اولین ماههای سال 2015 برای کمپانی تسلا پر از فراز و نشیب بود. پس از پیروزی Model S P85D در مسابقات درگ در برابر تمامی تیپهای چلنجر، این خودروی آمریکایی به یک اتومبیل محبوب در اینترنت تبدیل شد. همچنین ساشیبلند جدید با نام Model X به زودی وارد بازار خواهد شد، درحالی که باتریهای جدید مختص Roadster این کمپانی نیز به بازار معرفی شد. تنها خبر بد در نامه ارسالی به سهامداران بود.
با وجود فروش بیش از 10,045 دستگاه، 11,160 دستگاه ساخته شده، تسلا با درآمد 1.1 میلیارد دلاری، همچنان 154.2 میلیون دلار ضرر داده است. از دست دادن چنین سرمایهای برای یک کمپانی نوظهور در چنین بازار رقابتی هزینه بسیار سنگینی محسوب میشود. این خودروساز آمریکایی انتظار دارد با تولید مدل X در کنار S فروش خود را افزایش داده و در سال جاری آن را به 55,000 دستگاه برساند.
ناگفته نماند، در سال 2016، رونمایی از مدل کاملا جدید Model 3 در نمایشگاه اتومبیل، کمک شایانی به این کمپانی خواهد شد. گزارشات 3 ماهه خودروسازان اغلب کسل کننده هستند، اما هنگامی که این گزارشات در مورد یک کمپانی جوان است، میتواند بسیار جذاب بوده و ارزش توجه کردن به آن را داشته باشد.