خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
مقالات خودرو
:
بررسی و مقایسه
:
بررسی نیسان آلتیما مدل 2015
1393/07/09
19:00
بررسی نیسان آلتیما مدل 2015
شاید بهترین جمله ای که در مورد
نیسان آلتیما
مدل 2015 میتوان گفت این است که از بسیاری جهات مناسب ترین سدان خانوادگی به شمار میرود. مصرف کم میخواهید؟ هر دو موتور 4 سیلندر و شش سیلندر در این خصوص پیشرو هستند. قدرت میخواهید؟ حتی تیپ پایه با موتور چهار سیلندر نیز صفر تا صدی کمتر از 8 ثانیه دارد. رانندگی پویا و لذت بخش میخواهید؟ کیفیت سواری بسیار عالی است، هندلینگ هم که نیازی به گفتن ندارد. به دنبال ایمنی هستید؟ به نتایج تست ایمنی نگاهی بیندازید که اعداد و ارقامی بسیار خوب را نشان میدهند. در مجموع، میتوان گفت
کمپانی نیسان
یک خودرو کامل و تمام عیار روانه بازار کرده است. نکته قابل ذکر این است بسیاری افراد به
گیربکس متغیر پیوسته
(CVT)، علاقه چندانی ندارند. این نوع
گیربکس
با این که مصرف سوخت را پایین میآورد ولی هنگام شتاب گیری صدای موتور را بالا میبرد و در دور موتورهای پایین، به خصوص در موتورهای چهار سیلندر، نیز خودرو را لش و تنبل میکند. از طرفی، اگر به دنبال خودرویی هستید که افراد قد بلند روی صندلی عقب آن جا بشوند، شاید گزینه های بهتری هم در بازار موجود باشند. بسیاری از رقبای دیگر، صندلی های جادارتری در عقب دارند و نیسان آلتیما از این لحاظ از رقبا عقب میماند. از میان رقبای جادارتر، میتوان از
هوندا آکورد
نام برد که با این که چهار سیلندر است و از گیربکس CVT نیز بهره میبرد، اما کاربرد بیشتری دارد.
فورد Fusion
مدل 2015 نیز مانند نیسان آلتیما در قسمت عقب فضای سر کمی دارد، ولی از نظر زیبایی دست بالاتر را دارد.
مزدا 6
مدل 2015 را هم نمیتوان از قلم انداخت که البته سیستم تفریحات و سرگرمی آن به اندازه نیسان آلتیما پیشرفته نیست ولی در عوض مصرف سوخت کمتر و هندلینگی بهتر دارد. شاید بتوان گفت انتخاب یک خودرو از میان این کلاس کار چندان ساده ای نباشد و هرکدام از آن ها محاسن و معایب خودشان را دارند، در نهایت میتوان گفت فقط یکی از آن هاست که برای شما مناسب است و به نیازهای تان جواب میدهد.
طراحی بدنه و امکانات رفاهی
نیسان آلتیما مدل 2015 در دو مدل اصلی به بازار عرضه میشود: مدل 2.5 لیتری چهار سیلندر و مدل 3.5 لیتری شش سیلندر. مشتری میتواند تیپ پایه (فقط با موتور 2.5 لیتری) و یا تیپ های
S
،
SV
و
SL
را خریداری کند. تجهیزات تیپ پایه 2.5 لیتری عبارتند از: رینگ های 16 اینچی، لوازم تمام برقی، نمایشگر 4.3 اینچی LCD در میان آمپرها برای نمایش اطلاعات،
صندلی راننده
با قابلیت تنظیم ارتفاع، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، سیستم صوتی مجهز به سی دی خوان و چهار بلندگو و یک درگاه ورودی اضافی. تجهیزات تیپ S 2.5 عبارتند از: چراغ های اتوماتیک،
دسترسی بدون کلید
،
کروز کنترل
، سیستم صوتی به همراه شش بلندگو و صندلی راننده برقی با قابلیت حرکت در 6 جهت (که فقط به صورت سفارشی قابل خریداری است). اگر پکیج
Display Audio
را خریداری کنید این تجهیزات در اختیارتان قرار میگیرند: نمایشگر 5 اینچی، دوربین
دید عقب
، درگاه USB، رادیوی ماهواره ای و اپلیکیشن
NissanConnect
برای هماهنگ سازی خودرو با تلفن همراه. تیپ 3.5 S که دارای موتور شش سیلندر است همه تجهیزات فوق و تجهیزات پکیج Display Audio را دارد و این موارد را نیز به آن ها اضافه میکند: رینگ های 18 اینچی و
پدل شیفتر
هایی که روی پایه
فرمان
قرار گرفته اند. تیپ SV2.5 از این تجهیزات برخوردار است: رینگ های 17 اینچی، چراغ مه شکن، صندلی برقی راننده با قابلیت حرکت در هشت جهت،
کنترل آب و هوای اتوماتیک
دو نقطه ای، روکش چرمی غربیلک فرمان، تمامی تجهیزات پکیج Display Audio و
دسترسی بدون کلید
. تجهیزات تیپ 3.5 SV نیز شبیه همین تجهیزات است، تنها تفاوت این است که این تیپ دارای رینگ های 18 اینچی است. تیپ 2.5 SL از این تجهیزات برخوردار است: چراغ ترمزهای LED، گرمکن غربیلک فرمان، روکش چرم، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی سرنشین جلو با قابلیت حرکت در 4 جهت و سیستم صوتی Bose به همراه نه بلندگو. دو پکیج اضافی نیز برای تیپ 2.5 SL قابل خریداری است که عبارتند از: پکیج
Convenience
که دارای سانروف، مجاری هوا برای صندلی های عقب و
آینه الکتروکرومیک
است؛ و پکیج
Technology
که دارای نمایشگر 7 اینچی، کنترل صوتی،
مسیریاب ماهواره ای
، سیستم هشدار
نقاط کور
، هشدار ترافیک عقب و سیستم هشدار عبور از خط است. تیپ های 3.5 SV و 3.5 SL دارای تجهیزاتی شبیه همتایان 2.5 لیتری شان هستند، ولی هر دوی آن ها به صورت استاندارد دارای پکیج های Convenience و Technology میباشند. تیپ 3.5 SL به طور انحصاری دارای چراغ های زنون است.
قدرت و عملکرد موتور
همه تیپ ها و مدل های نیسان آلتیما از
دیفرانسیل
جلو و گیربکس CVT بهره میبرند. مدل های 2.5 نیسان آلتیما، همانطور که از اسم شان پیداست، از یک موتور چهار سیلندر و 2.5 لیتری بهره میبرند که قادر است 182 اسب بخار نیرو و 244 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در تست سرعت، یک نیسان آلتیما 2.5 توانست ظرف 7.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که یکی از بهترین صفر تا صدهایی است که تا به حال برای یک سدان چهار سیلندر خانوادگی اندازه گیری شده است. میزان مصرف سوخت در سیکل ترکیبی نیز 8.83 لیتر (10.14 لیتر در شهر و 7.20 لیتر در بزرگراه) برآورد شده است که واقعاً خارق العاده است. مدل 3.5 نیسان آلتیما از یک موتور شش سیلندر و 3.5 لیتری بهره میبرد که قادر است 270 اسب بخار نیرو و حدود 340 نیوتن متر گشتاور تولید کند. صفر تا صد این مدل نیز 6.2 ثانیه است که عدد شگفت آور دیگری به شمار میرود. میزان مصرف این مدل نیز بسیار مناسب است و در سیکل ترکیبی به 10.53 لیتر (12.44 لیتر در شهر و 8.55 لیتر در بزرگراه) میرسد.
ایمنی
تجهیزاتی که به صورت استاندارد برای نیسان آلتیما ارائه میشوند، عبارتند از:
ترمز ضدقفل
،
کنترل پایداری
،
کیسه هوا
ی جلو و کیسه هوای پرده ای. دوربین
دید عقب
برای تیپ 2.5 S به صورت سفارشی قابل خریداری است ولی برای تیپ 3.5 S و همه تیپ های SV و SL به صورت استاندارد عرضه میشود. سیستم های هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و عبور از خط به صورت سفارشی برای تیپ های 2.5 SV و 2.5 SL عرضه میشوند ولی جزو تجهیزات استاندارد تیپ های 3.5 SV و 3.5 SL به شمار میروند. در تست ترمز، یک نیسان آلتیمای 2.5 SV با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، پس از ترمزگیری مسافتی معادل 37.50 متر را پیمود، سپس متوقف شد که حدود 3 متر از مسافت معمول کوتاه تر است. در تست موسسه ایمنی بزرگراه ها در زمینه عدم آسیب دیدگی از جلو و طرفین، میزان مقاومت سقف و جذب ضربه (توسط کمربندها و محافظ های سر) نیسان آلتیما موفق به کسب بالاترین رتبه، یعنی رتبه "خوب" شده است.
طراحی داخلی و امکانات خاص
نیسان آلتیما دارای یکی از زیباترین کابین های داخلی در میان این کلاس از خودروهاست. در یک نگاه کلی، همه چیز ساده به نظر میرسد ولی با یک نگاه دقیق تر خواهید دید که چیدمان بسیار دقیق است و مواد مصرف شده نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. پشت فرمان اسپرت و سه پره ای، صفحه نمایش اطلاعات و صفحه کیلومتر بزرگ قرار گرفته است که همگی آن ها را میتوان به راحتی و با یک نیم نگاه خواند. با استفاده از صندلی های "جاذبه صفر" که از طرح های
سازمان ناسا
الهام گرفته شده است، راننده و سرنشین صندلی جلو به آسانی جا خوش خواهند کرد. این صندلی ها فوق العاده خوش ترکیب و حمایت کننده هستند. با این حال، فضای صندلی های عقب کمتر است و فضای سر و فضای پا برای یک سدان خانوادگی چندان زیاد به نظر نمیرسد. بزرگسالانی که قد و قواره متوسطی دارند روی صندلی های عقب مشکلی نخواهند داشت، ولی افراد قد بلند مجبورند کمی مچاله بشوند. شاید بتوان گفت اوج فناوری نیسان آلتیما در اپلیکیشن NissanConnect خلاصه شده است که با بسیاری از تلفن های هوشمند سازگاری دارد. این اپلیکیشن به همراه یک نمایشگر لمسی 5 اینچی عرضه میشود و همزمان چند کابر میتوانند از آن استفاده کنند. اگر پکیج Technology را خریداری کنید، مسیریاب ماهواره ای، کنترل صوتی، نمایشگر لمسی 7 اینچی و کلیه تجهیزات ایمنی که پیشتر از آن ها صحبت شد، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در نهایت هم باید گفت استفاده از این سیستم ها بسیار راحت و آسان است. گنجایش صندوق عقب کاملاً استاندارد است و به 0.44 متر مکعب میرسد.
تجربه رانندگی
نیسان آلتیما یک سدان خانوادگی است که بهترین سواری ها را دارد. موتور چهار سیلندر نیروی کافی را برای گشت و گذار و مسافرت تأمین میکند و مصرف بسیار کمی هم دارد. گیربکس CVT وقتی در کنار موتور چهار سیلندر قرار میگیرد، عملکردی بی نظیر از خودش نشان میدهد ولی هنگام شتابگیری قدری صدای موتور را بالا میبرد ولی وقتی خودرو روی دور افتاد هیچ تغییر و صدایی احساس نخواهید کرد. موتور شش سیلندر نیز یکی از قوی ترین موتورها در میان موتورهای همقطار خودش است. گیربگس CVT نیز برای کار کردن با این موتور بزرگتر هیچ مشکلی ندارد. نیسان آلتیما در مسیرهای ناهموار نیز بسیار خوب ظاهر میشود و بسیار آرام و متین باقی میماند. اگر با آن به یک جاده پر پیچ و خم و خلوت بروید، فرمان دقیق و
سیستم تعلیق
قرص و محکم خودشان را نشان خواهند داد. شاید نیسان آلتیما اسپرت ترین یا لوکس ترین سدان خانوادگی نباشد ولی اگر به دنبال برند معتبر و قابلیت هایی یکسان هستید، نباید به این فکر کنید که شاید رقبا بهتر باشند.
منبع
Edmunds
برچسب :
نیسان
,
گیربکس متغیر پیوسته
,
نیسان آلتیما
,
فورد Fusion
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
23 نظر
ن
4
سلام قيمت نيسان التيما 2014 در ايران جقدره
15:41 1396/07/07
گزارش
پاسخ دادن
حميد
2
من نيسان آلتيما 2.5 خريدم شتابش عاليه قبلا اپتيما داشتم كه از نظر موتوري خوب بود ولي اصالت طراحيش بپاي آلتيما نميرسيد. آلتيما خانوادگي تره و اپتيما به نظرم اسپرت تره. در كل وقتي توي آلتيما نشستم فهميدم اپتيما فقط يه ماشين تجاريه و آلتيما ديرينگي ماشين سازي رو نشونت ميده. اگر قصد خريد داريد شك نكنيد
ضمنا كمري هم داشتم قطعاتش گرونه هرچند مرگ نداره ولي هزينه هاش بالاتره
17:44 1396/06/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
13
سلام كسي ميتونه كمكم كنه
قيمت خودرو نيستن آلتيما منطقه آزاد ارس٢٠١٥
٢٥٠٠ قيمتش چنده
واجبه تورو خدا زودتر
00:48 1395/12/06
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: m&z
4
کاش نیسان اجازه میداد شاهکاری مثل ماکسیما بازم توی ایران تولید بشه.... نسل جدید ماشین های نیسان خیلی گرونه ولی نسل قبلش مثل همین ماکسیمای خودمون واقعا توی ایران جا افتاده بود و قشر متوسط هم توان خریدشو داشت.
12:02 1394/12/22
گزارش
پاسخ دادن
محسن
1
دوستان من یدونه آلتیما 2015 دارم که چرخ عقب ضربه خورده و توپی ان خراب شده داخل ایران کجا میشه پیدا کرد این وسیله رو.با تشکر
00:49 1394/12/22
گزارش
پاسخ دادن
محسن
3
سلام من دسته دوم ش رو دارم.
23:58 1395/02/20
گزارش
ابوذر
0
سلام به دوستان اگه دنبال یه ماشین نرم راحت هستیدفقط فقطbmw روبهتون پیشنهادمیدم.
08:54 1394/10/03
گزارش
پاسخ دادن
امین
2
ما تو منطقه آزاد تست کردیم.شتابش متوسط و مثل یه سدان معمولی . هندلینگش خوبه ولی یه ایرادی که داره اینکه گیربکس سنگینی داره و توی شتابگیری آدمو راضی نمیکنه . صدای موتور هنگام شتابگیری خیلی بالا میره تا دنده رو عوض کنه. ترمز هاش خوبه و از لحاظ امنیت مناسبه . طراحی داخلیش ساده است ولی واسه دوستایی که میخوان بخرن باید بگم که یه سدان خانوادگی معمولی هست . قیمتش هم مناسبه...
11:28 1394/04/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
7
سلام.من 6 ماهه که مدل 2014 رو خرید کردم.با موتور 2.5 لیتری.باید بگم
ازونجایی که بوسیله خودرو قبلیم یعنی ماکسیما عاشق توانمندی های نیسان
شدم،آلتیما رو انتخاب کردم و ازش بینهایت راضیم.
به دوستانی که در مناطق آزاد زندگی میکنند پیشنهادش رو میدم،چون رانندگی
آلتیما بسیار دلچسب تر و مطمعن تر از خودروهای کره ای است.
08:54 1394/02/12
گزارش
پاسخ دادن
amir
6
واقعا راست میگی علی من اول kia rioگرفتم بعدش بخاطر اینکه ماشین خیلی خشکی بود فوروختمش بعد نیسان آلتیما گرفتم
17:18 1394/02/24
گزارش
امیر
5
سرور هرچی ماشین تو ایران
چنسیس کوپه 3.8
18:11 1393/11/21
گزارش
پاسخ دادن
ali
9
سلام
nissan altima 2.5 SL 2015
honda accord EX-L 2015
VW Golf GTI Autobahn 2015
كدومو بخريم؟
بلاك ايران واسشون ميدن؟
22:23 1393/09/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0
اکورد بعد التیما بعد اون یکی
19:08 1394/08/16
گزارش
Ali
6
سلام
نسخه SL اینو بخریم يا هوندا آکورد EX-L
?
20:55 1393/09/15
گزارش
پاسخ دادن
shahin
25
امروز دیدمش
اول از ظاهرش زیاد تحت تاثیر قرار نگرفتم ولی وقتی نشستم توی کابینش شک کردم که احیانا لکسوز آلتیما نیست ؟
طراحی فرمونش آدم رو به یاد دوج میدازه (مثل بز هستش)
من به شخصه طرفدار دنده دستی هستم ولی در رده ی بعدی CVT رو ترجیح میدم که این شازده هم CVT هستش
قدرت موتور شتابگیری تعلیق هندلیگ فراتر از حد انتظارتونه
قصد ندارم زیاد بررسی تخصصی بذارم ولی من یکی که دور کره ای هارو خط کشیدم ,خشکی تویوتا هم که باعث خط خوردنش میشه
میمونه نیسان و میتسوبیشی و هوندا و مزدا
والا فکر نکنم لنسر به گرد پای این با مرام برسه
هوندا آکورد رو هم خودم شخصا تست نکردم
مزدا6 هم راحتیه آلتیما رو نداره
من که به شخصه منتظره مدل 3.5 با پدال شیفتر هستم :)
22:58 1393/09/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
13
من اول می خواستم آلتیما بگیرم ولی توی مشهد نبودش .
رفتم کرولا 2015 فول گرفتم و واقعا راضی هستم . نرم و راحت که از رانندگی خسته نمی شوید و شتاب عالی و گیربکس قوی و هوشمند
کلا ژاپنی همش عالی هستند
15:42 1393/09/11
گزارش
متین
5
به نظر تو تیوتا خشکه؟ اگه تیوتا خشک باشه دیگه دور همه ماشین هارو باید خط بکشی.
18:04 1393/12/27
گزارش
وحید
5
سلام : اقا مدل 2015 در ارس اس ال 2.5 لیتری 25000 دلار هست.یاعلی
00:21 1393/09/08
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0
سلام شماره جایی دارید برای التیما اس ال که فرمودید منطقه ازاد ارس هستش 25000دلار
13:41 1394/10/18
گزارش
key1
14
فقط نیسان+++++++++++++++++++=====اعتماد
20:54 1393/07/12
گزارش
پاسخ دادن
میلاد س
5
صفر تا صد 3.5 ثانیه؟ امکان نداره.
20:55 1393/07/09
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
30
نشه ای دادا دوباره بخون 7.8
00:57 1393/07/10
گزارش
رامتین
1
مرد مومن مگه سوپراسپورته .ولی من ترجیج میدم بجا هوندا اکورد التیما کرولا یه جنسیس سدان بگیرم واقغا محشره هم کرولا داشتیم (پدرم ) هم اکورد سوار شدم یه مدت ماله یه بنده خدایی رو ولی به نظرم جنسیس بهتر بود .تازه من جنسیس قدیم سوار شدم جنسیس اتاق جدید که جای خود داره محشره .ادم نباید از حق بگذره خودم الان لنسر دارم تیپ 2مثل 405میمونه مسخره (آواز دوهول از دور خوشه ) ( : ایشالله ماشینمو بفروشم بعده خرداد برم سمت المانی
16:27 1394/02/12
گزارش
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
شاهین اتومات 12 مهر 1402
16 نظر
سوم بهمن
16 نظر
صابری 1
3 نظر
اطلاعات خودرو
S.207.پانا
81 نظر
تحویل ۳۱ تیر ، بالاخره انتظار به پایان رسید
39 نظر
سورن 31 تیر پیش فروش
38 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
حمید
: من ۲۰ تبدیل زدم خبری نیس
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
مجید تارا دستی
: داداش مهر شروع نشده ما ابانیم کو تا بر سه😂
خودرو اطلس تحویل مشتریان شد
پری
: سلام. ببخشید اینایی که فاکتور میشن مدل G هستن یا GL؟
شرایط فروش لاماری ایما
لاماری تحویلی مرداد
: آقا وحید من عموم تحویلی مرداد بود هفته قبل تحویل گرفت اگر راهنمایی پلاک نمی کرد ایشان هم قاعدتا نمیتونست تحویل بگیره شاید شما در سخا یا احراز هویت مشکل دلری که پلاک نشدی مطمعن باش مشکل از طرف خود شماست پیگیر باش رفع کن
قیمت روز خودرو، 30 خرداد 92
amir
: داداش خدا بیامرز شد اون قیمتا
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین جی هفته چهارم شهریور
: دوستان کسی هفته چهارم شهریور براش پیامک تکمیل وجه اومده؟؟؟
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
X5 بهمن مشکی کرمانشاه
: سلام دوستان وقت بخیر ثبت نام ۲۳ بهمن متاسفانه هنوز تحویل نگرفتم سند خودرو امده ولی کارتش نیامده دوستان کسی میدونه کارت خودرو چرا هنوز نیامده اول باید کارت بیاد بعد سند خودزو بارکد پستی خورده ولی از مرکز تحویل خودرو های نو در تهران هنوز تحویل پست نشده واقعا ۸ ماه منتظر هستیم هنوز تحویل ندادن.
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
رضا ایگل
: مگه میشه موتورش بترکه؟!!! یعنی چی؟!!! پسر خوب یا حالت خوب نیس یا یه چی دیگه رو دیدی ترکیده فک کردی موتورش بوده😂😂 اگر هم از همون اول که تحویل بگیری و بدون آب بندی هم تخته کنی این اتفاق نمیوفته، مگه موتورش پلاستیکیه پسر خوب
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
تارا وی۴ تحویل ۲ آبان طرح ۹۰ روزه
: دوستانی که طرح ۹۰ روزه هستند. اطلاع رسانی کنند یه کم دلگرم بشیم.من ۴ مرداد واریز کل وجه و انتخاب نمایندگی هستم.الان تو سامانه در حال انجام فاکتور میباشم.
شرایط فروش شاهین G پس از مدتها اعلام شد [آذر 1403]
شاهین جی
: سلام خود ماشین شاهین سانروف دار رو هم به زور میخرن و معامله میشه چه برسه به شاهین جی ال بدون سانروف تبدیل نزنید البته خود دانید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پژو 207i دستی
207
: قرار شد که تبدیل کنیم بیست یک پانصد واریز کردم که ده روزه بدن الان از 17 شهریور 17 روز شد باز 13 باید پرداخت کنم من که پرداخت نمیکنم شکایت میکنم 135 تعزیرات
پژو 207i دستی
پانا دی قالپاق
: سلام من مرداد 342 میلیون پرداخت کردم دعوتنامه به چه مبلغی صادر می شود؟برای آبان ماهیا به چه مبلغی صادر شده؟ممنون
دنا 1.7
دناپلاس 1404 مهر
: میشه بفرمایید کی دعوتنانه اومد وتکمیل وجه کردید ..
پژو 207i دستی
207
: مشتری گرامی با عنایت به ابلاغ مراجع ذیصلاح، مبلغ ذیل بابت افزایش یک درصد مالیات ارزش افزوده و افزایش مبلغ بیمه شخص ثالث با کسر سودتاخیر احتمالی می باشد لازم به ذکر است که ریز آیتم های فاکتور در سند فروش قابل مشاهده خواهد بود خسارت تاخیر در تحویل خودرو: 82,129,332
ساینا
بوی گل نرگسویاسمن امددیوچوبیرون رود فرشته دراید
: نرگس جان هنوز توی مهر هستیم خیلی عجله داری جلو جلو پولت رو دست شرکتی بدی که تاالان توان تحویل ماشینای ثبت نامی سال قبل رونداره؟؟؟
سایپا کوییک
کوییک اس
: لطفا هر کی فاکتور میشه اینجا بگه
ساینا
پاسخ به خلیفه الله مسعودزرشکیان
: مسئله اینه اگر از گذشته درس بگیرن میگیم انسان خطا میکنه جایزالخطاست ولی خب اینه کاراشون تبدیل شده به عادت همین الان چندماه تعهد عقب مونده دارن که به مردم ماشینارو تحویل ندادن ولی باز همین روزا ثبت نامی جدید گذاشتن چاله جدید برای مردم ایجاد کنن به راستی بدست اوردن نقدینگی به چه قیمتی؟؟؟
سایپا کوییک
کوییک اس
: مرسی که اومدی اینجا گفتی .انشالله مبارکت باشه
نیسان دیزل
ممممم
: جنگ میشه ماشین دیگه تحویل نمیدن میخوایم یغه کیو بگیریم
ساینا
نرگس
: سلام آذرماهی کسی براش دعوت نامه نیومده طرح دهه فجر تکسوز امروز زنگ زدم نمایندگی مرکزی میگفت بعضی از آذرماهم دعوتنامه فرستادن براشون برای من توی برگه پذیرشم زده هفته چهارم آذر حالا نمیدونم این تحویل یا ارسال دعوتنامست ممنون میشم راهنماییم کنید