نمایشگاه SEMA به میدانی برای زورآزمایی خودروسازن مطرح تبدیل شده است. وایپر ACR روی پیست مسابقه تمرکز کرده و از مواردی مثل بادشکن فیبرکربنی زیر سپر جلو، بال عقب، رینگ های 19 اینچی و کالیپرهای ترمز برمبو میتوان به این موضوع پی برد. در جهت کاهش وزن، در این خودرو خبری از کفپوش، رادیو و بسیاری از دیگر موارد استاندارد، نیست.
دوج چلنجر T/A نیز توسط Mopar تیون شده و گویی همان مدل 1970 دوج میباشد که به زمان حال سفر کرده و کمی رنگ و بوی جدید به خود گرفته است. رنگ سبز زیبای آن در ترکیب با رنگ مشکی و موتور 8 سیلندر خورجینی HEMI با حجم 6.4 لیتر، درخور توجه میباشد.
خودروی بعدی چارجر است که از موتور 8 سیلندر HEMI با حجم 5.7 لیتر بهره برده و مجهز به ورودی هوای سرد میباشد. شاسی این خودرو مورد بازنگری اساسی قرار گرفته و در میان محصولات دوج جایگاه ویژه ای دارد.
دوج دارت نیز با رنگ نارنجی براق و مشکی مات، چهره ای خشن تر به خود گرفته و با بهره گیری از دیفیوزر عقب، بال عقب، رینگهای مشکی 18 اینچی، کیت ترمز Mopar و سیستم تعلیق فنرلول با قابلیت تنظیم ارتفاع، دل از هواداران این برند ربوده است.