کودکان هیچگاه انتظار ندارند تصاویری را که در دفتر نقاشی خود میکشند، جدی گرفته بشوند؛ اما به مناسبت روز کودک، نمایندگی کمپانی نیسان در برزیل این کار را کرده است. از والدین شاغل در این کمپانی خواسته شده تا نقاشی های کودکان خود را به محل کار ببرند. ظاهرا این نمایندگی بسیار جدی است، تا جایی که پس از رای گیری سه برنده و یک تصویر افتخاری انتخاب شده و در نهایت به طرح های اولیه حرفه ای Nissan Design America Rio تبدیل شده اند.
نتایج کار عالی است. مدیر بخش Nissan Design America Rio در رابطه با این خلاقیت ها گفت: "لذت همکاری با کودکان باعث میشود تا از تمامی محدودیت ها رها شوید. وقتی موضوع در مورد تصورات کودکان است، هیچ محدودیتی وجود ندارد. اشتراک استودیو با کودکان شگفت انگیز بود، چرا که آنها آینده ما هستند و چیزی را خلق میکنند که هیچگاه یک فرد بالغ قادر به تصور آن نیست. این موضوع تجربه ای بود که انرژی مضاعفی به ما داد و باعث شد تا در مورد کانسپت های خود بازنگری داشته باشیم".