مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 93)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده اشتراک یک ماهه سامانه‌پیامکی یک‌خودرو اهداء می گردد.

سؤال این هفته:

ویژگی‌های کراس اوور (Crossover) و تفاوت آن‌ها با SUV چیست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 93)

راهنمایی: شما می‌توانید با مراجعه به بخش "مقالات خودرو" پاسخ سوال را بیابید.


شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 93)

 

برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

35 نظر

کاربر: مجتبی
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها هم
08:33  1393/11/08
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه رضائی
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالیکه از پلت فرم یک خودروی سواری بهره میبرد.کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالیکه از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.
در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفاع بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید.
از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت
کراس اوورها از اکثر خودروها سنگینتر هستند، در مقایسه با شاسی بلندها سبکتر می‌باشند که منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود.
به دلیل استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، کراس اوورها بیشتر شبیه اتومبیل های معمولی هستند تا اینکه شبیه شاسی بلندها باشند. در حقیقت هنگامیکه پشت فرمان یک کراس اوور هستید، بیشتر حس رانندگی با یک خوردوی استیشن را خواهید داشت.
استفاده ار پلت فرم خودروهای سواری در کراس اوورها علاوه بر افزایش فرمان پذیری و قدرت مانور در شهرها به راحت تر پارک کردن آن ها در فضاهای کم نیز، کمک شایانی می‌کند.
01:22  1393/11/07
پاسخ دادن
یونس
0

سلام و خسته نباشید
ببخشید این سامانه پیامکی به درد ما نمیخوره میشه همون وجه نقدی قبلی باشه؟
کامنتمو تایید کنین
ممنون
14:39  1393/11/06
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین
0

یک SUV حتما باید دارای دنده کمک باشد و برای استفاده خارج شهر یا جاده خاکی بوده و اسپورت است. مثل لندروور دیفندر یا تویوتا لندکروزر
یک کراس اوور قدرتش از SUV کمتر است برای استفاده درون شهری است و معمولا قیمت تمام شده آن به نسبت SUV کمتر است. مثل MVM X33
17:22  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: مصطفی
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.

اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد.
تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلنده
14:55  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: سیدرضا اطیابی
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.



اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد.

تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بل ...
14:27  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: محمدصدیق قاری
0

مصرف سوخت کمتر و رانندگی آسان تر و سبک تری دارند. اکثر کراس اوورها روی پلت فرم سواری ها ساخته شده‌اند، که نسبت به چارچوب کامیون های آف رود SUV قدیمی روی پلت فرم آنها ساخته شده است

13:26  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: شهریار
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها هم
12:29  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: sara oroji
2

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها هم
12:28  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: روح اله شریفی
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها همچون فضای کافی سرنشینان و طراحی بدنه خشن باقی می‌ماند.
09:11  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: رحمان قایبی
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها هم
09:01  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: hamed001
0

سبتاً کم مصرف (در مقایسه با خودروهای پیک آپ)
• قیافه ظاهری امروزی تر (به عنوان جایگزینی برای خودروهای مینی ون)
• سواری نرم، طراحی شده برای استفاده در جاده (برخلاف خودروهای شاسی بلند)
• گزینه ای مناسب برای خانواده های که تصمیم دارند خودرو سدان شان را بفروشند
• آپشن های زیاد به همراه قیمت نسبتاً پایین
• ارائه برخی خصوصیات خودروهای شاسی بلند، از جمله صندلی های ردیف سوم و قابلیت یدک کشی
07:53  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: مجتبی
2

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها هم
00:42  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: حمیدرضادانشور
0

واید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد.
تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها همچون فضای کافی سرنشینان و طراحی بدنه خشن باقی می‌ماند.
00:02  1393/11/05
پاسخ دادن
کاربر: منیژه
0

همچون فضای کافی سرنشینان و طراحی بدنه خشن باقی می‌ماند. در حالی که کراس اوورها از اکثر خودروها سنگین تر هستند، در مقایسه با شاسی بلندها سبک تر می‌باشند که منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود. همچنین به دلیل استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، کراس اوورها بیشتر شبیه اتومبیل های معمولی هستند تا اینکه شبیه شاسی بلندها باشند. در حقیقت هنگامی که پشت فرمان یک کراس اوور هستید، بیشتر حس رانندگی با یک خوردوی استیشن را خواهید داشت. استفاده ار پلت فرم خودروهای سواری در کراس اوورها علاوه بر افزایش فرمان پذیری و قدرت مانور در شهرها به راحت تر پارک کردن آن ها در فضاهای کم نیز، کمک شایانی می‌کند. از دیگر دلایل تولید کراس اوورها رانندگی آرام تر در کنار فرمان پذیری بهتر نسبت به شاسی بلندها است که در نهایت آن ها را به اتومبیل هایی مناسب برای مسافرت های شهری تبدیل می‌کند. البته برای رسیدن به چنین نقاط مثبتی در یک خودرو، شما باید از قابلیت حرکت در مسیرهای ناهموار و آف رود و همچنین کشیدن بارهای سنگین بگذرید.
21:09  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: منیژه
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. در کراس اوور شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. چون فضای کافی سرنشینان و طراحی بدنه خشن باقی می‌ماند. در حالی که کراس اوورها از اکثر خودروها سنگین تر هستند، در مقایسه با شاس فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها
21:07  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: سام
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها هم
20:25  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: کویر
1

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد.
19:14  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: ذاکری
0

ادامه:. البته برای رسیدن به چنین نقاط مثبتی در یک خودرو، شما باید از قابلیت حرکت در مسیرهای ناهموار و آف رود و همچنین کشیدن بارهای سنگین بگذرید.

17:56  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: ذاکری
0

ادامه:....تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها همچون فضای کافی سرنشینان و طراحی بدنه خشن باقی می‌ماند. در حالی که کراس اوورها از اکثر خودروها سنگین تر هستند، در مقایسه با شاسی بلندها سبک تر می‌باشند که منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود. همچنین به دلیل استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، کراس اوورها بیشتر شبیه اتومبیل های معمولی هستند تا اینکه شبیه شاسی بلندها باشند. در حقیقت هنگامی که پشت فرمان یک کراس اوور هستید، بیشتر حس رانندگی با یک خوردوی استیشن را خواهید داشت. استفاده ار پلت فرم خودروهای سواری در کراس اوورها علاوه بر افزایش فرمان پذیری و قدرت مانور در شهرها به راحت تر پارک کردن آن ها در فضاهای کم نیز، کمک شایانی می‌کند. از دیگر دلایل تولید کراس اوورها رانندگی آرام تر در کنار فرمان پذیری بهتر نسبت به شاسی بلندها است که در نهایت آن ها را به اتومبیل هایی مناسب برای مسافرت های شهری تبدیل می‌کند.
17:53  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: ذاکری
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد............
17:48  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: اسد123
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلن
16:43  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: امین اسفندیار
0

اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد
16:17  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: راضیه متقی نیا
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها هم
16:11  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: سعید باقری
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد. تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها هم
15:08  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: vahideh
0

ویژگی کراس اوور:

1. طراحی بدنه جدید
2. بهره‌وری بیشتر
3.قیمت پایین تر
4. آپشن های بیشتر
5. صندلی ردیف سوم

تفاوت خودروهای کراس اوور و شاسی بلند (SUV)

• نسبتاً کم مصرف (در مقایسه با خودروهای پیک آپ)

• قیافه ظاهری امروزی تر (به عنوان جایگزینی برای خودروهای مینی ون)

• سواری نرم، طراحی شده برای استفاده در جاده (برخلاف خودروهای شاسی بلند)

• گزینه ای مناسب برای خانواده های که تصمیم دارند خودرو سدان شان را بفروشند

• آپشن های زیاد به همراه قیمت نسبتاً پایین

• ارائه برخی خصوصیات خودروهای شاسی بلند، از جمله صندلی های ردیف سوم و قابلیت یدک کشی
14:45  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: شیردل
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد،درحالیکه از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.
فواید کراس اوور: این نوع از اتومبیل دارای ارتفا بیشتر صندلی بوده که در نهایت بردید می‌افزاید. ضمنا فضای داخلی زیاد درکنار ایمنی بیشتر در تصادفات دارد. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز هستند. چون اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی بوده که خود منجربه عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود.این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهزاند،درحالیکه در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیاربزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار است.
تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها همچون فضای کافی سرنشینان و طراحی بدنه خشن باقی میماند. کراس اوورها از اکثر خودروها سنگین ترند در مقایسه با شاسی بلندها سبکترند و مصرف سوختشان کمتر است
14:06  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: آسمونی
6

تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها همچون فضای کافی سرنشینان و طراحی بدنه خشن باقی می‌ماند. در حالی که کراس اوورها از اکثر خودروها سنگین تر هستند، در مقایسه با شاسی بلندها سبک تر می‌باشند که منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود. همچنین به دلیل استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، کراس اوورها بیشتر شبیه اتومبیل های معمولی هستند تا اینکه شبیه شاسی بلندها باشند. در حقیقت هنگامی که پشت فرمان یک کراس اوور هستید، بیشتر حس رانندگی با یک خوردوی استیشن را خواهید داشت. استفاده ار پلت فرم خودروهای سواری در کراس اوورها علاوه بر افزایش فرمان پذیری و قدرت مانور در شهرها به راحت تر پارک کردن آن ها در فضاهای کم نیز، کمک شایانی می‌کند. از دیگر دلایل تولید کراس اوورها رانندگی آرام تر در کنار فرمان پذیری بهتر نسبت به شاسی بلندها است که در نهایت آن ها را به اتومبیل هایی مناسب برای مسافرت های شهری تبدیل می‌کند. البته برای رسیدن به چنین نقاط مثبتی در یک خودرو، شما باید از قابلیت حرکت در مسیرهای ناهموار و آف رود و همچنین کشیدن بارهای سنگین بگذر
13:14  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: emad 99
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.
در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد.
از دیگر دلایل تولید کراس اوورها رانندگی آرام تر در کنار فرمان پذیری بهتر نسبت به شاسی بلندها است.
13:07  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: آسمونی
0

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد. اینطور که به نظر می‌رسد، فواید بسیاری در طراحی یک کراس اوور وجود دارد. در این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید. از دیگر فواید این اتومبیل می‌توان اشاره ای به فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات داشت. البته خودروهای شاسی بلند نیز، از تمامی موارد مذکور در بالا بهره می‌برند اما دارای چندین نقطه ضعف نیز می‌باشند. از آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود. همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد.
13:01  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: majidabhari
0

راس اوورها بیشتر به خاطر قیافه ظاهری شان به فروش می‌رسند. بسیاری از خریداران فقط از روی ظاهر بین کراس اوور و SUV تفاوت قائل می‌شوند و به جنبه های فنی توجهی ندارند. به خاطر ایهامی که در مورد کراس اوورها وجود دارد، ممکن است بعضی خریداران به اشتباه بیفتند و آن را یک سدان یا استیشن واگن ارتقا یافته و یا نسخه کوچکتری از یک SUV لوکس و بزرگ تلقی کنند. در هر دو صورت، قیافه ظاهری نقشی 1. طراحی بدنه جدید
2. بهره‌وری بیشتر
3.قیمت پایین تر
4. آپشن های بیشتر
5. صندلی ردیف سوم
حیاتی ایفا می‌کند. بعضی خودروسازان مشغول محک زدن بازار خودروهای کراس اوور 1. طراحی بدنه جدید این خودرو از مینی Cooper معمولی بزرگتر و از کراس اوورهای رقیبش بسیار کوچکتر است. در واقع، مینی Countryman زیبایی های فراوانی را درون یک بسته بندی کوچک گنجانده است. این خودرو ویژگی های جسورانه خودروهای مینی را حفظ کرده است با این حال قوائد بازی را کمی عوض کرده است و اولین خودرو ساخت کمپانی مینی به شمار می‌رود که به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است ولی با حال، حس رانندگی با مینی Cooper اسپرت را در خودش حفظ کرده است.
12:47  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: مهدی علوی دمیرچی
0

پلت فرم کراس اوور همان پلت فرم سواری هاست اما در شاسی بلند شاسی و اتاق خودرو ازهم سوا هستند کراس اور گزینه خوبی برای رانندگی راحت شهری و بین جاده ای است اما suv ها برای افرود و کویر و کوه و دشت مناسب ترند همچنین این خودروها سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک و ناخوشایند هستند و در آخر به دلیل داشتن جثه بسیار بزرگ، رانندگی با آن ها کمی دشوار می‌باشد.
در کراس اوور ساختار بدنه نیز یکپارچه است و به صورت مجزا از پلت فرم ساخته می‌شود. با این تفاسیر، کیفیت سواری و هندلینگ یک کراس اوور شباهت زیادی به سواری و هندلینگ یک خودرو سواری دارد.
12:41  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: amg.gt
3

ارتفاع بیشتر صندلی، افزایش دید راننده، فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات، وزن کمتر و در نتیجه ترمزگیری بهتر، سهولت رانندگی در مسیرهای هموار، کاهش مصرف سوخت،افزایش فرمان پذیری و قدرت مانور در شهرها و راحت تر پارک کردن آن ها در فضاهای کم، رانندگی آرام تر... تفاوت: استفاده از پلت فرم خودروهای سواری
12:18  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: مهرداد آجیلیان
0

ر این نوع از اتومبیل شما دارای ارتفا بیشتر صندلی هستید که در نهایت بر دید شما می‌افزاید.
فضای داخلی زیاد در کنار ایمنی بیشتر در تصادفات.
در حالی که کراس اوورها از اکثر خودروها سنگین تر هستند، در مقایسه با شاسی بلندها سبک تر می‌باشند که منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود.
استفاده ار پلت فرم خودروهای سواری در کراس اوورها علاوه بر افزایش فرمان پذیری و قدرت مانور در شهرها به راحت تر پارک کردن آن ها در فضاهای کم نیز، کمک شایانی می‌کند.
از دیگر دلایل تولید کراس اوورها رانندگی آرام تر در کنار فرمان پذیری بهتر نسبت به شاسی بلندها است که در نهایت آن ها را به اتومبیل هایی مناسب برای مسافرت های شهری تبدیل می‌کند.
ر مقایسه با شاسی بلندها سبک تر می‌باشند که منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود.
ز آنجایی که اتومبیل های شاسی بلند سوار بر پلت فرم کامیون هستند، دارای وزن بسیار زیادی می‌باشند که خود منجر به عدم کارایی مناسب ترمزها برای توقف و افزایش مصرف سوخت می‌شود.
همچنین این خودروها برای رانندگی در مسیرهای آف رود به سیستم تعلیق محکم تری مجهز می‌باشند، در حالی که در مسیرهای هموار بسیار خشک هستند.
11:27  1393/11/04
پاسخ دادن
کاربر: reza-4WD
2

تنها با استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، تمامی نقاط ضعف مذکور حذف می‌شوند و نقاط مثبت شاسی بلندها همچون فضای کافی سرنشینان و طراحی بدنه خشن باقی می‌ماند. در حالی که کراس اوورها از اکثر خودروها سنگین تر هستند، در مقایسه با شاسی بلندها سبک تر می‌باشند که منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود. همچنین به دلیل استفاده از پلت فرم خودروهای سواری، کراس اوورها بیشتر شبیه اتومبیل های معمولی هستند تا اینکه شبیه شاسی بلندها باشند. در حقیقت هنگامی که پشت فرمان یک کراس اوور هستید، بیشتر حس رانندگی با یک خوردوی استیشن را خواهید داشت.استفاده ار پلت فرم خودروهای سواری در کراس اوورها علاوه بر افزایش فرمان پذیری و قدرت مانور در شهرها به راحت تر پارک کردن آن ها در فضاهای کم نیز، کمک شایانی می‌کند. از دیگر دلایل تولید کراس اوورها رانندگی آرام تر در کنار فرمان پذیری بهتر نسبت به شاسی بلندها است که در نهایت آن ها رابه اتومبیل هایی مناسب برای مسافرت های شهری تبدیل می‌کند.البته برای رسیدن به چنین نقاط مثبتی در یک خودرو، شما باید از قابلیت حرکت در مسیرهای ناهموار و آف رودوهمچنین کشیدن بارهای سنگین بگذرید


10:16  1393/11/04
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
پارسا. 24 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5 : میگن 72 ساعت طول میکشه بریه تهران 3 ,4روزم کنترل کیفی طول میکسه بعد زنگ میزنن برای تحویل
تارا تیتانیومv4 : با این حادثه اخیر بندر عباس قطعا به دلیل مشکل عدم تامین قطعات وارداتی علی الخصوص قطعات خودروهای اتوماتیک ،روند صدور فاکتور در ایرانخودرو قطره چکانی خواهد شد
علی تارا 30 بهمن : سلام ، از دوستان کسی خبر نداره سود تاخیر در حمل چطوری محاسبه میشه ؟
تارا : سلام دوستان من دیروز رفتم نمایندگی اونحا با داد و بیداد با دعوا بلاخره امروز ماشینم فاکتور شد سی بهمن تکمیل وجه ۲۹اذر انشالله قسمت شما 😂
احمد123 : سلام تارا اتومات من یک هفته است که فاکتور شده ولی هنوز پلاک نشده چه کار باید انجام بدهم
شاهین اتومات : در مهر 1402 مبلغ 290 تومان بابت پیش خرید یک دستگاه شاهین اتومات از سایپا پرداخت کردیم مطابق قرارداد پیوست با سود مشارکت 19.5 درصد در اسفند 1403 دعوتنامه پرداخت ودیعه دوم صادر گردید که متاسفانه سود مشارکت که 85 میلیون تومان شده بود در نظر گرفته نشده و مبلغ 390 میلیون تومان دعوت نامه صادر گردید پس از پیگیری از شرکت سایپا اعلام کردند که شورای رقابت تبصره ای به خودرو ساز ها داده که خلاف قرارداد منعقده با مشتری می توانند سود مشارکت پرداخت نکنند و فقط نرخ تورم را در نظر بگیرند به همین منظور سایپا 40 میلیون تومان بابت نرخ تورم مطابق پرداخت ودیعه اول برای شما در نظر گرفته و 85 میلیون تومان سود مشارکت را در نظر نگرفته است . لذا مشتری که دو سال در تولید سایپا مشارکت کرده است باید 45 میلیون تومان بیشتر پرداخت نماید .
مهراد : اره خودشه برا هیچ کس فاکتور نشده خیلی دروغ میگه فک کنم اصلا شاهین پلاس ثبت نام نکرده یا پول نداره
تارامارا : بعد سه روز، همچنان منتظر حمل خودرو
میثم : مچکرم انشاالله قسمت شما و همه دوستان بشه در جواب سوال بعضی از دوستان اینه ها برقی نیستن ولی نسبت به مدلی های قبلی مثل ۵ دنده ها خییییلی بهتر شده مخصوصا دنده کشی عالی شده من ۵ دنده سوار شدم انگار گیربکس دنده کشی مشکل داشت دنده جا نمیخورد این عالی عالی شده دنده عقب هم مانیتور داره خطر عقب هم جدید گزاشتن دکمه ها شیشه بالابر هم از کنسول وسط گزاشتن رو تو دری ها که هم عالی شده
مهدی شاهین پلاس اسفندی : آقا منم تکمیل وجه کردم دیروز سخا ثبت شده ولی تکمیل وجه چراغش روشن نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا 6دنده : پاسخ به صبح میگفتن شهر باید ویرایش بشه ما دوباره از طریق اداره پست انجام دادیم ولی باز همون شهر خورد اصلا مشکل نداشت به تهران زنگ زدم رسیدگی به پرونده رو درخواست دادم 72 ساعته جواب اومد شما هم شکایت کنید وباید به شما پیام بیاد که پرونده درحال رسیدگی هست وگرنه اینجوری خیلی دیر میشه حتی یه کارشناس بمن گفت ماشینت تحویل گرفتی پیگیری کن سود تاخیرش بگیر
علی 10 خرداد : سلام. سورن موتور جدید 10 خردادم هنوز فاکتور نشدم.
مریم : من 20 مهر تکمیل وجه و آبان 1403 تکمیل وجه شدم ولی هنوز فاکتور نشدم اینقدر دروغ تحویل مردم ندید
صبح : به دنا 6 دنده پلاکتون که دیر ارسال شده دلیلشو سامانه سخا میگفتن یا کسری پلاک؟
ع : مغزتو
توحید ارومیه : جود.فک کنم اسمت اقا جواد باشه الفش افتاده.شما سعی کن از 20اردیبهشت پولت اماده باشه چون از 20اردیبهشت تا 25خرداد احتمال داره دعوتنامه ات بیاد.دعوتنامه ات هم بیاد حدودا 14روز فرصت تکمیل وجه داری
توحید ارومیه : امین اگه روند فاکتور کردن روند طبیعی و عادی خودش رو طی کنه و فاکتور متوقف نشه حدودا 10.12روزی طول میکشه تا نوبت فاکتور به شما برسه
نازنین : قبلا اره میدادن
توحید ارومیه : شمس بعضی از شهرها پلاک ازاد دارن و هنوز پلاکشون تموم نشده.اون شهر ها یه سری پلاک چاپ میکنن میفرستن به کارخونه تا بعد از تخصیص پلاک نصب بشن.مشکلی نیست.حدودا یک هفته تا10روز برگ سبز کارت ماشینت با پست میاد .حدودا 1ماه دیگه هم برگ کمپانی و بیمه نامه میاد نمایندگی میری از اونجا میگیری
اشکان : سقف فلز هستید؟ منم فلز تحویل 6 خرداد هستم هنوز فاکتور نشدم فوری سفیدtu5