سوپرماشینهای تک و خاص اغلب خودروهایی هستند که به جای داشتن نسلهای مستقل، تنها و با توجه به ضرروتهای احتمالی دیده شده توسط کمپانی سازنده برای نمایش به این سو و آن سو کشانده میشوند. این امر بر GTA Spano نیز دلالت میکند. اتومبیلی که برای اولینبار در سال 2008 رونمایی شد و از آن زمان تاکنون بارها و بارها تغییر یافته است. پس از اعمال آخرین تغییرات، این خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و اگر قرار است بگوییم نسل دوم آن آمده، اشتباه نکردهایم. البته از بدنه میتوان Spano بودن را تشخیص داد، اما تا اندازه قابل توجهی تغییر یافته است.
ناگفته نماند، پیشرانه آن همان موتور 8 لیتری 10 سیلندر خورجینی دوج وایپر است که در گذشته مجهز به سوپرشارژر بوده، اما اینبار دو توربوشارژر را با خود به یدک میکشد. نتیجه کار قدرت 925 اسب بخاری و گشتاور 1,220 نیوتنمتری است. قدرت نهایی از طریق گیربکس 7 سرعته متغیر پیوسته به چرخها منتقل شده و درنهایت شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیهای را فراهم میکند. مهمترین موضوع در مورد چنین سوپرماشینی شاسی یکپارچه فیبرکربنی آن است که البته در بدنه نیز تا اندازه قابل توجهی از فیبرکربن استفاده شده است.