کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه ای!

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

1carدر طول زمانی که شما می توانید 4 کلمه نخست این مقاله را بخوانید، این اتومبیل ها می توانند از حالت توقف کامل، سرعت خود را به یکصد کیلومتر در ساعت برسانند و پس از ثانیه هایی کوتاه، 160 کیلومتر را رد کنند و از دیدها محو شوند. اگر قادر باشید 4 چرخ را به یک راکت نصب کنید، خواهید توانست به این سرعت و شتاب دست یابید. اما این سه سوپر ماشین واقعی هستند، خودروهایی واقعی که هرکسی می تواند آن ها را در جاده های واقعی براند. حداکثر سرعت، همیشه معیاری برای ارزیابی پیشرفت های مهندسی در صنعت اتومبیل سازی بوده است. از طرفی دیگر شتاب نیز معیار مناسبی برای مشاهده نحوه شروع حرکت خودرو ارائه می کند. ممکن است متوجه برخی از شباهت های موجود در بین این سوپر ماشین ها شده باشید. بله، همه آنها قیمت بالایی دارند و صد البته که برخی قیمت بسیار بالاتری از بقیه دارند. همه آن ها از توربو شارژر استفاده می کنند و از گیربکس با کلاچ دوگانه بهره می برند.

 

نیسان GT-R پریمیوم 2012

شتاب صفر تا 96 = 2.94 ثانیه

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

GT-R نامی است که به خودروهای برتر نیسان اطلاق  می شود، مدلی که دارای قدرت مندترین موتورها و نیز پیشرفته ترین تکنولوژی ها است. در تولید این اتومبیل ها بیش از هر چیز بر روی عملکرد فوق العاده تمرکز شده است و به عنوان جایگزینی برای مدل های گران قیمت اروپایی عرضه می شوند و واقعاً تا به امروز با همتایان اروپایی به خوبی رقابت کرده اند. نیسان GT-R 2012 که ششمین نسل از این مدل است، قابلیت های بسیاری دارد و از بهترین خودرو های تولیدی شرکت نیسان محسوب می شود که در این گروه ارزان ترین اتومبیل نیز می باشد. مدل 2012 امکانات بیشتری هم به مجموعه امکانات این اتومبیل افزوده است که از جمله آن ها می توان به تغییراتی در طراحی موتور و نصب سیستم جدید کنترل کشش اشاره کرد.

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

توان خروجی موتور شش سیلندر خورجینی آن با حجم 3.8 لیتر به همراه دو توربو شارژر افزایش یافته است که وجود سیستم ورودی هوا، اگزوزهای بزرگتر و بازبینی انجام شده در زمانبندی سوپاپ ها و نسبت هوا و سوخت را تکمیل می کند. نتیجه این تغییرات افزایش 45 اسب بخار به نیروی 530 اسب بخاری خودرو و رسیدن گشتاور به 448 نیوتن متر می باشد. سیستم چهار چرخ محرک از محور فیبرکربنی برای انتقال این نیرو به چرخ های عقب استفاده می کند، جایی که گیربکس 6 دنده با کلاچ دوگانه و دیفرانسیل ضد قفل در آن واقع هستند. بخش های مکانیکی این خودرو برجسته ترین قسمت این اتومبیل بوده و تغییرات کمتری داشته است. دیواره های داخلی چرخ های 20 اینچی این مدل طوری طراحی شده اند که در طول شتاب های سریع، درگیری تایرها را با جاده افزایش دهند.

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

هنگام شتاب گیری سیستم RMS دور موتور را در 4000 دور در دقیقه نگه می دارد. وقتی که ترمزها رها می شوند کلاچ خودرو به اندازه ای حرکت می کند که اصطکاک تایرها با زمین از بین نرود. بسته به نوع جاده تا 98 درصد از نیروی تولیدی موتور به چرخ های عقب منتقل می شود، البته تا زمانی که لغزندگی تشخیص داده نشود. چون در این صورت تا 50 در صد از توان به چرخ های جلو منتقل می شود تا ثبات کنترل خودرو افزایش یابد.  این نیسان در شروع حرکت همیشه برنده بوده و به مدت دو ثانیه یا 45 مایل خودش را به پیش می اندازد. یعنی اگر مسابقه در همین ابتدا به پایان می رسید، قطعاً این هیولا برنده بود.

 

پورشه 911 Turbo S 2012

شتاب صفر تا 96 = 2.84 ثانیه

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

هر سال پورشه به تولید طرح غیر معمول موتور تعبیه شده در عقب خودرو ادامه می دهد، طرحی که دلیل پیروزی پورشه دربرابر اکثر رقبای خود بوده است. پورشه 911 Turbo S قطعاً سریع ترین پورشه جاده ای است که جهان تا کنون به خود دیده است. این شرکت مدعی است که این مدل به نسبت خودروهای دیگر از نظر شتاب نزدیک ترین رقیب بوگاتی ویرون است.

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

سخت افزار مدل توربو نیز همان مدل تمام آلومینیوم پورشه است، یک موتور 6 سیلندر خطی با تزریق سوخت مستقیم و حجم 3.8 لیتر که توربو شارژر آن هر سیلندر را به طور مجزا تغذیه می کند. Turbo S اکنون به لطف موتور بسیار قدرتمندش، توان خروجی را مجموعاً به 530 اسب بخار رسانده و گشتاور آن برابر با 516 نیوتن متر است. امکانات دیگر این خودرو مستقیماً از مدل توربو برگرفته شده و شامل گیربکس 7 دنده PDK و ترمزهای کامپوزیت سرامیکی، قفل مرکزی چرخ های RS و مجموعه اسپرت کرونو انحصاری شرکت است. سیستم چهار چرخ محرک پورشه از دیفرانسیل مرکزی و کنترل الکترونیکی برای انتقال 50 درصد گشتاور به چرخ های جلو استفاده می کند. در این مدل به دلیل تقسیم خاص وزن، تایر های 305 میلی متری عقب اکثر وزن خودرو را تحمل می کنند.

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

با فعال بودن سیستم کنترل کشش دور موتور در 5000 دور نگه داشته می شود که نیروی حاصل در این دور حدود 450 اسب بخار وگشتاور معادل 472 نیوتن متر می باشد. این خودرو در ابتدای شتاب گیری 16 درصد از نیرو به چرخ های جلو و بقیه را به چرخ های عقب منتقل می کند تا  به بهترین حالت اصطکاک چرخ ها را با جاده حفظ کند. باید اعتراف کرد که قدرت شتاب گیری پورشه 911 Turbo S نشان از کیفیت و ساخت بی نقص آن است.

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

 

بوگاتی ویرون 16.4 سوپر اسپرت 2012

شتاب صفر تا 96 = 2.52 ثانیه

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

باید اذعان داشت که بوگاتی در قلمرو خود یک پادشاه است. بوگاتی ویرون سوپراسپرت با قیمت 2.6 میلیون دلار پادشاه دنیای سوپر ماشین ها محسوب می شود، یک مونا لیزای مهندسی آیرودینامیک.

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

این بوگاتی یک ماشین عالی است، موتور 16 سیلندری آن با حجم 8 لیتر و سیستم توربوی چهارگانه، باعث شده که این خودرو اولین و تنها نمونه در نوع خود باشد که نیرویی معادل 1183 اسب بخار و گشتاور 1106 نیوتن متر تولید می کند. توان تولیدی از توربو شارژرها و اینترکولرهای بزرگتر و نیز سیستم اگزوز حجیم تر حاصل می شود. تغییرات دیگر شامل سیستم آیرودینامیک و طراحی مجدد شاسی می شود، تغییراتی که به امنیت خودرو در سرعت های بالا کمک بسیاری می کند. برای شروع حرکت باید پدال ترمز را فشار داد و دکمه کنترل کشش و کنترل پایداری روشن کرد. هنگام شتاب گیری دور موتور به 3000 دور در دقیقه می رسد، دوری که در آن موتور نیروی تقریباً قابل کنترل 632 اسب بخار را به چرخ ها منتقل می کند.

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!

با تقسیم متغیر نیرو و بدون هرزگردی چرخ ها این سوپراسپرت شروع به حرکت می کند و شما را در حالت افقی به جلو پرتاب می کند. نیروی شدید وارد شده به شما باعث می شود که بازدم را فراموش کنید! خاموش کردن سیستم کنترل کشش باعث بروز صحنه ای عجیب می شود که با حرکت خودرو در 5000 دور در دقیقه آغاز شده و درادامه به یکباره خودرو ناپدید می شود. سوپر ماشین مورد علاقه شما کدامیک از اعضای کلوپ دو ثانیه ای است؟

کلوپ سوپر ماشین های 2 ثانیه‎ای!


منبع

Roadandtrack

برچسب : سوپرماشین , بوگاتی , 911 , GT , r






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

44 نظر

علی
1

اگر اسم نیسان gtrاومگای 2000 اسبی رو نشنیدید طبیعیه ولی برید تو آپارات سرچ کنید میبینید لابورگینی اونتادور رو هم میگیره وحتی پورشه 911 براش تو درگ تایمز عددی نیست و می بلعتش و اما بوگاتی شاهکار که مدت هاست رکورد سرعتش توسط ونومgt آمریکایی شکسته شده و حتی درگ بین نیسان جوک با موتور تقویت شده ی gtr رو تو درگ تایمز ببینید با چه فاصله ای نیسان باخت تعجب میکنید و قدرت نیسان رو میبینید پس انقدر توانایی بوگاتی رو به رخ نکشید نیسان gtr رکورد 0تا300کیلومتری که 7.98ثانیه است و سریع ترین نیسان gtr رکورد سرعتش 402کیلومتر برساعته من اصلا قصدم توهین به بوگاتی شاهکار نیست ولی ونوم gtرکوردش رو زده راستی نیسانgtr تو قدرت های مختلفی مثل 2050 یا2000یا1700یا1450یا1000یا750یا660اسبی دیده میشه
18:47  1395/02/23
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

اگر اسم نیسان gtrاومگای 2000 اسبی رو نشنیدید طبیعیه ولی برید تو آپارات سرچ کنید میبینید لابورگینی اونتادور رو هم میگیره وحتی پورشه 911 براش تو درگ تایمز عددی نیست و می بلعتش و اما بوگاتی شاهکار که مدت هاست رکورد سرعتش توسط ونومgt آمریکایی شکسته شده و حتی درگ بین نیسان جوک با موتور تقویت شده ی gtr رو تو درگ تایمز ببینید با چه فاصله ای نیسان باخت تعجب میکنید و قدرت نیسان رو میبینید پس انقدر توانایی بوگاتی رو به رخ نکشید نیسان gtr رکورد 0تا300کیلومتری که 7.98ثانیه است و سریع ترین نیسان gtr رکورد سرعتش 402کیلومتر برساعته من اصلا قصدم توهین به بوگاتی شاهکار نیست ولی ونوم gtرکوردش رو زده
18:39  1395/02/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرناندو
2

خیلی کار زشتیه که بوگاتی رو با این دوتا مقایسه میکنین واقعا کار زشتیه و بی احترامی به این شرکت بزرگه . اگه میخواین یه خودرو در حد بوگاتی مقایسه کنید فقط مک لارن پی 1 و لامبورگینی المنتو میتونن شایسته مقایسه باشن نه هیچ خودروی دیگه ای . تنها خودرویی که میشه با نیسان جی تی آر و پورشه 911 مقایسه کرد جگوار اف تایپه که مدل 2012 هم داره . خوش باشید و موفق
11:00  1394/06/03
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

بهت برنخوره بعضی وقتا واقعیت خیلی تلخه
01:07  1394/11/26

گزارش
بهنام
1

بوگاتی که قدر و شاخ شکی نیست ولی مقایسه و بررسی هم به اگاهی و اطلاعات خودروسازها کمک میکنه
01:23  1394/11/26

گزارش
مهندس
4

دوستان مقايسه ايندو با بوگاتي اشتباه محضه به اين دليل كه شما داريد يك ماشين 1200 اسبي رو با ماشينهاي 500 اسبي مقايسه ميكني بعد ميگيد كه بوگاتي شاهكاره اتفاقا برعكس نيسان و پورشه شاهكارن كه با موتور 500 اسبي شتابي برابر بوگاتي ورون دارن و رقيبي سرسخت براي اون هستند
15:05  1393/07/01
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

دوست عزیز.حرفت تاحدودی درست.اما شرکت بوگاتی تنها هدفش از 1200 اسب بخار کردن ویرون صفرتاصدش نبود.بلکه سقف سرعت بالاتره. حالا برو ببین اون دوتا خودرو سقف سزعتش چندتاست!!به زور شاید به 330کیلومتر برسن.اما بوگاتی داستانش فرق میکنه.طبق آمار متناقض چیزی بین 423 تا431 کیلومتره.شما که نوشتین اسمتون مهندسه.باید بدونید برای دست یافتن به سرعت بالای 400 کیلومت چون برخورد اتومبیل با هوا در اون سرعت مثل سیال عمل میکنه(رفتار هوا بیشتر مثل آب میشه )پس احتیاج به قدرت خیلی بالایی هستش تا بتونن دربرابر مقاومت هوا موفق باشن.توی برنامه تخت گاز راجع به همین بوگاتی مجری جیمز می همین ویژگی زو بررسی کردش.و گفت برای رفتن از سرعت 370تا 420 عملا موتور بایستی 400 اسب بخار بیشتر تولیدکنه.اونم فقط واسه 50 کیلومتربیشتر!!پس شرایط اقتضا میکرد خودروی بالای 1000 اسب بخاری تولید کنن.فرق این همه فاصله قدرت همین 50 یا 60 کیلومتر سرعت بیشتره.امیدوارم واضح گفته باشم.
19:51  1393/07/01

گزارش
علی
0

من راننده ماشین superlleggers هستم فکر نکنم این ماشین ها به سرعت من باشن خخخخخخخخخخخخخخ
20:07  1393/06/07
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
1

GTR خیلی زیبا و خواستنیه ولی ویرون یک شاهکاره
10:22  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد
3

اساتید محترم چرا BMW سوپر ماشین مثل بوگاتی یا فراری تولید نمیکنه؟ آیا توانایی این کار نداره یا دلیل دیگه ای داره ؟
17:31  1392/12/08
گزارش
پاسخ دادن
گوبریاس
3

GTR
16:09  1392/12/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: saeed.you
3

nissan GTR
13:26  1392/12/08
گزارش
پاسخ دادن
armin
1

ببخشید سوالم رو اشتباه نوشتم فیرق موتور خورجینی با خطی چیه ؟ کدومش قوی تره ؟
13:24  1392/12/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

دوست عزیز.تا اونجا که اطلاع دارم موتور خورجینی معمولا به موتورهایی با ساختار v شکل که امروزه بسیار کاربرد دارن اطلاق میشه.اعم از v6 یا v8 یا حتی v10 که مثلا آئودی یا لامبورگینی و بعضی شرکتهای دیگه ازاین نوع استفاده میکنن.یا مثلا همین بوگاتی که تونست از تلفیق دوتا v شکل به موتور w شکل دست پیداکنه.اما ساختار خطی یا همون باکستر معمولا توسط شرکت پورشه شناخته تر شده.چون مرکز ثقل بسیار پایینی این نوع موتورها دارن پس هندلینگ و چسبندگی خیلی بالایی خودروهایی که ساختار خطی دارن به نسبت خودروهایی با شکل v دارن.این که کدوم نوع موتور بهتره رو من نمیدونم.اکثر کمپانی ها از ساختار vشکل استفاده میکنن.از طرفی کمپانی هایی مثل پورشه یا سوبارو هم اصراربر این دارن که نوع خطی بهترین نوع طراحی موتوره.اگه دوستان اشتباهی در اطلاعاتم دیدن لطفا اصلاح کنن.
23:48  1393/06/07

گزارش
امیر
0

بوگاتی مال فولکس واگن آلمانه ، فقط کارخونش تو فرانسس ، ولی اصلش آلمانیه دوست عزیز ، هیچ ربطی به ایتالیا نداره ، جالبه بدونین پورشه هم مال فولکس واگن هست اکثر سهامش ، جالبتر اینکه بدونه لامبرگینیه ایتالیایی هم مال فولکس واگنه آلمانه ، حالا اینکه میگی قدرت دست فلان و سرعت دست ایتالیاس و.... رو میشه گفت همش دسته آلمانه ، فقط بین بنز و بی ام و و فولکس واگن تقسیم شده این صنعت .
بوگاتی هیچ ربطی به ایتالیا نداره .
جدا از این حرفها من نمیدونم چرا اونتادور و مکلارن p1 و فراری f12 نیست تو این کلوپ 2 ثانیه ای ها ، شاید کلوپش ۳ نفره بوده فقط
23:21  1392/12/07
گزارش
پاسخ دادن
soheil
0

داداش کسی که شرکت بوگاتی رو تاسیس کرده ایتالیایی بوده
اوتوره بوگاتی موسس شرکت بوگاتی ایتالیایی هست
اره دیگه العان خیلی شرکت ها تماما یا قسمتی از اون ها مال فلس واگنه
09:15  1393/06/08

گزارش
علی
0

آخه این اطلاعات چیه میگین.سهام لامبورگینی توسط آئودی آلمان تصاحب شده.فولکس واگن مالک بوگاتیه.ضمنا بوگاتی در اصل فرانسویه.ایتالیا پیه آخه.اتوره بوگاتی اهل فرانسه بود.کی ایتالیایی شد طفلک.بابا بدون اطلاع جرف نزنین.
19:39  1393/07/01

گزارش
m.a
9

من نیسان GTR انتخواب میکنم چرا چون بوگاتی و پورشه صندوق عقب ندارن نمیشه دوگانه سوزشون کرد.
19:22  1392/10/13
گزارش
پاسخ دادن
ت
5

صندوق جلو که دارن
بگو واست جلو وصل کنن!!
ما همین کارو کردیم
12:49  1392/12/08

گزارش
soroush
5

تنها راه دست یافتن به این ماشین ها میدونی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینکه یه کلیک راست بزنی روش و کپی پیست کنیش تو کامپیوتر
22:48  1392/02/27
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
1

11 راست میگه ماماشینایی میخوایم واسه داخل شهرماکه نمیتونیم بریم پیست سواری کنیم
11:04  1392/02/05
گزارش
پاسخ دادن
11
2

veno ke joze mashine tu shahri hesab nemishe joze mosabegheyiyast
17:53  1392/01/18
گزارش
پاسخ دادن
mm7
3

پس هنسی ونوم چی ؟ اون که بوگاتی رو شکست داده .
15:22  1392/01/18
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
3

متخصصین فوق فقط ادعای ماشین دارن نه تخصص. با این نظرات سطحی!
22:58  1392/01/17
گزارش
پاسخ دادن
Saeed Tuning
16

همیشه یه شعاری بین ماشین باز ها هست.
سرعت دست ایتالیا
قدرت دست امریکا
لوکس و اپشن دست المانیها
بچه فقیرو کم خرج و بی صدا واسه ژاپنیهاست.
پورشه و نیسان در حدی نیستن که بخوان تو کلاس سرعت یه شوالیه ایتالیایی باشند.

1.5 dagger GT
Ariel Atom V8 2.3
2.3 Bugatti Veyron Super Sport
2.6 Lamborghini Aventador
2.7 Hennessey Venom GT
2.8 SSC Ultimate Aero TT
2.8 Lamborghini Murciélago LP 670–4 SuperVeloce
2.9 Koenigsegg Agera R
2.9 Caterham 7 Superlight R500
2.9 Gumpert Apollo Sport
2.9 KTM X-Bow
2.9 Koenigsegg CCXR
Maclaren p1 2.9
2.9 Ferrari_la
20:58  1392/01/15
گزارش
پاسخ دادن
محسن
6

مهندس فقط نگو که فک کردی بوگاتی مال ایتالیاس که دیگه خیلی شرمنده بچه ها میشی !!!
خوش باشی علی الخصوص با آریل اتم :)))))))))))))
20:13  1392/12/07

گزارش
Saeed Tuning
11

اگر بخوای به صورت دقیق به این سه ماشین نگاه کنی فقط ویرون که شتابش تو باشگاه 2 ثانیه هاست حالا خدا میدونه کسی که این مطالبو نوشته جه هدفی داشته (منظورم به این دوست عزیزمون نیست جون این بنده خدا فقط باز نویسی فارسی کرده منظورم به کسی که این مطالبو برای اولین بار ثبت کرده) این 2 ماشینو اورده تو کلاس 2 ثانیه ای ها واقآ خنده داره 2تا ماشین معمولی تو کلاس ویرون. چه حدفی داشته از این موضوع خدا میدونه. پورشه و نیسان بر اساس 0 تا 60 مایل 96KM تایمشون زیزیه 3 هستش ولی اگر بخوایم 0 تا 100 کیلمترشون حساب کنیم به این صورت میشه.
porsche 911 turbo s cabriolet 0-100km time 3.2
Porsche 911turbo s coupe 0_100km time 3.1
Nissan GT_R premium 0_100km time 3.1
Bugatti Veyron 16.4 Super Sport 0_100km time 2.8
20:06  1392/01/15
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4

پسر خوب ملاک اصلی ۰ تا ۶۰ مایله !!! نه ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر !!!
20:16  1392/12/07

گزارش
audi a8
6

برادر معظم 0-60 مایل برابر 0-96 کیلومتر هست .. چون هر مایل 1.6 کیلومتره ....
موفق و موید
11:51  1393/03/18

گزارش
سیامک
2

فقط پروشه چون قدرت بوگاتی خیلی بیشتر از این دو ماشین هست ولی این دو رقیب سرسخت ماشین بسیار قوی تر از حود هستند
18:34  1392/01/15
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
14

اگه مَردن بیان با زیبای ایرانی(تیبا) یکو دو بندازن .
15:37  1392/01/15
گزارش
پاسخ دادن
milad
5

خدای نامرد ن چرا پراید رو نیاوردن
02:32  1392/01/15
گزارش
پاسخ دادن
ma3ta.ir
21

پس پراید چی مگه شتابش 0.1ثانیه نیست
19:29  1392/01/13
گزارش
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: حیدری
9

پاسخ به "V":
این مقاله مربوط به سوپرماشین‎های 2012 این سه شرکت است. به همین دلیل نامی از لامبورگینی آونتادور، وننو و یا مدل‎های جدید پورشه و نیسان در آن ذکر نشده است. ممکن است سایت‎های دیگر و یا مجلات هم از همین منبع استفاده کرده باشند و دلیلی بر کپی بودن آن نیست.
01:00  1392/01/13
گزارش
پاسخ دادن
v
1

این کپی مطلبی بود که چندین ماه قبل در مجله ماشین خوندم.واسه همینه که اسکی از لامبو وننو واونتادور نیس
21:28  1392/01/12
گزارش
پاسخ دادن
رهگذر
9

پس لامبورگینی وننو که اخیرا رو نمایی شده کجاست؟
16:50  1392/01/12
گزارش
پاسخ دادن
آرام
10

انتخاب منم gtr ، من از طراحی که ماشینای ژاپنی بخصوص شرکت مزدا و تویوتا لذت میبرم امیداورم بتونم در آینده نزدیک یک gtr بخرم
10:51  1392/01/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مسعود صادقی
8

هر 3 تا رو میخرم
07:59  1392/01/12
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا طهرانی
5

بازم = بازدم
21:46  1392/01/11
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا طهرانی
13

فقط بوگاتی!
با شتاب 2.54 و نیروی وارد شده به شما باعث میشود که نتوانید بازم کنید! :D
21:24  1392/01/11
گزارش
پاسخ دادن
نادر
17

فکر کنم نیسان دست یافتنی تر باشه.
21:12  1392/01/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mamad ali
17

gtr انتخاب منه
18:38  1392/01/11
گزارش
پاسخ دادن
Ahmad
4

واقعا همه این ماشینها عالین ولی من خیلی خیلی پورشه رو قبولش دارم و اگه یه روزی بتونم بخرم حتما این ماشین فوق العاده رو میخرم.
15:19  1392/01/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Amir Prs
28

مگه Aventador شتابش 2.6 نبود؟ پس برای چی توی مقایسه اورده نشده؟
14:30  1392/01/11
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سیروان : دوستان عزیز ایران خودرو بخشنامه داده پیش فروش ها شامل افزایش قیمت نمیشه این سایپای خراب شده هم افزایش نده
مجتبی : دمت گرم اکبر اقا بابت تمام اطلاعاتی ک دادی🌹
ری‌‌را : یبار رفاقتی دکمتو زدم دیگه این شلوغ بازیا چیه جنبه داشته باش
ری‌‌را : تویی ک خودتو جا خانعلی جا زدی بیام دکمتو بزنم؟
ایمان : با سلام من ثبت نام مهر مبلغ 290 پیش پرداخت بودم اسفد دعوتنامه صادر شد 22 اسفند واریز وجه کردم ولی هنوز فاکتور نشده.
سینا : سلام دوستان. امروز کسی پلاک شده؟
Cvt 403 : سلام دوستان منم امروز زنگ زدم میگن تو ۲ مرحله برای اسفند ۴۰۳ دعوتنامه هاشونو ارسال کردن. برای بقیه هم گفتن تو مرحله ۳ ارسال میشه . کسی براش دعوتنامه cvt برای اسفند ۴۰۳ اومده؟
حسین : چطور ۲۲ اسفند هنوز فاکتور نشده ولی شما فاکتور شدی؟
داودa5 : سلام خیر دیگه واقعا شورشو درآوردن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
وحید : شما رزرو بودید؟ واریزیت کی بوده؟
هادی اریزو : من 28 خرداد هستم یعنی زودتر شما اسم نوشتم دیون دادم شما چه جوری دیون ندادی حتی از 403 دیون گرفتن بعد شما دیون ندادی جوک مگر
مهرانا : سلام به همگی من ساینا دوگانه 26 اسفند تکمیل وجه کردم کسی اطلاع داره ساینا دوگانه تا چه تاریخی فاکتور شده؟؟ آقا توحید اگه شما میدونین ممنون میشم جوابمو بدین
6دنده : اصلا اردیبهشت کسی فاکتور شده
207 پانا مرداد : سلام، دعوتنامه مرداد پانا رینگ فولاد صادر شد، مبلغ 396410000
فروش فوق العاده : سلام مبلغ مابتفاوت رو از سود تاخیر کم میکنن ؟ احتیاجی به پرداختش نیست؟؟
صبر ایوب : سلام ویژه بر مادران مدیران سایپا
سورن 2 تیر : شماره قرارداد تون چنده؟
علی 27 مهر : من 27 مهرم فاکتور نشدم 25 خرداد حتما باید بریم حقمونو بگیریم
مهدی : 1402 از ایران خودرو ماشین گرفتم نزدیک 13 میلیون سود مشارکت بعد 4 ماه بهم تعلق گرفت الان اندازه دو برابر همون پول دادم برای پیش فروش ولی بعد 5 ماه زده سود مشارکت صفر یعنی ایران خودرو خود دزد مخصوصا با این مدیریت جدید