خودروسازان بهای خدمات پس از فروش را خرج خودشان می‌کنند!

خودروسازان بهای خدمات پس از فروش را خرج خودشان می‌کنند!

 
رییس اتحادیه اتوسرویس گفت: براساس قانون، خودروسازان سه درصد از قیمت خودرو را برای خدمات پس از فروش در زمان خرید از مشتری دریافت می‌کنند اما این مبلغ صرف خدمات پس از فروش نمی‌شود بلکه برای موارد شخصی خودشان هزینه می‌شود!
 
باوجودی که صنعت خودروی داخلی در سال‌های گذشته کمی پیشرفت داشته اما هنوز خدمات پس از فروش در شرکت‌های خودرو‌ساز ایرانی وضعیت خوشایندی ندارد و بسیاری از خریداران از این موضوع ناراضی هستند. خرابی بیشتر خودروها پس از تعمیر و ‌پخش نامناسب خدمات پس از فروش از موارد مهم در این زمینه است که در این باره علیرضا راسی به خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مردم از خدمات پس از فروش خودرو راضی نیستند. براساس قانون، خودروسازان سه درصد از قیمت خودرو را برای خدمات پس از فروش دریافت می کنند ولی در عمل شاهدیم که مردم از این خدمات ناراضی هستند و خیلی از خودروسازان به این موضوع توجه نمی‌کنند.
 
خیلی از نمایندگی‌های خودرو فاقد پروانه کسب هستند
وی گفت: براساس قانون، باید پروانه صنفی توسط هر واحد صنفی که فعالیت می‌کند دریافت شود، درحالی که تعداد زیادی از نمایندگی‌های سطح شهر که خودروسازان به آنها نمایندگی دادند فاقد پروانه کسب هستند و زمانی که می‌خواهیم آنجا را پلمب کنیم با کارکنانی در آن جا مواجه می‌شویم که تنها راه معیشت آنها فعالیت در این نمایندگی‌هاست و در برخی مواقع از این کار منصرف می‌شویم.
 
راسی ادامه داد: همه مدیرانی که در خودروسازی داخلی فعالیت می‌کنند در شعارهای خود رضایت‌مندی مشتریان را سرلوحه کار قرار می‌دهند در صورتیکه به این شعارها پایبند نیستند.
 
رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران در عین حال بیان کرد: برای خدمات پس از فروش، تمامی تعمیرگاه‌های ما به مردم سرویس می‌دهند و این در حالی است که نمایندگی نیستند.
 
وی همچنین یادآور شد: مردم در زمان بروز مشکل خودروهای خود، به واحدهای مجاز تعمیرگاهی مراجعه کنند که پروانه کسب در مغازه‌های آنها نصب شده باشد که در صورت بروز مشکل بتوانند شکایت خود را مطرح کنند تا رسیدگی شود.

منبع

ایسنا

برچسب : خدمات , پس , از , فروش , خودروساز






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
دی ماه : بله دیگه افزایش قیمت میدن بعد برای شما مابه التفاوت رو میفرستندبرای تکمیل وجه کنید خیر نبینن
شاهین پلاس اتوماتیک : من 22 اسفندم هنوز فاکتور نشده
محمد۲ : سلام دوستان تکمیل وجه اسفند کسی هست فاکتور نشده باشه؟
سعید : قبل عید فاکتور میکردن دیگه از فروردین فاکتور نکرده سایپا دروغگو
رضا : سلام من امروز مجدد با امور مشتریان تماس گرفتم و گفت که تا یک اسفند فاکتور شده منم با سر و صدا بهش گفتم که ۲ هفته س همینو میگی و روی یک اسفند متوقف شده چرا پلاس رو تا آخرای اسفند فاکتور کردین ولی cvt روی یک اسفند مونده خلاصه اینکه دوستان همه زنگ بزنید صدای اعتراضتون رو بشنون اینجوری دست رو دست بزارید هیچ کاری برامون نمی کنن یه خورده فعال باشید لطفا
اکبر از اردبیل : سلام به نوبه خودم از شما و تمام اعضای با معرفت گروه ممنونم
شاهین خرداد : سلام من دیروز تکمیل وجه کردم والله ترسیدم افزایش بخوره قطعا هم تو این هفته افزایش قیمتو داره سایپا ان شاالله برای شما افزایش نخوره ولی من ریسک نکردم و پولشم نداشتم خدا بهترینا رو نصیبتون کنه
شاهین 403 : سلام پس کم کم باید منتظر باشیم ما که اردیبهشت تکمیل وجه کردیم
سارا : سلام کسانیکه شاهین جی پیش فروش شد بهشون و نصف مبلغ رو دادن اگر افزایش قیمت صورت بگیره بعنوان مثال ۳۰ درصد برای این افراد ۱۵ درصد محاسبه میشه چون پول نصفشو دادن
دیانا : سلام از همه ی بزرگوارانی مثل اکبر آقا که این مدت واقعا سنگ تموم گذاشتن و همه ی کسانی که اطلاعات در خدمت گروه گذاشتند بسیار ممنون و سپاسگزاریم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رهگذر : مگه حواله فروش داریم تا قیامت هم نمیفروشیم
پیش فروش تیر : بنظرم تا تعیین تکلیف قطعی خودروها از واریز وجه امتناع کنید. چون اگر یه عده واریز وجه کنند ایرانخودرو اثبات میکنه که مردم با قیمت های جدید مشکلی ندارند و تکمیل وجوه صورت گرفته.
ساینا اس بهمن : سلام کسی میدونه پیش فروش بهمن رو کی تحویل میدن؟؟؟؟؟؟
پانا : سلام دوستان اصلان دعوت نامه مرداد صادرنشد من زنگ زدم همش شایه میکنن من خودم مرداد ماه هست درگاه باز نشد
سعید : سلام دوستان کسی هست موعد تحویل شهریور؟ یا بعد از دعوتنامه مرداد مهر میاد ؟
منوچهر : سلام شما آن قسمت جای میل سوپاپ رو عوض کنی فکر کنم درست بشه
مهدی 25 مهر : دیشب
سورن فوروش فوری : سلام از تیر ماهی های فروش فوق العاده خبری نیست؟ کسی فاکتور نشده؟
سورن موتور جدید 29 خرداد : تکمیل وجه کی انجام دادین؟
محمد : سلام دوستان آدرس دقیق تجمع رو بزارید لطفا