درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!

درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!در یک نظرسنجی صورت گرفته از خریداران خودرو، پاسخ‌دهنگان خواستار رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خریداران خودروهای داخلی و خارجی انتقادات زیادی از نحوه خدمات‌دهی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو دارند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مشتریان خودرو هفت شاخص را به عنوان انتظارات و نیازهای خود از فرایند خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو مطرح کرده‌اند.
در این زمینه مصرف‌کنندگان خودرو خواستار راحتی در فرایند اخذ پذیرش از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و به‌ویژه رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان شده‌اند.
ثبت و رسیدگی به تمام ایرادات خودرو در تعمیرگاه‌ها، برطرف کردن تمام عیوب خودرو و در نظر گرفتن زمان تعمیرات نیز از دیگر مطالبات مصرف‌کنندگان خودرو در این حوزه بوده است.
همچنین مصرف‌کنندگان دو شاخص کیفیت قطعات یدکی و استفاده از قطعات مناسب و ارائه صورت‌حساب تعمیراتی از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از دیگر مطالبات خود در این زمینه عنوان کرده‌اند.
در این نظرسنجی مالکان خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و مالکان خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان مورد پرسش قرار گرفته‌اند.
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , برخورد , تعمیرگاه , مصرف کنندگان , خدمات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: silvershadow
1

خداییش نگا به دسته بندیشون بکن. این دسته بندی به درد زمانی میخورد که ماشینای وارداتی بیشترشون بین 50 تا 100 بودن و بنز و ب ام و رو با 100 تا 300 میلیون میشد خرید. همین کارا رو میکنن آدم ب عقلشون شک میکنه. اون از ملاک قرار دادن 2500 سی سی برای واردات و اینم از دسته بندی و نظر سنجیشون.
19:48  1394/04/06
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : امروز زنگ زدم ۲۰ اسفند فا کتورشده
ععقچی : همش تقصیر عراقچیه دیوونه است
شاهین +++ : منم هفته پی زنگ زدم ظاهرا فقط کلمه صبور باشید بلدن گفتم توقف تولید شده؟پلشت جواب داد نه ازدحام آخر اسفند زیاده!!! فک کنم مزخرف گفت تقریبا امروز زنگ زدم گفت گیربکس اتوماتیک به دستمون نرسیده همش مسخره الکی
شاهین کیارش : کدوم شهر منم میامممم
شاهین +٪ : سایپا بیشرف دزد کثیف سود پول ما و بالا کشیده مرگ بر سایپا همه باهم تجمع کنیم به همه اطلاع میدم مملکت صاحب داره
شاهین : سایپا بیشرف تجمع تجمع
شاهین اسفند : با این حالت فاکتور بشه تقریبا یه ماه دیگه
مسعود : دوستان لطفا زنو بچه هاتونم بیارین سایپا بیشرف
من هستم : من هستم زنامونم بیارین جمعیت زیاد شه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امیر : شنبه به نمایندگی سر بزن اومده احتمالا زنگ نمی،زنند
علی 207 پانوراما تحویل مهرماه طرح فرسوده : سلام دوستان خوب. تو را خدا اگه کسی میدونه. بگه من تحویل 30 مهرهستم طرح فرسوده مبلغ اولیه را 403/12/23 واریز کردم. 294میلیون . 23 تیرماه 404 ماشینمو و تحویل اسقاط دادم. البته برگه تایید اسقاط و دادم به ایرانخودرو. دو هفته بعد برگه اصلی و کارشناسی را تحویل ایرانخودرو دادم. الان 10 روز مونده به مهر ماه هنوز دعوت نامه تکمیل وجه برام نیومده . آیا کسی هست. شرایطش مثل من هست. بنظرتون چطور پیگیری کنم.ممنون
امیر : چرا انقدر عجله داری 😢😢
امیر : سلام احتمالا تو همون هفته اگر تعطیلی نباشه
دی : عمرم با این سایت گذشت برا خودم متاسفم
محمدشاهرود : سلام.من تحویل آذرپارسال طرح عادی.اطلس جی.15 شهریورفاکتور.امروزچک کردم.چراغتحویل خودروروشنه.احتمالایانمایندگیه.یاتوی راه نمایندگی.تکمیل وجه15اسفند.
6دنده رینگ تحویل31مردادد : فاکتور شدی؟؟
رضا : 26 تیر دعوتنامه مهر صادر شد
سورن 31 تیر : برا من 11 روز تول کشید
6دنده پیش فروش31مردادآلمنیوم : 10میلیون خلافی پلاک فعال داشتم دادم که بعد فاکتور پلاک شه هیچی به هیچی من نمی دونم اینا وقتی نمیتونن سر موعد تحویل بدن چرا دوباره پیش فروش میزارن آقا جان عزیزاتون هر کی که دورتون هست میخاد ثبت نام کنه نزارید پیش فروش بزنه حقشه که ورشکست بشه این خودرو ساز مردم رو مسخره خودش کرده بخدا عین خیالش هم نیست