لکسوس LFA به صورت مخفیانه در کارگاهی در ژاپن ساخته شده است. آن دسته از افرادی که این سوپر ماشین مجهز به موتور 10 سیلندر خورجینی را مونتاژ کرده اند، به دلیل داشتن مهارت های خاص دست چین شده اند؛ البته علاقه بسیار زیاد و کامل بودن نیز، لازمه این کار میباشد. پس از تولید آخرین دستگاه LFA در دسامبر 2012، کار LFA تولید سقف های کروک فیبرکربنی و دوچرخه های فیبرکربنی 10,000 دلاری بود.
اکنون کمپانی تویوتا پس از انجام برخی تغییرات زمینه را برای تولید یک محصول منحصر به فرد یعنی Mirai هیدروژنی که یک سدان میباشد فراهم کرده است. این تصمیم تویوتا بسیار هوشمندانه بود، چرا که کارگاه مذکور در تولید محصولات دست ساز و فوق کارا متخصص میباشد. معاون مدیر اجرایی تویوتا در بازار داخلی میگوید: "احتمالا بیش از 200 سفارش برای خرید این خودرو وجود دارد که با نهایت دقت نیز، به تولید خواهد رسید؛ از این رو تولید چنین خودروی محدود میباشد". اگر روزی تعداد تولید این سدان زیبای ژاپنی به 2,000 دستگاه در سال برسد، روزانه تنها 10 دستگاه از این به اصطلاح جواهر ژاپنی تولید خواهد شد.