ادعای یک روزنامه ژاپنی

ادعای یک روزنامه ژاپنی

 
 یک روزنامه ژاپنی در حالی هفته گذشته خبر از حضور قریب‌الوقوع خودروسازان این کشور در ایران (به‌منظور مونتاژ گسترده محصولات) داد که محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز از شروط حضور این چشم‌بادامی‌ها در خودروسازی کشور پرده برداشت.
 
 
وی در دیدار با وزیر امور خارجه ژاپن و هیات همراه، با اشاره به لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران طی دو ماه آینده گفته است که طبق شواهد، ژاپنی‌ها بیشتر به‌دنبال فروش خودرو در بازار ایران یا تامین قطعات از ژاپن بوده‌اند و این روش در حال حاضر با سیاست‌های فعلی ما مغایرت دارد. نعمت‌زاده در ادامه خطاب به شرکت‌های ژاپنی توصیه کرد که نگران تحریم‌ها نباشند و حداقل یک یا دو شرکت خودروساز خود را به‌صورت فعال (در زمینه ساخت عمده قطعات) راهی ایران کرده و همچنین تیراژی بالا (حداقل 70 هزار دستگاه) را برای فعالیت جدید خود در نظر بگیرند. اما اولین شرط نعمت‌زاده برای حضور ژاپنی‌ها در خودروسازی ایران، «سرمایه‌گذاری» بوده است، چه آنکه وی تاکید کرده چشم بادامی‌ها اگر به‌دنبال همکاری درازمدت هستند، باید سرمایه‌گذاری انجام دهند؛ زیرا ایران به‌دنبال همکاری‌های بلندمدت و مشترک است. وزیر صنعت اما شرط دوم را نیز به صادرات اختصاص داده و تاکید کرده که ژاپنی‌ها باید بخشی از محصولات تولیدی در ایران را به بازارهای جهانی صادر کنند. به گفته نعمت‌زاده، همان‌طور که بازار بزرگ ایران در اختیار شرکت‌های ژاپنی قرار می‌گیرد، انتظار می‌رود محصولات تولید مشترک ایران و ژاپن یا تحت لیسانس این کشور نیز در بازارهای خارجی (از جمله خود ژاپن) عرضه شوند. وزیر صنعت اما در لا به لای اظهارات خود، خطاب به مسوولان ژاپنی تاکید کرده که خودروسازان ایرانی در حال حاضر مشغول مذاکره با دو غول خودروساز جهان؛ یعنی فولکس واگن آلمان و فیات ایتالیا هستند. این گفته نعمت‌زاده نشان می‌دهد اخبار مربوط به احتمال حضور این دو شرکت معتبر صنعت خودرو جهان در ایران، قوت گرفته و احتمال شراکت آنها با شرکت‌های خودروساز داخلی وجود دارد.
 
 
 
 
ادعای یک روزنامه ژاپنی
 
حرفه‎ای های صنعت خودرو کانال وان‎کار را از دست نمی‎دهند.
 

منبع

دنیای اقتصاد

 

برچسب : شروط وزیر صنعت برای ژاپنی ها , روزنامه ژاپنی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

کاربر: BlackWolf70
1

بی شک ورود بیگانگان به صنعت خودرو ملی لطمه وارد میکنه(بابا بزار حرفمو بزنم موضع نگیر) و اینجوری آقایون نمیشینن تا آب بره زیر پاشون و پل و پلاس جمع کنن و بگن دیگه خودرو ملی نداریم. بی شک دارن یه کارایی میکنن تو این اوضاع.

خواستم بگم که حضور خودروهای وارداتی میتونه برای رقابتی شدن بازار راکد خودرو کمک کنع. بلکه منه چشم به راه بتونم خودروی مورد علاقه م رو بدون واسطه و سود کلان و شرط و شروط ها، انتخاب کنم.
15:13  1394/07/22
پاسخ دادن
کاربر: چلنجر
15

نعمت زاده فشل ترین و بدترین وزیر کابینه است که افکارش هیچ سنخیتی با واقعیات روز و نیازهای جامعه ندارد. در این دوره گذار و گشایش بعد از رفع تحریم، نیاز به وزیری دارای دانش روز، خوش فکر و مدرن داریم که بتواند شیرازه ازهم پاشیده صنعت و تجارت را نه تنها بصورت علمی مدیریت کند بلکه زیرساختهای رشد صنعت و تجارت را نیز فراهم کند.
13:29  1394/07/22
پاسخ دادن
Ttt
24

نعمت جون همچین شرط و شروط میزاره آدم فک می کنه اینجا آمریکاست!
داداش شل کن بزار یه فرجی بشه!
10:40  1394/07/22
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
M j s : من ۲۰ اسفند تکمیل کردم ۳۱ مرداد فاکتور شده مدارک هم اومده هنوز تحویل نگرفتم
جعفر : تارا دستی سفید ۱۳ شهریورفاکتور شده
S3 خاکستری تهران : هنوز خیلی مونده تا کاراتون انجام بشه بنظر من حالا حالاها اصلا به ماشین فکر نکنید. من که اسفند نوشتم هنوز خبری از ماشینم نیست
علی حاج محمد حسینی : چقدر یه شرکت خودرو سازی بی مسئولیت و دروغگو میتونه باشه من تیر ماه سال گذشته ثبت نام ساینا دوگانه کردم ‌که الان هفتادو دو روزه که مابقی پول را هموواریز کردیم ولی نه جوابی به ميدند و نه ماشین را آخه این چه مدیریتی که این شرکت داره چرا اینقده مردم آزاری میکنید من با همون ماشین داغون قبلی داشتم اسنپ کار می‌کردم گفتم ماشین را بفروشم که با ماشین بهتر،درآمد بهتری برای زن و بچه ام داشته باشم که الان چهارده ماهه که دارم کارگری میکنم ولی این از خدا بی خبرا ماشین منو ندادن خدا از سرتون نگذره.
X5 : موضوع به این سادگی هم نمیدونی
نازنین : سلام من 19اسفند 199میلیون ریختم الان برای بقیه پول باید چقدر پرداخت کنم فاکتور زده بود مهر ماه
سالار : پس خوشبحال کسانی که سایناثبت نام کرده بودن..چون الان میرن پول واریز میکنن
دادا : تو که به قول خودت اتومات نوشتی.. اینجا چیکار میکنی؟ معلومه حرفات دروغه همه
t8 : ارسال پلاک یعنی چی مگه با ماشین نمیاد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایکس 22 : سلام وقت بخیر موعود تحویل شما کی بود در ضمن مبارکتون باشه
پارس tu5 : سلام هانیه خانم من الان پژو tu5 مدل 403 دارم من زمستان 402 بودم تبدیل زدم به سورن و پیامک تبدیل مجدد اومد رفت تفاوت پرداخت کردم دیدم پژو tu5 والان سه ماه زیر پامه
s7 : من طرح پیش فروش بودم.31 تیر زمان تحویل بوده تازه 29 شهریور فاکتور شده
رسول ef7p دستی پیش ت31 مرداد : جواب به آقا مصطفی و دوستان عزیز که در مورد نحوه ی محاسبه مبلغ سود تأخیر سوال داشتند سود تأخیر برای پیش فروش ها 1%کل مبلغ واریزی است 561/480/000×1%=5/614/800میلیون ماهانه این مبلغ تقسیم بر 30 روز کنید که میشه روزی تقریبا 187 هزار تومان، برای بدست آوردن مبلغ تأخیر 187 هزار تومان ضربدر تعداد روز تأخیر( از تاریخ تحویل تا روزی که فاکتور شده) مثل خودم که 187 هزار تومان ×29 روز = که شده مبلغ 5/537/000 همین روش برای دوستان فروش فو ری ها البته با سود 3% کل مبلغ واریزی محاسبه می‌شود.
ایکس33 فر‌وغ : با سلام احترام دوستان قدیمی. بنده تحویلم 16 مرداد بوده همه فکنم حفظید دیگه😂😂 میخاستم بپرسم کسی 16 مرداد مجوز خورده؟؟؟؟؟ اگر خورده بگه ؟؟؟ سپاس
ایکس 22 پرو نمایندگی بندر عباس : سلام امروز 200کیلومتر رانندگی کردم ماشین راحتی هست دنده راحت
شیراز 22 زارع : درود ،،خرید نقدی 15 اسفند تحویل سیستمی 6مرداد فعلا خبری از ماشین نیست ،خدا لعنت کنه سران مملکت رو ،،،،اقایون فرمول تاخیر چجوری حساب میکنن این خدا زدها،،،
x22 : آقای سعید تیگو 8 از روز قرارداد روزهای کاری رو میشمارن توی اروپا هم روزهای کاری در هفته 5 روزه یعنی از دوشنبه تا جمعه و شنبه و یکشنبه روزهای کاری نیستن اینجا هم همینطور پنجشنبه و جمعه روزهای کاری نیستن. این تو قرارداد اومده روزهای کاری و باید میپرسیدی. من نپرسیده میدونستم پنجشنبه جمعه روزهای کاری نیستن. ادعایی ندارم ولی وقتی قرارداد میذارن جلوتون دیگه چه لاستیک اتیش بزنین چه نزنین فایده نداره
مجید از تهران : عزیزمی 🎀
محسن : بله درسته منظورم دعوتنامه تکمیل وجه هست