درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!

درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!در یک نظرسنجی صورت گرفته از خریداران خودرو، پاسخ‌دهنگان خواستار رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خریداران خودروهای داخلی و خارجی انتقادات زیادی از نحوه خدمات‌دهی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو دارند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مشتریان خودرو هفت شاخص را به عنوان انتظارات و نیازهای خود از فرایند خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو مطرح کرده‌اند.
در این زمینه مصرف‌کنندگان خودرو خواستار راحتی در فرایند اخذ پذیرش از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و به‌ویژه رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان شده‌اند.
ثبت و رسیدگی به تمام ایرادات خودرو در تعمیرگاه‌ها، برطرف کردن تمام عیوب خودرو و در نظر گرفتن زمان تعمیرات نیز از دیگر مطالبات مصرف‌کنندگان خودرو در این حوزه بوده است.
همچنین مصرف‌کنندگان دو شاخص کیفیت قطعات یدکی و استفاده از قطعات مناسب و ارائه صورت‌حساب تعمیراتی از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از دیگر مطالبات خود در این زمینه عنوان کرده‌اند.
در این نظرسنجی مالکان خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و مالکان خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان مورد پرسش قرار گرفته‌اند.
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , برخورد , تعمیرگاه , مصرف کنندگان , خدمات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: silvershadow
1

خداییش نگا به دسته بندیشون بکن. این دسته بندی به درد زمانی میخورد که ماشینای وارداتی بیشترشون بین 50 تا 100 بودن و بنز و ب ام و رو با 100 تا 300 میلیون میشد خرید. همین کارا رو میکنن آدم ب عقلشون شک میکنه. اون از ملاک قرار دادن 2500 سی سی برای واردات و اینم از دسته بندی و نظر سنجیشون.
19:48  1394/04/06
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتومات ۱۴۰۳ : سلام مطمعنی تا ۲۰ مهر دعوت نامه GL صادر شده؟
اکران : منم تحویل ۴شهریور هستم ،موندم بدون ماشین با یه بچه مریض،آخه لامصبا اگه نمی‌تونید چرا وعده یکماهه الکی میدید
چانگان cs55 : سلام صنعت و معدن نمیتونیم متأسفانه برای خودرو وارداتی شکایت کنیم من اینو پیگیری کردم باید از طریق دادگاه و اینا برای وارداتی شکایت کرد. سازمان بازرسی هم که سایت داره بزنید بیاد و شکایت ثبت کنید
بهروز : بله سه چهارتا توگروهها دیدم
تاراv4فوری : سلام تحویل3شریور فاکتور 16شهربور پلاک19شهریور
تارا v1p : سلام داخل فاکتور نگاه کردید از مبلغ جریمه تاخیر تون چیزی کم شده؟؟
شاهین پلاس۱ : یعنی چی صبوری بفرمایید تا اخر سال معوقه هارو میدن اخه بی وجدانا تا اخر سال ۶ ماه دیگه مونده جمع کنید بساط بخور بخوراتونو ماشینامون بدید
داراب : شماره ردیف قراردادت چند بود؟ منم نقره ای ۳ شهریور نشدم
M : با سلام. دوستانیکه 17 یا 18 اسفند هستند و فاکتور شدند خواهشا اطلاع رسانی کنند؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی دنا 6 دستی تحویل 31 تیر : سلام ماشین شما چه رنگی هست و کدام شهر تشریف دارید ؟
س : شما علی آقا چقدر خوش باوری ما تکمیل وجه 15 اسفند بودیم هنوز خبری نیست بعد یهو پرید 5 ماه جلوتر؟؟؟
دنا 6 دنده تحویل 31 شهریور رینگ فولادی : سلام تحویل 31 شهریور بودم صبح امروز فاکتور شدم
حامد : پلاکت نصب شده؟
حراست سایپا : با سلام .. از همه عوامل سازمانی خود که جو اینجا را برهم میزنند تشکر میکنیم برای دریافت پاداش به درب عقب مراجعه نمایید.
حامد : به سلامتی از کدوم شهری داداش
حامد : ای بابا چرا اخه
سیامک : نه داداش حداکثر تا 14 اسفند گرفتن منم خودم 21 اسفندماه هستم بهم گفتن یک ماه دیگه هم باید صبر کنی البته تازه اگه راست گفته باشن
31 مردادتحویل15284843 : بله حمل تیک خورده .الان دریافت خودرو توسط نمایندگی در حال انجامه.
کوییک آر اس : بله ذوق داره دیگه اگه برج 10 بیاد خب میشه 4 ماه دیگه ماشین‌های دیگه همینطوری دو سه ماه طول می کشه تا بیاد اگرم بعد بخواد بعد از اون بیاد مدلش دیگه 405 میشه اینم خوبه از اونورم کلی سود تعلق می گیره بهشون