درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!

درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!در یک نظرسنجی صورت گرفته از خریداران خودرو، پاسخ‌دهنگان خواستار رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خریداران خودروهای داخلی و خارجی انتقادات زیادی از نحوه خدمات‌دهی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو دارند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مشتریان خودرو هفت شاخص را به عنوان انتظارات و نیازهای خود از فرایند خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو مطرح کرده‌اند.
در این زمینه مصرف‌کنندگان خودرو خواستار راحتی در فرایند اخذ پذیرش از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و به‌ویژه رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان شده‌اند.
ثبت و رسیدگی به تمام ایرادات خودرو در تعمیرگاه‌ها، برطرف کردن تمام عیوب خودرو و در نظر گرفتن زمان تعمیرات نیز از دیگر مطالبات مصرف‌کنندگان خودرو در این حوزه بوده است.
همچنین مصرف‌کنندگان دو شاخص کیفیت قطعات یدکی و استفاده از قطعات مناسب و ارائه صورت‌حساب تعمیراتی از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از دیگر مطالبات خود در این زمینه عنوان کرده‌اند.
در این نظرسنجی مالکان خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و مالکان خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان مورد پرسش قرار گرفته‌اند.
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , برخورد , تعمیرگاه , مصرف کنندگان , خدمات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: silvershadow
1

خداییش نگا به دسته بندیشون بکن. این دسته بندی به درد زمانی میخورد که ماشینای وارداتی بیشترشون بین 50 تا 100 بودن و بنز و ب ام و رو با 100 تا 300 میلیون میشد خرید. همین کارا رو میکنن آدم ب عقلشون شک میکنه. اون از ملاک قرار دادن 2500 سی سی برای واردات و اینم از دسته بندی و نظر سنجیشون.
19:48  1394/04/06
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ابراهیم : سلام منم ۱۴ آذر ۱۴۰۳ فروش فوق العاده تحویل ۳ ماهه تکمیل کردم تا امروز که ۴ مرداد ۱۴۰۴ هست هنوز فاکتور نشده.
سعید زارعی : هعی اره اقا نیما منم اشتباهم این بود درس نخوندم درست حسابی وگرنه الان قطعا موفق بودم
زهرا : سلام میشه آدرس محل تجمع رو بدین که ماهم بریم
وحید تی ۸ : من خودم اذزم
زهرا : میشه بگید آدرس محل تجمع کجاست
وحید تی ۸ : برج ۶فاکتور برج۹تحویل یجا
محمد : سلام ایگل نقدی حواله مبلغ992 م خریدم کرمان موتور نمایندگی دلیلی گفتن 15روز کاری تحویل میدن برام ارسال پلاک سبز شده ولی هرچه به نمایندگی زنگ میزم جواب درستی نمیدن همشون دروغ میگن فقط پول میگیرن اشتباه کردم
زهرا : سلام دوستان واسه روز دوشنبه چه ساعتی و آدرس دقیق محل تجمع رو بگید که بیایم با خونه نشستن هیچی درست نمیه
زهرا : سلام دوستان آدرس محل تجمع کجاست؟
درسا : تکمیل وجه ۱۲ اسفند ، همچنان در انتظار فاکتور شدن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رستا 31 خرداد رینگ فولادی سفید : حالا واسه ما که تحویل 31 خرداد هست زده دهه سوم خرداد
محمد 9 اسفند : سلام من همین الان فاکتور شدم اخرای شب 9 اسفند تکمیل وجه کردم راستی پلاک آنلاین و اینای که تو این صفحه میبینم کجا نوشته شده؟
فوق العاده تکمیل وجه 11 بهمن : فوق العاده؟؟؟؟🙄🙄
داریوش : دوستان تکمیل وجه 8 اسفند چراغ تحویل همین الان روشن شد چقدر طول میکشه ماشینو تحویل بدن؟
تحویل 7تیر : 15418267 سفید فوری طرح مادران فاکتور 1مرداد پلاک 2 مرداد امروز هم تیک آماده تحویل سبز شد روی صدور اسناد می چرخه
تحویل 7تیر : 15418267 فاکتور 1مرداد پلاک 2 مرداد امروز هم تیک آماده تحویل سبز شد روی صدور اسناد می چرخه
تبدیل خودرو : فروش عادی تحویل مهر
زخمی : درود بر همگی. منم 10 اسفندم هنوز فاکتور نشدم. از 9 اسفندی کسی مونده که فاکتور نشده باشه؟
امیر : واسه شما زده دهه سوم تیر درحال فاکتور؟
دنا6دنده فولادی 31مردادپیش فروش : حالا اگه فاکتور کردن زده دهه سوم تیرماه درحال فاکتور