ظاهرا تا اندازه قابل توجهی خریداران سوپرماشینها به دنبال آپشنهای فراوان و گوناگون جهت شخصی سازی خودروهای خود هستند. ناگفته نماند، بیشتر این اتفاقات در اروپا رخ داده که آن نیز به دلیل این است که زادگاه اکثر برندهای لوکس و گرانقیمت در این قاره سبز میباشد. از آنجایی که کمپانی آکورا تصمیم دارد با محصول جدید خود یعنی NSX به رقابت با اروپاییها بپردازد، این خودروساز ژاپنی نیز وارد بازی شخصی سازی شده است.
هنوز مشخص نیست که برنامه مذکور شامل چه تجهیزاتی میشود، اما در مصاحبهای با Edmunds قائم مقام آکورا، مایک اکاویتی (Mike Accavitti) تنها بخشی از جزئیات را فاش کرد. وی گفت: "خریداران میتوانند به جای ساختار آلومینیومی، نمونه فیبرکربنی آن را سفارش دهند، در حالی که برخی از تجهیزات مختص رالی نیز ارائه خواهد شد. شاید این تجهیزات چندان شبیه برنامه Q مازراتی و یا Tailor Made فراری نباشد، اما به احتمال بسیار زیاد هنگام ورود این زیبای ژاپنی به بازار در سال جاری، شاهد تجهیزات بسیار گستردهتری خواهیم بود.