چند وقت پیش ما خبری مبنی بر تولید 1,000 دستگاه از Final Edition، آخرین سری از مدل لنسر Evo را منتشر کردیم. جالب اینجا است، وقتی میتسوبیشی میگوید: Final Edition یعنی آخرین نمونه از Evo که به تولید خواهد رسید. هیچ جایگزینی برای آن مشخص نشد و جالبتر اینکه هیچ طرفدار آمریکایی لنسر Evo قادر به خرید آخرین نمونه این زیبای ژاپنی نخواهد بود.
بر اساس گفتهها، تمامی دستگاههای تولید شده در داخل کشور ژاپن به فروش خواهند رسید؛ خودروهایی که بر پایه Evolution GSR بوده و از پیشرانه 2 لیتری مجهز به چهار توربوشارژر و گلویی اگزوز ارتقا یافته بهره میبرد. قدرت تولید شده توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چهار چرخ منتقل میشود. هنوز میزان دقیق قدرت تولید شده مشخص نیست اما احتمال میرود حدود 295 اسب بخار با گشتاوری در حدود 366 نیوتنمتر باشد.
از دیگر تجیهزات ارتقا یافته نیز میتوان اشارهای به رینگهای 18 اینچی BBS، سیستم تعلیق ارتقا یافته Bilstein و Eibach و ترمز برمبو داشت. ظاهر خودرو نیز مزین به لوگوی Final Edition، جلوپنجره مشکی و پنج رنگ متنوع، خاکستری، سیاه، آبی، سفید و قرمز برای بدنه میباشد. در داخل کابین نیز از روکش صندلی چرمی Recaro استفاده شده است.