خان انگار از قیمت خودروها آگاه نیستی! تو فروش اینترنتی سایت ایران خودرو ، قیمت رانا 33 و قیمت اس دی 37 میلیون تحویل یک ماه هستند!
گزارش
پاسخ دادن
01:10  1395/07/04

مهرداد
0

من تیبا را یکماه است تحویل گرفتم 1600 کیلومتر رفتم هنگام شستشوی تایر های جلو بد جور دوده روغنی سیاه ازش بیرون می آد کسی می دونه علت چیه
14:19  1395/07/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد جواد
0

مال لنت ترموز هست
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1395/07/03

علی
0

پسر خوب اون دوده مال لنت
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1399/03/11

امیدتیبا
0

سلام دوستان
من نزدیک 2 ماهه تیبا رو ازنمایندگی آوردم واسه مصرف بنزینش 30 لیتر کردم توش با 310 کیلومتر مصرف شد.تقریبا180 کیلومتر خارج شهر و 130کیلومتر داخل شهر یعنی میانگین در نظر بگیریم110 مصرف بنزین بوده یعنی هر100 کیلومتر 10 لیتر.میشه بگین علت چیه و چرا مصرفش بالاست؟
11:23  1395/07/03
گزارش
پاسخ دادن
hassan
0

آقا امید اینهایی که گفتی همش طبیعیه مشکل خاصی نیستش جنس لنتا خوب نیست ، برای ماشین من هم همینطوریه
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1395/07/03

قاسم
0

موتورهای جدید که روی ماشین نصب میکنند، ۹ تا ۱۰ لیتر مصرف دارند.پیشرفت تکنولوژی در خودرو سازها حیرت اوره.مصرف ۷/۵ درصد را به ۱۰ درصد رسانده اند ،حقشون اهدا مدال نیست؟
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1395/07/03

محمد
0

ماشین ما و هر تیبایی که سراغ دارم تو شهر کمتر از 8 و در جاده کمتر از 6 هست اون ماشینی که مصرفش بالا هست یه جاییش خرابه اخه اینا ماشین نیست یک تکه اشغاله همون چینی ها شرفدارن به اینا حداقل یه بیلاخ میشه به خودروساز داخی
گزارش
پاسخ دادن
22:32  1395/07/05

سعید
0

چون بنزین خوب نمیزنی باید بنزین یورو ۴ بزنی
گزارش
پاسخ دادن
18:40  1398/09/15

عما
0

به نظرتون تیبا نسبت به پژو پارس مزایایی داره یا اینکه من پزو پارس مدل 93 ام را نگهدارم ؟ لطفا نظرات کاربردی بدین
09:07  1395/07/03
گزارش
پاسخ دادن
تیبا تند و تیز
1

تیبا فقط مصرف کمترش و دردسر کمتر موتورش نسبت به پژو پارس مزیت داره ، و از بقیه لحاظ پژو پارس سرتر از تیبا هست...
گزارش
پاسخ دادن
10:37  1395/07/03

حامد
2

تیبا فقط مصرفش کمتره چون موتورش از موتور پژو ضعیفتره
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1395/07/03

حامد
3

آقا جون پرشیا کجا تیبا کجا . سواریشون از زمین تا آسمون فرق داره با هم توی جاده . موتور پرشیا هم که خیلی قوی تره . تیبا شهری و کم مصرفه همین اما پرشیا جاده ای و نرمتر و قوی تر و جادار تر و با تعادل بهتر و کولر و تهویه بهتر و کلاس بهتر و زیبایی بیشتر هست . اصلا قابل مقایسه نیستند . قیمتشون هم قابل قیاس نیست
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1395/07/03


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسین : سلام و ارادت خدمت دوستان ، کسی میدونه تارا v4تا چه تاریخی فاکتور شده
tara v1plus : سلام بستگی داره چند اینچ باشه، رینگ تارا 15 هستش کمتر از 15 باشه که نمیشه
J4 : ما مدیران خودرو هم شهریور ثبت نام کردیم،و تو نظرات خونده بودم اونام بدقولن.ولی جالبه ماشین تحویل بهمن،کارت ماشینش اومده و j4 اردیبهشت با ۶ ماااه تاخیر هنوز پلاکم صادر نشده و تازه پیامک بیمه اومده
J4 : سلام.آخرین کسانی که j4 تحویل گرفتند ثبت نام چ ماهی بودند؟؟اردیبهشتیا کسی تحویل گرفته؟
حسین j7 : سلام.مبارک همه دوستان باشه متاسفانه ماشین من شنبه رسیده نمایندگی ولی نمایندگی میگه هنوز مدارک ماشین نیومده پرسیدم گفت سه چهار روز طول می‌کشه مدارک بیاد مدارک اومد زنگ میزنیم
جانی : سلام دوستان کوئیک هم برداشتن درگاهش بسته شد دقیقا از سوم آبان تا امروز ۲۷ آبان درگاهش باز بود خداکنه شاهین پیامش بیاد که اگه نیاد همون کوئیک هم پرید
شاهین پاییز : منم هستم داداش
روح ا۰۰۰ : سلام ثبت نام j7تهران اردیبهشت ثبت نام کردم امروز با شماره همراه تماس گرفتن که ۲روز دیگه با کارت شناسی به ادرس که پیامک میشه بیان شما همین طوری بوده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : حدودا360
حیدر : الان اوناییکه 235 میلیون رو دادند چقدر دیگه موقع تکمیل وجه باید پرداخت کنند؟
محسن : امروز این زده فردا زنگ بزنیم نمایندگی ببینیم چی میگه
اتو 207 : بدون ارزش افزوده وغیره
علی : بهت گفتم هر ماشینی دادن تبدیل بزن، ریسک نکن، حالا نزدی قیمتها هم امروز سی درصد بالا رفت، الان با قیمت جدید باید تکمیل وجه کنی
ایران : چجوریه قیمت قبل دنا پلاس پنج دنده ترمز عقب کاسه ای استاندارد 85گانه رو زده 448 حالا بگو عوارض هم اضافه میشد،قیمت جدید بدون عوارض هم زده 605،ولی از ما 540گرفتن،چجوریاست
علی : حالا چی میشه، قیمتهای بازار کی گرون میشه؟ اصلا گرون میشه یا نه؟
رضا : بلاخره مجوز افزایش خودرو گرفت
دنا دستی اولویت پاییز(حامد) : خودرو رسما گران شد قیمت های جدید هم اعلام شد
ایران : دوستان این دنا استاندارد 85 گانه که زده 605 میلیون همین بورسی هست؟