بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

در قسمت های پیشین به معرفی انواع کابین ها، سیستم انتقال قدرت، سیستم های کمکی و ایمنی، و سیستم های ارائه شده برای کاهش مصرف سوخت مدل جدید آروکس پرداختیم. در قسمت پایانی این مقاله با تجهیزات رفاهی و تیپ SLT این کامیون زیبا و پر قدرت آشنا می‌شویم.

 

تجهیزات رفاهی

بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

صندلی ها: صندلی های این کامیون زیبا با ارائه نشیمنگاه 40 میلی متری، رنگ های متنوع، و امکان تنظیم در حالت های مختلف، نهایت آسایش و راحتی را برای راننده و سرنشینان به ارمغان می‌آورند. پوشش صندلی ها هر چه باشد (چرم دست ساز، پارچه بادوام، مخمل نرم، یا چرم لوکس)، خیالتان از بابت راحتی صندلی ها راحت باشد.

بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

محیط کار ارگونومیک: محیط کار کاربردی، دسترسی راحت به دکمه ها و کنترل ها، و انجام بسیاری از فعالیت های اصلی خودرو از طریق فرمان چندکاره بخشی از ویژگی هایی است که کار با آروکس را دلپذیر و راحت می‌کند. دسته دنده اتوماتیک در سمت راست میل فرمان قرار گرفته و دیگر اهرم ها، پیچ رادیو، و محفظه های نگهداری وسایل چیدمانی ارگونومیک دارند. در مجموع باید گفت که آروکس محیطی زیبا و راحت را برای راننده فراهم کرده است. 

بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

محفظه های نگهداری: تعبیه هوشمندانه محفظه های نگهداری در جای جای کابین، با فراهم آوردن امکان حمل وسایل مختلف و ضروری، زندگی در آروکس را بسیار راحت و دلنشین می‌سازد. گفتنی است، امکان سفارش محفظه های قفل شونده در قسمت بیرونی کابین های M و L، قابلیت حمل وسایل کثیف و آلوده را نیز، برای شما فراهم می‌آورد.  

بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

تجهیزات حفاظتی: آروکس با ارائه تجهیزات حفاظتی مناسب، از جان و مال راننده و سرنشینان به خوبی محافظت می‌کند. از جمله این تجهیزات حفاظتی می‌توان به صفحات محافظ استیل برای باک سوخت و رادیاتور و سپرهایی برای محافظت از چراغ های جلو و عقب اشاره کرد.

بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

سوئیچ چند منظوره: سوئیچ چند منظوره با هدف افزایش راحتی، آسایش و ایمنی راننده، عملکردهای بیشتری را به ریموت کنترل اضافه کرده است. این وسیله کارآمد که هنگام رانندگی خود را شارژ می‌کند، با ارزیابی موارد بسیاری تا فاصله 30 متری و نمایش اطلاعات بر روی نمایشگر 4.6 سانتی متری TFT، کمک شایانی به آسودگی خاطر راننده می‌کند. از جمله مواردی که این سیستم به ریموت کنترل افزوده است، می‌توان به کنترل فشار تایر، کنترل سیستم تعلیق، کنترل سیستم صوتی، و کنترل شیشه بالابر برقی و سانروف اشاره کرد. 

 

استحکام: ویژگی منحصر به فرد آروکس

بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

این کامیون زیبا و پر قدرت با ارائه امکان انجام سخت ترین کارها به صورت شبانه روزی بدون کوچکترین نقص، نقش بسیار بزرگی در صنعت ساخت و ساز ایفا می‌کند. این کامیون آلمانی در هر سه حالت کمپرسی، میکسر، یا کشنده، قدرت و استحکام بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد. شما با نگاهی به کابین گالوانیزه، شاسی مستحکم اما انعطاف پذیر، و جزئیاتی چون پله ها و محافظ چراغ های عقب، به خوبی متوجه خواهید شد که هدف کمپانی سازنده از طراحی مدل جدید آروکس، انجام وظیفه در شرایط سخت و دشوار می‌باشد. موتور منحصر به فرد این کامیون در کنار طراحی آیرودینامیک بدنه، وزن کم شاسی، فواصل طولانی بین تعمیرات، گیربکس PowerShift 3 اتوماتیک مرسدس بنز، و همچنین سیستم FleetBoard EcoSupport سبب می‌شوند آروکس با کمترین میزان مصرف سوخت، بیشترین بازدهی را داشته باشد. قابلیت به کارگیری قطعات مجزا در طراحی آروکس، سبب می‌شود بتوانید از این کامیون تحت هر شرایطی و به منظور انجام کارهای مختلفی استفاده کنید. کمپانی سازنده با ارائه 14 کابین مختلف، امکان تنظیم فاصله شاسی تا زمین، فواصل محوری متفاوت، و مشخصات چرخ های مختلف از 4x2 تا 8x8، این کامیون را به سرعت و با صرف کمترین هزینه، به خودرویی مناسب شرایط کاری شما تبدیل می‌کند. شما این کامیون را با هر مشخصاتی که سفارش دهید، بیشترین میزان بار را برایتان حمل می‌کند که این امر در کنار تجهیزات پیشرفته، آروکس را به کامیونی ایده‌آل برای حمل بارهای سنگین تبدیل می‌کند. کمپانی مرسدس بنز با طراحی آروکس Grounder امکان حمل بارهای حجیم و سنگین را در جاده های ناهموار فراهم کرده است. وزن سنگین، ارتفاع بیشتر شاسی از سطح زمین، چسبندگی بیشتر، شاسی مقاوم و انعطاف پذیر، و امکان انتخاب قطعات فولادی برای سیستم تعلیق، این کامیون را به هیولای جاده های آف رود تبدیل می‌کند. امکان انتخاب محورهای مختلف با قابلیت حمل بارهای سنگین تا 9 تن برای محورهای جلو و 16 تن در محورهای عقب، بر توانایی های آروکس می‌افزاید. گفتنی است، وزن مدل های 8x4، 8x6، و 8x8 مجهز به سیستم چهار چرخ محرک به بیش از 41 تن می‌رسد که در صورت نیاز، می‌توان آن را افزایش داد. 

 

آروکس SLT

بررسی مدل جدید کامیون مرسدس بنز آروکس (قسمت پنجم)

همان‌طور که می‌دانید، انجام برخی کارها به وسایل خاصی نیاز دارد؛ حمل بارهای سنگین و حجیم نیز، از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. کمپانی مرسدس بنز نیز با در نظر گرفتن این موضوع، آروکس SLT را با قابلیت حمل بارهایی به وزن 250 تن طراحی و تولید کرده است. در همان نگاه اول متوجه خواهید شد که این کامیون خاص و متفاوت با برخورداری از کابین های جدید که محیط کار و زندگی راحتی را در اختیار راننده قرار می‌دهند، موتورهای پر قدرت و قابل اعتماد یورو 6 با قدرت 625 اسب بخار (460 کیلو وات) و گشتاوری در حدود 3000 نیوتن متر، گیربکس 16 سرعته اتوماتیک Mercedes PowerShift 3، و سیستم منحصر به فرد Turbo Retarder Clutch، علاوه بر فراهم آوردن یک رانندگی انعطاف پذیر، کنترل چنین قدرتی را به راحتی در دستان شما قرار می‌دهد. آروکس SLT که به صورت استاندارد با سیستم تعلیق فولادی و به دو صورت 3 محور (6x4 و 6x6) و 4 محور (8x4، 8x6 و 8x8) عرضه می‌شود، مکمل مدل های 6x4 و 8x4 آکتروس SLT مجهز به سیستم تعلیق بادی می‌باشد. صرف نظر از مدل، شاسی این کامیون بسیار مقاوم بوده و تنوع گسترده سیستم های تعلیق و محورها، امکان بهره برداری کامل از قدرت تولید شده را تحت هر شرایطی در اختیار راننده قرار می‌دهند. ارائه تجهیزات مختلف برای تمامی مدل ها، این کامیون را آماده انجام هر کاری می‌کند. بازوهای اتصال در جلو و عقب و سیستم هیدرولیک برای قسمت کشنده تنها بخشی از تجهیزات استاندارد ارائه شده برای آروکس SLT هستند. در پایان لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مدل های آروکس و یافتن کامیونی که با شرایط کاری شما بیشترین همخوانی را دارد، به نمایندگی مرسدس بنز مراجعه کنید. 


منبع

Mercedes-Benz

برچسب : آروکس , کامیون , مرسدس بنز , شاسی , سیستم تعلیق , میکسر , کشنده , Flat Floor , آف رود






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
990
 
پربحث ترین خودروی
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین دی ماه cvt : سایپا دزد سایپای کلاهبردار کشور بی صاحاب دولت دلال دزد
جک j4 : سلام کدوم استان هستید شما؟
دکتر پمپوره ای : توروحت ما شهریوریم هننوز نشده
احسان : دوستان تیرماه فاکتور نشده .بنده رنگ‌ سفید 2 تیر هستم
بهی : شهرام جان این درصورتیه که به واریزی اولیه سود تعلق نگیره. اینا ۱۶ درصد سود میدن که‌قیمت نیمه اول واریزی هم‌غیر قطعی باشه
محمد : تا آخرماه وقت واریز... احتمالش هم هست برای شهریوریا شامل افزایش بشه. سایپا داره جلز ولز میکنه کم کم
پویا تارا دستی : سلام روز بخیر دوستان تارا دستی طرح فرسوده تحویل 31 فروردین کسی ماشینشو تحویل گرفته یا نه ؟
مجید X5 : سوار فامیلی شو ماشین میخوای چی کار
نیما.شاهین G مرداد. ۱۴۰۴ : سلام بچه ها منم دی ماه پارسال ۲۹۱ میلیون پرداخت کردم نوبتم شد هفته چهارم مرداد سال ۴۰۴ ولی هنوز برام پیامک تبدیل نیومده. باید پیامک بیاد بعد تبدیل به جی ال بزنیم و پول پرداخت کنیم؟؟؟
سجاد جی۴ : سلام دوستان ماشین من امروز شاسی شد ثبتنام ۲۲ اسفند بودم نگران نباشید همه بزودی انجام میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اریزو6پرو..... : سلام مدل1403 خورده یا 1404
محمد : عجب شانسی ما مرداد ماهیا داریم تا به ما رسید همه چی خراب شد ای خدا لعنتتون کنه چرا دعوتنامه رو نمی فرستین
6جی تی : داداش غصه نخور منو ببین امیدوار باش 23 تیر بیمه ماشین تموم میشه😊😊😊
حامدج : مال منم تیتانیوم 13خرداد هنوز خبری نیست
کورش : شرکت محترم به چی میگی اگه تو اروپا یه شرکت اینقد ملت و سر کار بزار یه روز نمیزارن کار کنه نمایندگی به من گفته 3 ماه خرید نقدی تازه زده آخر تیر
حامدج : منم 13خرداد هستم هنوز فاکتور نشدم
حامدج : من 13خرداد هستم هنوز فاکتور نشدم
سمندسورن 13اسفند : سلام منم 11خردادماشین تحویل میگرفتم ولی هنوزفاکتورهم نشدم درحال فاکتور
محمد : سلام اقا توحید.24 بهمن فروش فوق العاده تکمیل وجه کردم ولی سخارو 24 اسفند تحویل دادم.به نظرت حدودی کی فاکتور میشم؟؟؟ممنون
محمد : داداش 24 بهمن فروش فوق العاده تکمیل وجه کردم ولی سخا 24 اسفند تحویل دادم.به نظرت حدودی کی فاکتور میشم؟؟ممنون