بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015

بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015

موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015 به طور خاص برای سریع و چالاک بودن طراحی شده است و آماده است هر بار که راکبش روی زین آن می‌نشیند، عملکردی فوق‌العاده در اختیارش قرار بدهد. این موتورسیکلت پیشتاز کلاس موتورسیکلت‌های اسپرت است، حجم پیشرانه دو سیلندر آن 321 سی‌سی است، با آب خنک می‌شود و برای هر سیلندر از 4 سوپاپ بهره می‌برد. این پیشرانه از سیستم تزریق سوخت استفاده می‌کند و حداکثر نیروی‌اش را در دور 10,750 تولید می‌کند. این موتورسیکلت از یک اسکلت فولادی جدید و دیسک 298 میلی‌متری در جلو و دیسک 220 میلی‌متری در عقب بهره می‌برد.

بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015

این موتورسیکلت روی رینگ‌های آلومینیومی 10 پره‌ای می‌نشیند. تایرهای جلو از نوع 110/70-17M/C 54H و تایرهای عقب از نوع 140/70-17M/C 54H هستند. موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015 در رنگ‌های Blue/Matt Silver، Raven و Rapid Red در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اسکلت این موتورسیکلت بسیار سبک است و باعث می‌شود موتورسیکلت بسیار فرز و چالاک باشد. پیشرانه دو سیلندر با حجم 321 عملکردی عالی دارد و تردد در معابر شهری را به کاری بسیار آسان تبدیل می‌کند. سبک و سیاق اسپرت این موتورسیکلت در کنار شاسی سبکش قرار می‌گیرد و باعث می‌شود موتورسواران مبتدی نیز بتوانند از سواری با این موتورسیکلت سبک و قوی لذت ببرند. پیستون‌ها نیز سبک وزن و بسیار محکم هستند.

بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015

این پیستون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اصطکاک را پایین بیاورند و نیروی بیشتری تولید کنند. دسته‌های فرمان نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که راکب موقعیتی بسیار خوب داشته باشد. ارتفاع زین از سطح زمین فقط 78 سانتی‌متر است که سوار و پیاده شدن را حتی برای افراد مبتدی به کاری راحت تبدیل می‌کند.

بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015

پیشرانه این موتورسیکلت به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده است و باعث می‌شود حرارت به خوبی دفع شود و اتلاف انرژی نیز به حداقل برسد. اسکلت و کمک فنرها از طراحی جدید برخوردار شده‌اند و دیسک 298 میلی‌متری جلو و دیسک 20 میلی‌متری عقب نیز نیروی متوقف کننده بی‌نظیری تولید می‌کنند. سیستم تعلیق جلو 5.1 اینچ جای بازی دارد و باعث می‌شود سواری بسیار نرم و قابل کنترل باشد. رینگ‌های ده پره‌ای آلومینیومی بسیار محکم و زیبا هستند و باعث می‌شوند وزن کل موتورسیکلت پایین بیاید.

بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015

صفحه کیلومتر چند منظوره نیز اطلاعات مفیدی از قبیل وضعیت دنده، وضعیت بنزین، میزان مصرف سوخت، دمای آب، ساعت و شاخص تعویض روغن را در اختیار موتورسوار قرار می‌دهد. به جرأت می‌توان گفت زیبایی و عملکرد افسانه‌ای موتورسیکلت‌های یاماها سری R به یاماها YZF-R3 نیز به ارث رسیده است. ظاهر زیبا در کنار موتور عملکرد بالا و طراحی خاص اسکلت نشانه‌هایی هستند از این که یاماها YZF-R3 میراث‌دار گنجینه‌ای بزرگ است.

بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015


منبع

TopSpeed

برچسب : موتورسیکلت , موتورسیکلت یاماها , یاماها YZF R3






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

9 نظر

omid
3

این موتور پلاک نمیشه چون 321 سی سی 250 دارد مثل همین ،، ولی یاماها تنها موتوری که توی ایران کم هست و بعضی از افراد موتورسوار فقط کاوازکی می بینند ولی نمیدونند کاوازکی ، هوندا ، سوزکی که تا هجم 300 سی سی اینا اصل نیستند که توی ایرانمون میاند اینا کپی که کشور تایلند و مالزی زحمت می کشند پس بدونید مال ژاپن نیستند ،، تکیت مکنم تاحدود 300 سی سی و این بدون اصلش توی ایران نمیاد خودت باید بری بخرش از دبی یا،،، و کمرکی خودت بدی ،، من خودم دنبال هوندا crf 250l بودم کفت قیمت 25 میلیون نقدی در اصفهان 9/11/95 که گفت تایلندی اگه اصل بود حدود 40 میلیون بود فقط موتور کراس اصل ژاپن موتوری که اصل ژاپن هست فقط یاماهاست ،، که متاسفانه اینجا تا250 مجاز هجم 300 میکن توی کارت 250 میخورد خدا نگهدار.
09:45  1395/11/13
گزارش
پاسخ دادن
احسان رکوعی
7

سلام.الان بنده چند ماهی میشه که یاماها r3 رو خریدم. تین موتور 321 سی سی هست و توی ایران به عنوان 249سی سی وارد شده به نام هیلیا. خیلی راضی هستم و اصلا با نینجا قابل مقایسه نیست. در ضمن اگر هنوز پر فروش نیست به دلیل سود کمش نسبت به دیگر موتور هاست.در ضمن نینجا و هوندا چون به سلیقه تجار دارن ساخته میشن پس سود بالائی دارن.یعنی هنوز تو این موتور دست برده نشده
23:44  1396/12/08

گزارش
احسان رکوعی
6

سلام به تمام موتور سواران. یاماها r3 با حجم 321 سی سی در ایران هست و با نام هیلیا 249 سی سی داره نمره میشه.این موتور حرف نداره و اصلا قابل مقایسه با هم رده های خودش نیست.هنوز توی این دستی نبردن .الان نینجا و هوندا های موجود هیچ کدوم با حجم واقعی در بازار وجود نداره.اما فعلا این موتور موجوده.تا کی خدا میدونه.تا زمانی که سود زیادی نسیب تجار نشه و توافقی حاصل نشه دست بردن تو این نوع یاماها محاله. روز اول با قیمت 36 وارد شد و قبل از گرونی دلار تا 44 رسید اما جدیدا یه قیمت فضایی پیدا کرده. پول برای نینجا دادن اشتباهه محضه.اصلا قابل مقایسه به هم رده های خودش نیست.بنده چند ماهه دارم و واقعا راضیم.
23:54  1396/12/08

گزارش
احسان رکوعی
3

سلام به تمام موتور سواران. یاماها r3 با حجم 321 سی سی در ایران هست و با نام هیلیا 249 سی سی داره نمره میشه.این موتور حرف نداره و اصلا قابل مقایسه با هم رده های خودش نیست.هنوز توی این دستی نبردن .الان نینجا و هوندا های موجود هیچ کدوم با حجم واقعی در بازار وجود نداره.اما فعلا این موتور موجوده.تا کی خدا میدونه.تا زمانی که سود زیادی نسیب تجار نشه و توافقی حاصل نشه دست بردن تو این نوع یاماها محاله. روز اول با قیمت 36 وارد شد و قبل از گرونی دلار تا 44 رسید اما جدیدا یه قیمت فضایی پیدا کرده. پول برای نینجا دادن اشتباهه محضه.اصلا قابل مقایسه به هم رده های خودش نیست.بنده چند ماهه دارم و واقعا راضیم.
23:57  1396/12/08

گزارش
هادی
8

سلام. قیمتش در ایران چقدره؟اصلا داریم اینجا؟میشه پلاکش کرد مثه نینجا ۳۰۰؟
05:45  1395/04/25
گزارش
پاسخ دادن
omid
2

این موتور یاماها در تهران فکنم باشه ولی قیمت بالاست که حدود 40 تا 45 میلیون باشه ،، که به خاطره اینکه 321cc yzf توی کارت موتور 250 سی سی بخورد وهمین yamaha yzf 250cc داره ،،،، و اینم بگم من ندیدم ولی فکنم تهران باشه.
20:06  1395/11/17

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S : حیف که نمیشه چندتا آبدار بهت بگم فیلتر چی داری میگی حرف مفت با روح و روان مردم داری بازی میکن شما از طرف شرکت سایپا نیستید میخواید مردم گول بزنی جهت تجمع
شاهین پلاس۱ : اخی ترسیدیم ماشینتو بهت کی تحویل دادن که انقدر بلبل زبونی این مردمی که حقشونو میخان از این شرکت بی وجدان و از کی میترسونی واقعا متاسفم برات
شاهین معر402 : تف نده آقای محترم هر کی هستی من یکی که راهم دور و نمیتونم بیام اگرم مجبور بشم بیام ببین چیکار میکنم با شمایی که زندگی منو بهم ریختید صبر بخوره توو سرتون قلط کردید و میکنید که پول میگیرید و مردم رو عذاب میدید کاش میشد.....
ایگل : منم تحویل سیستمی ۲۸ تیر بودم هنوز شاسی نشده
شاهین G : شاهین G منتظر پیام تحویلی تیرماه
مریم : من مرداد هستم ۱۸ خرداد پیام تبدیل اومد ولی نزدم، ولی من از اولین های مرداد هستم چون ۱۹ آذر وجه اولیه رو واریز کردم.
امیر : سلام شما کی تکمیل وجه کرده بودید
محمد : بازم از ۳ شهریوریا سفید رنگ مونده که فاکتور نشده باشه؟
سجا د ایلام : من شنبه صبح میرم دم معاونت فروش ببینم مادر من پسر اورده یا مادر اینا چطوری 22خرداد تبدیل زدم هنور فاکتور نکردین نشونشون میدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دوگانه 26اسفند. : عادی.
اخر تیر : منم 15 بهمن گول ریختم 24 پذیرش شدم اردیبهشتم تکمیل وجه 121697هست شماره پذیرش
جلال : فوق العاده های اسفند اعلام حضور کنند ببینیم تعداد زیاده یا نه
علیرضا : دعوتنامه مهر بیاد بنظرتون ماشینو کدوم ماه تحویل میدن؟
مریم : از کجا میفهمید خودرو شما در چه سایت است مازندران یا غیره
مجید : ماشین رو تحویل گرفتم ماشین دو کفه دست کاپوتش رنگ و گلگیرش تعویض شده😥😥 خواهشا ماشین رو موقع تحویل نگاه کنید بعد اون ورقه رو امضا کنید گرفتار شدم به خدا
سید جواد : عامو سال هاست داریم نفرین میکنیم اگر به نفرین بود که دیگه هیچی اونا سال به سال دارن ارباب تر میشن ما ملت گدا تر پس نفرین کارساز نیست
علی پانا تحویل مهر ماه : سلام وقتتون بخیر کسی می دونه دعوت نامه 207پانا تا چه ماهی صادر شده؟
محمد رضا : سلام کیفیت مونتاژ خراسان چه طوره منم ازآنجا باید باشه تحویل بگیرم
علی : بهمنی ها ماشینشونو گرفتن ، اینجا سوت و کور شد