نمایندگی لکسوس در استرالیا میگوید: "با وجود رشد 5 تا 10 درصدی سالانه در طی 5 سال آینده، این کمپانی به راحتی میتواند مشتریان برندهای معروف را به سمت خود جلب کند". از آنجایی که لکسوس با تولید مدل هایی همچون NX و RC کوپه در حال گسترش خطوط تولید خود میباشد، پتانسیل جذب مشتریان لوکس سوار که به دنبال خرید اولین خودروی لوکس خود هستند را دارد.
وی در ادامه اظهارات خود گفت: "بازار خودروهای لوکس از پتانسیل بالایی برخوردار است، اما در حال حاضر بازار بزرگتری وجود دارد که ابتدا باید به آن بپردازیم. برند ما برای آن دسته از افرادی که از جریان اصلی بازار خارج میشوند، گزینه بسیار مناسبی محسوب میشود و ما باید تمام انرژی خود را در این مسیر صرف کنیم". در حال حاضر، پس از مقایسه فروش این کمپانی در سال های 2013 و 2012 متوجه خواهید شد که لکسوس از رشد چندانی برخوردار نبوده، اما با ورود مدل های NX و RC350 کوپه، شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود. اگر این کمپانی ژاپنی طبق برنامه 5 ساله خود پیش رود، در سال 2019 تعداد فروش آن به چیزی بالغ بر 9,000 دستگاه خواهد رسید که بسیار قابل توجه است.
در حالی که رونمایی از مدل هایی همچون GS و IS منجر به شکستن رکوردهای جدیدی شد، رشد سریع این خودروساز تحت تاثیر کمپانی هایی همچون مرسدس بنز، بی ام و و آئودی قرار گرفته است. یکی از مسئولین نمایندگی لکسوس در استرالیا میگوید: "ما به رقبای خود احترام میگذاریم، اما در نهایت به روش خاص خود عمل میکنیم، چراکه ما به دنبال ارائه خدمات پس از فروش مناسب، عملکرد عالی و خاص بودن هستیم".