در حقیقت از همان ابتدا نام کادیلاک با کروک مزین شده بود، اما در حال حاضر خط تولید این کمپانی از نبود چنین خودرویی رنج میبرد. البته تصمیم بر این است که در آینده ای نزدیک این مشکل نیز، برطرف شود. از آنجایی که کادیلاک در تولید خودروهای کروک بزرگ دارای سابقه طولانی است، احتیاجی به پیروی از طراحی های قدیمی خود ندارد، بلکه تنها به نیاز بازار نگاه میکند. از این رو چند احتمال مختلف وجود دارد؛ اولین احتمال اینکه تنها با حذف سقف مدل ATS، این خودرو را به یک اتومبیل کروک تبدیل کند.
این موضوع باعث میشود تا ATS به عنوان رقیب اصلی بی ام و سری 4 کروک وارد بازار شود و به این کمپانی آمریکایی کمک کند تا سهم بیشتری از بازار اروپا را نصیب خود کند. احتمال دوم که کمی قویتر به نظر می رسد این است که خودروساز آمریکایی، تولید XLR را که بر پایه کوروت C6 می باشد، از سر بگیرد. به نظر نمیرسد در دوران جدید کمپانی جنرال موتورز، مدل C7 به تولید برسد، اما همیشه احتمال تولید کانسپت Ciel بوده و هست. پس از تولید این مدل و با وجود طراحی شجاعانه و درب های بازشو از وسط این خودرو، به احتمال بسیار زیاد تولید مدل های دیگر متوقف خواهد شد. گفتنی است، در نهایت مدلی تولید خواهد شد که سود کادیلاک در آن باشد.